Treffend. Hulde.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bij Wicked was het meer iets geweest in de trend van 'maar als ik had gewild had ik d'r gewoon een paar keer kunnen neuken'.
Houten muurtjes, wat voor een bouwval wonen die gasten?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Tot twee jaar geleden had mn vriendin nog een kamer naast de slaapkamer van der ouders. Houten muurtje ertussen. Gewoon geneukt, ondanks dat ik verscheidene malen midden in de nacht tegen de radiator bonkte als ik na de daad van mn vriendin rolde.
onterechte ban danquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kwam omdat 'ie mij een kakuser noemde.
Ik verkeer in cultuurshock.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Tot twee jaar geleden had mn vriendin nog een kamer naast de slaapkamer van der ouders. Houten muurtje ertussen. Gewoon geneukt, ondanks dat ik verscheidene malen midden in de nacht tegen de radiator bonkte als ik na de daad van mn vriendin rolde.
Wat zou jouw pa doen als hij zoiets zou horen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik verkeer in cultuurshock.
Geluidsisolatie aanbrengen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat zou jouw pa doen als hij zoiets zou horen?
quote:
Houten huis. Is hip en duur.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Houten muurtjes, wat voor een bouwval wonen die gasten?.
Wel herkenbaar though. Eerste vriendinnetje woonde in een huis waar je iemand door de muur heen kon horen ademen en ik kreunde ook regelmatig mee met m'n huisgenoten ter aanmoediging.quote:
Zoiets als met die foto's van braddie met quotes erbij zou je met wicked ook kunnen doenquote:Er wordt zoveel onzin over mij verteld omdat ik te hard op te veel teentjes trap.
Pistool uit de la pakkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat zou jouw pa doen als hij zoiets zou horen?
Doe maar ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zoiets als met die foto's van braddie met quotes erbij zou je met wicked ook kunnen doen
Nee.quote:
rotterdamghettoleefquote:
En dan de tekst in het zwarte van zijn neusgaten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zoiets als met die foto's van braddie met quotes erbij zou je met wicked ook kunnen doen
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
En dan de tekst in het zwarte van zijn neusgaten.
Ik noteer het.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat maakt zo'n smerige bende, daar hebben wij slechte ervaringen mee.
Er zijn jammer genoeg te weinig foto's van wicked.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hehequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
En dan de tekst in het zwarte van zijn neusgaten.
Je kan het zo instellen dat er 100 posts per pagina staan heh, dat scheelt klikken.quote:
Het instellen van 50 posts per pagina heeft mijn levenskwaliteit significant verbeterd.quote:
Fucking irritant vind ik dat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je kan het zo instellen dat er 100 posts per pagina staan heh, dat scheelt klikken.
of 300.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je kan het zo instellen dat er 100 posts per pagina staan heh, dat scheelt klikken.
past wel bij je account dan ;Dquote:
leuk gedaanquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben er ook pas sinds kort achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |