Offtopic: heb je dan zo'n achterlijk laag blad...?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:07 schreef Hugo__Boss het volgende:
Ja, exact. Vloer is een beetje schuin, maar de kortste afstand op het hele oppervlak is die 79 cm. Piek is ergens een kleine 81 cm.
Redelijk laag ja, en vooral dat de vloer een beetje schuin oploopt waardoor er nog minder ruimte over blijft.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:10 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Offtopic: heb je dan zo'n achterlijk laag blad...?
Die had ik inderdaad ook al gevonden, hoogste is helaas 63 cm. Had op iets hoger gehoopt, maar volgens mij bestaat het gewoon niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:59 schreef jpajs het volgende:
Kieskeurig.nl rest mag je lekker zelf uit zoeken. Zijn ook wel leveranciers waar je op hoogte maten kan sorteren.
Kan weer niet hyperlinken, prut. Dan maar zo.
http://www.kieskeurig.nl/(...)ls&pcode=&q=koelkast
Ik heb er een gevonden van 72 cm, maar die was dan maar 39cm diep dus dacht daar heb je ook niks aan... Als je het wel interessant vindt zoek ik 'm nog weer even op.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:59 schreef Hugo__Boss het volgende:
[..]
Redelijk laag ja, en vooral dat de vloer een beetje schuin oploopt waardoor er nog minder ruimte over blijft.
[..]
Die had ik inderdaad ook al gevonden, hoogste is helaas 63 cm. Had op iets hoger gehoopt, maar volgens mij bestaat het gewoon niet.
Nee, helaas niet. Geen idee hoe de vorige huurder het heeft gedaan, misschien wel op een hele andere plek.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:05 schreef Nixxor het volgende:
Heb je nu eigenlijk al een koelkast daar zitten? Misschien kunnen we met dat typenummer iets verder komen.
Ik heb ook al twee keer gezocht voor je, maar ik kan niet echt wat vinden...
Altijd welkom! Ik ben tot nu toe alleen maar 63 cm tegengekomen, 72 zal dan al een stuk netter staan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:11 schreef TwinkleStar001 het volgende:
[..]
Ik heb er een gevonden van 72 cm, maar die was dan maar 39cm diep dus dacht daar heb je ook niks aan... Als je het wel interessant vindt zoek ik 'm nog weer even op.
Ik heb dit model even opgezocht, maar diverse sites geven 82 cm als hoogte aan. Dat gaat dus niet passen vrees ik.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:02 schreef Miratajoe het volgende:
Bosch KUL15A65 Tafelmodel
Deze is 80cm hoog. Misschien kan het blad eraf of kan er aan de onderkant iets af.
http://www.vergelijk.nl/k(...)float__a__630__c__0/quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:06 schreef Hugo__Boss het volgende:
[..]
Altijd welkom! Ik ben tot nu toe alleen maar 63 cm tegengekomen, 72 zal dan al een stuk netter staan.
Jammer, er stond echt 80 cm. Misschien even bij Bosch informeren wat de werkelijke hoogt is en of het blad er misschien af kan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:06 schreef Hugo__Boss het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Geen idee hoe de vorige huurder het heeft gedaan, misschien wel op een hele andere plek.
[..]
Altijd welkom! Ik ben tot nu toe alleen maar 63 cm tegengekomen, 72 zal dan al een stuk netter staan.
[..]
Ik heb dit model even opgezocht, maar diverse sites geven 82 cm als hoogte aan. Dat gaat dus niet passen vrees ik.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:20 schreef Miratajoe het volgende:
[..]
Jammer, er stond echt 80 cm. Misschien even bij Bosch informeren wat de werkelijke hoogt is en of het blad er misschien af kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |