Een schizofreen is nooit alleen!quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:53 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af of er één of meerdere personen op jouw account posten.
Moet ik ook hebben! Mooi om in ieder geval te zien dat vele van de metamorfoses in dit en vorige topic komen van bootcampers/fitnessers.. Maar blijkbaar is dat een allergie voor velen..quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:53 schreef Qwea het volgende:
Magische wheyshakes ook. Waar kan ik die halen?
Niks magische wheyshakes. Het is onderdeel van mijn 'dieet' (en zo ook voor anderen hier), net zoals die 1500 kcal voor jou onderdeel van jouw dieet zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:51 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Sorry, maar het is gewoon zo. Iets met magische whey shakes ofzo. En crashen doe ik niet aan, heb ik ook nooit over gepraat want het boeit me niet en is mn intentie niet. Ik val gewoon op een gezonde manier af, ik loop bij een diëtist en als 1500 kcal al een crash dieet is voor jullie: tsja.
YOLO!11!!1quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:54 schreef Qwea het volgende:
Ik ging krentenbollen kopen... En ze alle 6 eten. Nu zit ik echt kei vol. /nutteloze mededeling
quote:
Als het maar niet over shakes gaat is alles goed!quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:54 schreef Qwea het volgende:
Ik ging krentenbollen kopen... En ze alle 6 eten. Nu zit ik echt kei vol. /nutteloze mededeling
wait whutquote:[b]Op maandag 6 oktober 2014 21:55 schreef douche-eendje
Trouwens geen rivella meer drinken hoor, dat is ook op basis van whey/weiMagisch borrelspul!
Zit het volledige amino zuren profiel in.. Pas maar op, straks wordt het gelinkt aan drinkbare amino's van de body en fit shop..quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
YOLO!11!!1
[..]![]()
Ik zal even eieren koken, kcal wat omhoog gooien voor morgen. Zie straks wel welke discussie we weer inzitten
Ik moest lachen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:56 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Als het maar niet over shakes gaat is alles goed!
Yes my dear.quote:
quote:The exact recipe for Rivella Red is a well-kept secret, these are the known listed ingredients:
Water
Whey (35%)
Sugar (76 g of refined sugar and 14 g from whey per liter)
Herbs
Fruitextract
Carbonation
Acidifier (L(+)-Lactic Acid)
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:57 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zit het volledige amino zuren profiel in.. Pas maar op, straks wordt het gelinkt aan drinkbare amino's van de body en fit shop..
Hey, de twee crackers en de carnitine-substituering discussie ( nouja het affikken ervan ) was toch ook zeker een pagina lang, zelfs na het roepen van agree to disagree. Gelukkig kan je wel een koe per dag aan kwarkproductie eten zonder zorgen en kritische vragenquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:43 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Het hele topic gaat bijna over shakes.
Als je nagaat welke spieren in je lichaam het allemaal passeert, best wel. Veel drinken en je plas ophouden, kun je die spier iig trainen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:00 schreef Myraela het volgende:
Als ik Rivella drink, krijg ik dan spieren?
Duh. Domme vraag! Er zit magische whey in!quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:00 schreef Myraela het volgende:
Op een fles van 1,5 liter is dat 525ml whey.. Zou dat de magische whey zijn dan? Best cheap....quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:00 schreef Myraela het volgende:
Welnee. Je lult gewoon uit je nek als je zegt dat ik een crash dieet volg of heb gevolgd. Ik ben (net) een maandje bezig en neem simpelweg de juiste hoeveelheid calorieën. Een paar dagen bleef ik steken op 12-1300, maar onbewust.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:53 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af of er één of meerdere personen op jouw account posten.
Heb jij zorgen of kritische vragen over mijn kwark dan? Wat schattig.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:59 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Hey, de twee crackers en de carnitine-substituering discussie ( nouja het affikken ervan ) was toch ook zeker een pagina lang, zelfs na het roepen van agree to disagree. Gelukkig kan je wel een koe per dag aan kwarkproductie eten zonder zorgen en kritische vragen![]()
Ja, vond ik ook al zo'n kutdiscussie trouwens. Iedereen weet wel even hoe jij zou moeten afvallen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:59 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Hey, de twee crackers en de carnitine-substituering discussie ( nouja het affikken ervan ) was toch ook zeker een pagina lang, zelfs na het roepen van agree to disagree. Gelukkig kan je wel een koe per dag aan kwarkproductie eten zonder zorgen en kritische vragen![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:01 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Welnee. Je lult gewoon uit je nek als je zegt dat ik een crash dieet volg of heb gevolgd. Ik ben (net) een maandje bezig en neem simpelweg de juiste hoeveelheid calorieën. Een paar dagen bleef ik steken op 12-1300, maar onbewust.
Misschien is het de whey. Magisch.
Vertel even waarom ik uit m'n nek lul graag. Leg me namelijk geen worden in de mond die ik niet heb gezegd. Dankjewel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:01 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Welnee. Je lult gewoon uit je nek als je zegt dat ik een crash dieet volg of heb gevolgd. Ik ben (net) een maandje bezig en neem simpelweg de juiste hoeveelheid calorieën. Een paar dagen bleef ik steken op 12-1300, maar onbewust.
Misschien is het de whey. Magisch.
Lolquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:03 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook al zo'n kutdiscussie trouwens. Iedereen weet wel even hoe jij zou moeten afvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |