SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mord_Sith op 07-10-2014 17:12:37 ]-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Dus je drinkt whey omdat het spul je spieren laat herstellen na intensief sporten? Ik heb dan jarenlang iets fout gedaan vermoed ik. Jarenlang intensief gesport (4-5x per week), nooit whey gehad. Jammer, juist omdat het zo magisch blijkt te zijn dus.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:55 schreef douche-eendje het volgende: [..] Niks magische wheyshakes. Het is onderdeel van mijn 'dieet' (en zo ook voor anderen hier), net zoals die 1500 kcal voor jou onderdeel van jouw dieet zijn. Mijn 'magische shakes' zorgen er alleen maar voor dat mijn spieren goed herstellen na een uur flink sporten, dat hebben ze nodig. Trouwens geen rivella meer drinken hoor, dat is ook op basis van whey/wei
Magisch borrelspul!
Ja, omdat ik een vegetarisch dieet met daarnaast nog een gevaarlijke allergie heb zijn voor mij andere opties wat minder gangbaar.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:08 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Dus je drinkt whey omdat het spul je spieren laat herstellen na intensief sporten? Ik heb dan jarenlang iets fout gedaan vermoed ik. Jarenlang intensief gesport (4-5x per week), nooit whey gehad. Jammer, juist omdat het zo magisch blijkt te zijn dus.
Jezusquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:08 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Dus je drinkt whey omdat het spul je spieren laat herstellen na intensief sporten? Ik heb dan jarenlang iets fout gedaan vermoed ik. Jarenlang intensief gesport (4-5x per week), nooit whey gehad. Jammer, juist omdat het zo magisch blijkt te zijn dus.
Nou ja, als het goed werkt is het perfect en een goede optie.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, omdat ik een vegetarisch dieet met daarnaast nog een gevaarlijke allergie heb zijn voor mij andere opties wat minder gangbaar.
Had je moeten doen! Zat je nu misschien wel met Qwea 4000kcal op een dag weg te smikkelen..quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:08 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Wat wheyshake? Welneeee!!!! DAT IS MAGISCHquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:16 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nou ja, als het goed werkt is het perfect en een goede optie.
Het heeft geen zin de discussie aan te gaan. Je overtuigd elkaar niet omdat jullie eigen methodes voor jullie werken. Vraag 10 personen om een mening over een dieet en je krijgt er 13. Jij voelt je gelukkig met jouw dieet, de ander voelt zich gelukkig met een miljoenmiljard liter kwark en de ander gelooft heilig in de overtuiging van het sporten en shakes. Als ieder dat nou voor zichzelf bepaalt en niet de ander wilt overtuigen kan het best gezellig zijn. Ik had gisteravond ook gehoopt mijn eigen blijheid te delen en niet direct in een verdediging te moeten schieten. Maar het ging anders en liet mij uit de tent lokken. Stom, had beter moeten weten en dan is dit topic ineens een stuk minder leuk, en vooral een eilandje van een aantal dieet extremisten die je met hun puddingbugs van het eiland wegschieten als je afwijkt van hun norm.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:08 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Dus je drinkt whey omdat het spul je spieren laat herstellen na intensief sporten? Ik heb dan jarenlang iets fout gedaan vermoed ik. Jarenlang intensief gesport (4-5x per week), nooit whey gehad. Jammer, juist omdat het zo magisch zijn dus.
Ja idd, want je erop wijzen dat crashen en dieetpillen nemen dom, ongezond en niet slim is, is hetzelfde als zeggen dat je 5x per week moet gaan sporten en magische whey shakea moet drinken. My bad!quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:17 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Het heeft geen zin de discussie aan te gaan. Je overtuigd elkaar niet omdat jullie eigen methodes voor jullie werken. Vraag 10 personen om een mening over een dieet en je krijgt er 13. Jij voelt je velukkig met jouw dieet, de ander voelt zich gelukkig met een miljoenmiljard liter kwark en de ander gelooft heilig in de overtuiging van het sporten en shakes. Als ieder dat nou voor zichzelf bepaalt en niet de ander wilt overtuigen kan het best gezellig zijnn. Ik had gisteravond ook gehoopt mijn eigen blijheid te delen en niet direct in een verdediging te moeten schieten. Maar het ging anders en liet mij uit de tent lokken. Stom, had beter moeten weten en dan is dit topic ineens een stuk minder leuk, en vooral een eilandje van een aantal dieet extremisten die je met hun puddingbugs van het eiland wegschieten als je afwijkt van hun norm.
Ja, nee, dat hoeft van mij sowieso niet. Dan moet ik echt proppen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:17 schreef Timmos het volgende:
[..]
Had je moeten doen! Zat je nu misschien wel met Qwea 4000kcal op een dag weg te smikkelen..
Pas op voor de carb police..quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:22 schreef RoelerMF het volgende:
Je moet meer koolhydraten nemen, je lichaam is verzuurd als je geeneens de knipoog tussen de regels door kan lezen...
Nog meer? Want 12 boterhammen is niet genoeg?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:22 schreef RoelerMF het volgende:
Je moet meer koolhydraten nemen, je lichaam is verzuurd als je geeneens de knipoog tussen de regels door kan lezen...
Sporten > Endorfine aanmaken. Q sport zoveel dat ze straalt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:22 schreef RoelerMF het volgende:
vind je het nog een discussie dan?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:23 schreef Myraela het volgende:
Maar wat is het punt van deze discussie nu?
Ja, niet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:23 schreef Myraela het volgende:
Maar wat is het punt van deze discussie nu?
Het is imho nooit een discussie geweest. Azijnzeiken, dat wel.quote:
quote:
Ja, nee okay, dan is dat duidelijk. Dan kan ik ook weer verder met alle punten waarover we al klaar waren van de afgelopen week omhoog halen.quote:
Wat was de volgende op de agenda?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Ja, nee okay, dan is dat duidelijk. Dan kan ik ook weer verder met alle punten waarover we al klaar waren van de afgelopen week omhoog halen.
och... Ik zie regelmatig posts voorbij komen waarvan ik denk 'tsja, mijn definitie van dit topic zal wel anders zijn'.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is imho nooit een discussie geweest. Azijnzeiken, dat wel.
Wel de koeien goed afdrogen nadat je ze uit de sloot hebt gehaald hoor!quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Ja, nee okay, dan is dat duidelijk. Dan kan ik ook weer verder met alle punten waarover we al klaar waren van de afgelopen week omhoog halen.
En (of ik moet een bril dus correct me if I'm wrong) het gros van de posters is dat niet met je eens hierquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
och... Ik zie regelmatig posts voorbij komen waarvan ik denk 'tsja, mijn definitie van dit topic zal wel anders zijn'.
Het begint op moddergooien - herstel kwarkgooien - te lijkenquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is imho nooit een discussie geweest. Azijnzeiken, dat wel.
ik vind het prima hoor, jullie mogen het topic van me hebben. Ik zou alleen de OP even aanpassen, die is niet meer helemaal dekkendquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
En (of ik moet een bril dus correct me if I'm wrong) het gros van de posters is dat niet met je eens hier
Hahahahahaha. Je laatste zin.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:17 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Het heeft geen zin de discussie aan te gaan. Je overtuigd elkaar niet omdat jullie eigen methodes voor jullie werken. Vraag 10 personen om een mening over een dieet en je krijgt er 13. Jij voelt je gelukkig met jouw dieet, de ander voelt zich gelukkig met een miljoenmiljard liter kwark en de ander gelooft heilig in de overtuiging van het sporten en shakes. Als ieder dat nou voor zichzelf bepaalt en niet de ander wilt overtuigen kan het best gezellig zijn. Ik had gisteravond ook gehoopt mijn eigen blijheid te delen en niet direct in een verdediging te moeten schieten. Maar het ging anders en liet mij uit de tent lokken. Stom, had beter moeten weten en dan is dit topic ineens een stuk minder leuk, en vooral een eilandje van een aantal dieet extremisten die je met hun puddingbugs van het eiland wegschieten als je afwijkt van hun norm.
Wat moet er in de OP?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:31 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik vind het prima hoor, jullie mogen het topic van me hebben. Ik zou alleen de OP even aanpassen, die is niet meer helemaal dekkend
Haat je alle sporten? Of is er toch iets wat je wellicht leuk kan gaan vinden?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:32 schreef Californium het volgende:
Zo! Gezellig hiereens met de ieder zijn ding en leef en laat leven. Wel vind ik mijn lichaam heilig en probeer ik de beste keuzes te maken. Niet dat ik niet zondig hoor maar na veel medicijnen in mijn lichaam gepropt te hebben en de invloeden daarvan op mijn lichaam hebben gezien probeer ik betere keuzes te maken.
Inmiddels zelf op het punt bereikt dat ik mijn lichaam prima vind maar het mag iets strakker. Jammer dat ik sporten haat dus proberen wat leuks te vinden.
Ik ben opzoek. Ik doe aan theatersport omdat ik dat leuk vind maar eigenlijk moet ik net zoiets vinden als dat. Stok achter de deur enzom ik zat aan volleybal te denken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Haat je alle sporten? Of is er toch iets wat je wellicht leuk kan gaan vinden?
Medicatie ken ikkan je lichaam een behoorlijke rotklap geven. Zat jij nou ook in het Crohn topic of ben ik in de war?
Wauw knap gedaan. En het lijkt, behalve de suikerwaarde, ik was op een wat hogere bloeddruk na kerngezond, op mijn verhaal qua lengte en kilo's. Ik fiets ook naar kantoor maar dat is helaas geen uur maar 5 minutenquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
Omdat ik nu toch een beetje mee-post even de achtergrond-info. Niet dat jullie denken dat ik zit te trollen of zo
Op 1 januari 157.5 kg bij een lengte van 1m95. Al een 1,5 jaar onder controle bij huisarts vanwege zwaar verhoogde suikerwaardes. Eind december eindelijk de knop omgekregen. Ik ben een luie IT-er dus de nodige apps en gadgets tegenaan gegooid en ik zit nu, na ruim 9 maanden kcals tellen, op 124.3 kg.
In de loop van de maanden begonnen met wandelen, vervolgens 1-2 dagen op de fiets naar kantoor, vervolgens 4-5 dagen op de fiets naar kantoor, vervolgens 2-3x per week naar de sportschool erbij (ondanks mijn uitspraak dat ik never nooit meer naar een sportschool zou gaan).
Zo'n reisafstand lijkt me ideaalquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:38 schreef Karstman het volgende:
[..]
Wauw knap gedaan. En het lijkt, behalve de suikerwaarde, ik was op een wat hogere bloeddruk na kerngezond, op mijn verhaal qua lengte en kilo's. Ik fiets ook naar kantoor maar dat is helaas geen uur maar 5 minutenDus maar ernaast fietsen, daar heb ik dan wel de tijd voor met het gebrek aan reistijd
Volleybalquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben opzoek. Ik doe aan theatersport omdat ik dat leuk vind maar eigenlijk moet ik net zoiets vinden als dat. Stok achter de deur enzom ik zat aan volleybal te denken.
En klopt inderdaad, mijn ex had cu. Ikzelf heb last van een depressie (gehad) inclusief de antidepressiva. Troeppppp
Ik vind dieet ook een rotterm. Het houdt voor mij iets tijdelijks in terwijl ik mijn levensstijl heb veranderd en dus iets permanents. Wordt ook nog steeds giftig van mensen die me vragen: hoe lang moet je nog. Alsof het ooit klaar is... Ik heb aanleg om te zwaar te zijn, zit in de familie. Daarnaast hou ik ook nog van lekker eten en drinken... Dus dat is een leven lang werken. Daarom ben ik wel blij met de kekke receptjes die ik hier zo af en toe oppikquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:37 schreef CrunchySelf het volgende:
Ja iedereen moet elkaar in z'n waarde laten, dat is volgens geen discussie hier. Het punt is dat bepaalde onderwerpen niet als gewenst worden gezien door bepaalde personen.
En bewust onderwerpen, ik vind dieet zo klote term. Klinkt tijdelijk en niet voor de langere duur, terwijl dat wel de insteek moet zijn volgens mij.
Dus als alle crashers, kwark vreters, pillen slikkers, fitnessbunnies , gezonde personen, speciale personen en weet ik wat we nog hebben gewoon weer ff normaal doen. Volgens mij ben je dan een heel eind.
OP zegt BMI + 27 en beetje in de trend van dieeten/afvallen, als een bepaald onderwerp niet bevalt lekker negeren. Als een bepaald advies/mening je niet bevalt lekker aangeven en die persoon zal je wss nooit weer advies geven, iedereen blij.
Present sergeant!quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:41 schreef Californium het volgende:
En nog even een compliment aan alle geweldige transformaties die ik heb voorbij zien komen.
Ik zag heel veel mooie dames en een man die er goed uit zag in pak
Helemaal mee eensquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:44 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik vind dieet ook een rotterm. Het houdt voor mij iets tijdelijks in terwijl ik mijn levensstijl heb veranderd en dus iets permanents. Wordt ook nog steeds giftig van mensen die me vragen: hoe lang moet je nog. Alsof het ooit klaar is... Ik heb aanleg om te zwaar te zijn, zit in de familie. Daarnaast hou ik ook nog van lekker eten en drinken... Dus dat is een leven lang werken.
Ik bedoelde voor mensen die sporten en eiwitshakes gebruiken enzo, als dat het probleem is.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:30 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Laten we dan ook topic aanmaken voor mensen afvallen en die dan hardlopen, paardrijden, buikdansen, bootcampen, zumba'en en weet ik veel wat.
-en ik bedoel dit niet op jou, maar je snapt vast m'n punt.-
Inmiddels medicijnvrijquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Volleybaldacht wel dat ik je daar had gespot! Wat slik je? Prozac? En ja, troep is een understatement
quote:
Ik herken dit. Aanleg zit ook in mij familie. Wil ik blijvend afvallen, dan is gezond eten gewoon een must.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:44 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik vind dieet ook een rotterm. Het houdt voor mij iets tijdelijks in terwijl ik mijn levensstijl heb veranderd en dus iets permanents. Wordt ook nog steeds giftig van mensen die me vragen: hoe lang moet je nog. Alsof het ooit klaar is... Ik heb aanleg om te zwaar te zijn, zit in de familie. Daarnaast hou ik ook nog van lekker eten en drinken... Dus dat is een leven lang werken. Daarom ben ik wel blij met de kekke receptjes die ik hier zo af en toe oppik
Ik heb een halve apotheek thuis liggen..quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:49 schreef Timmos het volgende:
Ik heb nog diclofenac en tramadol in de aanbieding.. Of hoort dat misschien niet hier?
Ik ook! En oxycodon, butrans pleisters, celebrex, zaldiar en een fentanyl lolly!'quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:49 schreef Timmos het volgende:
Ik heb nog diclofenac en tramadol in de aanbieding.. Of hoort dat misschien niet hier?
Meh, srri's zijn kut medicijnen. Hopen dat je medicijnvrij kan blijven.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Inmiddels medicijnvrijal 2 dagen
Maar heb srri's gehad.
Het is ook ideaalquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo'n reisafstand lijkt me ideaal![]()
De arts was wel erg verbaast over het feit dat alleen de bloedsuiker verhoogt wasCholesterol en bloeddruk waren perfect
Wat is je streefgewicht? En hoever ben je?
Ik hou gewoon van etenquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:45 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen aanleg om zwaar te zijn, ik heb vooral gewoon een aanleg om veel te eten. Dat zit in mijn familie.
Wat mij echt tegenstaat is een leven lang op voeding letten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:44 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik vind dieet ook een rotterm. Het houdt voor mij iets tijdelijks in terwijl ik mijn levensstijl heb veranderd en dus iets permanents. Wordt ook nog steeds giftig van mensen die me vragen: hoe lang moet je nog. Alsof het ooit klaar is... Ik heb aanleg om te zwaar te zijn, zit in de familie. Daarnaast hou ik ook nog van lekker eten en drinken... Dus dat is een leven lang werken. Daarom ben ik wel blij met de kekke receptjes die ik hier zo af en toe oppik
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:56 schreef CrunchySelf het volgende:
Qwea ik heb een nieuwe profielpic voor je.
[ afbeelding ]
DANOONTJE POWERRRRR!
Je huidige eet patroon is er ook ingesleten. Het zal even duren, maar op een duur zal het gemakkelijker worden. Maar in mijn geval zal ik er denk ik altijd mee bezig moet zijn, maar ik weet niet hoe dat met jou is.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:55 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Wat mij echt tegenstaat is een leven lang op voeding letten.Ik vind het tijdrovend. Ik hoop echt dat ik gewoon gezond ga leren eten zonder dat ik er stil bij moet staan, zeg maar.
Dan kan je alsnog boven je BMR komen en weer aankomen.. Dus zal toch een aanpassing zijn die je moet gaan accepteren denk ik, zoals velen..quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:55 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Wat mij echt tegenstaat is een leven lang op voeding letten.Ik vind het tijdrovend. Ik hoop echt dat ik gewoon gezond ga leren eten zonder dat ik er stil bij moet staan, zeg maar.
Voor een deel sluipt dat automatisme er vanzelf in, gezonde keuzes buiten de deur dat soort dingen, maar het kost wel tijd. Maar ik heb me erbij neergelegd dat dit iets voor het leven is. Gelukkig hou ik ook van koken en dat maakt het iets makkelijker.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:55 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nicequote:Op maandag 6 oktober 2014 22:53 schreef Karstman het volgende:
Mijn streefgewicht was 110. Dat is het op zich nog steeds maar ik hang niet aan een getal. Dat getal heb ik wel bewezen, het gaat me nu meer om de vorm, het slappe buikje moet weg. Het liefst zou ik richting de 100 gaan, maar zoals gezegd het echte getal boeit me niet zo meer.
+1quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:31 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik vind het prima hoor, jullie mogen het topic van me hebben. Ik zou alleen de OP even aanpassen, die is niet meer helemaal dekkend
Misschien moet jij gewoon eens niet zo janken en lekker gaan hoepelen ofzoquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
+1
Maar kennelijk is het eng om een eigen reeks aan te maken of in de juiste topics te posten
Ik tel nog steeds die kcalsquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nicedie 100 is voor mij op dit moment het streven. Ben al wel lichter dan de afgelopen 12-15 jaar
maar bmi zegt dat ikmax 95 mag wegen. Dat geloof ik wel. 100 is vooralsnog genoeg. Ik ben nog niet zover dat het getal me niet meer boeit eigenlijk
Wat ik hoop te bereiken is dat ik ooit weer relaxed uit eten kan zonder in mijn hoofd alle kcals te tellen / schattenNiet dat ik me er vervolgens iets van aantrek want ik at vanavond net zo hard die tiramisu tijdens het etentje, maar toch
Ikhoop toch ooit in een situatie te komen waarin ik dat niet meer doe maar gewoon bijna automatisch de volgende dag wat relaxter eet en zo de boel uitmiddel. Zonder gelijk in de cijfertjes te duikenquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik tel nog steeds die kcalsik had helemaal bedacht dat die 6 krentenbollen 1200kcal waren. En het stukje gevulde speculaas ws 300
Met mijn bouw is een BMI van onder de 25 volledig onrealistich. Ik woog toen ik 18 was en 3 keer per week op redelijk hoog niveau waterpolode en mijn moeder oud hollands kookte ook al 90+ en was echt niet dik.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nicedie 100 is voor mij op dit moment het streven. Ben al wel lichter dan de afgelopen 12-15 jaar
maar bmi zegt dat ikmax 95 mag wegen. Dat geloof ik wel. 100 is vooralsnog genoeg. Ik ben nog niet zover dat het getal me niet meer boeit eigenlijk
Ja , ik ookquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ikhoop toch ooit in een situatie te komen waarin ik dat niet meer doe maar gewoon bijna automatisch de volgende dag wat relaxter eet en zo de boel uitmiddel. Zonder gelijk in de cijfertjes te duiken
Er komt vanzelf een Iwatch, app of dingetje in lichaam die dat automatisch gaat bijhouden en dat je op je oogbol de status van je lichaam kan bijhouden. Hoef je nergens naar om te kijkenquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ikhoop toch ooit in een situatie te komen waarin ik dat niet meer doe maar gewoon bijna automatisch de volgende dag wat relaxter eet en zo de boel uitmiddel. Zonder gelijk in de cijfertjes te duiken
Ik heb een compleet schema op mijn white board. Met vinkjes, kleurtjes en cijfertjesquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:09 schreef Timmos het volgende:
[..]
Voor optimale gainzzzzz natuurlijk wel blijven tracken he!
Klinkt plausibel. En uiteindelijk telt gewoon waar je je fijn bij voelt en waarbij de risico's voor de gezondheid beperkt zijn denk ik. Toch? Daarnaast houdt het bmi ook geen rekening met bijvoorbeeld vetpercentages en zo. Dat lijkt me ook een interessante factor in de gehele beoordeling.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:07 schreef Karstman het volgende:
[..]
Met mijn bouw is een BMI van onder de 25 volledig onrealistich. Ik woog toen ik 18 was en 3 keer per week op redelijk hoog niveau waterpolode en mijn moeder oud hollands kookte ook al 90+ en was echt niet dik.
Ik denk eerlijk gezegd en mijn dietiste kan mijn redenatie volgen maar het officieel niet met mij eens zijn (alleen is er geen exacte documentatie/onderzoek over) dat 1,95 eigenlijk te lang is voor het BMI model en dat de waardes dus niet hetzelfde zeggen als bij iemand van 1,80. Maar goed het is wel een leidraad.
Ik moet nog wel opletten, maar zolang ik in mijn regelmaat blijf zitten met OTLTDT en regelmatig de S doe merk ik dat het iig stabiel blijft. Nu nog even aan het werk voor echt de laatste paar kilo's en dan dat vast zien te houden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klopt. Daarom is dat hele bmi geneuzel ook vaag IMHO. Want weeg je 100 kilo maar ben je totaal ripped, is je bmi te hoog en zou je moeten afvallen. Terwijl je geen gram vet hebtquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klinkt plausibel. En uiteindelijk telt gewoon waar je je fijn bij voelt en waarbij de risico's voor de gezondheid beperkt zijn denk ik. Toch? Daarnaast houdt het bmi ook geen rekening met bijvoorbeeld vetpercentages en zo. Dat lijkt me ook een interessante factor in de gehele beoordeling.
Oe....automatische voedselherkenning met inschatting van gewicht en datakoppeling met www.voedingswaardetabel.nlquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:10 schreef Karstman het volgende:
[..]
Er komt vanzelf een Iwatch, app of dingetje in lichaam die dat automatisch gaat bijhouden en dat je op je oogbol de status van je lichaam kan bijhouden. Hoef je nergens naar om te kijkenJij was toch IT-er, regel dat even
![]()
Naast kg's meten is cm's en vetpercentage/spiermassa ook wel heel interessant hoor. Ik ben vorig jaar in 8 weken met sporten 5 kg afgevallen. Klinkt leuk, ik vond alleen die -17 cm buikomvang veel leukerquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klinkt plausibel. En uiteindelijk telt gewoon waar je je fijn bij voelt en waarbij de risico's voor de gezondheid beperkt zijn denk ik. Toch? Daarnaast houdt het bmi ook geen rekening met bijvoorbeeld vetpercentages en zo. Dat lijkt me ook een interessante factor in de gehele beoordeling.
Gaat uit van een gemiddelde mens hequote:Op maandag 6 oktober 2014 23:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt. Daarom is dat hele bmi geneuzel ook vaag IMHO. Want weeg je 100 kilo maar ben je totaal ripped, is je bmi te hoog en zou je moeten afvallen. Terwijl je geen gram vet hebt
Tuurlijk. Maar dan alsnog klopt de standaard nietquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaat uit van een gemiddelde mens heEn de gemiddelde mens is geen bodybuilder / krachtsporter. Iig niet erg fanatiek
Jaaaaaaaquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Naast kg's meten is cm's en vetpercentage/spiermassa ook wel heel interessant hoor. Ik ben vorig jaar in 8 weken met sporten 5 kg afgevallen. Klinkt leuk, ik vond alleen die -17 cm buikomvang veel leuker
Amen! En de spijkerbroekmaat die ik had toen ik ging studerenquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaaaaaaaDie snap ik. Al die kilo's zijn leuk maar het feit dat ik nu weer XXL overhemden aankan zonder dat de knoopjes openbarsten vond ik pas echt heel cool
Ik ben ooit gaan meten, nou zal ik wel een debiel zijn maar ik had ELKE x andere cijfersquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Naast kg's meten is cm's en vetpercentage/spiermassa ook wel heel interessant hoor. Ik ben vorig jaar in 8 weken met sporten 5 kg afgevallen. Klinkt leuk, ik vond alleen die -17 cm buikomvang veel leuker
Ja maar de standaard voor de gemiddelde mens klopt ook niet. En het erge is dat bijvoorbeeld verzekeraars bij een levensverzekering (verplicht bij een hpotheek) onder andere op basis van het BMI de premie berekenen!quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gaat uit van een gemiddelde mens heEn de gemiddelde mens is geen bodybuilder / krachtsporter. Iig niet erg fanatiek
Zover ben ik dan weer niet, maar die gehele voorraad spijkerbroeken in de kast die ik voorheen niet aankon beginnen nu te ruim te wordenquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:16 schreef Karstman het volgende:
[..]
Amen! En de spijkerbroekmaat die ik had toen ik ging studeren
Beetje krom wel danquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:17 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ja maar de standaard voor de gemiddelde mens klopt ook niet. En het erge is dat bijvoorbeeld verzekeraars bij een levensverzekering (verplicht bij een hpotheek) onder andere op basis van het BMI de premie berekenen!
ja maar het is het algemeen geaccepteerde voor de gemiddelde mens en ze moeten ergens vanuit gaan. Daar zijn wij lange mensen, ook als wij op ons streefgewicht zitten de dupe van.quote:
Ik vind het ook balen, maar ik denk dat ik er altijd op zal moeten letten omdat ik anders ongemerkt te veel kcal eet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:55 schreef Yaaar het volgende:
Een hele prestatie!!!quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:35 schreef Ruby88 het volgende:
Wow, ik heb een paar avonden niets gepost, omdat ik alles maar niet bijgelezen kreeg. Maar, gelukt!
oquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:57 schreef Karstman het volgende:
[..]
Een hele prestatie!!!
Overigens heb ik wel het idee dat zo'n beetje het hele topic hier ongeveer om half 12 onder de wol ligt
Debiel meldt, +1quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben ooit gaan meten, nou zal ik wel een debiel zijn maar ik had ELKE x andere cijfersdus daar ben ik maar mee gestopt ook
Als je op je streefgewicht zit ga je een na-traject in met nog enkele weken begeleiding. De supplementen gaan er dan uit en je gaat op zoek naar de juiste balans in eten voor je ontbijt en lunch. Dus de crackers inruilen voor bijvoorbeeld volkorenbrood (of een combinatie) en de hoeveelheden uiteraard aanvullen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:32 schreef Yaaar het volgende:
Ik vraag me bij jouw dieet trouwens wel af hoe je het gaat 'eindigen'? Ga je dan uiteindelijk stapje voor stapje weer omhoog qua kcal per dag?
Mijn wekker gaat elke dag om iets voor half vijf, dus half twaalf red ik geeneensquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:57 schreef Karstman het volgende:
[..]
Een hele prestatie!!!
Overigens heb ik wel het idee dat zo'n beetje het hele topic hier ongeveer om half 12 onder de wol ligt
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:57 schreef Karstman het volgende:
[..]
Een hele prestatie!!!
Voldoende slaap is ook onderdeel van mn nieuwe dieetlevensstijl.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:57 schreef Karstman het volgende:
[..]
Een hele prestatie!!!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 07:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Voldoende slaap is ook onderdeel van mn nieuwe dieetlevensstijl.
Ja, mijn levensverzekering voor de hypotheek moest van ¤5 p maand, naar ¤6,5 ivm risico bij overgewichtquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:17 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ja maar de standaard voor de gemiddelde mens klopt ook niet. En het erge is dat bijvoorbeeld verzekeraars bij een levensverzekering (verplicht bij een hpotheek) onder andere op basis van het BMI de premie berekenen!
Ja ik ben nog erger, meestal tussen lig ik te slapen tussen 22:30/23:00. Wekker gaat om 6:00. Een goede nachtrust is essentieel voor afvallen (bronnetje).quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:57 schreef Karstman het volgende:
[..]
Een hele prestatie!!!
Dat scheelt, nu ben ik wéér helemaal bij.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:57 schreef Karstman het volgende:
[..]
Een hele prestatie!!!
Wat vind je lekker? Ik vind zelf een mix van komkommer, cherry-tomaatjes, paprika, rode ui en feta. Beetje olijfolie en balsamico-azijn erover en gaanquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:57 schreef RoelerMF het volgende:
Iemand nog tips voor een lekkere rauwkostsalade?
Worteltje, rood uitje, paprika, komkommer, wat notensla, walnoten, tomaatje, dressing van yoghurt, met wat sambal erin, beetje honing en een beetje italiaanse kruiden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:57 schreef RoelerMF het volgende:
Komkommer in blokjes, granaatappelpitjes, paar tomaten in blokjes, munt, koriander, fijngehakte rode peper en evt nog een fijngesneden groene peper. Limoensap erover.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:57 schreef RoelerMF het volgende:
Als je bent van de havermout is een havermout pannenkoek ook erg lekkerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:54 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vanochtend m'n havermout geprobeerd met gezeefde bosvruchten, maar dan is er eigenlijk ook niets aan. Dan heb ik liever de pitjes.
O: Havermout met gezeefde bosvruchten en 1 blokje pure chocolade
L: 2 volkoren boterhammen met kaas en komkommer
T: Ratatouille, gekookt ei
D: Pan pizza met champignons
T: halve bak kwark
ik kan me goed voorstellen dat je er naar uit kijkt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:17 schreef Qwea het volgende:
Oeh oeh oeh. Donderdag gips eraf! /nutteloze post
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:19 schreef applemoose het volgende:
[..]
ik kan me goed voorstellen dat je er naar uit kijkt.
Klinkt goed, olijfolie mag van de coach eigenlijk niet, andere olieen zouden beter zijn, maar dat heb ik altijd een beetje raar gevonden. Maar deze klinkt goed. Alleen even navragen of die feta oké is binnen mijn dieetadviesquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat vind je lekker? Ik vind zelf een mix van komkommer, cherry-tomaatjes, paprika, rode ui en feta. Beetje olijfolie en balsamico-azijn erover en gaan
Klinkt ook goed, alleen de worteltjes en de honing zijn voor mij momenteel een no-go. Zodra ik dat mag ga ik hem wel proberen. Alleen waar haal ik in vredesnaam notensla vandaan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Worteltje, rood uitje, paprika, komkommer, wat notensla, walnoten, tomaatje, dressing van yoghurt, met wat sambal erin, beetje honing en een beetje italiaanse kruiden.
Mag raadzaadolie wel? Zit vol goede omega-blaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:22 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Klinkt goed, olijfolie mag van de coach eigenlijk niet, andere olieen zouden beter zijn, maar dat heb ik altijd een beetje raar gevonden. Maar deze klinkt goed. Alleen even navragen of die feta oké is binnen mijn dieetadvies
[..]
Klinkt ook goed, alleen de worteltjes en de honing zijn voor mij momenteel een no-go. Zodra ik dat mag ga ik hem wel proberen. Alleen waar haal ik in vredesnaam notensla vandaan?
Jep, dat is de olie waar ik momenteel alles in doe bereidenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mag raadzaapolie wel? Zit vol goede omega-bla
Rucolaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:22 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Klinkt goed, olijfolie mag van de coach eigenlijk niet, andere olieen zouden beter zijn, maar dat heb ik altijd een beetje raar gevonden. Maar deze klinkt goed. Alleen even navragen of die feta oké is binnen mijn dieetadvies
[..]
Klinkt ook goed, alleen de worteltjes en de honing zijn voor mij momenteel een no-go. Zodra ik dat mag ga ik hem wel proberen. Alleen waar haal ik in vredesnaam notensla vandaan?
Maakt niet uit welke olie je neemtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:22 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Goede tip, thanks! Ga het morgen gewoon navragen of Fetakaas kan. Volgens mij valt het qua voedingswaarden wel binnen het dieetquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maakt niet uit welke olie je neemtFeta kan je op zich weg laten maar die geeft juist wat extra hartigs erbij.
Ik heb gewoon aanleg om te eten...quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:45 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen aanleg om zwaar te zijn, ik heb vooral gewoon een aanleg om veel te eten. Dat zit in mijn familie.
Ik had een scheefgegroeide teen en die hebben ze doorgezaagd en rechtgezet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:40 schreef CrunchySelf het volgende:
Qwea, waarom heb jij eigenlijk gips?
Holy shit, 55kmquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:46 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik heb gewoon aanleg om te eten...
Goedemorgen hier, ik zit normaal in het wielrenners topic, maar ben met 122 kg(1m86) wat aan de zware kant, dus probeer af te vallen zonder per definitie op dieet te zijn, maar wel door minder in m'n muil te schuiven. Qua BMI hoor ik dus hier thuis denk ik.
Ik ga drie keer per week naar de sportschool, en ben net weer begonnen met fietsen na knieproblemen, zondag 55km gereden. M;n eten probeer ik bij te houden op myfitness pall, want dat integreert mooi met Strava, dat ik voor fietsen gebruik.
Ik heb geen echt lijstje nog. Typisch over een dag:quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Holy shit, 55km![]()
Ik deed laatst 35 toen was ik gebroken
Welkom trouwens
Ik ben benieuwd naar je eetlijstje
Ik heb ook meer honger als ik het koud heb. Vang ik op met thee, een dikke trui en dikke sokken en dan heb ik het lang zo koud niet meerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:12 schreef applemoose het volgende:
ik vind zelf komkommers in het zuur altijd erg lekker, maar dat is geen salade![]()
Mijn favoriete salade is komkommer met avocado en tomaatjes en de witte truffel dressing van de wijndragers óf hazelnootolie. Dat is erg lekker in combi met avocado.
Het word kouder en ik merk gelijk dat ik meer honger heb. En dat terwijl er niets verandert aan mijn verbranding. Dus vanmiddag maar een pak havermout kopen + melk, en eens zien of ik daar net zo blij mee ben als de banaan in de ochtend.
Ik heb altijd erg veel slaap nodig. Mijn eigen ritme is naar bed om een uur of 10/11 en opstaan om een uur of 7/8. Het ritme van mijn vriend is naar bed om een uur of drie, opstaan om een uur of tien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Ik ben in mei ook langs de Rijn gereden, van Keulen tot Koblenz, dan langs de moezel naar Trier, terug treinen naar Koblenz, en de Rijn verder volgen tot Rudesheim. Mooi is het daar jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:14 schreef RoelerMF het volgende:
in 5 dagen ruim 550 kilometer gaan fietsen. Elke dag ruim 110 kilometer en het was genieten langs de Rijn![]()
ik heb een keer zonder oefenen 110 kilometer gefietst. Mijn bips heeft nog drie dagen zeer gedaan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:14 schreef RoelerMF het volgende:
Fietsen is tof. In 2008 ben ik 20 kilo afgevallen omdat ik mijzelf als doel had gesteld om naar Zuid Duitsland te fietsen. Een vriendin die sportwetenschap studeerde heeft toen een sportschema ontwikkeld waarmee ik mijn conditie op het juiste niveau zou weten te krijgen voor die tocht. En uiteindelijk na 19 weken hard trainen (4x per week in de sportschool fietsen en krachttraining, 1x per week buiten, het was winter) ben ik eind mei in 5 dagen ruim 550 kilometer gaan fietsen. Elke dag ruim 110 kilometer en het was genieten langs de RijnJammer dat ik de drive om door te gaan met fietsen en afvallen daarna niet heb doorgezet, dan had ik nu waarschijnlijk nooit in dit topic gezeten
Op zich een aardig lijstje hoor, maar je bent lang en best zwaar. Denk dat je te weinig binnen krijgt zo. Ik zou wat noten of een gekookt eitje of twee toevoegen en 's middags die banaan mét yoghurt doen. Ook 's avonds nog iets van kwark is een mooie aanvulling. Goed bezig dusquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:20 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik heb geen echt lijstje nog. Typisch over een dag:
O: twee volkoren boterhammen 1 kaas 1 hagelslag of honing
T:Banaan/appel
L:4 dubbele volkoren boterhammen, kaas, of ham, of kipfilet en chocopasta oid
T:banaan, or bakje vruchtenyoghurt
D: iets van rijst of aardappelen of pasta, groente (ben dol op broccoli en doperwtjes), vlees of vis
's avonds graag geregeld een glas of twee rode wijn. Soms een biertje, maar meestal Bavaria alcoholvrij.
Cola ed drink ik niet meer. Koekjes en chocola ben ik van aan het afkicken![]()
Voor m'n knieproblemen moet ik minstens twee keer per week behoorlijk zware kwachttraining doen, en samen met het fietsen trek ik dan geen echt klassiek, streng dieet. Dus ik probeer een beetje minder te eten dan ik verbrand, dat zal wel vrij lang duren, maar het zij zo...
1 of 2 keer per jaar ga ik op fietsvakantie, kamperen van plek naar plek. Val dan meestal een paar kilo af in een week, maar na een paar maanden zijn die meestal weer terug
Ik mis eiwitten en ik vind het ietwat magertjes, zeker adhv die zware krachttraining.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:20 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik heb geen echt lijstje nog. Typisch over een dag:
O: twee volkoren boterhammen 1 kaas 1 hagelslag of honing
T:Banaan/appel
L:4 dubbele volkoren boterhammen, kaas, of ham, of kipfilet en chocopasta oid
T:banaan, or bakje vruchtenyoghurt
D: iets van rijst of aardappelen of pasta, groente (ben dol op broccoli en doperwtjes), vlees of vis
's avonds graag geregeld een glas of twee rode wijn. Soms een biertje, maar meestal Bavaria alcoholvrij.
Cola ed drink ik niet meer. Koekjes en chocola ben ik van aan het afkicken![]()
Voor m'n knieproblemen moet ik minstens twee keer per week behoorlijk zware kwachttraining doen, en samen met het fietsen trek ik dan geen echt klassiek, streng dieet. Dus ik probeer een beetje minder te eten dan ik verbrand, dat zal wel vrij lang duren, maar het zij zo...
1 of 2 keer per jaar ga ik op fietsvakantie, kamperen van plek naar plek. Val dan meestal een paar kilo af in een week, maar na een paar maanden zijn die meestal weer terug
Dat is inderdaad het mooiste stuk, alsof je door een Marklin landschap rijdt. Heerlijk! Tot iets voorbij de Lorelei blijft het mooi. Daarna wordt het al snel saaiquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik ben in mei ook langs de Rijn gereden, van Keulen tot Koblenz, dan langs de moezel naar Trier, terug treinen naar Koblenz, en de Rijn verder volgen tot Rudesheim. Mooi is het daar ja
Haha, zelfs als je al vaker op de fiets zit en je gaat ineens lange dagtochten maken dan krijg je ook pijn in je bipsquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:23 schreef applemoose het volgende:
[..]
ik heb een keer zonder oefenen 110 kilometer gefietst. Mijn bips heeft nog drie dagen zeer gedaan.
Al je zitbotjes voel je.
Lolquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik vind julie allemaal geweldig...dacht juist dat ik nog minder moest eten. Mijn idee van een klassiek streng dieet is 's ochtend een cracker met kipfilet, appel tussendoor, salade 's middags en 's avonds een bescheiden portie avondeten, met wat fruit ofzo tussendoor.
Dat gaat dus niet werken bij mij. Maar ik denk dat niemand daar gelukkig van zou worden![]()
Je sport 3x in de week in de sportschool, waarvan 2x in de week zware krachttraining, hoevaak per week fiets je? Ik zou serieus wat hoger gaan zitten met je etenquote:Bewegen lukt me best wel, ik fietste vorige jaren een paar keer per jaar 100 km tochten, moet nu echt weer terugkomen, was helemaal kapot van die 55km zondag. Maar qua eten lukt het maar niet om ook goed bezig te zijn, best zonde van al dat bewegen
En toch ruim 200gr eiwitten pakken, ruim 200.. Zeker met zulke activiteiten.. En je snelle koolhydraten na het trainen maar daar ben je denk ik wel bekend mee als ik 't zo lees ook..quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lol
[..]
Je sport 3x in de week in de sportschool, waarvan 2x in de week zware krachttraining, hoevaak per week fiets je? Ik zou serieus wat hoger gaan zitten met je eten
Bananenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:44 schreef Timmos het volgende:
[..]
En toch ruim 200gr eiwitten pakken, ruim 200.. Zeker met zulke activiteiten.. En je snelle koolhydraten na het trainen maar daar ben je denk ik wel bekend mee als ik 't zo lees ook..
Aha, vervelend. Maar goed dat het is gefixedquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:40 schreef CrunchySelf het volgende:
Qwea, waarom heb jij eigenlijk gips?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:22 schreef Tink89 het volgende:
[..]
*knip*
Even een gore vraag btw:Ik heb geen antwoord op je spoiler vraag, maar ik wil hem wel graag weten. Dus up!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Fiesen is nu alleen in het weekend, 1 lange tocht zolang het niet te koud is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:35 schreef Qwea het volgende:
Je sport 3x in de week in de sportschool, waarvan 2x in de week zware krachttraining, hoevaak per week fiets je? Ik zou serieus wat hoger gaan zitten met je eten
Heb bij de Lorelei gekampeerd(in Goarshausen bedoel ik), ben 's avonds met een klein flesje sekt naar het standbeeld gegaan, om in de ondergaande zon aan de voeten van Lorelei te proosten op m'n tochtje...maar ze zong niet die avond.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:30 schreef RoelerMF het volgende:
Tot iets voorbij de Lorelei blijft het mooi. Daarna wordt het al snel saai
Kwark, gekookt ei, boterhammen, banaantje, appeltje, yoghurt, paprika, ect allemaal dingen die je gtussendoor kunt nemenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Fiesen is nu alleen in het weekend, 1 lange tocht zolang het niet te koud is.
Ik vind het eetgedeelte echt moeilijk, heb net bij de AH een beker halfvolle vruchtenyghurt gehaald, want ik voel gewoon dat m'n lichaam iets wil naast m'n brood. En na het fietsen pasta of warm eten lukt in het weekend ook wel. Maar zit nog best vaak dat ik denk, wat nu, wat is wijsheid?
Geen behoefte aan meer tussendoortjes?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:25 schreef xuryah het volgende:
Ik heb al een tijdje geen lijstje meer gepost, dus hier mijn lijstje van vandaag. Als jullie tips hebben hoor ik het graag
O: havermout met appel, rozijnen en kaneel
L: rundersaucijs op een volkoren pistoletje met ui en beetje ketchup en mosterd
D: pasta pesto met kip
S: krachttraining en kort cardio
T: wheyshake en kwark met aardbeien
Nee, ik ben vandaag vrij dus dan ontbijt ik later en op de een of andere manier heb ik geen behoefte aan eten als ik alleen thuis ben. Dus die tussendoortjes laat ik dan staan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen behoefte aan meer tussendoortjes?
Ben je gestopt met het koolhydraatarm eigenlijk?
Yaaar (bewijs)quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:08 schreef Qwea het volgende:
Wie kwam er met die docu? Sick fat and nearly dead? Kijk hem nu
Het idee erachter is opzich niet verkeerd. Alleen smoothies en 60 dagen vastenquote:
Daar heb je ons voor als ervaringsdeskundigen en überhaupt heeft het internet veel oplossingen. Maar als je het echt serieus wil aanpakken, ga eens bij een diëtist langs, die mensen hebben ervoor doorgeleerd. Heb je fysio voor die knie? Dan weet je fysiotherapeut vaak wel een goede diëtist, misschien eentje die wat meer gericht is op sporten dan algemene gewichtsproblemen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:15 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Fiesen is nu alleen in het weekend, 1 lange tocht zolang het niet te koud is.
Ik vind het eetgedeelte echt moeilijk, heb net bij de AH een beker halfvolle vruchtenyghurt gehaald, want ik voel gewoon dat m'n lichaam iets wil naast m'n brood. En na het fietsen pasta of warm eten lukt in het weekend ook wel. Maar zit nog best vaak dat ik denk, wat nu, wat is wijsheid?
Ja, en ja, hij heeft wel eens gezegd dat als ik wil, hij iemand weet. Donderdag heb ik een afspraak met de gewichtsconsulente van m'n sportschool, om eens te kijken hoe ze te werk gaan. Is volges mij een programma gebaseerd op eiwitshakes, weet nog niet zeker of dat wel zo geweldig is. Korte termijn vast wel, maar na een tijd moet je weer gewoon gaan eten natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:19 schreef Karstman het volgende:
Heb je fysio voor die knie? Dan weet je fysiotherapeut vaak wel een goede diëtist, misschien eentje die wat meer gericht is op sporten dan algemene gewichtsproblemen.
heb ik laatst op Netflix gezien...niet te geloven dat. Alleen 60 dagen juicen....pfoehquote:Sick fat and nearly dead
Ik heb hem niet gezien. Maar volgens gaat het om een punt bereiken waar je zegt genoeg is genoeg en nu moet het veranderen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het idee erachter is opzich niet verkeerd. Alleen smoothies en 60 dagen vasten
Ik zit nu in de eerste vijf minuten, maar het klinkt heel interessant.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Was heel interessant. Australier die zich letterlijk ziek gegeten heeft (allergieen en stofwisselingsziektes ofzo) en daardoor fors aan de medicijnen zit, besluit 60 dagen alleen maar te juicen. Hij trekt door de VS met een sapmachine in z'n achterbak, om afleiding te hebben. Onderweg ontmoet hij een vrachtwagenchaufeur van 150+ kilo die dezelfde ziekte heeft, en hij helpt hem om ook fanatiek te gaan juicen. Die man wordt zo enthousiast dat ie de hele stad/dorp waar hij woont aan het juicen probeert te krijgen.
Aan het einde zijn ze beiden slank en van de medicijnen af, en zien er vrij gelukkig uit.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:22 schreef Tink89 het volgende:
Had gisteren trouwens alsnog een avond-t genomen. Opletten met avondeten zorgt dus wel voor hongergevoel. Even een gore vraag btw:Je kunt geen energie uit iets halen als je het niet verteert. Dus nee. Lijkt me wel een wat ongezonde situatie trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:28 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Je kunt geen energie uit iets halen als je het niet verteert. Dus nee. Lijkt me wel een wat ongezonde situatie trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het koud trouwens! Riep vanochtend nog dat ik dat oplos met dikke sokken en een trui, maar zit nu toch aardig te vernikkelen op m'n werkplek. Ben benieuwd hoe koud het hier is als het buiten -10 is...![]()
En puntpaprika op m'n tosti is echt subliemDat gaan we vaker doen! Nog meer gezonde tostitoevoegingsuggesties anyone?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Maar je kauwt dus er blijft altijd wel wat hangen. Verder heb je gelijk. Ik heb het heel erg gehad en was in een week 8 kilo kwijtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:28 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Je kunt geen energie uit iets halen als je het niet verteert. Dus nee. Lijkt me wel een wat ongezonde situatie trouwens.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:32 schreef Tink89 het volgende:
[..]Gegrilde courgette.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het koud trouwens! Riep vanochtend nog dat ik dat oplos met dikke sokken en een trui, maar zit nu toch aardig te vernikkelen op m'n werkplek. Ben benieuwd hoe koud het hier is als het buiten -10 is...![]()
En puntpaprika op m'n tosti is echt subliemDat gaan we vaker doen! Nog meer gezonde tostitoevoegingsuggesties anyone?
![]()
[..]Vreselijke kutkou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het koud trouwens! Riep vanochtend nog dat ik dat oplos met dikke sokken en een trui, maar zit nu toch aardig te vernikkelen op m'n werkplek. Ben benieuwd hoe koud het hier is als het buiten -10 is...![]()
Ik weet niet of ik vanavond wel ga hardlopen, denk dat ik maar - daar moet ik helaas altijd even inkomen - naar de sportschool ga ofzo.
[..]appel en kaneel? (weet eigenlijk niet hoe gezond dat is ivm suikers, maar het is wel fruit... en lekker)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het koud trouwens! Riep vanochtend nog dat ik dat oplos met dikke sokken en een trui, maar zit nu toch aardig te vernikkelen op m'n werkplek. Ben benieuwd hoe koud het hier is als het buiten -10 is...![]()
Misschien moet ik even nuanceren:quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:10 schreef Tele6 het volgende:
[..]
appel en kaneel? (weet eigenlijk niet hoe gezond dat is ivm suikers, maar het is wel fruit... en lekker)
Graag gedaanquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:24 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Misschien moet ik even nuanceren:
Ik maak een tosti op m'n werk, dus ik moet 's ochtends het brood inclusief beleg in mijn trommel kunnen gooien. Gegrilde courgette is lastig, omdat ik die dan 's ochtends moet grillen (of de avond van tevoren) en dan de hele dag in een trommeltje heb zitten. Kan wel, maar word er niet direct heel enthousiast van.
Appel en kaneel vind ik best een goede optie. Ik eet niet bijzonder veel fruit en ook wel eens ananas op mijn tosti, dus ga het eens proberen. Sowieso laat je dan de kaas weg, neem ik aan, dus heb je daar de kcals niet van. Txs!
Natuurlijk, maar dat wordt dus wel verteerd komr er dus ook niet herkenbaar weer uit.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar je kauwt dus er blijft altijd wel wat hangen.
Dat zal vooral vocht zijn geweest lijkt me. Wat je inderdaad ook snel kan kwijtraken op die manier.quote:Verder heb je gelijk. Ik heb het heel erg gehad en was in een week 8 kilo kwijt
Plakjes banaan met rauwe cacao? Of kipfilet met tomaat ofzo.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:32 schreef Tink89 het volgende:
[..]
[spoiler]
Oeh, dat lijkt me lekker!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:41 schreef Myraela het volgende:
Wat ook lekker is, is een tosti met bolognese saus. Mocht je dat een keer van de avond daarvoor over houden.
Klinkt interessant.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Was heel interessant. Australier die zich letterlijk ziek gegeten heeft (allergieen en stofwisselingsziektes ofzo) en daardoor fors aan de medicijnen zit, besluit 60 dagen alleen maar te juicen. Hij trekt door de VS met een sapmachine in z'n achterbak, om afleiding te hebben. Onderweg ontmoet hij een vrachtwagenchaufeur van 150+ kilo die dezelfde ziekte heeft, en hij helpt hem om ook fanatiek te gaan juicen. Die man wordt zo enthousiast dat ie de hele stad/dorp waar hij woont aan het juicen probeert te krijgen.
Aan het einde zijn ze beiden slank en van de medicijnen af, en zien er vrij gelukkig uit.
Ahaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Nee, de film eindigt met de mededeling dat de Australische hoofdpersoon geen verdere behoefte heeft films over zichzelf te maken. Vond hem ook niet zo interessant, ben wel benieuwd of de amerikaan nog steeds zo'n gezondheidsprofeet is nu. Maar als Amerikaan zal die vast wel de publiciteit blijven opzoekendus wie weet.
Edit:
Okay...volgende keer eerst googelen voor ik antwoord, hij heeft een tweede deel gemaakt.
Wel in blokjes... Maar neem dan iets gezonds. Kwark, gekookt eitje, handje nootjes, snackgroente?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:14 schreef gniffie het volgende:
Waarom liggen er nergens zakken met uitgebakken krokante bacon in de winkel. Minder calorien dan chips en door de eiwitten/vet heb je langer een voldaan gevoel.
Als ik zin heb in een snackje tegen de trek, gooi ik een paar plakjes ontbijtspek in de magnetron. Even afdeppen met keukenpapier tegen het overtollige vet en dan langzaam oppeuzelen
De Australiër of de Amerikaan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Nee, de film eindigt met de mededeling dat de Australische hoofdpersoon geen verdere behoefte heeft films over zichzelf te maken. Vond hem ook niet zo interessant, ben wel benieuwd of de amerikaan nog steeds zo'n gezondheidsprofeet is nu. Maar als Amerikaan zal die vast wel de publiciteit blijven opzoekendus wie weet.
Edit:
Okay...volgende keer eerst googelen voor ik antwoord, hij heeft een tweede deel gemaakt.
Jumbo heeft pakjes gebakken ontbijtspek.. Alleen nog nooit meegenomen dus weet niet hoe uitgebakken ze zijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:14 schreef gniffie het volgende:
Waarom liggen er nergens zakken met uitgebakken krokante bacon in de winkel. Minder calorien dan chips en door de eiwitten/vet heb je langer een voldaan gevoel.
Als ik zin heb in een snackje tegen de trek, gooi ik een paar plakjes ontbijtspek in de magnetron. Even afdeppen met keukenpapier tegen het overtollige vet en dan langzaam oppeuzelen
Die vind ik dan weer onwijs smerig.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:36 schreef mrspoeZ het volgende:
Kaantjes worden toch gewoon verkocht? [ afbeelding ]
Heb hem inmiddels gezien. De achterliggende gedachte ben ik het helemaal mee eens. Een heleboel kwalen kun je oplossen door gezond te gaan eten. Alleen ben ik geen fan van juicenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:26 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gezien. Maar volgens gaat het om een punt bereiken waar je zegt genoeg is genoeg en nu moet het veranderen.
Dat.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer onwijs smerig.
Skippertquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat.
Godver de godver. Ik ging vanmiddag al naar de sportschool voor mijn benen, nog steeds niet geweest. Heb de hele middag lopen troubleshooten want in ene was het inet pleite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:49 schreef Patoshik het volgende:
Meh, weer hardgelopen en weeeer heeft endomondo het niet goed opgenomen.
0.13 km in 21.24. Ik heb het vast kruipend gedaan. Maar, eigelijk was het 3,9 km volgens afstand meten.Dat is een app toch? Waarom gebruik je geen runkeeper?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Jep, een hele handige normaal, toen hij het goed deed. Runkeeper ken ik niet maar ik zal er eens naar kijken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is een app toch? Waarom gebruik je geen runkeeper?
Runkeeper is vet handig. Kun je mee wandelen, fietsen, rennen, ectquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:52 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Jep, een hele handige normaal, toen hij het goed deed. Runkeeper ken ik niet maar ik zal er eens naar kijken.
Klopt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:00 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Edit:
55 km fietsen is nou niet echt een afstand waardoor je opeens heel veel meer eten nodig hebt hoor....quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik mis eiwitten en ik vind het ietwat magertjes, zeker adhv die zware krachttraining.55km fietsen
Ik blijf het awesome vinden. Ik zit te twijfelen over een wielren fiets. Ga eerst maar eens trainen voor maart met hardlopen
Deze dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer onwijs smerig.
Ehm?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:57 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Deze dan?
[ afbeelding ]
Plaatje van de Hoogvliet, hier in t durp liggen ze bij de Lidl.
Maar, ik snap hem nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:00 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Uitgebakken spekjes. Niks met sport, sorry.
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:06 schreef mrspoeZ het volgende:
Je reageerde toch op mijn plaatje over knabbelspekjes? Never mind, ik heb mijn post al aangepast hoor.
Ok, dan snap ik het zeker niet. Maakt ook niet uit, verder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
waarom zou je dit kopen en niet zelf gewoon spek uitbakken...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:57 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Deze dan?
[ afbeelding ]
Plaatje van de Hoogvliet, hier in t durp liggen ze bij de Lidl.
wordt wel gezegd. Maar onderzoeken spreken elkaar tegen. Slecht is het iig niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:59 schreef Ruby88 het volgende:
Nou ja, die vraag kun je voor héél veel producten wel stellen.
Zei iemand trouwens dat kaneel helpt tegen suikerpieken o.i.d.? Sowieso dat spul weer wat vaker in mijn eten verwerken.
Uhu! En zelf maken is gezonder dan uit het schap rukkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:59 schreef Ruby88 het volgende:
Dat. Ik hou van kaneel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:18 schreef Ole het volgende:
[..]
wordt wel gezegd. Maar onderzoeken spreken elkaar tegen. Slecht is het iig niet.
dan gaat de weegschaal weer naar beneden... gips is best zwaarquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat. Ik hou van kaneel.
De weegschaal gaat hier naar benedenOeh, nog minder dan 24u en dan gipsloos.
ja, dat zei ik. Mijn broer heeft suikerziekte, en dat werd hem toen door de diabetes verpleegkundige aangeraden. En het is gewoon echt heel erg lekker.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:59 schreef Ruby88 het volgende:
Zei iemand trouwens dat kaneel helpt tegen suikerpieken o.i.d.? Sowieso dat spul weer wat vaker in mijn eten verwerken.
Jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:21 schreef Danter het volgende:
[..]
dan gaat de weegschaal weer naar beneden... gips is best zwaar
Dat valt erg mee, netjes!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:08 schreef Sarabi het volgende:
Nou de uiteindelijke schade van vakantie is een halve kilo.
Erg netjes
Nu dus verder naar ATL's.
yay.quote:
zondequote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:39 schreef applemoose het volgende:
Ik heb een jaar geleden voor mijn verjaardag een hele mooie fiets gehad, een crosshybride. En ik heb er maar 1 keer op gefietst want toen ging er iets stuk![]()
die ga ik van de week maar naar de fietsenmaker brengen. Mijn nieuwe doel is om elke dag voor óf na werk een uur te fietsen. Kijken hoe dat zich na een maand uitbetaalt. In combinatie met C25K natuurlijk. Dat is in plaats van drie dagen lichte inspanning, 5 dagen lichte inspanning.
ik heb een Jan Janssen impress. Iemands fietsplan was afgelopen en had bijna nooit op de fiets gefietst. Dus die kon ik overnemen voor 200 euro. En mijn vriend en familie hadden allemaal bijgedragen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
zondeIk wil in het voorjaar ook beginnen met fietsen. Kon een Gazelle Champion Mondial op de kop tikken maar denk dat ik die maar ff aan me voorbij laat gaan.
leuk dingquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:54 schreef applemoose het volgende:
[..]
ik heb een Jan Janssen impress. Iemands fietsplan was afgelopen en had bijna nooit op de fiets gefietst. Dus die kon ik overnemen voor 200 euro. En mijn vriend en familie hadden allemaal bijgedragen.
Doe je die pure chocolade door de havermout? Of gewoon zo? En ik vind je lijstje erg weinigquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat valt erg mee, netjes!
[..]
yay.![]()
Mijn lijstje voor vandaag:
O: Havermout, banaan, pure chocolade
L: 2 volkoren boterhammen, tonijn, halve avocado, gekookt ei.
D: Hele maiskolf en 2 drumsticks.
Even bedenken wat ik vandaag wil gaan doen. Ik heb zin om het huis op nieuw in te richten, maar ik zou niet weten waarmee en we hebben geen geld om dingen erbij te kopen.Misschien alles wat we wel hebben maar eens een beetje verplaatsen, maar onze inrichting is nog erg minialistisch, dus ook daar valt niet veel in te schuiven.
Crashend? * CrunchySelf Runs away...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe je die pure chocolade door de havermout? Of gewoon zo? En ik vind je lijstje erg weinig? Ik kom rond de 1100 uit
Zo lang je de foto niet publiek maaktquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:28 schreef applemoose het volgende:
Is het legitiem om een foto van iemand te maken en die in je agenda te plakken als schrikbeeld? Ik heb een schrikbeeld gevonden waardoor ik alleen nog maar 5 uur per dag wil sporten![]()
o : banaan + sinaasappel smoothie
t : gepofte erwtjes-mix ( soja, kikkererwten en pompoenzaden )
l : drie boterhammen, oude kaas en mosterd / sandwichspread
t : appel
d : Nasi/Fried Rice met rijst ( duh), beetje sambal + sojasaus, ei, wortel, paksoy en lenteui en quorn stukjes. ook wil ik komkommer in het zuur erbij maken en misschien nog iets meer groente.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:28 schreef applemoose het volgende:
Is het legitiem om een foto van iemand te maken en die in je agenda te plakken als schrikbeeld? Ik heb een schrikbeeld gevonden waardoor ik alleen nog maar 5 uur per dag wil sporten![]()
Komkommer in het zuur... is dat gewoon komkommer in azijn? Ben je wel eens bij shabushabu geweest? Die komkommer is baas. Ik kan het alleen niet makenquote:o : banaan + sinaasappel smoothie
t : gepofte erwtjes-mix ( soja, kikkererwten en pompoenzaden )
l : drie boterhammen, oude kaas en mosterd / sandwichspread
t : appel
d : Nasi/Fried Rice met rijst ( duh), beetje sambal + sojasaus, ei, wortel, paksoy en lenteui en quorn stukjes. ook wil ik komkommer in het zuur erbij maken en misschien nog iets meer groente.
Pasta carbonaraquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:27 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Crashend? * CrunchySelf Runs away...
Lijstje voor vandaag:
O: Smoothie: Appel, Banaan, Aardbeien, Havermout, Melk. +/- 480 kcal.
T: Handje nootjes. +/- 135 kcal
L: Yoghurt bakje ding van AH (met muesli, volle yoghurt, aardbeiensauske), peer, hard gekookt ei. +/- 400 kcal
T: Niks
D: Pasta, weet nog niet welke of wat.
Dus tot en met lunch op 1015 kcal, incl avondeten moet de verhoging ook vandaag wel worden gehaald.
Ik dacht wat aardbeien toe te voegen voor wat meer kcal, maar was even vergeten dat daar bijna niks inzit.
Leg de chocolade bovenop de warme havermout, zodat ik telkens een beetje zachte chocolade bij elke hap kan nemen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe je die pure chocolade door de havermout? Of gewoon zo? En ik vind je lijstje erg weinig? Ik kom rond de 1100 uit
Dat moet juist niet met slagroom.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pasta carbonaraMaar dat moet met slagroom
Niet!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pasta carbonaraMaar dat moet met slagroom
ooh lol ik heb de dingen geschatquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leg de chocolade bovenop de warme havermout, zodat ik telkens een beetje zachte chocolade bij elke hap kan nemen.
Ik kom op iets boven de 1500 kcal uit. Groot ontbijt en door de avocado een rijke lunch, dus ik vond tussendoortjes wat overbodig.
In een goeie carbonara zit juist slagroom.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:37 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Niet!In een goede carbonara zit helemaal geen slagroom!
Lijstje:
O: 2 volkoren met aardbeien, tl suiker. Plak ontbijtkoek met beetje nepboter, 200 ml lv yoghurt, handje notencruesli.
T: Pakje lu crackertjes zongedroogde tomaat.
L: 4 volkoren met banaan en kaneel. Ben benieuwd!
T: Fruit en misschien een soepje.
D: Gekookte aardappels met een rundervink en broccoli óf lasagne.
S: Uur paardrijden.
T: Niks meer. Na het eten geen tijd en trek, na het sporten douchen en m'n bed in.
Ik had de avocado zelf ook lager in geschat.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh lol ik heb de dingen geschatIk ben niet zo goed in schatten
Klinkt awesome van die chocolade
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had de avocado zelf ook lager in geschat.En dat komt niet vaak voor dat ik dingen onderschat in plaats van overschat.
Maar voor de zekerheid alles ingevuld.
Is dat ook lekker zonder de suiker?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:38 schreef Myraela het volgende:
Oh, en ik maak wel eens zoetzure komkommer. Door gewoon plakken komkommer met een kaasschaaf te maken. In een pannetje even wat rijstazijn te koken, suiker erin oplossen. Fijn gehakt rood pepertje, komkommer erin. Laten trekken tot het eten.
Heb je mét en zonder geprobeerd? Ik vind slagroom in een carbonara helemaal niet toevoegen en het hele recept echt alleen maar minder lekker maken...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
In een goeie carbonara zit juist slagroom.
Nooit geprobeerd, het lijkt mij niet zo lekker.quote:
Jup, met en zonder. In mijn carbonara gaan zowel slagroom en ei.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:44 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Heb je mét en zonder geprobeerd? Ik vind slagroom in een carbonara helemaal niet toevoegen en het hele recept echt alleen maar minder lekker maken...
Overigens vertelt een googlesessie me dat er oorspronkelijk geen slagroom in zat en dat de meningen nu verdeeld zijn. Kan allebei dus.
Ik denk dat dieettechnisch de slagroom vervangen door ei de betere optie is.
true story, true story. Maar stiekem mag ik het niet ivm de clean challenge.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd, het lijkt mij niet zo lekker.Denk dat het ook wel meevalt met de suiker die je er echt van binnen krijgt. Het is een bescheiden eetlepel suiker op 4 eetlepels azijn. Voor een hele komkommer. En je lepelt natuurlijk niet al het vocht naar binnen.
ongeveer hetzelfde zoals ik het doe! ik doe alleen altijd alles op gevoelquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:38 schreef Myraela het volgende:
Oh, en ik maak wel eens zoetzure komkommer. Door gewoon plakken komkommer met een kaasschaaf te maken. In een pannetje even wat rijstazijn te koken, suiker erin oplossen. Fijn gehakt rood pepertje, komkommer erin. Laten trekken tot het eten.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
Nieuwe ATL
Zo meteen weer naar de sportschool
Maar eerst naar de bakker. Er is hier letterlijk geen droge boterham in huis dus ik zit mijn ontbijt steeds uit te stellen omdat ik niet naar buiten wilVreselijk onverantwoord en zo
Die ga ik onthoudenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:48 schreef Myraela het volgende:
Ik ben de laatste tijd echt verslaafd aan komkommer in magere yoghurt met knoflook.Soort tzatziki, maar dan niet als saus maar echt als een soort side salad.
Tnx! Ja de boel loopt een tijdje weer lekkerquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
Nieuwe ATL
Zo meteen weer naar de sportschool
Maar eerst naar de bakker. Er is hier letterlijk geen droge boterham in huis dus ik zit mijn ontbijt steeds uit te stellen omdat ik niet naar buiten wilVreselijk onverantwoord en zo
Ooooooooehw. Ik heb alles in huis. Zo ff fixen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:48 schreef Myraela het volgende:
Ik ben de laatste tijd echt verslaafd aan komkommer in magere yoghurt met knoflook.Soort tzatziki, maar dan niet als saus maar echt als een soort side salad.
Gewoon makenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:50 schreef applemoose het volgende:
[..]
ongeveer hetzelfde zoals ik het doe! ik doe alleen altijd alles op gevoeldus geen eetlepels ofzo. Gewoon wat azijn in een pannetje, beetje suiker en dan proeven.
Ook lekker met kleine uitjes/shalotjes erbij. Beetje paprika
[..]![]()
![]()
![]()
en de foto moet ik nog maken. Is iemand die ik een soort van ken, maar niet goed genoeg ofzo.
Fijn gevoel hequote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tnx! Ja de boel loopt een tijdje weer lekker
Ook een prima ritme en eetpatroon dat ik vol kan houden. Zolang er boodschappen in huis zijn dan
echt aankomen in vet (niet vocht) gaat ook echt niet zo snel als mensen soms denken hoor,, ook de +5 na 2 weken vakantie zijn vaak voor een gedeelte vaak vocht en niet gelijk vet (of je moet heel extreem veel hebben gegeten)quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:01 schreef CrunchySelf het volgende:
@rhubarbje![]()
Ik vond nog wat oude getallen van mijn eerdere afvalpoging (begin dit jaar), 15-03-2014 = 126,7 kg. Ik zit nu op 118,6, wel een goed gevoel wetende dat ik er al ver onder zit.
Maar ook wel weer om te zien dat ik in vijf maanden 6,5 kg was aangekomen, valt me heel eerlijk nog mee. Want als ik kijk hoeveel en wat ik allemaal at
Schommelen is normaal. Gisteren woog ik in ene 77kg en vanmorgen weer 73.7. De dagen ervoor liep het al rustig aan naar beneden af dus de trend is dat ik omlaag ga. Maar er kan dus een behoorlijke schommeling per dag inzitten. Wellicht ben je morgen weer 1.5kg aangekomen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:31 schreef Karstman het volgende:
Ik moet ook een nieuwe fiets. Heb nu een oude Koga Myata een soort tour plus model, geen idee wel precies. Maar hij is eigenlijk iets te laag en eigenlijk moeten het derailleur vervangen worden en dat is het me niet meer waard. Zit alleen te twijfelen of ik er nu een koop of pas in het voorjaar. Ik denk het laatste. Het moet dan wel zo'n hybrid achtig ding worden want op een echte racefiets zie ik mezelf nog niet zitten.
Ik stond trouwens vanochtend op de weegschaal... is er ruim 2 kilo af... Ik snap er helemaal niks van. Een weekend met veel bier, de rest van de dagen wel heel netjes en soms zelfs 200-300 kcal onder het dag doel (dan zit ik nog steeds op 1900+ hoor), maar dat kan toch niet 2 kilo in een week opleveren...
Is die fiets van jou met klikpedalen trouwens?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:31 schreef Karstman het volgende:
Ik moet ook een nieuwe fiets. Heb nu een oude Koga Myata een soort tour plus model, geen idee wel precies. Maar hij is eigenlijk iets te laag en eigenlijk moeten het derailleur vervangen worden en dat is het me niet meer waard. Zit alleen te twijfelen of ik er nu een koop of pas in het voorjaar. Ik denk het laatste. Het moet dan wel zo'n hybrid achtig ding worden want op een echte racefiets zie ik mezelf nog niet zitten.
Ik stond trouwens vanochtend op de weegschaal... is er ruim 2 kilo af... Ik snap er helemaal niks van. Een weekend met veel bier, de rest van de dagen wel heel netjes en soms zelfs 200-300 kcal onder het dag doel (dan zit ik nog steeds op 1900+ hoor), maar dat kan toch niet 2 kilo in een week opleveren...
Zal het vast zijn ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:30 schreef Danter het volgende:
[..]
echt aankomen in vet (niet vocht) gaat ook echt niet zo snel als mensen soms denken hoor,, ook de +5 na 2 weken vakantie zijn vaak voor een gedeelte vaak vocht en niet gelijk vet (of je moet heel extreem veel hebben gegeten)
Je zit in ieder geval weer op de goede weg! Gaat helemaal goed komen dus!
Ik weeg maar een keer in de week, altijd op woensdagochtend, hou liever de grote lijn in de gaten. Het schommelt wel vaker maar die zo veel over het algemeen. Zal voor de gein morgen of vrijdag nog eens kijkenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Schommelen is normaal. Gisteren woog ik in ene 77kg en vanmorgen weer 73.7. De dagen ervoor liep het al rustig aan naar beneden af dus de trend is dat ik omlaag ga. Maar er kan dus een behoorlijke schommeling per dag inzitten. Wellicht ben je morgen weer 1.5kg aangekomen.
Nopequote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is die fiets van jou met klikpedalen trouwens?
Ik vind klikpedalen wel aan te raden. Hoewel het even wennen is, gebruik je je spieren veel regelmatiger (je duwt op de pedalen, maar trekt er ook aan). Ik heb net besloten wat m'n middag-t wordt. Nu ik namelijk kaneel op m'n werkplek heb, kan ik best een appel met kaneel in de magnetron pleuren. Sterker nog, dat ga ik nú even doenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:46 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik weeg maar een keer in de week, altijd op woensdagochtend, hou liever de grote lijn in de gaten. Het schommelt wel vaker maar die zo veel over het algemeen. Zal voor de gein morgen of vrijdag nog eens kijken
[..]
Nope
Waarom nu nietquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:46 schreef CrunchySelf het volgende:
Over het fietsverhaal, ik heb nu 1.5 jaar terug een gloednieuwe racefiets gekocht met accessoires (¤¤¤¤), misschien 10-20 keer gebruikt. Staat op mijn lijstje voor volgend jaar om het op te pakken, doodzonde.
Ook altijd erg lekkerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:50 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik vind klikpedalen wel aan te raden. Hoewel het even wennen is, gebruik je je spieren veel regelmatiger (je duwt op de pedalen, maar trekt er ook aan). Ik heb net besloten wat m'n middag-t wordt. Nu ik namelijk kaneel op m'n werkplek heb, kan ik best een appel met kaneel in de magnetron pleuren. Sterker nog, dat ga ik nú even doen
Ik wou eigenlijk wachten tot het nieuwe seizoen, maar dat is eigenlijk ook wel onzinquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom nu nietGewoon doen joh. Is lekker
En je hoeft toch niet gelijk mega-hard te gaan
Kwestie van doen iidquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:55 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk wachten tot het nieuwe seizoen, maar dat is eigenlijk ook wel onzin. Zal van het weekend wel even kijken, eerder heb ik er geen tijd voor (no excuse
).
Mega hard heb ik ook nooit gedaan. Ik hield mijn hartslag altijd in de gaten (heb zelfs meteen een GPS ding gekocht), die ging dan veels te ver omhoog. Dat zal met conditie moeten verbeteren.
Het is nog erger, het is niet 2013 dat ik dat ding voor het laatst heb gebruikt, maar 2012quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kwestie van doen iidLeuk hoor
Ik doe mijn uurtje fietsen gewoon op een stadsfiets. Op zich gaat dat ook wel, maar ik kan niet veel harder dan 23.5 km/u
Hoe hard ik ook push met wind mee
Hoe duur was hij? (gewoon, zodat ik een indicatie heb wat die dingen kosten)quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:46 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zal het vast zijn ja.
Jup, ik heb de goede afslag genomen. Nu nog even doorgassen.
Over het fietsverhaal, ik heb nu 1.5 jaar terug een gloednieuwe racefiets gekocht met accessoires (¤¤¤¤), misschien 10-20 keer gebruikt. Staat op mijn lijstje voor volgend jaar om het op te pakken, doodzonde.
Ik woon aan zee, en fiets nu regelmatig door de duinen enzo. 30 km op een normale fiets is dan wat kutquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kwestie van doen iidLeuk hoor
Ik doe mijn uurtje fietsen gewoon op een stadsfiets. Op zich gaat dat ook wel, maar ik kan niet veel harder dan 23.5 km/u
Hoe hard ik ook push met wind mee
Beetje doortrappen, dan zit je daar zo weer aanquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:08 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Het is nog erger, het is niet 2013 dat ik dat ding voor het laatst heb gebruikt, maar 2012.
Maar m'n gemiddelde zat dus rond de 24/25 en was toen ook nog eens zwaarder dan nu:).
Fiets was ¤1000, maar moesten nieuwe velgen in ( ik was te zwaar voor die erin zatenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe duur was hij? (gewoon, zodat ik een indicatie heb wat die dingen kosten)
[..]
Ik woon aan zee, en fiets nu regelmatig door de duinen enzo. 30 km op een normale fiets is dan wat kut
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Jup moet goedkomen. Ik zal er van het weekend maar even aan moeten geloven, keer van mn luie reet afquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beetje doortrappen, dan zit je daar zo weer aan
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:21 schreef Qwea het volgende:
Ik woon aan zee, en fiets nu regelmatig door de duinen enzo. 30 km op een normale fiets is dan wat kut
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:26 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Jup moet goedkomen. Ik zal er van het weekend maar even aan moeten geloven, keer van mn luie reet af.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:25 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Fiets was ¤1000, maar moesten nieuwe velgen in ( ik was te zwaar voor die erin zaten) dus totaal kwam op ¤1100. Dan nog een helmpje ¤70 (wat mij betreft een must) en schoenen voor de klik pedalen ¤90 en dan nog wat andere kleding, vooral fietsbroek is een must maar zo fietsshirt is ook fijn (achterstuk is mooi lang plus wat zakken op de rug).
Ik heb voor de koudere tijden ook nog overschoenen en beenstukken. Al met al zat ik rond de ¤1500. Maar je kunt het zo gek maken als je zelf wilt.
Plaatje voor beeldvorming (weet niet als dit 100% is maar ik kan op de foto geen afwijkingen zien):Ja! Zoiets zoek ik! HebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welk merk en model is het?-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik had me er toen in verdiept, maar het frame is lang het belangrijkste niet. De versnellingsgroep is volgens belangrijker.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Zoiets zoek ik! Hebben![]()
Welk merk en model is het?
Nah, ik knal hem wel even een FB groep over o.a wielrennen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:29 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik had me er toen in verdiept, maar het frame is lang het belangrijkste niet. De versnellingsgroep is volgens belangrijker.
Maar dit is een Bulls Harrier 2 uit 2012, toen ik erop had gefietst beviel die mij goed.
Er is toch ook een wielrennert actief? Wellicht weet deze wat recentere info
Dat is ideaalquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, ik knal hem wel even een FB groep over o.a wielrennen.
En ik zal mijn zwager eens bellen die heeft een fietsenwinkel, wat de inkoopsprijs is
Fietsbroekje al geprobeerd? Zit een dikke laag schuim inquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:38 schreef xuryah het volgende:
Ik heb echt een hekel aan fietsen. Krijg er altijd kontpijn van. Als ik dat niet zo erg zou hebben zou ik het misschien wel leuk vinden
Lijstje:
O: was heel erg moe en heb uitgeslapen (heb toch laat les)
L: 2 sneetjes spelt brood met tonijn, augurk, komkommer en sla
T: yoghurt met een stroopwafel
D: nasi met kip en boontjes
S: krachttraining en cardio
T: eiwitshake en misschien een smartbar als ik weer honger krijg
Goeie broek en goed zadel zijn niet goedkoop, maar wel effectief tegen rauwe billen...Ik heb een leren Broks zadel op m'n fietsen, 80 euro ofzo, maar zit hemels. En gaan jaren mee als je het leer een beetje verzorgd op z'n tijd.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:38 schreef xuryah het volgende:
Ik heb echt een hekel aan fietsen. Krijg er altijd kontpijn van. Als ik dat niet zo erg zou hebben zou ik het misschien wel leuk vinden
Klinkt me wel enigszins bekendquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Bulls is een degelijk Duits budget merk, niet zo spannend qua looks, maar veel waar voor je geld.Zit een 105 groep in, tenminste tegenwoordig, is ook prima spul. Nadeel van veel fietsen van onder de 2000 is dat de wielen inderdaad vaak nogal slapjes zijn, leuk als je 70 kilo bent, maar boven de 100 kilo krijgen ze het heel moeilijk en kunnen kapot gaan. Dus dat er gelijk andere wielen in moesten is een bekend verhaal.
Als je nu wil beginnen met fietsen, en ook zwaar bent, is het misschien verstandiger een fiets met een Tiagra groep te kopen, en het bespaarde geld gelijk aan betere wielen uit te geven.
En trouwens, de fietsenmakers willen in de winter altijd van hun oude modellen af, want de 2015 fietsjes moeten in de showroom! Als ze dan nog een 2014 of 2013 modelop zolder hebben staan, krijg je daar vaak leuke korting op. Ik heb zo mijn vakantiefiets gekocht, 100 euro vanwege vorig jaar model, en de versie van het 'nieuwe' jaar was ook gelijk 100 euro duurder, dus dat was 200 euri bespaard. Altijd fijn.
Maar daar zou ik dus al geen last van hebben want 73kgquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Bulls is een degelijk Duits budget merk, niet zo spannend qua looks, maar veel waar voor je geld.Zit een 105 groep in, tenminste tegenwoordig, is ook prima spul. Nadeel van veel fietsen van onder de 2000 is dat de wielen inderdaad vaak nogal slapjes zijn, leuk als je 70 kilo bent, maar boven de 100 kilo krijgen ze het heel moeilijk en kunnen kapot gaan. Dus dat er gelijk andere wielen in moesten is een bekend verhaal.
Lol, dat las ik laatst ook op een blogquote:Als je nu wil beginnen met fietsen, en ook zwaar bent, is het misschien verstandiger een fiets met een Tiagra groep te kopen, en het bespaarde geld gelijk aan betere wielen uit te geven.
En trouwens, de fietsenmakers willen in de winter altijd van hun oude modellen af, want de 2015 fietsjes moeten in de showroom! Als ze dan nog een 2014 of 2013 modelop zolder hebben staan, krijg je daar vaak leuke korting op. Ik heb zo mijn vakantiefiets gekocht, 100 euro vanwege vorig jaar model, en de versie van het 'nieuwe' jaar was ook gelijk 100 euro duurder, dus dat was 200 euri bespaard. Altijd fijn.
Trust me, ik heb pukkels op mijn reet van het zitten, dat is nog kutterquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:41 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Goeie broek en goed zadel zijn niet goedkoop, maar wel effectief tegen rauwe billen...Ik heb een leren Broks zadel op m'n fietsen, 80 euro ofzo, maar zit hemels. En gaan jaren mee als je het leer een beetje verzorgd op z'n tijd.
Waarheid als een koe, dat laatste.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar daar zou ik dus al geen last van hebben want 73kg
[..]
Lol, dat las ik laatst ook op een blog
Gewoon met serving De Ruijter pure hagelslag, verschillende % van.. NOMquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die paarse verpakking, 85%quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:46 schreef Timmos het volgende:
[..]
Gewoon met serving De Ruijter pure hagelslag, verschillende % van.. NOM
Tenzij je profi bent, is een fiets die een jaar lang in de etalage heeft gestaan, vaak net zo goed als degeen die er net is neergezet. Okay, soms is er een hele verbetering in een bepaald jaar, maar dat komt minder voor dan de reclamefolders willen laten geloven.quote:
Ziggoquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die paarse verpakking, 85%
Serieus, wat is ziggo een kutbedrijfDus, gewoon even dat jullie het weten.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:50 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Tenzij je profi bent, is een fiets die een jaar lang in de etalage heeft gestaan, vaak net zo goed als degeen die er net is neergezet. Okay, soms is er een hele verbetering in een bepaald jaar, maar dat komt minder voor dan de reclamefolders willen laten geloven.
En die 200 ballen heb ik een leuke tent van gekocht, die me nog steeds prima onderdak geeft onderweg!
Alleen maar gelul hiero. En droge muesliquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ziggo, nooit problemen mee.
Kut, ben me muesli vergeten door de yoghurt. Ik heerlijk dat spul weg lepelen, is het op ligt dat pakje me nog aan te starten. Maar droog opgegeten, ik wil die kcal...
Succesquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alleen maar gelul hiero. En droge muesli
Ik zal vast gaan sparen voor de volgende zomer (of lente).quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:41 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Goeie broek en goed zadel zijn niet goedkoop, maar wel effectief tegen rauwe billen...Ik heb een leren Broks zadel op m'n fietsen, 80 euro ofzo, maar zit hemels. En gaan jaren mee als je het leer een beetje verzorgd op z'n tijd.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:34 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik zie net de mail ja! Gevaarlijk... *17 pagina's afstruinen gaat*
Ik vind advocado sowieso viesquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:52 schreef Myraela het volgende:
M'n avocado was niet meer goed.Nu weet ik weer waarom ik zo'n hekel heb aan die dingen. Dus nu pak ik vanmiddag toch gewoon iets van een tussendoortje.
Ik vind ze puur ook niet lekker, maar als guacamole is het wel lekker. Maar nu ik weet hoeveel kcal ze hebben laat ik ze sowieso voortaan liggen. Dat zijn ze echt niet waard.quote:
Echt nut behalve kcal opvullen / smaak heeft het imho nietquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:54 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik ben die sale aan het doorbladeren en kom ik de volgende twee producten tegen:
- Pure Cacao Poeder;
- Cacao Nibs.
Nu lees ik ze hier vaak, maar waar gebruiken jullie ze voor? En wat zijn de voordelen?
Als ik de site zo lees is het veel belovend en kan ik zo gewoon door mn shake flikkeren. Maar heeft dit nog nut? Ik gooi er nu havermout en gebroken lijnzaad door.
En dan 1 vd producten, twee is denk ik overdreven.
Ik blader nog verder en vindt nog veel meer superfoods, de kcal vind ik hoog genoeg voor het ontbijt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt nut behalve kcal opvullen / smaak heeft het imho niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |