Zij wel van jullie?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja. Gratis op vakantie en van mijn ouders hebben we toch geen last.
Ja.quote:
quote:
moest lachenquote:
Paar maanden jonger dan ik.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat doe je niet meer na zo'n tijd.
quote:
Hehe.quote:
Cool.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hehe.
Van de vakantie met schoonouders op vakantie geweest in Schotland. Heb mn vriendin alsnog meerdere keren afgevuld met zaad hoor.
Hulde.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hehe.
Van de vakantie met schoonouders op vakantie geweest in Schotland. Heb mn vriendin alsnog meerdere keren afgevuld met zaad hoor.
Niks mis meequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hehe.
Oke Wickedquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hehe.
Bij Wicked was het meer iets geweest in de trend van 'maar als ik had gewild had ik d'r gewoon een paar keer kunnen neuken'.quote:
Tot twee jaar geleden had mn vriendin nog een kamer naast de slaapkamer van der ouders. Houten muurtje ertussen. Gewoon geneukt, ondanks dat ik verscheidene malen midden in de nacht tegen de radiator bonkte als ik na de daad van mn vriendin rolde.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:07 schreef housesoftheholy het volgende:
Ja lekker joh, hoe dunner de muur ertussen hoe beter.
oh ja, zie het iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |