abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145276597
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:48 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hun ware aard.
Zielige termen.
pi_145276598

Nu in Kopenhagen Airport.
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:49:14 #253
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_145276608
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:48 schreef .Exe het volgende:

[..]

Deze man moet vrij en een staat stichten!!
Dat staat gepland voor januari 2096.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_145276615
quote:
2s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:47 schreef Evertjan het volgende:
ik heb dit ook al in een ander topic gepost maar de Turken zijn de echte lafaards die wachten op de grens met ingrijpen tot dat de laatste Koerd in Kobane is gesneuveld
pi_145276638
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:48 schreef beantherio het volgende:

[..]

De Turken hebben wel iets met genocide. Als het al niet als dader is dan is het wel als toekijker. :{
Hoho Europeanen zijn de genocide koning op deze planeet hè.

Hooguit horen Turken daarbij :P
pi_145276645
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:49 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Zielige termen.
Ik weet wel iets dat echt zielig is.
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:50:10 #257
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_145276653
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:48 schreef Djibril het volgende:
Het meest opvallende is hoeveel Turken wel niet positief staan tegenover een massaslachting van de Koerden. Hier smullen ze allemaal van. Eigenlijk is het niet opvallend maar te verwachten.

Voor mij belichamen de Koerden in Kobani eer, loyaliteit, strijdvaardigheid, respect en vrijheid. Strijd die zij geleverd hebben is ongekend en zal me altijd bij blijven.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_145276656
quote:
Het meest opvallende is hoeveel Turken wel niet positief staan tegenover een massaslachting van de Koerden. Hier smullen ze allemaal van. Eigenlijk is het niet opvallend maar te verwachten.

Voor mij belichamen de Koerden in Kobani eer, loyaliteit, strijdvaardigheid, respect en vrijheid. Strijd die zij geleverd hebben is ongekend en zal me altijd bij blijven.
Er was toch iemand in deze reeks die betoogde dat de Koerden niet streden met/voor hun medekoerden?
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
pi_145276663
quote:

Zou dat wat te maken hebben met de ondankbaarheid van Koerden?

Turkije vangt 200.000 Syrische Koerden op, maar in plaats van een vriendelijk, welgemeend dankjewel verzinnen jullie allerlei complottheorieeën om jullie eigen falen in de schoenen van turken te steken. Jullie roepen die vijandigheid zelf af.
pi_145276669
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:49 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]

Nu in Kopenhagen Airport.
Moeten die morgen niet werken?
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:50:42 #261
426473 .Exe
And Justice for All
pi_145276688
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:45 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Best een mooie vrouw.
Nah valt wel tegen hoor :9
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:50:57 #262
365082 IPA35
Patriarch
pi_145276694
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:50 schreef .Exe het volgende:

[..]

Nah valt wel tegen hoor :9
Noh man.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:51:12 #263
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_145276712
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:50 schreef Bilge het volgende:

[..]

Turkije vangt 200.000 Syrische Koerden op, maar in plaats van een vriendelijk, welgemeend dankjewel verzinnen jullie allerlei complottheorieeën om jullie eigen falen in de schoenen van turken te steken. Jullie roepen die vijandigheid zelf af.
Bedankt voor het steunen van ISIS tegen Kobane en Rojava. ^O^
Guilty as changed.
The Best of Señor Chang --- Part II
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:51:28 #264
358102 Senor__Chang
pi_145276727
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:50 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Noh man.
Zeker wel een mooie dame.
Guilty as changed.
pi_145276728
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:38 schreef Senor__Chang het volgende:
Check Nieuwsuur nu mensen. Conclusie is: ISIS ontstaan door onderdrukking van soennieten.
Ik heb het gezien. Ik ben het absoluut oneens met de analyse. Er is niks over de ideologie teruggekomen. Niks over de verheerlijking van de sektarische en 'anti-imperialistische' bombardementen en terrorisme in Irak door de (niet-iraakse) Arabische media waardoor radicaal millitant islam een plaats kreeg in de mainstream media. Er kwam niks over de wereldwijde verspreiding van het radicale gedachtengoed door rijke golfarabieren. Er kwam niks over de boycot en sabotage van Soennieten destijds in Irak en niks over het feit dat neo-baathisten de soennitische gebieden geen stabiliteit gunden. Dat de soennieten in Irak achtergesteld zijn geraakt komt omdat mede-soennieten daarvoor hebben gezorgd. Ik ben oprecht teleurgesteld in Jan Eikelboom.
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:51:29 #266
426473 .Exe
And Justice for All
pi_145276729
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:46 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ] is deze fag nog steeds niet gedood?
Is dat Rutte met carnaval *O*
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:51:38 #267
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_145276733
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:50 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Moeten die morgen niet werken?
Het drugdealen doet men niet 's ochtends.
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:51:40 #268
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:51:43 #269
365082 IPA35
Patriarch
pi_145276746
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:51 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Zeker wel een mooie dame.
:Y
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_145276765
de NAVO zou ook per direct Turkije uit de NAVO moeten flikkeren en de NAVO zou een organisatie moeten zijn voor landen met een Joods-Christelijke cultuur en achtergrond. Dan alleen kan je een blok vormen tegen het midden oosten
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:52:09 #271
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_145276769
Say what?
pi_145276775
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:50 schreef Bilge het volgende:

[..]

Je ware aard is al duidelijk Bilge, die semi-relativerende verhalen over Koerden die je eerst leek te posten zijn na deze post al duidelijk:

quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:26 schreef Bilge het volgende:
Wanneer Koerdische kinderen later vragen, papa waar was jij toen Kobane werd ingenomen?, zullen PKK'ers trots antwoorden dat ze de Turkse agenten met hun gevaarlijke waterkanonnen trotseerden. _O_
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
pi_145276795
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:43 schreef Bilge het volgende:

[..]

Hoewel je natuurlijk overdrijft zit er ook een kern van waarheid in je post. Het is eigenlijk belachelijk dat de Turken 1 land willen blijven en de Koerden voor afscheiding vechten; het zou eigenlijk andersom moeten zijn. In Europa komen alle afscheidingsbewegingen volgens mij ook uit rijkere gebieden (Baskenland, Noord-Italië, Vlamingen). Heel eigenaardig dat er nog geen Turkse afscheidingsbeweging is ontstaan.
Ik overdrijf niet, dit is waar AKP's appeasementpolitiek op is uitgedraaid. Feit is dat ik eigenlijk een groot tegenstander ben van Erdogan en zijn hele partij en dat ik kots van de richting waarin ze Turkije hebben gedreven (de laatste tijd met name in de buitenlandse politiek [buurland Syrië om zeep helpen en een oogje toesluiten voor ISIS]), maar sommigen hier zijn erg hypocriet wanneer ze zelf de ogen sluiten voor de misstanden onder het eigen volk. Anders juich ik meer rechten voor de Koerdische bevolking en verbeterde banden met Koerden in Noord-Irak van harte toe, maar door te rellen en na jaren de wapens nog steeds niet neer te leggen, haal je jezelf alleen maar meer de woede van het Turkse volk op de hals. Uiteindelijke verliezen beide volkeren eraan en zijn westerlingen als IPA en Halcon de lachende derde, want ze geven geen schijt om nóch de Turken nóch de Koerden. Het zijn weer moslims die zich laten misbruiken door vreemde machten en weer moslims die de verliezer zijn.
pi_145276816
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:48 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Waarom zouden ze de grens oversteken in andermans land.Geen behoefte aan, laat ze elkaar LEKKER AFKNALLEN.
Waarom hebben ze daar dan wel toestemming voor gevraagd aan het Turkse parlement :')
pi_145276826
quote:
2s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:52 schreef Evertjan het volgende:
de NAVO zou ook per direct Turkije uit de NAVO moeten flikkeren en de NAVO zou een organisatie moeten zijn voor landen met een Joods-Christelijke cultuur en achtergrond. Dan alleen kan je een blok vormen tegen het midden oosten
Even Stoltenberg bellen, regelt ie wel even.
pi_145276830
We roepen hier wel wat over bezuinigingen in het leger, maar deze jaren 70 troep aan de Turkse grens gaat ook geen Jihadisten breken:

pi_145276858
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:51 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Bedankt voor het steunen van ISIS tegen Kobane en Rojava. ^O^
Als ik het voor het zeggen had in Turkije zou ik idd ISIS-leden opnemen in het Turkse leger om de orde in Zuid-Oost Turkije te bewaren, maar Erdogan en co missen helaas een dergelijk tactisch vernuft. Stop met je lastercampagne en erken je eigen falen.
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:54:02 #278
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_145276860
quote:
13s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:53 schreef Peunage het volgende:

[..]

Waarom hebben ze daar dan wel toestemming voor gevraagd aan het Turkse parlement :')
Om een mogelijk inval in Syrië en Irak makkelijk te maken als ISIS Turkije aanvalt.
pi_145276897
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:52 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik overdrijf niet, dit is waar AKP's appeasementpolitiek op is uitgedraaid. Feit is dat ik eigenlijk een groot tegenstander ben van Erdogan en zijn hele partij en dat ik kots van de richting waarin ze Turkije hebben gedreven (de laatste tijd met name in de buitenlandse politiek [buurland Syrië om zeep helpen en een oogje toesluiten voor ISIS]), maar sommigen hier zijn erg hypocriet wanneer ze zelf de ogen sluiten voor de misstanden onder het eigen volk. Anders juich ik meer rechten voor de Koerdische bevolking en verbeterde banden met Koerden in Noord-Irak van harte toe, maar door te rellen en na jaren de wapens nog steeds niet neer te leggen, haal je jezelf alleen maar meer de woede van het Turkse volk op de hals. Uiteindelijke verliezen beide volkeren ervan en zijn westerlingen als IPA en Halcon de lachende derde, want ze geven geen schijt om nóch de Turken nóch de Koerden. Het zijn weer moslims die zich laten misbruiken door vreemde machten en weer moslims die de verliezer zijn.
Niet alleen de moslims.

Iedereen die in het MO leeft.

Verder heb je gelijk.
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:54:46 #280
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_145276901
quote:
2s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:52 schreef Evertjan het volgende:
Jammer voor je dat Israël en Amerika Turkije aan het steunen zijn

Padisah Erdogan _O_
pi_145276909
quote:

[..]

Ik overdrijf niet, dit is waar AKP's appeasementpolitiek op is uitgedraaid. Feit is dat ik eigenlijk een groot tegenstander ben van Erdogan en zijn hele partij en dat ik kots van de richting waarin ze Turkije hebben gedreven (de laatste tijd met name in de buitenlandse politiek [buurland Syrië om zeep helpen en een oogje toesluiten voor ISIS]), maar sommigen hier zijn erg hypocriet wanneer ze zelf de ogen sluiten voor de misstanden onder het eigen volk. Anders juich ik meer rechten voor de Koerdische bevolking en verbeterde banden met Koerden in Noord-Irak van harte toe, maar door te rellen en na jaren de wapens nog steeds niet neer te leggen, haal je jezelf alleen maar meer de woede van het Turkse volk op de hals. Uiteindelijke verliezen beide volkeren eraan en zijn westerlingen als IPA en Halcon de lachende derde, want ze geven geen schijt om nóch de Turken nóch de Koerden. Het zijn weer moslims die zich laten misbruiken door vreemde machten en weer moslims die de verliezer zijn.
Waar is je enter toets :(
pi_145276915
quote:

[..]
Het zijn weer moslims die zich laten misbruiken door vreemde machten en weer moslims die de verliezer zijn.
Het zijn ook weer moslims die moslims afmaken om afkomst, dogmatische verschillen in interpretatie, politieke voorkeur en weet ik veel wat, die hele occidentalistische plaat wordt nu wel een beetje oud.
pi_145276919
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:53 schreef Nintex het volgende:
We roepen hier wel wat over bezuinigingen in het leger, maar deze jaren 70 troep aan de Turkse grens gaat ook geen Jihadisten breken:

[ afbeelding ]
nog altijd beter dan NL die hebben helemaal geen tanks Die tanks knallen die home-improvement Jeeps van ISIS wel weg. Alleen wacht Turkije eerst totdat iedere Koerd is afgeslacht
pi_145276926
quote:
HAHAHAHA ZO GRAPPIG HAHAHAHAHA
pi_145276947
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:54 schreef Bilge het volgende:

[..]

Als ik het voor het zeggen had in Turkije zou ik idd ISIS-leden opnemen in het Turkse leger om de orde in Zuid-Oost Turkije te bewaren, maar Erdogan en co missen helaas een dergelijk tactisch vernuft. Stop met je lastercampagne en erken je eigen falen.
Laat je niet zo verblinden door woede en haat man.
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:55:43 #286
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_145276957
quote:
13s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:53 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ach ja, de NAVO is iets van plan. De NAVO had allang de power om IS uit de omstreken van Kobane weg te bombarderen maar ze hebben het maar voor de schijn gedaan. Af en toe een bommetje hier en daar.Nu zijn ze l lang in het centrum actief.
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:55:49 #287
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_145276960
Binnenkort loopt ISIS Turkije binnen. Het "forward defence" idee is nog niet echt bekend bij de Turken: je kunt je land beter verdedigen in andermans land.
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:55:50 #288
365082 IPA35
Patriarch
pi_145276961
quote:

[..]

Ik overdrijf niet, dit is waar AKP's appeasementpolitiek op is uitgedraaid. Feit is dat ik eigenlijk een groot tegenstander ben van Erdogan en zijn hele partij en dat ik kots van de richting waarin ze Turkije hebben gedreven (de laatste tijd met name in de buitenlandse politiek [buurland Syrië op zeep helpen en een oogje toesluiten voor ISIS]), maar sommigen hier zijn erg hypocriet wanneer ze zelf de ogen sluiten voor de misstanden onder het eigen volk. Anders juich ik meer rechten voor de Koerdische bevolking en verbeterde banden met Koerden in Noord-Irak van harte toe, maar door te rellen en na jaren de wapens nog steeds niet neer te leggen, haal je jezelf alleen maar meer de woede van het Turkse volk op de hals. Uiteindelijke verliezen beide volkeren ervan en zijn westerlingen als IPA en Halcon de lachende derde, want ze geven geen schijt om nóch de Turken nóch de Koerden. Het zijn weer moslims die zich laten misbruiken door vreemde machten en weer moslims die de verliezer zijn.
Oh ja nu is het ineens weer islamitische solidariteit dat als argument wordt aangevoerd om Koerden te assimileren. Ik vind de İşçi Partisi wat dat betreft dan toch creatiever, die maken er dan tenminste nog een spannenede klassenstrijd van om hun beleid te rechtvaardigen :Y .
pi_145276963
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:55 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Jouw matties.
pi_145276977
quote:

[..]

Uiteindelijke verliezen beide volkeren eraan en zijn westerlingen als IPA en Halcon de lachende derde, want ze geven geen schijt om nóch de Turken nóch de Koerden. Het zijn weer moslims die zich laten misbruiken door vreemde machten en weer moslims die de verliezer zijn.
pi_145276984
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:54 schreef primakov het volgende:

[..]

Het zijn ook weer moslims die moslims afmaken om afkomst, dogmatische verschillen in interpretatie, politieke voorkeur en weet ik veel wat, die hele occidentalistische plaat wordt nu wel een beetje oud.
Verder speelt het westen alleen een altruïstische rol natuurlijk.
pi_145277007
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Jouw matties.
Wat de andere partij zegt is ook niet mals.
pi_145277013
quote:
8s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:55 schreef beantherio het volgende:
Binnenkort loopt ISIS Turkije binnen. Het "forward defence" idee is nog niet echt bekend bij de Turken: je kunt je land beter verdedigen in andermans land.
Het zijn grote vriendjes.
Beneath the gold, the bitter steel
pi_145277030
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:54 schreef primakov het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, hoor. Zelfreflectie is moslims helaas vreemd.
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:57:18 #295
358102 Senor__Chang
pi_145277034
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:51 schreef ChanceThePepper het volgende:

[..]

Ik heb het gezien. Ik ben het absoluut oneens met de analyse. Er is niks over de ideologie teruggekomen. Niks over de verheerlijking van de sektarische en 'anti-imperialistische' bombardementen en terrorisme in Irak door de (niet-iraakse) Arabische media waardoor radicaal millitant islam een plaats kreeg in de mainstream media. Er kwam niks over de wereldwijde verspreiding van het radicale gedachtengoed door rijke golfarabieren. Er kwam niks over de boycot en sabotage van Soennieten destijds in Irak en niks over het feit dat neo-baathisten de soennitische gebieden geen stabiliteit gunden. Dat de soennieten in Irak achtergesteld zijn geraakt komt omdat mede-soennieten daarvoor hebben gezorgd. Ik ben oprecht teleurgesteld in Jan Eikelboom.
Dit ja.
Guilty as changed.
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:57:22 #296
365082 IPA35
Patriarch
pi_145277039
PetoLucem twitterde op maandag 06-10-2014 om 22:49:49 Loy.s: #SAA opened a new front North of #Aleppo and attacking at #Babinnis near the Infantry Academy. #Syria http://t.co/9pBVX3legJ reageer retweet
_O_
pi_145277043
Nederland zou er bij de NAVO op moeten aandringen om vanuit Turkije met een NAVO troepen macht de Koerden te helpen
pi_145277052
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:55 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Is al te laat, teenwolf, clapclap en hij zijn de producten van een sociale omgeving en perceptie waarbij dit soort vijandbeelden de boventoon voeren.
pi_145277063
quote:
2s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:57 schreef Evertjan het volgende:
Nederland zou er bij de NAVO op moeten aandringen om vanuit Turkije met een NAVO troepen macht de Koerden te helpen
Doen we.
pi_145277074

Jammer dat zij gestorven is :{ Best een mooie vrouw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')