abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145118788
Voor mijn appartement ben ik nog op zoek naar een koelkast.

Er is ruimte onder het aanrechtblad waar een koelkast handig kan staan.

Probleem is echter het volgende. De maximale hoogte wat onder het aanrechtblad past is 79 cm. Breedte is een cm of 63 en diepte iets van 55 a 60, dit komt niet zo heel nauwkeurig aan.

Het lijkt echter onmogelijk om een koelkast te vinden die niet hoger is dan 79 cm. Alles is net boven de 80, bijvoorbeeld 81,5 cm lijkt een gangbare maat. Ik ben er al eentje wezen nameten of dit toevallig met pootjes is die je er dan af kan halen, maar helaas. Maat is zonder pootjes meegerekend.

Nog kleinere modellen zijn meteen een cm of 60 en dan heb je denk ik echt van die dingen die in een caravan horen ofzo.

Iemand hier die toevallig iets weet waar zoiets eventueel te vinden is? Een paar cm lager dan 79 cm is echt niet erg, maar 60 wordt meteen wel heel klein.
pi_145121826
Is 79cm de afstand vanaf de vloer tot de onderkant van het aanrecht?
pi_145123615
Ja, exact. Vloer is een beetje schuin, maar de kortste afstand op het hele oppervlak is die 79 cm. Piek is ergens een kleine 81 cm.
pi_145124930
Zoek eens naar een tafelmodel koelkast die geschikt is voor onderbouw. Meestal kan hier het bovenblad worden verwijderd, met een beetje mazzel kom je dan net uit met de hoogte.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 14:10:04 #5
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_145125480
quote:
19s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 13:07 schreef Hugo__Boss het volgende:
Ja, exact. Vloer is een beetje schuin, maar de kortste afstand op het hele oppervlak is die 79 cm. Piek is ergens een kleine 81 cm.
Offtopic: heb je dan zo'n achterlijk laag blad...?
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_145136624
Kieskeurig.nl rest mag je lekker zelf uit zoeken. Zijn ook wel leveranciers waar je op hoogte maten kan sorteren.

Kan weer niet hyperlinken, prut. Dan maar zo.
http://www.kieskeurig.nl/(...)ls&pcode=&q=koelkast
Jeroentje.
pi_145138571
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 14:10 schreef goed_volk het volgende:

[..]

Offtopic: heb je dan zo'n achterlijk laag blad...?
Redelijk laag ja, en vooral dat de vloer een beetje schuin oploopt waardoor er nog minder ruimte over blijft.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 19:59 schreef jpajs het volgende:
Kieskeurig.nl rest mag je lekker zelf uit zoeken. Zijn ook wel leveranciers waar je op hoogte maten kan sorteren.

Kan weer niet hyperlinken, prut. Dan maar zo.
http://www.kieskeurig.nl/(...)ls&pcode=&q=koelkast
Die had ik inderdaad ook al gevonden, hoogste is helaas 63 cm. Had op iets hoger gehoopt, maar volgens mij bestaat het gewoon niet.
pi_145141479
Heb je nu eigenlijk al een koelkast daar zitten? Misschien kunnen we met dat typenummer iets verder komen.
Ik heb ook al twee keer gezocht voor je, maar ik kan niet echt wat vinden...
pi_145147519
quote:
19s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 21:59 schreef Hugo__Boss het volgende:

[..]

Redelijk laag ja, en vooral dat de vloer een beetje schuin oploopt waardoor er nog minder ruimte over blijft.

[..]

Die had ik inderdaad ook al gevonden, hoogste is helaas 63 cm. Had op iets hoger gehoopt, maar volgens mij bestaat het gewoon niet.
Ik heb er een gevonden van 72 cm, maar die was dan maar 39cm diep dus dacht daar heb je ook niks aan... Als je het wel interessant vindt zoek ik 'm nog weer even op.
pi_145159607
Bosch KUL15A65 Tafelmodel

Deze is 80cm hoog. Misschien kan het blad eraf of kan er aan de onderkant iets af.
pi_145210744
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 23:05 schreef Nixxor het volgende:
Heb je nu eigenlijk al een koelkast daar zitten? Misschien kunnen we met dat typenummer iets verder komen.
Ik heb ook al twee keer gezocht voor je, maar ik kan niet echt wat vinden...
Nee, helaas niet. Geen idee hoe de vorige huurder het heeft gedaan, misschien wel op een hele andere plek.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 09:11 schreef TwinkleStar001 het volgende:

[..]

Ik heb er een gevonden van 72 cm, maar die was dan maar 39cm diep dus dacht daar heb je ook niks aan... Als je het wel interessant vindt zoek ik 'm nog weer even op.
Altijd welkom! Ik ben tot nu toe alleen maar 63 cm tegengekomen, 72 zal dan al een stuk netter staan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 17:02 schreef Miratajoe het volgende:
Bosch KUL15A65 Tafelmodel

Deze is 80cm hoog. Misschien kan het blad eraf of kan er aan de onderkant iets af.
Ik heb dit model even opgezocht, maar diverse sites geven 82 cm als hoogte aan. Dat gaat dus niet passen vrees ik.
pi_145212912
quote:
19s.gif Op zondag 5 oktober 2014 12:06 schreef Hugo__Boss het volgende:

[..]

Altijd welkom! Ik ben tot nu toe alleen maar 63 cm tegengekomen, 72 zal dan al een stuk netter staan.

http://www.vergelijk.nl/k(...)float__a__630__c__0/

Succes!
pi_145217304
quote:
19s.gif Op zondag 5 oktober 2014 12:06 schreef Hugo__Boss het volgende:

[..]

Nee, helaas niet. Geen idee hoe de vorige huurder het heeft gedaan, misschien wel op een hele andere plek.

[..]

[..]

Ik heb dit model even opgezocht, maar diverse sites geven 82 cm als hoogte aan. Dat gaat dus niet passen vrees ik.
Jammer, er stond echt 80 cm. Misschien even bij Bosch informeren wat de werkelijke hoogt is en of het blad er misschien af kan.
pi_145218230
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 15:20 schreef Miratajoe het volgende:

[..]

Jammer, er stond echt 80 cm. Misschien even bij Bosch informeren wat de werkelijke hoogt is en of het blad er misschien af kan.
Jeroentje.
pi_145218424
Dit stond er op de site waar ik keek niet bij. Het blijft jammer want er is verder alleen maar veel kleiner of veel hoger te vinden.
pi_145322611
Uiteindelijk heb ik deze besteld:

http://www.kieskeurig.nl/(...)herr-tx-1021/prijzen

Als het goed is komt hij deze week, iedereen bedankt!

Iemand zei trouwens nog dat ik misschien wel een inbouwmodel nodig had gehad voor die ruimte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')