Denk dat we dan maar direct door moeten naar IS en wat heiden belasting betalen.quote:
Canadaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zelf geef de voorkeur aan in een blokhut of misschien zo'n grote tent in Canada in de natuur zitten. 's Avonds een vuurtje stoken tegen de insecten en andere beesten. Overdag wandelingen maken door de bossen, vliegvissen op forellen en zalm en die roosteren. Dat soort dingen zijn mijn dingen. Ben absoluut geen stadsmens. Ben wel naar Bangkok, Goa, Mexico stad, dat soort steden geweest, maar man. Och, vreselijk. Geef mij maar de rust en vrijheid van de natuur.
En zulke toffe mensen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:56 schreef eend112 het volgende:
[..]
Canadadaar wil ik mijn laatste jaren wel slijten
Heb er familie waar ik soms in de vakantie heen ga, is echt prachtig mooi
Ja dat is wel lekker, die rust. Mijn familie in Tunesië woont op het platteland, vind het ook wel fijn de rust. Alleen na 2 weken ga ik me toch echt vervelen, want er is gewoon weinig te beleven. In de stad is er altijd wel wat te doen. Daarom vind ik het ideaal als je in een stad woont (of vlakbij) waar het toch rustig is met natuur. Zoals in Rotterdam, kralingse plas.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hehe, ik heb daar ook vaak over gedroomd ja. Lekker de natuur in trekken. Heeft iets romantisch. Uiteraard heeft het ook een keerzijde, maar het heeft iets moois.Het trekt mij meer dan de stad.
[..]
Ik heb er zelf voor gezorgd dat ik zo'n 45 - 60 met de auto van de eerste grote stad vandaan zit. Net niet te ver voor mijn werk (als is dat nog iets langer rijden) maar ik zit helemaal in het groen. Ik moet er niet aan denken om mijn raam open te zetten en stedelijke herrie te horen.
Kan je later toch inhalen als je miljonair bent?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:58 schreef deadprez het volgende:
Flikkers, ik ben nooit verder dan Spanje geweest.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan je later toch inhalen als je miljonair bent?
Tsja met een uitkering kom je niet zo ver.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:58 schreef deadprez het volgende:
Boeiend.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:00 schreef RetRy32 het volgende:
Ik denk niet dat deadprez heel oud gaat worden
Die landgenoten van je gaan anders ook ieder jaar naar Marokko.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:00 schreef ntm het volgende:
[..]
Tsja met een uitkering kom je niet zo ver.
Ah, Kralingen. Als je vroeger een heer was van stand - met vaak een goed lopend havenbedrijf - dan trok je daar heen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja dat is wel lekker, die rust. Mijn familie in Tunesië woont op het platteland, vind het ook wel fijn de rust. Alleen na 2 weken ga ik me toch echt vervelen, want er is gewoon weinig te beleven. In de stad is er altijd wel wat te doen. Daarom vind ik het ideaal als je in een stad woont (of vlakbij) waar het toch rustig is met natuur. Zoals in Rotterdam, kralingse plas.
Mwah, overal ter wereld is het hetzelfde hoor. Je hebt toffe mensen maar ook klootzakken. Waar je ook gaat zitten, maakt niet uit waar, het is overal hetzelfde.quote:
3x geklikt op die site, krijg nu een mail dat ze me volgende week met de jeep ophalen bij een Ecuadoraans vliegveld.quote:
Nieuw Zeeland kom hatenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:58 schreef deadprez het volgende:
Mazzelaar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:02 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
3x geklikt op die site, krijg nu een mail dat ze me volgende week met de jeep ophalen bij een Ecuadoraans vliegveld.
Mee naar Spanje in de zak van Sinterklaas zeker.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:58 schreef deadprez het volgende:
ik dacht dat jij pauper was net als ikquote:
Ik vind de sfeer in Canada beduidend aangenamer dan de sfeer in Nederland. En met Canada bedoel ik Saskatchewan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mwah, overal ter wereld is het hetzelfde hoor. Je hebt toffe mensen maar ook klootzakken. Waar je ook gaat zitten, maakt niet uit waar, het is overal hetzelfde.
Deadprez???quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die landgenoten van je gaan anders ook ieder jaar naar Marokko.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet wat me bezielde.quote:
connecties jwtquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik dacht dat jij pauper was net als ik
[..]
Ik ga wel voor je, wordt ook hoogste tijd voor mij.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:03 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Maar ik moet dinsdag naar de tandarts?
Je verstandige ik nam de overmachtquote:
[..]
Dan reageer ik er ook maar op.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die hebben naast de uitkering ook andere handeltjes ofcourse.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Die hebben naast de uitkering ook andere handeltjes ofcourse.
wow toeval ik ook( hoe laatquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:03 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Maar ik moet dinsdag naar de tandarts?
Oke bedankt, ze staan buiten net nadat je van de roltrappen af bent.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ga wel voor je, wordt ook hoogste tijd voor mij.
Camping PowNed ging naar Spanje dit jaar?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:58 schreef deadprez het volgende:
HAHAHAHAhaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Camping PowNed ging naar Spanje dit jaar?
Moet ik de drugs op de heen- of terugweg meenemen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:05 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Oke bedankt, ze staan buiten net nadat je van de roltrappen af bent.
nee met de bois naar salou togquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Camping PowNed ging naar Spanje dit jaar?
Ah. Daar ben ik nooit geweest. Mijn vrouw komt uit Ontario, Noorden, tegen Quebec aan. Ze spreekt ook aardig frans, beter dan ik, maar goed met je m' appelle ben je al aardig in de buurt van mijn niveau.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind de sfeer in Canada beduidend aangenamer dan de sfeer in Nederland. En met Canada bedoel ik Saskatchewan.
11:15quote:
Drugs naar Ecuador brengen, echte handelaar ben je danquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moet ik de drugs op de heen- of terugweg meenemen?
Het waren allemaal hillbilly's maar ik kon daar wel goed mee. Bovendien had ik zwaar aanzien omdat ik een dikke pickup reed.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah. Daar ben ik nooit geweest. Mijn vrouw komt uit Ontario, Noorden, tegen Quebec aan. Ze spreekt ook aardig frans, beter dan ik, maar goed met je m' appelle ben je al aardig in de buurt van mijn niveau.
Kan toch 3/4 mee nemen, kennen ze daar vast niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:06 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Drugs naar Ecuador brengen, echte handelaar ben je dan
Het verbaast me helemaal niets dat je het er goed mee kon vinden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het waren allemaal hillbilly's maar ik kon daar wel goed mee. Bovendien had ik zwaar aanzien omdat ik een dikke pickup reed.
Heb je ook tips voor slechte films?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:06 schreef RetRy32 het volgende:
Aanrader voor iedereen die een goede film wil kijken...
Coherence (2013) - IMDb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |