Ik ben er alweer op teruggekomen jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, doe maar nietmet zn tweeën was al best een gehannes en wij zijn best wel klusfanaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Cholula op 07-10-2014 10:52:39 (poging twee) ]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:49 schreef Cholula het volgende:
Voor hen die van vosjes houden:
Lukt natuurlijk niet....
Slijmproppen in bad!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:44 schreef Hilmo het volgende:
JM prachtige foto's!! En wat geweldig dat het zo goed gaat!
Hahah Pure, in bad lijkt me echt goor inderdaad. Ben blij dat dat gisteravond niet is gebeurd
En ik ga altijd met man samen in bad, ook ivm het eruit komen is dat handig en gezellig daarnaast, dus die zou dat ook niet erg op prijs hebben gesteld denk ik hihi
Zara home!quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:03 schreef Nikooos het volgende:
Ik moet bij die slijmproppen elke keer denken aan Slimer van Ghostbusters
[ afbeelding ]
ik vind die man zo eng he.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind t het proberen waard.
Joost Prinsen
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:49 schreef Cholula het volgende:
Voor hen die van vosjes houden:
hey! Die heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Born to Lose, but Built to Win.
Dat mag, maar we mogen ook bijv naar huis om te eten of eh.. De stad in ofzoquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:13 schreef Cholula het volgende:
Wat een goed nieuws JufM! Blijven jullie dan 24 uur per dag bij hem?
en mag je daar dan ook tv kijken en fok!en met baby op je arm?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:38 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Dat mag, maar we mogen ook bijv naar huis om te eten of eh.. De stad in ofzoMaar waar ik hier op de kraam patiënt ben en dus niet zomaar weg mag, zijn we daar logé en kunnen we veel meer ons eigen plan trekken. En wennen aan onze zoon, spannend vind ik dat!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:59 schreef Loj het volgende:
[..]
Slijmproppen in bad!
Ik zie weer Ow twee weken geleden zeggen: mama die en vervolgens de restjes proberen te pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk! ben je echt in je pyama gegaan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
Veel plezier, kwak!
Zo, ik heb de buurvrouw dus ontmoet
Bijzondere vrouw! Volgens mij vond ze het spannender dan ik
Zou wat zijn als daar ineens je vliezen gebroken warenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
Veel plezier, kwak!
Zo, ik heb de buurvrouw dus ontmoet
Bijzondere vrouw! Volgens mij vond ze het spannender dan ik
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:05 schreef Risu het volgende:
Hey ik kom even binnengestormd met goed nieuws. SEO was helemaal goed, alles op de juiste plek enzo.Mooi, dan heb ik er nu tien op een rij fout voorspeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha! Fijn dat alles goed was
disclaimer
Hey ik kom even binnengestormd met goed nieuws. SEO was helemaal goed, alles op de juiste plek enzo.Leukkkk!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee manquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:06 schreef Crumpette het volgende:
[..]
leuk! ben je echt in je pyama gegaan?ik zou toch erg geneigd zijn om te zeggen dat ik er met tien min aankom
veel plezier kwak!
ik zag het je wel doen hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee man
Ik heb gezegd dat ik me ff aan ging kleden en er over een half uurtje zou zijn
Ja als dat nog kan. En anders volgend topic.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:08 schreef Crumpette het volgende:
Fijn Risu! meisjessswil je in de OP?
Hey ik kom even binnengestormd met goed nieuws. SEO was helemaal goed, alles op de juiste plek enzo.Wat leuk!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En super de echo helemaal goed was!Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
hey, gaan we synchroon inwendig gecontroleerd worden?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Fijn dat t allemaal goed was, Risu! En een dochter in wording, super!
Hier geen wee te bekennen, over een klein uurtje stripcheck. Ben benieuwd. Vorige week maakte het me niet zoveel uit, nu hoop ik er wel wat meer op omdat ik een evt. inleiding anders te dichtbij vind komen. We gaan het zien.
Ik denk het!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hey, gaan we synchroon inwendig gecontroleerd worden?
Ik hou van dingen synchroon doen met jou![]()
Morgenavond dan he?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:47 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik denk het!
Nu nog de synchroonvollemaanbevalling
Hey ik kom even binnengestormd met goed nieuws. SEO was helemaal goed, alles op de juiste plek enzo.gefeliciteeerd!! Wat lekker zeg! Fijn dat alles goed isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
spannend spees!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Fijn dat t allemaal goed was, Risu! En een dochter in wording, super!
Hier geen wee te bekennen, over een klein uurtje stripcheck. Ben benieuwd. Vorige week maakte het me niet zoveel uit, nu hoop ik er wel wat meer op omdat ik een evt. inleiding anders te dichtbij vind komen. We gaan het zien.
Dan ben ik wel benieuwd wat je bij mij denktquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik er nu tien op een rij fout voorspeld
Lastig als je niets naar je smaak kunt vinden!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:49 schreef Heliotrope het volgende:
Verder probeer ik mijn babyspullen aan te vullen, dat schiet wel op. Ik zoek nog een warm babyvestje of pakje voor als net geboren en op weg naar huis, maar het zijn allemaal van die superwarme schapenpakjes of dunne truttige vestjes. Maargoed, nog tijd.
had jij mij niet goed voorspeld? ik dacht van wel!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik er nu tien op een rij fout voorspeld
ach komt wel goed! Voor mijn eigen kleding ben ik ook niet extreem kritisch dus ik maak het ook ingewikkeldquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:07 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Lastig als je niets naar je smaak kunt vinden!
meisje!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd wat je bij mij denkt![]()
Fijn Risu!!
geloof ook dat iedereen het daar over eens wasquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meisje!
Klopt crumpette, jou wel idd
met een beetje mazzel weet ik het vrijdag al en anders met de seo over een week of vierquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meisje!
Klopt crumpette, jou wel idd
Tja, ik eigenlijk ook niet. maar de echomevrouw was er zeker van. En ik zag tijdens de echo ook nergens een piemeltje (ja ook niet op het hoofd ofzoquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
Mooi Risu
Krijg alleen met geen mogelijkheid de hamburger gevonden
Zo'n piemel is meestal niet te missen, en anders zie je de ballen welquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:32 schreef Risu het volgende:
[..]
Tja, ik eigenlijk ook niet. maar de echomevrouw was er zeker van. En ik zag tijdens de echo ook nergens een piemeltje (ja ook niet op het hoofd ofzo), dus ik ga er ook vanuit dat het dan klopt.
Desalniettemin ga ik nog voor een pretecho eind van de maand en dan checken we het nog een keertje.
Ik zou wel graag willen of anders vannachtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:21 schreef Radyhyn het volgende:
Zwaait naar baby's Zoë![]()
NTS weer een sticker!![]()
Spees en SQ succes met het synchroomstrippen! Enne.. 'you can leave your hat on'.. hé
Skittels ga je ook mee doen met de volle-maan-baby-marathon
Ik droomde vannacht dat jij bevallen wasquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:37 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben nog helemaaaaaaal niet toe aan bevallen geloof ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |