quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
K&W / Koelkastje van max 79 cm hoog gezocht
Ja, of 40, maar niet in Nederland.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 01:02 schreef Dven het volgende:
Lange termijn toont temperaturen tegen de 30 graden
Dat knul, heb jij erg goed gezien.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 03:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, of 40, maar niet in Nederland.
Laatste tijd wel vaak raak volgens mij? Zal wel met het warme zeewater te maken hebben.quote:
Wel normaal ook met de overgang van zomer naar herfst volgens mij. Zit hier in ieder geval pot en pot dicht nu.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Laatste tijd wel vaak raak volgens mij? Zal wel met het warme zeewater te maken hebben.
Het is in ieder geval flink landelijk verspreid. Behalve Limburg geheel Nederland code geel wegens mist. Duitsland ook geheel op 1 deelstaat na trouwensquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:20 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Wel normaal ook met de overgang van zomer naar herfst volgens mij. Zit hier in ieder geval pot en pot dicht nu.
Het is alleen zo jammerlijk wanneer je 's ochtends vroeg je fiets pakt uit de tuin en je ziet het nog niet hangen dat je er vol inloopt met je bakkes......quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:42 schreef Bienelientjee het volgende:
Blijft toch het mooie aan herfst, hele tuin vol webbies!
[ afbeelding ]
make my dayquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:19 schreef Gwywen het volgende:
Ik zie al dagenlang ganzen naar het zuiden vliegen, honderden, volgens mij weten die beesten meer dan onze weercomputers kunnen berekenen.
*winter is coming*
Als de dagen erna gaan zoals in deze prognose is het goed.quote:
quote:
Strak blauwquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:50 schreef Adrie072 het volgende:
Mhh, de eerste bak ellende komt er al aan....
[ afbeelding ]
Ah het koufront.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:50 schreef Adrie072 het volgende:
Mhh, de eerste bak ellende komt er al aan....
[ afbeelding ]
Van West-Nederland tot aan Noord-Frankrijk.quote:
Ja idd, waar zat jij nou ook alweer in katwijk?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:55 schreef StephanL het volgende:
Haha die was hard ja in Katwijk. Ramen in mijn flat trilde er van
Had geen onweer verwacht.
Cleijn Duin.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:58 schreef kree het volgende:
[..]
Ja idd, waar zat jij nou ook alweer in katwijk?
En btw nog lekker gitaar an't spelen?
Mjah katwijk zuid denk of zanderij, bij mn ma is t weer aan, aardlek eruit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:02 schreef StephanL het volgende:
Gebouwbrand in Katwijk. Geen idee of het met de onweer te maken heeft. Denk het wel, dat het gewoon een inslag was.
Leuk hoorquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Cleijn Duin.
Ja speel nog gitaar, onlangs een akoestische gekocht om thuis lekker tekeer te gaan.
Waar las je dat van gebouwbrand?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:02 schreef StephanL het volgende:
Gebouwbrand in Katwijk. Geen idee of het met de onweer te maken heeft. Denk het wel, dat het gewoon een inslag was.
Ik hoorde de sirenes en checkte 112meldingen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:06 schreef kree het volgende:
[..]
Waar las je dat van gebouwbrand?
Facebook is inmiddels ook op de hoogte.
Je bent katukker als....
Wel lid van toch?
Zie DMquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik hoorde de sirenes en checkte 112meldingen.
Nog geen lid van.
Ja denk dat de enorme klap daar van kwam. Flits zag ik ook in mijn ooghoek daar vandaan komen.
Stortregent nog steeds.
Herfst tot maart.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:08 schreef Paul het volgende:
Weetje ik denk dat we nooit meer sneeuw krijgen. Sinds vorig jaar is het altijd warm in Nederland
Ik denk dat het wel mee valt, want je vergeet het ontzettend koude en grauwe voorjaar van 2013quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:08 schreef Paul het volgende:
Weetje ik denk dat we nooit meer sneeuw krijgen. Sinds vorig jaar is het altijd warm in Nederland
Daar heeft niemand in dit topic het over gehad dus kan niet waar zijnquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:11 schreef MaLo het volgende:
De eerste Herfststorm Des Doods komt eraan
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)agel-en-onweer.dhtml
Check mijn bron dan: het AD! De meest betrouwbare berichtgever en weergoeroe van Nederland!quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:22 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Daar heeft niemand in dit topic het over gehad dus kan niet waar zijn!
Check de bron van het AD!quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:25 schreef MaLo het volgende:
[..]
Check mijn bron dan: het AD! De meest betrouwbare berichtgever en weergoeroe van Nederland!
19-10 aub een graad of 12 anders sterf ik 42 KM lang nog meer.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:24 schreef Koelkastje het volgende:
Midden oktober gewoon weer naar de 20 graden!
[ afbeelding ]
Eigen schuld, dikke bultquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:38 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
19-10 aub een graad of 12 anders sterf ik 42 KM lang nog meer.
Krijg er weer de rillingen van. Dat was echt bagger.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:45 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mee valt, want je vergeet het ontzettend koude en grauwe voorjaar van 2013
quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:32 schreef Ajaxfan het volgende:
Stevig herfststormpje gaat voor een chaos zorgen nu denk ik? Kan weleens vergelijkbaar worden met vorig jaar dan.
Neequote:Op maandag 6 oktober 2014 14:56 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Yeah![]()
En daarna snel naar de sneeuw en vrieskou aub
quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:56 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Yeah![]()
En daarna snel naar de sneeuw en vrieskou aub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |