ja best wel he, was ook maar even bezig met paar honderd sokken uitzoeken, kom maar schatje doe ik wel even, nou dat doe ik dus ook niet weerquote:
Haha je bent veel te lief.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja best wel he, was ook maar even bezig met paar honderd sokken uitzoeken, kom maar schatje doe ik wel even, nou dat doe ik dus ook niet weer
Ja was heftig he? Alles goed afgelopen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:49 schreef theguyver het volgende:
nou appart dagje zeg, morgen nieuwe dagzometeen maar bed in duiken
Was je ziek dan? Of kater?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:42 schreef bedachtzaam het volgende:
Slaap lekker
Ik ben net weer een beetje het ventje, ga nog wat rondstruinen....
Mooi.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:29 schreef vigilant7 het volgende:
http://rt.com/on-air/sun-red-moon-eclipse/
Voelde me niet happy gisteren na 50 km fietsen, was enkele uurtjes in slaap gedonderd en werd wakker met een enorme trek in iets met melk dus heb ik een pak goedemorgen gehaald en helemaal leeg gedronken, daarna begon ik me weer beter te voelen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was je ziek dan? Of kater?
En goeiemorgen![]()
Heb je in dat slechte weer gefietst? Ja, daar zou ik ook beroerd van wordenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:02 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Voelde me niet happy gisteren na 50 km fietsen, was enkele uurtjes in slaap gedonderd en werd wakker met een enorme trek in iets met melk dus heb ik een pak goedemorgen gehaald en helemaal leeg gedronken, daarna begon ik me weer beter te voelen.
Ik merk wel dat nu mijn studie een stuk theoretischer van aard is dat ik het een stuk interessanter vind om in BNW te lezenquote:
Dat zal eens tijd worden danquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik merk wel dat nu mijn studie een stuk theoretischer van aard is dat ik het een stuk interessanter vind om in BNW te lezenDus misschien blijf ik zowaar eens plakken.
Ik hoop wel dat ik jullie niet teveel overlaad met onzin en dat ik niet teveel ruzies zoek danquote:
Welnee. Je bent best aimabel toch?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ik jullie niet teveel overlaad met onzin en dat ik niet teveel ruzies zoek dan
Ja, zolang ik me niet in een hoekje gedrukt voel welquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee. Je bent best aimabel toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |