quote:Ik ben er ingetrapt...
Verloren...
Welcome to hell...
Het is niet anders..
Geen hosseltopics meer..
Afgelopen met de pret...
Dat was de klacht..
Anti-klacht ( wat ik nooit doe ) is dat ze wel heel leuuuwkk is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kusje van Blauwpoesje hihihihihi
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga lekker cutten met je vetnek
Waarom cut je jouw vetnek niet?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga lekker cutten met je vetnek
Later.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Goed, ik ga chille bij een maat, back rond 00:00
gr
Dit wou ik ook doen, alleen ik ben die mattie geld schuldigquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:46 schreef BlauweTijger het volgende:
gr
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:47 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dit wou ik ook doen, alleen ik ben die mattie geld schuldig![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
laterquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:46 schreef BlauweTijger het volgende:
gr
Ik luister niet zo veel muziek meer de laatst tijdquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Postte deze toevallig een paar uur geleden
Stomp hem gewoon op zijn bek als hij moeilijk doet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:48 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
"yo krijg ik het geld nog man"
"ja ik geef je in het weekend"
Ik ook niet heel actief eigenlijk, heb wel altijd muziek op de achtergrond opstaanquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik luister niet zo veel muziek meer de laatst tijd.
Het is een mattie van me hé, en altijd als we gaan chillen is zijn drankkast in inhoud gehalveerd door mijquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:48 schreef deadprez het volgende:
Stomp hem gewoon op zijn bek als hij moeilijk doet.
Ik ben steeds een eind verwijderd van m'n hifi setje en muziek luisteren via de laptop vind ik ook weer zo wat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ook niet heel actief eigenlijk, heb wel altijd muziek op de achtergrond opstaan
pauperquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:49 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Het is een mattie van me hé, en altijd als we gaan chillen is zijn drankkast in inhoud gehalveerd door mij
+Hij is BT-breed.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:49 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Het is een mattie van me hé, en altijd als we gaan chillen is zijn drankkast in inhoud gehalveerd door mij
quote:
Eerst Marne-la-Vallée, lekker in de wachtrij bij menig achtbaan in Disney en dan naar Parijs (is er vlakbij)?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Neem je haar ook een keertje een weekendje mee naar Parijs, tijgertje?
Winkels, restaurants, Seine, Loevre, dat soort dingen natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Eerst Marne-la-Vallée, lekker in de wachtrij bij menig achtbaan in Disney en dan naar Parijs (is er vlakbij)?
Het is niet dezelfde grap, het is sowieso geen grap, maar een doodsverwensing.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Terugkaatsen met dezelfde grap
Eiffeltoren niet vergetenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Winkels, restaurants, Seine, Loevre, dat soort dingen natuurlijk.
Tegenwoordig moet je naar Antwerpen geloof ik.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ok stoer manquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:53 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Het is niet dezelfde grap, het is sowieso geen grap, maar een doodsverwensing.
En de Eiffeltoren inderdaad.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eiffeltoren niet vergeten
Paris, city of love
Naar de vogeltjesmarkt en de appeltjes op stokje, geglaceerd in zoete klerezooi niet te vergeten?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je naar Antwerpen geloof ik.
niet zo biggie doenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:53 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Het is niet dezelfde grap, het is sowieso geen grap, maar een doodsverwensing.
Moulin Rouge, dat is het enige wat ik ken in Parijs (nog nooit geweest).quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben gestopt met facebook dus dan maak je dat allemaal niet meer zo bewust mee.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Naar de vogeltjesmarkt en de appeltjes op stokje, geglaceerd in zoete klerezooi niet te vergeten?
Ik ben meer een natuurmens, maar op zich is het een mooie stad hoor. Genoeg te zien en te doen. Heb me er meerdere malen vermaakt en ik ga echt niet graag naar drukke steden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Moulin Rouge, dat is het enige wat ik ken in Parijs (nog nooit geweest).
Mooi dat het allemaal geen fuck uitmaakte toen onze broeders iedere nacht de halve stad afbraken maar nu er een stel kamelenrijders op 10.000 km afstand met wapens zwaaien is het levensgevaarlijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:55 schreef deadprez het volgende:
Parijs is gevaarlijk volgens de media.
#banlieuelifequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:56 schreef BozeHaas het volgende:
Had laatst een paar big macs gejat in Parijs![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:56 schreef BozeHaas het volgende:
Had laatst een paar big macs gejat in Parijs
waarheid, broederquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mooi dat het allemaal geen fuck uitmaakte toen onze broeders iedere nacht de halve stad afbraken maar nu er een stel kamelenrijders op 10.000 km afstand met wapens zwaaien is het levensgevaarlijk.
Antwerpen, daar studeer ik nu.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En de Eiffeltoren inderdaad.
[..]
Naar de vogeltjesmarkt en de appeltjes op stokje, geglaceerd in zoete klerezooi niet te vergeten?
Fake.quote:
Dat komt IS ook opblazen geloof ik.quote:
mehquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:58 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hét echt doen lijkt mij makkelijker dan het faken tbf.
Cinghialequote:
ze lachen alleen naar je als je blank bentquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:59 schreef deadprez het volgende:
klopt sws niet dat die medewerker zo vriendelijk lacht en shit
ohquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ze lachen alleen naar je als je blank bent
Ja we zijn met mijn ouders een paar keer op vakantie geweest.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben jij trouwens weleens met je vriendin erop uit getrokken, dead?
Ik spreek geen Belgisch.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Supertof zenne. Maar alles is daar blijkbaar vanzelfsprekend.
Retourtje woonkamer.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben jij trouwens weleens met je vriendin erop uit getrokken, dead?
Toen jullie nog 14 ofzo waren hoop ik?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja we zijn met mijn ouders een paar keer op vakantie geweest.
Paar jaar geleden nog.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Toen jullie nog 14 ofzo waren hoop ik?
Yes. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat hij met die account mij via de dm weer gaat lastigvallen.quote:
Ah. Kan ook leuk zijn.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja we zijn met mijn ouders een paar keer op vakantie geweest.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah. Kan ook leuk zijn.
Goed, daarnaast heb je natuurlijk ook middelen om naar andere, meer magische werelden te reizen, dan hoef je niet eens van de bank af.
Ja. Gratis op vakantie en van mijn ouders hebben we toch geen last.quote:
Zij wel van jullie?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja. Gratis op vakantie en van mijn ouders hebben we toch geen last.
Ja.quote:
quote:
moest lachenquote:
Paar maanden jonger dan ik.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat doe je niet meer na zo'n tijd.
quote:
Hehe.quote:
Cool.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hehe.
Van de vakantie met schoonouders op vakantie geweest in Schotland. Heb mn vriendin alsnog meerdere keren afgevuld met zaad hoor.
Hulde.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hehe.
Van de vakantie met schoonouders op vakantie geweest in Schotland. Heb mn vriendin alsnog meerdere keren afgevuld met zaad hoor.
Niks mis meequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hehe.
Oke Wickedquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hehe.
Bij Wicked was het meer iets geweest in de trend van 'maar als ik had gewild had ik d'r gewoon een paar keer kunnen neuken'.quote:
Tot twee jaar geleden had mn vriendin nog een kamer naast de slaapkamer van der ouders. Houten muurtje ertussen. Gewoon geneukt, ondanks dat ik verscheidene malen midden in de nacht tegen de radiator bonkte als ik na de daad van mn vriendin rolde.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:07 schreef housesoftheholy het volgende:
Ja lekker joh, hoe dunner de muur ertussen hoe beter.
oh ja, zie het iddquote:
Treffend. Hulde.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bij Wicked was het meer iets geweest in de trend van 'maar als ik had gewild had ik d'r gewoon een paar keer kunnen neuken'.
Houten muurtjes, wat voor een bouwval wonen die gasten?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Tot twee jaar geleden had mn vriendin nog een kamer naast de slaapkamer van der ouders. Houten muurtje ertussen. Gewoon geneukt, ondanks dat ik verscheidene malen midden in de nacht tegen de radiator bonkte als ik na de daad van mn vriendin rolde.
onterechte ban danquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kwam omdat 'ie mij een kakuser noemde.
Ik verkeer in cultuurshock.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Tot twee jaar geleden had mn vriendin nog een kamer naast de slaapkamer van der ouders. Houten muurtje ertussen. Gewoon geneukt, ondanks dat ik verscheidene malen midden in de nacht tegen de radiator bonkte als ik na de daad van mn vriendin rolde.
Wat zou jouw pa doen als hij zoiets zou horen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik verkeer in cultuurshock.
Geluidsisolatie aanbrengen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat zou jouw pa doen als hij zoiets zou horen?
quote:
Houten huis. Is hip en duur.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Houten muurtjes, wat voor een bouwval wonen die gasten?.
Wel herkenbaar though. Eerste vriendinnetje woonde in een huis waar je iemand door de muur heen kon horen ademen en ik kreunde ook regelmatig mee met m'n huisgenoten ter aanmoediging.quote:
Zoiets als met die foto's van braddie met quotes erbij zou je met wicked ook kunnen doenquote:Er wordt zoveel onzin over mij verteld omdat ik te hard op te veel teentjes trap.
Pistool uit de la pakkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat zou jouw pa doen als hij zoiets zou horen?
Doe maar ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zoiets als met die foto's van braddie met quotes erbij zou je met wicked ook kunnen doen
Nee.quote:
rotterdamghettoleefquote:
En dan de tekst in het zwarte van zijn neusgaten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zoiets als met die foto's van braddie met quotes erbij zou je met wicked ook kunnen doen
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
En dan de tekst in het zwarte van zijn neusgaten.
Ik noteer het.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat maakt zo'n smerige bende, daar hebben wij slechte ervaringen mee.
Er zijn jammer genoeg te weinig foto's van wicked.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hehequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
En dan de tekst in het zwarte van zijn neusgaten.
Je kan het zo instellen dat er 100 posts per pagina staan heh, dat scheelt klikken.quote:
Het instellen van 50 posts per pagina heeft mijn levenskwaliteit significant verbeterd.quote:
Fucking irritant vind ik dat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je kan het zo instellen dat er 100 posts per pagina staan heh, dat scheelt klikken.
of 300.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je kan het zo instellen dat er 100 posts per pagina staan heh, dat scheelt klikken.
past wel bij je account dan ;Dquote:
leuk gedaanquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben er ook pas sinds kort achter.
Kijk dat dan ook gewoon niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:34 schreef eend112 het volgende:
Jim zit weer bij RTL late night avond verpest
waarom kijk je dat manquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:34 schreef eend112 het volgende:
Het is een goed programma.quote:
Ik heb het nog nooit gezien volgens mij.quote:
Ja oké, maar van tv-programma's bedoelde ik.quote:
Sinds Paul Witteman weg vind ik het echt een en al treurnisquote:
Mwah, ik vind het best oké. Had verwacht dat het slechter zou zijn in ieder geval.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:38 schreef eend112 het volgende:
[..]
Sinds Paul Witteman weg vind ik het echt een en al treurnis
Ik had laatst de Hokjesman gekeken maar verder kijk ik helemaal niks Nederlands meer.eigenlijk. Maar jij was sowieso altijd al wel fan van P&W zeker?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja oké, maar van tv-programma's bedoelde ik.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:34 schreef eend112 het volgende:
Valt wel mee, vergeet meestal sws om het te kijken, maar kon het wel waarderen idd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had laatst de Hokjesman gekeken maar verder kijk ik helemaal niks Nederlands meer.eigenlijk. Maar jij was sowieso altijd al wel fan van P&W zeker?
Dat is wel heel erg clichéquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Neem je haar ook een keertje een weekendje mee naar Parijs, tijgertje?
Ja ik heb eigenlijk ook alleen de eerste paar afleveringen gezien, wil sowieso dat RTL late night zien en die herhaling van Pauw is te laatquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het best oké. Had verwacht dat het slechter zou zijn in ieder geval.
Dat wordt het ook niet, meer dan een dagje Duinrell zit er helaas niet in.quote:
Inmiddels misschien een beetje wel, maar waarom wordt iets cliché? Omdat iets vaak wordt gedaan. Waarom wordt iets vaak gedaan? Omdat iets bevalt.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:41 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Jij wordt alleen in je kont genomen hé.
Ohquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:42 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat wordt het ook niet, meer dan een dagje Duinrell zit er helaas niet in.
Parijs is prima maar Berlijn is leuker vind ik.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Inmiddels misschien een beetje wel, maar waarom wordt iets cliché? Omdat iets vaak wordt gedaan. Waarom wordt iets vaak gedaan? Omdat iets bevalt.
Misschien vind je er geen reet aan hoor, kan natuurlijk, maar Parijs is wel heel leuk. Cliché of niet cliché, als je daar eenmaal rondloopt en je eet daar zo in zo'n mooi restaurant, ik denk niet dat je er dan nog mee zit. Maar goed, dan ben ik natuurlijk.
Ja hetquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Inmiddels misschien een beetje wel, maar waarom wordt iets cliché? Omdat iets vaak wordt gedaan. Waarom wordt iets vaak gedaan? Omdat iets bevalt.
Misschien vind je er geen reet aan hoor, kan natuurlijk, maar Parijs is wel heel leuk. Cliché of niet cliché, als je daar eenmaal rondloopt en je eet daar zo in zo'n mooi restaurant, ik denk niet dat je er dan nog mee zit. Maar goed, dan ben ik natuurlijk.
Inderdaad, weekendje Berlijn lijkt me ook echt tof.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Parijs is prima maar Berlijn is leuker vind ik.
Ik zelf geef de voorkeur aan in een blokhut of misschien zo'n grote tent in Canada in de natuur zitten. 's Avonds een vuurtje stoken tegen de insecten en andere beesten. Overdag wandelingen maken door de bossen, vliegvissen op forellen en zalm en die roosteren. Dat soort dingen zijn mijn dingen. Ben absoluut geen stadsmens. Ben wel naar Bangkok, Goa, Mexico stad, dat soort steden geweest, maar man. Och, vreselijk. Geef mij maar de rust en vrijheid van de natuur.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Parijs is prima maar Berlijn is leuker vind ik.
Weekendje is te kort naar mijn mening. Maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen geïnteresseerd is in musea e.d.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:48 schreef ntm het volgende:
[..]
Inderdaad, weekendje Berlijn lijkt me ook echt tof.
Heb je in Parijs ook toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:48 schreef deadprez het volgende:
Marseille is pas een leuke stad, militairen met getrokken wapens in het ov en overal bedelaars
Machtig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zelf geef de voorkeur aan in een blokhut of misschien zo'n grote tent in Canada in de natuur zitten. 's Avonds een vuurtje stoken tegen de insecten en andere beesten. Overdag wandelingen maken door de bossen, vliegvissen op forellen en zalm en die roosteren. Dat soort dingen zijn mijn dingen. Ben absoluut geen stadsmens. Ben wel naar Bangkok, Goa, Mexico stad, dat soort steden geweest, maar man. Och, vreselijk. Geef mij maar de rust en vrijheid van de natuur.
Weet ik niet, daar ben ik voor het laatst geweest toen ik 8 was ofzo.quote:
Een blokhut vind ik ook wel watquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zelf geef de voorkeur aan in een blokhut of misschien zo'n grote tent in Canada in de natuur zitten. 's Avonds een vuurtje stoken tegen de insecten en andere beesten. Overdag wandelingen maken door de bossen, vliegvissen op forellen en zalm en die roosteren. Dat soort dingen zijn mijn dingen. Ben absoluut geen stadsmens. Ben wel naar Bangkok, Goa, Mexico stad, dat soort steden geweest, maar man. Och, vreselijk. Geef mij maar de rust en vrijheid van de natuur.
Dat lijkt mij ook wel vet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zelf geef de voorkeur aan in een blokhut of misschien zo'n grote tent in Canada in de natuur zitten. 's Avonds een vuurtje stoken tegen de insecten en andere beesten. Overdag wandelingen maken door de bossen, vliegvissen op forellen en zalm en die roosteren. Dat soort dingen zijn mijn dingen.
Dat klinkt niet verkeerd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Binnenkort kunnen we er in Nederland ook van genieten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet ik niet, daar ben ik voor het laatst geweest toen ik 8 was ofzo.
Nee joh, alsof we ons opeens iets aantrekken van de PVV.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Binnenkort kunnen we er in Nederland ook van genieten.
Met omhoog duwden zwaartekracht als het even kan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:50 schreef ntm het volgende:
Ideaalst is om in de stad te wonen in een rustige buurt met natuur.
Ik vond niet dat de PVV nou perse minder genuanceerd was dan de regering eigenlijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee joh, alsof we ons opeens iets aantrekken van de PVV.
Dat wel inderdaad. En door de media wordt men ook flink bang gemaakt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vond niet dat de PVV nou perse minder genuanceerd was als de regering eigenlijk. Beetje de acties van de Amerikanen bewonderen die onrechtmatig zijn. De grenzen vervagen wel heel rap zo.
Hehe, ik heb daar ook vaak over gedroomd ja. Lekker de natuur in trekken. Heeft iets romantisch. Uiteraard heeft het ook een keerzijde, maar het heeft iets moois.Het trekt mij meer dan de stad.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een blokhut vind ik ook wel wat. Lijkt me ook een fantastisch leven, klein huisje ergens ver weg een moestuintje en een stel geiten, maak mij de pis maar lauw.
Ik heb er zelf voor gezorgd dat ik zo'n 45 - 60 met de auto van de eerste grote stad vandaan zit. Net niet te ver voor mijn werk (als is dat nog iets langer rijden) maar ik zit helemaal in het groen. Ik moet er niet aan denken om mijn raam open te zetten en stedelijke herrie te horen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:50 schreef ntm het volgende:
Stad >> PlattelandIdeaalst is om in de stad te wonen in een rustige buurt met natuur. Vaak zijn dat ook de duurste buurten
De auto staat al weken voor te warmen in ieder geval.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad. En door de media wordt men ook flink bang gemaakt.
Misschien heb je toch wel gelijk.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De auto staat al weken voor te warmen in ieder geval.
Denk dat we dan maar direct door moeten naar IS en wat heiden belasting betalen.quote:
Canadaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En zulke toffe mensen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:56 schreef eend112 het volgende:
[..]
Canadadaar wil ik mijn laatste jaren wel slijten
Heb er familie waar ik soms in de vakantie heen ga, is echt prachtig mooi
Ja dat is wel lekker, die rust. Mijn familie in Tunesië woont op het platteland, vind het ook wel fijn de rust. Alleen na 2 weken ga ik me toch echt vervelen, want er is gewoon weinig te beleven. In de stad is er altijd wel wat te doen. Daarom vind ik het ideaal als je in een stad woont (of vlakbij) waar het toch rustig is met natuur. Zoals in Rotterdam, kralingse plas.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hehe, ik heb daar ook vaak over gedroomd ja. Lekker de natuur in trekken. Heeft iets romantisch. Uiteraard heeft het ook een keerzijde, maar het heeft iets moois.Het trekt mij meer dan de stad.
[..]
Ik heb er zelf voor gezorgd dat ik zo'n 45 - 60 met de auto van de eerste grote stad vandaan zit. Net niet te ver voor mijn werk (als is dat nog iets langer rijden) maar ik zit helemaal in het groen. Ik moet er niet aan denken om mijn raam open te zetten en stedelijke herrie te horen.
Kan je later toch inhalen als je miljonair bent?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:58 schreef deadprez het volgende:
Flikkers, ik ben nooit verder dan Spanje geweest.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan je later toch inhalen als je miljonair bent?
Tsja met een uitkering kom je niet zo ver.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:58 schreef deadprez het volgende:
Boeiend.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:00 schreef RetRy32 het volgende:
Ik denk niet dat deadprez heel oud gaat worden
Die landgenoten van je gaan anders ook ieder jaar naar Marokko.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:00 schreef ntm het volgende:
[..]
Tsja met een uitkering kom je niet zo ver.
Ah, Kralingen. Als je vroeger een heer was van stand - met vaak een goed lopend havenbedrijf - dan trok je daar heen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja dat is wel lekker, die rust. Mijn familie in Tunesië woont op het platteland, vind het ook wel fijn de rust. Alleen na 2 weken ga ik me toch echt vervelen, want er is gewoon weinig te beleven. In de stad is er altijd wel wat te doen. Daarom vind ik het ideaal als je in een stad woont (of vlakbij) waar het toch rustig is met natuur. Zoals in Rotterdam, kralingse plas.
Mwah, overal ter wereld is het hetzelfde hoor. Je hebt toffe mensen maar ook klootzakken. Waar je ook gaat zitten, maakt niet uit waar, het is overal hetzelfde.quote:
3x geklikt op die site, krijg nu een mail dat ze me volgende week met de jeep ophalen bij een Ecuadoraans vliegveld.quote:
Nieuw Zeeland kom hatenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:58 schreef deadprez het volgende:
Mazzelaar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:02 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
3x geklikt op die site, krijg nu een mail dat ze me volgende week met de jeep ophalen bij een Ecuadoraans vliegveld.
Mee naar Spanje in de zak van Sinterklaas zeker.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:58 schreef deadprez het volgende:
ik dacht dat jij pauper was net als ikquote:
Ik vind de sfeer in Canada beduidend aangenamer dan de sfeer in Nederland. En met Canada bedoel ik Saskatchewan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mwah, overal ter wereld is het hetzelfde hoor. Je hebt toffe mensen maar ook klootzakken. Waar je ook gaat zitten, maakt niet uit waar, het is overal hetzelfde.
Deadprez???quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die landgenoten van je gaan anders ook ieder jaar naar Marokko.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet wat me bezielde.quote:
connecties jwtquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik dacht dat jij pauper was net als ik
[..]
Ik ga wel voor je, wordt ook hoogste tijd voor mij.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:03 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Maar ik moet dinsdag naar de tandarts?
Je verstandige ik nam de overmachtquote:
[..]
Dan reageer ik er ook maar op.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die hebben naast de uitkering ook andere handeltjes ofcourse.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Die hebben naast de uitkering ook andere handeltjes ofcourse.
wow toeval ik ook( hoe laatquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:03 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Maar ik moet dinsdag naar de tandarts?
Oke bedankt, ze staan buiten net nadat je van de roltrappen af bent.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ga wel voor je, wordt ook hoogste tijd voor mij.
Camping PowNed ging naar Spanje dit jaar?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:58 schreef deadprez het volgende:
HAHAHAHAhaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Camping PowNed ging naar Spanje dit jaar?
Moet ik de drugs op de heen- of terugweg meenemen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:05 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Oke bedankt, ze staan buiten net nadat je van de roltrappen af bent.
nee met de bois naar salou togquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Camping PowNed ging naar Spanje dit jaar?
Ah. Daar ben ik nooit geweest. Mijn vrouw komt uit Ontario, Noorden, tegen Quebec aan. Ze spreekt ook aardig frans, beter dan ik, maar goed met je m' appelle ben je al aardig in de buurt van mijn niveau.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind de sfeer in Canada beduidend aangenamer dan de sfeer in Nederland. En met Canada bedoel ik Saskatchewan.
11:15quote:
Drugs naar Ecuador brengen, echte handelaar ben je danquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moet ik de drugs op de heen- of terugweg meenemen?
Het waren allemaal hillbilly's maar ik kon daar wel goed mee. Bovendien had ik zwaar aanzien omdat ik een dikke pickup reed.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah. Daar ben ik nooit geweest. Mijn vrouw komt uit Ontario, Noorden, tegen Quebec aan. Ze spreekt ook aardig frans, beter dan ik, maar goed met je m' appelle ben je al aardig in de buurt van mijn niveau.
Kan toch 3/4 mee nemen, kennen ze daar vast niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:06 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Drugs naar Ecuador brengen, echte handelaar ben je dan
Het verbaast me helemaal niets dat je het er goed mee kon vinden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het waren allemaal hillbilly's maar ik kon daar wel goed mee. Bovendien had ik zwaar aanzien omdat ik een dikke pickup reed.
Heb je ook tips voor slechte films?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:06 schreef RetRy32 het volgende:
Aanrader voor iedereen die een goede film wil kijken...
Coherence (2013) - IMDb
Ja, wil je die?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je ook tips voor slechte films?
Mij verder ook niet hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het verbaast me helemaal niets dat je het er goed mee kon vinden.
Hadden jullie ook dat af en toe het gesprek stil viel en dat dan iemand vroeg 'hoe is het met de varkens' of 'hoe staat jullie mais' en dat het dan weer ineens een levendige boel was?quote:
Ik heb gehoord dat tandarts Van Spaendonck in St. Michielsgestel soms woedeaanvallen heeft waarbij hij geregeld alle tanden van zijn cliënten uit hun bek slaat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:06 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Tandarts van Spaendonck in St. Michielsgestel?
Dat soort zinnen zijn gespreksopeners, geen redders.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hadden jullie ook dat af en toe het gesprek stil viel en dat dan iemand vroeg 'hoe is het met de varkens' of 'hoe staat jullie mais' en dat het dan weer ineens een levendige boel was?
Nee, maar dat was niet erg.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:10 schreef vigilant7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weet niet of ze zichtbaar waren
Rare man maar voor twee tientjes per controle mag hij wat mij betreft best een tand als souvenir meenemen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat tandarts van Spaendonck in St. Michielsgestel soms woedeaanvallen heeft waarbij hij geregeld alle tanden van zijn cliënten uit hun bek slaat.
Heb je nog gehosseld?quote:
Ah. Ik dacht het zo werkte joh.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat soort zinnen zijn gespreksopeners, geen redders.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb je al iets gemaakt van je sociale leven?
+'What aboot them spuds, 'eh?'quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah. Ik dacht het zo werkte joh.
Dit zijn ook prima openingszinnen in een groot gedeelte van Nederland hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hadden jullie ook dat af en toe het gesprek stil viel en dat dan iemand vroeg 'hoe is het met de varkens' of 'hoe staat jullie mais' en dat het dan weer ineens een levendige boel was?
Hoe is het, om maar te referen naar een liedje van Van Morrison, met Gloria - oftewel, het treinmeisje?quote:
quote:
Mijn moeder is Australisch. Dus niet echt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:13 schreef voederbietel het volgende:
Is de moedertaal van je vrouw Frans Frank?
snap jequote:
Je vrouw is tevens je zus?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn moeder is Australisch. Dus niet echt.
Het is inderdaad een moeilijke man maar als je niet naar het ziekenhuis kan voor een behandeling (om bepaalde redenen) dan is hij ook beschikbaar om in de late uurtjes (tegen extra betaling en heel discreet) kogelwonden e.d. te opereren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:10 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Rare man maar voor twee tientjes per controle mag hij wat mij betreft best een tand als souvenir meenemen.
Pfff zoveel akward situaties meegemaakt inmiddels, gister had ze me ook nog echt goed pijn gedaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoe is het, om maar te referen naar een liedje van Van Morrison, met Gloria - oftewel, het treinmeisje?
jij bent een meisje dat is andersquote:
Zo ver ik weet niet. Maar mocht het wel zo zijn, ben ik toch wel blij dat we nooit aan kinderen begonnen zijn.quote:
lkkrquote:
Ik snap gewoon niet zo goed wat jouw moeder te maken heeft met de moedertaal van je vrouw.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo ver ik weet niet. Maar mocht het wel zo zijn, ben ik toch wel blij dat we nooit aan kinderen begonnen zijn.
Krijg je van die kinderen zonder bovenlip en zo.
Wow. Ik lees soms dingen helemaal verkeerd de laatste tijd. Godverdommequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet zo goed wat jouw moeder te maken heeft met de moedertaal van je vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |