Dat is bij de NOS al 25 jaar het geval. Daar is Piet gewoon Piet, licht bruin, en praat niet meer met een Suri-accent. En is ook niet klungelig meer.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:20 schreef Paul het volgende:
Witte Piet bij de Albert Heijn dit jaar!
[ afbeelding ]
Foto. Gistermiddag live gemaakt in de Albert Heijn, Zuidplein te Rotterdam, waar sinds deze week het Sinterklaas-seizoen voor geopend is verklaard middels in store reclame-uitingen. U ziet het (klik voor groot). Zwarte Piet is niet meer zwart en heet geen Zwarte Piet meer.
Zie jij de hypocrisie niet?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
want mogen mensen die niet meer gebruiken omdat gario en een paar sukkels tegen zwarte piet zijn?
ik snap hem niet helemaal
sterker nog geenstijl levert die figuren alleen maar meer munitie want dat festival gaat gewoon ingekort worden ... slaat sowieso nergens op dat het (gesubsidieert en wel) zo lang moet duren
topshowtje geenstijl
Niet echt. Tenzij Gario de Paus is van de zwarte gemeenschap is in Nederland.quote:
Mjah, omdat je die niet wil zien of loopt te trollen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet echt. Tenzij Gario de Paus is van de zwarte gemeenschap is in Nederland.
Ik ben oprecht nieuwsgierig.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mjah, omdat je die niet wil zien of loopt te trollen.
Denk het laatste. Da's namelijk je vak hier.
Het boycotten van een keten omdat deze niet racistisch genoeg is...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:01 schreef Postbus100 het volgende:
Echt, al die mensen die nu bepaalde winkelketens gaan boycotten omdat ze minder/geen zwarte piet meer laten zien
sterker nogquote:
Armoedzaaiers kwamen toch al niet in de AH.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:22 schreef superniger het volgende:
Hopelijk gaat iedereen AH boycotten.
Als het een neger is moet-ie wel tegen Zwarte Piet zijn, ofzo.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mjah, omdat je die niet wil zien of loopt te trollen.
Denk het laatste. Da's namelijk je vak hier.
Bij Jumbo maakt huidskleur niet uit.quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bij Jumbo maakt huidskleur niet uit.
Daarom ga ik bij voorkeur ook altijd naar de AH.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bij Jumbo maakt huidskleur niet uit.
De keten wordt geboycot omdat die keten een zwart persoon uit de winkel verband. Het tegenovergestelde van racisme dusquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het boycotten van een keten omdat deze niet racistisch genoeg is...
er werd geen zwart persoon uit de winkel verbannenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:55 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
De keten wordt geboycot omdat die keten een zwart persoon uit de winkel verband. Het tegenovergestelde van racisme dus. Huidskleur zou niet uit moeten maken of je ergens welkom bent of niet!
Ja, dat vroeg ik me af , er is zo'n rijksoverheidspotje over sportclubs, je ziet echt 1 donker iemand tussen de tientallen sporters. Zijn er al klachten?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:57 schreef roos85 het volgende:
Straks krijgt AH nog gezeik omdat ze alleen roomblanke kindjes afbeelden.
Oh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |