En dan krijg je straks een vent die zegt dat je kind 'hetzelfde heeft als hij'.quote:
Kwak krijgt een zoon.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En dan krijg je straks een vent die zegt dat je kind 'hetzelfde heeft als hij'.
Lees: hij hoest af en toe aanstellerig hard, en jij hebt je 's nachts zorgen zitten maken omdat je kind zo benauwd was en blafte als een zeehond![]()
Inderdaad: manflu
hij redt zich wel, en jij hebt straks nog maaaanden om je alleen met baby ellendig te voelenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:00 schreef kwakz0r het volgende:
Ben ook niet boos op hem hoorik zorg graag voor hem. Ben boos op mezelf omdat ik dat niet zo goed kan nu, en een beetje jaloers dat ik niet in mn eentje ziekig kan zijn
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kwak krijgt een zoon.
Die gaat net zo hard meedoen met de manflu. True story
+1. Die van mij is ook altijd heeeeel zielig want "hij moet ook nog werken, ja". Ja, en ik moet thuis op een ziek huilend kind passen terwijl ik me ook klote voel. Goh, wat is nou vervelender...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En dan krijg je straks een vent die zegt dat je kind 'hetzelfde heeft als hij'.
Lees: hij hoest af en toe aanstellerig hard, en jij hebt je 's nachts zorgen zitten maken omdat je kind zo benauwd was en blafte als een zeehond![]()
Inderdaad: manflu
Uiteraardquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
Maar Burdie, heeft kuiken nu al manflu's?
we gaan er voor! Super!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Boks SQ, hier 2 cm en verstrekenen de nodige strippogingen ingepland
Volgende week vrijdag kom ik niet meer onder inleiden uit (ja, ja, als ik zelf zou weigeren wel maar dat doe ik dan niet) maar het zou voor die tijd toch moeten lukken
Dat zeiden ze bij mij toen ook, maar de placenta zag er nog niet overdragen uit.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:31 schreef LadyBlack het volgende:
Succes dames!
En Spees, ik ben nu in afwachting van bevalnieuws (beetje via via), maar diegene was volgens mij gisteren al 43+1Weigert inleiding!
Notabene hetzelfde ziekenhuis als ik, maar ik had niet echt de indruk dat ik een keus had (naïef natuurlijk, t is mijn lijf). Maar ik ben blij dat ik niet heb geprotesteerd, want kreeg wel de melding dat de placenta al wat achteruit aan het gaan was. Dus netjes met 42 weken ingeleid, en een prachtige dochter
Ik had dat toch ook niet gedurfd... Weigeren, hè. Ik had zonder de enorme druk van buitenaf rustig doorgelopen tot 43 weken. Al was er mij ook nog niks overdragens te zien, dus dat klopte toen wel met m'n gevoel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:31 schreef LadyBlack het volgende:
Succes dames!
En Spees, ik ben nu in afwachting van bevalnieuws (beetje via via), maar diegene was volgens mij gisteren al 43+1Weigert inleiding!
Notabene hetzelfde ziekenhuis als ik, maar ik had niet echt de indruk dat ik een keus had (naïef natuurlijk, t is mijn lijf). Maar ik ben blij dat ik niet heb geprotesteerd, want kreeg wel de melding dat de placenta al wat achteruit aan het gaan was. Dus netjes met 42 weken ingeleid, en een prachtige dochter
Nouja, ik heb menig traantje gelaten omdat ik ingeleid moest worden. Ik had prima nog een paar dagen door kunnen lopen, vond t nog wel gezelligquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
los daarvan lijkt het me mentaal ook niet wenselijk. Maar misschien bestaan er mensen die daar beter mee om kunnen gaan
Uit belangstelling: waarom?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:35 schreef Risu het volgende:
Oei, ik zou bij 41 al een inleiding overwegen denk ik.
Aw, dan is het wel balen jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nouja, ik heb menig traantje gelaten omdat ik ingeleid moest worden. Ik had prima nog een paar dagen door kunnen lopen, vond t nog wel gezellig![]()
Maar studies toonden inderdaad aan dat de risico's op complicaties vanaf 42 weken wel toenamen (zij het met kleine percentages), en ik wilde gewoon niet eigenwijs zijn en risico's nemen.
Ja, da's heel goed!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Aw, dan is het wel balen ja
Ik heb me de afgelopen dagen wel heel bewust op mijn mindset proberen te richten en vooral de positieve kanten te bekijken. Want anders ga ik er alleen maar met spijt en tegenzin in en dat zou het denk ik niet leuker maken. C'est ca.
Gelukkig heb je het dan toch nog leuk af kunnen sluiten. En de volgende dag, was dat de mooiste uit je leven uiteindelijk?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, da's heel goed!
Ik heb de dag voor E is geboren alleen maar lopen mokken en huilenen heb me pas tegen het eind van de dag neergelegd bij het feit dat ik er niets meer aan kon veranderen. En toen zijn we nog lekker even uit eten gegaan
Zeker! Iedereen meegeschreven?quote:
+1. Ik ben huilend en boos het ziekenhuis ingegaan, was echt geen land mee te bezeilen. Heb serieus over weglopen nagedacht.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, da's heel goed!
Ik heb de dag voor E is geboren alleen maar lopen mokken en huilenen heb me pas tegen het eind van de dag neergelegd bij het feit dat ik er niets meer aan kon veranderen. En toen zijn we nog lekker even uit eten gegaan
Ja! Lekker nog even genieten van je buik, van elkaar, en van het vooruitzicht dat je binnen nu en 1/2/3/4/5/6/.... dag(en) ouders bent!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het dan toch nog leuk af kunnen sluiten. En de volgende dag, was dat de mooiste uit je leven uiteindelijk?
Meest bijzonder will doquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja! Lekker nog even genieten van je buik, van elkaar, en van het vooruitzicht dat je binnen nu en 1/2/3/4/5/6/.... dag(en) ouders bent!
En of die dag de mooiste van mijn leven was..... weet ik eigenlijk niet, er zijn sindsdien nog zóveel mooie dagen geweest!Serieus, klinkt cliché maar t is zo
Het was wel de meest bijzondere dag van mijn leven, no doubt!
Schilder er maar een leuk plaatje op, want die emmer, die hou jequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meest bijzonder will do
En daar gaat het uiteindelijk om. En nu moet ik weer huilen![]()
(niet van verdriet hoor, ik ben een soort tranen-emmer de laatste dagen)
Ain't that the truthquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, zwanger zijn is ook fantastisch! Ook dat ga je missen, ooit
Dat vond ik zo tof aan hoogzwanger zijn. 24/7 leven alsof het pakjesavond isquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind dat mystieke juist wel iets hebben. Dat stilte voor de storm / geen idee wat je te wachten staat - gevoel. Dat je weet dat je hele wereld op zijn kop gaat staan maar nog geen idee hebt hoe dat dan uiteindelijk ìs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |