Nee hoor, maar ook geen Ajax fan (hoewel toen het goed ging begin jaren 90 kwam hij maar al te graag)quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:18 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
HAAAAZES WAS EEN FEYENOORD FAN! ;-).
maar die beelden![]()
Neenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:12 schreef theguyver het volgende:
Avond peeps, iemand Scrummie nog gezien de laatste tijd?
Helaasquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:12 schreef theguyver het volgende:
Avond peeps, iemand Scrummie nog gezien de laatste tijd?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
Nou ok, voor het tegenwicht dan deze:
Eerste post is niks meer waard zo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij moet nog een paar posts verder terug kijken
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
sorry
Hey aja, je bent er weer eens
Waar was je al die tijd
Je bent afgestudeerd! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eerste post is niks meer waard zo.
[..]
Uhm ja, waar was ik... Afstuderen, af en toe wat voetbal er tussendoor, nog een paar andere dingetjes erbij, druk dus.Maar dat mag geen excuus zijn...
Alles goed hier?
Ha Guyvie!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
DUDE!
Lang niet gezien welkom terug
Oh nee... ben nog druk bezig. Was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent afgestudeerd! Gefeliciteerd
Aardige binnenkomerquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eerste post is niks meer waard zo.
Ik keek er al van op , dacht ook dat het nog niet zover was. Maar dat gaat vast lukken, heb er alle vertrouwen in.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ha Guyvie!
[..]
Oh nee... ben nog druk bezig. Was het maar zo'n feest
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij moet nog een paar posts verder terug kijken
Bij mij is het altijd feest, dus dat is geen excuusquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ha Guyvie!
[..]
Oh nee... ben nog druk bezig. Was het maar zo'n feest
'Prachtig' jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet leuk he? Na dat prachtige Ajaxlied
Slecht begin. Maar komt helemaal goed hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het gaat wel lekker met Feyenoord, he...
"Thus, the Internet may, as the authors suggest, be a sadist’s playground,"quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik kwam dit berichtje tegen: net te mager voor een eigen topic, maar vond het erg grappig
http://www.livescience.co(...)c-personalities.html
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:11 schreef Divje het volgende:
[..]
'Prachtig' ja![]()
[..]
Slecht begin. Maar komt helemaal goed hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |