Dat denk ik ook, al hoop ik dat met de samenwerkende landen IS de kop kan worden ingedrukt.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:50 schreef gynaika het volgende:
Ik denk dat een uiteindelijke allesomvattende oorlog reeds begonnen is in het Midden-Oosten, IS/ISIS.
Dat zal men zeker proberen maar het zal niet lukken. Volgens de profetieën in de Bijbel zal de mensheid een zeer grote verdrukking moeten ondergaan om uiteindelijk tot verlossing te komen door ingrijpen van Jezus Christus. Hij zal overwinnen. Zonder de Bijbel zou ik van deze wereldsituatie niets kunnen begrijpen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, al hoop ik dat met de samenwerkende landen IS de kop kan worden ingedrukt.
Heb je hier ook quotes voor? Ik ben zeer benieuwd.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:05 schreef gynaika het volgende:
[..]
Dat zal men zeker proberen maar het zal niet lukken. Volgens de profetieën in de Bijbel zal de mensheid een zeer grote verdrukking moeten ondergaan om uiteindelijk tot verlossing te komen door ingrijpen van Jezus Christus. Hij zal overwinnen. Zonder de Bijbel zou ik van deze wereldsituatie niets kunnen begrijpen.
Ik wel hoor, de wanorde tussen de oren van de mens stroomt als een rivier door het dagelijks leven.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:05 schreef gynaika het volgende:
[..]
Dat zal men zeker proberen maar het zal niet lukken. Volgens de profetieën in de Bijbel zal de mensheid een zeer grote verdrukking moeten ondergaan om uiteindelijk tot verlossing te komen door ingrijpen van Jezus Christus. Hij zal overwinnen. Zonder de Bijbel zou ik van deze wereldsituatie niets kunnen begrijpen.
Ik zal met de volgende schriftplaatsen de kern aangeven van wat er te gebeuren staat voordat Jezus gaat ingrijpen:quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb je hier ook quotes voor? Ik ben zeer benieuwd.
Wij mensen hebben deze wereld echt niet geschapen. Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Het was wel de bedoeling dat wij er zorg voor zouden dragen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:21 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik wel hoor, de wanorde tussen de oren van de mens stroomt als een rivier door het dagelijks leven.
Wij mensen zijn immers de scheppers en instandhouders van de wereld waarin we leven.
Alle systemen, politiek religieus en economisch zijn uit het menselijk denken voortgekomen, daarmee mogen we gerust stellen dat we de scheppers en instandhouders zijn van de wereld waarin we leven.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:44 schreef gynaika het volgende:
[..]
Wij mensen hebben deze wereld echt niet geschapen. Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Het was wel de bedoeling dat wij er zorg voor zouden dragen.
Ik ben het met je eens dat er een enorme wanorde tussen de oren van de mens stroomt en dat de zorg voor de aarde daardoor geheel uit de hand is gelopen.
Juist gezien. We zijn inderdaad als parasieten geworden wat uiteraard niet de bedoeling was van de Schepper. Zoals ik al zei, we moesten zorg dragen voor zijn schepping.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:43 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Alle systemen, politiek religieus en economisch zijn uit het menselijk denken voortgekomen, daarmee mogen we gerust stellen dat we de scheppers en instandhouders zijn van de wereld waarin we leven.
Moeder aarde hebben we inderdaad niet geschapen, wellicht zijn we gewoon parasieten die haar volledig kaalvreten en vernietigen als we onszelf niet al voortijdig vernietigd hebben.
Je vergeet 1 ding ideologie, een IS strijder kan zich gewoon schuilhouden onder de de bevolking.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:03 schreef Konijntjuh het volgende:
Vanuit deze situatie dus IS die met enkele andere milities als ondersteuning tegen het regime van Assad vecht daarbij tegen het Iraakse Leger en daarbij nog eens tegen Koerdische strijders en daarbij de bombardementen van een geallieerd bondgenootschap.
Kan er nooit een Derde Wereld Oorlog ontstaan, IS heeft geen basis en geen strijdkrachtige bondgenoten en zijn als een stelletje nomaden aan het het rond crossen om hun invloed te verspreiden hetzij op te dwingen. .
Een Vietnam situatie kan er ook nooit ontstaan een langdurige guarrilla oorlog want we hebben het over steden en zandvlakten, het enige wat ze zouden kunnen doen is opsplitsen en verder verspreid verder gaan in terrorisme chemisch/bio of explosieven aanslagen of eventueel het hacken of krachtige virussen gooien op het internet.
Het enige mocht IS een enige vorm van intelligentie bezitten dan zouden ze met het regime van Assad en met de Koerden in onderhandeling gaan.
Juist dit zou een meer bedreigende situatie opleveren voor een derde wereld oorlog omdat deze drie partijen meer in gemeen hebben, Assad en IS tegen Israel en het Westen en IS en de Koerden willen een eigen staat stichten.
Het is maar goed dat deze drie partijen tegen elkaar vechten en niet met elkaar anders kan de US helemaal niet meer aan zijn olie komen en moeten ze bedelen bij Putin.
We gaan er in jouw voorbeeld vanuit dat een Wereld Oorlog nog steeds zoiets is als een gigantische stroom militairen tegen de andere bonk militairen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je vergeet 1 ding ideologie, een IS strijder kan zich gewoon schuilhouden onder de de bevolking.
Niet te vergeten dat ze best wel wat sympathisanten hebben in alle landen van de wereld, als ze gaan samen werken kan het uitmonden in een nare bedoeling, maar een wereldoorlog nee het zou kunnen in de vorm van een grootschalige religie oorlog..
http://nos.nl/artikel/706(...)htelingen-syrie.htmlquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:35 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
We gaan er in jouw voorbeeld vanuit dat een Wereld Oorlog nog steeds zoiets is als een gigantische stroom militairen tegen de andere bonk militairen.
Zelf vind ik een Wereld Guirilla ook wel een wereld oorlog te noemen, en dat is wel waar we nu naar toe gaan.
Gelukkig zijn de aanhangers hier in het westen nog niet echt actief, maar ergens vermoed ik niet dat IS zo dom om dit de agenda te laten zijn.
Een beetje rondrijden, stadje innemen, moorden en maar bidden dat het westen mis schiet.
Het is een georganiseerde club die heeft kunnen verwachten dat het westen zou gaan ingrijpen. Ze hebben het gezien bij Al Quaida. Het lijkt me onlogisch dat ze geen escape hebben ingebouwd.
Klopt. Had ik al eerder hier BNW / IS: De strijd in het midden oosten gepost. Werd lacherig over gedaan terwijl het toch echt heel goed zou kunnen,quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/706(...)htelingen-syrie.html
Nou ik kan al bijna waarzegger worden.
Klopt hoor, denk dat we of een ww2 variant krijgen met strijd tussen 2 supermachten, en alle overige landen die door gunstig liggend grondgebied in de oorlog betrokken word.
Of we krijgen een grote Guirilla wereld oorlog waarbij bijna elk land op de planeet betrokken is.
wat b4kl4p al zegt dit kan zomaar het backup plan zijn, ze hebben genoeg geld om paspoorten en wapens over de grens te regelen!quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt. Had ik al eerder hier BNW / IS: De strijd in het midden oosten gepost. Werd lacherig over gedaan terwijl het toch echt heel goed zou kunnen,
Als het een religie-oorlog wordt -en zo ziet er wel naar uit- , gaan er in vele landen interne oorlogen uitbreken omdat islam nu eenmaal overal verspreid zit.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je vergeet 1 ding ideologie, een IS strijder kan zich gewoon schuilhouden onder de de bevolking.
Niet te vergeten dat ze best wel wat sympathisanten hebben in alle landen van de wereld, als ze gaan samen werken kan het uitmonden in een nare bedoeling, maar een wereldoorlog nee het zou kunnen in de vorm van een grootschalige religie oorlog..
Juist. Dat is het gevaarlijke. Niet de islam, maar de jihadisten die zich verstoppen tussen de gewone gelovigen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:23 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Als het een religie-oorlog wordt -en zo ziet er wel naar uit- , gaan er in vele landen interne oorlogen uitbreken omdat islam nu eenmaal overal verspreid zit.
Neeneequote:Op maandag 6 oktober 2014 10:08 schreef Lavenderr het volgende:
Juist. Dat is het gevaarlijke. Niet de islam, maar de jihadisten die zich verstoppen tussen de gewone gelovigen.
Jezus, het meest bespottelijke nooit-bestaande fabelfiguur die de mens ooit bedacht heeft.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:05 schreef gynaika het volgende:
[..]
...waarom dacht men dat het immigratie van allochtonen zulke groteske vormen aanneemt overal en nergens in Europa. Waarom er subsidies verstrekt worden voor moskeen e.d.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:23 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Als het een religie-oorlog wordt -en zo ziet er wel naar uit- , gaan er in vele landen interne oorlogen uitbreken omdat islam nu eenmaal overal verspreid zit.
ad 1 We zullen zien...quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jezus, het meest bespottelijke nooit-bestaande fabelfiguur die de mens ooit bedacht heeft.
overigens .. Project Blue Beam is wel in de pipe line
Ja, of de grote "geen religie" religie. Zijn we al aardig onderdeel van niet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
...waarom dacht men dat het immigratie van allochtonen zulke groteske vormen aanneemt overal en nergens in Europa. Waarom er subsidies verstrekt worden voor moskeen e.d.
New World Order is niet alleen 1 centrale macht het is ook 1 religie.
eerder als het cash-geld is afgeschaft.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:59 schreef Revolution-NL het volgende:
De Derde Wereldoorlog zal gestart worden als Google de VS heeft voorzien van een robot leger.
Idd. Nederland onkerkelijkt heel snel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:32 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ja, of de grote "geen religie" religie. Zijn we al aardig onderdeel van niet.
En als we niet uitkijken wordt die leegte opgevuld door islam.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Idd. Nederland onkerkelijkt heel snel.
En wat doen al die atheïsten dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:47 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En als we niet uitkijken wordt die leegte opgevuld door islam.
Ik ben al om hoorquote:
Ik heb mijn baard al op 1 vuistlengtequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:54 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben al om hoorik zag die vijfde colonne aankomen en koos المال voor mijn البيض
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:54 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben al om hoorik zag die vijfde colonne aankomen en koos المال voor mijn البيض
Dat valt me tegen van julliequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb mijn baard al op 1 vuistlengte
Zo heb ik het nog niet eens bekeken, maar dat zou echt heel goed kunnen ja.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/706(...)htelingen-syrie.html
Nou ik kan al bijna waarzegger worden.
Klopt hoor, denk dat we of een ww2 variant krijgen met strijd tussen 2 supermachten, en alle overige landen die door gunstig liggend grondgebied in de oorlog betrokken word.
Of we krijgen een grote Guirilla wereld oorlog waarbij bijna elk land op de planeet betrokken is.
Toekijken? beetje met spandoeken aan de zijlijn staan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En wat doen al die atheïsten dan?
Mwah, zolang een religie niet de dienst gaat uitmaken in Nederland qua wetgeving zal het me aan m'n reet roesten welke de grootste is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Toekijken? beetje met spandoeken aan de zijlijn staan?
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal er best eens komen ja. Maar nu niet.
http://www.telegraph.co.u(...)e-Baltic-states.htmlquote:President Vladimir Putin privately threatened to invade Poland, Romania and the Baltic states, according to a record of a conversation with his Ukrainian counterpart.
Dus opscheppen is tegenwoordig al dreigenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:56 schreef User8472 het volgende:
Het zou wel een breuk met het verleden zijn als er geen volgende wereld oorlog zal komen. Ik vind Rusland dan een groter potentieel gevaar dan IS:
[..]
http://www.telegraph.co.u(...)e-Baltic-states.html
En ook voor een zombie apocalypse!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:37 schreef Lambiekje het volgende:
US Army drafts blueprint for World War III
With US politicians and the American media engaged in an increasingly acrimonious debate over the strategy guiding the latest US war in the Middle East, the United States Army has unveiled a new document entitled the Army Operating Concept (AOC), which provides a “vision of future armed conflict” that has the most ominous implications. It is the latest in a series of documents in which the Pentagon has elaborated the underlying strategy of preventive war that was unveiled in 1992—that is, the use of war as a means of destroying potential geopolitical and economic rivals before they acquire sufficient power to block American domination of the globe.
The document was formally released at this week’s Association of the United States Army (AUSA) conference, an annual event bringing together senior officers and Defense Department officials for a series of speeches and panel discussions, along with a giant trade show mounted by arms manufacturers to show off their latest weapons systems and pursue lucrative Pentagon contracts.
Much of this year’s proceedings were dominated by dire warnings about the impact of cuts to the Army’s troop strength brought about by sequestration. Gen. Raymond Odierno, chief of staff of the Army, told reporters at the AUSA conference Monday that he was “starting to worry about our end strength” and regretting having told Congress in 2012 that the Army could manage with 490,000 active-duty soldiers.
bron
tja ... men houdt al zombi-drillsquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
En ook voor een zombie apocalypse!
http://www.wetpaint.com/w(...)ocalypse-contingency
Welke zal er eerder komen
Hopelijk houden die zich bij hun atheïsme. IS dringt islam op aan iedereen die niet in Allah gelooft. Als in, wie niet voor ons is, is tegen ons. Een beetje zoals de VS doen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En wat doen al die atheïsten dan?
Uhh dringt de VS geloof op?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 17:53 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Hopelijk houden die zich bij hun atheïsme. IS dringt islam op aan iedereen die niet in Allah gelooft. Als in, wie niet voor ons is, is tegen ons. Een beetje zoals de VS doen.
Ik denk dat hij dit bedoeld!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Nee, over de beperkte keuzevrijheid. Je bent òf voor òf tegen ons. Geen middenweg of neutraliteitquote:
Oh zo bedoel je. Omdat je het over IS had die de islam opdringt met bruut geweld en daarna Amerika noemde leek het alsof je zei dat Amerika dat ook deed. En dat is natuurlijk niet het geval. Er is daar godsdienstvrijheid.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:36 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Nee, over de beperkte keuzevrijheid. Je bent òf voor òf tegen ons. Geen middenweg of neutraliteit
IS is niet islamietisch. En de Paus is niet katholiekquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh zo bedoel je. Omdat je het over IS had die de islam opdringt
als je maar in -nee- op het kruis geloofd. En vooraan in de kerk zit.quote:met bruut geweld en daarna Amerika noemde leek het alsof je zei dat Amerika dat ook deed. En dat is natuurlijk niet het geval. Er is daar godsdienstvrijheid.
Dat is kletskoek. Amerika is bepaald niet heilig, maar je kunt daar gerust om het even welke godsdienst aanhangen, of geen godsdienst.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
IS is niet islamietisch.
[..]
als je maar in -op het kruis geloofd. En vooraan in de kerk zit.
Is maar een hele kleine druppel op een gloeiende plaat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:25 schreef Lavenderr het volgende:
Daar gaat het ook niet goed![]()
Noord- en Zuid-Korea hebben elkaar vrijdag beschoten met artillerievuur bij de grens tussen de twee landen.
http://www.nu.nl/buitenla(...)-artillerievuur.html
ja hoor mag een fabelfiguur ook al niet, tssskquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
IS is niet islamietisch. En de Paus is niet katholiek
[..]
als je maar in -nee- op het kruis geloofd. En vooraan in de kerk zit.
Ga je nu jezelf quoten?quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja hoor mag een fabelfiguur ook al niet, tsssk
dat doe ik elke keer als er weer voor nonsens redene gecensureerd wordt.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:00 schreef Erasmo het volgende:
Ik ben toch wel erg benieuwd naar wat er weggejorist werd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]Het was net iets anders Lambiekje en dat weet je dondersgoed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Alles wat je is aangeleerd is omgedraaid. Of is toch net even anders.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:25 schreef SicSicSics het volgende:
Nog even en er komt een BNW topic dat onder eigenlijk boven is.
Is echt alles wat je geloofd omgedraaid Lambiekje? Is er iets echt?
Maar die nieuwe kennis heb je ook aangeleerd. Waarom denk je dat je nieuwe inzichten meer waard zijn dan je oude? Misschien zijn je nieuwe bronnen nog fouter dan de eerdere, hoe bepaal je wat voor jou waar is?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee. Alles wat je is aangeleerd is omgedraaid. Of is toch net even anders.
Wat ik in middels weet is het wat meer glad getrokken.
Geef eens een voorbeeld dan van iets wat ons is aangeleerd in onze vroegste jeugd wat helemaal anders is?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
vousvoyeren wordt niet meer aangeleerd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld dan van iets wat ons is aangeleerd in onze vroegste jeugd wat helemaal anders is?
Met twee woorden spreken?
Walgelijk lelijke tatoes en gezichtspiercings, borstvergroting, liflaf-correctie en botoxen wordt steeds jonger.quote:Fatsoenlijk zijn?
lekker een danoontje tijdens het xboxen.quote:Bordje leegeten?
Pesten tot je er bij neer valt.quote:Goed zijn voor anderen?
wallen onder de ogen. En vooral tot middernacht rondhangen op straat.quote:Op tijd naar bed?
Wordt een voorbeeldig consumerende materialist. Gehoorzaam autoriteit en vooral niet zelf nadenken.quote:Je best doen op school? (ja, ik voel al op mijn klompen aan dat je deze er uit gaat pikken)
Je generaliseert er weer op los.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
vousvoyeren wordt niet meer aangeleerd.
[..]
Walgelijk lelijke tatoes en gezichtspiercings, borstvergroting, liflaf-correctie en botoxen wordt steeds jonger.
[..]
lekker een danoontje tijdens het xboxen.
groente is not-done.
[..]
Pesten tot je er bij neer valt.
[..]
wallen onder de ogen. En vooral tot middernacht rondhangen op straat.
[..]
Wordt een voorbeeldig consumerende materialist. Gehoorzaam autoriteit en vooral niet zelf nadenken.
Ik nomineer jou tot beste debater van BNW.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
vousvoyeren wordt niet meer aangeleerd.
[..]
Walgelijk lelijke tatoes en gezichtspiercings, borstvergroting, liflaf-correctie en botoxen wordt steeds jonger.
[..]
lekker een danoontje tijdens het xboxen.
groente is not-done.
[..]
Pesten tot je er bij neer valt.
[..]
wallen onder de ogen. En vooral tot middernacht rondhangen op straat.
[..]
Wordt een voorbeeldig consumerende materialist. Gehoorzaam autoriteit en vooral niet zelf nadenken.
Ten eerste dien je altijd je eigen waarden te herevalueren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar die nieuwe kennis heb je ook aangeleerd. Waarom denk je dat je nieuwe inzichten meer waard zijn dan je oude? Misschien zijn je nieuwe bronnen nog fouter dan de eerdere, hoe bepaal je wat voor jou waar is?
Geen scholing dan maar? Alles op de schop en op naar een onwetende generatie?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ten eerste dien je altijd je eigen waarden te herevalueren.
Veel van mijn inzichten zijn aangepast na klokkenluiders, vrijgegeven documenten, documentaires, gedrag van hoe geld heeft op mensen. En hoe alles in verbinding met elkaar staat.
Keer op keer op keer heb ik gelijk.
Onze huidige fucked up wereld is doelbewust gecreerd middels educatie.
Maar hoe weet je dat die klokkenluiders en vrijgegeven documenten niet gewoon een deel zijn van het grote educatiespel? Dat is wat ik probeer te begrijpen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Veel van mijn inzichten zijn aangepast na klokkenluiders, vrijgegeven documenten, documentaires, gedrag van hoe geld heeft op mensen. En hoe alles in verbinding met elkaar staat.
Indirect dringt de USA inderdaad het christelijke geloof op, dit is te zien aan hun instelling van het maken van Films TV series en vooral deze na 2001.Waarbij je bijna geen films meer ziet als Dogma of andere films waar "God" zelf of het geloof onder de loep bij wordt genomen.quote:
Ik heb ca een half jaar bij verschillende gezinnen gewoond op verschillende plekken in de VS. Allemaal op hun manier gelovend in een vorm van God, en dat was belangrijk voor ze, maar het feit dat ik totaal niks met religie deed maakte niks uit. Ik was net zo welkom bij Jehovas, Mormonen, Bapstisten en weet ik wat nog meer. Dat ik aan tafel niet mee deed bidden, dat was totaal geen probleem, nergens.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:53 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Indirect dringt de USA inderdaad het christelijke geloof op, dit is te zien aan hun instelling van het maken van Films TV series en vooral deze na 2001.Waarbij je bijna geen films meer ziet als Dogma of andere films waar "God" zelf of het geloof onder de loep bij wordt genomen.
Daarnaast ik weet niet of het kloppend is maar als je niet ergens in geloof in Amerika word je heel raar bekeken en behandeld.
Dus indirect word het geloof in de USA wel opgedrongen, niet door regering maar door samenleving daar zelf. Even tot alle orde Amerika is groter dan New York en Hollywood daar liggen ook veel dorpen en kleine steden tussen die de oude waarden van God en Country nog zeer hoog in hun vaandel hebben staan.
Yup, kan zelfs je baan/carrière in de weg staan om openlijk toe te geven dat je niet geloofd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:53 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Daarnaast ik weet niet of het kloppend is maar als je niet ergens in geloof in Amerika word je heel raar bekeken en behandeld.
Films nee, maar wat dacht je van Southpark Family guy?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:53 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Indirect dringt de USA inderdaad het christelijke geloof op, dit is te zien aan hun instelling van het maken van Films TV series en vooral deze na 2001.Waarbij je bijna geen films meer ziet als Dogma of andere films waar "God" zelf of het geloof onder de loep bij wordt genomen.
Dus indirect word het geloof in de USA wel opgedrongen, niet door regering maar door samenleving daar zelf. Even tot alle orde Amerika is groter dan New York en Hollywood daar liggen ook veel dorpen en kleine steden tussen die de oude waarden van God en Country nog zeer hoog in hun vaandel hebben staan.
Dat zijn tekenfilms die door middel van een fictief tekenfilmfiguur meer kunnen zeggen, ik denk als een beroemde acteur dezelfde teksten zou zeggen in een Film of in een TV serie dan is het daar het topic van de dag en niet in goede zin.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Films nee, maar wat dacht je van Southpark Family guy?
Overigens heeft de VS meer radicale kleine kutkerkaftakingen waar ik bij denk van ... DUDE![]()
Ik denk dat in de VS ook steeds meer mensen Atheist worden, als is het niet zo als in Europa waar het aardig hard gaat.
Je kunt een hoop van de US zeggen, maar freedom of speech staat heel hoog. Je kunt veel belachelijk maken daar, maar dat wil nog niet zeggen dat je het als atheïst daar makkelijk hebtquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Films nee, maar wat dacht je van Southpark Family guy?
Ja maar dat geld niet alleen voor religie.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:15 schreef Konijntjuh het volgende:
[..]
Dat zijn tekenfilms die door middel van een fictief tekenfilmfiguur meer kunnen zeggen, ik denk als een beroemde acteur dezelfde teksten zou zeggen in een Film of in een TV serie dan is het daar het topic van de dag en niet in goede zin.
Tot je op betaal-tv komt daar en dan mag alles. (zie HBO)quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja maar dat geld niet alleen voor religie.
Zeg een keer FUCK en het land staat op zijn kop!![]()
Is er een tepel te zien op live tv dan breekt de pleuris er zowat uit.![]()
Er zijn er genoeg religies, en iedereen respecteerd dat, anders was een Tom cruise allang uit hollywood geknikkerd en zoveel anderen.
Ik heb even het juiste woord neergezet voor jequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Veel van mijn inzichten overtuigingen zijn aangepast na klokkenluiders, vrijgegeven documenten, documentaires, gedrag van hoe geld heeft op mensen. En hoe alles in verbinding met elkaar staat.
Jup true, btw beste stand up comedian ever!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tot je op betaal-tv komt daar en dan mag alles. (zie HBO)
George Carlin werd daar ook gewoon op uitgezonden.
Religie is altijd een uitstekende reden geweest voor oorlog.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup true, btw beste stand up comedian ever!
Maar goed we wijken een beetje af, Religie zal heel goed een reden kunnen zijn dat er een hele grote oorlog aan komt.
Waar ligt de basis? Waar begint de leugen? Links is links, boven is boven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:01 schreef Lambiekje het volgende:
Maar fatsoenlijke zinnen bouwen lukt helaas niet...quote:Wat ik in middels weet is het wat meer glad getrokken.
Nederlands bleek een leugen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:35 schreef SicSicSics het volgende:
Maar fatsoenlijke zinnen bouwen lukt helaas niet...
George Carlinquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tot je op betaal-tv komt daar en dan mag alles. (zie HBO)
George Carlin werd daar ook gewoon op uitgezonden.
die is er dus nu na 100 jaar indoctrinatie geweld.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen scholing dan maar? Alles op de schop en op naar een onwetende generatie?
Ja! Of die is allang bezig maar dan in een andere vorm!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
George Carlin![]()
Ik heb me altijd wel afgevraagd of zijn Amerikaans publiek hem wel begreep.
En niet dom weg maar klapte om zijn uitleg.
Merken jullie ook dat er veel mensen zijn die zeggen: De derde wereld oorlog is al lang aan de gang, maar dit keer is het een stuk verder bij ons vandaan.
Het probleem is Lambiek, dat als er uiteindelijk een soort van scholing zal gegeven worden die jij het liefst nastreeft, het maar de vraag is of die docent het dan doet op de manier die jij het liefst hebt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
die is er dus nu na 100 jaar indoctrinatie geweld.
Snel, indoctrineer die kinderen over het feit dat ze geïndoctrineerd zijn!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
die is er dus nu na 100 jaar indoctrinatie geweld.
Corruptie bestraffen met balhangen en twee jaar later doodstraf.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het probleem is Lambiek, dat als er uiteindelijk een soort van scholing zal gegeven worden die jij het liefst nastreeft, het maar de vraag is of die docent het dan doet op de manier die jij het liefst hebt.
Het zelfde is met eerlijke macht, geef 1 man, waar van jij denkt dat hij 100% oprecht is de macht.
Als je geluk hebt verdeeld hij zijn macht onder aantal mensen waar van hij weer denkt dat ze te vertrouwen zijn.
Je zal zo altijd zien dat er dan altijd wel een rotte appel tussen zit of dat er gelogen wordt voor het grotere doel tegen het volk.
Wat zijn jou oplossingen voor de problemen die jij aankaart?
Meestal plaats je allemaal maar 'verhalen' met wat zich volgens jou afspeelt, maar een 'oplossing' voor dit zie je nooit.
Alleen maar schoppen en porren heeft geen zin toch ?
Precies, daarom haal ik dan ook wel eens de golfoorlogen erbij(en her en der wat andere oorlogen), dan hadden we die toch ook al 'de derde wereldoorlog' kunnen noemen, en zitten we nu al op de 4de.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja! Of die is allang bezig maar dan in een andere vorm!
Zo kan je overal wel iets van maken!
De meeste Amerikanen die ik ken spreken schande over deze briljante helaas veel te vroeg overleden Komiek, ditto als je een gesprek begint over de wapen wet!
.... nou!
Dit is veel te gemakkelijk, maar och, wat is het heerlijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
In 1672 vraten we gewoon onze eigen landsbestuurders op!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:00 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dit is veel te gemakkelijk, maar och, wat is het heerlijk.
Werd de Republiek van Napels van 1799 eerder uitgeroepen dan de Republiek van Rome uit hetzelfde jaar?Werd in 1204 Venetie geplunderd op bevel van Byzantium? Liet Abelard Fulbert castreren? Heeft Lambiekje ooit eerder van deze gebeurtenissen gehoord?
Je snapt het dus echt niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:00 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dit is veel te gemakkelijk, maar och, wat is het heerlijk.
Werd de Republiek van Napels van 1799 eerder uitgeroepen dan de Republiek van Rome uit hetzelfde jaar?Werd in 1204 Venetie geplunderd op bevel van Byzantium? Liet Abelard Fulbert castreren? Heeft Lambiekje ooit eerder van deze gebeurtenissen gehoord?
dat zou een mooi SBS6 programma zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
In 1672 vraten we gewoon onze eigen landsbestuurders op!
Tegenwoordig vinden we dit gewoon niet te verteren!
De lijken werden vervolgens volledig ontkleed, ondersteboven opgehangen aan de wipgalg op het Groene Zoodje - Johan een sport hoger dan z'n broer - en opengereten. Tenen, vingers, duimen, oren, neuzen, lippen, tongen en handen werden afgesneden. De lijken werden door enkele omstanders met vuisten geslagen. De ingewanden werden uit de lichamen gehaald en volgens ooggetuige en dichter-industrieel Joachim Oudaan deels door de omstanders opgegeten of aan honden te eten gegeven. Ook werden de lichamen gecastreerd. Een dode kat werd tussen de benen van Cornelis gelegd.Verhoeff sneed inderdaad de harten uit de lichamen. Ze zijn nog jaren in potten met terpentijnolie tentoongesteld geweest.
Vaderlandse geschiedenis is niet jouw ding merk ik alquote:Op woensdag 22 oktober 2014 00:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat zou een mooi SBS6 programma zijn.
Wat een vernietigend antwoord. Leg het mij dan eens uit.quote:
Ik meen ook niet dat men anders aan kijkt tegen de personen die een andere religie aanhangen in Amerika zelf want hun geloven in hoger wezen of iets dan hun zelf. En zelfs het belachelijk van God maken via comedy, al gebeurt dit weer op gepaste wijze sinds het beleid van G.W. Bush.( Onder het beleid van Clinton kwam er toch een kleine vrije gedachte aan revolutie in Amerika, de koude Oorlog was namelijk afgelopen en de tijd van het afvragen kwam aan bod wat is Amerika en wat is God en wat is er buiten of boven ons en waar staan wij voor als Amerikaan. Al die vragen zijn na 2001 weggevaagd en waren niet meer gepast in de Amerikaanse samenleving want men was in Oorlog voor God en Land met het terrorisme.)quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja maar dat geld niet alleen voor religie.
Zeg een keer FUCK en het land staat op zijn kop!![]()
Is er een tepel te zien op live tv dan breekt de pleuris er zowat uit.![]()
Er zijn er genoeg religies, en iedereen respecteerd dat, anders was een Tom cruise allang uit hollywood geknikkerd en zoveel anderen.
Het zit wel wat breder daar (ik post het nog maar eens)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:02 schreef ems. het volgende:
Maar wat jij beschrijft is dan ook toepasbaar op Amerika. In New York zal je bovenstaande gedrag niet snel tegenkomen. In de bible belt wel.
Tsja.
Ik zal de link wel plaatsen om de docu te kijkenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het zit wel wat breder daar (ik post het nog maar eens)\)
Denk dat ie hier beter bij past, ga m zo even kijken, was al paar keer te sprake gekomen.quote:
Ok heb je gelijk inquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:57 schreef theguyver het volgende:
Denk dat ie hier beter bij past, ga m zo even kijken, was al paar keer te sprake gekomen.![]()
En ga deze gelijk even kijken!
En volgens Rusland zijn dit dan weer gewoon troepen op eigen houtje er naar toegereisd zijn, die voor de Pro russen willen vechten.quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:42 schreef Lavenderr het volgende:
Een colonne van 32 Russische tanks is de grens met Oekraïne overgestoken. Ook zouden er dertig trucks met Russische troepen en zestien houwitser-kanonnen zijn meegereden.
Dat meldt AFP op basis van verklaringen van de Oekraïense regering. Het oversteken van het extra materiaal is donderdag gebeurd, maar het nieuws komt pas vrijdag naar buiten.
De tanks en trucks zouden gestationeerd zijn in de Volksrepubliek Loehansk. Volgens de pro-westerse organisatie Euromaidan is de colonne op weg naar de plaats Krasni Loech in het oosten van Oekraïne. In die regio zwaaien pro-Russische rebellen de scepter.
Daarnaast zou bij een andere Oekraïense grenspost nog een Russische colonne met vrachtwagens en drie mobiele radarstations zijn overgestoken.
De regering in Kiev en het Westen beschuldigen Rusland er al maanden van de separatisten in het oosten van Oekraïne met materieel en personeel te steunen. Rusland claimt geen partij te zijn in het conflict.
Oekraïne beraadt zich op ''een adequate reactie'', aldus legerwoordvoerder Andrej Lisenko. ''Rusland blijft maar mankracht en militaire voertuigen naar de Donbas (het oosten van Oekraïne) sturen'', zei hij. Het wapentuig wordt door de separatisten ingezet tegen het leger.
http://www.nu.nl/buitenla(...)e-binnengereden.html
Sukhoi SU-34quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:15 schreef Fogel het volgende:
Rusland heeft nieuw speelgoed en dat hebben ze aan Noorwegen laten zien
[ afbeelding ]
Een SU-34 Fullback, aldus http://www.vg.no/nyheter/(...)kekysten/a/23333831/
Hier samen met een Noorse F-16, net buiten het Noorse luchtruim in het noorden.
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk zijn ze met goedkeuring van Rusland op eigen houtje verder.. Met een verklaring als ie in problemen komt, pindakaas..quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
En volgens Rusland zijn dit dan weer gewoon troepen op eigen houtje er naar toegereisd zijn, die voor de Pro russen willen vechten.
Kort gezegd Rusland heeft zijn eigen leger niet in de hand.
Of gewoon lulkoek, hoe het went of keert Rusland is en blijft er zelf verantwoordelijk voor!
Er is wel meer stil komen te liggen in 1990quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Sukhoi SU-34
First flight 13 April 1990
Introduction 20 March 2014 (Official)
Hmmm, dat project heeft kennelijk even stilgelegen
Over wat en waarom?quote:Op donderdag 13 november 2014 18:06 schreef achjaha het volgende:
soldaat spreekt
https://www.facebook.com/(...)47585&type=2&theater
ik ben ook faceboekweigeraar, heb het van het net gepluktquote:Op donderdag 13 november 2014 18:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Over wat en waarom?
* Fogel is facebookweigeraar
Ik denk dat er zou veel meer zijn als er waren niet de Official Secrets act(geheime wet of zo?)quote:Op donderdag 13 november 2014 18:12 schreef achjaha het volgende:
[..]
ik ben ook faceboekweigeraar, heb het van het net geplukt
gaat over dat hij zich schaamt voor z'n acties en dat de us de echte terrorist is.
je kan het gewoon aanklikken hoor, het is niet eng
ik denk het ook, ik denk dat die video hierboven snel foetsie isquote:Op donderdag 13 november 2014 19:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik denk dat er zou veel meer zijn als er waren niet de Official Secrets act(geheime wet of zo?)
Sla het op en host het zelf ergens?quote:Op donderdag 13 november 2014 21:03 schreef achjaha het volgende:
[..]
ik denk het ook, ik denk dat die video hierboven snel foetsie is
de schijn moet worden opgehouden
welnee, ik heb het wel gezien nuquote:Op donderdag 13 november 2014 21:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sla het op en host het zelf ergens?
Oh dan kan het wel van het net af ja.quote:Op donderdag 13 november 2014 21:06 schreef achjaha het volgende:
[..]
welnee, ik heb het wel gezien nu
ja, sla jij het anders op en deel het eens, of zit je zo niet in elkaar?quote:Op vrijdag 14 november 2014 00:00 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Oh dan kan het wel van het net af ja.
Voor klachten of opmerkingen over moderatie verwijs ik je naar BNW / [FEEDBACK] voor al uw vragen, meningen en opmerkingenquote:Op vrijdag 21 november 2014 14:47 schreef Spellmeista het volgende:
Sorry hoor Fogel, maar waar haal jij die scheldwoorden vandaan?
Om dan gelijk een heel bericht weg te gooien vind ik wel erg kort door de bocht. Denk je dat ik voor de lol 's ochtends vroeg zo'n verhaal type?
Ik zei alleen dat ik het gewoon dikke vette onzin vond. Ik vind het helemaal nergens over gaan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Madman_theoryquote:Nixon explained the strategy to his White House Chief of Staff, H. R. Haldeman:
I call it the Madman Theory, Bob. I want the North Vietnamese to believe I've reached the point where I might do anything to stop the war. We'll just slip the word to them that, "for God's sake, you know Nixon is obsessed about communism. We can't restrain him when he's angry—and he has his hand on the nuclear button" and Ho Chi Minh himself will be in Paris in two days begging for peace.[1]
In October 1969, the Nixon administration indicated to the Soviet Union that "the madman was loose" when the United States military was ordered to full global war readiness alert (unbeknownst to the majority of the American population), and bombers armed with thermonuclear weapons flew patterns near the Soviet border for three consecutive days.[2]
Oei oei, dat gaat hommeles gevenquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:21 schreef User8472 het volgende:
Het Huis van Afgevaardigden heeft afgelopen donderdag een resolutie aangenomen met 411-10 stemmen. Het document veroordeeld Rusland om zijn continue politieke, economische en militaire expansiedrift tegen de Ukraine, Georgië en Moldavië. De resolutie roept Rusland op om te stoppen met het militair steunen van troepen in oost-Ukraine en het nietig verklaren van de Krim's verzoek om toe te treden tot Rusland.
Verder wil het Huis dat Barack Obama besluit de troepen in Ukraine militair te ondersteunen met trainingen en wapens. Eerder had Obama eenzelfde verzoek gekregen van President Petro Poroshenko maar had deze afgewezen.
De resolutie verzoekt tevens Navo leden en VS bondgenoten om alle militaire samenwerking met Rusland op te schorten.
http://rt.com/usa/211527-(...)n-russia-aggression/
Het deed me ergens wel denken aan Irak met z'n WMD's. Net zo zijn er geen daadwerkelijke beelden vrijgegeven van militaire troepen opbouw. Het is nog steeds onduidelijk voor de lezer of er nu daadwerkelijk Russische troepen zijn opgebouwd rondom Ukraine en andere landen, die klaar staan voor een invasie of dat er al troepen zijn. Rusland ontkent nog altijd. Ook wordt er al vanuit gegaan dat vlucht MH17 neergehaald is door een raket, afkomstig van pro-Russische rebellen, met steun van Rusland dus.quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oei oei, dat gaat hommeles geven
In 1947 toen Israelis waren Britse soldaten aan t opblazen waren ze ook terroristen.....oh nee,dat waren freedom fighters zeker....we mogen niet te kritisch op Israel zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:40 schreef Beathoven het volgende:
Ik zie tussen Rusland en het westen spierballenvertoning maar geen WoIII. Het heeft recent mogelijk WOIII geblokkeerd en daarmee gaat het er zelfs lichtelijk op vooruit.
De grootste meest plausibele en reeële dreiging voor een evt. WO was het Israel-Palestina conflict en de recente provocaties bij de tempelberg in Jeruzalem waar het rommelt.
Voor degenen die daar niet zoveel mee hebben. De klaagmuur is waar joodse conservatieven al zolang Israel bestaat klagen en bidden. Ze hopen dat God hen helpt de twee op t fundament aanwezige Islamitische bouwwerken te vernietigen, om zo de tempel weer te kunnen herbouwen. Voor de Islam zijn dit Heilige plaatsen en evt bestorming en afbraak zal een nieuwe oorlog vormen met aan de ene kant waarschijnlijk Joods-Christelijke landen en aan de andere kant de Islamitische. Dit zou een ramp zijn voor Europa en het Midden Oosten vooral voor Turkije dat als stabiele factor steeds meer aan de kant van het Midden-Oosten ging staan, en twijfelde, en Rusland dat zich niet echt heel duidelijk had gebonden aan een kant.
Nu heeft Turkije recent ingestemd met het verkrijgen van een Russische pijpleiding met gas en Putin en Erdogan hebben elkaar de hand geschud voor de wereld. Het gaat slechts om een pijpleiding, maar wat belangrijker was is dat 't een nieuwe politieke vriendschap betekent van een sterk Christelijk land met een sterk moslimland.
Als in Israel nu iets verkeerd gaat krijgen we geen direct conflict maar kunnen Rusland en Turkije samen druk uitoefenen zonder dat de wereld daarbij explodeert. Verder houden ze aan de ene kant de EU en Amerika erbuiten en drukken mogelijk aan de andere kant IS weg.
Ik zie het als een potentiele katalysator, het brengt ook een vervelende dreiging mee maar ik denk dat het beter is dan de hele situatie vóór de deal.
Blijkbaar ben je nogal slecht geinformeerd, deze werden en worden nog steeds terroristische organisaties genoemdquote:Op maandag 8 december 2014 13:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
In 1947 toen Israelis waren Britse soldaten aan t opblazen waren ze ook terroristen.....oh nee,dat waren freedom fighters zeker....we mogen niet te kritisch op Israel zijn.
Ik snap niet hoe Israel mag boven internationale wetten zitten....en continue to get away with it.
Terroristen en freedom fighters zijn hetzelfde - ligt maar alleen on whose side you are on.quote:Op maandag 8 december 2014 13:25 schreef Chewie het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je nogal slecht geinformeerd, deze werden en worden nog steeds terroristische organisaties genoemd
http://www.cjpmo.org/DisplayDocument.aspx?DocumentID=45
Eh ja maar dat is niet wat jij stelde, jij ging er abusievelijk van uit dat "we" de israelis niet als terroristen zouden benoemen omdat we niet kritisch zouden mogen zijn over Israel maar zoals je kunt lezen werden de groeperingen die achter de aanslagen zaten op Britse millitairen gewoon terrorist genoemd in de media (zoals de NY times).quote:Op maandag 8 december 2014 13:27 schreef Tingo het volgende:
[..]
Terroristen en freedom fighters zijn hetzelfde - ligt maar alleen on whose side you are on.
Dit. Tingo roept van alles maar leest zich niet in.quote:Op maandag 8 december 2014 13:33 schreef Chewie het volgende:
[..]
Eh ja maar dat is niet wat jij stelde, jij ging er abusievelijk van uit dat "we" de israelis niet als terroristen zouden benoemen omdat we niet kritisch zouden mogen zijn over Israel maar zoals je kunt lezen werden de groeperingen die achter de aanslagen zaten op Britse millitairen gewoon terrorist genoemd in de media (zoals de NY times).
Afgezien van deze aanslagen in het pre-Israel tijdperk merk ik dat je maar weinig nieuws tot je neemt want zelfs de MSM is de laatste decennia meer wel kritisch dan niet op Israel.
Ja daar lijkt het wel op, vind het ook niet echt een kritische houding.quote:Op maandag 8 december 2014 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit. Tingo roept van alles maar leest zich niet in.
Ik merk maar weinig van de '' kritische houding '' in msm . Het enige wat ik voor de geest kan halen is een docu van een aantal jaar terug genaamd : de Isreal lobby was op vpro geloof ikquote:Op maandag 8 december 2014 13:33 schreef Chewie het volgende:
[..]
Eh ja maar dat is niet wat jij stelde, jij ging er abusievelijk van uit dat "we" de israelis niet als terroristen zouden benoemen omdat we niet kritisch zouden mogen zijn over Israel maar zoals je kunt lezen werden de groeperingen die achter de aanslagen zaten op Britse millitairen gewoon terrorist genoemd in de media (zoals de NY times).
Afgezien van deze aanslagen in het pre-Israel tijdperk merk ik dat je maar weinig nieuws tot je neemt want zelfs de MSM is de laatste decennia meer wel kritisch dan niet op Israel.
Eh nee hoor..quote:Op maandag 8 december 2014 13:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
In 1947 toen Israelis waren Britse soldaten aan t opblazen waren ze ook terroristen.....oh nee,dat waren freedom fighters zeker....we mogen niet te kritisch op Israel zijn.
Ik snap niet hoe Israel mag boven internationale wetten zitten....en continue to get away with it.
Daar ligt dus de tijdbom, iets waar wereldwijd felle protesten tegen gaan komen en overhaaste acties meebrengt uit het oosten en het westen. Netanyahu zou een heilige worden voor z'n achterban want die zien het opnieuw bouwen van de tempelberg als vrede voor Israel, dat is na de stichting van de staat Israel een droom voor ze, misschien nog wel een grotere. En mensen zullen hysterisch worden bij het uitkomen van die heilige wens.quote:Op maandag 8 december 2014 13:21 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat ligt dan meer aan jou ben ik bang, kranten zoals Volkskrant/Trouw en NRC zijn toch regelmatig kritisch over Israel, als een minister of (oud) politicus zich kritisch over het beleid van Israel uitlaat haalt dit ook gewoon het nieuws.quote:Op maandag 8 december 2014 15:35 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik merk maar weinig van de '' kritische houding '' in msm . Het enige wat ik voor de geest kan halen is een docu van een aantal jaar terug genaamd : de Isreal lobby was op vpro geloof ik
Als ik dan iets heb gemist hoor ik het graag:)
Veel landen willen Palestina als staat erkennen, Nederland komt ook langzaam in zicht. Het zijn andere tijden dan tien jaar geleden.quote:Op maandag 8 december 2014 16:12 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat ligt dan meer aan jou ben ik bang, kranten zoals Volkskrant/Trouw en NRC zijn toch regelmatig kritisch over Israel, als een minister of (oud) politicus zich kritisch over het beleid van Israel uitlaat haalt dit ook gewoon het nieuws.
Volgens mij weet je niet erg veel over Israel.quote:Op maandag 8 december 2014 15:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eh nee hoor..
Israel slaat 1 x in de zoveel tijd hard terug ( en dan komen ze weer in opspraak ) een ander land had dat veel vaker en met meer geweld gedaan.
Ben Absoluut niet Pro Israel ik zie daar het liefst dat Er 2 landen komen, palastina en Israel meer een opsplitising van het land eigenlijk.. Mja ik denk te simpel.
Oh nee? - jij heb geen flauw idee wat ik lees-edit-quote:Op maandag 8 december 2014 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit. Tingo roept van alles maar leest zich niet in.
Niet kritische genoeg.quote:Op maandag 8 december 2014 16:12 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat ligt dan meer aan jou ben ik bang, kranten zoals Volkskrant/Trouw en NRC zijn toch regelmatig kritisch over Israel, als een minister of (oud) politicus zich kritisch over het beleid van Israel uitlaat haalt dit ook gewoon het nieuws.
Wat zien?quote:
Dat is 'n grote vraag.quote:Op maandag 8 december 2014 18:43 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hoe kritisch moeten ze volgens jou zijn?
Een wet voor WO3.quote:H. Res. 758: Reckless Congress ‘Declares War’ on Russia
On December 4, the US House passed what I consider to be one of the worst pieces of legislation ever. H. Res. 758 was billed as a resolution “strongly condemning the actions of the Russian Federation, under President Vladimir Putin, which has carried out a policy of aggression against neighboring countries aimed at political and economic domination.”
In fact, the bill was 16 pages of war propaganda that should have made even neocons blush, if they were capable of such a thing.
bron
Je moet inderdaad wel Stephen Hawking zijn om dit te begrijpen. Religie jongen. profeetje ManianMan, straffen zul je.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:35 schreef ManianMan het volgende:
We zien de verkeerde realiteit.
De realiteit is dat we op aarde leven en bronnen en materialen hebben om verder te kunnen leven. We hebben bronnen en materialen om grootse dingen te maken.
Onbewust nemen wij een andere realiteit waar die gemaakt wordt door zieke zielen. We zien geld als een waardig middel. We zijn jaloers en hatelijk. Als iemand roept om hulp doen we niets. Kortom we zijn gehersenspoeld door de jaren heen.
Wie bovenstaand begrijpt ziet de werkelijkheid de realiteit en is verlicht .
Er komt nog een grote oorlog aan die over de hele wereld zal gaan. De ene partij wordt erkend als de onverlichte en de andere als de verlichte. Er is echter geen goed of fout. Een ieder moet zich aansluiten bij de partij die zij waardig vinden.
Op het eind krijgt men toch de les gelezen.
Zo kritische mogelijk voor dat ze gaan hun banen verliezen.quote:Op maandag 8 december 2014 18:43 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hoe kritisch moeten ze volgens jou zijn?
Je bedoelt zodát ze hun banen gaan verliezen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:26 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zo kritische mogelijk voor dat ze gaan hun banen verliezen.
Juist, dus we krijgen weer tanks?quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:11 schreef User8472 het volgende:
Vanwege operatie Atlantic Resolve zal de VS zo'n 100 tanks verplaatsen naar Europa, waaronder. Duitsland, Polen en de baltische staten. De operatie is bedoeld voor trainingen en het gerust stellen van VS bondgenoten. Het materiaal zal achterblijven wanneer de trainings missies voltooid zijn, oa. om op transport kosten te besparen.
http://news.yahoo.com/us-(...)neral-221757453.html
http://www.defense.gov/home/features/2014/0514_atlanticresolve/
[ afbeelding ]
quote:Het materiaal zal achterblijven wanneer de trainings missies voltooid zijn, oa. om op transport kosten te besparen.
Dit doet mij aan Gillette denken met hun fusion scheermesjes, men krijgt zogenaamd een afgedankte gratis houder (Tank) jippiequote:Op dinsdag 9 december 2014 17:11 schreef User8472 het volgende:
Vanwege operatie Atlantic Resolve zal de VS zo'n 100 tanks verplaatsen naar Europa, waaronder. Duitsland, Polen en de baltische staten. De operatie is bedoeld voor trainingen en het gerust stellen van VS bondgenoten. Het materiaal zal achterblijven wanneer de trainings missies voltooid zijn, oa. om op transport kosten te besparen.
http://news.yahoo.com/us-(...)neral-221757453.html
http://www.defense.gov/home/features/2014/0514_atlanticresolve/
[ afbeelding ]
Het heeft niks met relegie te maken. De balans van de natuur is verstoort, al vele vele jaren lang. Het moet weer in balans komen en dat kan alleen door een oorlog/ramp die de hele wereld aandoet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:11 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je moet inderdaad wel Stephen Hawking zijn om dit te begrijpen. Religie jongen. profeetje ManianMan, straffen zul je.
Dat klinkt al wat meer down to earth, alleen waarom moeten we het daarop laten aankomen? Laat gewoon de fouten uit t verleden zien. Eerlijke geschiedenislessen, meer gebasseerd op wetenschap dan promotie van de eigen victories. Kwestie van beter onderwijs, laat men maar denken in oplossingen die niet een andere kant beschadigen en alleen voor de eigen kliek goed uitpakken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:53 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Het heeft niks met relegie te maken. De balans van de natuur is verstoort, al vele vele jaren lang. Het moet weer in balans komen en dat kan alleen door een oorlog/ramp die de hele wereld aandoet.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:19 schreef Fogel het volgende:
Hier een rapport dat het vuur wat aan kan wakkeren. De VS heeft de bewaking op hun ambassades al verscherpt na de publicatie vandaag.
In dit rapport kan je details vinden omtrent de verhoortechnieken die de VS heeft toegepast met goedkeuring van de regering. Waterboarding, slaan en rondslepen van naakte gevangenen en voeding via het rectum van gevangenen zijn een paar voorbeelden. Minimaal 119 gevangenen zijn mishandeld.
Senate Select Committee on Intelligence
Committee Study of the Central Intelligence Agency's Detention and Interrogation Program
http://www.intelligence.senate.gov/study2014/sscistudy1.pdf
-edit: voor vragen en opmerkingen over moderatie hebben we dit topic BNW / [FEEDBACK] voor al uw vragen, meningen en opmerkingenquote:Op maandag 8 december 2014 22:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Een wet voor WO3.![]()
Wat moet de wereld zonder warmonger -edit-Obama.
Een beter milieu begint bij op het moment alleen bij de regering. Op zich is dit niet zo erg alleen als zij falen faalt het milieu van het land. Dat is ergerlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:33 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat klinkt al wat meer down to earth, alleen waarom moeten we het daarop laten aankomen? Laat gewoon de fouten uit t verleden zien. Eerlijke geschiedenislessen, meer gebasseerd op wetenschap dan promotie van de eigen victories. Kwestie van beter onderwijs, laat men maar denken in oplossingen die niet een andere kant beschadigen en alleen voor de eigen kliek goed uitpakken.
Ik heb veel meer met klimaatwetenschappers die ons laten zien waar het mis gaat en mensen die willen investeren in ingenieurs om 't collectief te beschermen dan mensen die achteroverleunen en zeggen "laat het maar gebeuren", "eindtijden", "jezus komt". Ik vind dat nogal een luie mentaliteit.
En oorlogen kunnen ook worden voorkomen. Kwestie van onderwijzen, blijven overleggen, begrijpen en blijven proberen er goed uit te komen. Een beter milieu begint bij jezelf.
Je doet het overkomen alsof we planten zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:29 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Een beter milieu begint bij op het moment alleen bij de regering. Op zich is dit niet zo erg alleen als zij falen faalt het milieu van het land. Dat is ergerlijk.
We zijn op het moment net planten ja. Die verzetten zich ook niet. Alhoewel het langzaam begint op te komen. Er moet allereerst een grote groep stampei maken voordat alle herten ( lees mensen) over de dam gaan.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:30 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je doet het overkomen alsof we planten zijn.
Er word al vanaf de 2e wereldoorlog gesproken over een mogelijke 3e en elke keer is er wel iets wat de aanstichter is, elke keer word er gesproken dat het dichtbij komt!quote:Op donderdag 11 december 2014 20:46 schreef Izzy73 het volgende:
Uhhhmmm, ik ga niet beweren dat Niburu altijd de waarheid vertelt maar ook
op andere websites heb ik al een en ander aan alarmerende berichten
gelezen over een aanstaande WW3.
Als ik alle info op een rijtje zet dan lijkt het toch aardig dicht bij te komen.
Ik hoop van harte dat het allemaal onzin is maar zorgelijk is het wel.
http://niburu.co/index.ph(...)et-complot&Itemid=33
Ja dat is waar, maar er zijn de laatste maanden in de VS toch wel opmerkelijke wetten aangenomen.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Er word al vanaf de 2e wereldoorlog gesproken over een mogelijke 3e en elke keer is er wel iets wat de aanstichter is, elke keer word er gesproken dat het dichtbij komt!
Albert Einstein — 'I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
November 14, 1775 is nou niet echt bepaald recent...quote:Op donderdag 11 december 2014 21:05 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar er zijn de laatste maanden in de VS toch wel opmerkelijke wetten aangenomen.
Bijvoorbeeld het invoeren van "Martial Law" en de druk op Rusland lijkt ook alleen maar toe te nemen.
Daarbij komt dat het financiele systeem van de VS zwaar onder druk staat.
Tis raar maar waar, ik heb 5 jaar lang geen internet gehad, nu pas weer sinds 1,5 jaar.
Dus ik heb geen idee of dit soort verhalen altijd wel ergens rond dwarrelen op het web.
Haha trouwens wel een "mooie" uitspraak van Einstein.
hoe bedoel je? ik hoorde wel groot aantal straaljagers overkomen, maar dat zijn over het algemeen Duitsers.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:58 schreef schommelstoel het volgende:
Is het bij jullie ook zo druk in de lucht?
Daar doelde ik op ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoe bedoel je? ik hoorde wel groot aantal straaljagers overkomen, maar dat zijn over het algemeen Duitsers.
Altijd hierquote:Op donderdag 11 december 2014 21:58 schreef schommelstoel het volgende:
Is het bij jullie ook zo druk in de lucht?
Haha , dat document gaat enkel over de Colony of virginia.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
November 14, 1775 is nou niet echt bepaald recent...
[ afbeelding ]
dat was de eerste en de laatste was in On May 21, 1961 kort gezegd de wet bestaat al eeuwen.
Exact ...quote:Op donderdag 11 december 2014 22:55 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Haha , dat document gaat enkel over de Colony of virginia.
Ik neem aan dat je weet wat martial law is?
Dat betekent dat er een wet wordt ingevoerd waardoor de hoogste in rang van het leger
wordt aangesteld als hoofd van de overheid en het leger daardoor de macht heeft in het land.
Lijkt me niet dat dit het geval is in de VS sinds 1775.
Ik heb nog eens verder gezocht maar zie ook nergens dat er een nieuwe martial law is ingevoerd.
Alleen maar verhalen dat er een nieuwe wordt voorbereid,
wel is er in ferguson tijdelijk een martial law van kracht.
Ging wel even behoorlijk veel over dat heb ik sinds de jaren 90 begin 2000 toen vliegbasis twente nog operationeel was niet gehoord.quote:
Nee niet echt, tijdje terug was er ook een goeie sonic boom hier, waardoor er een aantal ruiten waren gesprongen!quote:Op donderdag 11 december 2014 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Altijd hier(Schiphol)
Maar s avonds is niet echt gebruikelijk toch dat er straaljagers overkomen?
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:11 schreef Fogel het volgende:
Misschien niet helemaal op zijn plaats hier, maar: "Historic Leap: Navy Shipboard Laser Operates in Persian Gulf", aldus http://www.onr.navy.mil/e(...)laser-uss-ponce.aspx
Erg effectief als je de YT mag geloven:
Maar... volgens de Geneefse Conventie mag je dat soort wapens niet tegen mensen gebruiken. De interpretatie van de marine van de VS is dat je het wel tegen voertuigen waar mensen in zitten kan en mag gebruiken.
"Klunder did not give details on the ROE or the ranges of LaWS but did say that humans were not a target of the weapon, under stipulations of the Geneva Conventions which he did not detail."quote:Op donderdag 11 december 2014 23:15 schreef Erasmo het volgende:
Ik kan het niet zo snel naslaan maar volgens mij staat er vrij weinig over lasers in de cvg.
De kosten zijn ca 1 dollar per shot. Da's in militaire termen gratis. Het hangt gewoon aan een generator die op diesel loopt. Plek genoeg aan boord voor een paar jerrycans toch?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou zo super effectief ziet het er niet uit, let goed waar hij op mikt! plus als je goed kijkt gaat het bootje en het vliegtuig in 1 rechte lijn, denk dat hij nou niet zo super snelle rectie vermogen heeft.
Plus zal verdomd veel energie kosten om zo'n ding af te vuren, ... Dude werkt wel met XBOX controller
Haha, je weet het mooi te brengen,quote:Op donderdag 11 december 2014 23:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Exact ...
De krijgswet of staat van beleg is een noodtoestand die in werking treedt als het leger de rechtspleging overneemt van de burgerlijke autoriteiten. Tijdens de periode dat de krijgswet van kracht is, gelden vaak andere wetten dan normaal. Het leger houdt toezicht op naleving hiervan, en gerechtelijke vervolging vindt veelal plaats door de krijgsraad.
Bij ferguson was er ook geen martial law afgekondigd ook niet in boston tijdens de zoektocht naar de vermeende daders.
Wel waren er grote aantallen politie aanwezig, bij Boston melden ze zich er zelfs vrijwillig voor aan.
Maar geen LEGER overname!
Als ferguson al Martial law is, dan heeft nederland er wel een stuk of 10 elke maand, tijdens een beladen voetbal wedstrijd!
Zoals al vaker is aangegeven, Geloof niet alles wat te vinden valt op het internet.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:25 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Haha, je weet het mooi te brengen,
Ik heb me nooit eerder bezig gehouden met complot theorien of illuminati,
pas sinds een maand of 2.
Ben begonnen met zoeken naar Rothschild en dan kom je me toch een hoop schokkende verhalen tegen.
Je schrikt je rot.
Ik geloof ook echt wel dat er het een en ander van waar is maar begin ook steeds meer
te zien dat er een hoop nonsense op internet staat.
Er is blijkbaar een markt voor, veel websites spelen in op het feit dat mensen op zoek zijn naar
een andere waarheid.
Valt me ook op dat er veel filmpjes staan over het einde der tijden,
waarin telkens Jezus, god e.d. in terug komen.
Klinkt hetzelfde als de Jehova's die al jaren verkondigen dat het einde van de wereld nadert.
Maar het is zeker interessant om te speuren naar de "waarheid" op internet.
Alleen erg oppassen om niet in een val te trappen.
wow had er maar 5 van de 21quote:Op donderdag 11 december 2014 23:45 schreef Fogel het volgende:
What is presented, is the thruth... is de inleiding van de film hierboven.
Wat is er hier waar? Het menselijk brein is makkelijk voor de gek te houden, daar heb je helemaal geen supercomplotten voor nodig.
Maargoed, we dwalen inderdaad wat af van WWIII.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Idd, mooi filmpje![]()
Zo en nu weer on-topic.
[ Bericht 5% gewijzigd door theguyver op 12-12-2014 05:31:19 ]Er staat nog een vraag voor u open!!
Yup, goede film, gaat wel voornamelijk over de MSM dus blijkt wel dat die niet geheel te vertrouwen zijn.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zoals al vaker is aangegeven, Geloof niet alles wat te vinden valt op het internet.
Kijk vooral hoe het vermeld staat, en hoe het gebracht word!
Tip voor goeie docu hierover.
Zeker een aanrader!
Enjoy, en sorry voor beetje off-topic gaan
Haha, geweldig.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:45 schreef Fogel het volgende:
What is presented, is the thruth... is de inleiding van de film hierboven.
Wat is er hier waar? Het menselijk brein is makkelijk voor de gek te houden, daar heb je helemaal geen supercomplotten voor nodig.
Maargoed, we dwalen inderdaad wat af van WWIII.
Moet je eerst wel een reden vinden om stampei te maken die ook hout snijdt. Als iemand van je groep een microfoon onder z'n neus krijgt dan moet hij wel weten waarom hij of zij er staat. Als men dat niet goed kan uitleggen is er geen punt om er te staan. Dus waarom zou jij de straat op gaan? wat zijn je concrete eisen.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:42 schreef ManianMan het volgende:
[..]
We zijn op het moment net planten ja. Die verzetten zich ook niet. Alhoewel het langzaam begint op te komen. Er moet allereerst een grote groep stampei maken voordat alle herten ( lees mensen) over de dam gaan.
zoals? Ukraine innemen?quote:Op zondag 14 december 2014 17:49 schreef Ali_boo het volgende:
Paar dagen terug zag ik een artikel op yahoo dat de Russen ''maatregelen zouden nemen '' mocht het westen met nieuwe sancties komen
Russia threatens response if US sets new sanctions over Ukraine
Undoubtedly, we will not be able to leave this without a response," deputy foreign minister Sergei Ryabkov told Interfax news agency ahead of a meeting between the Russian and US foreign ministers.
http://news.yahoo.com/ukr(...)raged-205849643.html;_ylt=AwrBJR_XvY1UwhwARD3QtDMD
Er word niet gezegd wat ze zouden doen in het geval van een nieuwe ronde sancties . Maar het bied uiteraard wel voldoende ruimte om er helemaal los op te speculeren
Guess what I have read today
US Congress passes Russia sanctions, arms for Ukraine![]()
Washington (AFP) - The US Congress unanimously approved fresh economic sanctions against Russia and lethal weapons for Kiev, defying President Barack Obama and hardening American lawmakers' response to a Kremlin-backed insurgency in Ukraine.
http://news.yahoo.com/us-(...)raine-054621335.html
Ik hoop dat ze een paar Mac Donald's eruit gooien maar vrees dat met wat hardere maatregelen nemen
Ach- ze zijn allemaal lekker samen gezellig aan 't vodka zuipen ook.quote:Op zondag 14 december 2014 17:49 schreef Ali_boo het volgende:
Paar dagen terug zag ik een artikel op yahoo dat de Russen ''maatregelen zouden nemen '' mocht het westen met nieuwe sancties komen
Russia threatens response if US sets new sanctions over Ukraine
Undoubtedly, we will not be able to leave this without a response," deputy foreign minister Sergei Ryabkov told Interfax news agency ahead of a meeting between the Russian and US foreign ministers.
http://news.yahoo.com/ukr(...)raged-205849643.html;_ylt=AwrBJR_XvY1UwhwARD3QtDMD
Er word niet gezegd wat ze zouden doen in het geval van een nieuwe ronde sancties . Maar het bied uiteraard wel voldoende ruimte om er helemaal los op te speculeren
Guess what I have read today
US Congress passes Russia sanctions, arms for Ukraine![]()
Washington (AFP) - The US Congress unanimously approved fresh economic sanctions against Russia and lethal weapons for Kiev, defying President Barack Obama and hardening American lawmakers' response to a Kremlin-backed insurgency in Ukraine.
http://news.yahoo.com/us-(...)raine-054621335.html
Ik hoop dat ze een paar Mac Donald's eruit gooien maar vrees dat met wat hardere maatregelen nemen
mmm.quote:Treasury Department seeks survival kits to prepare employees at every major bank for coming collapse
The Treasury Department is looking to buy survival kits for all of its employees who are proprietors of the federal banking system, according to a new government solicitation posted online.
As reported by The Washington Free Beacon (FB), the emergency goods and supplies are for every employee at the Office of the Comptroller and Currency -- the OCC -- which is in charge of conducting on-site reviews and audits of banks around the nation.
According to the solicitation, each survival kit contains everything from water purification tablets to solar blankets. And the government is willing to spend up to $200,000 on the kits, the solicitation says [which can be viewed here in PDF format: FreeBeacon.com].
The FB noted that the Treasury Department specified that the kits come in either a fanny pack or backpack that can hold all of the requested items, which include a 33-piece personal first aid kit containing "decongestant tablets," many different bandages and other medicines.
bron
Wellicht een nieuwe currancy war?quote:
http://www.gewoon-nieuws.(...)n-oekraine-verwacht/quote:In Kramatorsk werden reguliere Oekraïense tanks en gepantserde voertuigen gesignaleerd die waren beschilderd met Russische emblemen. Die voertuigen bewegen zich richting Slavyjansk. Een false flag actie is kennelijk de bedoeling. Men wil zeer waarschijnlijk de wereld doen geloven dat Rusland een invasie uitvoert. Voor het Westen is het duidelijk en zit er maar één ding op en dat is “terugslaan”. Het lijkt erop dat het Westen een voorwendsel wilt creëren om een ‘tegenaanval’ in te kunnen zetten!
De Colombiaanse peso is ten opzichte van de dollar en euro ook drastisch gedaald dit najaar.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:12 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wellicht een nieuwe currency war?
De roebel is behoorlijk gedaald dmv de sancties . Maar Rusland is niet de enige die de klappen voelt . De Chinese Yen and the Canadese dollar dalen ook flink atm ( wellicht dat andere valuta volgen)
Ben erg benieuwd aar de tegenreactie van Rusland en China met name
Leuk voor je,quote:Op donderdag 18 december 2014 02:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Colombiaanse peso is ten opzichte van de dollar en euro ook drastisch gedaald dit najaar.
Wat financieel goed is voor mij, dat dan weer wel.no bankster though
Zijn ze niet machtig genoeg voor. Bovendien staat het MIC in de VS dat nooit toe.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:14 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Leuk voor je,![]()
Ik heb echter ook al het een en ander gelezen over een globale reset.
En dat Rusland en China inmiddels enorme goud voorraden hebben.
Wellicht gaan de BRICS landen wel de goudstandaard invoeren.
Dan heeft het westen en de Petro-dollar een enorm probleem.
Petro-dollar is wel een beetje ouderwets ja maar of de BRICS landenquote:Op donderdag 18 december 2014 02:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zijn ze niet machtig genoeg voor. Bovendien staat het MIC in de VS dat nooit toe.
Die term petrodollar is trouwens onzin. Wás de dollar maar op olie gebaseerd en niet op lucht, zoals nu.
Duh .... dat is toch juist de bedoeling !quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2155517
Moeten ze vooral doen. Slim om Poetin tegen zich in het harnas te jagen.
Op die manier hebben we straks echt een Derde Wereldoorlog.
Nee de vraag is Amerika nog wel wat kan. SurvivalKit voor bankiers he. Topbankiers die dood neervallen.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:20 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Petro-dollar is wel een beetje ouderwets ja maar of de BRICS landen
daar niet machtig genoeg voor zijn waag ik te betwijfelen.
Ik ben geen econoom, maar dit stuk beschrijft toch redelijk goed dat het zeker wel mogelijk is.
http://www.gewoon-nieuws.(...)-poetins-gouden-val/
De bedoeling van de EU? Dat kan toch niet? Ze hebben de Nobelprijs voor de Vrede gewonnen dus die zullen toch alles doen om oorlog te voorkomen?quote:Op donderdag 18 december 2014 08:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Duh .... dat is toch juist de bedoeling !
Dat geeft USA nog bestaansrecht als 'wereldmacht' voor nog een paar jaar.
Nobel is bullshit ... en trouwens Nobel is uitvinder buskruit.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De bedoeling van de EU? Dat kan toch niet? Ze hebben de Nobelprijs voor de Vrede gewonnen dus die zullen toch alles doen om oorlog te voorkomen?
We zijn er mooi klaar mee.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nobel is bullshit ... en trouwens Nobel is uitvinder buskruit.
En Obama warmonger pursang heeft de prijs ook ontvangen.
Even een reminder ...
.. dus ja dat is juist precies de bedoeling van EU.
Als we wat eerder ruimdenkender en wakkerder waren dan was het niet zo ver hoeven te komen.quote:
Ik heb die link wat snel doorgelezen en veel van wat daar in staat zou niet misstaan in het BP topic. Hier wil ik overigens niet mee zeggen dat ik het met alle dingen aldaar eens ben, maar het geeft interessante zienspunten. Het historische deel lijkt enigszinds correct te zijn (vergeleken met dingen die ik elders las, ja ook MSM). Maar de conclusies richting het eind lijken erg overdreven.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nobel is bullshit ... en trouwens Nobel is uitvinder buskruit.
En Obama warmonger pursang heeft de prijs ook ontvangen.
Even een reminder ...
.. dus ja dat is juist precies de bedoeling van EU.
Dat maakt het nog vreemder. De EU heeft helemaal niks gedaan voor de vrede. Het sloeg nergens op.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb die link wat snel doorgelezen en veel van wat daar in staat zou niet misstaan in het BP topic. Hier wil ik overigens niet mee zeggen dat ik het met alle dingen aldaar eens ben, maar het geeft interessante zienspunten. Het historische deel lijkt enigszinds correct te zijn (vergeleken met dingen die ik elders las, ja ook MSM). Maar de conclusies richting het eind lijken erg overdreven.
De vredesprijs wordt ieder jaar slechter. Bij sommige keuzes zou Nobel zich omdraaien in zijn graf.
Een vredesprijs geven voor vrede die nog moet gaan komen (dat was Obama). Riiiiight.
De vredesprijs wordt overigens door een niet-EU-land uitgedeeld.
..zoals wat is overdreven?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb die link wat snel doorgelezen en veel van wat daar in staat zou niet misstaan in het BP topic. Hier wil ik overigens niet mee zeggen dat ik het met alle dingen aldaar eens ben, maar het geeft interessante zienspunten. Het historische deel lijkt enigszinds correct te zijn (vergeleken met dingen die ik elders las, ja ook MSM). Maar de conclusies richting het eind lijken erg overdreven.
als ik Malala was had ik die prijs niet geaccepteerd.quote:De vredesprijs wordt ieder jaar slechter. Bij sommige keuzes zou Nobel zich omdraaien in zijn graf.
Een vredesprijs geven voor vrede die nog moet gaan komen (dat was Obama). Riiiiight.
De vredesprijs wordt overigens door een niet-EU-land uitgedeeld.
Noorwegen spuugt ieder jaar een paar miljard in de EU kas vanwege een of ander verdrag. En daar krijgen we wel de lasten (in de vorm van regels en wetten) voor terug maar niet de lusten.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat maakt het nog vreemder. De EU heeft helemaal niks gedaan voor de vrede. Het sloeg nergens op.
Die Nobelprijs voor Obama sloeg natuurlijk nergens op. Die was amper begonnen en moest zich nog waarmaken. Kreeg daar sterk het gevoel bij dat het was omdat het de eerste zwarte president was. Iets wat op zich natuurlijk niet deugt en in feite racistisch is. Obama voelde zich er ook ongemakkelijk over.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Noorwegen spuugt ieder jaar een paar miljard in de EU kas vanwege een of ander verdrag. En daar krijgen we wel de lasten (in de vorm van regels en wetten) voor terug maar niet de lusten.
De reden om de prijs te geven was toch omdat er geen interne conflicten waren ofzo? Ik volg het eerlijk gezegd na Obama niet meer zo. Er voor trouwens ook niet zo heel erg
Dit bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 18 december 2014 22:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
..zoals wat is overdreven?
[..]
als ik Malala was had ik die prijs niet geaccepteerd.
Een nog kwalijkere miskleun was dat de EU hem heeft gehad in 2012. Hoe bespottelijk kan het.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die Nobelprijs voor Obama sloeg natuurlijk nergens op. Die was amper begonnen en moest zich nog waarmaken. Kreeg daar sterk het gevoel bij dat het was omdat het de eerste zwarte president was. Iets wat op zich natuurlijk niet deugt en in feite racistisch is. Obama voelde zich er ook ongemakkelijk over.
Ja, dat schreef ik eerder al. Sloeg echt helemaal nergens op.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Een nog kwalijkere miskleun was dat de EU hem heeft gehad in 2012. Hoe bespottelijk kan het.
Europa? Het is een spaanse wet die onaangekondige protesten en het bezetten van gebouwen verbied. Dat van politie niet mogen filmen is wel erg raar en zorgelijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:19 schreef Lambiekje het volgende:
Demonstreren in Spanje niet meer toegestaan
En weer een stap naar nog f****isch Europa! Kijk het gaat de goede kant op. Burgers mogen steeds minder.
ik houd me extreem in.! Het is allemaal zo veel fouter,slechter en doortrapter. Ik zou eerder zeggen WAKE UP!quote:Op donderdag 18 december 2014 23:28 schreef LelijKnap het volgende:
Lambiekje, ik zou echt eens wat meer kritisch worden als ik jou was.
Oh de VS kan zeker nog wel wat, maar of dat een mooie afloop gaat krijgen is maar de vraag.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee de vraag is Amerika nog wel wat kan. SurvivalKit voor bankiers he. Topbankiers die dood neervallen.
jazekerquote:Op vrijdag 19 december 2014 01:03 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Oh de VS kan zeker nog wel wat, maar of dat een mooie afloop gaat krijgen is maar de vraag.
Ik heb die verhalen ook gelezen over verdwenen bankiers en noodpakketten.
Wat het nut van die noodpakketten is begrijp ik niet helemaal.
Maar er zijn ook veel ondergrondse woningen voor de elite, ze kunnen daar
zeker 7 jaar overleven, die zijn allemaal verkocht.
Ook al eens gehoord van het tunnelcomplex vanaf Area-51 tot aan Denver Airport?
Kijk mooi voorbeeld, foto's van de bouw?quote:Op vrijdag 19 december 2014 01:03 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Oh de VS kan zeker nog wel wat, maar of dat een mooie afloop gaat krijgen is maar de vraag.
Ik heb die verhalen ook gelezen over verdwenen bankiers en noodpakketten.
Wat het nut van die noodpakketten is begrijp ik niet helemaal.
Maar er zijn ook veel ondergrondse woningen voor de elite, ze kunnen daar
zeker 7 jaar overleven, die zijn allemaal verkocht.
Ook al eens gehoord van het tunnelcomplex vanaf Area-51 tot aan Denver Airport?
En meer op http://www.navy.mil/submit/display.asp?story_id=84845quote:VIRGINIA BEACH, Va. (NNS) -- The U.S. Navy completed tests on the GhostSwimmer unmanned underwater vehicle (UUV) at Joint Expeditionary Base Little Creek-Fort Story (JEBLC-FS), Dec. 11.
GhostSwimmer is the latest in a series of science-fiction-turned-reality projects developed by the chief of naval operations' Rapid Innovation Cell (CRIC) project, Silent NEMO.
Silent NEMO is an experiment that explores the possible uses for biomimetic, unmanned underwater vehicles in the fleet.
Over the past several weeks, Boston Engineering's tuna-sized device has been gathering data at JEBLC-FS on tides, varied currents, wakes, and weather conditions for the development of future tasks.
"GhostSwimmer will allow the Navy to have success during more types of missions while keeping divers and Sailors safe," said Michael Rufo, director of Boston Engineering's Advanced Systems Group.
The GhostSwimmer was developed to resemble the shape and mimic the swimming style of a large fish. At a length of approximately 5 feet and a weight of nearly 100 pounds, the GhostSwimmer vehicle can operate in water depths ranging from 10 inches to 300 feet.
Geniet ervan nu het nog kanquote:Op donderdag 18 december 2014 02:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Colombiaanse peso is ten opzichte van de dollar en euro ook drastisch gedaald dit najaar.
Wat financieel goed is voor mij, dat dan weer wel.no bankster though
... meer en meer blogs en artikelen reppen over een aanstaande oorlog.quote:De Derde Wereldoorlog is ophanden!
De geschiedenis leert dat we na de Tweede Wereldoorlog meerdere keren op het randje van de afgrond hebben gestaan om wederom een Grote Oorlog te voeren. Tot dusver is dat wonderbaarlijk nog niet gebeurd! Er zijn echter meerdere argumenten om aan te halen dat een Derde Wereldoorlog na 2014 zeker ophanden is, juist omdat de tegenstellingen overal toenemen. Meest opvallende is de positie van de “democratisch” gekozen dictator Putin van Rusland. Het innemen van de Krim, gevechten in Oekraïne en het potentieel binnenvallen van Polen zijn enkele voorbeelden. Ook het Amerikaanse congres heeft daarnaast de weg voor een oorlog vrijgemaakt. Waarom lijkt het erop dat de Derde Wereldoorlog eraan zit te komen?
bron
Bedankt voor de vermelding. Snel even popcorn kopen.quote:Op maandag 22 december 2014 08:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
... meer en meer blogs en artikelen reppen over een aanstaande oorlog.
Er zijn dan ook een hoop mensen die slim willen doen met voorkennis die niet bestaat.quote:Op maandag 22 december 2014 08:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
... meer en meer blogs en artikelen reppen over een aanstaande oorlog.
quote:FBI: malware-code wijst op Noord-Korea
De Amerikaanse geheime dienst FBI stelde vrijdag in een verklaring dat Noord-Korea wel degelijk achter de Sony-hack zit. Uit een analyse van de gebruikte malware blijkt dat de code overeenkomst met andere Noord-Koreaanse code en dat de malware onder meer dezelfde ip-adressen gebruikt. Ook zouden dezelfde tools zijn gebruikt als bij een hack tegen Zuid-Koreaanse banken en tv-zenders vorig jaar.
Na het FBI-onderzoek sprak president Barack Obama vrijdagavond dreigende taal richting Noord-Korea. "We zullen een proportioneel antwoord geven, op een tijdstip, plaats en manier die we zelf kiezen." Obama begrijpt Sony's zorgen over bedreiging van medewerkers, maar baalt van het besluit de film te schrappen. "Wij willen geen maatschappij waarin een buitenlandse dictator ons censuur oplegt. In dit geval ging het om een satirische film, straks gaat het om een documentaire of nieuwsverslag." Ook dreigt nu volgens hem zelfcensuur. "Dat is niet waar Amerika over gaat."
bron
We gaan het nog leuk krijgen in het neofascistische Europa.quote:If you explain to the Western public all the details of the looming economic disaster, the public will ask the supporters of a petrodollar world the most horrific questions, which will sound like this:
– How long will the West be able to buy oil and gas from Russia in exchange for physical gold?
– And what will happen to the US petrodollar after the West runs out of physical gold to pay for Russian oil, gas and uranium, as well as to pay for Chinese goods?
No one in the west today can answer these seemingly simple questions.
And this is called “Checkmate”, ladies and gentlemen. The game is over.
bron
Ze hebben ook hun bank gered.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:58 schreef LelijKnap het volgende:
Ondertussen in de werkelijkheid: Rusland bezig met het verkopen van goud
in dollars?quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:58 schreef LelijKnap het volgende:
Kan niet wachten hoor lambiekiequote:Op dinsdag 23 december 2014 12:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
We gaan het nog leuk krijgen in het neofascistische Europa.
Ik begrijp deze gevoelens van angst voor de Russen niet zo. Zelfs in het meest hypothetische geval dat de Russen Nederland zouden overnemen staan de culturen niet zo dramatisch ver van elkaar vandaan. De impact op het dagelijkse leven zou niet ontzettend hoog zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:12 schreef BaajGuardian het volgende:
Als er russen willen onderduiken heb ik nog wel een paar voorraadkamers, zal ik dan wel voor opgepakt worden door de geheime eu politie.
Net als Duitsland en Nederland amirite? Ging ook primaquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:04 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zelfs in het meest hypothetische geval dat de Russen Nederland zouden overnemen staan de culturen niet zo dramatisch ver van elkaar vandaan.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:12 schreef BaajGuardian het volgende:
Als er russen willen onderduiken heb ik nog wel een paar voorraadkamers, zal ik dan wel voor opgepakt worden door de geheime eu politie.
Misschien moet je eens een geschiedenisboek openslaan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:04 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik begrijp deze gevoelens van angst voor de Russen niet zo. Zelfs in het meest hypothetische geval dat de Russen Nederland zouden overnemen staan de culturen niet zo dramatisch ver van elkaar vandaan. De impact op het dagelijkse leven zou niet ontzettend hoog zijn.
Volgens mij staat Nederland momenteel helemaal niet in de plannen van iets.. behalve de EU, maar goed, we kunnen niet altijd een dorp blijven.
Staat weinig over de Russen in, meer over de Sovjets, en vooral over de misdaden van Georgiërs als Stalin en Beria. De meeste leiders van de USSR waren trouwens van Oekrainse afkomst dacht ik...quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een geschiedenisboek openslaan.
Nou ik drink niet vodka dus hebben hun weer meer, ze mogen wel baltika 9 biertjes aan me schenken hoor, verder is het gewoon dat russen de nieuwe joden ter wereld zijn in deze fascistische EU, dus vind ik het mijn plicht als mens om ze in bescherming te nemen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:52 schreef theguyver het volgende:
[..]Ben alleen bang dat ze alle wodka hier op gaan zuipen, en er niks voormezelf over blijft.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)et-prijs-wodka.dhtml
ze houden erg van onze wodka....
http://www.volkskrant.nl/(...)t-groningen~a434214/
Ok Rusland is een land zonder corruptie met een grote persvrijheid.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:13 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Staat weinig over de Russen in, meer over de Sovjets, en vooral over de misdaden van Georgiërs als Stalin en Beria. De meeste leiders van de USSR waren trouwens van Oekrainse afkomst dacht ik...
Edit: Lenin en Khrushchev waren Russen, Brezhnev Oekrainer, Andropov Russisch, Chernenko en Gorbachev Oekrains-Russisch.
Ik woon er niet, dus interesseert me meer wat ze in het buitenland doen. En in dat opzicht zijn ze sinds ze hun ontstaan (Russische Federatie, 1991) veel terughoudender geweest dan de VS en de NAVO.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ok Rusland is een land zonder corruptie met een grote persvrijheid.
Ja WoII maar WoII is WoIII niet en Rusland is Nazi Duitsland niet. Dat loopt allemaal anders hypothetisch gezien. Ik bedoelde het meer als in de zin van dat men eventueel in redelijke harmonie (voor zover je van harmonie kunt spreken) samen zou kunnen leven. In een zelfde doemscenario zijn we met IS strijders in Nederland verder van huis. Die zullen geen christenen en atheisten tolereren.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Net als Duitsland en Nederland amirite? Ging ook prima
Weet niet in welke realiteit jij zit, in de mijne zijn ze nog steeds aan het aankopen. Oekraine daarentegen is z'n voorraden aan het verkopen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:58 schreef LelijKnap het volgende:
http://www.cnbc.com/id/102290857quote:Rumors last week that Russia was on the verge of selling its gold reserves were quashed with the news on Friday that it has continued to add to its holdings. However, John Butler, chief investment officer at Atom Capital, and Alasdair MacLeod, the head of research at online bullion exchange GoldMoney Foundation, believe that Russian President Vladimir Putin could bring the country onto some sort of "gold standard" to try to shore up its economy.
"It was (and still is) in Russia's power to adopt a gold standard," MacLeod told CNBC via email.
"There is no doubt that Russia and China, plus the other Eurasian states in their sphere of influence are all accumulating gold and the indications are they see it as central to replacing the U.S. dollar for cross border trade."
Ja, dat blijkt wel duidelijk uit de links...quote:Op zondag 28 december 2014 00:11 schreef Ali_boo het volgende:
Geluiden worden sterker om Ukraine in het NATO te krijgen:
http://news.yahoo.com/rus(...)urope-131813073.html
http://www.forbes.com/sit(...)urity-not-charity/2/
http://www.telegraph.co.u(...)ropean-security.html
quote:Providing small troop contingents for Washington’s unnecessary Third World wars (Afghanistan and Iraq, so far) isn’t nearly enough recompense to America for defending countries from a nuclear-armed power. Indeed, Ukraine is a security black hole, something to be avoided.
NATO countries should take all expansion proposals more seriously in the future. Membership should be a matter of security, not charity. New members should contribute to Americans’ safety.
Rusland is inderdaad al lange tijd bezig om goud in te slaan,quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:52 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Weet niet in welke realiteit jij zit, in de mijne zijn ze nog steeds aan het aankopen. Oekraine daarentegen is z'n voorraden aan het verkopen.
[..]
http://www.cnbc.com/id/102290857
quote:We shall unleash the Nihilists and the atheists
Artikel van 11 maart. Best mogelijk dat het goud uit het land gebracht is, wil niet zeggen dat het gestolen is, enkel verplaatst. Het IMF geeft als cijfers: 23.6 ton in november, 26.1 in oktober, 42.9 in april. Als daar geen inkomsten van de verkoop tegenover zouden staan had het IMF dat allicht opgemerkt.quote:Op zondag 28 december 2014 01:08 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Rusland is inderdaad al lange tijd bezig om goud in te slaan,
Iedere dollar die ze verdienen wordt direct omgezet in puur goud.
Alleen dat Oekraïne zijn goud aan het verkopen is is volgens mij niet helemaal waar.
Al het goud van Oekraïne is verdwenen (gestolen).
http://beurs.com/2014/03/(...)ikaanse-handen/41706
Weet er iemand waarom Pike dit zou hebben geschreven aan een bejaarde man die zijn hele leven lang alleen geijverd had voor de eenwording van Italie?quote:Op zondag 28 december 2014 01:19 schreef Izzy73 het volgende:
Ook wel interessant om te weten:
Dit heeft Albert Pike (33e graad vrijmetselaar) al in 1871 voorspeld,
"The Third World War must be fomented by taking advantage of the differences
caused by the "agentur" of the "Illuminati" between the political Zionists and
the leaders of Islamic World. The war must be conducted in such a way that Islam
(the Moslem Arabic World) and political Zionism (the State of Israel) mutually destroy each other.
Meanwhile the other nations, once more divided on this issue will be constrained to fight to the point
of complete physical, moral, spiritual and economical exhaustion…
We shall unleash the Nihilists and the atheists,
and we shall provoke a formidable social cataclysm which in all its horror will show clearly to the nations
the effect of absolute atheism, origin of savagery and of the most bloody turmoil.
Then everywhere, the citizens, obliged to defend themselves against the world minority of revolutionaries,
will exterminate those destroyers of civilization, and the multitude, disillusioned with Christianity,
whose deistic spirits will from that moment be without compass or direction,
anxious for an ideal, but without knowing where to render its adoration,
will receive the true light through the universal manifestation of the pure doctrine of Lucifer,
brought finally out in the public view.
This manifestation will result from the general reactionary movement which will follow the destruction
of Christianity and atheism, both conquered and exterminated at the same time." 4
Since the terrorist attacks of Sept 11, 2001, world events, and in particular in the Middle East,
show a growing unrest and instability between Modern Zionism and the Arabic World.
This is completely in line with the call for a Third World War to be fought between the two,
and their allies on both sides.
This Third World War is still to come, and recent events show us that it is not far off.
http://www.vrijewereld.or(...)s-brief-aan-mazzini/
Dat is een heel goede vraag. En blijkbaar heel moeilijk te beantwoorden want het blijft stil.quote:Op zondag 28 december 2014 10:49 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Weet er iemand waarom Pike dit zou hebben geschreven aan een bejaarde man die zijn hele leven lang alleen geijverd had voor de eenwording van Italie?
1939 tot 1945.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
We gaan het nog leuk krijgen in het neofascistische Europa.
Het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op zondag 28 december 2014 10:49 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Weet er iemand waarom Pike dit zou hebben geschreven aan een bejaarde man die zijn hele leven lang alleen geijverd had voor de eenwording van Italie?
Het woord Mafia is veel ouder dan Mazzini dus je mag me uitleggen hoe je dat allemaal voor je ziet.quote:Op maandag 29 december 2014 00:39 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt.
Giuseppe Mazzini naar wie je refereert was ook een 33e graad vrijmetselaar
en oprichter van de Mafia.
Die zelfs naar hem is vernoemt.
Mazzini Autorizza Furti, Incendi, Avvelenament. (MAFIA)
Dus om nou te stellen dat hij zich enkel heeft ingezet voor de eenwording van italie lijkt me een
beetje simplistisch.
Ook was hij samen met Albert Pike oprichter van de Scottish Rite of Freemasonry.
De illuminati tak van de vrijmetselaars
Albert Pike was overigens ook de oprichter van de KKK.
Ik ben erg benieuwd wanneer de noorderling Mazzini de Mafia heeft opgericht, een zuidelijk genootschap bij uitstek.quote:Op maandag 29 december 2014 00:39 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt.
Giuseppe Mazzini naar wie je refereert was ook een 33e graad vrijmetselaar
en oprichter van de Mafia.
Die zelfs naar hem is vernoemt.
Dit is niet waar.quote:Ook was hij samen met Albert Pike oprichter van de Scottish Rite of Freemasonry.
Dit is niet waar.quote:Albert Pike was overigens ook de oprichter van de KKK.
Deze info vond ik op de website die ik aan het lezen was.quote:Op maandag 29 december 2014 12:11 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het woord Mafia is veel ouder dan Mazzini dus je mag me uitleggen hoe je dat allemaal voor je ziet.
van wipkipedia
The Italian term "Mafia" (sometimes spelled "Maffia" in early texts) was created in Sicily, but there are several theories about its origin. That area of Southern Italy, in fact, was an Islamic emirate (the Emirate of Sicily) between 827 and 1091. Therefore, the Sicilian adjective mafiusu (in Italian: mafioso) may derive from the slang Arabic mahyas (مهياص), meaning "aggressive boasting, bragging", or marfud (مرفوض) meaning "rejected". In reference to a man, mafiusu in 19th century Sicily was ambiguous, signifying a bully, arrogant but also fearless, enterprising, and proud, according to scholar Diego Gambetta.[2] In reference to a woman, however, the feminine-form adjective "mafiusa" means beautiful and attractive.
Other possible origins from Arabic:
maha = quarry, cave;[3] especially the mafie caves in the region of Marsala, which acted as hiding places for persecuted Muslims and later served other types of refugees.[4]
mu'afa = safety, protection[3]
Ma àfir = the name of an Arab tribe[5] that ruled Palermo.[6] The local peasants imitated these Arabs and as a result the tribes name entered the popular lexicon. The word mafia was used to refer to the defenders of Palermo during the Sicilian Vespers.[7]
Controversieel onderwerp? Er is helemaal geen sprake van een controverse over de vraag wie de Mafia heeft opgericht, omdat de Mafia niet opgericht is maar ontstaan.quote:Op maandag 29 december 2014 16:18 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Deze info vond ik op de website die ik aan het lezen was.
Als je op internet zoekt naar: Giuseppe Mazzini Mafia
Kom je heel veel websites tegen waarop dit wordt beweert.
Zo ook wanneer je zoekt naar Albert Pike KKK.
Ik heb nog eens zitten zoeken maar kan nergens iets met 100% zekerheid vinden.
Er is veel verschillende info over dit onderwerp.
Overigens ben ik van mening dat Wikipedia een prima bron is voor algemene info.
Maar wanneer het controversiële onderwerpen betreft,
geloof ik niet dat wikipedia 100% betrouwbaar is.
Misschien moet je het anders maar vragen aan TitusPullo.
Die weet kennelijk precies hoe het zit.
Ik bedoel controversiële onderwerpen in het algemeen.quote:Op maandag 29 december 2014 16:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Controversieel onderwerp? Er is helemaal geen sprake van een controverse over de vraag wie de Mafia heeft opgericht, omdat de Mafia niet opgericht is maar ontstaan.
Nee, die is inderdaad geen open boek, maar jij hebt nog geen enkel bewijs geleverd dat Mazzini er iets mee te maken had en het lijkt me weinig waarschijnlijk dat er een oprichtingsvergadering is gehouden. De rituelen van de Mafia doen af en toe denken aan die van de Carboneria, waartoe Mazzini behoorde, wat de verwarring zou kunnen verklaren.quote:Op maandag 29 december 2014 16:27 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik bedoel controversiële onderwerpen in het algemeen.
De Mafia geschiedenis is toch niet echt een open boek lijkt me.
Ik zou het op prijs stellen als je me een bron wil geven waar ik die info
op kan vinden.
Ik gaf eerder al aan dat ik nergens iets met 100% zekerheid kan vinden.quote:Op maandag 29 december 2014 16:33 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, die is inderdaad geen open boek, maar jij hebt nog geen enkel bewijs geleverd dat Mazzini er iets mee te maken had en het lijkt me weinig waarschijnlijk dat er een oprichtingsvergadering is gehouden. De rituelen van de Mafia doen af en toe denken aan die van de Carboneria, waartoe Mazzini behoorde, wat de verwarring zou kunnen verklaren.
Ik snap je belevingswereld niet zo. Als de mafia al veel langer bestaat en de naam ook tot erg ver in de afgelopen eeuwen gaat dan kan iemand die in de late 19e eeuw is geboren toch niet de basis zijn voor 't ontstaan ervan. Ook al schrijft iemand dat ergens.quote:Op maandag 29 december 2014 16:18 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Deze info vond ik op de website die ik aan het lezen was.
Als je op internet zoekt naar: Giuseppe Mazzini Mafia
Kom je heel veel websites tegen waarop dit wordt beweert.
Zo ook wanneer je zoekt naar Albert Pike KKK.
Ik heb nog eens zitten zoeken maar kan nergens iets met 100% zekerheid vinden.
Er is veel verschillende info over dit onderwerp.
Overigens ben ik van mening dat Wikipedia een prima bron is voor algemene info.
Maar wanneer het controversiële onderwerpen betreft,
geloof ik niet dat wikipedia 100% betrouwbaar is.
Misschien moet je het anders maar vragen aan TitusPullo.
Die weet kennelijk precies hoe het zit.
quote:Op maandag 29 december 2014 13:15 schreef TitusPullo het volgende:
Over de oorsprong van woorden gesproken: was het woord zionisme wel in zwang in 1871? En had Pike nog iets te zeggen over de nieuwe verhoudingen in Europa na de Frans-Pruisische oorlog en de inname van Rome door het Koninkrijk Italie?
En dan nog iets: het Ottomaanse Rijk was er in 1871 slecht aan toe, maar het was nog lang niet ter ziele en Frankrijk en Engeland hadden getoond bereid te zijn om oorlog te voeren om verdere aantasting ervan te voorkomen. Hoe kon Pike dan weten dat het een geschil tussen Arabische Moslims en Zionisten zou worden?
Ok:quote:Op maandag 29 december 2014 19:39 schreef TitusPullo het volgende:
Laten wij ons inderdaad concentreren op de Derde Wereldoorlog.
[..]
Thanksquote:Op maandag 29 december 2014 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ok:
He essentially made Scottish Rite Masonry the institution it is today,
Pike was influenced by the Italian Freemason and revolutionary, Giuseppi Mazzini (1805-1872). Mazzini had formed a society in Sicily called the Oblonica that means “I reckon with a dagger.” As is typical with the Masons, Mazzini formed an order within an order. This elite inner group was called by a term most people will recognise ~ the Mafia.
Ik ben geen geschiedkundige, dus kan de meeste vragen niet beantwoorden.quote:Op maandag 29 december 2014 19:39 schreef TitusPullo het volgende:
Laten wij ons inderdaad concentreren op de Derde Wereldoorlog.
[quote]Over de oorsprong van woorden gesproken: was het woord zionisme wel in zwang in 1871? En had Pike nog iets te zeggen over de nieuwe verhoudingen in Europa na de Frans-Pruisische oorlog en de inname van Rome door het Koninkrijk Italie?
En dan nog iets: het Ottomaanse Rijk was er in 1871 slecht aan toe, maar het was nog lang niet ter ziele en Frankrijk en Engeland hadden getoond bereid te zijn om oorlog te voeren om verdere aantasting ervan te voorkomen. Hoe kon Pike dan weten dat het een geschil tussen Arabische Moslims en Zionisten zou worden?
Het dagelijks leven op de oorlog zelf na was in 40-45 niet wezenlijk anders (volgens mijn grootouders)quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Net als Duitsland en Nederland amirite? Ging ook prima
Weet ik niet. Heb alleen het artikel hier geplaatst, dus of alles klopt is de vraag.quote:Op maandag 29 december 2014 21:55 schreef TitusPullo het volgende:
Is Mazzini dan op Sicilie geweest? En is Il Mano Nigro zelfs wel Italiaans of Siciliaans?
Dat weet ik. Ik vroeg het voornamelijk aan Izzy.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet ik niet. Heb alleen het artikel hier geplaatst, dus of alles klopt is de vraag.
1776 onafhankelijkheidsverklaring opgesteld, hmmmm vreemd dat het in dat zelfde jaar viel!quote:Op maandag 29 december 2014 23:11 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik ben geen geschiedkundige, dus kan de meeste vragen niet beantwoorden.
Hoe kon Pike dat weten?
Dan moet je het verhaal van de Illuminati erbij halen. (Dit is de theorie en niet mijn mening)
In 1776 is de illuminati opgericht door Adam Weishaupt in overleg met Amschel Rothschild.
Hun ultieme doel was om een new world order te scheppen.
In Juli, 1782, tijdens het Congress of Wilhelmsbad, zouden de illuminati en vrijmetselaars
besloten hebben om samen te werken.
Op 22 jan 1870 ontving Mazzini die brief van Pike, hierin stond ook info over
een geheime organistatie binnen de vrijmetselarij, 'the New and Reformed Paladian Rite'
Dus zou volgens deze theorie er al vanaf 1776 een plan zijn gemaakt voor
een nieuwe wereldorde (wereldregering), vandaar dat vrijmetselaars vanaf graad 33
op de hoogte zouden kunnen zijn geweest van de gebeurtenissen in de toekomst.
Even voor de duidelijkheid ik beweer niet dat dit waar is maar wanneer je de ontwikkelingen
in de wereld vandaag en in het verleden bekijkt begint het er toch aardig op te lijken dat
er een kern van waarheid in het hele plan zit.
Dan hebben jouw grootouders geluk gehad.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:29 schreef nils7 het volgende:
[..]
Het dagelijks leven op de oorlog zelf na was in 40-45 niet wezenlijk anders (volgens mijn grootouders)
quote:Defense Minister Sergey Shoigu said next year Russia will be ready “to meet unwanted guests” both from the north and from the east
quote:Russian President Vladimir Putin sees control of the Arctic as a matter of serious strategic concern for Moscow.
quote:Russia plans next year to renew its claim to a huge swath of this bitterly cold area as a way to secure the rights to billions of tons of oil and natural gas.
quote:According to top secret documents from the archive of NSA whistleblower Edward Snowden seen exclusively by SPIEGEL, they are planning for wars of the future in which the Internet will play a critical role, with the aim of being able to use the net to paralyze computer networks and, by doing so, potentially all the infrastructure they control, including power and water supplies, factories, airports or the flow of money.
During the 20th century, scientists developed so-called ABC weapons -- atomic, biological and chemical. It took decades before their deployment could be regulated and, at least partly, outlawed. New digital weapons have now been developed for the war on the Internet. But there are almost no international conventions or supervisory authorities for these D weapons, and the only law that applies is the survival of the fittest.
Canadian media theorist Marshall McLuhan foresaw these developments decades ago. In 1970, he wrote, "World War III is a guerrilla information war with no division between military and civilian participation." That's precisely the reality that spies are preparing for today.
bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |