quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
K&W / Koelkastje van max 79 cm hoog gezocht
Ja, of 40, maar niet in Nederland.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 01:02 schreef Dven het volgende:
Lange termijn toont temperaturen tegen de 30 graden
Dat knul, heb jij erg goed gezien.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 03:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, of 40, maar niet in Nederland.
Laatste tijd wel vaak raak volgens mij? Zal wel met het warme zeewater te maken hebben.quote:
Wel normaal ook met de overgang van zomer naar herfst volgens mij. Zit hier in ieder geval pot en pot dicht nu.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Laatste tijd wel vaak raak volgens mij? Zal wel met het warme zeewater te maken hebben.
Het is in ieder geval flink landelijk verspreid. Behalve Limburg geheel Nederland code geel wegens mist. Duitsland ook geheel op 1 deelstaat na trouwensquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:20 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Wel normaal ook met de overgang van zomer naar herfst volgens mij. Zit hier in ieder geval pot en pot dicht nu.
Het is alleen zo jammerlijk wanneer je 's ochtends vroeg je fiets pakt uit de tuin en je ziet het nog niet hangen dat je er vol inloopt met je bakkes......quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:42 schreef Bienelientjee het volgende:
Blijft toch het mooie aan herfst, hele tuin vol webbies!
[ afbeelding ]
make my dayquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:19 schreef Gwywen het volgende:
Ik zie al dagenlang ganzen naar het zuiden vliegen, honderden, volgens mij weten die beesten meer dan onze weercomputers kunnen berekenen.
*winter is coming*
Als de dagen erna gaan zoals in deze prognose is het goed.quote:
quote:
Strak blauwquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:50 schreef Adrie072 het volgende:
Mhh, de eerste bak ellende komt er al aan....
[ afbeelding ]
Ah het koufront.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:50 schreef Adrie072 het volgende:
Mhh, de eerste bak ellende komt er al aan....
[ afbeelding ]
Van West-Nederland tot aan Noord-Frankrijk.quote:
Ja idd, waar zat jij nou ook alweer in katwijk?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:55 schreef StephanL het volgende:
Haha die was hard ja in Katwijk. Ramen in mijn flat trilde er van
Had geen onweer verwacht.
Cleijn Duin.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:58 schreef kree het volgende:
[..]
Ja idd, waar zat jij nou ook alweer in katwijk?
En btw nog lekker gitaar an't spelen?
Mjah katwijk zuid denk of zanderij, bij mn ma is t weer aan, aardlek eruit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:02 schreef StephanL het volgende:
Gebouwbrand in Katwijk. Geen idee of het met de onweer te maken heeft. Denk het wel, dat het gewoon een inslag was.
Leuk hoorquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Cleijn Duin.
Ja speel nog gitaar, onlangs een akoestische gekocht om thuis lekker tekeer te gaan.
Waar las je dat van gebouwbrand?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:02 schreef StephanL het volgende:
Gebouwbrand in Katwijk. Geen idee of het met de onweer te maken heeft. Denk het wel, dat het gewoon een inslag was.
Ik hoorde de sirenes en checkte 112meldingen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:06 schreef kree het volgende:
[..]
Waar las je dat van gebouwbrand?
Facebook is inmiddels ook op de hoogte.
Je bent katukker als....
Wel lid van toch?
Zie DMquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik hoorde de sirenes en checkte 112meldingen.
Nog geen lid van.
Ja denk dat de enorme klap daar van kwam. Flits zag ik ook in mijn ooghoek daar vandaan komen.
Stortregent nog steeds.
Herfst tot maart.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:08 schreef Paul het volgende:
Weetje ik denk dat we nooit meer sneeuw krijgen. Sinds vorig jaar is het altijd warm in Nederland
Ik denk dat het wel mee valt, want je vergeet het ontzettend koude en grauwe voorjaar van 2013quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:08 schreef Paul het volgende:
Weetje ik denk dat we nooit meer sneeuw krijgen. Sinds vorig jaar is het altijd warm in Nederland
Daar heeft niemand in dit topic het over gehad dus kan niet waar zijnquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:11 schreef MaLo het volgende:
De eerste Herfststorm Des Doods komt eraan
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)agel-en-onweer.dhtml
Check mijn bron dan: het AD! De meest betrouwbare berichtgever en weergoeroe van Nederland!quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:22 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Daar heeft niemand in dit topic het over gehad dus kan niet waar zijn!
Check de bron van het AD!quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:25 schreef MaLo het volgende:
[..]
Check mijn bron dan: het AD! De meest betrouwbare berichtgever en weergoeroe van Nederland!
19-10 aub een graad of 12 anders sterf ik 42 KM lang nog meer.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:24 schreef Koelkastje het volgende:
Midden oktober gewoon weer naar de 20 graden!
[ afbeelding ]
Eigen schuld, dikke bultquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:38 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
19-10 aub een graad of 12 anders sterf ik 42 KM lang nog meer.
Krijg er weer de rillingen van. Dat was echt bagger.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mee valt, want je vergeet het ontzettend koude en grauwe voorjaar van 2013
quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:32 schreef Ajaxfan het volgende:
Stevig herfststormpje gaat voor een chaos zorgen nu denk ik? Kan weleens vergelijkbaar worden met vorig jaar dan.
Neequote:Op maandag 6 oktober 2014 14:56 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Yeah![]()
En daarna snel naar de sneeuw en vrieskou aub
quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:56 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Yeah![]()
En daarna snel naar de sneeuw en vrieskou aub
begin van de middag inderdaad. Zware windstoten ook.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:14 schreef Infection het volgende:
Hoe laat wordt die 'storm' nou eigenlijk verwacht? En wat zal de kracht zijn in het midden van het land? Is dit nog ergens terug te vinden?
Het KNMI geeft aan dat het vanaf 14:00 uur los zal gaan hier, maar daar vertrouw ik niet meer op.
Als het 's ochtends nog maar even weg blijft. Dan hoef ik er in ieder geval niet 2 keer doorheen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:24 schreef aloa het volgende:
[..]
begin van de middag inderdaad. Zware windstoten ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sub-1000 is al best vaak gebeurdquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:50 schreef Rabieluh het volgende:
1001 op mijn mob, laagste tot nu toe sinds ergens begin dit jaar.
quote:Mesoscale Discussion
Valid: Tue 07 Oct 2014 09:00 to Tue 07 Oct 2014 15:00 UTC
Issued: Tue 07 Oct 2014 08:43
Forecaster: PUCIK
An MD was issued for BENELUX, NW Germany and Denmark mainly for the risk of severe wind gusts and tornadoes.
DISCUSSION
Satellite loops reveal a passage of the trough over the region that quickly ejects NEwards. Lots of cloudiness is observed, but there should be a window for surface heating as clouds break up for a certain period. Surface data show rather moist airmass with low T-Td depressions, suggesting low LCLs. Furthemore, low level winds over Netherlands and NW Germany have backed in the last hour towards SSE-ly direction, increasing the degree of SREH.
According to the model data, 850 hPa winds should exceed 20 m/s, with 500 hPa winds reaching 30 to 45 m/s. Although not much instability will be present, given limited low level moisture and lack of steep lapse rates, strong lift from the trough should aid in the marginal destabilisation (GFS and ECMWF simulate CAPE on the order of a few hundreds J/kg). Given the degree of vertical wind shear, low topped, but well organised DMC will be possible, capable of severe wind gusts or tornadoes. Tornado threat will be enhanced especially in case isolated supercellular mode becomes dominant in this scenario.
Stukkie Noordelijker is het echt grauw en donker al de hele ochtend.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Voorlopig schijnt hier gewoon de zon....
Staat er ook pas een half uur ofzo. Estofex lag wat langer te snurken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:05 schreef Frutsel het volgende:
keek vanochtend nog en toen stond er nog niets
Benieuwd wat er vanaf komt, tis nu nog zonnigquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:14 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Staat er ook pas een half uur ofzo. Estofex lag wat langer te snurken.
Mja, heb dat ding opnieuw geinstalleerd niet zo lang geleden bedenk ik me nuquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sub-1000 is al best vaak gebeurd
Zelfs nu voor mij: 995.
Dat was 20 minuten lang een erg fijn buitje. Storm + donker en slagregens.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:19 schreef byah het volgende:
Amsterdam van flauw zonnetje naar pikdonkere wolken.
En nu ook storm
Stuur even deze kant op.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:32 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Dat was 20 minuten lang een erg fijn buitje. Storm + donker en slagregens.
Behoorlijk ja. Randje Flevoland/Overijssel begint nu te omwerenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:15 schreef Koelkastje het volgende:
De buien die richting Oost-Nederland gaan nemen erg in kracht toe!
Die zullen wel de schuilkelders in duiken. Alhoewel met al die regen is dat ook niet zo slim.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Randje Flevoland/Overijssel begint nu te omweren
Gerommel in Twenterandquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:15 schreef Koelkastje het volgende:
De buien die richting Oost-Nederland gaan nemen erg in kracht toe!
Het bleef bij gerommel, geen denderend omweerquote:
Aaawh. Wil je lekker tussen m'n borsten kruipen egen me aan kruipen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Kom je me beschermen? Het doet flits en boem en nu ben ik een beetje bang enzo
Jupquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Aaawh. Wil je lekker tussen m'n borsten kruipen egen me aan kruipen?
Ik heb daar geen zon voor nodig.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:08 schreef Frutsel het volgende:
Schijnbaar maakt niet alleen de zon hitsig
Eenmaal binnen wordt het vast heet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Koffie/thee/warme chocolademelk staat klaarHet is immers koud buiten
Het is hier binnen op dit moment 19 graden zonder dat ik de kachel aan heb. Huis is goed geļsoleerd blijkbaar. En anders zijn er altijd nog dekentjes beschikbaar mochten we het ondanks de warme sfeer toch nog koud krijgenquote:
De herfst begint goedquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:11 schreef Azorius het volgende:
Jezus wat een rotweer ineens hier in Groningen.
dat krijg je als je een pvda'er als nieuwe burgemeester kiestquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:11 schreef Azorius het volgende:
Jezus wat een rotweer ineens hier in Groningen.
Dat is zuur idd. Het is leuker als je het natuurgeweld gewoon van achter een raam kunt aanschouwenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:15 schreef Azorius het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat zo een afspraak heb in Groningen-Zuid.
Aaaww en mijn dochter moet nu naar huis fietsenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hier niet.... grijs, grauw, regen en zo
Worden ze hard van.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:20 schreef MaLo het volgende:
[..]
Aaaww en mijn dochter moet nu naar huis fietsen
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Kom je me beschermen? Het doet flits en boem en nu ben ik een beetje bang enzo
quote:
Maakt ook niet uit, het trok weer om Oldenzaal heenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:59 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het bleef bij gerommel, geen denderend omweer
ditquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het stelt zoals gewoonlijk weer eens helemaal geen ruk voor
Volgens mij was ook alleen onstuimig weer voorspeld, geen echte storm of noodweer (ja ik zie je knipoogsmiley), dus teleurstellend kan dit alleen zijn geweest voor de naļevelingen die Weeronline nog geloven.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:36 schreef Ajaxfan het volgende:
Wat een zwaar noodweer was dit toch. Code rood was wel nodig.
I know en zodra je Weeronline / Telegraaf moet geloven is het een factor 20 erger vaak.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:32 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
Volgens mij was ook alleen onstuimig weer voorspeld, geen echte storm of noodweer (ja ik zie je knipoogsmiley), dus teleurstellend kan dit alleen zijn geweest voor de naļevelingen die Weeronline nog geloven.
Die combinatie van woorden moet een bewussie zijn. 'Rukwind' 'Beren'.twitter:andorheij twitterde op dinsdag 07-10-2014 om 15:10:28Rukwind in Groningen en boom op bestelbus bij de Beren. http://t.co/v4ZpUwsUoP reageer retweet
Ik een half uur maarquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:09 schreef Bienelientjee het volgende:
Heb net een uur lang rijles gehad in de regen, en het regent hier nog altijd! Bah! Echt herfstig weer!
Mooi iddquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:08 schreef Fred0w het volgende:
Mooie zonsonder vanavond:
[ afbeelding ]
Gaat allemaal Duitsland inquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:30 schreef Ajaxfan het volgende:
Oost en West Nederland krijgt een goed plonske de komende uren.
Westelijke deel niet. Het plonst hier goed het afgelopen uur.quote:
Maar ik woon niet hier, ik woon in Twentequote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:10 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Westelijke deel niet. Het plonst hier goed het afgelopen uur.
Nazomeren deel 1013515 maar doen?quote:donderdag 16 oktober tot en met donderdag 23 oktober
Rond 60% kans op een overgang naar overwegend droog weer, ongeveer 40% kans op een voortzetting van het weertype met geregeld regen of buien. Aanvankelijk grote kans (70-80%) op temperaturen boven het langjarig gemiddelde, maar later in de periode toenemende kans op kouder weer.
Nazomer is wel iets anders dan temperaturen net boven gemiddeld terwijl je al mid oktober zitquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:36 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Nazomeren deel 1013515 maar doen?
Vooruit maar 18 graden in oktober is toch wel fijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Nazomer is wel iets anders dan temperaturen net boven gemiddeld terwijl je al mid oktober zit
Als er dan ook een lekker zonnetje bij schijnt zal niemand klagenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:02 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Vooruit maar 18 graden in oktober is toch wel fijn.
Dat zal niemand ontkennen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:02 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Vooruit maar 18 graden in oktober is toch wel fijn.
Word gesproken over 'een enkele klap'. Vreselijk begin van de herfst wel zo.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:39 schreef marcel-o het volgende:
Wat n mooi weer vanmorgen
Wel koud.. 10gr
Vanavond en morgen onweer?
Ja, ik word helemaal blij wakkerquote:Op zondag 12 oktober 2014 10:39 schreef marcel-o het volgende:
Wat n mooi weer vanmorgen
Wel koud.. 10gr
Vanavond en morgen onweer?
Arme koeienquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:58 schreef Fred0w het volgende:
Hier heel wat foto's:
http://www.ideaal.org/fot(...)angenburg-bij-Zelhem
Dat moet een flinke hoos zijn geweest.
[ afbeelding ]
nogsteeds niks.quote:Op zondag 12 oktober 2014 10:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, ik word helemaal blij wakker.
Lekker weertje, maar volgens mij gaat het in de loop van de middag volledig omslaan.
Voelde begin van de nacht net alsof het opwarmde gewoon. Vreemd idee met ondertussen stortregen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 06:54 schreef Klonk het volgende:
Ik zit me meer te verbazen over de redelijk aparte temperaturen die we weer gaan krijgen vandaag, half Oktober 21 graden en voor het weekend nog een of twee graden meer
Maar goed da's nog een paar dagen weg natuurlijk
Waar lees je dit? Knmi geeft andere informatiequote:Op maandag 13 oktober 2014 06:54 schreef Klonk het volgende:
Ik zit me meer te verbazen over de redelijk aparte temperaturen die we weer gaan krijgen vandaag, half Oktober 21 graden en voor het weekend nog een of twee graden meer
Maar goed da's nog een paar dagen weg natuurlijk
Op kmi.be en wat Duitse weersites, die voor mij als grensbewoner relevant zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2014 07:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Waar lees je dit? Knmi geeft andere informatie
quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:20 schreef Ajaxfan het volgende:
Weekend is nog even weg en kan nog erg veranderen maar toch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk eens boven de afbeelding (of was dat een ninja edit?).quote:
Internet flipte even.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:26 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Kijk eens boven de afbeelding (of was dat een ninja edit?).
lijkt de VS welquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:21 schreef Fred0w het volgende:
Deze foto kwam ik op de site van de plaatselijke omroep tegen, vanmiddag gemaakt in Tholen,Zeeland.
[ afbeelding ]
Dat stond er nog niet!quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:26 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Kijk eens boven de afbeelding (of was dat een ninja edit?).
Heel vetquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:21 schreef Fred0w het volgende:
Deze foto kwam ik op de site van de plaatselijke omroep tegen, vanmiddag gemaakt in Tholen,Zeeland.
[ afbeelding ]
Mededeling voor zomer: het is herfst, oprottenquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:20 schreef Ajaxfan het volgende:
Weekend is nog even weg en kan nog erg veranderen maar toch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefotoshopt lees ik net.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:59 schreef CklokC het volgende:
[..]
Heel vet
edit maar van welke bui dan?
Lijkt eerder op vorig jaar toch? Krijg je stevige 'herfst'stormen straks.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Volgens mij gaat de winter ons zo hard in onze kont n***en met die warme temperaturen nu. Ik zie het al voor me zo half/eind november. Een koudegolf waar je u tegen zegt, halve meter sneeuw en een ontwricht land
Normaal was ik rond deze tijd bezig te kijken wanneer de garage tijd had om de winterbanden er op te zettenquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:43 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Lijkt eerder op vorig jaar toch? Krijg je stevige 'herfst'stormen straks.
quote:Barbecuen in de herfstvakantie?
dinsdag 14 okt 2014, 11:14 (Update: 14-10-14, 11:30)
ANP
Het wordt ongebruikelijk warm voor de tijd van het jaar, maar daar zullen weinig mensen rouwig om zijn. NOS-weerman Marco Verhoef heeft goed nieuws voor liefhebbers van zomerse temperaturen, dit weekend wordt het een stuk warmer dan nu.
De temperatuur is de laatste dagen steeds iets te hoog voor de tijd van het jaar, zegt Verhoef. En dit weekend spant de kroon: het kwik loopt op tot boven de 20 graden. Zaterdag kan het in het zuiden van het land al iets meer dan 20 graden worden, terwijl het zondag 24 graden kan worden.
Diepe depressie
Door een diepe depressie op de Atlantische oceaan, ontwikkelt zich de komende dagen een zuidelijke stroming die lucht vanuit Spanje steeds noordelijker brengt. In de loop van het weekeinde bereikt deze lucht onze omgeving en daardoor loopt de temperatuur op.
Dat de temperatuur in oktober boven de 20 graden uitkomt, komt wel vaker voor, maar dan vooral in het begin van de maand. Het record voor 19 oktober, gemeten in De Bilt, stamt uit 1921. Toen werd het 23,6 graden.
Voor het zover is, hebben we nog een paar wisselvallige dagen voor de boeg, zegt Verhoef. Vooral donderdag verloopt een stuk natter. Maar vanaf vrijdag wordt het beter.
opbokken met je regenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:05 schreef Ajaxfan het volgende:
[ afbeelding ]
Zocht er iemand een regengebied?
Boven mijn huisquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:05 schreef Ajaxfan het volgende:
[ afbeelding ]
Zocht er iemand een regengebied?
Even een dagje geduld nog en een mooi weekend voor de boeg.quote:
gelukkig wel, morgen hoef ik weinig te doen maar het weekend moet ik de kinderen weer ophalen. Er is niks erger dan op een overstap te moeten wachten in kou en regenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:29 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Even een dagje geduld nog en een mooi weekend voor de boeg.
Alsnog onweerquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 20:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Aan de kust mogelijk een 10bft.
Maar moet alles wel goed vallen want er kan eigenlijk nog genoeg gebeuren.
Of het kan een 6bft worden of een 10bft
moet je nu die webcam bekijkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Iets nog naar het noorden en we hebben de volle bak.
Daarna mag die wel gaan zakken naar Duitsland. ZW7>W8>NW9
En anders maar even teleporteren naar:
Wtfquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:17 schreef aloa het volgende:
[..]
moet je nu die webcam bekijkengaat goed tekeer daar...
En dan de komende week in Barcelona zitten.quote:
Flinke woeiquote:
Dat lijkt 27 oktober 2013 wel ongeveer.quote:
Windkracht des doods.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:16 schreef Djeez het volgende:
Aan wat voor windkracht moeten we dan denken?
quote:
quote:
Shit.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:47 schreef Koelkastje het volgende:
En bomen knakken als tandenstokers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |