Inderdaad, weekendje Berlijn lijkt me ook echt tof.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Parijs is prima maar Berlijn is leuker vind ik.
Ik zelf geef de voorkeur aan in een blokhut of misschien zo'n grote tent in Canada in de natuur zitten. 's Avonds een vuurtje stoken tegen de insecten en andere beesten. Overdag wandelingen maken door de bossen, vliegvissen op forellen en zalm en die roosteren. Dat soort dingen zijn mijn dingen. Ben absoluut geen stadsmens. Ben wel naar Bangkok, Goa, Mexico stad, dat soort steden geweest, maar man. Och, vreselijk. Geef mij maar de rust en vrijheid van de natuur.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Parijs is prima maar Berlijn is leuker vind ik.
Weekendje is te kort naar mijn mening. Maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen geïnteresseerd is in musea e.d.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:48 schreef ntm het volgende:
[..]
Inderdaad, weekendje Berlijn lijkt me ook echt tof.
Heb je in Parijs ook toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:48 schreef deadprez het volgende:
Marseille is pas een leuke stad, militairen met getrokken wapens in het ov en overal bedelaars
Machtig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zelf geef de voorkeur aan in een blokhut of misschien zo'n grote tent in Canada in de natuur zitten. 's Avonds een vuurtje stoken tegen de insecten en andere beesten. Overdag wandelingen maken door de bossen, vliegvissen op forellen en zalm en die roosteren. Dat soort dingen zijn mijn dingen. Ben absoluut geen stadsmens. Ben wel naar Bangkok, Goa, Mexico stad, dat soort steden geweest, maar man. Och, vreselijk. Geef mij maar de rust en vrijheid van de natuur.
Weet ik niet, daar ben ik voor het laatst geweest toen ik 8 was ofzo.quote:
Een blokhut vind ik ook wel watquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zelf geef de voorkeur aan in een blokhut of misschien zo'n grote tent in Canada in de natuur zitten. 's Avonds een vuurtje stoken tegen de insecten en andere beesten. Overdag wandelingen maken door de bossen, vliegvissen op forellen en zalm en die roosteren. Dat soort dingen zijn mijn dingen. Ben absoluut geen stadsmens. Ben wel naar Bangkok, Goa, Mexico stad, dat soort steden geweest, maar man. Och, vreselijk. Geef mij maar de rust en vrijheid van de natuur.
Dat lijkt mij ook wel vet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zelf geef de voorkeur aan in een blokhut of misschien zo'n grote tent in Canada in de natuur zitten. 's Avonds een vuurtje stoken tegen de insecten en andere beesten. Overdag wandelingen maken door de bossen, vliegvissen op forellen en zalm en die roosteren. Dat soort dingen zijn mijn dingen.
Dat klinkt niet verkeerd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Binnenkort kunnen we er in Nederland ook van genieten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Weet ik niet, daar ben ik voor het laatst geweest toen ik 8 was ofzo.
Nee joh, alsof we ons opeens iets aantrekken van de PVV.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Binnenkort kunnen we er in Nederland ook van genieten.
Met omhoog duwden zwaartekracht als het even kan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:50 schreef ntm het volgende:
Ideaalst is om in de stad te wonen in een rustige buurt met natuur.
Ik vond niet dat de PVV nou perse minder genuanceerd was dan de regering eigenlijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee joh, alsof we ons opeens iets aantrekken van de PVV.
Dat wel inderdaad. En door de media wordt men ook flink bang gemaakt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vond niet dat de PVV nou perse minder genuanceerd was als de regering eigenlijk. Beetje de acties van de Amerikanen bewonderen die onrechtmatig zijn. De grenzen vervagen wel heel rap zo.
Hehe, ik heb daar ook vaak over gedroomd ja. Lekker de natuur in trekken. Heeft iets romantisch. Uiteraard heeft het ook een keerzijde, maar het heeft iets moois.Het trekt mij meer dan de stad.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een blokhut vind ik ook wel wat. Lijkt me ook een fantastisch leven, klein huisje ergens ver weg een moestuintje en een stel geiten, maak mij de pis maar lauw.
Ik heb er zelf voor gezorgd dat ik zo'n 45 - 60 met de auto van de eerste grote stad vandaan zit. Net niet te ver voor mijn werk (als is dat nog iets langer rijden) maar ik zit helemaal in het groen. Ik moet er niet aan denken om mijn raam open te zetten en stedelijke herrie te horen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:50 schreef ntm het volgende:
Stad >> PlattelandIdeaalst is om in de stad te wonen in een rustige buurt met natuur. Vaak zijn dat ook de duurste buurten
De auto staat al weken voor te warmen in ieder geval.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad. En door de media wordt men ook flink bang gemaakt.
Misschien heb je toch wel gelijk.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De auto staat al weken voor te warmen in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |