Eerst Marne-la-Vallée, lekker in de wachtrij bij menig achtbaan in Disney en dan naar Parijs (is er vlakbij)?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Neem je haar ook een keertje een weekendje mee naar Parijs, tijgertje?
Winkels, restaurants, Seine, Loevre, dat soort dingen natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Eerst Marne-la-Vallée, lekker in de wachtrij bij menig achtbaan in Disney en dan naar Parijs (is er vlakbij)?
Het is niet dezelfde grap, het is sowieso geen grap, maar een doodsverwensing.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Terugkaatsen met dezelfde grap
Eiffeltoren niet vergetenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Winkels, restaurants, Seine, Loevre, dat soort dingen natuurlijk.
Tegenwoordig moet je naar Antwerpen geloof ik.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ok stoer manquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:53 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Het is niet dezelfde grap, het is sowieso geen grap, maar een doodsverwensing.
En de Eiffeltoren inderdaad.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eiffeltoren niet vergeten
Paris, city of love
Naar de vogeltjesmarkt en de appeltjes op stokje, geglaceerd in zoete klerezooi niet te vergeten?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je naar Antwerpen geloof ik.
niet zo biggie doenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:53 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Het is niet dezelfde grap, het is sowieso geen grap, maar een doodsverwensing.
Moulin Rouge, dat is het enige wat ik ken in Parijs (nog nooit geweest).quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben gestopt met facebook dus dan maak je dat allemaal niet meer zo bewust mee.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Naar de vogeltjesmarkt en de appeltjes op stokje, geglaceerd in zoete klerezooi niet te vergeten?
Ik ben meer een natuurmens, maar op zich is het een mooie stad hoor. Genoeg te zien en te doen. Heb me er meerdere malen vermaakt en ik ga echt niet graag naar drukke steden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Moulin Rouge, dat is het enige wat ik ken in Parijs (nog nooit geweest).
Mooi dat het allemaal geen fuck uitmaakte toen onze broeders iedere nacht de halve stad afbraken maar nu er een stel kamelenrijders op 10.000 km afstand met wapens zwaaien is het levensgevaarlijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:55 schreef deadprez het volgende:
Parijs is gevaarlijk volgens de media.
#banlieuelifequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:56 schreef BozeHaas het volgende:
Had laatst een paar big macs gejat in Parijs![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:56 schreef BozeHaas het volgende:
Had laatst een paar big macs gejat in Parijs
waarheid, broederquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mooi dat het allemaal geen fuck uitmaakte toen onze broeders iedere nacht de halve stad afbraken maar nu er een stel kamelenrijders op 10.000 km afstand met wapens zwaaien is het levensgevaarlijk.
Antwerpen, daar studeer ik nu.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En de Eiffeltoren inderdaad.
[..]
Naar de vogeltjesmarkt en de appeltjes op stokje, geglaceerd in zoete klerezooi niet te vergeten?
Fake.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |