quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:00 schreef Gevalletje het volgende:
Dan denk je na je werk even snel bij te lezen, hebben jullie gewoon nog een heel topic volgeluldGa zo bij lezen maar eerst even snel
voor 16 weken vandaag! 4 maanden al, hoe kan dat nou in eens?!?
Ik zag gisteravond een hoop gezeik maar gelukkig geen verandering verder.
Welkom Minarosa, gefeliciteerd!
Phaidra op de helft alweer!
Risu is tante, gefeliciteerd!
Verder zag ik nog een hele mooie glitterbaarmoeder van Spees!
Straks maar verder lezen, eerst laat ik jullie achter met het verhaal van de glittervagina..
Las ooit ergens een ingezonden brief van een vrouw die naar de gyneacoloog moest. Het was vroeg, dus haalde ze er snel even een washandje langs voor ze wegging. Eenmaal op de tafel kijkt de arts naar haar hooha en zegt "zo zo, u heeft er wel werk van gemaakt!" En begint het onderzoek. Thuis ziet vrouw dat de handdoek die ze had gepakt om zich snel af te drogen dezelfde was als die haar dochter de avond ervoor had gebruikt om haar gezicht schoon te maken na het uitgaan. Er zat nog glitter make-up op en ja hoor, toen de vrouw in de spiegel keek bleek ze een glittervagina te hebben!!
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:02 schreef Risu het volgende:
Wat een luie mensen ook, die vk's.![]()
Oh jongens, ik heb vanavond met een verse baby geknuffeld en het is heel erg aan te raden, dus werp ze.![]()
Hij is zo mooi. Ik wil ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door JufMariska op 07-10-2014 06:15:10 ]Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Bv gaat voornamelijk via z'n sonde nog hoor, hij mag dagelijks wel een keer oefenen bij mij maar valt dan na een paar slokken met z'n neus tegen me aan in slaapquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 06:30 schreef Amsel het volgende:
Ach wat klein en teerEn wat knap en goed dat het je lukt om bv te geven! Zorgen ze een beetje goed voor jullie in het ziekenhuis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik ga nu niet meteen mijn VK bellen, want de slijmprop zegt niets.
Morgen eind van de middag word ik thuis gestript en dan zul je zien inderdaad, volle maan kindje!! Ik geloof wel een beetje in de kracht van de maan, en in dit geval komt het me ook goed uit, want die 42 weken komen dichterbij en 10 oktober ook en dan wil ik niet bevallen![]()
nee, doe maar nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:59 schreef Heliotrope het volgende:
Slijm voor Hilmo![]()
Hier net de klossen bezorgd, dat maakt het opeens zo serieusNu wil ik in mijn eentje het bed op klossen zetten maar dat is misschien niet aan te raden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |