quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:03 schreef Nikooos het volgende:
Ik moet bij die slijmproppen elke keer denken aan Slimer van Ghostbusters
[ afbeelding ]
ik vind die man zo eng he.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind t het proberen waard.
Joost Prinsen
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:49 schreef Cholula het volgende:
Voor hen die van vosjes houden:
hey! Die heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Born to Lose, but Built to Win.
Dat mag, maar we mogen ook bijv naar huis om te eten of eh.. De stad in ofzoquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:13 schreef Cholula het volgende:
Wat een goed nieuws JufM! Blijven jullie dan 24 uur per dag bij hem?
en mag je daar dan ook tv kijken en fok!en met baby op je arm?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:38 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Dat mag, maar we mogen ook bijv naar huis om te eten of eh.. De stad in ofzoMaar waar ik hier op de kraam patiënt ben en dus niet zomaar weg mag, zijn we daar logé en kunnen we veel meer ons eigen plan trekken. En wennen aan onze zoon, spannend vind ik dat!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:59 schreef Loj het volgende:
[..]
Slijmproppen in bad!
Ik zie weer Ow twee weken geleden zeggen: mama die en vervolgens de restjes proberen te pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk! ben je echt in je pyama gegaan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
Veel plezier, kwak!
Zo, ik heb de buurvrouw dus ontmoet
Bijzondere vrouw! Volgens mij vond ze het spannender dan ik
Zou wat zijn als daar ineens je vliezen gebroken warenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
Veel plezier, kwak!
Zo, ik heb de buurvrouw dus ontmoet
Bijzondere vrouw! Volgens mij vond ze het spannender dan ik
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:05 schreef Risu het volgende:
Hey ik kom even binnengestormd met goed nieuws. SEO was helemaal goed, alles op de juiste plek enzo.Mooi, dan heb ik er nu tien op een rij fout voorspeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha! Fijn dat alles goed was
disclaimer
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:05 schreef Risu het volgende:
Hey ik kom even binnengestormd met goed nieuws. SEO was helemaal goed, alles op de juiste plek enzo.Leukkkk!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee manquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:06 schreef Crumpette het volgende:
[..]
leuk! ben je echt in je pyama gegaan?ik zou toch erg geneigd zijn om te zeggen dat ik er met tien min aankom
veel plezier kwak!
ik zag het je wel doen hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee man
Ik heb gezegd dat ik me ff aan ging kleden en er over een half uurtje zou zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |