Prrrrimaquote:
Gelukkig!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:44 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Prrrrima. Drukke weken, maar prima
. Bij jou?
@Lav, nee, zeker niet. Ben stukkie beter te pas in z'n algemeenheid dan verleden week, was gewoon niet helemaal lekker denk ik. Nu wel! Vanavond of morgen weer hardlopen.
Mooi zo! Hier ook primaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:44 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Prrrrima. Drukke weken, maar prima
. Bij jou?
@Lav, nee, zeker niet. Ben stukkie beter te pas in z'n algemeenheid dan verleden week, was gewoon niet helemaal lekker denk ik. Nu wel! Vanavond of morgen weer hardlopen.
Ah tof! Dat is lekkerquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Mooi zo! Hier ook primaGenoten zondag
dus binnenkort ff zo'n halve seizoenskaart nemen, als het uit kan icm zo'n weekend abbo van NS.
Neuhquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:04 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Ah tof! Dat is lekker
Ga je met groepje ofzo?
Ah lekker manquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:14 schreef Divje het volgende:
[..]
NeuhAlleen, beviel me wel en ben sowieso wel een loner
. Al kan ik ook met het groepje Feyenoorders van hier mee, maar heb weinig trek om op Y te zitten hossen
Laat mij maar rustig de wedstrijd kijken, biertje (Amstel Lite
) en pretpeukie erbij en ik ben blij.
Moest wel even een traantje wegpinken op de terugweg zondag, reed net Rotterdam uit en zag die skyline + zonsondergang icm het juiste muziekjeFeyenoord
Rotterdam
Dan vergeet je echt even alles, puur genotquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:36 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Ah lekker man. En ja, die momenten
.
Have a good one Guyv!quote:
Nee, laatste wedstrijdjes waren vorig seizoen, Almelo uit omdat 't dichtbij (en dus goedkoop) was. Maar ik wil wel. Ga binnenkort maar weer eens kijken voor een kaartje ergens, kriebelt bestquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan vergeet je echt even alles, puur genot
Pak jij nog wel eens een wedstrijdje mee?
[..]
Have a good one Guyv!
Met die voordeel kaarten van de Kruidvat of Blokker wordt het al goedkoper. sla altijd een voorraadje in, voor het geval datquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:17 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Nee, laatste wedstrijdjes waren vorig seizoen, Almelo uit omdat 't dichtbij (en dus goedkoop) was. Maar ik wil wel. Ga binnenkort maar weer eens kijken voor een kaartje ergens, kriebelt best
Ja precies, eigenlijk duurt dat te lang.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Met die voordeel kaarten van de Kruidvat of Blokker wordt het al goedkoper. sla altijd een voorraadje in, voor het geval datMaarja, moeten natuurlijk wel op dat moment te koop zijn. Heb nu voor 29,- per maand een weekendkaart
1x Rotterdam en heb het er alweer uit.
Heracles is pas in februari weer hehe.
Het is altijd de moeite waardquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:50 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Ja precies, eigenlijk duurt dat te lang.
Maar nu ik lees dat jij lekker in je eentje gaat, gaat dat wel kriebelen. Ben wat dat betreft ook net zo'n 'loner' als jij. Vermaak me prima in m'n eentje, en geen verplichtingen naar anderen.
Ja dat is lekker. Wij pakten ook altijd de tram, indien met trein vanaf centraal, maar als we met auto gingen parkeerden we bij kameraardje die op beverwaard woont, vanaf daar met de tram en weer terug. Grootste voordeel; je kan altijd zo met de auto weg vanaf beverwaard, en bij Kuip sta je uren in die stink files.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is altijd de moeite waard
En niks mis mee iddlekker alles in eigen tempo te doen. Zondag ook eerst even wezen uitwaaien aan de kade om daarna naar de kuip te wandelen
. En terug naar het station
Volgende keer pak ik de tram trouwens.
Dat is ook wel chill jaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:36 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Ja dat is lekker. Wij pakten ook altijd de tram, indien met trein vanaf centraal, maar als we met auto gingen parkeerden we bij kameraardje die op beverwaard woont, vanaf daar met de tram en weer terug. Grootste voordeel; je kan altijd zo met de auto weg vanaf beverwaard, en bij Kuip sta je uren in die stink files.
Lavquote:
Totally flabbergasted hier. Die muziek rijmt niet met de Lav die ik voor me ziequote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, is niks he?
Dus je pasta heeft gesmaakt? Wat had je er door allemaal?
Nee, past ook helemaal niet bij me. Maar het was meer om de titel: eet ze!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Totally flabbergasted hier. Die muziek rijmt niet met de Lav die ik voor me zie
Euh, in deze volgorde in de koekenpan gegooid:
- Blokje boter
- 150gr Rundergehakt
- 1 grote rooie punt-paprika in blokjes.
- 2 uien, gesnipperd.
- 4 teentjes knoflook, gesnipperd.
- 2 blikjes tomatenpuree + Paar flinke scheuten chilisaus.
- 1 eetlepel Heinz Ketchup.
- 1 Koffiekopje water
Af en toe roeren en even laten pruttelen voor 4-5 minuutjes.
- 1 theelepel bruine suiker.
- 1 theelepel cayennepeper.
- 1 theelepel kerriepoeder
- Voldoende peper & zout.
- Oregano
Weer laten pruttelen en af en toe roeren voor 15-20 minuutjes.
En Macaroni
Maakt het iets minder pittigquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, past ook helemaal niet bij me. Maar het was meer om de titel: eet ze!
Jouw pasta klinkt heerlijk Div
Bruine suiker, dat kende ik nog niet. Is dat om de boel te neutraliseren?
Je proeft zó het verschil he, met eigengemaakt. Dan smaken die potjes niet meer. Alleen als je echt geen tijd hebt grijp je daar naar.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Maakt het iets minder pittig
Heb het geproefd zonder suiker en dat was toch net iets tédus toen naar smaak wat suiker erdoor gegooid en kwam ong. uit op 1 theelepel
Dit is uiteindelijk voor mij de lekkerste saus, na wel 10x proberen een eigen pastasaus in elkaar te flansenben die potjes zo zat
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je proeft zó het verschil he, met eigengemaakt. Dan smaken die potjes niet meer. Alleen als je echt geen tijd hebt grijp je daar naar.
Ik doe weleens een cup a soup over de bloemkool als sausje. Champignons. Lekker makkelijk .
Ik zie het al, het gaat goed met je eetlust Div . Topquote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:31 schreef Divje het volgende:
[..]Veel lekkerder, en heb sowieso plezier aan koken. Als het dan geslaagd is voel je je echt koning
Witlof, lekkergaat op het boodschappenlijstje! Lang niet gegeten. En cup-a-soupjes zijn handig idd
Straks nog even een broodje rookworst van de Lidl verorberen, krijg weer honger
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie het al, het gaat goed met je eetlust Div . Top
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |