quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:03 schreef Nikooos het volgende:
Ik moet bij die slijmproppen elke keer denken aan Slimer van Ghostbusters
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:03 schreef Nikooos het volgende:
Ik moet bij die slijmproppen elke keer denken aan Slimer van Ghostbusters
[ afbeelding ]
+1quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:13 schreef Nikooos het volgende:
Oh, maar heb nu wel het liedje van Ghostbusters in m'n hoofd..
Who you gonna call.....? Ghostbusters!
Hoe ging dat liedje van Prijzenslag?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
+1
Naja, beter dan Arie Ribbens, dat wel
dat is gemeen, ik heb een prijzenslag traumaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:15 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Hoe ging dat liedje van Prijzenslag?
En dan dat die omroeper zegt: "kom maar naar beneden er maar uit, en sla je slag!"
Dat is wel een marteling inderdaad!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is gemeen, ik heb een prijzenslag trauma
(Mijn kleine broertje was prijzenslag verslaafd en we hadden een videoband waar vier uur lang prijzenslag op was opgenomen... Every.friggin.day.)
Ik ben er alweer op teruggekomen jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, doe maar nietmet zn tweeën was al best een gehannes en wij zijn best wel klusfanaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Cholula op 07-10-2014 10:52:39 (poging twee) ]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:49 schreef Cholula het volgende:
Voor hen die van vosjes houden:
Lukt natuurlijk niet....
Slijmproppen in bad!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:44 schreef Hilmo het volgende:
JM prachtige foto's!! En wat geweldig dat het zo goed gaat!
Hahah Pure, in bad lijkt me echt goor inderdaad. Ben blij dat dat gisteravond niet is gebeurd
En ik ga altijd met man samen in bad, ook ivm het eruit komen is dat handig en gezellig daarnaast, dus die zou dat ook niet erg op prijs hebben gesteld denk ik hihi
Zara home!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |