Logisch ook. Dat doet iedereen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, zolang ik me niet in een hoekje gedrukt voel welAls dat gebeurt sla ik wel iets te hard terug soms
![]()
Jaaa gelukkig welquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja was heftig he? Alles goed afgelopen?
Dat is wel waarquote:
Buiten de klas als een soort van schandpaal, bureautje net buiten de deur!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel waarMaar vroeger op school mocht ik dan altijd in het strafbankje gaan zitten
Ik was wel vervelend voor de leraren. Niet als in pesterig, maar ik ging altijd bij alles wat ik niet geloofde doorvragen en dan wisten ze vaak geen goed antwoord.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Buiten de klas als een soort van schandpaal, bureautje net buiten de deur!
Herkenbaar
Dus je was als een lastig insect die maar om je hoofd blijft zoemen. Daar houden leraren niet zo vanquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was wel vervelend voor de leraren. Niet als in pesterig, maar ik ging altijd bij alles wat ik niet geloofde doorvragen en dan wisten ze vaak geen goed antwoord.
En als ik vaker merkte dat dat gebeurde deed ik het alleen maar meer
Ja, ik was rebels, wilde alles weten en geloofde de helft nietquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus je was als een lastig insect die maar om je hoofd blijft zoemen. Daar houden leraren niet zo van
Wat voor etiketje kreeg je? Indigo of nieuwetijdskind? Of gewoon lastig?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik was rebels, wilde alles weten en geloofde de helft niet
ADHD. Alleen later bijgesteld zonder de H, dat klopt ook wel aardig denk ikquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat voor etiketje kreeg je? Indigo of nieuwetijdskind? Of gewoon lastig?
Ik heb een neefje met adhd. Razend slim maar komt door zijn impulsieve acties weleens in de problemen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ADHD. Alleen later bijgesteld zonder de H, dat klopt ook wel aardig denk ik
dat labelen is ook wel een beetje mode, kinderen krijgen teveel aandachtquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb een neefje met adhd. Razend slim maar komt door zijn impulsieve acties weleens in de problemen.
Moet zeggen ik heb er tot dusver nog weinig last van gehad in de klas, de 7 verschillende klassen luisteren erg goed ik heb er 1tje nog maar buiten de klas neer moeten zetten, maar dat kwam omdat die een meisje zat te plagen, dus gelijk voor blok gezet..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was wel vervelend voor de leraren. Niet als in pesterig, maar ik ging altijd bij alles wat ik niet geloofde doorvragen en dan wisten ze vaak geen goed antwoord.
En als ik vaker merkte dat dat gebeurde deed ik het alleen maar meer
Etiketgenootquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ADHD. Alleen later bijgesteld zonder de H, dat klopt ook wel aardig denk ik
welke leeftijden?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Moet zeggen ik heb er tot dusver nog weinig last van gehad in de klas, de 7 verschillende klassen luisteren erg goed ik heb er 1tje nog maar buiten de klas neer moeten zetten, maar dat kwam omdat die een meisje zat te plagen, dus gelijk voor blok gezet..
meisjes plagen is..... nou ga je gang ...
Toen werd ie boos en liep weg dus heb ik m op de gang gezet.
Sommigen teveel, anderen weer te weinig.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat labelen is ook wel een beetje mode, kinderen krijgen teveel aandacht
Had vroeger een psychiater die letterlijk strooide met etiketjes zodat hij weer medicatie kon uitschrijven. Wat een lul was dat zeg.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat labelen is ook wel een beetje mode, kinderen krijgen teveel aandacht
Niks mis mee toch? Vroeger was dat gewoon 'lastig' of 'iemand die wat meer zorg nodig heeft', nu heeft alles z'n eigentijdse methode.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sommigen teveel, anderen weer te weinig.
En die etiketjes vind ik ook zo waardeloos. Ik denk dat men zich daar dan ook naar gaat gedragen en zich er zonodig achter verschuilt.
Mijn neefje is gewoon een druk kind.
Een psychiater is een lul.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Had ooit een psychiater die letterlijk strooide met etiketjes zodat hij weer medicatie kon uitschrijven. Wat een lul was dat zeg.
Helemaal niks mis mee. Het is ook zo'n schat die zich er niet voor schaamt je gewoon te knuffelen waar zijn stoere vrienden bij zijn en te zeggen: ik hou zoveel van je. Dat maakt hem zo bijzonderquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? Vroeger was dat gewoon 'lastig' of 'iemand die wat meer zorg nodig heeft', nu heeft alles z'n eigentijdse methode.
Of er wat mis mee is zien we wel weer over een jaar of 20 maar goed het is wel een welvaartsprobleem, in landen waar ze niet te eten hebben maken ze zich druk over andere zaken.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? Vroeger was dat gewoon 'lastig' of 'iemand die wat meer zorg nodig heeft', nu heeft alles z'n eigentijdse methode.
Hoe oud is ie?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Helemaal niks mis mee. Het is ook zo'n schat die zich er niet voor schaamt je gewoon te knuffelen waar zijn stoere vrienden bij zijn en te zeggen: ik hou zoveel van je. Dat maakt hem zo bijzonder
True datquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een psychiater is een lul.
Gras is groen.
oh, dat is inderdaad de fase waarin dat zou 'kunnen' gebeuren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |