twitter:PaulaSlier_RT twitterde op maandag 06-10-2014 om 16:05:16#ISIS leader Abu Bakr al-Baghdadi gave his fighters a sheep and $100 for the #Eid holiday. reageer retweet
Een optimist is het wel.....twitter:Souhman1 twitterde op maandag 06-10-2014 om 21:19:59HET LIJKT EROP DAT ER VANDAAG EEN EINDE ZAL KOMEN AAN KUBANEHARD LUCK #PKK reageer retweet
Jullie lijken iig dezelfde dromen te hebbenquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:31 schreef Biebsie het volgende:
Een optimist is het wel.....twitter:Souhman1 twitterde op maandag 06-10-2014 om 21:19:59HET LIJKT EROP DAT ER VANDAAG EEN EINDE ZAL KOMEN AAN KUBANEHARD LUCK #PKK reageer retweet
Waar was die geit voor dan?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:30 schreef SadPanda het volgende:
twitter:PaulaSlier_RT twitterde op maandag 06-10-2014 om 16:05:16#ISIS leader Abu Bakr al-Baghdadi gave his fighters a sheep and $100 for the #Eid holiday. reageer retweet
Offerfeest?quote:
Doet me een beetje denken aan...quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:30 schreef SadPanda het volgende:
Kunnen ze mooi instagram foto's maken voor hun vrienden in Europa en hoe goed ze het hebben.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:34 schreef Proximo het volgende:
[..]
Offerfeest?
100$ de man, ze hebben poen zat dus
Volgens mij acht hij " wilde dieren " als een compliment.twitter:Souhman1 twitterde op maandag 06-10-2014 om 21:33:55Skynews: Leiders YPG en PKK roepen iedereen te vluchten naar turkije!Want #IS zijn geen mensen maar wilde dieren! reageer retweet
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:34 schreef Proximo het volgende:
[..]
Offerfeest?
100$ de man, ze hebben poen zat dus
Joh... Natuurlijk weet ik datquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:34 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Wij moslims offeren die dieren voor God de Almachtige.
Ik ben benieuwd, ken de Turkse situatie niet. Wat zijn nog exacte wetten die de Koerdne in Turkije onderdrukken in hun culturele identiteit? Ik kan zelf alleen op het feit komen dat ze geen Koerdische namen of letters mogen geven aan kinderen. Daarnaast nog andere dingen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:24 schreef primakov het volgende:
De geopolitieke strategie snap ik ook wel. Ik ageer dan ook tegen de veronderstelling dat Turkije niet kan helpen, dat is niet zozeer waar ik het over heb. Turkije hoeft niet per definitie directe hulp te bieden, ze zouden indirect de coalitielanden de Noord-Syrische Koerden te hulp moeten laten schieten dmv bevoorrading/munitie/inlichtingen, dit weten ze achter de schermen echter te voorkomen door hun volledige aversie en haat jegens alles wat ook maar enigszins te maken heeft met de PKK (en ook Koerden, dat hij [Erdogan] veel goeds heeft gedaan zal ik zeker niet ontkennen maar hij kan moeilijk de institutionele assimilatiedrang naar Koerden opzijzetten, dat zal een belangrijke grondslag blijven vormen bij de invalshoek naar Koerden toe), zelfs als het een legitieme strijd is tegen internationale baardsoennieten.
Ik denk dat het heel goed verklaarbaar is waarom Erdogan en de AK-partij het niet erg vonden dat de YPG/PKK naar Noord-Irak gingen om de Peshmerga's te helpen. Allereerst zit Barzani daar zo stevig in het zadel en ook Turkije heeft daar veel voordeel bij gezien de uitmuntende relaties. Er is geen gevaar dat de YPG/PKK blijvend een politieke machtsfactor gaat vormen in Noord-Irak en concurrent van de Barzani-clan. Met die geruststelling, plus het feit dat de hulp nodig was om Noord-Iraaks Koerdische overheid veilig te stellen van ISIS heeft Erdogan er geen problemen mee gehad. Want het was ook in zijn voordeel dat de Koerden in N-Irak niet overlopen zouden worden door ISIS, het zijn zijn grote bondgenoten immers (Barzanis Koerdistan).quote:Je reacties gaven mij de perceptie dat je deze belangenafweging in het voordeel beslist van Turkije, enkel en alleen omdat de YPG gelieerd is aan de PKK, een afweging die Turkije, natuurlijk vanuit puur eigenbelang bij de Noord-Irakese Koerden ineens wel ten voordele van hen hebben laten uitvallen, de peshmerge aldaar krijgt wel genoeg munitie en hulp. Zij zijn echter ook te hulp geschoten door de PKK, iets wat Turkije ook weet, daar bleken er dan ineens minder bezwaren te zijn, niet gek ook gezien de verwevenheid van de Barzani regering met die van Erdogan. Het staat buiten kijf dat PKK P.E. nr 1 is van Turkije, hieraan liggen verschillende oorzaken ten grondslag waar wij denk ik over zullen verschillen.
Erdogan en de AK-partij hebben zeker wel gebreken en laten steken liggen. Ze zijn nu ook het establishment aan het worden ipv die verfrissende partij tegenover de oude racistische eliteturken. En omdat ze een establishment worden sluipen er verschrikkelijk veel slechte en nare zaken binnen. Maar al met al denk ik dat o.a. omdat de oppositie nu (en toen regeerders) het decennialang flink af lieten weten de AKP voor Turkije veel goeds heeft gebracht. Goeds als je kijkt waar ze vandaan kwamen. In het politieke Turkse spectrum is voor de Turkse Koerden de AKP al helemaal niet de slechtste keuze gebleken. Daar moet je gewoon eerlijk in zijn. Die Turkse Ataturk eliteracisten zijn veel en veel erger geweest in de geschiedenis.quote:Wat betreft je visie op Erdogan verschillen wij, maar ik denk dat dat te maken heeft met onze referentiekaders, zo heb ik al eerder gezegd dat onder veel Arabische moslims er een adoratie is voor Erdogan, gezien de politiek die hij bedrijft, de standpunten die hij inneemt en de kracht van zijn woorden op het internationale toneel, en niet te vergeten de economische groei die hij Turkije heeft gebracht. Wanneer het echter aankomt op rechtstatelijke beginselen en principes lijken de hiervoor genoemde facetten echter de doorslag te geven bij pro-Erdoganners, het is jammer dat de oppositie ook weinig kaas heeft gegeven van constructieve langetermijnvisie.
Niet grappig....quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:35 schreef vigen98 het volgende:
[..]
[..]
Joh... Natuurlijk weet ik datMaar ik bedoelde het als een grap zoals van dat ze geiten neuken
Butthurt muslim spotted.quote:
Je plaatje werkt niet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:35 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan...
[ afbeelding ]
Is hij een Arabier? Ik denk meer een Noord Afrikaan of Turkquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:38 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Komt omdat je zelf een Arabier bent en dus geitenneuker.
Berber of Turk denk ik.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:38 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nog zeggen? Ik ben geen IS fanboy, het zijn gespuis die van mij allemaal opgeruimd mogen worden. Maar in bijvoorbeeld de Kobane situatie moet je naar het gehele plaatje kijken, het is strategisch gezien voor Turkije juist heel goed (ook de voor de moslims) om IS te verslaan nadat ISIS de PKK heeft afgeslacht, zo sla je 2 vliegen in 1 klap.quote:
Is een Turkse berber.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:38 schreef SadPanda het volgende:
[..]
quote:Clashes broke out in #Diyarbakir.
quote:Heavy clashes in five different places in #Amed #Diyarbakir.
Berber.quote:
Ik ben geen Arabier en ik kom niet uit de zandbak.....quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:38 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Strategisch zal het misschien handig zijn voor Erdogan ja. In zijn ogen. Dat is wat anders dan het toejuichen en dat lijk jij te doen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:39 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nog zeggen? Ik ben geen IS fanboy, het zijn gespuis die van mij allemaal opgeruimd mogen worden. Maar in bijvoorbeeld de Kobane situatie moet je naar het gehele plaatje kijken, het is strategisch gezien voor Turkije juist heel goed (ook de voor de moslims) om IS te verslaan nadat ISIS de PKK heeft afgeslacht, zo sla je 2 vliegen in 1 klap.
uh, nee. Bron?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:03 schreef Biebsie het volgende:
[..]
YPG vindt ome Assad lief, dat is genoeg.
Ik ben al blij genoeg dat ik met jou iig kan discussiëren en het niet een spelletje is wie er heeft gewonnen maar inzichtelijkheid in elkanders invalshoek kan beogen, itt enkelen hier bij wie de achtergrond en aversie/ophemeling van een bepaalde afkomst/religie de hele toonzetting lijkt te leiden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:36 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, ken de Turkse situatie niet. Wat zijn nog exacte wetten die de Koerdne in Turkije onderdrukken in hun culturele identiteit? Ik kan zelf alleen op het feit komen dat ze geen Koerdische namen of letters mogen geven aan kinderen. Daarnaast nog andere dingen?
Kijk Erdogan en de Turkse staat gaat gewoon niet (snel) meewerken aan iets dat de YPG (en dus PKK) in de hand speelt. Zoals ik al zei zijn zij namelijk de politieke machthebbers in Syrisch Koerdistan. Als je dus indirect ook de Koerden help help je de politieke machthebbers daar en dat is de YPG. Ik snap deze uitgangspositie vanuit Turks oogpunt ja. Ze doen het alleen (ook indirect) als YPG aan voorwaarden toekomt. Vandaar dat Salih Muslim in Turkije was maar ik kan mij voorstellen dat die voorwaarden ook voor de YPG niet snel accepteerbaar zijn.
[..]
Ik denk dat het heel goed verklaarbaar is waarom Erdogan en de AK-partij het niet erg vonden dat de YPG/PKK naar Noord-Irak gingen om de Peshmerga's te helpen. Allereerst zit Barzani daar zo stevig in het zadel en ook Turkije heeft daar veel voordeel bij gezien de uitmuntende relaties. Er is geen gevaar dat de YPG/PKK blijvend een politieke machtsfactor gaat vormen in Noord-Irak en concurrent van de Barzani-clan. Met die geruststelling, plus het feit dat de hulp nodig was om Noord-Iraaks Koerdische overheid veilig te stellen van ISIS heeft Erdogan er geen problemen mee gehad. Want het was ook in zijn voordeel dat de Koerden in N-Irak niet overlopen zouden worden door ISIS, het zijn zijn grote bondgenoten immers (Barzanis Koerdistan).
De situatie in Noord-Syrie met de YPG is volledig anders. Daar is de YPG de grootste machtfactor, en daarmee de vijand voor Turkije. Die gaan ze dus niet helpen. Niet makkelijk en zonder dat men hen tegemoet komt.
[..]
Erdogan en de AK-partij hebben zeker wel gebreken en laten steken liggen. Ze zijn nu ook het establishment aan het worden ipv die verfrissende partij tegenover de oude racistische eliteturken. En omdat ze een establishment worden sluipen er verschrikkelijk veel slechte en nare zaken binnen. Maar al met al denk ik dat o.a. omdat de oppositie nu (en toen regeerders) het decennialang flink af lieten weten de AKP voor Turkije veel goeds heeft gebracht. Goeds als je kijkt waar ze vandaan kwamen. In het politieke Turkse spectrum is voor de Turkse Koerden de AKP al helemaal niet de slechtste keuze gebleken. Daar moet je gewoon eerlijk in zijn. Die Turkse Ataturk eliteracisten zijn veel en veel erger geweest in de geschiedenis.
Ja ik juich toe hoe terroristen andere terroristen naar de filistijnen knallen.... Is dat erg?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Strategisch zal het misschien handig zijn voor Erdogan ja. In zijn ogen. Dat is wat anders dan het toejuichen en dat lijk jij te doen.
Het is een beetje simpel gedacht als het gaat om Kobani.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:43 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Ja ik juich toe hoe terroristen andere terroristen naar de filistijnen knallen.... Is dat erg?
Hij is een Marokkaan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:39 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Is hij een Arabier? Ik denk meer een Noord Afrikaan of Turk
Mag je vinden, maar dan moet je mij niet bestempelen als een IS fanboy. Ik walg van hun en hun daden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is een beetje simpel gedacht als het gaat om Kobani.
hehehequote:Turkey tonight Police cars set on fire after heavy clashe... http://systerpret.rightnow.io #kurds #kobani #kobane #islamicstate #turkey #diyarbakir
Dat bleek niet erg uit sommige postings. Vandaar.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:44 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Mag je vinden, maar dan moet je mij niet bestempelen als een IS fanboy. Ik walg van hun en hun daden.
Ja dat moeten de Koerden vooral nu gaan doen, krijgen ze nog meer medelijden van de Turken.... uhm not!quote:
Je lijkt het anders wel goed te vinden wanneer ze sjiieten afmaken..quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:44 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Mag je vinden, maar dan moet je mij niet bestempelen als een IS fanboy. Ik walg van hun en hun daden.
Ik ben geen Marokkaan voor de duidelijkheid. Maar ja, volgens mij wel. Dit soort dingen vind ik achterlijk en zie je juist in die trieste "derde wereldlanden". In die zin snap ik ook wel waar de PKK met nog veel erger beleid uit ontstaan is. Alleen die aanslagen in hartje Istanbul doet je zaak totaal geen goed. Zelfde geldt voor de Palestijnen in Israel bussen opblazen. Verzieken alles. Een van de prijzen daarvoor is dat wellicht Erdogan en Davutoglu het in Turkije en de publieke opinie ook gewoon niet kunnen maken om de YPG zo direct te helpen. Buiten de vraag om of de politieke wil er is of of je het dan indirect moet doen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:42 schreef primakov het volgende:
In Marokko is het toch ook zo dat Berbernamen verboden zijn bij het aangeven van de geboorte en de naam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anti-Turkije
In Irak steun ik elke groep die het sektarische regime van Abadi bevecht. Wij sunnieten moeten Bagdad weer krijgen, Bagdad is van ouds aan een sunnitische stad geweest.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:46 schreef primakov het volgende:
[..]
Je lijkt het anders wel goed te vinden wanneer ze sjiieten afmaken..
Dit is wel erg kortzichtig.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:39 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nog zeggen? Ik ben geen IS fanboy, het zijn gespuis die van mij allemaal opgeruimd mogen worden. Maar in bijvoorbeeld de Kobane situatie moet je naar het gehele plaatje kijken, het is strategisch gezien voor Turkije juist heel goed (ook de voor de moslims) om IS te verslaan nadat ISIS de PKK heeft afgeslacht, zo sla je 2 vliegen in 1 klap.
Dikgedrukte is je issue. Zeg het maar gewoonquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:48 schreef Biebsie het volgende:
In Irak steun ik elke groep die het sektarische regime de overheid die voornamelijk uit Iraakse sjieten bestaat bevecht. Wij sunnieten moeten Bagdad weer krijgen, Bagdad is van ouds aan een sunnitische stad geweest.
Nee in die zin snap ik aanslagen op plekken als Istanbul en op bussen vol onschuldige mensen ook niet. Hoezo doet Erdogan het dan niet wat slimmer door achter de schermen iig de YPG enigszins te hulp te schieten door publiekelijk afstand te nemen van de PKK en YPG'ers die de PKK steunen, maar door zich wel hard te maken voor de Koerden die uit huis en haard verdreven zijn, hij kan dan iig toelaten dat andere coalitiepartners of de peshmerge ze te hulp kan schieten, dit zou z'n populariteit iig onder de Koerden ook wel vergroten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:46 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ik ben geen Marokkaan voor de duidelijkheid. Maar ja, volgens mij wel. Dit soort dingen vind ik achterlijk en zie je juist in die trieste "derde wereldlanden". In die zin snap ik ook wel waar de PKK met nog veel erger beleid uit ontstaan is. Alleen die aanslagen in hartje Istanbul doet je zaak totaal geen goed. Zelfde geldt voor de Palestijnen in Israel bussen opblazen. Verzieken alles. Een van de prijzen daarvoor is dat wellicht Erdogan en Davutoglu het in Turkije en de publieke opinie ook gewoon niet kunnen maken om de YPG zo direct te helpen. Buiten de vraag om of de politieke wil er is of of je het dan indirect moet doen.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:47 schreef SadPanda het volgende:
Dode ISIS haatbaarden door Hezbollah in Libanon.Al-Nusra moet niet fucken met Hezbollah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Say what?
Dode ISIS haatbaarden door Hezbollah in Libanon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
Kijk hoe reactief en verdedigend je bent, en maar betogen dat je geen sympathie hebt voor ISIS, je bent makkelijker te lezen dan je zelf voor ogen houdt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:52 schreef Biebsie het volgende:
Zal ik ook een reeks dode hezbollah fotos plaatsen?
Leuk, maar wanneer in Bagdad?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:55 schreef Biebsie het volgende:
IS Vlag wappert in oost Kobani! Gaat lekker zo....
Dat zijn foto's van Nusrah en niet van IS...... Nusrah heb ik nog wel respect voor zolang ze geen onschuldige gaan onthoofden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:53 schreef primakov het volgende:
[..]
Kijk hoe reactief en verdedigend je bent, en maar betogen dat je geen sympathie hebt voor ISIS, je bent makkelijker te lezen dan je zelf voor ogen houdt.
Volgens mij heeft Turkije wel duizenden Syrische Koerden opgevangen recent toch?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:51 schreef primakov het volgende:
Nee in die zin snap ik aanslagen op plekken als Istanbul en op bussen vol onschuldige mensen ook niet. Hoezo doet Erdogan het dan niet wat slimmer door achter de schermen iig de YPG enigszins te hulp te schieten door publiekelijk afstand te nemen van de PKK en YPG'ers die de PKK steunen, maar door zich wel hard te maken voor de Koerden die uit huis en haard verdreven zijn, hij kan dan iig toelaten dat andere coalitiepartners of de peshmerge ze te hulp kan schieten, dit zou z'n populariteit iig onder de Koerden ook wel vergroten.
Betuig je respect voor ze door ze ook te hulp te schieten danquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:56 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Dat zijn foto's van Nusrah en niet van IS...... Nusrah heb ik nog wel respect voor zolang ze geen onschuldige gaan onthoofden.
Je hebt dus respect voor al-Qaedaquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:56 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Dat zijn foto's van Nusrah en niet van IS...... Nusrah heb ik nog wel respect voor zolang ze geen onschuldige gaan onthoofden.
Tja... zwaar in de minderheid en mindere wapens. Stadsguerilla kunnen ze vast goed, maar IS helaas ook.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:57 schreef Nintex het volgende:
The Independent steekt de realiteit niet onder stoelen of banken:
[..]
http://www.independent.co(...)-border-9778532.html
Nee dat ze geallieerd zijn al qaida is natuurlijk minder, maar feitelijk is het wel zo dat de meeste nusrah gewoon autochtonen Syriers zijn die vechten voor hun eigen land.quote:
O dan is het goed.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:59 schreef Biebsie het volgende:
maar feitelijk is het wel zo dat de meeste nusrah gewoon autochtonen Syriers zijn die vechten voor hun eigen land.
twitter:ahmadalissa twitterde op maandag 06-10-2014 om 17:16:09#Syria: Three car bomb explosions near #YPG Headquarters in #Hasakah http://t.co/jfv1MTKFmg reageer retweet
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:02 schreef SadPanda het volgende:
twitter:ahmadalissa twitterde op maandag 06-10-2014 om 17:16:09#Syria: Three car bomb explosions near #YPG Headquarters in #Hasakah http://t.co/jfv1MTKFmg reageer retweet
De deur openzetten voor je buurman, wiens huis wordt aangevallen door idioten waarvan je de meesten zonder te morren door je tuin hebt laten gaan, en wie je niet eens waarschuwt bij de doorgang door je eigen tuin is het minste wat je kan doen, lijkt mij.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:58 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Turkije wel duizenden Syrische Koerden opgevangen recent toch?
quote:
FSA, NUSRAH, IF zijn allemaal autochtonen groepen die zich alleen op Syrie en Assad richten. Mijn steun krijgen ze!quote:
Veel Arabieren in die regioquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:02 schreef SadPanda het volgende:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:02 schreef SadPanda het volgende:
Je laat je ware aard zien, dode onschuldige niet-soennieten boeien je geen reet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:03 schreef Biebsie het volgende:
[..]
[..]
FSA, NUSRAH, IF zijn allemaal autochtonen groepen die zich alleen op Syrie en Assad richten. Mijn steun krijgen ze!
Gelukkig zullen de meeste gevluchte Koerden weer terugkeren naar Kobane als ISIS eenmaal vermorzeld is.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:00 schreef Biebsie het volgende:
De Adaan van IS (oproep tot gebed) is te horen in de stad van Kobani!
Dat is normaal ja. Bedoelde het ook niet als "kijk hoe goed ze zijn". Maar ik dacht te begrijpen dat je stelde dat ze ook geen vluchtelingen hadden opgevangen. Vandaar.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:03 schreef primakov het volgende:
De deur openzetten voor je buurman, wiens huis wordt aangevallen door idioten waarvan je de meesten zonder te morren door je tuin hebt laten gaan, en wie je niet eens waarschuwt bij de doorgang door je eigen tuin is het minste wat je kan doen, lijkt mij.
Ze vechten niet "gewoon voor hun land"....ze vechten om hun ideologie op te leggen. Nogal een groot verschil. Een echte held die voor zijn land vecht vecht tegen onderdrukking om niet zelf vervolgens zijn volk iets op te leggen en te onderdrukken. Die legt de keuze bij zijn volk neer. Bij Nusrah is het van een bak stront (Assad) naar spetterpoep (Nusrah).quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:59 schreef Biebsie het volgende:
Nee dat ze geallieerd zijn al qaida is natuurlijk minder, maar feitelijk is het wel zo dat de meeste nusrah gewoon autochtonen Syriers zijn die vechten voor hun eigen land.
Hij kan zich wel druk maken om een grap over een geit.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:04 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je laat je ware aard zien, dode onschuldige niet-soennieten boeien je geen reet.
Waar concludeer je dat uit?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ziet er naar uit dat Kobani niet lang meer heeft.
#TeamErdogan #TeamTürkiye #TeamUSA
Syrië en Rusland zullen dat zien als een daad van agressie en er op reageren.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:09 schreef Bilge het volgende:
Ik hoorde laatst dat een Turkse inval dagelijks 50 miljoen en op jaarbasis zo'n 18 miljard dollar zou kosten, nog los van de Turkse slachtoffers, waardoor ik daar absoluut niet op zit te wachten, tenzij de inval gegarandeerd stabiliteit brengt in de regio en dus op de lange termijn loont.
Vertaling.quote:
Gewoon nog wat geld lenen en doen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:09 schreef Bilge het volgende:
Ik hoorde laatst dat een Turkse inval dagelijks 50 miljoen en op jaarbasis zo'n 18 miljard dollar zou kosten, nog los van de Turkse slachtoffers, waardoor ik daar absoluut niet op zit te wachten, tenzij de inval gegarandeerd stabiliteit brengt in de regio en dus op de lange termijn loont.
ROFL. en dat heb jij gemeten vanuit je uit stront opgetrokken hut in het berber gebergte?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:59 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Nee dat ze geallieerd zijn al qaida is natuurlijk minder, maar feitelijk is het wel zo dat de meeste nusrah gewoon autochtonen Syriers zijn die vechten voor hun eigen land.
Dode ISIS haatbaarden door Hezbollah in Libanon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nusra, Isis, to hell with 'em all.
Protège moi de mes désirs.
NEWSFLASH, Je onzichtbare vriendje bestaat niet...quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:34 schreef Biebsie het volgende:
[..]
Wij moslims offeren die dieren voor God de Almachtige.
Rusland kan Turkije beter te vriend houden als het haar enige toegang tot de middellandse zee (via de bosporus) wil behouden, en niet wil dat de Islamitische minderheden zich roeren. Syrië is zeker een grap?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:10 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Syrië en Rusland zullen dat zien als een daad van agressie en er op reageren.
Een verzetsbeweging is legitiem inderdaad, zolang het zich onthoudt van het opzettelijk vermoorden van burgers. En dat is ook wel het probleem geworden met de Palestijnse zaak. Helaas. Ik vind je vergelijking hier alleen niet opgaan, als Turkije de val van Kobanê zal toestaan schiet het zichzelf in de voet. Je helpt hiermee een ongewenste vijand in het zadel. Nog los van het feit dat de strijders in Kobanê zeker niet bestaan uit (voormalige)terroristen zoals het in de Gaza-strook het geval is.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:46 schreef Aloulou het volgende:
Ik ben geen Marokkaan voor de duidelijkheid. Maar ja, volgens mij wel. Dit soort dingen vind ik achterlijk en zie je juist in die trieste "derde wereldlanden". In die zin snap ik ook wel waar de PKK met nog veel erger beleid uit ontstaan is. Alleen die aanslagen in hartje Istanbul doet je zaak totaal geen goed. Zelfde geldt voor de Palestijnen in Israel bussen opblazen. Verzieken alles. Een van de prijzen daarvoor is dat wellicht Erdogan en Davutoglu het in Turkije en de publieke opinie ook gewoon niet kunnen maken om de YPG zo direct te helpen. Buiten de vraag om of de politieke wil er is of of je het dan indirect moet doen.
Gast, wat is er mis met jou.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:03 schreef Biebsie het volgende:
[..]
[..]
FSA, NUSRAH, IF zijn allemaal autochtonen groepen die zich alleen op Syrie en Assad richten. Mijn steun krijgen ze!
Was dat al niet duidelijk danquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:04 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je laat je ware aard zien, dode onschuldige niet-soennieten boeien je geen reet.
Jammer dat een missed opportunity voor Obama resulteert in 10.000'en dode Koerden.quote:He said Obama has a “frustrating reticence to engage his opponents and rally support for his cause” and too frequently “relies on the logic of a law professor rather than the passion of a leader.” Sometimes, he told USA Today’s Susan Page, Obama “avoids the battle, complains, and misses opportunities.”
Wat zullen ze gaan doen dan?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:13 schreef Bilge het volgende:
[..]
en niet wil dat de Islamitische minderheden zich roeren.
Iran is er ook nog trouwens, ook een bondgenoot van Syrië. En Syrië maakt Turkije het leven al zuur door hun salafistenbrigades uit te schakelen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:13 schreef Bilge het volgende:
[..]
Rusland kan Turkije beter te vriend houden als het haar enige toegang tot de middellandse zee (via de bosporus) wil behouden, en niet wil dat de Islamitische minderheden zich roeren. Syrië is zeker een grap?
Mooi zo, meer rellen.twitter:AJANSAMED twitterde op maandag 06-10-2014 om 21:43:1522.36_ Turkish police just attacked
plastic bullets on protesters in solidarity with #Kobane in #Kadikoy #Istanbul http://t.co/D8cnMGD3pT reageer retweet
twitter:AJANSAMED twitterde op maandag 06-10-2014 om 22:16:2923.11_ #Kobane _Turkish police's still attacking people (protesting #ISIS) with tear gas & plastic bullets in Kadıkoy http://t.co/SlLiAMZ8JY reageer retweet
Daar komt de terrorist uit de mouw.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:18 schreef .Exe het volgende:
Mooi zo, meer rellen.twitter:AJANSAMED twitterde op maandag 06-10-2014 om 21:43:1522.36_ Turkish police just attacked
plastic bullets on protesters in solidarity with #Kobane in #Kadikoy #Istanbul http://t.co/D8cnMGD3pT reageer retweet
Dat dat hele kutland moge exploderen!!
[ afbeelding ]
quote:
twitter:IvarLingen twitterde op maandag 06-10-2014 om 22:12:30Koerden bestormen Tweede Kamer-gebouw aan het Plein. http://t.co/rlDTrxwUE6 reageer retweet
1 op de 5 zijn Koerden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:18 schreef .Exe het volgende:
Dat dat hele kutland moge exploderen!!
[ afbeelding ]
Rellen, daar zijn Koerdjes goed in.quote:
In het slechtste geval geeft hij ISIS vrij doorgang naar Turkije op voorwaarde dat ze Syrië en Irak mogen houden. beep bepquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:21 schreef UpsideDown het volgende:
Erdogan speelt de bevolking uit elkaar en helpt daarmee zijn eigen land om zeep.
De Saudi's zijn de vijand en de Turken zeker niet onze bondgenoten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:17 schreef Nintex het volgende:
De onschuldige mensen in Kobani en elders in het Midden Oosten zijn fucked, Obama heeft er helemaal geen zin in om iets te doen en Erdogan en de Saudi's heulen met de vijand:
http://www.washingtonpost(...)m-for-islamic-state/
[..]
Jammer dat een missed opportunity voor Obama resulteert in 10.000'en dode Koerden.
En de fanboys maar denken dat hij op het grote schaakbord aan de winnende hand is.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:21 schreef UpsideDown het volgende:
Erdogan speelt de bevolking uit elkaar en helpt daarmee zijn eigen land om zeep.
Je hebt een erg ruime definitie van terrorist.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Daar komt de terrorist uit de mouw.
Waarom doet Nederland niets? Waarom beschuldig je de VS en Turkije, terwijl de wereld nog een stuk of 200 landen telt? De Koerden zelf verroeren geen vin, waarom zouden anderen volkeren hen redden?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:17 schreef Nintex het volgende:
De onschuldige mensen in Kobani en elders in het Midden Oosten zijn fucked, Obama heeft er helemaal geen zin in om iets te doen en Erdogan en de Saudi's heulen met de vijand:
[..]
Jammer dat een missed opportunity voor Obama resulteert in 10.000'en dode Koerden.
Hetzelfde als wat de Russen destijds met de Armenen en tegenwoordig met de Koerden hebben gedaan. Doe niet alsof je neus bloedt.quote:
Dat is mijn punt!quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:21 schreef UpsideDown het volgende:
Kloptquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:22 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Je hebt een erg ruime definitie van terrorist.
Ik ben BOOSquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Daar komt de terrorist uit de mouw.
Rustig maar jongen, ik stel je gewoon een oprechte vraag, jij bent het hier die zoiets neerzet, ik vraag enkel om verduidelijking..quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:22 schreef Bilge het volgende:
[..]
[..]
Hetzelfde als wat de Russen destijds met de Armenen en tegenwoordig met de Koerden hebben gedaan. Doe niet alsof je neus bloedt.
Dat is nog niks joh , we zijn wel erger gewend van die relaapjes.quote:
twitter:AJANSAMED twitterde op maandag 06-10-2014 om 22:13:0623.10_ This pic is from clashes going on in #Silopi started after Turkish police attacked on Kurds protesting #ISIS http://t.co/8SwrReFAbx reageer retweet
Haha oké.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:24 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Dat is nog niks joh , we zijn wel erger gewend van die relaapjes.
twitter:joshua_landis twitterde op maandag 06-10-2014 om 15:58:15"An Islamic State member said strikes by the Syrian regime have been more damaging than the U.S.-led assaults." WSJ http://t.co/0Bg91ioaJ2 reageer retweet
Lol wut? Rusland heeft een marinebasis in Syrië die grenst aan de middellandse zee.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:13 schreef Bilge het volgende:
[..]
Rusland kan Turkije beter te vriend houden als het haar enige toegang tot de middellandse zee (via de bosporus) wil behouden, en niet wil dat de Islamitische minderheden zich roeren. Syrië is zeker een grap?
twitter:AJANSAMED twitterde op maandag 06-10-2014 om 22:06:08Local sources report that clashes btwn the Kurds and Turkish police in #Şırnak is about turn into an uprising #Kobane http://t.co/zfRsOBhQfI reageer retweet
Net zoals na de rellen in mei/juni afgelopen jaarquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:26 schreef sonnyspek het volgende:
Hoe zien jullie Turkije de komende maanden? Ik denk dat het een redelijke instabiele boel wordt.
Handel vanuit Rusland? Marinebasis aan de Zwarte Zee?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:26 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Lol wut? Rusland heeft een marinebasis in Syrië die grenst aan de middellandse zee.
Sluitende argumentatie Bilge! Koerdische kinderen zijn dus per definitie kinderen van PKK'ersquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:26 schreef Bilge het volgende:
Wanneer Koerdische kinderen later vragen, papa waar was jij toen Kobane werd ingenomen?, zullen PKK'ers trots antwoorden dat ze de Turkse agenten met hun gevaarlijke waterkanonnen trotseerden.
Turkije=ISIS.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:26 schreef Bilge het volgende:
Wanneer Koerdische kinderen later vragen, papa waar was jij toen Kobane werd ingenomen?, zullen PKK'ers trots antwoorden dat ze de Turkse agenten met hun gevaarlijke waterkanonnen trotseerden.
Elke ezel is een dier, maar niet elk dier is een ezel. Lo-gi-ca.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:27 schreef primakov het volgende:
[..]
Sluitende argumentatie Bilge! Koerdische kinderen zijn dus per definitie kinderen van PKK'ers![]()
Turks nationalistische logica
![]()
Mwah, we zijn die bommetjes van de pkk af en toe in winkelcentra en toeristische gebieden gewend geraakt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:26 schreef sonnyspek het volgende:
Hoe zien jullie Turkije de komende maanden? Ik denk dat het een redelijke instabiele boel wordt.
Ik vond de passiviteit van de aardkloot al belachelijk de afgelopen drie jaar, maar dit gebeurd recht onder de neus van de coalitie. Na Srebrenica kregen we de hele wereld op ons dak, maar nu zal iedereen wel z'n bek houden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:17 schreef Nintex het volgende:
[..]
Jajajaja, Freudiaanse versprekingen jongen, daar kwam de nationalistische aap uit de ezelsmouwquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:28 schreef Bilge het volgende:
[..]
Elke ezel is een dier, maar niet elk dier is een ezel. Logica.
Neem die helden van hier mee om je te beschermen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:28 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik lees dat PKK-aanhangers Isis-aanhangers hebben aangevallen met motov coctails en dat isis-aanhangers hebben geschoten in Adana, Turkije.
Komt wel eng dichtbij nu, ik zit daar over 10 dagen weer....
twitter:Rekka_K twitterde op maandag 06-10-2014 om 22:11:29Sirnak. A bank was set on fire. http://t.co/O9dhAHgpjd reageer retweet
Hebben ze een molotov cocktail naar Erdogan gegooid?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:28 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik lees dat PKK-aanhangers Isis-aanhangers hebben aangevallen met motov coctails en dat isis-aanhangers hebben geschoten in Adana, Turkije.
Komt wel eng dichtbij nu, ik zit daar over 10 dagen weer....
Nederlandse.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:29 schreef vigen98 het volgende:
Tweede kamer?! De Turkse versie of bedoelen jullie de Nederlandse?
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:29 schreef De_Guidance het volgende:
Turkije is wel wat rellende Koerden gewend.
Hoe gaat in de Tweede Kamer?
twitter:IvarLingen twitterde op maandag 06-10-2014 om 22:24:00De linie van tientallen agenten voor de Tweede Kamer. http://t.co/zQXMkw6guT reageer retweet
twitter:IvarLingen twitterde op maandag 06-10-2014 om 22:22:47De agenten moeten voorkomen dat de overgebleven demonstranten naar binnen glippen. De agenten in de hal proberen ze 'naar buiten te praten'. reageer retweet
Ik denk dat ze vannacht een staatsgreep plegen in Den Haag.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:29 schreef UpsideDown het volgende:
Ik denk dat de PKK vanacht Turkse bases in het oosten bestormd en een enorme voorraad wapens buitmaakt.
Waarom stem je niet voor PVV in Nederland, want je hebt dezelfde gedachtengoed.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Ze rellen daar iedere week; niets nieuws onder de zon. Winkeleigenaren dwingen om hun rolluiken te sluiten zodat de lokale economie (voornamelijk Koerden dus) klappen krijgt; geen stroomrekeningen betalen, maar elektriciteit aftappen; geen gemeentebelastingen betalen en wel 9 kinderen op de wereld zetten en verwachten dat de staat zich om je bekommert ('dövlet bize bohmiiiyyy')... Ja, we kennen het allemaal wel. En nu wel eisen dat je de Koerdische broeders in Syrië te hulp schiet...
Soort van Jonge Koerden zeg maarquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:30 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vannacht een staatsgreep plegen in Den Haag.
Zo kan je het ook bekijken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:30 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hebben ze een molotov cocktail naar Erdogan gegooid?
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:29 schreef vigen98 het volgende:
Tweede kamer?! De Turkse versie of bedoelen jullie de Nederlandse?
Vanaf nu heet Nederland Koerdistan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:30 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vannacht een staatsgreep plegen in Den Haag.
Maar zeker wel janken als Wilders wat zegt over Turken in Nederland.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Ze rellen daar iedere week; niets nieuws onder de zon. Winkeleigenaren dwingen om hun rolluiken te sluiten zodat de lokale economie (voornamelijk Koerden dus) klappen krijgt; geen stroomrekeningen betalen, maar elektriciteit aftappen; geen gemeentebelastingen betalen en wel 9 kinderen op de wereld zetten en verwachten dat de staat zich om je bekommert ('dövlet bize bohmiiiyyy')... Ja, we kennen het allemaal wel. En nu wel eisen dat je de Koerdische broeders in Syrië te hulp schiet...
SanaSoufistanquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:31 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Vanaf nu heet Nederland Koerdistan.
Londen is de eerste stap.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:32 schreef Nintex het volgende:
Is ons koningshuis al naar Canada gevlogen?
Beter ren.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:33 schreef TeenWolf het volgende:
2e kamer bezet, morgen worden we geregeerd door de PKK in Nederland.
Krijgen wij dan nu wapens van de saoedi's?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:33 schreef TeenWolf het volgende:
2e kamer bezet, morgen worden we geregeerd door de PKK in Nederland.
Nee joh een NAVO land is bezet, morgen vliegen de Amerikaanse en Turkse f16's om te bombarderen, ik ga kijken.quote:
Nog een keer voor toekomstige generatiesquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:26 schreef Bilge het volgende:
Weg met onsquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:35 schreef Halcon het volgende:
2e Kamer is ook misselijk bezig geweest. Had gewoon of ja of nee gezegd...
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:35 schreef Halcon het volgende:
2e Kamer is ook misselijk bezig geweest. Had gewoon of ja of nee gezegd...
Hoe verneuk je de sympathie die er voor je is 101quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:30 schreef SadPanda het volgende:
[..][ afbeelding ]twitter:IvarLingen twitterde op maandag 06-10-2014 om 22:24:00De linie van tientallen agenten voor de Tweede Kamer. http://t.co/zQXMkw6guT reageer retweet
twitter:IvarLingen twitterde op maandag 06-10-2014 om 22:22:47De agenten moeten voorkomen dat de overgebleven demonstranten naar binnen glippen. De agenten in de hal proberen ze 'naar buiten te praten'. reageer retweet
Wanneer Turken iedere week Nederlandse stadscentra kort en klein slaan, winkeleigenaren dwingen hun deuren te sluiten, 9 kinderen op de wereld zetten waarvan de helft de drugssmokkel ingaat of de bergen ingaat om de staat op de knieën te krijgen, wanneer ze hun belastingen en stroomrekeningen niet betalen en stroom aftappen, etcetera, dan mag je me daarop aanspreken, goed?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom stem je niet voor PVV in Nederland, want je hebt dezelfde gedachtengoed.
Als Turken massaal bovengenoemde dingen deden, had hij daar helemaal gelijk in gehad.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:32 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Maar zeker wel janken als Wilders wat zegt over Turken in Nederland.
Van die sympathie die er zou zijn zien ze anders 0,0.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hoe verneuk je de sympathie die er voor je is 101
Dus als Turken zich als marokkanen gaan gedragen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wanneer Turken iedere week Nederlandse stadscentra kort en klein slaan, winkeleigenaren dwingen hun deuren te sluiten, 9 kinderen op de wereld zetten waarvan de helft de drugssmokkel ingaat of de bergen ingaat om de staat op de knieën te krijgen, wanneer ze hun belastingen en stroomrekeningen niet betalen en stroom aftappen, etcetera, dan mag je maar daarop aanspreken, goed?
Typisch Koerdisch gedrag.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:35 schreef UpsideDown het volgende:
Koerdische betogers bestormen Tweede Kamergebouw
Laten wij Poetin bellen!quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:34 schreef Proximo het volgende:
[..]
Krijgen wij dan nu wapens van de saoedi's?
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:38 schreef Senor__Chang het volgende:
Check Nieuwsuur nu mensen. Conclusie is: ISIS ontstaan door onderdrukking van soennieten.
twitter:FiratGunay twitterde op maandag 06-10-2014 om 18:57:09SHOCKING NEWS According to YPG sources #Turkey emptied a village n #Turkey & allowed #ISIS to stage attack from there http://t.co/TY9IJYVoR8 reageer retweet
Heb het gezienquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:38 schreef Senor__Chang het volgende:
Check Nieuwsuur nu mensen. Conclusie is: ISIS ontstaan door onderdrukking van soennieten.
Hahaquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:38 schreef Senor__Chang het volgende:
Okequote:Op maandag 6 oktober 2014 22:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wanneer Turken iedere week Nederlandse stadscentra kort en klein slaan, winkeleigenaren dwingen hun deuren te sluiten, 9 kinderen op de wereld zetten waarvan de helft de drugssmokkel ingaat of de bergen ingaat om de staat op de knieën te krijgen, wanneer ze hun belastingen en stroomrekeningen niet betalen en stroom aftappen, etcetera, dan mag je me daarop aanspreken, goed?
[..]
Als Turken massaal bovengenoemde dingen deden, had hij daar helemaal gelijk in gehad.
Dit is een leugen van Nieuwsuur. Alleen de PKK kan ontstaan door onderdrukking dit datquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:38 schreef Senor__Chang het volgende:
Hoe zorg je ervoor dat je eindelijk de aandacht krijgt van de bestuurders van dit land die de afgelopen weken elke dag op nieuwsuur even kijken hoe Kobane verder wordt belegerd 101.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:36 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hoe verneuk je de sympathie die er voor je is 101
Wordt steeds geloofwaardigerquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:39 schreef SadPanda het volgende:
twitter:FiratGunay twitterde op maandag 06-10-2014 om 18:57:09SHOCKING NEWS According to YPG sources #Turkey emptied a village n #Turkey & allowed #ISIS to stage attack from there http://t.co/TY9IJYVoR8 reageer retweet
Klopt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:39 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Lastig he, zo'n volk dat zich niet wil onderwerpen.
Ga weg met je obsessie met Koerden. Puistenkop.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dit is een leugen van Nieuwsuur. Alleen de PKK kan ontstaan door onderdrukking dit dat
Zou me niks verbazen met die gek aan het hoofd. 'De Armeense genocide is een leugen want moslims kunnen geen genocide plegen'.quote:
Only the strong...quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:40 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt.
Met de rest is het wel gelukt.
Zou Rutte ooit zo'n snor kunnen laten groeien?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:40 schreef TeenWolf het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ede-kamergebouw.html
Say welcome to Netherlands new prime minister.
[ afbeelding ]
Ze willen zich niet onderwerpen aan Nederland, lekker laten gaan. Laat ze ff een weekje regeren.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:39 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Lastig he, zo'n volk dat zich niet wil onderwerpen.
Zodra hij door de pubertijd is vast wel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:41 schreef primakov het volgende:
[..]
Zou Rutte ooit zo'n snor kunnen laten groeien?
Het lijkt mij het beste als Obama full time gaat golfen en het president zijn toch maar aan Mitt Romney over laat.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het lijkt met het beste als Clownbama eens met Poetin gaat bellen.
Feit is wel dat er nu een hoop mensen knikkend voor de tv zitten en dat klakkeloos overnemenquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:38 schreef Senor__Chang het volgende:
Pak je koffers dan maar vast.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:41 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ze willen zich niet onderwerpen aan Nederland, lekker laten gaan. Laat ze ff een weekje regeren.
Je bedoelt vast: puberteitquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:41 schreef Kirov het volgende:
[..]
Zodra hij door de pubertijd is vast wel.
Hahahahahquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:40 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Ga weg met je obsessie met Koerden. Puistenkop.
Hoewel je natuurlijk overdrijft zit er ook een kern van waarheid in je post. Het is eigenlijk belachelijk dat de Turken 1 land willen blijven en de Koerden voor afscheiding vechten; het zou eigenlijk andersom moeten zijn. In Europa komen alle afscheidingsbewegingen volgens mij ook uit rijkere gebieden (Baskenland, Noord-Italië, Vlamingen). Heel eigenaardig dat er nog geen Turkse afscheidingsbeweging is ontstaan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wanneer Turken iedere week Nederlandse stadscentra kort en klein slaan, winkeleigenaren dwingen hun deuren te sluiten, 9 kinderen op de wereld zetten waarvan de helft de drugssmokkel ingaat of de bergen ingaat om de staat op de knieën te krijgen, wanneer ze hun belastingen en stroomrekeningen niet betalen en stroom aftappen, etcetera, dan mag je maar daarop aanspreken, goed?
Dat sowieso, maar voor nu zal men nog ff opgescheept zitten met die clown.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:42 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het lijkt mij het beste als Obama full time gaat golfen en het president zijn toch maar aan Mitt Romney over laat.
Geert en de PVV fractie houden stand in een enclavequote:Op maandag 6 oktober 2014 22:43 schreef UpsideDown het volgende:
Ik denk dat ze vanacht wel kunnen doorstoten tot de 3e rij, binnen een week is de Tweede Kamer gevallen.
Oftewel, 'Nederland meng je in het conflict en riskeer aanslagen'. Alsof de Koerdjes Nederland zouden helpen bij een eventuele buitenlandse aanval.quote:
Het hele conflict komt er op neer dat de Turken de Koerden hun eigen taal en identiteit misgunnen en per se willen dat ze Turks spreken en zich wikkelen in Kemal-vlaggen net zoals die Uncle Tom Lazen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:43 schreef Bilge het volgende:
[..]
Hoewel je natuurlijk overdrijft zit er ook een kern van waarheid in je post. Het is eigenlijk belachelijk dat de Turken 1 land willen blijven en de Koerden voor afscheiding vechten; het zou eigenlijk andersom moeten zijn. In Europa komen alle afscheidingsbewegingen volgens mij ook uit rijkere gebieden (Baskenland, Noord-Italië, Vlamingen). Heel eigenaardig dat er nog geen Turkse afscheidingsbeweging is ontstaan.
twitter:jenanmoussa twitterde op maandag 06-10-2014 om 22:37:49#break: Turkish authorities have now arrested kurdish activist Mustafa Bali as he fled to Turkey trying 2 escape ISIS onslaught on #kobane. reageer retweet
Exact.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:44 schreef Evertjan het volgende:
Nederland moet ook direct zijn patriots weghalen uit Turkije
Wacht maar, aanvallen van 3 kanten houden ze nooit lang vol.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:44 schreef Proximo het volgende:
[..]
Geert en de PVV fractie houden stand in een enclave
Best een mooie vrouw.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:44 schreef Bilge het volgende:
twitter:jenanmoussa twitterde op maandag 06-10-2014 om 22:37:49#break: Turkish authorities have now arrested kurdish activist Mustafa Bali as he fled to Turkey trying 2 escape ISIS onslaught on #kobane. reageer retweet
[tweet] pkk vlag hangt al in de eerste ring van de 2e kamer[/tweet]quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:43 schreef UpsideDown het volgende:
Ik denk dat ze vanacht wel kunnen doorstoten tot de 3e rij, binnen een week is de Tweede Kamer gevallen.
Yep.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:44 schreef Evertjan het volgende:
Zelfs Öcalan spreekt alleen Turks. Mission accomplished?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:44 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Het hele conflict komt er op neer dat de Turken de Koerden hun eigen taal en identiteit misgunnen en per se willen dat ze Turks spreken en zich wikkelen in Kemal-vlaggen net zoals die Uncle Tom Lazen.
Die dingen hebben ook geen enkel nut meer, tegen isis zijn ze niet in te zetten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:44 schreef Evertjan het volgende:
Heb ik al 2 keer gepost maar men is te druk elkaar met woorden te bestrijden helaas.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:39 schreef SadPanda het volgende:
Nah geloof ik niet. Serieus? PKK leider die niet eens Koerdisch kan?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:45 schreef Bilge het volgende:
[..]
Zelfs Öcalan spreekt alleen Turks. Mission accomplished?
Sort of. De ware Koerden wonen dan ook in Erbil en omstreken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:45 schreef Bilge het volgende:
[..]
Zelfs Öcalan spreekt alleen Turks. Mission accomplished?
Tja, ik kan wel eens wat missen daardoor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:46 schreef .Exe het volgende:
[..]
Heb ik al 2 keer gepost maar men is te druk elkaar met woorden te bestrijden helaas.
Iets met Stalin en Warschauquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:47 schreef Evertjan het volgende:
ik heb dit ook al in een ander topic gepost maar de Turken zijn de echte lafaards die wachten op de grens met ingrijpen tot dat de laatste Koerd in Kobane is gesneuveld
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:46 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ] is deze fag nog steeds niet gedood?
Patriotmissie Turkije niet verlengdquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:44 schreef Evertjan het volgende:
Hun ware aard.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:47 schreef Evertjan het volgende:
ik heb dit ook al in een ander topic gepost maar de Turken zijn de echte lafaards die wachten op de grens met ingrijpen tot dat de laatste Koerd in Kobane is gesneuveld
Deze man moet vrij en een staat stichten!!quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:40 schreef TeenWolf het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ede-kamergebouw.html
Say welcome to Netherlands new prime minister.
[ afbeelding ]
Waarom zouden ze de grens oversteken in andermans land.Geen behoefte aan, laat ze elkaar LEKKER AFKNALLEN.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:47 schreef Evertjan het volgende:
De Turken hebben wel iets met genocide. Als het al niet als dader is dan is het wel als toekijker.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:47 schreef Evertjan het volgende:
tot januari staan ze er nog. Ik bedoel nu direct weghalenquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Patriotmissie Turkije niet verlengd
Ze werken nu aan een evacuatieplan voor de burgerbevolking.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:47 schreef Evertjan het volgende:
Exact. Die mensen zijn totaal verziekt door Kemal en Co.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:48 schreef Djibril het volgende:
Het meest opvallende is hoeveel Turken wel niet positief staan tegenover een massaslachting van de Koerden. Hier smullen ze allemaal van. Eigenlijk is het niet opvallend maar te verwachten.
Voor mij belichamen de Koerden in Kobani eer, loyaliteit, strijdvaardigheid, respect en vrijheid. Strijd die zij geleverd hebben is ongekend en zal me altijd bij blijven.
Dat gaat helaas niet. NAVO enzoquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
tot januari staan ze er nog. Ik bedoel nu direct weghalen
Genocide is de bakermat van Turkije en de Turkse cultuur.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:48 schreef Djibril het volgende:
Het meest opvallende is hoeveel Turken wel niet positief staan tegenover een massaslachting van de Koerden. Hier smullen ze allemaal van. Eigenlijk is het niet opvallend maar te verwachten.
Voor mij belichamen de Koerden in Kobani eer, loyaliteit, strijdvaardigheid, respect en vrijheid. Strijd die zij geleverd hebben is ongekend en zal me altijd bij blijven.
Dat staat gepland voor januari 2096.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:48 schreef .Exe het volgende:
[..]
Deze man moet vrij en een staat stichten!!
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:47 schreef Evertjan het volgende:
Hoho Europeanen zijn de genocide koning op deze planeet hè.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:48 schreef beantherio het volgende:
[..]
De Turken hebben wel iets met genocide. Als het al niet als dader is dan is het wel als toekijker.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:48 schreef Djibril het volgende:
Er was toch iemand in deze reeks die betoogde dat de Koerden niet streden met/voor hun medekoerden?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:48 schreef Djibril het volgende:
Zou dat wat te maken hebben met de ondankbaarheid van Koerden?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:48 schreef Djibril het volgende:
Moeten die morgen niet werken?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:49 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu in Kopenhagen Airport.
Noh man.quote:
Bedankt voor het steunen van ISIS tegen Kobane en Rojava.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:50 schreef Bilge het volgende:
[..]
Zou dat wat te maken hebben met de ondankbaarheid van Koerden?
Turkije vangt 200.000 Syrische Koerden op, maar in plaats van een vriendelijk, welgemeend dankjewel verzinnen jullie allerlei complottheorieeën om jullie eigen falen in de schoenen van turken te steken. Jullie roepen die vijandigheid zelf af.
Ik heb het gezien. Ik ben het absoluut oneens met de analyse. Er is niks over de ideologie teruggekomen. Niks over de verheerlijking van de sektarische en 'anti-imperialistische' bombardementen en terrorisme in Irak door de (niet-iraakse) Arabische media waardoor radicaal millitant islam een plaats kreeg in de mainstream media. Er kwam niks over de wereldwijde verspreiding van het radicale gedachtengoed door rijke golfarabieren. Er kwam niks over de boycot en sabotage van Soennieten destijds in Irak en niks over het feit dat neo-baathisten de soennitische gebieden geen stabiliteit gunden. Dat de soennieten in Irak achtergesteld zijn geraakt komt omdat mede-soennieten daarvoor hebben gezorgd. Ik ben oprecht teleurgesteld in Jan Eikelboom.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:38 schreef Senor__Chang het volgende:
Is dat Rutte met carnavalquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:46 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ] is deze fag nog steeds niet gedood?
Het drugdealen doet men niet 's ochtends.quote:
quote:
NuJIJquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die reacties op nujij.nl![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://www.nujij.nl/algem(...)ebouw.29763170.lynkx
Je ware aard is al duidelijk Bilge, die semi-relativerende verhalen over Koerden die je eerst leek te posten zijn na deze post al duidelijk:quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:50 schreef Bilge het volgende:
[..]
Zou dat wat te maken hebben met de ondankbaarheid van Koerden?
Turkije vangt 200.000 Syrische Koerden op, maar in plaats van een vriendelijk, welgemeend dankjewel verzinnen jullie allerlei complottheorieeën om jullie eigen falen in de schoenen van turken te steken. Jullie roepen die vijandigheid zelf af.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:26 schreef Bilge het volgende:
Ik overdrijf niet, dit is waar AKP's appeasementpolitiek op is uitgedraaid. Feit is dat ik eigenlijk een groot tegenstander ben van Erdogan en zijn hele partij en dat ik kots van de richting waarin ze Turkije hebben gedreven (de laatste tijd met name in de buitenlandse politiek [buurland Syrië om zeep helpen en een oogje toesluiten voor ISIS]), maar sommigen hier zijn erg hypocriet wanneer ze zelf de ogen sluiten voor de misstanden onder het eigen volk. Anders juich ik meer rechten voor de Koerdische bevolking en verbeterde banden met Koerden in Noord-Irak van harte toe, maar door te rellen en na jaren de wapens nog steeds niet neer te leggen, haal je jezelf alleen maar meer de woede van het Turkse volk op de hals. Uiteindelijke verliezen beide volkeren eraan en zijn westerlingen als IPA en Halcon de lachende derde, want ze geven geen schijt om nóch de Turken nóch de Koerden. Het zijn weer moslims die zich laten misbruiken door vreemde machten en weer moslims die de verliezer zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:43 schreef Bilge het volgende:
[..]
Hoewel je natuurlijk overdrijft zit er ook een kern van waarheid in je post. Het is eigenlijk belachelijk dat de Turken 1 land willen blijven en de Koerden voor afscheiding vechten; het zou eigenlijk andersom moeten zijn. In Europa komen alle afscheidingsbewegingen volgens mij ook uit rijkere gebieden (Baskenland, Noord-Italië, Vlamingen). Heel eigenaardig dat er nog geen Turkse afscheidingsbeweging is ontstaan.
Waarom hebben ze daar dan wel toestemming voor gevraagd aan het Turkse parlementquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:48 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Waarom zouden ze de grens oversteken in andermans land.Geen behoefte aan, laat ze elkaar LEKKER AFKNALLEN.
Even Stoltenberg bellen, regelt ie wel even.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:52 schreef Evertjan het volgende:
de NAVO zou ook per direct Turkije uit de NAVO moeten flikkeren en de NAVO zou een organisatie moeten zijn voor landen met een Joods-Christelijke cultuur en achtergrond. Dan alleen kan je een blok vormen tegen het midden oosten
Als ik het voor het zeggen had in Turkije zou ik idd ISIS-leden opnemen in het Turkse leger om de orde in Zuid-Oost Turkije te bewaren, maar Erdogan en co missen helaas een dergelijk tactisch vernuft. Stop met je lastercampagne en erken je eigen falen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:51 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Bedankt voor het steunen van ISIS tegen Kobane en Rojava.
Om een mogelijk inval in Syrië en Irak makkelijk te maken als ISIS Turkije aanvalt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom hebben ze daar dan wel toestemming voor gevraagd aan het Turkse parlement
Niet alleen de moslims.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik overdrijf niet, dit is waar AKP's appeasementpolitiek op is uitgedraaid. Feit is dat ik eigenlijk een groot tegenstander ben van Erdogan en zijn hele partij en dat ik kots van de richting waarin ze Turkije hebben gedreven (de laatste tijd met name in de buitenlandse politiek [buurland Syrië om zeep helpen en een oogje toesluiten voor ISIS]), maar sommigen hier zijn erg hypocriet wanneer ze zelf de ogen sluiten voor de misstanden onder het eigen volk. Anders juich ik meer rechten voor de Koerdische bevolking en verbeterde banden met Koerden in Noord-Irak van harte toe, maar door te rellen en na jaren de wapens nog steeds niet neer te leggen, haal je jezelf alleen maar meer de woede van het Turkse volk op de hals. Uiteindelijke verliezen beide volkeren ervan en zijn westerlingen als IPA en Halcon de lachende derde, want ze geven geen schijt om nóch de Turken nóch de Koerden. Het zijn weer moslims die zich laten misbruiken door vreemde machten en weer moslims die de verliezer zijn.
Jammer voor je dat Israël en Amerika Turkije aan het steunen zijnquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:52 schreef Evertjan het volgende:
de NAVO zou ook per direct Turkije uit de NAVO moeten flikkeren en de NAVO zou een organisatie moeten zijn voor landen met een Joods-Christelijke cultuur en achtergrond. Dan alleen kan je een blok vormen tegen het midden oosten
Waar is je enter toetsquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik overdrijf niet, dit is waar AKP's appeasementpolitiek op is uitgedraaid. Feit is dat ik eigenlijk een groot tegenstander ben van Erdogan en zijn hele partij en dat ik kots van de richting waarin ze Turkije hebben gedreven (de laatste tijd met name in de buitenlandse politiek [buurland Syrië om zeep helpen en een oogje toesluiten voor ISIS]), maar sommigen hier zijn erg hypocriet wanneer ze zelf de ogen sluiten voor de misstanden onder het eigen volk. Anders juich ik meer rechten voor de Koerdische bevolking en verbeterde banden met Koerden in Noord-Irak van harte toe, maar door te rellen en na jaren de wapens nog steeds niet neer te leggen, haal je jezelf alleen maar meer de woede van het Turkse volk op de hals. Uiteindelijke verliezen beide volkeren eraan en zijn westerlingen als IPA en Halcon de lachende derde, want ze geven geen schijt om nóch de Turken nóch de Koerden. Het zijn weer moslims die zich laten misbruiken door vreemde machten en weer moslims die de verliezer zijn.
Het zijn ook weer moslims die moslims afmaken om afkomst, dogmatische verschillen in interpretatie, politieke voorkeur en weet ik veel wat, die hele occidentalistische plaat wordt nu wel een beetje oud.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het zijn weer moslims die zich laten misbruiken door vreemde machten en weer moslims die de verliezer zijn.
nog altijd beter dan NL die hebben helemaal geen tanks Die tanks knallen die home-improvement Jeeps van ISIS wel weg. Alleen wacht Turkije eerst totdat iedere Koerd is afgeslachtquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:53 schreef Nintex het volgende:
We roepen hier wel wat over bezuinigingen in het leger, maar deze jaren 70 troep aan de Turkse grens gaat ook geen Jihadisten breken:
[ afbeelding ]
HAHAHAHA ZO GRAPPIG HAHAHAHAHAquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die reacties op nujij.nl![]()
![]()
[ afbeelding ]
http://www.nujij.nl/algem(...)ebouw.29763170.lynkx
Laat je niet zo verblinden door woede en haat man.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:54 schreef Bilge het volgende:
[..]
Als ik het voor het zeggen had in Turkije zou ik idd ISIS-leden opnemen in het Turkse leger om de orde in Zuid-Oost Turkije te bewaren, maar Erdogan en co missen helaas een dergelijk tactisch vernuft. Stop met je lastercampagne en erken je eigen falen.
Ach ja, de NAVO is iets van plan. De NAVO had allang de power om IS uit de omstreken van Kobane weg te bombarderen maar ze hebben het maar voor de schijn gedaan. Af en toe een bommetje hier en daar.Nu zijn ze l lang in het centrum actief.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom hebben ze daar dan wel toestemming voor gevraagd aan het Turkse parlement
Oh ja nu is het ineens weer islamitische solidariteit dat als argument wordt aangevoerd om Koerden te assimileren. Ik vind de İşçi Partisi wat dat betreft dan toch creatiever, die maken er dan tenminste nog een spannenede klassenstrijd van om hun beleid te rechtvaardigenquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik overdrijf niet, dit is waar AKP's appeasementpolitiek op is uitgedraaid. Feit is dat ik eigenlijk een groot tegenstander ben van Erdogan en zijn hele partij en dat ik kots van de richting waarin ze Turkije hebben gedreven (de laatste tijd met name in de buitenlandse politiek [buurland Syrië op zeep helpen en een oogje toesluiten voor ISIS]), maar sommigen hier zijn erg hypocriet wanneer ze zelf de ogen sluiten voor de misstanden onder het eigen volk. Anders juich ik meer rechten voor de Koerdische bevolking en verbeterde banden met Koerden in Noord-Irak van harte toe, maar door te rellen en na jaren de wapens nog steeds niet neer te leggen, haal je jezelf alleen maar meer de woede van het Turkse volk op de hals. Uiteindelijke verliezen beide volkeren ervan en zijn westerlingen als IPA en Halcon de lachende derde, want ze geven geen schijt om nóch de Turken nóch de Koerden. Het zijn weer moslims die zich laten misbruiken door vreemde machten en weer moslims die de verliezer zijn.
Jouw matties.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Laat je niet zo verblinden door woede en haat man.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Uiteindelijke verliezen beide volkeren eraan en zijn westerlingen als IPA en Halcon de lachende derde, want ze geven geen schijt om nóch de Turken nóch de Koerden. Het zijn weer moslims die zich laten misbruiken door vreemde machten en weer moslims die de verliezer zijn.
Verder speelt het westen alleen een altruïstische rol natuurlijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:54 schreef primakov het volgende:
[..]
Het zijn ook weer moslims die moslims afmaken om afkomst, dogmatische verschillen in interpretatie, politieke voorkeur en weet ik veel wat, die hele occidentalistische plaat wordt nu wel een beetje oud.
Het zijn grote vriendjes.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:55 schreef beantherio het volgende:
Binnenkort loopt ISIS Turkije binnen. Het "forward defence" idee is nog niet echt bekend bij de Turken: je kunt je land beter verdedigen in andermans land.
Je hebt helemaal gelijk, hoor. Zelfreflectie is moslims helaas vreemd.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:54 schreef primakov het volgende:
[..]
Het zijn ook weer moslims die moslims afmaken om afkomst, dogmatische verschillen in interpretatie, politieke voorkeur en weet ik veel wat, die hele occidentalistische plaat wordt nu wel een beetje oud.
Dit ja.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:51 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Ik heb het gezien. Ik ben het absoluut oneens met de analyse. Er is niks over de ideologie teruggekomen. Niks over de verheerlijking van de sektarische en 'anti-imperialistische' bombardementen en terrorisme in Irak door de (niet-iraakse) Arabische media waardoor radicaal millitant islam een plaats kreeg in de mainstream media. Er kwam niks over de wereldwijde verspreiding van het radicale gedachtengoed door rijke golfarabieren. Er kwam niks over de boycot en sabotage van Soennieten destijds in Irak en niks over het feit dat neo-baathisten de soennitische gebieden geen stabiliteit gunden. Dat de soennieten in Irak achtergesteld zijn geraakt komt omdat mede-soennieten daarvoor hebben gezorgd. Ik ben oprecht teleurgesteld in Jan Eikelboom.
twitter:PetoLucem twitterde op maandag 06-10-2014 om 22:49:49Loy.s: #SAA opened a new front North of #Aleppo and attacking at #Babinnis near the Infantry Academy. #Syria http://t.co/9pBVX3legJ reageer retweet
Is al te laat, teenwolf, clapclap en hij zijn de producten van een sociale omgeving en perceptie waarbij dit soort vijandbeelden de boventoon voeren.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Laat je niet zo verblinden door woede en haat man.
Doen we.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:57 schreef Evertjan het volgende:
Nederland zou er bij de NAVO op moeten aandringen om vanuit Turkije met een NAVO troepen macht de Koerden te helpen
Allemaal netjes geparkeerd met een handjevol soldaten in de buurt, eigenlijk, zoals het Iraakse leger en Assad dat ook deden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nog altijd beter dan NL die hebben helemaal geen tanks Die tanks knallen die home-improvement Jeeps van ISIS wel weg. Alleen wacht Turkije eerst totdat iedere Koerd is afgeslacht
Ik app Rutte zo wel ff, komt goedquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:57 schreef Evertjan het volgende:
Nederland zou er bij de NAVO op moeten aandringen om vanuit Turkije met een NAVO troepen macht de Koerden te helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |