• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
Of stuck on you.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:38 schreef FritsFlits het volgende: [..] Volgens mij gaat ze Steelers Wheel zingen
Groep hetero mag hem houden hoor...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat marvin op mannen valt. Denk ik.
quote:
dan is hij wel goed opgedroogdquote:
pijnlijk.quote:
Dat is retro.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Giletjes, die kunnen toch al niet meer sinds de jaren 80, toch?
Nee. Gewoon tijdloosquote:
Zo een grote deuren heb ik niet hoor....quote:
Is dat grappig?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:44 schreef hunter2011 het volgende:
Ze kan alleen met 1 arm omhoog juichen
Dark eerder.quote:
Hallo jamai, goeie opvolgerquote:
Alsof er niet genoeg van die hysterische nichten zonder talent op tv zijn.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:46 schreef vencodark het volgende:
Dit is zo'ntype dat als het zingen niks wordt, je hem op allerlei andere plekken terugziet. Zoals Ferry Doedels.
Ferry heeft een mooier lichaam dan deze jongenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:46 schreef vencodark het volgende:
Dit is zo'ntype dat als het zingen niks wordt, je hem op allerlei andere plekken terugziet. Zoals Ferry Doedels.
Dat hield Roy Donders ook niet tegen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:46 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ferry heeft een mooier lichaam dan deze jongen
Alweer? blijft niks over van die crisis zo..quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat hield Roy Donders ook niet tegen.
Truequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat hield Roy Donders ook niet tegen.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:54 schreef Uccie het volgende:
Gatver, roze koeken, daar heb ik me ooit zo ziek aan gegeten, dat ik ze nooit meer lust.
Waarom heb je ze dan in huis?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:54 schreef Uccie het volgende:
Gatver, roze koeken, daar heb ik me ooit zo ziek aan gegeten, dat ik ze nooit meer lust.
Zie mijn link hierboven. Idols 4.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:55 schreef ranja het volgende:
Die Marvin, die heeft toch ook al eerder ergens aan meegedaan of niet? idols./xfactor/popstars. zoiets...
nee reclame netquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:57 schreef vencodark het volgende:
Ok ik verwachtte dat iemand zou drukken.
Niks gemist dus?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:57 schreef Symphonic het volgende:
hebben ze alle bagger bewaard voor vandaag?
Nog leuker, hij is een vriend/kennis van Fred. Die kwam hem de gouden sh... envelop geven.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:58 schreef roos85 het volgende:
Ik viel bijna aan het eind van zijn auditie in, dacht even dat Fred van Leer er stond
Gebeurt al automatisch door m'n griep, maar valt meequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:58 schreef Stickertje het volgende:
als je je ogen dichtknijpt lijkt hij op ferry doedens
idem, echt de grijze middelmaat en alles daar onderquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:58 schreef MissJ het volgende:
er is in deze aflevering nog geen 1 kandidaat geweest die me écht boeit
het hele seizoen tot nu toe is errrrrrg middelmatig tot slechtquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:58 schreef MissJ het volgende:
er is in deze aflevering nog geen 1 kandidaat geweest die me écht boeit
ik heb toch wel hele leuke dingen voorbij horen komenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:59 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
het hele seizoen tot nu toe is errrrrrg middelmatig tot slecht
ik ook, maar die zijn op 1 hand te tellenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb toch wel hele leuke dingen voorbij horen komen
Inderdaad.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:00 schreef hunter2011 het volgende:
als je zou zeggen dat dit een russisch meisje zou zijn, zou ik het ook geloven
halve handquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik ook, maar die zijn op 1 hand te tellen
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:02 schreef Stickertje het volgende:
als zij op mijn verjaardag zou komen zingen, zou ik ervoor zorgen dat ik mijn volgende verjaardag niet meer meemaak
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Nog leuker, hij is een vriend/kennis van Fred. Die kwam hem de gouden sh... envelop geven.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:02 schreef Stickertje het volgende:
als zij op mijn verjaardag zou komen zingen, zou ik ervoor zorgen dat ik mijn volgende verjaardag niet meer meemaak
typex tandenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:03 schreef hunter2011 het volgende:
Knapper dan ferry, zijn tandjes zijn wel minder wit
Bam, bam, bam ineens. IS is jaloersquote:
die sla ik dit jaar ff overquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:04 schreef Joooo-pi het volgende:
TAL / The Voice 5 - Adoptiespel / Adopteer een kandidaat
iemand?
ik heb er al 3quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:04 schreef Joooo-pi het volgende:
iemand?
Waarom nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:04 schreef Joooo-pi het volgende:
iemand?
Nou, plat is ook niet mooi hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Man met een dikke kont staat raar.
Dan is er zeker één doorquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:07 schreef roos85 het volgende:
Goffer weer adoptiekindje naar Ilse![]()
Als ze Pim & Frank maar niet tegen elkaar laat battlen..
Sing/songwriter?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:08 schreef Symphonic het volgende:
waaro is er niet een talentenjacht echt voor muzikanten (instrumentalisten dus)
en niet dat kut orkest ding dat er nu aan gaat komen
Eerlijk, daar kijkt geen hond naar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:08 schreef Symphonic het volgende:
waaro is er niet een talentenjacht echt voor muzikanten (instrumentalisten dus)
en niet dat kut orkest ding dat er nu aan gaat komen
ik weet niet precies wat ik las, maar het was iets heel andersquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:07 schreef roos85 het volgende:
Goffer weer adoptiekindje naar Ilse![]()
Als ze Pim & Frank maar niet tegen elkaar laat battlen..
Over roze koekenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:09 schreef Laysa het volgende:
we kijken naar de Voice tussen de reclames door
Paar jaar terug hadden ze dat programma bij BNN waar ze een band gingen samenstellen. Dat was leuk.quote:
Zijn ook geen bizar moeilijke vragen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb echt teveel tv gekeken in m'n jeugd, ik weet alle antwoorden
Uccie zit nog steeds met een emmer naast haar stoelquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Uccie zit nog steeds met een emmer naast haar stoel
teder kuste hij haar lippenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:20 schreef FritsFlits het volgende:
Haar linkerbeen is blij
Haar rechterbeen is blij
Ze spreidt ze in de lucht
En schudt ze allebei
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:22 schreef vencodark het volgende:
Die uithaal is toch gewoon om tijd te rekken?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
teder kuste hij haar lippen
zij, niet helemaal op haar gemak
sloot plotseling haar benen
zodat zijn brilletje brak
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
teder kuste hij haar lippen
zij, niet helemaal op haar gemak
sloot plotseling haar benen
zodat zijn brilletje brak
it's a small world after allquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:23 schreef Cee het volgende:
Voorprogramma van Trijntje.
En de TVOH-bingokaart is weer vol.
Nee toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:26 schreef vencodark het volgende:
Maare alle blind auditions zin op 1 dag blijkbaar?
omdat de jury steeds dezelfde kleren aan heeft?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:26 schreef vencodark het volgende:
Maare alle blind auditions zin op 1 dag blijkbaar?
Meer voor de comtinuiteit lijkt mequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
omdat de jury steeds dezelfde kleren aan heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |