• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
Why?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:28 schreef roos85 het volgende: [..] Doen ze expres.. Was vorig jaar ook al.
jij weet hetquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:30 schreef Koen66 het volgende:
Denk dat ze door dezelfde kleding te dragen ook makkelijker met optredens kunnen schuiven om toch kwalitatief gelijke uitzendingen te houden
Klinkt logisch. Maar ook heel die styling hetzelfde. Apart.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:30 schreef Koen66 het volgende:
Denk dat ze door dezelfde kleding te dragen ook makkelijker met optredens kunnen schuiven om toch kwalitatief gelijke uitzendingen te houden
Mis de koeie-broeken van Trijn met haar giga-kontquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:30 schreef Koen66 het volgende:
ik nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:31 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Mis de koeie-broeken van Trijn met haar giga-kont
PAY ATTENTION!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:34 schreef Joooo-pi het volgende:
die gast met die koptelefoon!! Dat was briljant!
Ziet er niet uitquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Hind is lekker verbouwd... Niet dat het heeft geholpen
Niks veranderd. Joel is OUD gewordenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ziet er niet uit![]()
Wat een aandachtshoer![]()
na die songfestival flop toch ook niks meer van dr gehoordquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ziet er niet uit![]()
Wat een aandachtshoer![]()
Tis een Tuttebelquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:38 schreef Cee het volgende:
11 jaar geleden al een ongegronde hekel aan Hind en anno 2014 is het niet veel anders. Ik kan m'n vinger er niet op leggen maar m'n nekharen gaan overeind staan van dat mens.
Ik nog wel voor Jamaiquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou nu niet meer voor Jamai zijn, maar voor Jim.
Volgens mij heb ik op Jim gestemd toen Hind er uit ging. En op Jamai tijdens de finale. Maar, dat was 11 jaar geleden, toen was het 1993. Nu zijn het andere tijden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou nu niet meer voor Jamai zijn, maar voor Jim.
Ze kan niet eens meer lachen johquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:43 schreef vencodark het volgende:
Hind is gewoon dikker geworden en het is daar serieus slechte belichting. Je ziet bij iedereen elke rare dingen in de huid.
Kijk ook naar Joel.
Ik zie in ieder geval niet dat Hind iets heeft laten doen.
XDquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik op Jim gestemd toen Hind er uit ging. En op Jamai tijdens de finale. Maar, dat was 11 jaar geleden, toen was het 1993. Nu zijn het andere tijden.
Heeft altijd zon hamsterface gehad.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze kan niet eens meer lachen joh
twitter:JamaiLoman twitterde op vrijdag 03-10-2014 om 22:01:41Ik vond #Idols geweldig! De zgn "documentaire" niet. #eenzijdig #vooringenomen Ben trots op de 1ste winnaar te zijn http://t.co/vmC5YpKqXD reageer retweet
De arme jongen... Hij is er ook zo veel slechter van geworden...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:53 schreef Cee het volgende:
twitter:JamaiLoman twitterde op vrijdag 03-10-2014 om 22:01:41Ik vond #Idols geweldig! De zgn "documentaire" niet. #eenzijdig #vooringenomen Ben trots op de 1ste winnaar te zijn http://t.co/vmC5YpKqXD reageer retweet
De vraag is wat hij precies bedoeld.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
De arme jongen... Hij is er ook zo veel slechter van geworden...
ok? Welke vraag precies?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
De vraag is wat hij precies bedoeld.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
De arme jongen... Hij is er ook zo veel slechter van geworden...
In de documentaire lijkt het alsof Idols 1 vooropgezet was. Geen hoor en wederhoor.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met z'n tweet natuurlijk. Wat er mis is met die doc dat hij er niet blij mee is.
Van je tekst kwijtraken in de theaterronde van Idols naar een prachtige auditie bij The Voice noem ik wel vooruitgang ja. Ook qua uitstraling is ze veel verbeterd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:24 schreef Iwanius het volgende:
Nou ja, wat je voorruitgang noemt. Als je kijkt wat bijvoorbeeld een Maud Mulder (dat hockeymeisje) heeft gedaan,dan is dat vooruitgang.
Laatste audities, dacht ik!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:20 schreef MissJ het volgende:
joehoe
vanavond de laatste auditieronde of gaan we al aan de battles beginnen?
Dat is toch geen probleem?quote:
Dan heb je hun eigen browser nog niet gezienquote:
Daar ben ik veel te traag voorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:41 schreef Joooo-pi het volgende:
vandaag nog volop kans voor een adoptie:
TAL / The Voice 5 - Adoptiespel / Adopteer een kandidaat
Nee, ik heb Chromequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb je hun eigen browser nog niet gezien
Vertel dat eens tegen een tester van ons, die gaat klagen dat er iets niet werkt op zo'n kutbrowser van eigen makelijquote:
En hop, er ligt een drol op het podium.quote:
Een dev hoort te klagen als het niet werkt op 1 van de meest gebruikte browsers ter wereld...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vertel dat eens tegen een tester van ons, die gaat klagen dat er iets niet werkt op zo'n kutbrowser van eigen makelij
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
En hop, er ligt een drol op het podium.
Zal wel van een klein iemand zijnquote:
Ik heb de hele dag al magische handjesquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
En hop, er ligt een drol op het podium.
Het is geen Chrome gekkiequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Een dev hoort te klagen als het niet werkt op 1 van de meest gebruikte browsers ter wereld...
Vet maakt oudquote:
Goed gekozen nummer danquote:
preciesquote:
Ow, dan moet hij niet zeikenquote:
Zal ook wel zo zijn, maar mag je niet zeggen... minderheid he...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:47 schreef MissJ het volgende:
ik zie er met geen mogelijkheid maar 23 jaar in. Hij lijkt echt 10 jaar ouder ofzo.
broertje van van Velzenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:47 schreef MissJ het volgende:
ik zie er met geen mogelijkheid maar 23 jaar in. Hij lijkt echt 10 jaar ouder ofzo.
De hedendaagse twintigers in the Voice ogen stuk voor stuk oud...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:47 schreef MissJ het volgende:
die hadden we vorige week toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:49 schreef Joooo-pi het volgende:
wat is dit? Laatste auditie-uitzending is het afvoerputje?
echt hequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De hedendaagse twintigers in the Voice ogen stuk voor stuk oud...
EN Rita Orie.. weet niet wat ik erger vind.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Zei ze nou dat ze nog contact heeft met Amy Winehouse?
Ze is dus eigenlijk ook dood.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:49 schreef miss_dynastie het volgende:
directe lijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:49 schreef miss_dynastie het volgende:
weinig echte uitschieters...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:50 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
mja, geldt eigenlijk voor het hele seizoen tot nu toe...
wie dan?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
weinig echte uitschieters...
ik heb 1 favoriet dit jaar
ik zit ook al te kijken van "WTF heeft ze aan dan?"quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Die rok kan toch echt niet? Of ben ik ouderwetsch
Ik vind ook van niet...maar ik ben ouderwetschquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
nee, lijkt gewoon nergens opquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Haaiquote:
Wel handig als alarm.quote:
Ja, die was wel goed. Ik verwacht eigenlijk nog wel wat meevallers in de volgende rondes, hoor.quote:
Ik wil wakker worden, niet doodgaan.quote:
Ik bedoelde meer, tegen inbrekers.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik wil wakker worden, niet doodgaan.
En al je bekende "vrienden".quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:54 schreef Pheno het volgende:
Is ze weg? Dat gedrocht? Kan ik weer kijken?
en niet bepaald charmant met die gympen eronderquote:
Kleedt lekker afquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:56 schreef Uccie het volgende:
Als ze Whitney zegt, klinkt het een beetje als Weetnie.
Ditquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:56 schreef Uccie het volgende:
Ali heeft kanonnenvoer nodig voor de battles dus.
En tussendoor....quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:56 schreef Uccie het volgende:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:56 schreef Uccie het volgende:
gisteren ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:59 schreef Uccie het volgende:
Iemand is haar Ritalin vanochtend vergeten.
En hijherig.quote:
Chinese aardappel?quote:
Hij heeft toch alleen kanonnenvoer?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:56 schreef Uccie het volgende:
Dan kan ik gelijk m'n nest inquote:
Ja, maar dit was echt heel matig.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:04 schreef roos85 het volgende:
Ut stoplicht springt op roohood, het stoplicht springt op groen. In Almelo is niks meer te doen
Nog meer poepers...quote:
En als jury moet je al die shit maar slikkenquote:
Is een film over gemaakt he..elkaars shit slikken...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
En als jury moet je al die shit maar slikken
Vast wel meer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Is een film over gemaakt he..elkaars shit slikken...
gadverquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ali moet een keer die kast uit komen..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:08 schreef Paxcon het volgende:
Ali heeft ook elke uitzending dat jurkje aan
Life Of Poo?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Is dat het beste wat je kon verzinnen?quote:
Pooh Beerquote:
Ik ben oud, wat is swagquote:
Jah johquote:
precies.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:14 schreef Pheno het volgende:
Waarom doen ze dat gejamai als er toch nooit iemand doorgaat?
Gejamai.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:14 schreef Pheno het volgende:
Waarom doen ze dat gejamai als er toch nooit iemand doorgaat?
Zou ik ook doenquote:
Dat is voorbereiding, met professioneel ballet, valt natuurlijk geen droog brood te verdienen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:16 schreef Burner82 het volgende:
eet-probleempje gehad... En deed ballet... ja, janken
En jamaiquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:17 schreef Symphonic het volgende:
Pffffff kunnen die verhalen gewoon niet helemaal weg?
Dag erna spierpijn, boeiend:Pquote:
Is inderdaad niks mee te verdienenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is voorbereiding, met professioneel ballet, valt natuurlijk geen droog brood te verdienen.
Dat zou geweldig zijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:17 schreef Symphonic het volgende:
Pffffff kunnen die verhalen gewoon niet helemaal weg?
In mijn geval gebroken spieren, bottenquote:
Dan worden de reclames langer.quote:
Botten duren wat langerquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
In mijn geval gebroken spieren, botten
thanksquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:18 schreef Woelli het volgende:
Angie heet eigenlijk angela en zat eerder in Rebel Ink die auditie deden bij XFA4.
zo'n stoel heb ik ook nog nooit gezien, maar dat kan aan mij liggen ...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:21 schreef Pheno het volgende:
Ik wist niet dat alle stoelen van KLM businessklasse zijn. Mijn vliegreizen hebben dat nooit.
Zeker van failliete businessen, want ik ben het ook nooit tegengekomen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:21 schreef Pheno het volgende:
Ik wist niet dat alle stoelen van KLM businessklasse zijn. Mijn vliegreizen hebben dat nooit.
moet je extra voor betalenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:23 schreef Pheno het volgende:
Arke. Dat is nog erger. Ik kreeg niet eens eten richting Amerika in hun Arke-Fly geneuzel. Ik ga nooit meer met hen
Nogalquote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:30 schreef Joooo-pi het volgende:
peptalk van Martijn.
Halleluja, ze is genezen
Nou dat wordt dan wat als ze in het bedrijfsleven komtquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:30 schreef vencodark het volgende:
Meisje is helemaal niet klaar voor deze harde muziekwereld.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:30 schreef vencodark het volgende:
Meisje is helemaal niet klaar voor deze harde muziekwereld.
Terecht. Arrogante bitch.quote:
Dit. Tevens heeft ze niets bijzonders in haar stem. 12 in een dozijn.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:32 schreef Symphonic het volgende:
Ze zingt best aardig maar ze hoeft niet door van mij
Helaas...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:32 schreef Symphonic het volgende:
Ze zingt best aardig maar ze hoeft niet door van mij
Naar mij ook niet.quote:
Ik ook niet naar Anoukquote:
Dan had het wel The Look gehetenquote:
Luisteren, de coaches.quote:
hij heeft nu 15quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:35 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk niet altijd, maar elke keer als ik dat doe gaat er iemand naar Ali. Mag hij twee groepen begeleiden of zo?
Dat is wel de gemiddelde leeftijd bij hem jaquote:
M'n stream loopt een halve minuut achterquote:
"Waargebeurd zielig verhaal" idd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het had ook: Woensdagavond dramafilm kunnen heten.
Tijdens de knipbeurt ja.quote:
Bij mij mijn haarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |