abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:06:50 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145274128
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Ook mensen die sporten, wheyshakes drinken, aan krachttraining doen, ect om hun levenstijl aan te passen/op peil te houden al dan niet icm afvallen zijn hier van harte welkom, mits men een nuttige bijdrage kan leveren aan dit topic.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mord_Sith op 07-10-2014 17:12:37 ]
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_145274197
quote:
17s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:55 schreef douche-eendje het volgende: [..] Niks magische wheyshakes. Het is onderdeel van mijn 'dieet' (en zo ook voor anderen hier), net zoals die 1500 kcal voor jou onderdeel van jouw dieet zijn. Mijn 'magische shakes' zorgen er alleen maar voor dat mijn spieren goed herstellen na een uur flink sporten, dat hebben ze nodig. Trouwens geen rivella meer drinken hoor, dat is ook op basis van whey/wei :* Magisch borrelspul!
Dus je drinkt whey omdat het spul je spieren laat herstellen na intensief sporten? Ik heb dan jarenlang iets fout gedaan vermoed ik. Jarenlang intensief gesport (4-5x per week), nooit whey gehad. Jammer, juist omdat het zo magisch blijkt te zijn dus.
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:09:07 #3
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_145274232
Kwarkcomplot had een betere topicnaam geweest ;)
»» Democracy is so overrated »»
pi_145274357
quote:
13s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:08 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Dus je drinkt whey omdat het spul je spieren laat herstellen na intensief sporten? Ik heb dan jarenlang iets fout gedaan vermoed ik. Jarenlang intensief gesport (4-5x per week), nooit whey gehad. Jammer, juist omdat het zo magisch blijkt te zijn dus.
Ja, omdat ik een vegetarisch dieet met daarnaast nog een gevaarlijke allergie heb zijn voor mij andere opties wat minder gangbaar.
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:14:04 #5
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145274477
quote:

[..]

Jezus

maandag 6 oktober 2014 @ 22:16:32 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145274585
Jongens, Yaar weet het 100% beter dan ons. Laten we stoppen en gaan luisteren naar Yaar. Hail Yaar! Hail Yaar!
pi_145274594
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:11 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ja, omdat ik een vegetarisch dieet met daarnaast nog een gevaarlijke allergie heb zijn voor mij andere opties wat minder gangbaar.
Nou ja, als het goed werkt is het perfect en een goede optie.
pi_145274618
quote:

[..]

Had je moeten doen! Zat je nu misschien wel met Qwea 4000kcal op een dag weg te smikkelen..
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:17:29 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145274632
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:16 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Nou ja, als het goed werkt is het perfect en een goede optie.
Wat wheyshake? Welneeee!!!! DAT IS MAGISCH
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:17:48 #10
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_145274644
quote:

[..]

Dus je drinkt whey omdat het spul je spieren laat herstellen na intensief sporten? Ik heb dan jarenlang iets fout gedaan vermoed ik. Jarenlang intensief gesport (4-5x per week), nooit whey gehad. Jammer, juist omdat het zo magisch zijn dus.
Het heeft geen zin de discussie aan te gaan. Je overtuigd elkaar niet omdat jullie eigen methodes voor jullie werken. Vraag 10 personen om een mening over een dieet en je krijgt er 13. Jij voelt je gelukkig met jouw dieet, de ander voelt zich gelukkig met een miljoenmiljard liter kwark en de ander gelooft heilig in de overtuiging van het sporten en shakes. Als ieder dat nou voor zichzelf bepaalt en niet de ander wilt overtuigen kan het best gezellig zijn. Ik had gisteravond ook gehoopt mijn eigen blijheid te delen en niet direct in een verdediging te moeten schieten. Maar het ging anders en liet mij uit de tent lokken. Stom, had beter moeten weten en dan is dit topic ineens een stuk minder leuk, en vooral een eilandje van een aantal dieet extremisten die je met hun puddingbugs van het eiland wegschieten als je afwijkt van hun norm.
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:20:57 #11
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145274808
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:17 schreef RoelerMF het volgende:

[..]

Het heeft geen zin de discussie aan te gaan. Je overtuigd elkaar niet omdat jullie eigen methodes voor jullie werken. Vraag 10 personen om een mening over een dieet en je krijgt er 13. Jij voelt je velukkig met jouw dieet, de ander voelt zich gelukkig met een miljoenmiljard liter kwark en de ander gelooft heilig in de overtuiging van het sporten en shakes. Als ieder dat nou voor zichzelf bepaalt en niet de ander wilt overtuigen kan het best gezellig zijnn. Ik had gisteravond ook gehoopt mijn eigen blijheid te delen en niet direct in een verdediging te moeten schieten. Maar het ging anders en liet mij uit de tent lokken. Stom, had beter moeten weten en dan is dit topic ineens een stuk minder leuk, en vooral een eilandje van een aantal dieet extremisten die je met hun puddingbugs van het eiland wegschieten als je afwijkt van hun norm.
Ja idd, want je erop wijzen dat crashen en dieetpillen nemen dom, ongezond en niet slim is, is hetzelfde als zeggen dat je 5x per week moet gaan sporten en magische whey shakea moet drinken. My bad!

Dieetextremisten, ik ga een vlag laten maken.
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:22:52 #12
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_145274918
Je moet meer koolhydraten nemen, je lichaam is verzuurd als je geeneens de knipoog tussen de regels door kan lezen... ;)
pi_145274959
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:17 schreef Timmos het volgende:

[..]

Had je moeten doen! Zat je nu misschien wel met Qwea 4000kcal op een dag weg te smikkelen..
Ja, nee, dat hoeft van mij sowieso niet. Dan moet ik echt proppen.
pi_145274973
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:22 schreef RoelerMF het volgende:
Je moet meer koolhydraten nemen, je lichaam is verzuurd als je geeneens de knipoog tussen de regels door kan lezen... ;)
Pas op voor de carb police..
pi_145274983
Maar wat is het punt van deze discussie nu?
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:24:22 #16
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145275014
quote:
Nog meer? Want 12 boterhammen is niet genoeg?
pi_145275020
quote:
Sporten > Endorfine aanmaken. Q sport zoveel dat ze straalt.
  Licht Ontvlambaar maandag 6 oktober 2014 @ 22:24:35 #18
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_145275027
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:23 schreef Myraela het volgende:
vind je het nog een discussie dan?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:24:44 #19
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145275035
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:23 schreef Myraela het volgende:
Ja, niet.
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:25:32 #20
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145275086
quote:
5s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:24 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Het is imho nooit een discussie geweest. Azijnzeiken, dat wel.
pi_145275127
quote:
5s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:24 schreef Sjeen het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:24 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, niet.
Ja, nee okay, dan is dat duidelijk. Dan kan ik ook weer verder met alle punten waarover we al klaar waren van de afgelopen week omhoog halen.
pi_145275207
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

[..]

Ja, nee okay, dan is dat duidelijk. Dan kan ik ook weer verder met alle punten waarover we al klaar waren van de afgelopen week omhoog halen.
Wat was de volgende op de agenda?
  Licht Ontvlambaar maandag 6 oktober 2014 @ 22:27:40 #23
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_145275222
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:25 schreef Qwea het volgende:

[..]

och... Ik zie regelmatig posts voorbij komen waarvan ik denk 'tsja, mijn definitie van dit topic zal wel anders zijn'.
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:27:54 #24
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145275238
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

[..]

Wel de koeien goed afdrogen nadat je ze uit de sloot hebt gehaald hoor!
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:28:57 #25
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145275298
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:27 schreef Sjeen het volgende:

[..]

och... Ik zie regelmatig posts voorbij komen waarvan ik denk 'tsja, mijn definitie van dit topic zal wel anders zijn'.
En (of ik moet een bril dus correct me if I'm wrong) het gros van de posters is dat niet met je eens hier
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:29:03 #26
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_145275304
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:25 schreef Qwea het volgende:

[..]

Het begint op moddergooien - herstel kwarkgooien - te lijken ;) Mijn mooie boodschap om elkaar in elkaars waarde te laten is niet gelezen of begrepen. In plaats daarvan kiest men opnieuw de frontale aanval om over andermans dieet te beginnen.

Ik geef het op. Ik ga een suikervrije lollie kopen en elders een feestje vieren :) (met aardbeien kwarktaart, want die mag ik gewoon!)
  Licht Ontvlambaar maandag 6 oktober 2014 @ 22:31:41 #27
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_145275466
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:28 schreef Qwea het volgende:

[..]

En (of ik moet een bril dus correct me if I'm wrong) het gros van de posters is dat niet met je eens hier
ik vind het prima hoor, jullie mogen het topic van me hebben. Ik zou alleen de OP even aanpassen, die is niet meer helemaal dekkend :)
pi_145275501
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:17 schreef RoelerMF het volgende:

[..]

Het heeft geen zin de discussie aan te gaan. Je overtuigd elkaar niet omdat jullie eigen methodes voor jullie werken. Vraag 10 personen om een mening over een dieet en je krijgt er 13. Jij voelt je gelukkig met jouw dieet, de ander voelt zich gelukkig met een miljoenmiljard liter kwark en de ander gelooft heilig in de overtuiging van het sporten en shakes. Als ieder dat nou voor zichzelf bepaalt en niet de ander wilt overtuigen kan het best gezellig zijn. Ik had gisteravond ook gehoopt mijn eigen blijheid te delen en niet direct in een verdediging te moeten schieten. Maar het ging anders en liet mij uit de tent lokken. Stom, had beter moeten weten en dan is dit topic ineens een stuk minder leuk, en vooral een eilandje van een aantal dieet extremisten die je met hun puddingbugs van het eiland wegschieten als je afwijkt van hun norm.
Hahahahahaha. Je laatste zin. :) Nee, klopt, dat vind ik dus ook echt. Dat
eeuwige beter weten van sommige mensen: 'dit is niet goed, dat is niet goed', blabla. Ik vind tips en kritiek wel fijn, maar zodra buitenstaanders zaken beter denk te weten en erover gaan doorzagen vind ik het flauw. Voor iedereen werkt het, heel simpel, anders. Mij werd verweten dat 1500 kcal per dag te weinig zijn omdat ik 4 keer in de week sport, maar ik loop notabene bij een diëtist, ik sport daarnaast (nog) niet intensief, ik ben klein en ik weeg 66 kilo. :P

Ik vraag me bij jouw dieet trouwens wel af hoe je het gaat 'eindigen'? Ga je dan uiteindelijk stapje voor stapje weer omhoog qua kcal per dag?
pi_145275524
Zo! Gezellig hier :) eens met de ieder zijn ding en leef en laat leven. Wel vind ik mijn lichaam heilig en probeer ik de beste keuzes te maken. Niet dat ik niet zondig hoor maar na veel medicijnen in mijn lichaam gepropt te hebben en de invloeden daarvan op mijn lichaam hebben gezien probeer ik betere keuzes te maken.

Inmiddels zelf op het punt bereikt dat ik mijn lichaam prima vind maar het mag iets strakker. Jammer dat ik sporten haat dus proberen wat leuks te vinden.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:33:36 #30
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145275594
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:31 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ik vind het prima hoor, jullie mogen het topic van me hebben. Ik zou alleen de OP even aanpassen, die is niet meer helemaal dekkend :)
Wat moet er in de OP?
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:35:11 #31
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145275717
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:32 schreef Californium het volgende:
Zo! Gezellig hier :) eens met de ieder zijn ding en leef en laat leven. Wel vind ik mijn lichaam heilig en probeer ik de beste keuzes te maken. Niet dat ik niet zondig hoor maar na veel medicijnen in mijn lichaam gepropt te hebben en de invloeden daarvan op mijn lichaam hebben gezien probeer ik betere keuzes te maken.

Inmiddels zelf op het punt bereikt dat ik mijn lichaam prima vind maar het mag iets strakker. Jammer dat ik sporten haat dus proberen wat leuks te vinden.
Haat je alle sporten? Of is er toch iets wat je wellicht leuk kan gaan vinden?

Medicatie ken ik :X kan je lichaam een behoorlijke rotklap geven. Zat jij nou ook in het Crohn topic of ben ik in de war?
pi_145275863
Ja iedereen moet elkaar in z'n waarde laten, dat is volgens geen discussie hier. Het punt is dat bepaalde onderwerpen niet als gewenst worden gezien door bepaalde personen.

En bewust onderwerpen, ik vind dieet zo klote term. Klinkt tijdelijk en niet voor de langere duur, terwijl dat wel de insteek moet zijn volgens mij.

Dus als alle crashers, kwark vreters, pillen slikkers, fitnessbunnies , gezonde personen, speciale personen en weet ik wat we nog hebben gewoon weer ff normaal doen. Volgens mij ben je dan een heel eind.

OP zegt BMI + 27 en beetje in de trend van dieeten/afvallen, als een bepaald onderwerp niet bevalt lekker negeren. Als een bepaald advies/mening je niet bevalt lekker aangeven en die persoon zal je wss nooit weer advies geven, iedereen blij.

Over tot de orde van de dag van morgen. Eieren gekookt, lang geleden dat ik dat heb gedaan. Duurt me veels te lang dus meteen maar een paar extra gemaakt.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145275950
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:35 schreef Qwea het volgende:

[..]

Haat je alle sporten? Of is er toch iets wat je wellicht leuk kan gaan vinden?

Medicatie ken ik :X kan je lichaam een behoorlijke rotklap geven. Zat jij nou ook in het Crohn topic of ben ik in de war?
Ik ben opzoek. Ik doe aan theatersport omdat ik dat leuk vind maar eigenlijk moet ik net zoiets vinden als dat. Stok achter de deur enzom ik zat aan volleybal te denken.

En klopt inderdaad, mijn ex had cu. Ikzelf heb last van een depressie (gehad) inclusief de antidepressiva. Troeppppp
pi_145275963
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:40 schreef PdeHoog het volgende:
Omdat ik nu toch een beetje mee-post even de achtergrond-info. Niet dat jullie denken dat ik zit te trollen of zo :@

Op 1 januari 157.5 kg bij een lengte van 1m95. Al een 1,5 jaar onder controle bij huisarts vanwege zwaar verhoogde suikerwaardes. Eind december eindelijk de knop omgekregen. Ik ben een luie IT-er dus de nodige apps en gadgets tegenaan gegooid en ik zit nu, na ruim 9 maanden kcals tellen, op 124.3 kg.

In de loop van de maanden begonnen met wandelen, vervolgens 1-2 dagen op de fiets naar kantoor, vervolgens 4-5 dagen op de fiets naar kantoor, vervolgens 2-3x per week naar de sportschool erbij (ondanks mijn uitspraak dat ik never nooit meer naar een sportschool zou gaan :') ).
Wauw knap gedaan. En het lijkt, behalve de suikerwaarde, ik was op een wat hogere bloeddruk na kerngezond, op mijn verhaal qua lengte en kilo's. Ik fiets ook naar kantoor maar dat is helaas geen uur maar 5 minuten :) Dus maar ernaast fietsen, daar heb ik dan wel de tijd voor met het gebrek aan reistijd :)
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_145276174
En nog even een compliment aan alle geweldige transformaties die ik heb voorbij zien komen.

Ik zag heel veel mooie dames en een man die er goed uit zag in pak :9
pi_145276216
De gezelligheid O+

:')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_145276274
quote:
2s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:38 schreef Karstman het volgende:

[..]

Wauw knap gedaan. En het lijkt, behalve de suikerwaarde, ik was op een wat hogere bloeddruk na kerngezond, op mijn verhaal qua lengte en kilo's. Ik fiets ook naar kantoor maar dat is helaas geen uur maar 5 minuten :) Dus maar ernaast fietsen, daar heb ik dan wel de tijd voor met het gebrek aan reistijd :)
Zo'n reisafstand lijkt me ideaal O+

De arts was wel erg verbaast over het feit dat alleen de bloedsuiker verhoogt was :P Cholesterol en bloeddruk waren perfect _O-

Wat is je streefgewicht? En hoever ben je?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:43:35 #38
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145276285
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:38 schreef Californium het volgende:

[..]

Ik ben opzoek. Ik doe aan theatersport omdat ik dat leuk vind maar eigenlijk moet ik net zoiets vinden als dat. Stok achter de deur enzom ik zat aan volleybal te denken.

En klopt inderdaad, mijn ex had cu. Ikzelf heb last van een depressie (gehad) inclusief de antidepressiva. Troeppppp
Volleybal O+ dacht wel dat ik je daar had gespot! Wat slik je? Prozac? En ja, troep is een understatement :X
pi_145276323
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:37 schreef CrunchySelf het volgende:
Ja iedereen moet elkaar in z'n waarde laten, dat is volgens geen discussie hier. Het punt is dat bepaalde onderwerpen niet als gewenst worden gezien door bepaalde personen.

En bewust onderwerpen, ik vind dieet zo klote term. Klinkt tijdelijk en niet voor de langere duur, terwijl dat wel de insteek moet zijn volgens mij.

Dus als alle crashers, kwark vreters, pillen slikkers, fitnessbunnies , gezonde personen, speciale personen en weet ik wat we nog hebben gewoon weer ff normaal doen. Volgens mij ben je dan een heel eind.

OP zegt BMI + 27 en beetje in de trend van dieeten/afvallen, als een bepaald onderwerp niet bevalt lekker negeren. Als een bepaald advies/mening je niet bevalt lekker aangeven en die persoon zal je wss nooit weer advies geven, iedereen blij.

Ik vind dieet ook een rotterm. Het houdt voor mij iets tijdelijks in terwijl ik mijn levensstijl heb veranderd en dus iets permanents. Wordt ook nog steeds giftig van mensen die me vragen: hoe lang moet je nog. Alsof het ooit klaar is... Ik heb aanleg om te zwaar te zijn, zit in de familie. Daarnaast hou ik ook nog van lekker eten en drinken... Dus dat is een leven lang werken. Daarom ben ik wel blij met de kekke receptjes die ik hier zo af en toe oppik :)
Whiskyplankje
pi_145276382
Ik heb geen aanleg om zwaar te zijn, ik heb vooral gewoon een aanleg om veel te eten. Dat zit in mijn familie. :D
pi_145276388
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:41 schreef Californium het volgende:
En nog even een compliment aan alle geweldige transformaties die ik heb voorbij zien komen.

Ik zag heel veel mooie dames en een man die er goed uit zag in pak :9
Present sergeant! ;) En dankjewel O+
Whiskyplankje
pi_145276425
quote:
2s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:44 schreef Karstman het volgende:

[..]

Ik vind dieet ook een rotterm. Het houdt voor mij iets tijdelijks in terwijl ik mijn levensstijl heb veranderd en dus iets permanents. Wordt ook nog steeds giftig van mensen die me vragen: hoe lang moet je nog. Alsof het ooit klaar is... Ik heb aanleg om te zwaar te zijn, zit in de familie. Daarnaast hou ik ook nog van lekker eten en drinken... Dus dat is een leven lang werken.
Helemaal mee eens :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_145276453
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:30 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Laten we dan ook topic aanmaken voor mensen afvallen en die dan hardlopen, paardrijden, buikdansen, bootcampen, zumba'en en weet ik veel wat.

-en ik bedoel dit niet op jou, maar je snapt vast m'n punt. :P -
Ik bedoelde voor mensen die sporten en eiwitshakes gebruiken enzo, als dat het probleem is.
Maar ik vind het onzin als dat zou moeten, want uiteindelijk zijn we toch allemaal met het zelfde bezig. Alleen dat begrijpt niet iedereen hier.
pi_145276484
quote:
7s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:33 schreef Qwea het volgende:

[..]

Wat moet er in de OP?
pi_145276567
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:43 schreef Qwea het volgende:

[..]

Volleybal O+ dacht wel dat ik je daar had gespot! Wat slik je? Prozac? En ja, troep is een understatement :X
Inmiddels medicijnvrij O+ al 2 dagen :') Maar heb srri's gehad.
pi_145276580
quote:
2s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:45 schreef Karstman het volgende:

[..]

Present sergeant! ;) En dankjewel O+
O+
pi_145276641
Ik heb nog diclofenac en tramadol in de aanbieding :+.. Of hoort dat misschien niet hier?
pi_145276701
quote:
2s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:44 schreef Karstman het volgende:

[..]

Ik vind dieet ook een rotterm. Het houdt voor mij iets tijdelijks in terwijl ik mijn levensstijl heb veranderd en dus iets permanents. Wordt ook nog steeds giftig van mensen die me vragen: hoe lang moet je nog. Alsof het ooit klaar is... Ik heb aanleg om te zwaar te zijn, zit in de familie. Daarnaast hou ik ook nog van lekker eten en drinken... Dus dat is een leven lang werken. Daarom ben ik wel blij met de kekke receptjes die ik hier zo af en toe oppik :)
Ik herken dit. Aanleg zit ook in mij familie. Wil ik blijvend afvallen, dan is gezond eten gewoon een must.

Daar lekkere dingen in vinden is ook een uitdaging, maar niet onmogelijk.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145276716
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:49 schreef Timmos het volgende:
Ik heb nog diclofenac en tramadol in de aanbieding :+.. Of hoort dat misschien niet hier?
Ik heb een halve apotheek thuis liggen..
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:51:22 #50
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145276723
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:49 schreef Timmos het volgende:
Ik ook! En oxycodon, butrans pleisters, celebrex, zaldiar en een fentanyl lolly!'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')