SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'.
HET BNW FEEST NUMMER!!!!!!!!!!! alu hoedje er bij en gaan
En hier weer verderDe waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
Nou geweldig! Het hoost hier en het onweertquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:46 schreef theguyver het volgende:
Moge peeps![]()
Denk dat het toch best mooi weer word vandaag
ook vet, maar goed houd maar lekker daar kan ik zo mooi ff hardlopenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou geweldig! Het hoost hier en het onweert
Hier ook. Het is gewoon donkerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou geweldig! Het hoost hier en het onweert
Zou ik maar snel gaan hoor, want voor je het weet is het bij jullie .quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
ook vet, maar goed houd maar lekker daar kan ik zo mooi ff hardlopen
Doe ik ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou ik maar snel gaan hoor, want voor je het weet is het bij jullie .
Misschien komt het daardoor!quote:
Sterkte Guyv!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Misschien komt het daardoor!
* theguyver Is even een middagje niet thuis!
Ik voel mij net een eendags vlieg die zijn dag niet heeft!![]()
Maansverduistering. Nu 4 op rij en vallen gelijk met joodse feestdagen.quote:
Ah, bedankt. En zitten wij op het juiste stukje aarde B?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Maansverduistering. Nu 4 op rij en vallen gelijk met joodse feestdagen.
Alhoewel je moet elke keer wel op het juiste stukje aarde zitten om hem te zien.
wat voor eiquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:53 schreef Tjacka het volgende:
Net weer eitje gebakken.
Ben een chefcock.
Je gaat lekker !quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:53 schreef Tjacka het volgende:
Net weer eitje gebakken.
Ben een chefcock.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |