Misschien met een reden?!quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik vond een echt plaatje van een siamese drieling
Oh, en wat een timing om buikloop te krijgen zeg.
Ja, ik ga ongetwijfeld in vijfvoud werpen vannacht!quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Je weet wat iedereen nu gaat zeggen he?
los van dat je de MDLarts moet bellen als je het niet vertrouwt
quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Je weet wat iedereen nu gaat zeggen he?
los van dat je de MDLarts moet bellen als je het niet vertrouwt
quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk overigens dat het komt door het aflikken van mijn beslagkom vanmiddag
cake bakken dusquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:55 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, t wordt al irritant he?
Ik wil ook buikloop. En daarna babyloop.
Moet je nu niet naar de vk bellen met de vraag of je geen salmonella hebt opgelopen van het rauwe ei?!quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk overigens dat het komt door het aflikken van mijn beslagkom vanmiddag
ik vind t het proberen waard.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik beloof aan het universum dat ik haar Joost Prinsen noem als ik voor half 9 beval.
Even de druk opvoeren. Want daar is het universum gevoelig voor.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, een pak koopmans cake & koek kopen en de instructies lezen
ja, ik koop pakjes. Ik kook er uit en ik bak er uit.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:58 schreef Crumpette het volgende:
[..]omg, ál het haaktalent van de wereld koopt toch geen pakjes
dat is net zo belachelijk als pannenkoekenmix
Nee. Maar ik ben dan ook nog volledig in ontkenning over het feit dat er een hoofdje zal gaan bungelenquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:59 schreef Skittles het volgende:
Joost PrinsenZie je d'r hoofdje al bungelen?
pakjes = in dit geval: het twintigvoudige betalen voor een pond bloem en wat bakpoederquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:59 schreef Skittles het volgende:
Joost PrinsenZie je d'r hoofdje al bungelen?
Wat is er mis met pakjes ()?
quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik koop pakjes. Ik kook er uit en ik bak er uit.
Ik heb andere talenten en al helemaal als ik negen maanden zwanger ben![]()
jij hebt gewoon zwaar getafeld de afgelopen maanden?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:02 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ben dan ook nog volledig in ontkenning over het feit dat er een hoofdje zal gaan bungelen
Ik wil hier niks mee zeggen natuurlijk, maar vrijdagavond heb ik het toilet heel erg veelvuldig bezocht...quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik vond een echt plaatje van een siamese drieling
Oh, en wat een timing om buikloop te krijgen zeg.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:03 schreef AwayTL het volgende:
Wil je de buikloop tegelijk met het bungelen spees?
arme Joostquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:03 schreef AwayTL het volgende:
Haha verdedig het nou nietquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik kàn overigens prima koken en bakken hoor. Ik ben er alleen momenteel veel te lui voor
jos brink dan maar?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:06 schreef AwayTL het volgende:
Joost is anders geaard, joost is anders geaard...
en bruinwerker
De scenario's worden steeds gunstigerquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:03 schreef AwayTL het volgende:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:03 schreef AwayTL het volgende:
ik heb het gewoon gedaan. Living on the edge! En nu heb ik buikloopquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:09 schreef Hilmo het volgende:
Hhahahhaha ik geniet zo van jullie berichtjes![]()
Hier trouwens ook vanuit een pakje kant en klaar de cake gemaakt en ik wou van het beslag snoepen, maar drie rauwe eieren, dus dat was geen optie
Artsen weten niks van beslag joh.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:11 schreef Stormqueen het volgende:
had ik het aflikken van de beslagkom trouwens met een arts moeten overleggen?
Oh, dat moet ik aan de dokter vragen natuurlijk.
http://www.jaypeejournals(...)O.gif&IID=2&isPDF=NOquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:12 schreef Loj het volgende:
Echt, ik blijf heel oktober hier nog hangen hoor! Ik kan jullie niet missen!
Hier word je zo vrolijk van
Maar dat plaatje van die Siamese drieling.. Google? :p
Weet ik veelquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:12 schreef Skittles het volgende:
[..]
Artsen weten niks van beslag joh.
Of mag ik deze informatie niet geven?
Ligt eraan, ben je hierop afgestudeerd?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:12 schreef Skittles het volgende:
[..]
Artsen weten niks van beslag joh.
Of mag ik deze informatie niet geven?
Hahahhaha nee die mis ik nog. Wel licht bloedverlies nog van het strippen. Bad was wel relaxedquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
Maareh, Hilmo, hoe staat het met de bevalling? Vlot het al een beetje?
Heb je ook een slijmtsunami gehad?
Shit, neequote:Op maandag 6 oktober 2014 20:14 schreef Loj het volgende:
[..]
Ligt eraan, ben je hierop afgestudeerd?
Oh wowquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
Deze kan wel trouwens:
[ afbeelding ]
Bizar gewoon!
Als dat linker hoofd niet bungelt weet ik het ook niet meer.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
Deze kan wel trouwens:
[ afbeelding ]
Bizar gewoon!
Onder het linkje dat ik postte staan de plaatjes van de foetus zelf.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:16 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Als dat linker hoofd niet bungelt weet ik het ook niet meer.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:18 schreef Loj het volgende:
Trouwens SQ, misschien heb je daarom wel een p95 kind...
Ze hebben een hoofdje gemist!
Nou ja, het bungelt in ieder geval nietquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Onder het linkje dat ik postte staan de plaatjes van de foetus zelf.
Is wel een hele extreme zeldzaamheid. De natuur is raar!
Een IKEA poppenhuis met mini ikeameubelsquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:35 schreef Zoë23 het volgende:
Spees
Wat heb je gekocht voor je oudste?
En spannend al dat gestrip. Tijd voor actie
ik zou niet meteen een maat 15 pakken denk ikquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wie wil als eerst?! :p
Leuk!!quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:36 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Een IKEA poppenhuis met mini ikeameubels![]()
Geïnspireerd door ons aller Coco!
Oe, gewoon te koop bij de ikea ( nee de blokker nou goedquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:36 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Een IKEA poppenhuis met mini ikeameubels![]()
Geïnspireerd door ons aller Coco!
Je verwacht t niet, maar hij was idd bij IKEA te koop!quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:41 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Oe, gewoon te koop bij de ikea ( nee de blokker nou goed) neem ik aan?
En sq, gewoon alles of niks natuurlijk
Ik had inderdaad beter kunnen vragen: zelf gefreubeltquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Je verwacht t niet, maar hij was idd bij IKEA te koop!
én maansverduistering ook nog.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:26 schreef DagenNachtdromer het volgende:
De nacht van 8 oktober word een babyboom! Volle maan!!
Mijn vriend denkt vanaf t begin al 8 oktober... Ik vind het een goeie! En volle maan, goed verhaal erbijquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:26 schreef DagenNachtdromer het volgende:
De nacht van 8 oktober word een babyboom! Volle maan!!
Mijn kinderachtige brein kan nu alleen nog maar aan dit denken bij jouw zinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de nacht van 8 op 9 oktober, ik ben voor![]()
Oh jeeezzzz lekker dan!quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:52 schreef Skittles het volgende:
Oh trouwens, ik kreeg vanmiddag de bevestiging dat er iets mis is gegaan bij m'n aanvraag van het verlof. Daarom krijg ik nog steeds verzoeken om te komen werken
Ook zo heerlijk op tijd hequote:
nicequote:Op maandag 6 oktober 2014 21:52 schreef Skittles het volgende:
Oh trouwens, ik kreeg vanmiddag de bevestiging dat er iets mis is gegaan bij m'n aanvraag van het verlof. Daarom krijg ik nog steeds verzoeken om te komen werken
alleen als je schaamhaar zich tegelijkertijd woest uitbreid.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:00 schreef -Spring het volgende:
Is het normaal om de eerste periode juist heel veel haar te verliezen. Bij L had ik een volle bos juist, maar ik weet niet meer of dat de eerste drie maanden ook zo was.
N maakt zich zorgen om het doucheputje.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:01 schreef Crumpette het volgende:
[..]
alleen als je schaamhaar zich tegelijkertijd woest uitbreid.
maar als je je zorgen maakt moet je uiteraard eerst je vk bellen![]()
Misschien de uroloog bellen? Schoonmoeders schijnen ook goed te helpen tegen vieze doucheputjesquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:03 schreef -Spring het volgende:
[..]
N maakt zich zorgen om het doucheputje.
Ik zou even je VK bellenquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:00 schreef -Spring het volgende:
Is het normaal om de eerste periode juist heel veel haar te verliezen. Bij L had ik een volle bos juist, maar ik weet niet meer of dat de eerste drie maanden ook zo was.
Was het een grapje dan? Ik heb net de spoedlijn gebeld.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:41 schreef Heliotrope het volgende:
Te vaak dezelfde grapsindsdien zijn er al geen babies geboren!
als ik een buikbaby was was ik gisteren ook zeker niet naar buiten gekomenquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:41 schreef Heliotrope het volgende:
Te vaak dezelfde grapsindsdien zijn er al geen babies geboren!
en, wat was het advies?quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:44 schreef -Spring het volgende:
[..]
Was het een grapje dan? Ik heb net de spoedlijn gebeld.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:57 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat verloskundigen niet komen om je doucheputje leeg te maken.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:00 schreef Gevalletje het volgende:
Dan denk je na je werk even snel bij te lezen, hebben jullie gewoon nog een heel topic volgeluldGa zo bij lezen maar eerst even snel
voor 16 weken vandaag! 4 maanden al, hoe kan dat nou in eens?!?
Ik zag gisteravond een hoop gezeik maar gelukkig geen verandering verder.
Welkom Minarosa, gefeliciteerd!
Phaidra op de helft alweer!
Risu is tante, gefeliciteerd!
Verder zag ik nog een hele mooie glitterbaarmoeder van Spees!
Straks maar verder lezen, eerst laat ik jullie achter met het verhaal van de glittervagina..
Las ooit ergens een ingezonden brief van een vrouw die naar de gyneacoloog moest. Het was vroeg, dus haalde ze er snel even een washandje langs voor ze wegging. Eenmaal op de tafel kijkt de arts naar haar hooha en zegt "zo zo, u heeft er wel werk van gemaakt!" En begint het onderzoek. Thuis ziet vrouw dat de handdoek die ze had gepakt om zich snel af te drogen dezelfde was als die haar dochter de avond ervoor had gebruikt om haar gezicht schoon te maken na het uitgaan. Er zat nog glitter make-up op en ja hoor, toen de vrouw in de spiegel keek bleek ze een glittervagina te hebben!!
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:02 schreef Risu het volgende:
Wat een luie mensen ook, die vk's.![]()
Oh jongens, ik heb vanavond met een verse baby geknuffeld en het is heel erg aan te raden, dus werp ze.![]()
Hij is zo mooi. Ik wil ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door JufMariska op 07-10-2014 06:15:10 ]Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Bv gaat voornamelijk via z'n sonde nog hoor, hij mag dagelijks wel een keer oefenen bij mij maar valt dan na een paar slokken met z'n neus tegen me aan in slaapquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 06:30 schreef Amsel het volgende:
Ach wat klein en teerEn wat knap en goed dat het je lukt om bv te geven! Zorgen ze een beetje goed voor jullie in het ziekenhuis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ga nu niet meteen mijn VK bellen, want de slijmprop zegt niets.
Morgen eind van de middag word ik thuis gestript en dan zul je zien inderdaad, volle maan kindje!! Ik geloof wel een beetje in de kracht van de maan, en in dit geval komt het me ook goed uit, want die 42 weken komen dichterbij en 10 oktober ook en dan wil ik niet bevallen![]()
nee, doe maar nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:59 schreef Heliotrope het volgende:
Slijm voor Hilmo![]()
Hier net de klossen bezorgd, dat maakt het opeens zo serieusNu wil ik in mijn eentje het bed op klossen zetten maar dat is misschien niet aan te raden
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:03 schreef Nikooos het volgende:
Ik moet bij die slijmproppen elke keer denken aan Slimer van Ghostbusters
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+1quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:13 schreef Nikooos het volgende:
Oh, maar heb nu wel het liedje van Ghostbusters in m'n hoofd..
Who you gonna call.....? Ghostbusters!
Hoe ging dat liedje van Prijzenslag?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
+1
Naja, beter dan Arie Ribbens, dat wel
dat is gemeen, ik heb een prijzenslag traumaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:15 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Hoe ging dat liedje van Prijzenslag?
En dan dat die omroeper zegt: "kom maar naar beneden er maar uit, en sla je slag!"
Dat is wel een marteling inderdaad!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is gemeen, ik heb een prijzenslag trauma
(Mijn kleine broertje was prijzenslag verslaafd en we hadden een videoband waar vier uur lang prijzenslag op was opgenomen... Every.friggin.day.)
Ik ben er alweer op teruggekomen jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, doe maar nietmet zn tweeën was al best een gehannes en wij zijn best wel klusfanaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Cholula op 07-10-2014 10:52:39 (poging twee) ]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:49 schreef Cholula het volgende:
Voor hen die van vosjes houden:
Lukt natuurlijk niet....
Slijmproppen in bad!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:44 schreef Hilmo het volgende:
JM prachtige foto's!! En wat geweldig dat het zo goed gaat!
Hahah Pure, in bad lijkt me echt goor inderdaad. Ben blij dat dat gisteravond niet is gebeurd
En ik ga altijd met man samen in bad, ook ivm het eruit komen is dat handig en gezellig daarnaast, dus die zou dat ook niet erg op prijs hebben gesteld denk ik hihi
Zara home!quote:
[ afbeelding ]
ik vind die man zo eng he.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind t het proberen waard.
Joost Prinsen
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:49 schreef Cholula het volgende:
Voor hen die van vosjes houden:
hey! Die heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Born to Lose, but Built to Win.
Dat mag, maar we mogen ook bijv naar huis om te eten of eh.. De stad in ofzoquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:13 schreef Cholula het volgende:
Wat een goed nieuws JufM! Blijven jullie dan 24 uur per dag bij hem?
en mag je daar dan ook tv kijken en fok!en met baby op je arm?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:38 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Dat mag, maar we mogen ook bijv naar huis om te eten of eh.. De stad in ofzoMaar waar ik hier op de kraam patiënt ben en dus niet zomaar weg mag, zijn we daar logé en kunnen we veel meer ons eigen plan trekken. En wennen aan onze zoon, spannend vind ik dat!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:59 schreef Loj het volgende:
[..]
Slijmproppen in bad!
Ik zie weer Ow twee weken geleden zeggen: mama die en vervolgens de restjes proberen te pakken
leuk! ben je echt in je pyama gegaan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
Veel plezier, kwak!
Zo, ik heb de buurvrouw dus ontmoet
Bijzondere vrouw! Volgens mij vond ze het spannender dan ik
Zou wat zijn als daar ineens je vliezen gebroken warenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
Veel plezier, kwak!
Zo, ik heb de buurvrouw dus ontmoet
Bijzondere vrouw! Volgens mij vond ze het spannender dan ik
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:05 schreef Risu het volgende:
Hey ik kom even binnengestormd met goed nieuws. SEO was helemaal goed, alles op de juiste plek enzo.Mooi, dan heb ik er nu tien op een rij fout voorspeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha! Fijn dat alles goed was
disclaimer
Hey ik kom even binnengestormd met goed nieuws. SEO was helemaal goed, alles op de juiste plek enzo.Leukkkk!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee manquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:06 schreef Crumpette het volgende:
[..]
leuk! ben je echt in je pyama gegaan?ik zou toch erg geneigd zijn om te zeggen dat ik er met tien min aankom
veel plezier kwak!
ik zag het je wel doen hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee man
Ik heb gezegd dat ik me ff aan ging kleden en er over een half uurtje zou zijn
Ja als dat nog kan. En anders volgend topic.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:08 schreef Crumpette het volgende:
Fijn Risu! meisjessswil je in de OP?
Hey ik kom even binnengestormd met goed nieuws. SEO was helemaal goed, alles op de juiste plek enzo.Wat leuk!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En super de echo helemaal goed was!Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
hey, gaan we synchroon inwendig gecontroleerd worden?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Fijn dat t allemaal goed was, Risu! En een dochter in wording, super!
Hier geen wee te bekennen, over een klein uurtje stripcheck. Ben benieuwd. Vorige week maakte het me niet zoveel uit, nu hoop ik er wel wat meer op omdat ik een evt. inleiding anders te dichtbij vind komen. We gaan het zien.
Ik denk het!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hey, gaan we synchroon inwendig gecontroleerd worden?
Ik hou van dingen synchroon doen met jou![]()
Morgenavond dan he?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:47 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik denk het!
Nu nog de synchroonvollemaanbevalling
Hey ik kom even binnengestormd met goed nieuws. SEO was helemaal goed, alles op de juiste plek enzo.gefeliciteeerd!! Wat lekker zeg! Fijn dat alles goed isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
spannend spees!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Fijn dat t allemaal goed was, Risu! En een dochter in wording, super!
Hier geen wee te bekennen, over een klein uurtje stripcheck. Ben benieuwd. Vorige week maakte het me niet zoveel uit, nu hoop ik er wel wat meer op omdat ik een evt. inleiding anders te dichtbij vind komen. We gaan het zien.
Dan ben ik wel benieuwd wat je bij mij denktquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik er nu tien op een rij fout voorspeld
Lastig als je niets naar je smaak kunt vinden!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:49 schreef Heliotrope het volgende:
Verder probeer ik mijn babyspullen aan te vullen, dat schiet wel op. Ik zoek nog een warm babyvestje of pakje voor als net geboren en op weg naar huis, maar het zijn allemaal van die superwarme schapenpakjes of dunne truttige vestjes. Maargoed, nog tijd.
had jij mij niet goed voorspeld? ik dacht van wel!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik er nu tien op een rij fout voorspeld
ach komt wel goed! Voor mijn eigen kleding ben ik ook niet extreem kritisch dus ik maak het ook ingewikkeldquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:07 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Lastig als je niets naar je smaak kunt vinden!
meisje!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd wat je bij mij denkt![]()
Fijn Risu!!
geloof ook dat iedereen het daar over eens wasquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meisje!
Klopt crumpette, jou wel idd
met een beetje mazzel weet ik het vrijdag al en anders met de seo over een week of vierquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meisje!
Klopt crumpette, jou wel idd
Tja, ik eigenlijk ook niet. maar de echomevrouw was er zeker van. En ik zag tijdens de echo ook nergens een piemeltje (ja ook niet op het hoofd ofzoquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
Mooi Risu
Krijg alleen met geen mogelijkheid de hamburger gevonden
Zo'n piemel is meestal niet te missen, en anders zie je de ballen welquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:32 schreef Risu het volgende:
[..]
Tja, ik eigenlijk ook niet. maar de echomevrouw was er zeker van. En ik zag tijdens de echo ook nergens een piemeltje (ja ook niet op het hoofd ofzo), dus ik ga er ook vanuit dat het dan klopt.
Desalniettemin ga ik nog voor een pretecho eind van de maand en dan checken we het nog een keertje.
Ik zou wel graag willen of anders vannachtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:21 schreef Radyhyn het volgende:
Zwaait naar baby's Zoë![]()
NTS weer een sticker!![]()
Spees en SQ succes met het synchroomstrippen! Enne.. 'you can leave your hat on'.. hé
Skittels ga je ook mee doen met de volle-maan-baby-marathon
Ik droomde vannacht dat jij bevallen wasquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:37 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben nog helemaaaaaaal niet toe aan bevallen geloof ik...
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
Beterschap djmo
Goed nieuws! 2-3 cm en nu dan echt volledig verstreken! Er is nog hoop
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
Beterschap djmo
Whoep, kom maar door met die bevalling!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
Beterschap djmo
Als je een denkbeeldige lijn trekt van die 5 aan de linkerkant, naar de hoek van de foto rechtsonder, dan loopt die lijn toch precies tussen de twee 'broodjes' door?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
Mooi Risu
Krijg alleen met geen mogelijkheid de hamburger gevonden
En dan krijg je straks een vent die zegt dat je kind 'hetzelfde heeft als hij'.quote:
Kwak krijgt een zoon.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En dan krijg je straks een vent die zegt dat je kind 'hetzelfde heeft als hij'.
Lees: hij hoest af en toe aanstellerig hard, en jij hebt je 's nachts zorgen zitten maken omdat je kind zo benauwd was en blafte als een zeehond![]()
Inderdaad: manflu
hij redt zich wel, en jij hebt straks nog maaaanden om je alleen met baby ellendig te voelenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:00 schreef kwakz0r het volgende:
Ben ook niet boos op hem hoorik zorg graag voor hem. Ben boos op mezelf omdat ik dat niet zo goed kan nu, en een beetje jaloers dat ik niet in mn eentje ziekig kan zijn
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kwak krijgt een zoon.
Die gaat net zo hard meedoen met de manflu. True story
+1. Die van mij is ook altijd heeeeel zielig want "hij moet ook nog werken, ja". Ja, en ik moet thuis op een ziek huilend kind passen terwijl ik me ook klote voel. Goh, wat is nou vervelender...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En dan krijg je straks een vent die zegt dat je kind 'hetzelfde heeft als hij'.
Lees: hij hoest af en toe aanstellerig hard, en jij hebt je 's nachts zorgen zitten maken omdat je kind zo benauwd was en blafte als een zeehond![]()
Inderdaad: manflu
Uiteraardquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
Maar Burdie, heeft kuiken nu al manflu's?
we gaan er voor! Super!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Boks SQ, hier 2 cm en verstrekenen de nodige strippogingen ingepland
Volgende week vrijdag kom ik niet meer onder inleiden uit (ja, ja, als ik zelf zou weigeren wel maar dat doe ik dan niet) maar het zou voor die tijd toch moeten lukken
Dat zeiden ze bij mij toen ook, maar de placenta zag er nog niet overdragen uit.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:31 schreef LadyBlack het volgende:
Succes dames!
En Spees, ik ben nu in afwachting van bevalnieuws (beetje via via), maar diegene was volgens mij gisteren al 43+1Weigert inleiding!
Notabene hetzelfde ziekenhuis als ik, maar ik had niet echt de indruk dat ik een keus had (naïef natuurlijk, t is mijn lijf). Maar ik ben blij dat ik niet heb geprotesteerd, want kreeg wel de melding dat de placenta al wat achteruit aan het gaan was. Dus netjes met 42 weken ingeleid, en een prachtige dochter
Ik had dat toch ook niet gedurfd... Weigeren, hè. Ik had zonder de enorme druk van buitenaf rustig doorgelopen tot 43 weken. Al was er mij ook nog niks overdragens te zien, dus dat klopte toen wel met m'n gevoel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:31 schreef LadyBlack het volgende:
Succes dames!
En Spees, ik ben nu in afwachting van bevalnieuws (beetje via via), maar diegene was volgens mij gisteren al 43+1Weigert inleiding!
Notabene hetzelfde ziekenhuis als ik, maar ik had niet echt de indruk dat ik een keus had (naïef natuurlijk, t is mijn lijf). Maar ik ben blij dat ik niet heb geprotesteerd, want kreeg wel de melding dat de placenta al wat achteruit aan het gaan was. Dus netjes met 42 weken ingeleid, en een prachtige dochter
Nouja, ik heb menig traantje gelaten omdat ik ingeleid moest worden. Ik had prima nog een paar dagen door kunnen lopen, vond t nog wel gezelligquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
los daarvan lijkt het me mentaal ook niet wenselijk. Maar misschien bestaan er mensen die daar beter mee om kunnen gaan
Uit belangstelling: waarom?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:35 schreef Risu het volgende:
Oei, ik zou bij 41 al een inleiding overwegen denk ik.
Aw, dan is het wel balen jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nouja, ik heb menig traantje gelaten omdat ik ingeleid moest worden. Ik had prima nog een paar dagen door kunnen lopen, vond t nog wel gezellig![]()
Maar studies toonden inderdaad aan dat de risico's op complicaties vanaf 42 weken wel toenamen (zij het met kleine percentages), en ik wilde gewoon niet eigenwijs zijn en risico's nemen.
Ja, da's heel goed!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Aw, dan is het wel balen ja
Ik heb me de afgelopen dagen wel heel bewust op mijn mindset proberen te richten en vooral de positieve kanten te bekijken. Want anders ga ik er alleen maar met spijt en tegenzin in en dat zou het denk ik niet leuker maken. C'est ca.
Gelukkig heb je het dan toch nog leuk af kunnen sluiten. En de volgende dag, was dat de mooiste uit je leven uiteindelijk?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, da's heel goed!
Ik heb de dag voor E is geboren alleen maar lopen mokken en huilenen heb me pas tegen het eind van de dag neergelegd bij het feit dat ik er niets meer aan kon veranderen. En toen zijn we nog lekker even uit eten gegaan
Zeker! Iedereen meegeschreven?quote:
+1. Ik ben huilend en boos het ziekenhuis ingegaan, was echt geen land mee te bezeilen. Heb serieus over weglopen nagedacht.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, da's heel goed!
Ik heb de dag voor E is geboren alleen maar lopen mokken en huilenen heb me pas tegen het eind van de dag neergelegd bij het feit dat ik er niets meer aan kon veranderen. En toen zijn we nog lekker even uit eten gegaan
Ja! Lekker nog even genieten van je buik, van elkaar, en van het vooruitzicht dat je binnen nu en 1/2/3/4/5/6/.... dag(en) ouders bent!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het dan toch nog leuk af kunnen sluiten. En de volgende dag, was dat de mooiste uit je leven uiteindelijk?
Meest bijzonder will doquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja! Lekker nog even genieten van je buik, van elkaar, en van het vooruitzicht dat je binnen nu en 1/2/3/4/5/6/.... dag(en) ouders bent!
En of die dag de mooiste van mijn leven was..... weet ik eigenlijk niet, er zijn sindsdien nog zóveel mooie dagen geweest!Serieus, klinkt cliché maar t is zo
Het was wel de meest bijzondere dag van mijn leven, no doubt!
Schilder er maar een leuk plaatje op, want die emmer, die hou jequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meest bijzonder will do
En daar gaat het uiteindelijk om. En nu moet ik weer huilen![]()
(niet van verdriet hoor, ik ben een soort tranen-emmer de laatste dagen)
Ain't that the truthquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, zwanger zijn is ook fantastisch! Ook dat ga je missen, ooit
Dat vond ik zo tof aan hoogzwanger zijn. 24/7 leven alsof het pakjesavond isquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind dat mystieke juist wel iets hebben. Dat stilte voor de storm / geen idee wat je te wachten staat - gevoel. Dat je weet dat je hele wereld op zijn kop gaat staan maar nog geen idee hebt hoe dat dan uiteindelijk ìs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |