Moet je eerst wel een reden vinden om stampei te maken die ook hout snijdt. Als iemand van je groep een microfoon onder z'n neus krijgt dan moet hij wel weten waarom hij of zij er staat. Als men dat niet goed kan uitleggen is er geen punt om er te staan. Dus waarom zou jij de straat op gaan? wat zijn je concrete eisen.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:42 schreef ManianMan het volgende:
[..]
We zijn op het moment net planten ja. Die verzetten zich ook niet. Alhoewel het langzaam begint op te komen. Er moet allereerst een grote groep stampei maken voordat alle herten ( lees mensen) over de dam gaan.
zoals? Ukraine innemen?quote:Op zondag 14 december 2014 17:49 schreef Ali_boo het volgende:
Paar dagen terug zag ik een artikel op yahoo dat de Russen ''maatregelen zouden nemen '' mocht het westen met nieuwe sancties komen
Russia threatens response if US sets new sanctions over Ukraine
Undoubtedly, we will not be able to leave this without a response," deputy foreign minister Sergei Ryabkov told Interfax news agency ahead of a meeting between the Russian and US foreign ministers.
http://news.yahoo.com/ukr(...)raged-205849643.html;_ylt=AwrBJR_XvY1UwhwARD3QtDMD
Er word niet gezegd wat ze zouden doen in het geval van een nieuwe ronde sancties . Maar het bied uiteraard wel voldoende ruimte om er helemaal los op te speculeren
Guess what I have read today
US Congress passes Russia sanctions, arms for Ukraine![]()
Washington (AFP) - The US Congress unanimously approved fresh economic sanctions against Russia and lethal weapons for Kiev, defying President Barack Obama and hardening American lawmakers' response to a Kremlin-backed insurgency in Ukraine.
http://news.yahoo.com/us-(...)raine-054621335.html
Ik hoop dat ze een paar Mac Donald's eruit gooien maar vrees dat met wat hardere maatregelen nemen
Ach- ze zijn allemaal lekker samen gezellig aan 't vodka zuipen ook.quote:Op zondag 14 december 2014 17:49 schreef Ali_boo het volgende:
Paar dagen terug zag ik een artikel op yahoo dat de Russen ''maatregelen zouden nemen '' mocht het westen met nieuwe sancties komen
Russia threatens response if US sets new sanctions over Ukraine
Undoubtedly, we will not be able to leave this without a response," deputy foreign minister Sergei Ryabkov told Interfax news agency ahead of a meeting between the Russian and US foreign ministers.
http://news.yahoo.com/ukr(...)raged-205849643.html;_ylt=AwrBJR_XvY1UwhwARD3QtDMD
Er word niet gezegd wat ze zouden doen in het geval van een nieuwe ronde sancties . Maar het bied uiteraard wel voldoende ruimte om er helemaal los op te speculeren
Guess what I have read today
US Congress passes Russia sanctions, arms for Ukraine![]()
Washington (AFP) - The US Congress unanimously approved fresh economic sanctions against Russia and lethal weapons for Kiev, defying President Barack Obama and hardening American lawmakers' response to a Kremlin-backed insurgency in Ukraine.
http://news.yahoo.com/us-(...)raine-054621335.html
Ik hoop dat ze een paar Mac Donald's eruit gooien maar vrees dat met wat hardere maatregelen nemen
mmm.quote:Treasury Department seeks survival kits to prepare employees at every major bank for coming collapse
The Treasury Department is looking to buy survival kits for all of its employees who are proprietors of the federal banking system, according to a new government solicitation posted online.
As reported by The Washington Free Beacon (FB), the emergency goods and supplies are for every employee at the Office of the Comptroller and Currency -- the OCC -- which is in charge of conducting on-site reviews and audits of banks around the nation.
According to the solicitation, each survival kit contains everything from water purification tablets to solar blankets. And the government is willing to spend up to $200,000 on the kits, the solicitation says [which can be viewed here in PDF format: FreeBeacon.com].
The FB noted that the Treasury Department specified that the kits come in either a fanny pack or backpack that can hold all of the requested items, which include a 33-piece personal first aid kit containing "decongestant tablets," many different bandages and other medicines.
bron
Wellicht een nieuwe currancy war?quote:
http://www.gewoon-nieuws.(...)n-oekraine-verwacht/quote:In Kramatorsk werden reguliere Oekraïense tanks en gepantserde voertuigen gesignaleerd die waren beschilderd met Russische emblemen. Die voertuigen bewegen zich richting Slavyjansk. Een false flag actie is kennelijk de bedoeling. Men wil zeer waarschijnlijk de wereld doen geloven dat Rusland een invasie uitvoert. Voor het Westen is het duidelijk en zit er maar één ding op en dat is “terugslaan”. Het lijkt erop dat het Westen een voorwendsel wilt creëren om een ‘tegenaanval’ in te kunnen zetten!
De Colombiaanse peso is ten opzichte van de dollar en euro ook drastisch gedaald dit najaar.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:12 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wellicht een nieuwe currency war?
De roebel is behoorlijk gedaald dmv de sancties . Maar Rusland is niet de enige die de klappen voelt . De Chinese Yen and the Canadese dollar dalen ook flink atm ( wellicht dat andere valuta volgen)
Ben erg benieuwd aar de tegenreactie van Rusland en China met name
Leuk voor je,quote:Op donderdag 18 december 2014 02:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Colombiaanse peso is ten opzichte van de dollar en euro ook drastisch gedaald dit najaar.
Wat financieel goed is voor mij, dat dan weer wel.no bankster though
Zijn ze niet machtig genoeg voor. Bovendien staat het MIC in de VS dat nooit toe.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:14 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Leuk voor je,![]()
Ik heb echter ook al het een en ander gelezen over een globale reset.
En dat Rusland en China inmiddels enorme goud voorraden hebben.
Wellicht gaan de BRICS landen wel de goudstandaard invoeren.
Dan heeft het westen en de Petro-dollar een enorm probleem.
Petro-dollar is wel een beetje ouderwets ja maar of de BRICS landenquote:Op donderdag 18 december 2014 02:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zijn ze niet machtig genoeg voor. Bovendien staat het MIC in de VS dat nooit toe.
Die term petrodollar is trouwens onzin. Wás de dollar maar op olie gebaseerd en niet op lucht, zoals nu.
Duh .... dat is toch juist de bedoeling !quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2155517
Moeten ze vooral doen. Slim om Poetin tegen zich in het harnas te jagen.
Op die manier hebben we straks echt een Derde Wereldoorlog.
Nee de vraag is Amerika nog wel wat kan. SurvivalKit voor bankiers he. Topbankiers die dood neervallen.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:20 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Petro-dollar is wel een beetje ouderwets ja maar of de BRICS landen
daar niet machtig genoeg voor zijn waag ik te betwijfelen.
Ik ben geen econoom, maar dit stuk beschrijft toch redelijk goed dat het zeker wel mogelijk is.
http://www.gewoon-nieuws.(...)-poetins-gouden-val/
De bedoeling van de EU? Dat kan toch niet? Ze hebben de Nobelprijs voor de Vrede gewonnen dus die zullen toch alles doen om oorlog te voorkomen?quote:Op donderdag 18 december 2014 08:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Duh .... dat is toch juist de bedoeling !
Dat geeft USA nog bestaansrecht als 'wereldmacht' voor nog een paar jaar.
Nobel is bullshit ... en trouwens Nobel is uitvinder buskruit.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De bedoeling van de EU? Dat kan toch niet? Ze hebben de Nobelprijs voor de Vrede gewonnen dus die zullen toch alles doen om oorlog te voorkomen?
We zijn er mooi klaar mee.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nobel is bullshit ... en trouwens Nobel is uitvinder buskruit.
En Obama warmonger pursang heeft de prijs ook ontvangen.
Even een reminder ...
.. dus ja dat is juist precies de bedoeling van EU.
Als we wat eerder ruimdenkender en wakkerder waren dan was het niet zo ver hoeven te komen.quote:
Ik heb die link wat snel doorgelezen en veel van wat daar in staat zou niet misstaan in het BP topic. Hier wil ik overigens niet mee zeggen dat ik het met alle dingen aldaar eens ben, maar het geeft interessante zienspunten. Het historische deel lijkt enigszinds correct te zijn (vergeleken met dingen die ik elders las, ja ook MSM). Maar de conclusies richting het eind lijken erg overdreven.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nobel is bullshit ... en trouwens Nobel is uitvinder buskruit.
En Obama warmonger pursang heeft de prijs ook ontvangen.
Even een reminder ...
.. dus ja dat is juist precies de bedoeling van EU.
Dat maakt het nog vreemder. De EU heeft helemaal niks gedaan voor de vrede. Het sloeg nergens op.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb die link wat snel doorgelezen en veel van wat daar in staat zou niet misstaan in het BP topic. Hier wil ik overigens niet mee zeggen dat ik het met alle dingen aldaar eens ben, maar het geeft interessante zienspunten. Het historische deel lijkt enigszinds correct te zijn (vergeleken met dingen die ik elders las, ja ook MSM). Maar de conclusies richting het eind lijken erg overdreven.
De vredesprijs wordt ieder jaar slechter. Bij sommige keuzes zou Nobel zich omdraaien in zijn graf.
Een vredesprijs geven voor vrede die nog moet gaan komen (dat was Obama). Riiiiight.
De vredesprijs wordt overigens door een niet-EU-land uitgedeeld.
..zoals wat is overdreven?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb die link wat snel doorgelezen en veel van wat daar in staat zou niet misstaan in het BP topic. Hier wil ik overigens niet mee zeggen dat ik het met alle dingen aldaar eens ben, maar het geeft interessante zienspunten. Het historische deel lijkt enigszinds correct te zijn (vergeleken met dingen die ik elders las, ja ook MSM). Maar de conclusies richting het eind lijken erg overdreven.
als ik Malala was had ik die prijs niet geaccepteerd.quote:De vredesprijs wordt ieder jaar slechter. Bij sommige keuzes zou Nobel zich omdraaien in zijn graf.
Een vredesprijs geven voor vrede die nog moet gaan komen (dat was Obama). Riiiiight.
De vredesprijs wordt overigens door een niet-EU-land uitgedeeld.
Noorwegen spuugt ieder jaar een paar miljard in de EU kas vanwege een of ander verdrag. En daar krijgen we wel de lasten (in de vorm van regels en wetten) voor terug maar niet de lusten.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat maakt het nog vreemder. De EU heeft helemaal niks gedaan voor de vrede. Het sloeg nergens op.
Die Nobelprijs voor Obama sloeg natuurlijk nergens op. Die was amper begonnen en moest zich nog waarmaken. Kreeg daar sterk het gevoel bij dat het was omdat het de eerste zwarte president was. Iets wat op zich natuurlijk niet deugt en in feite racistisch is. Obama voelde zich er ook ongemakkelijk over.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Noorwegen spuugt ieder jaar een paar miljard in de EU kas vanwege een of ander verdrag. En daar krijgen we wel de lasten (in de vorm van regels en wetten) voor terug maar niet de lusten.
De reden om de prijs te geven was toch omdat er geen interne conflicten waren ofzo? Ik volg het eerlijk gezegd na Obama niet meer zo. Er voor trouwens ook niet zo heel erg
Dit bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 18 december 2014 22:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
..zoals wat is overdreven?
[..]
als ik Malala was had ik die prijs niet geaccepteerd.
Een nog kwalijkere miskleun was dat de EU hem heeft gehad in 2012. Hoe bespottelijk kan het.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die Nobelprijs voor Obama sloeg natuurlijk nergens op. Die was amper begonnen en moest zich nog waarmaken. Kreeg daar sterk het gevoel bij dat het was omdat het de eerste zwarte president was. Iets wat op zich natuurlijk niet deugt en in feite racistisch is. Obama voelde zich er ook ongemakkelijk over.
Ja, dat schreef ik eerder al. Sloeg echt helemaal nergens op.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Een nog kwalijkere miskleun was dat de EU hem heeft gehad in 2012. Hoe bespottelijk kan het.
Europa? Het is een spaanse wet die onaangekondige protesten en het bezetten van gebouwen verbied. Dat van politie niet mogen filmen is wel erg raar en zorgelijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:19 schreef Lambiekje het volgende:
Demonstreren in Spanje niet meer toegestaan
En weer een stap naar nog f****isch Europa! Kijk het gaat de goede kant op. Burgers mogen steeds minder.
ik houd me extreem in.! Het is allemaal zo veel fouter,slechter en doortrapter. Ik zou eerder zeggen WAKE UP!quote:Op donderdag 18 december 2014 23:28 schreef LelijKnap het volgende:
Lambiekje, ik zou echt eens wat meer kritisch worden als ik jou was.
Oh de VS kan zeker nog wel wat, maar of dat een mooie afloop gaat krijgen is maar de vraag.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee de vraag is Amerika nog wel wat kan. SurvivalKit voor bankiers he. Topbankiers die dood neervallen.
jazekerquote:Op vrijdag 19 december 2014 01:03 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Oh de VS kan zeker nog wel wat, maar of dat een mooie afloop gaat krijgen is maar de vraag.
Ik heb die verhalen ook gelezen over verdwenen bankiers en noodpakketten.
Wat het nut van die noodpakketten is begrijp ik niet helemaal.
Maar er zijn ook veel ondergrondse woningen voor de elite, ze kunnen daar
zeker 7 jaar overleven, die zijn allemaal verkocht.
Ook al eens gehoord van het tunnelcomplex vanaf Area-51 tot aan Denver Airport?
Kijk mooi voorbeeld, foto's van de bouw?quote:Op vrijdag 19 december 2014 01:03 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Oh de VS kan zeker nog wel wat, maar of dat een mooie afloop gaat krijgen is maar de vraag.
Ik heb die verhalen ook gelezen over verdwenen bankiers en noodpakketten.
Wat het nut van die noodpakketten is begrijp ik niet helemaal.
Maar er zijn ook veel ondergrondse woningen voor de elite, ze kunnen daar
zeker 7 jaar overleven, die zijn allemaal verkocht.
Ook al eens gehoord van het tunnelcomplex vanaf Area-51 tot aan Denver Airport?
En meer op http://www.navy.mil/submit/display.asp?story_id=84845quote:VIRGINIA BEACH, Va. (NNS) -- The U.S. Navy completed tests on the GhostSwimmer unmanned underwater vehicle (UUV) at Joint Expeditionary Base Little Creek-Fort Story (JEBLC-FS), Dec. 11.
GhostSwimmer is the latest in a series of science-fiction-turned-reality projects developed by the chief of naval operations' Rapid Innovation Cell (CRIC) project, Silent NEMO.
Silent NEMO is an experiment that explores the possible uses for biomimetic, unmanned underwater vehicles in the fleet.
Over the past several weeks, Boston Engineering's tuna-sized device has been gathering data at JEBLC-FS on tides, varied currents, wakes, and weather conditions for the development of future tasks.
"GhostSwimmer will allow the Navy to have success during more types of missions while keeping divers and Sailors safe," said Michael Rufo, director of Boston Engineering's Advanced Systems Group.
The GhostSwimmer was developed to resemble the shape and mimic the swimming style of a large fish. At a length of approximately 5 feet and a weight of nearly 100 pounds, the GhostSwimmer vehicle can operate in water depths ranging from 10 inches to 300 feet.
Geniet ervan nu het nog kanquote:Op donderdag 18 december 2014 02:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Colombiaanse peso is ten opzichte van de dollar en euro ook drastisch gedaald dit najaar.
Wat financieel goed is voor mij, dat dan weer wel.no bankster though
... meer en meer blogs en artikelen reppen over een aanstaande oorlog.quote:De Derde Wereldoorlog is ophanden!
De geschiedenis leert dat we na de Tweede Wereldoorlog meerdere keren op het randje van de afgrond hebben gestaan om wederom een Grote Oorlog te voeren. Tot dusver is dat wonderbaarlijk nog niet gebeurd! Er zijn echter meerdere argumenten om aan te halen dat een Derde Wereldoorlog na 2014 zeker ophanden is, juist omdat de tegenstellingen overal toenemen. Meest opvallende is de positie van de “democratisch” gekozen dictator Putin van Rusland. Het innemen van de Krim, gevechten in Oekraïne en het potentieel binnenvallen van Polen zijn enkele voorbeelden. Ook het Amerikaanse congres heeft daarnaast de weg voor een oorlog vrijgemaakt. Waarom lijkt het erop dat de Derde Wereldoorlog eraan zit te komen?
bron
Bedankt voor de vermelding. Snel even popcorn kopen.quote:Op maandag 22 december 2014 08:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
... meer en meer blogs en artikelen reppen over een aanstaande oorlog.
Er zijn dan ook een hoop mensen die slim willen doen met voorkennis die niet bestaat.quote:Op maandag 22 december 2014 08:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
... meer en meer blogs en artikelen reppen over een aanstaande oorlog.
quote:FBI: malware-code wijst op Noord-Korea
De Amerikaanse geheime dienst FBI stelde vrijdag in een verklaring dat Noord-Korea wel degelijk achter de Sony-hack zit. Uit een analyse van de gebruikte malware blijkt dat de code overeenkomst met andere Noord-Koreaanse code en dat de malware onder meer dezelfde ip-adressen gebruikt. Ook zouden dezelfde tools zijn gebruikt als bij een hack tegen Zuid-Koreaanse banken en tv-zenders vorig jaar.
Na het FBI-onderzoek sprak president Barack Obama vrijdagavond dreigende taal richting Noord-Korea. "We zullen een proportioneel antwoord geven, op een tijdstip, plaats en manier die we zelf kiezen." Obama begrijpt Sony's zorgen over bedreiging van medewerkers, maar baalt van het besluit de film te schrappen. "Wij willen geen maatschappij waarin een buitenlandse dictator ons censuur oplegt. In dit geval ging het om een satirische film, straks gaat het om een documentaire of nieuwsverslag." Ook dreigt nu volgens hem zelfcensuur. "Dat is niet waar Amerika over gaat."
bron
We gaan het nog leuk krijgen in het neofascistische Europa.quote:If you explain to the Western public all the details of the looming economic disaster, the public will ask the supporters of a petrodollar world the most horrific questions, which will sound like this:
– How long will the West be able to buy oil and gas from Russia in exchange for physical gold?
– And what will happen to the US petrodollar after the West runs out of physical gold to pay for Russian oil, gas and uranium, as well as to pay for Chinese goods?
No one in the west today can answer these seemingly simple questions.
And this is called “Checkmate”, ladies and gentlemen. The game is over.
bron
Ze hebben ook hun bank gered.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:58 schreef LelijKnap het volgende:
Ondertussen in de werkelijkheid: Rusland bezig met het verkopen van goud
in dollars?quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:58 schreef LelijKnap het volgende:
Kan niet wachten hoor lambiekiequote:Op dinsdag 23 december 2014 12:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
We gaan het nog leuk krijgen in het neofascistische Europa.
Ik begrijp deze gevoelens van angst voor de Russen niet zo. Zelfs in het meest hypothetische geval dat de Russen Nederland zouden overnemen staan de culturen niet zo dramatisch ver van elkaar vandaan. De impact op het dagelijkse leven zou niet ontzettend hoog zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:12 schreef BaajGuardian het volgende:
Als er russen willen onderduiken heb ik nog wel een paar voorraadkamers, zal ik dan wel voor opgepakt worden door de geheime eu politie.
Net als Duitsland en Nederland amirite? Ging ook primaquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:04 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zelfs in het meest hypothetische geval dat de Russen Nederland zouden overnemen staan de culturen niet zo dramatisch ver van elkaar vandaan.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:12 schreef BaajGuardian het volgende:
Als er russen willen onderduiken heb ik nog wel een paar voorraadkamers, zal ik dan wel voor opgepakt worden door de geheime eu politie.
Misschien moet je eens een geschiedenisboek openslaan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:04 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik begrijp deze gevoelens van angst voor de Russen niet zo. Zelfs in het meest hypothetische geval dat de Russen Nederland zouden overnemen staan de culturen niet zo dramatisch ver van elkaar vandaan. De impact op het dagelijkse leven zou niet ontzettend hoog zijn.
Volgens mij staat Nederland momenteel helemaal niet in de plannen van iets.. behalve de EU, maar goed, we kunnen niet altijd een dorp blijven.
Staat weinig over de Russen in, meer over de Sovjets, en vooral over de misdaden van Georgiërs als Stalin en Beria. De meeste leiders van de USSR waren trouwens van Oekrainse afkomst dacht ik...quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een geschiedenisboek openslaan.
Nou ik drink niet vodka dus hebben hun weer meer, ze mogen wel baltika 9 biertjes aan me schenken hoor, verder is het gewoon dat russen de nieuwe joden ter wereld zijn in deze fascistische EU, dus vind ik het mijn plicht als mens om ze in bescherming te nemen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:52 schreef theguyver het volgende:
[..]Ben alleen bang dat ze alle wodka hier op gaan zuipen, en er niks voormezelf over blijft.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)et-prijs-wodka.dhtml
ze houden erg van onze wodka....
http://www.volkskrant.nl/(...)t-groningen~a434214/
Ok Rusland is een land zonder corruptie met een grote persvrijheid.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:13 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Staat weinig over de Russen in, meer over de Sovjets, en vooral over de misdaden van Georgiërs als Stalin en Beria. De meeste leiders van de USSR waren trouwens van Oekrainse afkomst dacht ik...
Edit: Lenin en Khrushchev waren Russen, Brezhnev Oekrainer, Andropov Russisch, Chernenko en Gorbachev Oekrains-Russisch.
Ik woon er niet, dus interesseert me meer wat ze in het buitenland doen. En in dat opzicht zijn ze sinds ze hun ontstaan (Russische Federatie, 1991) veel terughoudender geweest dan de VS en de NAVO.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ok Rusland is een land zonder corruptie met een grote persvrijheid.
Ja WoII maar WoII is WoIII niet en Rusland is Nazi Duitsland niet. Dat loopt allemaal anders hypothetisch gezien. Ik bedoelde het meer als in de zin van dat men eventueel in redelijke harmonie (voor zover je van harmonie kunt spreken) samen zou kunnen leven. In een zelfde doemscenario zijn we met IS strijders in Nederland verder van huis. Die zullen geen christenen en atheisten tolereren.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Net als Duitsland en Nederland amirite? Ging ook prima
Weet niet in welke realiteit jij zit, in de mijne zijn ze nog steeds aan het aankopen. Oekraine daarentegen is z'n voorraden aan het verkopen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 13:58 schreef LelijKnap het volgende:
http://www.cnbc.com/id/102290857quote:Rumors last week that Russia was on the verge of selling its gold reserves were quashed with the news on Friday that it has continued to add to its holdings. However, John Butler, chief investment officer at Atom Capital, and Alasdair MacLeod, the head of research at online bullion exchange GoldMoney Foundation, believe that Russian President Vladimir Putin could bring the country onto some sort of "gold standard" to try to shore up its economy.
"It was (and still is) in Russia's power to adopt a gold standard," MacLeod told CNBC via email.
"There is no doubt that Russia and China, plus the other Eurasian states in their sphere of influence are all accumulating gold and the indications are they see it as central to replacing the U.S. dollar for cross border trade."
Ja, dat blijkt wel duidelijk uit de links...quote:Op zondag 28 december 2014 00:11 schreef Ali_boo het volgende:
Geluiden worden sterker om Ukraine in het NATO te krijgen:
http://news.yahoo.com/rus(...)urope-131813073.html
http://www.forbes.com/sit(...)urity-not-charity/2/
http://www.telegraph.co.u(...)ropean-security.html
quote:Providing small troop contingents for Washington’s unnecessary Third World wars (Afghanistan and Iraq, so far) isn’t nearly enough recompense to America for defending countries from a nuclear-armed power. Indeed, Ukraine is a security black hole, something to be avoided.
NATO countries should take all expansion proposals more seriously in the future. Membership should be a matter of security, not charity. New members should contribute to Americans’ safety.
Rusland is inderdaad al lange tijd bezig om goud in te slaan,quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:52 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Weet niet in welke realiteit jij zit, in de mijne zijn ze nog steeds aan het aankopen. Oekraine daarentegen is z'n voorraden aan het verkopen.
[..]
http://www.cnbc.com/id/102290857
quote:We shall unleash the Nihilists and the atheists
Artikel van 11 maart. Best mogelijk dat het goud uit het land gebracht is, wil niet zeggen dat het gestolen is, enkel verplaatst. Het IMF geeft als cijfers: 23.6 ton in november, 26.1 in oktober, 42.9 in april. Als daar geen inkomsten van de verkoop tegenover zouden staan had het IMF dat allicht opgemerkt.quote:Op zondag 28 december 2014 01:08 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Rusland is inderdaad al lange tijd bezig om goud in te slaan,
Iedere dollar die ze verdienen wordt direct omgezet in puur goud.
Alleen dat Oekraïne zijn goud aan het verkopen is is volgens mij niet helemaal waar.
Al het goud van Oekraïne is verdwenen (gestolen).
http://beurs.com/2014/03/(...)ikaanse-handen/41706
Weet er iemand waarom Pike dit zou hebben geschreven aan een bejaarde man die zijn hele leven lang alleen geijverd had voor de eenwording van Italie?quote:Op zondag 28 december 2014 01:19 schreef Izzy73 het volgende:
Ook wel interessant om te weten:
Dit heeft Albert Pike (33e graad vrijmetselaar) al in 1871 voorspeld,
"The Third World War must be fomented by taking advantage of the differences
caused by the "agentur" of the "Illuminati" between the political Zionists and
the leaders of Islamic World. The war must be conducted in such a way that Islam
(the Moslem Arabic World) and political Zionism (the State of Israel) mutually destroy each other.
Meanwhile the other nations, once more divided on this issue will be constrained to fight to the point
of complete physical, moral, spiritual and economical exhaustion…
We shall unleash the Nihilists and the atheists,
and we shall provoke a formidable social cataclysm which in all its horror will show clearly to the nations
the effect of absolute atheism, origin of savagery and of the most bloody turmoil.
Then everywhere, the citizens, obliged to defend themselves against the world minority of revolutionaries,
will exterminate those destroyers of civilization, and the multitude, disillusioned with Christianity,
whose deistic spirits will from that moment be without compass or direction,
anxious for an ideal, but without knowing where to render its adoration,
will receive the true light through the universal manifestation of the pure doctrine of Lucifer,
brought finally out in the public view.
This manifestation will result from the general reactionary movement which will follow the destruction
of Christianity and atheism, both conquered and exterminated at the same time." 4
Since the terrorist attacks of Sept 11, 2001, world events, and in particular in the Middle East,
show a growing unrest and instability between Modern Zionism and the Arabic World.
This is completely in line with the call for a Third World War to be fought between the two,
and their allies on both sides.
This Third World War is still to come, and recent events show us that it is not far off.
http://www.vrijewereld.or(...)s-brief-aan-mazzini/
Dat is een heel goede vraag. En blijkbaar heel moeilijk te beantwoorden want het blijft stil.quote:Op zondag 28 december 2014 10:49 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Weet er iemand waarom Pike dit zou hebben geschreven aan een bejaarde man die zijn hele leven lang alleen geijverd had voor de eenwording van Italie?
1939 tot 1945.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
We gaan het nog leuk krijgen in het neofascistische Europa.
Het is maar hoe je het bekijkt.quote:Op zondag 28 december 2014 10:49 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Weet er iemand waarom Pike dit zou hebben geschreven aan een bejaarde man die zijn hele leven lang alleen geijverd had voor de eenwording van Italie?
Het woord Mafia is veel ouder dan Mazzini dus je mag me uitleggen hoe je dat allemaal voor je ziet.quote:Op maandag 29 december 2014 00:39 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt.
Giuseppe Mazzini naar wie je refereert was ook een 33e graad vrijmetselaar
en oprichter van de Mafia.
Die zelfs naar hem is vernoemt.
Mazzini Autorizza Furti, Incendi, Avvelenament. (MAFIA)
Dus om nou te stellen dat hij zich enkel heeft ingezet voor de eenwording van italie lijkt me een
beetje simplistisch.
Ook was hij samen met Albert Pike oprichter van de Scottish Rite of Freemasonry.
De illuminati tak van de vrijmetselaars
Albert Pike was overigens ook de oprichter van de KKK.
Ik ben erg benieuwd wanneer de noorderling Mazzini de Mafia heeft opgericht, een zuidelijk genootschap bij uitstek.quote:Op maandag 29 december 2014 00:39 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het bekijkt.
Giuseppe Mazzini naar wie je refereert was ook een 33e graad vrijmetselaar
en oprichter van de Mafia.
Die zelfs naar hem is vernoemt.
Dit is niet waar.quote:Ook was hij samen met Albert Pike oprichter van de Scottish Rite of Freemasonry.
Dit is niet waar.quote:Albert Pike was overigens ook de oprichter van de KKK.
Deze info vond ik op de website die ik aan het lezen was.quote:Op maandag 29 december 2014 12:11 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het woord Mafia is veel ouder dan Mazzini dus je mag me uitleggen hoe je dat allemaal voor je ziet.
van wipkipedia
The Italian term "Mafia" (sometimes spelled "Maffia" in early texts) was created in Sicily, but there are several theories about its origin. That area of Southern Italy, in fact, was an Islamic emirate (the Emirate of Sicily) between 827 and 1091. Therefore, the Sicilian adjective mafiusu (in Italian: mafioso) may derive from the slang Arabic mahyas (مهياص), meaning "aggressive boasting, bragging", or marfud (مرفوض) meaning "rejected". In reference to a man, mafiusu in 19th century Sicily was ambiguous, signifying a bully, arrogant but also fearless, enterprising, and proud, according to scholar Diego Gambetta.[2] In reference to a woman, however, the feminine-form adjective "mafiusa" means beautiful and attractive.
Other possible origins from Arabic:
maha = quarry, cave;[3] especially the mafie caves in the region of Marsala, which acted as hiding places for persecuted Muslims and later served other types of refugees.[4]
mu'afa = safety, protection[3]
Ma àfir = the name of an Arab tribe[5] that ruled Palermo.[6] The local peasants imitated these Arabs and as a result the tribes name entered the popular lexicon. The word mafia was used to refer to the defenders of Palermo during the Sicilian Vespers.[7]
Controversieel onderwerp? Er is helemaal geen sprake van een controverse over de vraag wie de Mafia heeft opgericht, omdat de Mafia niet opgericht is maar ontstaan.quote:Op maandag 29 december 2014 16:18 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Deze info vond ik op de website die ik aan het lezen was.
Als je op internet zoekt naar: Giuseppe Mazzini Mafia
Kom je heel veel websites tegen waarop dit wordt beweert.
Zo ook wanneer je zoekt naar Albert Pike KKK.
Ik heb nog eens zitten zoeken maar kan nergens iets met 100% zekerheid vinden.
Er is veel verschillende info over dit onderwerp.
Overigens ben ik van mening dat Wikipedia een prima bron is voor algemene info.
Maar wanneer het controversiële onderwerpen betreft,
geloof ik niet dat wikipedia 100% betrouwbaar is.
Misschien moet je het anders maar vragen aan TitusPullo.
Die weet kennelijk precies hoe het zit.
Ik bedoel controversiële onderwerpen in het algemeen.quote:Op maandag 29 december 2014 16:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Controversieel onderwerp? Er is helemaal geen sprake van een controverse over de vraag wie de Mafia heeft opgericht, omdat de Mafia niet opgericht is maar ontstaan.
Nee, die is inderdaad geen open boek, maar jij hebt nog geen enkel bewijs geleverd dat Mazzini er iets mee te maken had en het lijkt me weinig waarschijnlijk dat er een oprichtingsvergadering is gehouden. De rituelen van de Mafia doen af en toe denken aan die van de Carboneria, waartoe Mazzini behoorde, wat de verwarring zou kunnen verklaren.quote:Op maandag 29 december 2014 16:27 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik bedoel controversiële onderwerpen in het algemeen.
De Mafia geschiedenis is toch niet echt een open boek lijkt me.
Ik zou het op prijs stellen als je me een bron wil geven waar ik die info
op kan vinden.
Ik gaf eerder al aan dat ik nergens iets met 100% zekerheid kan vinden.quote:Op maandag 29 december 2014 16:33 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, die is inderdaad geen open boek, maar jij hebt nog geen enkel bewijs geleverd dat Mazzini er iets mee te maken had en het lijkt me weinig waarschijnlijk dat er een oprichtingsvergadering is gehouden. De rituelen van de Mafia doen af en toe denken aan die van de Carboneria, waartoe Mazzini behoorde, wat de verwarring zou kunnen verklaren.
Ik snap je belevingswereld niet zo. Als de mafia al veel langer bestaat en de naam ook tot erg ver in de afgelopen eeuwen gaat dan kan iemand die in de late 19e eeuw is geboren toch niet de basis zijn voor 't ontstaan ervan. Ook al schrijft iemand dat ergens.quote:Op maandag 29 december 2014 16:18 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Deze info vond ik op de website die ik aan het lezen was.
Als je op internet zoekt naar: Giuseppe Mazzini Mafia
Kom je heel veel websites tegen waarop dit wordt beweert.
Zo ook wanneer je zoekt naar Albert Pike KKK.
Ik heb nog eens zitten zoeken maar kan nergens iets met 100% zekerheid vinden.
Er is veel verschillende info over dit onderwerp.
Overigens ben ik van mening dat Wikipedia een prima bron is voor algemene info.
Maar wanneer het controversiële onderwerpen betreft,
geloof ik niet dat wikipedia 100% betrouwbaar is.
Misschien moet je het anders maar vragen aan TitusPullo.
Die weet kennelijk precies hoe het zit.
quote:Op maandag 29 december 2014 13:15 schreef TitusPullo het volgende:
Over de oorsprong van woorden gesproken: was het woord zionisme wel in zwang in 1871? En had Pike nog iets te zeggen over de nieuwe verhoudingen in Europa na de Frans-Pruisische oorlog en de inname van Rome door het Koninkrijk Italie?
En dan nog iets: het Ottomaanse Rijk was er in 1871 slecht aan toe, maar het was nog lang niet ter ziele en Frankrijk en Engeland hadden getoond bereid te zijn om oorlog te voeren om verdere aantasting ervan te voorkomen. Hoe kon Pike dan weten dat het een geschil tussen Arabische Moslims en Zionisten zou worden?
Ok:quote:Op maandag 29 december 2014 19:39 schreef TitusPullo het volgende:
Laten wij ons inderdaad concentreren op de Derde Wereldoorlog.
[..]
Thanksquote:Op maandag 29 december 2014 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ok:
He essentially made Scottish Rite Masonry the institution it is today,
Pike was influenced by the Italian Freemason and revolutionary, Giuseppi Mazzini (1805-1872). Mazzini had formed a society in Sicily called the Oblonica that means “I reckon with a dagger.” As is typical with the Masons, Mazzini formed an order within an order. This elite inner group was called by a term most people will recognise ~ the Mafia.
Ik ben geen geschiedkundige, dus kan de meeste vragen niet beantwoorden.quote:Op maandag 29 december 2014 19:39 schreef TitusPullo het volgende:
Laten wij ons inderdaad concentreren op de Derde Wereldoorlog.
[quote]Over de oorsprong van woorden gesproken: was het woord zionisme wel in zwang in 1871? En had Pike nog iets te zeggen over de nieuwe verhoudingen in Europa na de Frans-Pruisische oorlog en de inname van Rome door het Koninkrijk Italie?
En dan nog iets: het Ottomaanse Rijk was er in 1871 slecht aan toe, maar het was nog lang niet ter ziele en Frankrijk en Engeland hadden getoond bereid te zijn om oorlog te voeren om verdere aantasting ervan te voorkomen. Hoe kon Pike dan weten dat het een geschil tussen Arabische Moslims en Zionisten zou worden?
Het dagelijks leven op de oorlog zelf na was in 40-45 niet wezenlijk anders (volgens mijn grootouders)quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:35 schreef ems. het volgende:
[..]
Net als Duitsland en Nederland amirite? Ging ook prima
Weet ik niet. Heb alleen het artikel hier geplaatst, dus of alles klopt is de vraag.quote:Op maandag 29 december 2014 21:55 schreef TitusPullo het volgende:
Is Mazzini dan op Sicilie geweest? En is Il Mano Nigro zelfs wel Italiaans of Siciliaans?
Dat weet ik. Ik vroeg het voornamelijk aan Izzy.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet ik niet. Heb alleen het artikel hier geplaatst, dus of alles klopt is de vraag.
1776 onafhankelijkheidsverklaring opgesteld, hmmmm vreemd dat het in dat zelfde jaar viel!quote:Op maandag 29 december 2014 23:11 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik ben geen geschiedkundige, dus kan de meeste vragen niet beantwoorden.
Hoe kon Pike dat weten?
Dan moet je het verhaal van de Illuminati erbij halen. (Dit is de theorie en niet mijn mening)
In 1776 is de illuminati opgericht door Adam Weishaupt in overleg met Amschel Rothschild.
Hun ultieme doel was om een new world order te scheppen.
In Juli, 1782, tijdens het Congress of Wilhelmsbad, zouden de illuminati en vrijmetselaars
besloten hebben om samen te werken.
Op 22 jan 1870 ontving Mazzini die brief van Pike, hierin stond ook info over
een geheime organistatie binnen de vrijmetselarij, 'the New and Reformed Paladian Rite'
Dus zou volgens deze theorie er al vanaf 1776 een plan zijn gemaakt voor
een nieuwe wereldorde (wereldregering), vandaar dat vrijmetselaars vanaf graad 33
op de hoogte zouden kunnen zijn geweest van de gebeurtenissen in de toekomst.
Even voor de duidelijkheid ik beweer niet dat dit waar is maar wanneer je de ontwikkelingen
in de wereld vandaag en in het verleden bekijkt begint het er toch aardig op te lijken dat
er een kern van waarheid in het hele plan zit.
Dan hebben jouw grootouders geluk gehad.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:29 schreef nils7 het volgende:
[..]
Het dagelijks leven op de oorlog zelf na was in 40-45 niet wezenlijk anders (volgens mijn grootouders)
quote:Defense Minister Sergey Shoigu said next year Russia will be ready “to meet unwanted guests” both from the north and from the east
quote:Russian President Vladimir Putin sees control of the Arctic as a matter of serious strategic concern for Moscow.
quote:Russia plans next year to renew its claim to a huge swath of this bitterly cold area as a way to secure the rights to billions of tons of oil and natural gas.
quote:According to top secret documents from the archive of NSA whistleblower Edward Snowden seen exclusively by SPIEGEL, they are planning for wars of the future in which the Internet will play a critical role, with the aim of being able to use the net to paralyze computer networks and, by doing so, potentially all the infrastructure they control, including power and water supplies, factories, airports or the flow of money.
During the 20th century, scientists developed so-called ABC weapons -- atomic, biological and chemical. It took decades before their deployment could be regulated and, at least partly, outlawed. New digital weapons have now been developed for the war on the Internet. But there are almost no international conventions or supervisory authorities for these D weapons, and the only law that applies is the survival of the fittest.
Canadian media theorist Marshall McLuhan foresaw these developments decades ago. In 1970, he wrote, "World War III is a guerrilla information war with no division between military and civilian participation." That's precisely the reality that spies are preparing for today.
bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |