meisje!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd wat je bij mij denkt![]()
Fijn Risu!!
geloof ook dat iedereen het daar over eens wasquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meisje!
Klopt crumpette, jou wel idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met een beetje mazzel weet ik het vrijdag al en anders met de seo over een week of vierquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meisje!
Klopt crumpette, jou wel idd
Tja, ik eigenlijk ook niet. maar de echomevrouw was er zeker van. En ik zag tijdens de echo ook nergens een piemeltje (ja ook niet op het hoofd ofzoquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
Mooi Risu
Krijg alleen met geen mogelijkheid de hamburger gevonden
Zo'n piemel is meestal niet te missen, en anders zie je de ballen welquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:32 schreef Risu het volgende:
[..]
Tja, ik eigenlijk ook niet. maar de echomevrouw was er zeker van. En ik zag tijdens de echo ook nergens een piemeltje (ja ook niet op het hoofd ofzo), dus ik ga er ook vanuit dat het dan klopt.
Desalniettemin ga ik nog voor een pretecho eind van de maand en dan checken we het nog een keertje.
Ik zou wel graag willen of anders vannachtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:21 schreef Radyhyn het volgende:
Zwaait naar baby's Zoë![]()
NTS weer een sticker!![]()
Spees en SQ succes met het synchroomstrippen! Enne.. 'you can leave your hat on'.. hé
Skittels ga je ook mee doen met de volle-maan-baby-marathon
Ik droomde vannacht dat jij bevallen wasquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:37 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben nog helemaaaaaaal niet toe aan bevallen geloof ik...
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
Beterschap djmo
Goed nieuws! 2-3 cm en nu dan echt volledig verstreken! Er is nog hoop
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
Beterschap djmo
Whoep, kom maar door met die bevalling!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
Beterschap djmo
Als je een denkbeeldige lijn trekt van die 5 aan de linkerkant, naar de hoek van de foto rechtsonder, dan loopt die lijn toch precies tussen de twee 'broodjes' door?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
Mooi Risu
Krijg alleen met geen mogelijkheid de hamburger gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |