TOF!quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:32 schreef Kerftminister het volgende:
De dag die je wist dat zou komen is er trouwens, ik heb zojuist hét Ranja album binnengehaald
ben ik benieuwd welke dat isquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:32 schreef Kerftminister het volgende:
De dag die je wist dat zou komen is er trouwens, ik heb zojuist hét Ranja album binnengehaald
Wat trouwens een erg tof album is!!!!quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:32 schreef Kerftminister het volgende:
Jazeker, is maar 1 Ranja album he. Ga hem na Hunky Dory even beluisteren.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:57 schreef ranja het volgende:
[..]
ben ik benieuwd welke dat is
of bedoel je m'n usericoonalbum?
Oh.... weet niet of ik nuquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:06 schreef Kerftminister het volgende:
Jazeker, is maar 1 Ranja album he.
Nja ik bedoel 1 écht Ranja album, zijn een hoop album die je Ranja albums kan noemen, maar er is er maar 1 waar we allen direct aan Ranja denken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:12 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh.... weet niet of ik nu,
of
moet reageren
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:18 schreef Kerftminister het volgende:
er is er maar 1 waar we allen direct aan Ranja denken.
Geluisterd, niet slecht hoor. Beste nummer is wel meteen de eerste.quote:
Het eerste nummer dat ik hiervan hoorde was C'est air la. Dat intrigeerde meteen, ook al omdat dat op een verzamelalbum stond waar dezelfde zangeres ook een punknummer zongquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:37 schreef Kerftminister het volgende:
Geluisterd, niet slecht hoor. Beste nummer is wel meteen de eerste.
Ik ben hem net aan het downloaden, maar kan me die moeite beter besparen dus?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:00 schreef Norrage het volgende:
Zucht die Hozier...wat een tragisch saaie plaat.
Yep. En ik begrijp het gezeik omtrent Lamar ( wederom ) niet. Never Catch Me is echt een fantastisch nummer.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:45 schreef Norrage het volgende:
Toch wel lekker hoor die nieuwe Flying Lotus
Tof, inderdaad. Live schijnen ze ook goed te zijn (heb ze helaas gemist). Van een debuutalbum heb ik ook nog niets gehoord. Ik weet alleen dat ze live al wel wat nieuw materiaal spelen, en dat ze ten tijde van de ep nog een duo waren en er daarna nog een gitarist bij is gekomen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:16 schreef kciR het volgende:
Ik zat net een IJsland playlist te luisteren. Dit klonk erg goed: Vök heet de band.
Lijkt op The xx en de stem heeft wel wat weg van Karin van The Knife/ Fever Ray.
Debuut EP komt uit begin 2013, dus wellicht binnenkort een album, maar dat kan ik nergens vinden.
Komt wel in de buurt van My Pal My Foot van the Shaggs.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:20 schreef DO2 het volgende:
[..]
Yep. En ik begrijp het gezeik omtrent Lamar ( wederom ) niet. Never Catch Me is echt een fantastisch nummer.
-!
Erger mij er niet enorm aan maar vind zijn stem niet heel chill.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:20 schreef DO2 het volgende:
[..]
Yep. En ik begrijp het gezeik omtrent Lamar ( wederom ) niet. Never Catch Me is echt een fantastisch nummer.
-!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |