abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145102427
Denken jullie dat er een derde Wereldoorlog aankomt en zo ja, hoe denken jullie dat die begint?
pi_145103938
Ja komt straks
Wie dit leest is een lezer van dit.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 20:45:19 #3
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145104865
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 20:23 schreef b4kl4p het volgende:
Ja komt straks
_O_ _O-
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 1 oktober 2014 @ 20:51:07 #4
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_145105116
Nee, denk het niet. Ik ga er een stokje voor steken.
pi_145107771
Ik denk dat een uiteindelijke allesomvattende oorlog reeds begonnen is in het Midden-Oosten, IS/ISIS.
pi_145108109
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:50 schreef gynaika het volgende:
Ik denk dat een uiteindelijke allesomvattende oorlog reeds begonnen is in het Midden-Oosten, IS/ISIS.
Dat denk ik ook, al hoop ik dat met de samenwerkende landen IS de kop kan worden ingedrukt.
pi_145108574
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, al hoop ik dat met de samenwerkende landen IS de kop kan worden ingedrukt.
Dat zal men zeker proberen maar het zal niet lukken. Volgens de profetieën in de Bijbel zal de mensheid een zeer grote verdrukking moeten ondergaan om uiteindelijk tot verlossing te komen door ingrijpen van Jezus Christus. Hij zal overwinnen. Zonder de Bijbel zou ik van deze wereldsituatie niets kunnen begrijpen.
pi_145114481
China die misschien wil uitbreiden naar Vietnam. :P
Ура для россии
pi_145114847
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:05 schreef gynaika het volgende:

[..]

Dat zal men zeker proberen maar het zal niet lukken. Volgens de profetieën in de Bijbel zal de mensheid een zeer grote verdrukking moeten ondergaan om uiteindelijk tot verlossing te komen door ingrijpen van Jezus Christus. Hij zal overwinnen. Zonder de Bijbel zou ik van deze wereldsituatie niets kunnen begrijpen.
Heb je hier ook quotes voor? Ik ben zeer benieuwd.
Groot fan van User Wotte
pi_145114906
quote:

[..]

Ik wel hoor, de wanorde tussen de oren van de mens stroomt als een rivier door het dagelijks leven.
Wij mensen zijn immers de scheppers en instandhouders van de wereld waarin we leven.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_145119154
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 00:19 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Heb je hier ook quotes voor? Ik ben zeer benieuwd.
Ik zal met de volgende schriftplaatsen de kern aangeven van wat er te gebeuren staat voordat Jezus gaat ingrijpen:

Matteüs 24:1-14

Rede over de laatste dingen:

1 En Jezus ging de tempel uit en vertrok. En zijn discipelen kwamen tot Hem om Hem op de gebouwen van de tempel te wijzen. 2 En Hij antwoordde en zeide tot hen: Ziet gij dit alles niet? Voorwaar, Ik zeg u, er zal hier geen steen op de andere gelaten worden, die niet zal worden weggebroken.
3 Toen Hij op de Olijfberg gezeten was, kwamen zijn discipelen alleen tot Hem en zeiden: Zeg ons wanneer zal dat geschieden, en wat is het teken van uw komst en van de voleinding der wereld? 4 En Jezus antwoordde en zeide tot hen: Ziet toe, dat niemand u verleide! 5 Want velen zullen komen onder mijn naam en zeggen: Ik ben de Christus, en zij zullen velen verleiden. 6 Ook zult gij horen van oorlogen en van geruchten van oorlogen. Ziet toe, weest niet verontrust; want dat moet geschieden, maar het einde is het nog niet. 7 Want volk zal opstaan tegen volk, en koninkrijk tegen koninkrijk, en er zullen nu hier, dan daar, hongersnoden en aardbevingen zijn. 8 Doch dat alles is het begin der weeën. 9 Dan zullen zij u overleveren aan verdrukking en zij zullen u doden, en gij zult door alle volken gehaat worden om mijns naams wil. 10 En dan zullen velen ten val komen en zij zullen elkander overleveren en elkander haten. 11 En vele valse profeten zullen opstaan en velen zullen zij verleiden. 12 En omdat de wetsverachting toeneemt, zal de liefde van de meesten verkillen. 13 Maar wie volhardt tot het einde, die zal behouden worden. 14 En dit evangelie van het Koninkrijk zal in de gehele wereld gepredikt worden tot een getuigenis voor alle volken, en dan zal het einde gekomen zijn.

Je begrijpt, ik laat het hierbij want anders zouden we geheel off-topic gaan. Dan wordt het Bijbelonderzoek wat hier niet op zijn plaats is.
pi_145119323
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 00:21 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Ik wel hoor, de wanorde tussen de oren van de mens stroomt als een rivier door het dagelijks leven.
Wij mensen zijn immers de scheppers en instandhouders van de wereld waarin we leven.
Wij mensen hebben deze wereld echt niet geschapen. Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Het was wel de bedoeling dat wij er zorg voor zouden dragen.
Ik ben het met je eens dat er een enorme wanorde tussen de oren van de mens stroomt en dat de zorg voor de aarde daardoor geheel uit de hand is gelopen.
pi_145126370
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 10:44 schreef gynaika het volgende:

[..]

Wij mensen hebben deze wereld echt niet geschapen. Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Het was wel de bedoeling dat wij er zorg voor zouden dragen.
Ik ben het met je eens dat er een enorme wanorde tussen de oren van de mens stroomt en dat de zorg voor de aarde daardoor geheel uit de hand is gelopen.
Alle systemen, politiek religieus en economisch zijn uit het menselijk denken voortgekomen, daarmee mogen we gerust stellen dat we de scheppers en instandhouders zijn van de wereld waarin we leven.
Moeder aarde hebben we inderdaad niet geschapen, wellicht zijn we gewoon parasieten die haar volledig kaalvreten en vernietigen als we onszelf niet al voortijdig vernietigd hebben.
pi_145126909
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 14:43 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Alle systemen, politiek religieus en economisch zijn uit het menselijk denken voortgekomen, daarmee mogen we gerust stellen dat we de scheppers en instandhouders zijn van de wereld waarin we leven.
Moeder aarde hebben we inderdaad niet geschapen, wellicht zijn we gewoon parasieten die haar volledig kaalvreten en vernietigen als we onszelf niet al voortijdig vernietigd hebben.
Juist gezien. We zijn inderdaad als parasieten geworden wat uiteraard niet de bedoeling was van de Schepper. Zoals ik al zei, we moesten zorg dragen voor zijn schepping.
De Bijbel maakt mij duidelijk dat Hij uiteindelijk degenen zal verderven die de aarde verderven. Hij zal schoon schip maken en de mensheid in geloof naar een nieuwe wereld leiden.

Maar ik wil verder niet off-topic gaan, dus hier laat ik het bij.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 16:03:50 #15
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_145128511
Vanuit deze situatie dus IS die met enkele andere milities als ondersteuning tegen het regime van Assad vecht daarbij tegen het Iraakse Leger en daarbij nog eens tegen Koerdische strijders en daarbij de bombardementen van een geallieerd bondgenootschap.

Kan er nooit een Derde Wereld Oorlog ontstaan, IS heeft geen basis en geen strijdkrachtige bondgenoten en zijn als een stelletje nomaden aan het het rond crossen om hun invloed te verspreiden hetzij op te dwingen. .

Een Vietnam situatie kan er ook nooit ontstaan een langdurige guarrilla oorlog want we hebben het over steden en zandvlakten, het enige wat ze zouden kunnen doen is opsplitsen en verder verspreid verder gaan in terrorisme chemisch/bio of explosieven aanslagen of eventueel het hacken of krachtige virussen gooien op het internet.

Het enige mocht IS een enige vorm van intelligentie bezitten dan zouden ze met het regime van Assad en met de Koerden in onderhandeling gaan.

Juist dit zou een meer bedreigende situatie opleveren voor een derde wereld oorlog omdat deze drie partijen meer in gemeen hebben, Assad en IS tegen Israel en het Westen en IS en de Koerden willen een eigen staat stichten.

Het is maar goed dat deze drie partijen tegen elkaar vechten en niet met elkaar anders kan de US helemaal niet meer aan zijn olie komen en moeten ze bedelen bij Putin.
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_145195880
  Moderator zondag 5 oktober 2014 @ 13:19:23 #17
249559 crew  Lavenderr
pi_145212823
quote:
Treffende foto.
  zondag 5 oktober 2014 @ 15:18:53 #18
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145217247
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 16:03 schreef Konijntjuh het volgende:
Vanuit deze situatie dus IS die met enkele andere milities als ondersteuning tegen het regime van Assad vecht daarbij tegen het Iraakse Leger en daarbij nog eens tegen Koerdische strijders en daarbij de bombardementen van een geallieerd bondgenootschap.

Kan er nooit een Derde Wereld Oorlog ontstaan, IS heeft geen basis en geen strijdkrachtige bondgenoten en zijn als een stelletje nomaden aan het het rond crossen om hun invloed te verspreiden hetzij op te dwingen. .

Een Vietnam situatie kan er ook nooit ontstaan een langdurige guarrilla oorlog want we hebben het over steden en zandvlakten, het enige wat ze zouden kunnen doen is opsplitsen en verder verspreid verder gaan in terrorisme chemisch/bio of explosieven aanslagen of eventueel het hacken of krachtige virussen gooien op het internet.

Het enige mocht IS een enige vorm van intelligentie bezitten dan zouden ze met het regime van Assad en met de Koerden in onderhandeling gaan.

Juist dit zou een meer bedreigende situatie opleveren voor een derde wereld oorlog omdat deze drie partijen meer in gemeen hebben, Assad en IS tegen Israel en het Westen en IS en de Koerden willen een eigen staat stichten.

Het is maar goed dat deze drie partijen tegen elkaar vechten en niet met elkaar anders kan de US helemaal niet meer aan zijn olie komen en moeten ze bedelen bij Putin.
Je vergeet 1 ding ideologie, een IS strijder kan zich gewoon schuilhouden onder de de bevolking.
Niet te vergeten dat ze best wel wat sympathisanten hebben in alle landen van de wereld, als ze gaan samen werken kan het uitmonden in een nare bedoeling, maar een wereldoorlog nee het zou kunnen in de vorm van een grootschalige religie oorlog..
pi_145217752
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 15:18 schreef theguyver het volgende:

[..]

Je vergeet 1 ding ideologie, een IS strijder kan zich gewoon schuilhouden onder de de bevolking.
Niet te vergeten dat ze best wel wat sympathisanten hebben in alle landen van de wereld, als ze gaan samen werken kan het uitmonden in een nare bedoeling, maar een wereldoorlog nee het zou kunnen in de vorm van een grootschalige religie oorlog..
We gaan er in jouw voorbeeld vanuit dat een Wereld Oorlog nog steeds zoiets is als een gigantische stroom militairen tegen de andere bonk militairen.

Zelf vind ik een Wereld Guirilla ook wel een wereld oorlog te noemen, en dat is wel waar we nu naar toe gaan.

Gelukkig zijn de aanhangers hier in het westen nog niet echt actief, maar ergens vermoed ik niet dat IS zo dom om dit de agenda te laten zijn.

Een beetje rondrijden, stadje innemen, moorden en maar bidden dat het westen mis schiet.

Het is een georganiseerde club die heeft kunnen verwachten dat het westen zou gaan ingrijpen. Ze hebben het gezien bij Al Quaida. Het lijkt me onlogisch dat ze geen escape hebben ingebouwd.
  zondag 5 oktober 2014 @ 22:49:08 #20
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145238799
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 15:35 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

We gaan er in jouw voorbeeld vanuit dat een Wereld Oorlog nog steeds zoiets is als een gigantische stroom militairen tegen de andere bonk militairen.

Zelf vind ik een Wereld Guirilla ook wel een wereld oorlog te noemen, en dat is wel waar we nu naar toe gaan.

Gelukkig zijn de aanhangers hier in het westen nog niet echt actief, maar ergens vermoed ik niet dat IS zo dom om dit de agenda te laten zijn.

Een beetje rondrijden, stadje innemen, moorden en maar bidden dat het westen mis schiet.

Het is een georganiseerde club die heeft kunnen verwachten dat het westen zou gaan ingrijpen. Ze hebben het gezien bij Al Quaida. Het lijkt me onlogisch dat ze geen escape hebben ingebouwd.
http://nos.nl/artikel/706(...)htelingen-syrie.html

Nou ik kan al bijna waarzegger worden.

Klopt hoor, denk dat we of een ww2 variant krijgen met strijd tussen 2 supermachten, en alle overige landen die door gunstig liggend grondgebied in de oorlog betrokken word.

Of we krijgen een grote Guirilla wereld oorlog waarbij bijna elk land op de planeet betrokken is.
  Moderator zondag 5 oktober 2014 @ 23:30:28 #21
249559 crew  Lavenderr
pi_145240485
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:49 schreef theguyver het volgende:

[..]

Klopt hoor, denk dat we of een ww2 variant krijgen met strijd tussen 2 supermachten, en alle overige landen die door gunstig liggend grondgebied in de oorlog betrokken word.

Of we krijgen een grote Guirilla wereld oorlog waarbij bijna elk land op de planeet betrokken is.
Klopt. Had ik al eerder hier BNW / IS: De strijd in het midden oosten gepost. Werd lacherig over gedaan terwijl het toch echt heel goed zou kunnen,
  zondag 5 oktober 2014 @ 23:32:54 #22
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145240562
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Klopt. Had ik al eerder hier BNW / IS: De strijd in het midden oosten gepost. Werd lacherig over gedaan terwijl het toch echt heel goed zou kunnen,
wat b4kl4p al zegt dit kan zomaar het backup plan zijn, ze hebben genoeg geld om paspoorten en wapens over de grens te regelen!

pi_145245520
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 15:18 schreef theguyver het volgende:

[..]

Als het een religie-oorlog wordt -en zo ziet er wel naar uit- , gaan er in vele landen interne oorlogen uitbreken omdat islam nu eenmaal overal verspreid zit.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator maandag 6 oktober 2014 @ 10:08:44 #24
249559 crew  Lavenderr
pi_145246522
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 09:23 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Als het een religie-oorlog wordt -en zo ziet er wel naar uit- , gaan er in vele landen interne oorlogen uitbreken omdat islam nu eenmaal overal verspreid zit.
Juist. Dat is het gevaarlijke. Niet de islam, maar de jihadisten die zich verstoppen tussen de gewone gelovigen.
pi_145246899
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:08 schreef Lavenderr het volgende:

Juist. Dat is het gevaarlijke. Niet de islam, maar de jihadisten die zich verstoppen tussen de gewone gelovigen.
Neenee
Van het moment dat het Westen zich tegen die "jihadisten" gaat keren, zullen er ook andere slachtoffers vallen, zullen moskeeën geviseerd worden en zullen de "gewone gelovigen" zich ook persoonlijk aangevallen voelen en zich ook keren tegen ons ... de kafirs...

En al die hangjongeren en probleemgevallen zullen met veel plezier de strijd opnemen.

Islam = vrede ?
Ja eens alle ongelovigen dood zijn kan er misschien vrede in islam komen, als dan ook eerst nog alle andere minderheden binnen de islam ook uitgeroeid worden.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 6 oktober 2014 @ 12:58:08 #26
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_145250725
quote:

[..]

Jezus, het meest bespottelijke nooit-bestaande fabelfiguur die de mens ooit bedacht heeft.

overigens .. Project Blue Beam is wel in de pipe line
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 6 oktober 2014 @ 12:59:55 #27
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_145250780
De Derde Wereldoorlog zal gestart worden als Google de VS heeft voorzien van een robot leger.
  maandag 6 oktober 2014 @ 13:03:22 #28
52357 Lambiekje
pi_145250890
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 09:23 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

...waarom dacht men dat het immigratie van allochtonen zulke groteske vormen aanneemt overal en nergens in Europa. Waarom er subsidies verstrekt worden voor moskeen e.d.

New World Order is niet alleen 1 centrale macht het is ook 1 religie.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_145252667
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Jezus, het meest bespottelijke nooit-bestaande fabelfiguur die de mens ooit bedacht heeft.

overigens .. Project Blue Beam is wel in de pipe line
ad 1 We zullen zien...

ad 2 Daar is dus onderscheidingsvermogen voor nodig. Gesimuleerd of echt.
pi_145260569
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

...waarom dacht men dat het immigratie van allochtonen zulke groteske vormen aanneemt overal en nergens in Europa. Waarom er subsidies verstrekt worden voor moskeen e.d.

New World Order is niet alleen 1 centrale macht het is ook 1 religie.
Ja, of de grote "geen religie" religie. Zijn we al aardig onderdeel van niet.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 09:32:59 #31
52357 Lambiekje
pi_145285209
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:59 schreef Revolution-NL het volgende:
De Derde Wereldoorlog zal gestart worden als Google de VS heeft voorzien van een robot leger.
eerder als het cash-geld is afgeschaft.
  Moderator dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:19:00 #32
249559 crew  Lavenderr
pi_145286207
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:32 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Ja, of de grote "geen religie" religie. Zijn we al aardig onderdeel van niet.
Idd. Nederland onkerkelijkt heel snel.
pi_145286876
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Idd. Nederland onkerkelijkt heel snel.
En als we niet uitkijken wordt die leegte opgevuld door islam.
pi_145287170
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:47 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

En als we niet uitkijken wordt die leegte opgevuld door islam.
En wat doen al die atheïsten dan? :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 12:54:55 #35
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_145290590
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:57 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik ben al om hoor :') ik zag die vijfde colonne aankomen en koos المال voor mijn البيض
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_145290624
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 12:54 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik ben al om hoor :') ik zag die vijfde colonne aankomen en koos المال voor mijn البيض
Ik heb mijn baard al op 1 vuistlengte :7
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Moderator dinsdag 7 oktober 2014 @ 15:33:52 #37
249559 crew  Lavenderr
pi_145295914
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 12:54 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

quote:
6s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 12:56 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik heb mijn baard al op 1 vuistlengte :7
Dat valt me tegen van jullie :{
pi_145299144
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:49 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zo heb ik het nog niet eens bekeken, maar dat zou echt heel goed kunnen ja.
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 17:24:42 #39
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145300595
quote:

[..]

Toekijken? beetje met spandoeken aan de zijlijn staan?
pi_145301280
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 17:24 schreef theguyver het volgende:

[..]

Toekijken? beetje met spandoeken aan de zijlijn staan?
Mwah, zolang een religie niet de dienst gaat uitmaken in Nederland qua wetgeving zal het me aan m'n reet roesten welke de grootste is.
De kerken lopen al jaren leeg en een hoop daarvan zoeken hun heil in alternatieve religies of new age gefreubel... of dat nu beter of slechter is laat ik even in het midden :)
pi_145303018
Zal er best eens komen ja. Maar nu niet.
Zonder wrijving geen glans
pi_145306162
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal er best eens komen ja. Maar nu niet.
Hoe weet je dat zo zeker?
Groot fan van User Wotte
pi_145326595
Het zou wel een breuk met het verleden zijn als er geen volgende wereld oorlog zal komen. Ik vind Rusland dan een groter potentieel gevaar dan IS:

quote:
President Vladimir Putin privately threatened to invade Poland, Romania and the Baltic states, according to a record of a conversation with his Ukrainian counterpart.
http://www.telegraph.co.u(...)e-Baltic-states.html
  woensdag 8 oktober 2014 @ 14:10:18 #44
116015 SicSicSics
pi_145329282
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:56 schreef User8472 het volgende:
Het zou wel een breuk met het verleden zijn als er geen volgende wereld oorlog zal komen. Ik vind Rusland dan een groter potentieel gevaar dan IS:

[..]

http://www.telegraph.co.u(...)e-Baltic-states.html
Dus opscheppen is tegenwoordig al dreigen :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_145333240
Daar gaat het ook maar steeds door:

'Ondanks bestand honderden doden in Oekraïne'

Sinds het begin van het staakt-het-vuren in Oost-Oekraïne zijn zeker 331 mensen om het leven gekomen. Dat melden de Verenigde Naties (VN) woensdag.

Volgens het bureau van de Hoge Commissaris voor de Mensenrechten wordt er nog altijd gevochten.

De pro-Russische separatisten en de Oekraïense regering werden het 5 september eens over een bestand. Desondanks wordt nog altijd gevochten in en rond rebellenbolwerk Donetsk. Ook in Debaltseve en Stsjastje is het niet veilig.

Bij de zes maanden durende strijd zijn minstens 3.660 mensen gedood en zijn 8.700 mensen gewond geraakt, schat de VN in een rapport, dat een periode van half april tot 6 oktober bestrijkt. De organisatie benadrukt dat sommige doden die na 5 september zijn geteld mogelijk al voordien waren overleden.

De gevechten in Donetsk concentreren zich vooral rond de luchthaven die in handen is van de regering. Geregeld belanden verdwaalde raketten in woonwijken. Het stadsbestuur van Donetsk meldde woensdag nog dat er drie burgers door beschietingen om het leven zijn gekomen.

Het ministerie van Buitenlandse Zaken laat woensdag weten dat Nederland 1,88 miljoen extra aan de Organisatie voor Veiligheid en Samenwerking in Europa (OVSE) geeft voor haar waarnemersmissie in Oost-Oekraïne. Verder overweegt het kabinet extra waarnemers voor de missie aan te bieden.

Het fragiele bestand tussen de rebellen en het Oekraïense leger wordt gecontroleerd door de OVSE. ''Het is van groot belang dat de OVSE in staat wordt gesteld om de naleving van het staakt-het-vuren adequaat te monitoren. Daarvoor is extra capaciteit nodig'', aldus minister Frans Timmermans van Buitenlandse Zaken.

Voor Nederland is het belangrijk dat de rust in het gebied terugkeert omdat de repatriëringsmissie van het neergeschoten toestel MH17 tot dusver niet kan worden afgerond omdat het te gevaarlijk is in de regio.

Het kabinet trok eerder al 1 miljoen euro uit voor de OVSE-missie. Ook heeft Nederland een aantal waarnemers bijgedragen.

http://www.nu.nl/buitenla(...)den-in-oekraine.html
pi_145391514
Daar gaat het ook niet goed :N

Noord- en Zuid-Korea hebben elkaar vrijdag beschoten met artillerievuur bij de grens tussen de twee landen.

http://www.nu.nl/buitenla(...)-artillerievuur.html
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 16:37:26 #47
52357 Lambiekje
pi_145669704
US Army drafts blueprint for World War III

With US politicians and the American media engaged in an increasingly acrimonious debate over the strategy guiding the latest US war in the Middle East, the United States Army has unveiled a new document entitled the Army Operating Concept (AOC), which provides a “vision of future armed conflict” that has the most ominous implications. It is the latest in a series of documents in which the Pentagon has elaborated the underlying strategy of preventive war that was unveiled in 1992—that is, the use of war as a means of destroying potential geopolitical and economic rivals before they acquire sufficient power to block American domination of the globe.

The document was formally released at this week’s Association of the United States Army (AUSA) conference, an annual event bringing together senior officers and Defense Department officials for a series of speeches and panel discussions, along with a giant trade show mounted by arms manufacturers to show off their latest weapons systems and pursue lucrative Pentagon contracts.

Much of this year’s proceedings were dominated by dire warnings about the impact of cuts to the Army’s troop strength brought about by sequestration. Gen. Raymond Odierno, chief of staff of the Army, told reporters at the AUSA conference Monday that he was “starting to worry about our end strength” and regretting having told Congress in 2012 that the Army could manage with 490,000 active-duty soldiers.

bron
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 16:59:36 #48
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145670277
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 16:37 schreef Lambiekje het volgende:
US Army drafts blueprint for World War III

With US politicians and the American media engaged in an increasingly acrimonious debate over the strategy guiding the latest US war in the Middle East, the United States Army has unveiled a new document entitled the Army Operating Concept (AOC), which provides a “vision of future armed conflict” that has the most ominous implications. It is the latest in a series of documents in which the Pentagon has elaborated the underlying strategy of preventive war that was unveiled in 1992—that is, the use of war as a means of destroying potential geopolitical and economic rivals before they acquire sufficient power to block American domination of the globe.

The document was formally released at this week’s Association of the United States Army (AUSA) conference, an annual event bringing together senior officers and Defense Department officials for a series of speeches and panel discussions, along with a giant trade show mounted by arms manufacturers to show off their latest weapons systems and pursue lucrative Pentagon contracts.

Much of this year’s proceedings were dominated by dire warnings about the impact of cuts to the Army’s troop strength brought about by sequestration. Gen. Raymond Odierno, chief of staff of the Army, told reporters at the AUSA conference Monday that he was “starting to worry about our end strength” and regretting having told Congress in 2012 that the Army could manage with 490,000 active-duty soldiers.

bron
En ook voor een zombie apocalypse!
http://www.wetpaint.com/w(...)ocalypse-contingency

Welke zal er eerder komen :)
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 17:08:15 #49
52357 Lambiekje
pi_145670489
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 16:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

En ook voor een zombie apocalypse!
http://www.wetpaint.com/w(...)ocalypse-contingency

Welke zal er eerder komen :)
tja ... men houdt al zombi-drills
pi_145671698
quote:

[..]

Hopelijk houden die zich bij hun atheïsme. IS dringt islam op aan iedereen die niet in Allah gelooft. Als in, wie niet voor ons is, is tegen ons. Een beetje zoals de VS doen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_145671772
Met als verschil dat je niet onthoofd en je gezin gezuiverd wordt door de VS als je iets gemeen zegt over Obama.
Conscience do cost.
pi_145672153
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 17:53 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Hopelijk houden die zich bij hun atheïsme. IS dringt islam op aan iedereen die niet in Allah gelooft. Als in, wie niet voor ons is, is tegen ons. Een beetje zoals de VS doen.
Uhh dringt de VS geloof op?
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 18:24:27 #53
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145672511
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 18:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik denk dat hij dit bedoeld! 8-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 18:33:04 #54
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_145672809
Bush had wel sterk het gevoel dat hij een goddelijke roeping volbracht.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_145672928
quote:

[..]

Nee, over de beperkte keuzevrijheid. Je bent òf voor òf tegen ons. Geen middenweg of neutraliteit
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_145676567
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 18:36 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Nee, over de beperkte keuzevrijheid. Je bent òf voor òf tegen ons. Geen middenweg of neutraliteit
Oh zo bedoel je. Omdat je het over IS had die de islam opdringt met bruut geweld en daarna Amerika noemde leek het alsof je zei dat Amerika dat ook deed. En dat is natuurlijk niet het geval. Er is daar godsdienstvrijheid.
  zondag 19 oktober 2014 @ 00:53:16 #57
52357 Lambiekje
pi_145688334
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 20:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh zo bedoel je. Omdat je het over IS had die de islam opdringt
IS is niet islamietisch. En de Paus is niet katholiek
quote:
met bruut geweld en daarna Amerika noemde leek het alsof je zei dat Amerika dat ook deed. En dat is natuurlijk niet het geval. Er is daar godsdienstvrijheid.
als je maar in -nee- op het kruis geloofd. En vooraan in de kerk zit.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 19-10-2014 10:04:53 ]
pi_145688551
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 00:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

IS is niet islamietisch.

[..]

als je maar in -op het kruis geloofd. En vooraan in de kerk zit.
Dat is kletskoek. Amerika is bepaald niet heilig, maar je kunt daar gerust om het even welke godsdienst aanhangen, of geen godsdienst.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lavenderr op 19-10-2014 10:05:14 ]
  zondag 19 oktober 2014 @ 06:20:54 #59
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145691768
- weg -

[ Bericht 98% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 19-10-2014 09:57:01 ]
pi_145720699
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 12:25 schreef Lavenderr het volgende:
Daar gaat het ook niet goed :N

Noord- en Zuid-Korea hebben elkaar vrijdag beschoten met artillerievuur bij de grens tussen de twee landen.

http://www.nu.nl/buitenla(...)-artillerievuur.html
Is maar een hele kleine druppel op een gloeiende plaat.
Groot fan van User Wotte
  maandag 20 oktober 2014 @ 09:51:00 #61
52357 Lambiekje
pi_145725170
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 00:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

IS is niet islamietisch. En de Paus is niet katholiek

[..]

als je maar in -nee- op het kruis geloofd. En vooraan in de kerk zit.
ja hoor mag een fabelfiguur ook al niet, tsssk
pi_145731614
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 09:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja hoor mag een fabelfiguur ook al niet, tsssk
Ga je nu jezelf quoten?
  maandag 20 oktober 2014 @ 15:41:44 #63
52357 Lambiekje
pi_145736119
quote:
11s.gif Op maandag 20 oktober 2014 13:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ga je nu jezelf quoten?
dat doe ik elke keer als er weer voor nonsens redene gecensureerd wordt.
  maandag 20 oktober 2014 @ 16:00:41 #64
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_145737032
Ik ben toch wel erg benieuwd naar wat er weggejorist werd.
  maandag 20 oktober 2014 @ 16:16:59 #65
52357 Lambiekje
pi_145737751
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:00 schreef Erasmo het volgende:
Ik ben toch wel erg benieuwd naar wat er weggejorist werd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 20 oktober 2014 @ 16:20:23 #66
235357 TitusPullo
pi_145737915
Nepjezus aan het kruis? Waar was de echte dan?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_145742553
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

SPOILER
Het was net iets anders Lambiekje en dat weet je dondersgoed.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:25:38 #68
116015 SicSicSics
pi_145767553
Nog even en er komt een BNW topic dat onder eigenlijk boven is. :o

Is echt alles wat je geloofd omgedraaid Lambiekje? Is er iets echt?
Fine, fuck you then!
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:01:31 #69
52357 Lambiekje
pi_145768522
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:25 schreef SicSicSics het volgende:
Nog even en er komt een BNW topic dat onder eigenlijk boven is. :o

Is echt alles wat je geloofd omgedraaid Lambiekje? Is er iets echt?
Nee. Alles wat je is aangeleerd is omgedraaid. Of is toch net even anders.
Wat ik in middels weet is het wat meer glad getrokken.
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:06:55 #70
45833 crew  Fogel
pi_145768662
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 11:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar die nieuwe kennis heb je ook aangeleerd. Waarom denk je dat je nieuwe inzichten meer waard zijn dan je oude? Misschien zijn je nieuwe bronnen nog fouter dan de eerdere, hoe bepaal je wat voor jou waar is?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_145768670
quote:

[..]

Geef eens een voorbeeld dan van iets wat ons is aangeleerd in onze vroegste jeugd wat helemaal anders is?

Met twee woorden spreken?
Fatsoenlijk zijn?
Bordje leegeten?
Goed zijn voor anderen?
Op tijd naar bed?
Je best doen op school? (ja, ik voel al op mijn klompen aan dat je deze er uit gaat pikken)
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:47:52 #72
52357 Lambiekje
pi_145769862
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 11:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Geef eens een voorbeeld dan van iets wat ons is aangeleerd in onze vroegste jeugd wat helemaal anders is?

Met twee woorden spreken?
vousvoyeren wordt niet meer aangeleerd.

quote:
Fatsoenlijk zijn?
Walgelijk lelijke tatoes en gezichtspiercings, borstvergroting, liflaf-correctie en botoxen wordt steeds jonger.
quote:
Bordje leegeten?
lekker een danoontje tijdens het xboxen.
groente is not-done.

quote:
Goed zijn voor anderen?
Pesten tot je er bij neer valt.

quote:
Op tijd naar bed?
wallen onder de ogen. En vooral tot middernacht rondhangen op straat.

quote:
Je best doen op school? (ja, ik voel al op mijn klompen aan dat je deze er uit gaat pikken)
Wordt een voorbeeldig consumerende materialist. Gehoorzaam autoriteit en vooral niet zelf nadenken.
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:01:28 #73
45833 crew  Fogel
pi_145770307
Zijn mijn vragen uit post 70 een te grote spiegel voor je Lambiek?
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_145770439
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 11:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

Walgelijk lelijke tatoes en gezichtspiercings, borstvergroting, liflaf-correctie en botoxen wordt steeds jonger.

[..]

groente is not-done.

[..]

[..]

[..]

Wordt een voorbeeldig consumerende materialist. Gehoorzaam autoriteit en vooral niet zelf nadenken.
Je generaliseert er weer op los.
pi_145770465
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 11:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

[..]

groente is not-done.

[..]

[..]

[..]

Ik nomineer jou tot beste debater van BNW.
Je gaat door voor de koelkast.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:10:19 #76
52357 Lambiekje
pi_145770552
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 11:06 schreef Fogel het volgende:

[..]

Maar die nieuwe kennis heb je ook aangeleerd. Waarom denk je dat je nieuwe inzichten meer waard zijn dan je oude? Misschien zijn je nieuwe bronnen nog fouter dan de eerdere, hoe bepaal je wat voor jou waar is?
Ten eerste dien je altijd je eigen waarden te herevalueren.

Veel van mijn inzichten zijn aangepast na klokkenluiders, vrijgegeven documenten, documentaires, gedrag van hoe geld heeft op mensen. En hoe alles in verbinding met elkaar staat.
Keer op keer op keer heb ik gelijk.

Onze huidige fucked up wereld is doelbewust gecreerd middels educatie.
pi_145770670
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 12:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Veel van mijn inzichten zijn aangepast na klokkenluiders, vrijgegeven documenten, documentaires, gedrag van hoe geld heeft op mensen. En hoe alles in verbinding met elkaar staat.

Geen scholing dan maar? Alles op de schop en op naar een onwetende generatie?
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:17:42 #78
45833 crew  Fogel
pi_145770798
quote:

[..]

Maar hoe weet je dat die klokkenluiders en vrijgegeven documenten niet gewoon een deel zijn van het grote educatiespel? Dat is wat ik probeer te begrijpen.

Dat geld mensen rare dingen laat doen ben ik met je eens. En dat terwijl geld alleen op vertrouwen gebaseerd is en niet (meer) in (beperkt voorradige) materiele dingen. Maar da's weer een heel andere discussie.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:53:33 #79
433749 Konijntjuh
pi_145773792
quote:

[..]

Indirect dringt de USA inderdaad het christelijke geloof op, dit is te zien aan hun instelling van het maken van Films TV series en vooral deze na 2001.Waarbij je bijna geen films meer ziet als Dogma of andere films waar "God" zelf of het geloof onder de loep bij wordt genomen.

Daarnaast ik weet niet of het kloppend is maar als je niet ergens in geloof in Amerika word je heel raar bekeken en behandeld.

Dus indirect word het geloof in de USA wel opgedrongen, niet door regering maar door samenleving daar zelf. Even tot alle orde Amerika is groter dan New York en Hollywood daar liggen ook veel dorpen en kleine steden tussen die de oude waarden van God en Country nog zeer hoog in hun vaandel hebben staan.
Hoe stout is Konijntjuh!
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:59:44 #80
45833 crew  Fogel
pi_145774057
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 13:53 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Indirect dringt de USA inderdaad het christelijke geloof op, dit is te zien aan hun instelling van het maken van Films TV series en vooral deze na 2001.Waarbij je bijna geen films meer ziet als Dogma of andere films waar "God" zelf of het geloof onder de loep bij wordt genomen.

Daarnaast ik weet niet of het kloppend is maar als je niet ergens in geloof in Amerika word je heel raar bekeken en behandeld.

Dus indirect word het geloof in de USA wel opgedrongen, niet door regering maar door samenleving daar zelf. Even tot alle orde Amerika is groter dan New York en Hollywood daar liggen ook veel dorpen en kleine steden tussen die de oude waarden van God en Country nog zeer hoog in hun vaandel hebben staan.
Ik heb ca een half jaar bij verschillende gezinnen gewoond op verschillende plekken in de VS. Allemaal op hun manier gelovend in een vorm van God, en dat was belangrijk voor ze, maar het feit dat ik totaal niks met religie deed maakte niks uit. Ik was net zo welkom bij Jehovas, Mormonen, Bapstisten en weet ik wat nog meer. Dat ik aan tafel niet mee deed bidden, dat was totaal geen probleem, nergens.
Was wel voor 2001 overigens, maar ik kan me niet voorstellen dat de gastvrijheid tov niet-gelovigen veranderd is. Tov van mensen die het "verkeerde" geloof aanhangen, da's er niet beter op geworden.
pi_145774083
quote:

[..]

Yup, kan zelfs je baan/carrière in de weg staan om openlijk toe te geven dat je niet geloofd.

http://www.salon.com/2014(...)and_muslims_partner/

En de docu: Godless in America: Godless in America (TV Movie 2006) - IMDb
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:00:26 #82
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145774092
quote:

[..]

Films nee, maar wat dacht je van Southpark Family guy?
Overigens heeft de VS meer radicale kleine kutkerkaftakingen waar ik bij denk van ... DUDE _O-
Ik denk dat in de VS ook steeds meer mensen Atheist worden, als is het niet zo als in Europa waar het aardig hard gaat.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:15:40 #83
433749 Konijntjuh
pi_145774712
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

Overigens heeft de VS meer radicale kleine kutkerkaftakingen waar ik bij denk van ... DUDE _O-
Ik denk dat in de VS ook steeds meer mensen Atheist worden, als is het niet zo als in Europa waar het aardig hard gaat.
Dat zijn tekenfilms die door middel van een fictief tekenfilmfiguur meer kunnen zeggen, ik denk als een beroemde acteur dezelfde teksten zou zeggen in een Film of in een TV serie dan is het daar het topic van de dag en niet in goede zin.
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_145774733
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:00 schreef theguyver het volgende:

[..]

Je kunt een hoop van de US zeggen, maar freedom of speech staat heel hoog. Je kunt veel belachelijk maken daar, maar dat wil nog niet zeggen dat je het als atheïst daar makkelijk hebt :)
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:20:24 #85
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145774877
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:15 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Dat zijn tekenfilms die door middel van een fictief tekenfilmfiguur meer kunnen zeggen, ik denk als een beroemde acteur dezelfde teksten zou zeggen in een Film of in een TV serie dan is het daar het topic van de dag en niet in goede zin.
Ja maar dat geld niet alleen voor religie.
Zeg een keer FUCK en het land staat op zijn kop! 8)7
Is er een tepel te zien op live tv dan breekt de pleuris er zowat uit. ):O

Er zijn er genoeg religies, en iedereen respecteerd dat, anders was een Tom cruise allang uit hollywood geknikkerd en zoveel anderen.
pi_145774932
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:20 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja maar dat geld niet alleen voor religie.
Zeg een keer FUCK en het land staat op zijn kop! 8)7
Is er een tepel te zien op live tv dan breekt de pleuris er zowat uit. ):O

Er zijn er genoeg religies, en iedereen respecteerd dat, anders was een Tom cruise allang uit hollywood geknikkerd en zoveel anderen.
Tot je op betaal-tv komt daar en dan mag alles. (zie HBO)

George Carlin werd daar ook gewoon op uitgezonden.
pi_145774966
quote:

[..]

Veel van mijn inzichten overtuigingen zijn aangepast na klokkenluiders, vrijgegeven documenten, documentaires, gedrag van hoe geld heeft op mensen. En hoe alles in verbinding met elkaar staat.

Ik heb even het juiste woord neergezet voor je ;)
Als je je laat leiden door al dat dan ontwikkel je jezelf namelijk niet maar word je gevormd door de wereld die je zo haat.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:24:58 #88
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145775037
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:22 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Jup true, btw beste stand up comedian ever!

Maar goed we wijken een beetje af, Religie zal heel goed een reden kunnen zijn dat er een hele grote oorlog aan komt.
pi_145775060
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:24 schreef theguyver het volgende:

[..]

Jup true, btw beste stand up comedian ever!

Maar goed we wijken een beetje af, Religie zal heel goed een reden kunnen zijn dat er een hele grote oorlog aan komt.
Religie is altijd een uitstekende reden geweest voor oorlog.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:35:51 #90
116015 SicSicSics
pi_145775390
quote:
Waar ligt de basis? Waar begint de leugen? Links is links, boven is boven.

De topografie die ik op school kreeg? Wiskunde? Natuurkunde? Biologie? Alles een leugen? Alles net even anders?

In welke mate? 1 + 1 = 2,000000000001? Of was 1 + 1 wel gewoon 2?

Cellen zien er anders uit dan we geleerd hebben?
Chromosomen zijn een leugen?
Zwaartekracht bestaat niet?
Newton heeft nooit bestaan?
Amsterdam ligt in Friesland?
quote:
Maar fatsoenlijke zinnen bouwen lukt helaas niet...
Fine, fuck you then!
pi_145775440
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:35 schreef SicSicSics het volgende:

Maar fatsoenlijke zinnen bouwen lukt helaas niet...
Nederlands bleek een leugen.
pi_145775546
Ik geloof al tijden niet meer in de zwaartekracht
pi_145775802
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:22 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

George Carlin ^O^
Ik heb me altijd wel afgevraagd of zijn Amerikaans publiek hem wel begreep.
En niet dom weg maar klapte om zijn uitleg.

Merken jullie ook dat er veel mensen zijn die zeggen: De derde wereld oorlog is al lang aan de gang, maar dit keer is het een stuk verder bij ons vandaan.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:21:05 #94
52357 Lambiekje
pi_145777153
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 12:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Geen scholing dan maar? Alles op de schop en op naar een onwetende generatie?
die is er dus nu na 100 jaar indoctrinatie geweld.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:23:40 #95
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145777246
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 14:48 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

George Carlin ^O^
Ik heb me altijd wel afgevraagd of zijn Amerikaans publiek hem wel begreep.
En niet dom weg maar klapte om zijn uitleg.

Merken jullie ook dat er veel mensen zijn die zeggen: De derde wereld oorlog is al lang aan de gang, maar dit keer is het een stuk verder bij ons vandaan.
Ja! Of die is allang bezig maar dan in een andere vorm!
Zo kan je overal wel iets van maken!

De meeste Amerikanen die ik ken spreken schande over deze briljante helaas veel te vroeg overleden Komiek, ditto als je een gesprek begint over de wapen wet!
.... nou!
pi_145777527
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het probleem is Lambiek, dat als er uiteindelijk een soort van scholing zal gegeven worden die jij het liefst nastreeft, het maar de vraag is of die docent het dan doet op de manier die jij het liefst hebt.

Het zelfde is met eerlijke macht, geef 1 man, waar van jij denkt dat hij 100% oprecht is de macht.
Als je geluk hebt verdeeld hij zijn macht onder aantal mensen waar van hij weer denkt dat ze te vertrouwen zijn.
Je zal zo altijd zien dat er dan altijd wel een rotte appel tussen zit of dat er gelogen wordt voor het grotere doel tegen het volk.

Wat zijn jou oplossingen voor de problemen die jij aankaart?
Meestal plaats je allemaal maar 'verhalen' met wat zich volgens jou afspeelt, maar een 'oplossing' voor dit zie je nooit.
Alleen maar schoppen en porren heeft geen zin toch ?
pi_145777648
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Snel, indoctrineer die kinderen over het feit dat ze geïndoctrineerd zijn!
Conscience do cost.
pi_145777680
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:31 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Het probleem is Lambiek, dat als er uiteindelijk een soort van scholing zal gegeven worden die jij het liefst nastreeft, het maar de vraag is of die docent het dan doet op de manier die jij het liefst hebt.

Het zelfde is met eerlijke macht, geef 1 man, waar van jij denkt dat hij 100% oprecht is de macht.
Als je geluk hebt verdeeld hij zijn macht onder aantal mensen waar van hij weer denkt dat ze te vertrouwen zijn.
Je zal zo altijd zien dat er dan altijd wel een rotte appel tussen zit of dat er gelogen wordt voor het grotere doel tegen het volk.

Wat zijn jou oplossingen voor de problemen die jij aankaart?
Meestal plaats je allemaal maar 'verhalen' met wat zich volgens jou afspeelt, maar een 'oplossing' voor dit zie je nooit.
Alleen maar schoppen en porren heeft geen zin toch ?
Corruptie bestraffen met balhangen en twee jaar later doodstraf.
pi_145777681
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:23 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja! Of die is allang bezig maar dan in een andere vorm!
Zo kan je overal wel iets van maken!

De meeste Amerikanen die ik ken spreken schande over deze briljante helaas veel te vroeg overleden Komiek, ditto als je een gesprek begint over de wapen wet!
.... nou!
Precies, daarom haal ik dan ook wel eens de golfoorlogen erbij(en her en der wat andere oorlogen), dan hadden we die toch ook al 'de derde wereldoorlog' kunnen noemen, en zitten we nu al op de 4de.
Vinden ze niet leuk... :{
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 19:00:56 #100
235357 TitusPullo
pi_145784947
quote:

[..]

Dit is veel te gemakkelijk, maar och, wat is het heerlijk.
Werd de Republiek van Napels van 1799 eerder uitgeroepen dan de Republiek van Rome uit hetzelfde jaar?Werd in 1204 Venetie geplunderd op bevel van Byzantium? Liet Abelard Fulbert castreren? Heeft Lambiekje ooit eerder van deze gebeurtenissen gehoord?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')