Waarom niet? Het is op de publieke zender.quote:
Doen ze altijd als Nederland speelt? Dan is er gewoon geen uitzending omdat je dan onmogelijk kijkers trekt en de analytici naar Nederland willen kijken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is op de publieke zender.
Ik zie het. Vrijdag is er darts en maandag is nog niet bekend.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doen ze altijd als Nederland speelt? Dan is er gewoon geen uitzending omdat je dan onmogelijk kijkers trekt en de analytici naar Nederland willen kijken.
Doorgestuurd naar GGMM.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:48 schreef HPLC het volgende:
KazachstanAls dat een Nederlaag gaat worden dan neem ik de rest van mijn FOK!leven een UI van Gesink
Ik was te lui om die topic te zoekenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:24 schreef Karina het volgende:
[..]
VBL / Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...
Ik moest ook even zoeken want ik kon niet meer op de TT komen. Anders had ik het zo gevonden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik was te lui om die topic te zoekenmaar het is wel dood zeg
Kan je na afloop weer een afkraakrecensie schrijven over de ArenA.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga naar Nederland - Kazachstan![]()
Zal wel genieten worden
Kazachstan, altijd lastig hoor. Dan kun je maar beter op zeker spelen, het anti voetbal weer van stal halen en voorin gaan duikelen.quote:
Dit. Ook geen Vi nuquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
Idioterie. De eredivisie is 8 wedstrijden oud en al 2x stilgelegd voor een interlandbreak
We hebben Robben, komt goed.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gelijkspel tegen Kazachstan en verlies uit bij IJsland.. dat EK kunnen we vergeten
Hier ben ik het niet mee eens hoor Stijn. Op de radio is Sjek juist leuk om te horen.quote:Ook kunt u op de radio afstemmen om dorpsidioot Van Gelder te horen met zijn debiele commentaar.
Ik sluit me hierbij aan. Ik weet niet wat Stijn gedronken heeft.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens hoor Stijn. Op de radio is Sjek juist leuk om te horen.
Beetje jammer dit.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk op vrijdag niet, en er is 50% kans dat ik op maandag ook niet kijk. FEEST!
Hoezo? De enige reden om naar het Nederlands elftal te kijken is Robben. (En op maandag Sigthorgod.)quote:
Daar heb je een punt maar alsnog IJsland uit is toch wel een mooie wedstrijd?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo? De enige reden om naar het Nederlands elftal te kijken is Robben. (En op maandag Sigthorgod.)
Ja, die wil ik op zich nog wel zien (meer als IJslandfreak dan als Oranjesupporter) maar Kazachstan boeit me helemaal niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daar heb je een punt maar alsnog IJsland uit is toch wel een mooie wedstrijd?
Naja, als niemand hier Kazachstan thuis kijkt dan haak ik ook afquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, die wil ik op zich nog wel zien (meer als IJslandfreak dan als Oranjesupporter) maar Kazachstan boeit me helemaal niet.
ik ga darts kijkenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
GGMM, Davy en Stijn zullen vast wel kijken. Die jongens moeten wat met hun leven
Jou neem ik dus helemaal niet meer serieus vanaf nu.quote:
Ik kijk een stukje denk ik. Op vrijdagavond heb ik meestal wel wat anders te doenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
GGMM, Davy en Stijn zullen vast wel kijken. Die jongens moeten wat met hun leven
IJsland uit een mooie wedstrijd. De tering zeg.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
En voor vrijdag maken we het wel gezellig hier
Mooi dat je het kort hebt gehouden. Nuttig.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
IJsland uit een mooie wedstrijd. De tering zeg.
Ijsland uit een mooie wedstrijdquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mooi dat je het kort hebt gehouden. Nuttig.
Grappig manquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ijsland uit een mooie wedstrijd![]()
![]()
![]()
als dat tegenwoordig al een mooie wedstrijd is kunnen we maar beter onszelf castreren en de vrouwen steriliseren om ervoor te zorgen dat er geen nageslacht meer voortkomt die op voetbal gaan en dan gescout worden en vervolgens de voetbalopleiding doorstaan om vervolgens profvoetballer te worden en mee te mogen doen aan dit soort 'mooie wedstrijden' !![]()
!
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:20 schreef KingRoland het volgende:
Zoiets als zeggen dat Juve - Greuter Fürth een mooi affiche is.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
exact wat ik ook dacht hahahha zie mijn comment keiharde diss jegens kingroland
Helemaal mooi man, gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
exact wat ik ook dacht hahahha zie mijn comment keiharde diss jegens kingroland
quote:
ah, op je pik getraptquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Helemaal mooi man, gefeliciteerd
joodquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga naar Nederland - Kazachstan![]()
Zal wel genieten worden
eng, eng, engquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:47 schreef Slobeend het volgende:
Van Marwijk en Van Bommel, man man man
Heb godverdomme morgen de hele dag vrij moeten nemen zodat ik me mentaal kan voorbereiden om die sporthalquote:
quote:Vermoedelijke opstelling (AD): Cillessen; Van der Wiel, De Vrij, Martins Indi en Blind; Afellay, De Jong en Sneijder; Robben, Van Persie en Lens.
Deze ouwe trekhaak wil, hou je adem in, Van Dijk naast De Vrij. Indi linksback. De Jong en Blind op het middenveld. Van Persie achter Huntelaar, en Robben en Narsingh/Promes op de flanken. Ben een beetje klaar met Sneijder, laat hem ook maar afzwaaien. Lens is te dik.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat wil jij dan zien, ouwe trekhaak.
Maar trekhaakje, waarom Van Dijk?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Deze ouwe trekhaak wil, hou je adem in, Van Dijk naast De Vrij. Indi linksback. De Jong en Blind op het middenveld. Van Persie achter Huntelaar, en Robben en Narsingh/Promes op de flanken. Ben een beetje klaar met Sneijder, laat hem ook maar afzwaaien. Lens is te dik.
Promes of Narsingh omdat ik Lens helemaal nooit iets goeds zie doen. Van Dijk omdat leuke hype. Blind speelt prima op het middenveld, waarom dan linksback zetten terwijl je ook Indi hebt die redelijk vaak linksback speelt bij Porto. Maar goed, opstelling tegen Kazachstan, waar gaat het eigenlijk over.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar trekhaakje, waarom Van Dijk?
Maar trekhaakje, waarom Narsingh? We spelen niet tegen ploegen waarbij zijn snelheid waardevol is.
twitter:JeroenElshoff twitterde op donderdag 09-10-2014 om 17:02:32Kazachstan getroffen door blessuregolf. Aanvoerder Nuserbaev, Logvinenko, Smakov, Islamkhan en Zhukov zijn er niet bij. Belangrijke spelers. reageer retweet
Waarom klaar met Sneijder? Ik vond nu eindelijk juist op het wk dat hij zijn taken beter uitvoerde. Al lijkt onder Hiddink weer terug te zakken naar alle ballen op goal en effecten ballen die de aannames moeilijk maakt. als dat gebeurd mag hij er van mij inderdaad ook uitquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Deze ouwe trekhaak wil, hou je adem in, Van Dijk naast De Vrij. Indi linksback. De Jong en Blind op het middenveld. Van Persie achter Huntelaar, en Robben en Narsingh/Promes op de flanken. Ben een beetje klaar met Sneijder, laat hem ook maar afzwaaien. Lens is te dik.
Hij mag wel weer de kans krijgen toch? Al was hij onder van Gaal (waar hij ook de kans kreeg) eigenlijk behoorlijk slecht. (veel balverlies, weinig loopacties en geen goals dacht ik zelfs) Maar nu is hij meer in vorm als toen dus wie weet.quote:
Dat gevoel heb ik meer bij Veltman en Klaassen eigenlijkquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:47 schreef GGMM het volgende:
Ik kan nog steeds niet geloven dat Bruma en Zoet geselecteerd zijn.![]()
![]()
Right, ik geloof je.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik meer bij Veltman en Klaassen eigenlijk
Sneijder laat al jaren niks bijzonders meer zien in Oranje.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:36 schreef Orange2012 het volgende:
[..]
Waarom klaar met Sneijder? Ik vond nu eindelijk juist op het wk dat hij zijn taken beter uitvoerde.
Ga je ook een wedstrijdsjaal kopen? Collector's itemquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heb godverdomme morgen de hele dag vrij moeten nemen zodat ik me mentaal kan voorbereiden om die sporthalhad liever met kerst een extra dagje vrij gehad maar dat gaat nou weer hier aan op
Het is dat ik morgen jarig ben en ter ere daarvan de kaarten gekregen heb, anders was er geen haar op m'n hoofd die er ook maar aan gedacht had die kant op te gaan.
Alleen zoveel mogelijk bier zodat ik niet door heb waar ik eigenlijk ben. En warme bitterballen natuurlijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ga je ook een wedstrijdsjaal kopen? Collector's item
Oke, ik probeer je te begrijpen. Je hoeft geen fan van wijnaldum zijn of sneijder. maar "hij rent maar wat rond" niet echt een goed argument is. Ik vind sneijder ook overrated, zeker op het wk 2010 en ek 2012 al helemaal. wijnaldum vind ik wat moeilijker te beoordelen, maar onzichtbaar is hij zeker niet. Ik kan het wel begrijpen, de enige die op tv vaak niet onzichtbaar lijkt, is robben. Maar dat heeft wel zn oorzaken. de algemene voetbal fan let niet op een compleet wedstrijd beeld, of een geheel. de tv bied ook geen gelegenheid tot een goed wedstrijd beeld van een speler. ook de analyses niet. het gaat vaak om hoogte punten, dus scoort sneijder op een belangrijk moment, ziet men hem ineens en wordt hij beoordeeld als dat hij goede wedstrijd heeft gespeeld. Scoort hij niet, ook al voert hij zijn taken in het team zeer goed uit, valt dat niet op. Robben wel, door zijn snelheid, dribbel en gezicht naar het goal. Dat zijn kwaliteiten die opvallen. Dat is fantastisch en kan hij eigenlijk niets meer verkeerd doen. terwijl robben eigenlijk helemaal niet zo productief is. ook op het wk niet. hij heeft een zeer slecht rechter been, passing is vaak niet zuiver of door gebrek aan overzicht te laat. en eigenlijk vind ik dat zijn loop acties zonder bal bijna altijd in eigen belang zijn, ik zie hem bijvoorbeeld weinig ruimtes creëren voor medespelers. Maar, door zijn enorme snelheid, buitengewone dribbel en dreiging naar voor en nu ook zijn fitheid, is dat een grote meer waarde voor oranje. de meerwaarde van een N. de jong lijkt misschien minder, maar dat komt door zijn positie en kwaliteiten, die zijn op het oog leuk te zien, maar hij zal nooit een wereld ster kunnen worden als een robben. ook al is hij met zijn kwaliteiten, net zo belangrijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Sneijder laat al jaren niks bijzonders meer zien in Oranje.
Verder ben ik een anti-fan van Wijnaldum.. waarom die man steeds wordt opgesteld is mij een raadsel. Is vaak totaal onzichtbaar, rent een beetje in het rond en tegen Tsjechië had hij maar 19 balcontacten. Waarom doe je dan mee?
ah jonge jij bent zeker tegen brazilie vergeten in de troostfinale wat wijnaldum toen voor ons deed?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Sneijder laat al jaren niks bijzonders meer zien in Oranje.
Verder ben ik een anti-fan van Wijnaldum.. waarom die man steeds wordt opgesteld is mij een raadsel. Is vaak totaal onzichtbaar, rent een beetje in het rond en tegen Tsjechië had hij maar 19 balcontacten. Waarom doe je dan mee?
Vooral die Zhukov zegquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:26 schreef Karina het volgende:
Nu gaan we zeker winnen, Kazachstan mist wat spelers:twitter:JeroenElshoff twitterde op donderdag 09-10-2014 om 17:02:32Kazachstan getroffen door blessuregolf. Aanvoerder Nuserbaev, Logvinenko, Smakov, Islamkhan en Zhukov zijn er niet bij. Belangrijke spelers. reageer retweet
Ik heb dit niet gelezen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:35 schreef Orange2012 het volgende:
[..]
Oke, ik probeer je te begrijpen. Je hoeft geen fan van wijnaldum zijn of sneijder. maar "hij rent maar wat rond" niet echt een goed argument is. Ik vind sneijder ook overrated, zeker op het wk 2010 en ek 2012 al helemaal. wijnaldum vind ik wat moeilijker te beoordelen, maar onzichtbaar is hij zeker niet. Ik kan het wel begrijpen, de enige die op tv vaak niet onzichtbaar lijkt, is robben. Maar dat heeft wel zn oorzaken. de algemene voetbal fan let niet op een compleet wedstrijd beeld, of een geheel. de tv bied ook geen gelegenheid tot een goed wedstrijd beeld van een speler. ook de analyses niet. het gaat vaak om hoogte punten, dus scoort sneijder op een belangrijk moment, ziet men hem ineens en wordt hij beoordeeld als dat hij goede wedstrijd heeft gespeeld. Scoort hij niet, ook al voert hij zijn taken in het team zeer goed uit, valt dat niet op. Robben wel, door zijn snelheid, dribbel en gezicht naar het goal. Dat zijn kwaliteiten die opvallen. Dat is fantastisch en kan hij eigenlijk niets meer verkeerd doen. terwijl robben eigenlijk helemaal niet zo productief is. ook op het wk niet. hij heeft een zeer slecht rechter been, passing is vaak niet zuiver of door gebrek aan overzicht te laat. en eigenlijk vind ik dat zijn loop acties zonder bal bijna altijd in eigen belang zijn, ik zie hem bijvoorbeeld weinig ruimtes creëren voor medespelers. Maar, door zijn enorme snelheid, buitengewone dribbel en dreiging naar voor en nu ook zijn fitheid, is dat een grote meer waarde voor oranje. de meerwaarde van een N. de jong lijkt misschien minder, maar dat komt door zijn positie en kwaliteiten, die zijn op het oog leuk te zien, maar hij zal nooit een wereld ster kunnen worden als een robben. ook al is hij met zijn kwaliteiten, net zo belangrijk.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou wel bazig zijn als ze dit afspelen.
Ijsland uit een mooie wedstrijdquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
En voor vrijdag maken we het wel gezellig hier
IJsland niet ijsland.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ijsland uit een mooie wedstrijd
twitter:Dirk_18_Kuyt twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 19:42:19Kuyt op links, Kuyt op rechts, Kuyt voorin en Kuyt achterin. Weinig veranderd maar nu vanuit Istanbul. Succes mannen!
reageer retweet
?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een topshow zal het niet wordenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Kan me niet voorstellen dat mensen hier met plezier naar gaan kijken
daarom darts met griffingod, gerrie, mvg en taylorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:55 schreef PowerLoungen het volgende:
de tv staat wel aan bij mij hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:55 schreef PowerLoungen het volgende:
juistemquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
daarom darts met griffingod, gerrie, mvg en taylor
#SelfMadeBigBawsquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:49 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:Dirk_18_Kuyt twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 19:42:19Kuyt op links, Kuyt op rechts, Kuyt voorin en Kuyt achterin. Weinig veranderd maar nu vanuit Istanbul. Succes mannen! [ afbeelding ] reageer retweet
Je gaat gewoon kijken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfkastijdingquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
de tv staat wel aan bij mij hoor
twitter:Dirk_18_Kuyt twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 19:42:19Kuyt op links, Kuyt op rechts, Kuyt voorin en Kuyt achterin. Weinig veranderd maar nu vanuit Istanbul. Succes mannen! http://t.co/SQOM9p7cg9 reageer retweet
ah joh, nederland moet winnen anders is het exitEK exitGUUS en comebackKUYTquote:
Moest al eerder exit guus zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ah joh, nederland moet winnen anders is het exitEK exitGUUS en comebackKUYT
dus er zit wel dergelijk wat op het spel en ik ga KIJKEH
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:57 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Dirk_18_Kuyt twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 19:42:19Kuyt op links, Kuyt op rechts, Kuyt voorin en Kuyt achterin. Weinig veranderd maar nu vanuit Istanbul. Succes mannen! http://t.co/SQOM9p7cg9 reageer retweet
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
Cutequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:57 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Dirk_18_Kuyt twitterde op vrijdag 10-10-2014 om 19:42:19Kuyt op links, Kuyt op rechts, Kuyt voorin en Kuyt achterin. Weinig veranderd maar nu vanuit Istanbul. Succes mannen! http://t.co/SQOM9p7cg9 reageer retweet
Op tv is Vincent nu aan het woord.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wanneer begint die zooi eigenlijk ? zie nog niks op stream
dat is nu net het probleem..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op tv is Vincent nu aan het woord.
20:45quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wanneer begint die zooi eigenlijk ? zie nog niks op stream
Nu nog Elia en Braafheid terugquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Afellay, v.d. Wiel, lijkt wel alsof het weer 2010 is.
De tijd moet toch gevuld wordenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bert zit gewoon serieus die spelers te analyseren.
Sowieso drie kwartier voor beschouwenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bert zit gewoon serieus die spelers te analyseren.
Etter met dat "papa"-shirt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:57 schreef Evertjan het volgende:
Het is nu belangrijk om te winnen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:30 schreef Caland het volgende:
Als de goal lang uitblijft dan kan het lastig worden.
- Bert van Marwijk
Jaja, per ongelukquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben wel 's per ongeluk het verkeerde volkslied in gestart
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Was de rest van de grote 3 maar aanwezig, Mempis en Strootgod
Inderdaad. Dat hoort gewoon Lee Towers te zijn met zijn beroemde You'll never walk alone.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:43 schreef Specularium het volgende:
Kunnen ze dat liedje van die knakworstboer niet een keer vervangen?
Wat?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/292597-robben-acht-jaar-28-blessures.html
El Ghaziquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Schijnt het goed in Griekenland te doen...vaag me af wie je anders zou moeten opstellen.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 20:57 schreef sneakydesert het volgende:
Van Persie alweer buitenspel, die gast leert het ook nooit.
Goede kool jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:02 schreef Caland het volgende:
Kazachstaantje kopt hem gewoon prima binnen man. Ja toch. Helemaal niks mis mee.
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:03 schreef Dos37 het volgende:
Dat wordt een rustige zomer over twee jaar
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:03 schreef Dos37 het volgende:
Dat wordt een rustige zomer over twee jaar
quote:
Ach joh, Pico is een beetje aan het rellen omdat hij gefrustreerd is. Geen aandacht aan besteden.quote:
Is goed.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
NL heeft niets op een EK te zoeken. Zeker over twee jaar niet meer.
nu al een topwedstrijdquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:55 schreef PowerLoungen het volgende:
gefrustreerd omdat er geen clubvoetbal is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach joh, Pico is een beetje aan het rellen omdat hij gefrustreerd is. Geen aandacht aan besteden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |