quote:Ik ben er ingetrapt...
Verloren...
Welcome to hell...
Het is niet anders..
Geen hosseltopics meer..
Afgelopen met de pret...
Dat was de klacht..
Anti-klacht ( wat ik nooit doe ) is dat ze wel heel leuuuwkk is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kusje van Blauwpoesje hihihihihi
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga lekker cutten met je vetnek
Waarom cut je jouw vetnek niet?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga lekker cutten met je vetnek
Later.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Goed, ik ga chille bij een maat, back rond 00:00
gr
Dit wou ik ook doen, alleen ik ben die mattie geld schuldigquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:46 schreef BlauweTijger het volgende:
gr
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:47 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dit wou ik ook doen, alleen ik ben die mattie geld schuldig![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
laterquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:46 schreef BlauweTijger het volgende:
gr
Ik luister niet zo veel muziek meer de laatst tijdquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Postte deze toevallig een paar uur geleden
Stomp hem gewoon op zijn bek als hij moeilijk doet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:48 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
"yo krijg ik het geld nog man"
"ja ik geef je in het weekend"
Ik ook niet heel actief eigenlijk, heb wel altijd muziek op de achtergrond opstaanquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik luister niet zo veel muziek meer de laatst tijd.
Het is een mattie van me hé, en altijd als we gaan chillen is zijn drankkast in inhoud gehalveerd door mijquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:48 schreef deadprez het volgende:
Stomp hem gewoon op zijn bek als hij moeilijk doet.
Ik ben steeds een eind verwijderd van m'n hifi setje en muziek luisteren via de laptop vind ik ook weer zo wat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ook niet heel actief eigenlijk, heb wel altijd muziek op de achtergrond opstaan
pauperquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:49 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Het is een mattie van me hé, en altijd als we gaan chillen is zijn drankkast in inhoud gehalveerd door mij
+Hij is BT-breed.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:49 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Het is een mattie van me hé, en altijd als we gaan chillen is zijn drankkast in inhoud gehalveerd door mij
quote:
Eerst Marne-la-Vallée, lekker in de wachtrij bij menig achtbaan in Disney en dan naar Parijs (is er vlakbij)?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Neem je haar ook een keertje een weekendje mee naar Parijs, tijgertje?
Winkels, restaurants, Seine, Loevre, dat soort dingen natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Eerst Marne-la-Vallée, lekker in de wachtrij bij menig achtbaan in Disney en dan naar Parijs (is er vlakbij)?
Het is niet dezelfde grap, het is sowieso geen grap, maar een doodsverwensing.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Terugkaatsen met dezelfde grap
Eiffeltoren niet vergetenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Winkels, restaurants, Seine, Loevre, dat soort dingen natuurlijk.
Tegenwoordig moet je naar Antwerpen geloof ik.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ok stoer manquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:53 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Het is niet dezelfde grap, het is sowieso geen grap, maar een doodsverwensing.
En de Eiffeltoren inderdaad.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eiffeltoren niet vergeten
Paris, city of love
Naar de vogeltjesmarkt en de appeltjes op stokje, geglaceerd in zoete klerezooi niet te vergeten?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je naar Antwerpen geloof ik.
niet zo biggie doenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:53 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Het is niet dezelfde grap, het is sowieso geen grap, maar een doodsverwensing.
Moulin Rouge, dat is het enige wat ik ken in Parijs (nog nooit geweest).quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben gestopt met facebook dus dan maak je dat allemaal niet meer zo bewust mee.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Naar de vogeltjesmarkt en de appeltjes op stokje, geglaceerd in zoete klerezooi niet te vergeten?
Ik ben meer een natuurmens, maar op zich is het een mooie stad hoor. Genoeg te zien en te doen. Heb me er meerdere malen vermaakt en ik ga echt niet graag naar drukke steden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Moulin Rouge, dat is het enige wat ik ken in Parijs (nog nooit geweest).
Mooi dat het allemaal geen fuck uitmaakte toen onze broeders iedere nacht de halve stad afbraken maar nu er een stel kamelenrijders op 10.000 km afstand met wapens zwaaien is het levensgevaarlijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:55 schreef deadprez het volgende:
Parijs is gevaarlijk volgens de media.
#banlieuelifequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:56 schreef BozeHaas het volgende:
Had laatst een paar big macs gejat in Parijs![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:56 schreef BozeHaas het volgende:
Had laatst een paar big macs gejat in Parijs
waarheid, broederquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mooi dat het allemaal geen fuck uitmaakte toen onze broeders iedere nacht de halve stad afbraken maar nu er een stel kamelenrijders op 10.000 km afstand met wapens zwaaien is het levensgevaarlijk.
Antwerpen, daar studeer ik nu.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En de Eiffeltoren inderdaad.
[..]
Naar de vogeltjesmarkt en de appeltjes op stokje, geglaceerd in zoete klerezooi niet te vergeten?
Fake.quote:
Dat komt IS ook opblazen geloof ik.quote:
mehquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:58 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hét echt doen lijkt mij makkelijker dan het faken tbf.
Cinghialequote:
ze lachen alleen naar je als je blank bentquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:59 schreef deadprez het volgende:
klopt sws niet dat die medewerker zo vriendelijk lacht en shit
ohquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ze lachen alleen naar je als je blank bent
Ja we zijn met mijn ouders een paar keer op vakantie geweest.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben jij trouwens weleens met je vriendin erop uit getrokken, dead?
Ik spreek geen Belgisch.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Supertof zenne. Maar alles is daar blijkbaar vanzelfsprekend.
Retourtje woonkamer.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben jij trouwens weleens met je vriendin erop uit getrokken, dead?
Toen jullie nog 14 ofzo waren hoop ik?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja we zijn met mijn ouders een paar keer op vakantie geweest.
Paar jaar geleden nog.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Toen jullie nog 14 ofzo waren hoop ik?
Yes. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat hij met die account mij via de dm weer gaat lastigvallen.quote:
Ah. Kan ook leuk zijn.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja we zijn met mijn ouders een paar keer op vakantie geweest.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah. Kan ook leuk zijn.
Goed, daarnaast heb je natuurlijk ook middelen om naar andere, meer magische werelden te reizen, dan hoef je niet eens van de bank af.
Ja. Gratis op vakantie en van mijn ouders hebben we toch geen last.quote:
Zij wel van jullie?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja. Gratis op vakantie en van mijn ouders hebben we toch geen last.
Ja.quote:
quote:
moest lachenquote:
Paar maanden jonger dan ik.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat doe je niet meer na zo'n tijd.
quote:
Hehe.quote:
Cool.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hehe.
Van de vakantie met schoonouders op vakantie geweest in Schotland. Heb mn vriendin alsnog meerdere keren afgevuld met zaad hoor.
Hulde.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hehe.
Van de vakantie met schoonouders op vakantie geweest in Schotland. Heb mn vriendin alsnog meerdere keren afgevuld met zaad hoor.
Niks mis meequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hehe.
Oke Wickedquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hehe.
Bij Wicked was het meer iets geweest in de trend van 'maar als ik had gewild had ik d'r gewoon een paar keer kunnen neuken'.quote:
Tot twee jaar geleden had mn vriendin nog een kamer naast de slaapkamer van der ouders. Houten muurtje ertussen. Gewoon geneukt, ondanks dat ik verscheidene malen midden in de nacht tegen de radiator bonkte als ik na de daad van mn vriendin rolde.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:07 schreef housesoftheholy het volgende:
Ja lekker joh, hoe dunner de muur ertussen hoe beter.
oh ja, zie het iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |