Ja, wil je die?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je ook tips voor slechte films?
Mij verder ook niet hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het verbaast me helemaal niets dat je het er goed mee kon vinden.
Hadden jullie ook dat af en toe het gesprek stil viel en dat dan iemand vroeg 'hoe is het met de varkens' of 'hoe staat jullie mais' en dat het dan weer ineens een levendige boel was?quote:
Ik heb gehoord dat tandarts Van Spaendonck in St. Michielsgestel soms woedeaanvallen heeft waarbij hij geregeld alle tanden van zijn cliënten uit hun bek slaat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:06 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Tandarts van Spaendonck in St. Michielsgestel?
Dat soort zinnen zijn gespreksopeners, geen redders.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hadden jullie ook dat af en toe het gesprek stil viel en dat dan iemand vroeg 'hoe is het met de varkens' of 'hoe staat jullie mais' en dat het dan weer ineens een levendige boel was?
Nee, maar dat was niet erg.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:10 schreef vigilant7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weet niet of ze zichtbaar waren
Rare man maar voor twee tientjes per controle mag hij wat mij betreft best een tand als souvenir meenemen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:09 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat tandarts van Spaendonck in St. Michielsgestel soms woedeaanvallen heeft waarbij hij geregeld alle tanden van zijn cliënten uit hun bek slaat.
Heb je nog gehosseld?quote:
Ah. Ik dacht het zo werkte joh.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat soort zinnen zijn gespreksopeners, geen redders.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:11 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb je al iets gemaakt van je sociale leven?
+'What aboot them spuds, 'eh?'quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah. Ik dacht het zo werkte joh.
Dit zijn ook prima openingszinnen in een groot gedeelte van Nederland hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hadden jullie ook dat af en toe het gesprek stil viel en dat dan iemand vroeg 'hoe is het met de varkens' of 'hoe staat jullie mais' en dat het dan weer ineens een levendige boel was?
Hoe is het, om maar te referen naar een liedje van Van Morrison, met Gloria - oftewel, het treinmeisje?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |