Waarom niet? Het is op de publieke zender.quote:
Doen ze altijd als Nederland speelt? Dan is er gewoon geen uitzending omdat je dan onmogelijk kijkers trekt en de analytici naar Nederland willen kijken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is op de publieke zender.
Ik zie het. Vrijdag is er darts en maandag is nog niet bekend.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doen ze altijd als Nederland speelt? Dan is er gewoon geen uitzending omdat je dan onmogelijk kijkers trekt en de analytici naar Nederland willen kijken.
Doorgestuurd naar GGMM.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:48 schreef HPLC het volgende:
KazachstanAls dat een Nederlaag gaat worden dan neem ik de rest van mijn FOK!leven een UI van Gesink
Ik was te lui om die topic te zoekenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:24 schreef Karina het volgende:
[..]
VBL / Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...
Ik moest ook even zoeken want ik kon niet meer op de TT komen. Anders had ik het zo gevonden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik was te lui om die topic te zoekenmaar het is wel dood zeg
Kan je na afloop weer een afkraakrecensie schrijven over de ArenA.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga naar Nederland - Kazachstan![]()
Zal wel genieten worden
Kazachstan, altijd lastig hoor. Dan kun je maar beter op zeker spelen, het anti voetbal weer van stal halen en voorin gaan duikelen.quote:
Dit. Ook geen Vi nuquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
Idioterie. De eredivisie is 8 wedstrijden oud en al 2x stilgelegd voor een interlandbreak
We hebben Robben, komt goed.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gelijkspel tegen Kazachstan en verlies uit bij IJsland.. dat EK kunnen we vergeten
Hier ben ik het niet mee eens hoor Stijn. Op de radio is Sjek juist leuk om te horen.quote:Ook kunt u op de radio afstemmen om dorpsidioot Van Gelder te horen met zijn debiele commentaar.
Ik sluit me hierbij aan. Ik weet niet wat Stijn gedronken heeft.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens hoor Stijn. Op de radio is Sjek juist leuk om te horen.
Beetje jammer dit.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk op vrijdag niet, en er is 50% kans dat ik op maandag ook niet kijk. FEEST!
Hoezo? De enige reden om naar het Nederlands elftal te kijken is Robben. (En op maandag Sigthorgod.)quote:
Daar heb je een punt maar alsnog IJsland uit is toch wel een mooie wedstrijd?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo? De enige reden om naar het Nederlands elftal te kijken is Robben. (En op maandag Sigthorgod.)
Ja, die wil ik op zich nog wel zien (meer als IJslandfreak dan als Oranjesupporter) maar Kazachstan boeit me helemaal niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daar heb je een punt maar alsnog IJsland uit is toch wel een mooie wedstrijd?
Naja, als niemand hier Kazachstan thuis kijkt dan haak ik ook afquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, die wil ik op zich nog wel zien (meer als IJslandfreak dan als Oranjesupporter) maar Kazachstan boeit me helemaal niet.
ik ga darts kijkenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
GGMM, Davy en Stijn zullen vast wel kijken. Die jongens moeten wat met hun leven
Jou neem ik dus helemaal niet meer serieus vanaf nu.quote:
Ik kijk een stukje denk ik. Op vrijdagavond heb ik meestal wel wat anders te doenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
GGMM, Davy en Stijn zullen vast wel kijken. Die jongens moeten wat met hun leven
IJsland uit een mooie wedstrijd. De tering zeg.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daar heb je een punt maar alsnog IJsland uit is toch wel een mooie wedstrijd?
En voor vrijdag maken we het wel gezellig hier
Mooi dat je het kort hebt gehouden. Nuttig.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
IJsland uit een mooie wedstrijd. De tering zeg.
Ijsland uit een mooie wedstrijdquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mooi dat je het kort hebt gehouden. Nuttig.
Grappig manquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:26 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ijsland uit een mooie wedstrijd![]()
![]()
![]()
als dat tegenwoordig al een mooie wedstrijd is kunnen we maar beter onszelf castreren en de vrouwen steriliseren om ervoor te zorgen dat er geen nageslacht meer voortkomt die op voetbal gaan en dan gescout worden en vervolgens de voetbalopleiding doorstaan om vervolgens profvoetballer te worden en mee te mogen doen aan dit soort 'mooie wedstrijden' !![]()
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |