abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147503993
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 19:42 schreef ManianMan het volgende:

[..]

We zijn op het moment net planten ja. Die verzetten zich ook niet. Alhoewel het langzaam begint op te komen. Er moet allereerst een grote groep stampei maken voordat alle herten ( lees mensen) over de dam gaan.
Moet je eerst wel een reden vinden om stampei te maken die ook hout snijdt. Als iemand van je groep een microfoon onder z'n neus krijgt dan moet hij wel weten waarom hij of zij er staat. Als men dat niet goed kan uitleggen is er geen punt om er te staan. Dus waarom zou jij de straat op gaan? wat zijn je concrete eisen.

Hier in Turkije had je de Gezi-park protesten, die waren vrij concreet. Al stonden sommigen in week 5 nog steeds te beweren dat het om het park ging terwijl toen al duidelijk was dat het moest gaan om hoe de regering en met name de MP en z'n politie apparaat niet goed met de protesten omging met de vele doden en de politie illegale praktijken toepaste zoals het mengen van pepergas met water zodat het op de huid brandt in nog hogere concentraties.

In Nederland zie ik zoiets niet ontstaan, we hebben kleinere problemen en Mark Rutte is niet een dictator in de dop die speeches houdt over terroristen als hij studenten bedoeld en miljoenen naar de zwitserse banken schuift. In Nederland wordt onderwijs gestimuleerd, in Turkije wordt het steeds kleiner gemaakt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Beathoven op 12-12-2014 11:34:26 ]
pi_147574844
Paar dagen terug zag ik een artikel op yahoo dat de Russen ''maatregelen zouden nemen '' mocht het westen met nieuwe sancties komen

Russia threatens response if US sets new sanctions over Ukraine

Undoubtedly, we will not be able to leave this without a response," deputy foreign minister Sergei Ryabkov told Interfax news agency ahead of a meeting between the Russian and US foreign ministers.

http://news.yahoo.com/ukr(...)raged-205849643.html;_ylt=AwrBJR_XvY1UwhwARD3QtDMD

Er word niet gezegd wat ze zouden doen in het geval van een nieuwe ronde sancties . Maar het bied uiteraard wel voldoende ruimte om er helemaal los op te speculeren :P

Guess what I have read today

US Congress passes Russia sanctions, arms for Ukraine 8)7

Washington (AFP) - The US Congress unanimously approved fresh economic sanctions against Russia and lethal weapons for Kiev, defying President Barack Obama and hardening American lawmakers' response to a Kremlin-backed insurgency in Ukraine.

http://news.yahoo.com/us-(...)raine-054621335.html

Ik hoop dat ze een paar Mac Donald's eruit gooien maar vrees dat met wat hardere maatregelen nemen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_147574930
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:49 schreef Ali_boo het volgende:
Paar dagen terug zag ik een artikel op yahoo dat de Russen ''maatregelen zouden nemen '' mocht het westen met nieuwe sancties komen

Undoubtedly, we will not be able to leave this without a response," deputy foreign minister Sergei Ryabkov told Interfax news agency ahead of a meeting between the Russian and US foreign ministers.

http://news.yahoo.com/ukr(...)raged-205849643.html;_ylt=AwrBJR_XvY1UwhwARD3QtDMD

Er word niet gezegd wat ze zouden doen in het geval van een nieuwe ronde sancties . Maar het bied uiteraard wel voldoende ruimte om er helemaal los op te speculeren :P

Washington (AFP) - The US Congress unanimously approved fresh economic sanctions against Russia and lethal weapons for Kiev, defying President Barack Obama and hardening American lawmakers' response to a Kremlin-backed insurgency in Ukraine.

Ik hoop dat ze een paar Mac Donald's eruit gooien maar vrees dat met wat hardere maatregelen nemen
zoals? Ukraine innemen?
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_147578325
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:49 schreef Ali_boo het volgende:

Ach- ze zijn allemaal lekker samen gezellig aan 't vodka zuipen ook.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 16 december 2014 @ 09:58:07 #205
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_147629624
quote:
Treasury Department seeks survival kits to prepare employees at every major bank for coming collapse

The Treasury Department is looking to buy survival kits for all of its employees who are proprietors of the federal banking system, according to a new government solicitation posted online.

As reported by The Washington Free Beacon (FB), the emergency goods and supplies are for every employee at the Office of the Comptroller and Currency -- the OCC -- which is in charge of conducting on-site reviews and audits of banks around the nation.

According to the solicitation, each survival kit contains everything from water purification tablets to solar blankets. And the government is willing to spend up to $200,000 on the kits, the solicitation says [which can be viewed here in PDF format: FreeBeacon.com].

The FB noted that the Treasury Department specified that the kits come in either a fanny pack or backpack that can hold all of the requested items, which include a 33-piece personal first aid kit containing "decongestant tablets," many different bandages and other medicines.

bron
mmm.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_147640347
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 17:51 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

zoals? Ukraine innemen?
Wellicht een nieuwe currancy war?

De roebel is behoorlijk gedaald dmv de sancties . Maar Rusland is niet de enige die de klappen voelt . De Chinese Yen and the Canadese dollar dalen ook flink atm ( wellicht dat andere valuta volgen)

Ben erg benieuwd aar de tegenreactie van Rusland en China met name
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_147671999
De Europese Unie bereidt nieuwe sancties voor, die zijn gericht tegen investeringen in de Krim.

Het doel is om het zakendoen door Russische bedrijven daar te bemoeilijken en te beperken, zo is woensdag in Brussel vernomen van EU-ambtenaren. Het verbod op investeringen in de Krim zal vooral de olie- en gaswinning daar treffen.

Bovendien worden maatregelen getroffen die het toerisme in de regio treffen. Zo wordt het Europese cruiseschepen verboden om aan te meren in havens op de Krim. De steden rond de Zwarte Zee zijn een zeer populaire bestemming.

De unie nam strafmaatregelen tegen Rusland wegens zijn bemoeienis met buurland Oekraïne en de illegale annexatie van het Oekraïense schiereiland de Krim. Zo heeft zij onder meer een zwarte lijst opgesteld met personen en bedrijven waarvan tegoeden in de EU werden bevroren en die de EU niet in mogen.

Export

Ook geldt een exportverbod voor de levering van hoogwaardige technologie voor de winning van olie via onder meer diepzeeboringen en de levering van producten zoals nachtkijkers en kogelvrije vesten. Het exportverbod wordt uitgebreid naar de transport-, telecom-, en energiesector.

De schriftelijke goedkeuringsprocedure loopt tot donderdag 12.00 uur. Dan moeten alle EU-landen hebben ingestemd met de nieuwe sancties.

Dat is op tijd voor de Europese top die donderdagmiddag begint in Brussel, waar gesproken wordt over de situatie aan de oostgrens van Europa. Vrijdag worden de nieuwe sancties dan gepubliceerd en worden ze van kracht.

http://www.nu.nl/economie(...)ht-krim-in-maak.html

Moeten ze vooral doen. Slim om Poetin tegen zich in het harnas te jagen :') .
Op die manier hebben we straks echt een Derde Wereldoorlog.
pi_147678664
Voor de zekerheid gewoon Oekraine met daarbij Finland en Zweden cadeau doen.
  donderdag 18 december 2014 @ 01:40:21 #209
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147695554
Oeps 8)7
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  donderdag 18 december 2014 @ 01:44:05 #210
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147695614
Ik lees net een bericht over een aanstaande "False Flag" operatie in Oekraïne!
Volgens die informatie bereidt het Westen ergens in Oekraïne een grote “false flag” actie voor.
Alle tekenen wijzen op storm. Er staat iets groots te gebeuren.

quote:
In Kramatorsk werden reguliere Oekraïense tanks en gepantserde voertuigen gesignaleerd die waren beschilderd met Russische emblemen. Die voertuigen bewegen zich richting Slavyjansk. Een false flag actie is kennelijk de bedoeling. Men wil zeer waarschijnlijk de wereld doen geloven dat Rusland een invasie uitvoert. Voor het Westen is het duidelijk en zit er maar één ding op en dat is “terugslaan”. Het lijkt erop dat het Westen een voorwendsel wilt creëren om een ‘tegenaanval’ in te kunnen zetten!
http://www.gewoon-nieuws.(...)n-oekraine-verwacht/
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_147695732
:') :') :')
pi_147695839
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 16:12 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Wellicht een nieuwe currency war?

De roebel is behoorlijk gedaald dmv de sancties . Maar Rusland is niet de enige die de klappen voelt . De Chinese Yen and the Canadese dollar dalen ook flink atm ( wellicht dat andere valuta volgen)

Ben erg benieuwd aar de tegenreactie van Rusland en China met name
De Colombiaanse peso is ten opzichte van de dollar en euro ook drastisch gedaald dit najaar.

Wat financieel goed is voor mij, dat dan weer wel. :7 no bankster though :+
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 18 december 2014 @ 02:14:19 #213
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147695922
quote:
15s.gif Op donderdag 18 december 2014 02:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De Colombiaanse peso is ten opzichte van de dollar en euro ook drastisch gedaald dit najaar.

Leuk voor je, :)
Ik heb echter ook al het een en ander gelezen over een globale reset.
En dat Rusland en China inmiddels enorme goud voorraden hebben.
Wellicht gaan de BRICS landen wel de goudstandaard invoeren.
Dan heeft het westen en de Petro-dollar een enorm probleem.
pi_147695947
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 02:14 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Leuk voor je, :)
Ik heb echter ook al het een en ander gelezen over een globale reset.
En dat Rusland en China inmiddels enorme goud voorraden hebben.
Wellicht gaan de BRICS landen wel de goudstandaard invoeren.
Dan heeft het westen en de Petro-dollar een enorm probleem.
Zijn ze niet machtig genoeg voor. Bovendien staat het MIC in de VS dat nooit toe.

Die term petrodollar is trouwens onzin. Wás de dollar maar op olie gebaseerd en niet op lucht, zoals nu. :r
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 18 december 2014 @ 02:20:42 #215
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147695991
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 02:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zijn ze niet machtig genoeg voor. Bovendien staat het MIC in de VS dat nooit toe.

Die term petrodollar is trouwens onzin. Wás de dollar maar op olie gebaseerd en niet op lucht, zoals nu. :r
Petro-dollar is wel een beetje ouderwets ja maar of de BRICS landen
daar niet machtig genoeg voor zijn waag ik te betwijfelen.
Ik ben geen econoom, maar dit stuk beschrijft toch redelijk goed dat het zeker wel mogelijk is.

http://www.gewoon-nieuws.(...)-poetins-gouden-val/
  donderdag 18 december 2014 @ 08:49:32 #216
52357 Lambiekje
pi_147697606
quote:
0s.gif [b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2155517
Moeten ze vooral doen. Slim om Poetin tegen zich in het harnas te jagen :') .
Op die manier hebben we straks echt een Derde Wereldoorlog.
Duh .... dat is toch juist de bedoeling !
Dat geeft USA nog bestaansrecht als 'wereldmacht' voor nog een paar jaar.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 18 december 2014 @ 08:53:10 #217
52357 Lambiekje
pi_147697650
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 02:20 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Petro-dollar is wel een beetje ouderwets ja maar of de BRICS landen
daar niet machtig genoeg voor zijn waag ik te betwijfelen.
Ik ben geen econoom, maar dit stuk beschrijft toch redelijk goed dat het zeker wel mogelijk is.

http://www.gewoon-nieuws.(...)-poetins-gouden-val/
Nee de vraag is Amerika nog wel wat kan. SurvivalKit voor bankiers he. Topbankiers die dood neervallen.
pi_147718721
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 08:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Duh .... dat is toch juist de bedoeling !
Dat geeft USA nog bestaansrecht als 'wereldmacht' voor nog een paar jaar.
De bedoeling van de EU? Dat kan toch niet? Ze hebben de Nobelprijs voor de Vrede gewonnen dus die zullen toch alles doen om oorlog te voorkomen?
pi_147718955
Om 21.10u op NPO 2 op Andere Tijden : De dagen na Hitler.
Special over de laatste dagen van het nazi-regime, de dagen ná Hitler; maar vóór de definitieve capitulatie.
pi_147719295
Amerika wilt europa en azië zien branden. Er wordt een vals spelletje gespeelt.
  donderdag 18 december 2014 @ 22:42:37 #221
52357 Lambiekje
pi_147724131
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 21:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De bedoeling van de EU? Dat kan toch niet? Ze hebben de Nobelprijs voor de Vrede gewonnen dus die zullen toch alles doen om oorlog te voorkomen?
Nobel is bullshit ... en trouwens Nobel is uitvinder buskruit.
En Obama warmonger pursang heeft de prijs ook ontvangen.

Even een reminder ...

.. dus ja dat is juist precies de bedoeling van EU.
pi_147724304
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Even een reminder ...

We zijn er mooi klaar mee.
  donderdag 18 december 2014 @ 22:52:21 #223
52357 Lambiekje
pi_147724610
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

We zijn er mooi klaar mee.
Als we wat eerder ruimdenkender en wakkerder waren dan was het niet zo ver hoeven te komen.
Het is allemaal al uitgedacht in 1871.
  Moderator donderdag 18 december 2014 @ 22:53:24 #224
45833 crew  Fogel
pi_147724658
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Even een reminder ...

Ik heb die link wat snel doorgelezen en veel van wat daar in staat zou niet misstaan in het BP topic. Hier wil ik overigens niet mee zeggen dat ik het met alle dingen aldaar eens ben, maar het geeft interessante zienspunten. Het historische deel lijkt enigszinds correct te zijn (vergeleken met dingen die ik elders las, ja ook MSM). Maar de conclusies richting het eind lijken erg overdreven.

De vredesprijs wordt ieder jaar slechter. Bij sommige keuzes zou Nobel zich omdraaien in zijn graf.
Een vredesprijs geven voor vrede die nog moet gaan komen (dat was Obama). Riiiiight.
De vredesprijs wordt overigens door een niet-EU-land uitgedeeld. ;)
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_147724737
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:53 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ik heb die link wat snel doorgelezen en veel van wat daar in staat zou niet misstaan in het BP topic. Hier wil ik overigens niet mee zeggen dat ik het met alle dingen aldaar eens ben, maar het geeft interessante zienspunten. Het historische deel lijkt enigszinds correct te zijn (vergeleken met dingen die ik elders las, ja ook MSM). Maar de conclusies richting het eind lijken erg overdreven.

De vredesprijs wordt ieder jaar slechter. Bij sommige keuzes zou Nobel zich omdraaien in zijn graf.
Een vredesprijs geven voor vrede die nog moet gaan komen (dat was Obama). Riiiiight.
Dat maakt het nog vreemder. De EU heeft helemaal niks gedaan voor de vrede. Het sloeg nergens op.
  donderdag 18 december 2014 @ 22:56:25 #226
52357 Lambiekje
pi_147724781
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:53 schreef Fogel het volgende:

[..]

..zoals wat is overdreven?

quote:
als ik Malala was had ik die prijs niet geaccepteerd.
  Moderator donderdag 18 december 2014 @ 22:58:18 #227
45833 crew  Fogel
pi_147724870
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat maakt het nog vreemder. De EU heeft helemaal niks gedaan voor de vrede. Het sloeg nergens op.
Noorwegen spuugt ieder jaar een paar miljard in de EU kas vanwege een of ander verdrag. En daar krijgen we wel de lasten (in de vorm van regels en wetten) voor terug maar niet de lusten.
De reden om de prijs te geven was toch omdat er geen interne conflicten waren ofzo? Ik volg het eerlijk gezegd na Obama niet meer zo. Er voor trouwens ook niet zo heel erg :P
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_147725021
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:58 schreef Fogel het volgende:

[..]

Noorwegen spuugt ieder jaar een paar miljard in de EU kas vanwege een of ander verdrag. En daar krijgen we wel de lasten (in de vorm van regels en wetten) voor terug maar niet de lusten.
De reden om de prijs te geven was toch omdat er geen interne conflicten waren ofzo? Ik volg het eerlijk gezegd na Obama niet meer zo. Er voor trouwens ook niet zo heel erg :P
Die Nobelprijs voor Obama sloeg natuurlijk nergens op. Die was amper begonnen en moest zich nog waarmaken. Kreeg daar sterk het gevoel bij dat het was omdat het de eerste zwarte president was. Iets wat op zich natuurlijk niet deugt en in feite racistisch is. Obama voelde zich er ook ongemakkelijk over.
  Moderator donderdag 18 december 2014 @ 23:02:24 #229
45833 crew  Fogel
pi_147725057
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 22:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

..zoals wat is overdreven?

[..]

als ik Malala was had ik die prijs niet geaccepteerd.
Dit bijvoorbeeld:
" In summary, Nazi and IG Farben men designed the European Commission as the “Politburo” of the Pharma Cartel’s postwar rule over Europe .

The Cartel's Dictatorial Powers are Masked with Pseudo-Democratic "EU Elections"

As a direct result of the influence of these interests, the decisions of the European Parliament have little, if any, influence on the laws and on the so-called “EU directives” imposed by the “EU Commission” on the lives of 400 million people in Europe .

At the same time, the elections for the European Parliament are little more than a masquerade, deceiving the people of Europe by portraying the EU structure as a democratic system. "
  donderdag 18 december 2014 @ 23:10:29 #230
52357 Lambiekje
pi_147725433
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die Nobelprijs voor Obama sloeg natuurlijk nergens op. Die was amper begonnen en moest zich nog waarmaken. Kreeg daar sterk het gevoel bij dat het was omdat het de eerste zwarte president was. Iets wat op zich natuurlijk niet deugt en in feite racistisch is. Obama voelde zich er ook ongemakkelijk over.
Een nog kwalijkere miskleun was dat de EU hem heeft gehad in 2012. Hoe bespottelijk kan het.
pi_147725496
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Een nog kwalijkere miskleun was dat de EU hem heeft gehad in 2012. Hoe bespottelijk kan het.
Ja, dat schreef ik eerder al. Sloeg echt helemaal nergens op.
  donderdag 18 december 2014 @ 23:19:08 #232
52357 Lambiekje
pi_147725785
Demonstreren in Spanje niet meer toegestaan

En weer een stap naar nog f****isch Europa! Kijk het gaat de goede kant op. Burgers mogen steeds minder.
pi_147726024
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:19 schreef Lambiekje het volgende:
Demonstreren in Spanje niet meer toegestaan

En weer een stap naar nog f****isch Europa! Kijk het gaat de goede kant op. Burgers mogen steeds minder.
Europa? Het is een spaanse wet die onaangekondige protesten en het bezetten van gebouwen verbied. Dat van politie niet mogen filmen is wel erg raar en zorgelijk.

Verder wordt er een voorbeeld gegeven betreffende beperking van het demonstratierecht in de EU (of misschien gewoon België): ze mochten de vergaderzaal niet in inlopen :'). Totaal niet nodig ook.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2014 23:29:04 ]
pi_147726183
Lambiekje, ik zou echt eens wat meer kritisch worden als ik jou was.
  donderdag 18 december 2014 @ 23:31:25 #235
52357 Lambiekje
pi_147726333
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:28 schreef LelijKnap het volgende:
Lambiekje, ik zou echt eens wat meer kritisch worden als ik jou was.
ik houd me extreem in.! Het is allemaal zo veel fouter,slechter en doortrapter. Ik zou eerder zeggen WAKE UP!

kijk nu naar het kabinet .. om hun stoel te mogen blijven zitten gaan ze de democratie een kunstje flikken. Die foute wet van industriehoer Schippers moet en zal er door komen. Als er al vuilspel gespeeld wordt voor deze flauwekul.
  vrijdag 19 december 2014 @ 01:03:01 #236
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_147729623
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 08:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee de vraag is Amerika nog wel wat kan. SurvivalKit voor bankiers he. Topbankiers die dood neervallen.
Oh de VS kan zeker nog wel wat, maar of dat een mooie afloop gaat krijgen is maar de vraag.
Ik heb die verhalen ook gelezen over verdwenen bankiers en noodpakketten.
Wat het nut van die noodpakketten is begrijp ik niet helemaal.
Maar er zijn ook veel ondergrondse woningen voor de elite, ze kunnen daar
zeker 7 jaar overleven, die zijn allemaal verkocht.
Ook al eens gehoord van het tunnelcomplex vanaf Area-51 tot aan Denver Airport?
  vrijdag 19 december 2014 @ 08:36:03 #237
52357 Lambiekje
pi_147732888
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 01:03 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Oh de VS kan zeker nog wel wat, maar of dat een mooie afloop gaat krijgen is maar de vraag.
jazeker
  vrijdag 19 december 2014 @ 09:43:35 #238
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_147733856
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 01:03 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Kijk mooi voorbeeld, foto's van de bouw?
of filmpje?
Bedoel als er in Nederland een tunnel word aan gelegd, dan zijn ze daar wel even mee bezig met alle gevolgen van dien..

Topic over het vliegveld in denver.
BNW / Het Denver NWO-vliegveld !
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator vrijdag 19 december 2014 @ 11:21:26 #239
45833 crew  Fogel
pi_147736100
De VS heeft weer nieuw speelgoed:

quote:
VIRGINIA BEACH, Va. (NNS) -- The U.S. Navy completed tests on the GhostSwimmer unmanned underwater vehicle (UUV) at Joint Expeditionary Base Little Creek-Fort Story (JEBLC-FS), Dec. 11.

GhostSwimmer is the latest in a series of science-fiction-turned-reality projects developed by the chief of naval operations' Rapid Innovation Cell (CRIC) project, Silent NEMO.

Silent NEMO is an experiment that explores the possible uses for biomimetic, unmanned underwater vehicles in the fleet.

Over the past several weeks, Boston Engineering's tuna-sized device has been gathering data at JEBLC-FS on tides, varied currents, wakes, and weather conditions for the development of future tasks.

"GhostSwimmer will allow the Navy to have success during more types of missions while keeping divers and Sailors safe," said Michael Rufo, director of Boston Engineering's Advanced Systems Group.

The GhostSwimmer was developed to resemble the shape and mimic the swimming style of a large fish. At a length of approximately 5 feet and a weight of nearly 100 pounds, the GhostSwimmer vehicle can operate in water depths ranging from 10 inches to 300 feet.
En meer op http://www.navy.mil/submit/display.asp?story_id=84845

Oorlogsvoering gaat steeds meer op een computerspel lijken met alle onbemande wapens van tegenwoordig.
Het nieuwe thuiswerken, even een paar vermoedelijke terroristen oid afknallen terwijl je in je ondergoed nog een slok cola neemt bij je lunch die je in je toestenbord kruimelt.

Zou dat veel invloed op bijvoorbeeld PTSD? In hoeverre beseft men dat het niet maar een paar pixels op een scherm zijn maar echte mensen die doodgaan?
pi_147748598
quote:
15s.gif Op donderdag 18 december 2014 02:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Geniet ervan nu het nog kan

Ondertussen lijkt Rusland zich voor de bereiden voor een evt conflict met de Navo

Rusland begint militaire oefening op Zwarte Zee

Rusland is op de Zwarte Zee bij Oekraïne begonnen aan een grote militaire oefening. Dat heeft het ministerie van Defensie in Moskou vrijdag verklaard volgens het persbureau Interfax.

Het land is aan het oefenen met twintig oorlogsbodems en twintig jachtbommenwerpers en helikopters.

Er wordt een ''overwinning op een vijand'' gesimuleerd, luidde de verklaring. Ook zou er een test met kruisraketten op het programma staan.

http://www.nu.nl/buitenla(...)ning-zwarte-zee.html

Russia-NATO Tactical Warplanes In Rapid Stand-off; Putin Orders Snap Military Drills

http://au.ibtimes.com/art(...)putin.htm#.VJRblcAAA

Verder heb ik ergens gelezen dat de VS een grote aantal tanks heeft verplaatst naar de buurlanden van Rusland . Zal kijken of ik de link ergens kan vinden

De militaire oefening komt in een periode waarin gezocht wordt naar manieren om tot een wapenstilstand te komen in het oosten van Oekraïne.
  maandag 22 december 2014 @ 08:47:37 #241
52357 Lambiekje
pi_147833418
quote:
De Derde Wereldoorlog is ophanden!
De geschiedenis leert dat we na de Tweede Wereldoorlog meerdere keren op het randje van de afgrond hebben gestaan om wederom een Grote Oorlog te voeren. Tot dusver is dat wonderbaarlijk nog niet gebeurd! Er zijn echter meerdere argumenten om aan te halen dat een Derde Wereldoorlog na 2014 zeker ophanden is, juist omdat de tegenstellingen overal toenemen. Meest opvallende is de positie van de “democratisch” gekozen dictator Putin van Rusland. Het innemen van de Krim, gevechten in Oekraïne en het potentieel binnenvallen van Polen zijn enkele voorbeelden. Ook het Amerikaanse congres heeft daarnaast de weg voor een oorlog vrijgemaakt. Waarom lijkt het erop dat de Derde Wereldoorlog eraan zit te komen?
bron
... meer en meer blogs en artikelen reppen over een aanstaande oorlog.
  maandag 22 december 2014 @ 08:48:54 #242
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_147833424
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 08:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Bedankt voor de vermelding. Snel even popcorn kopen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_147834913
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 08:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Er zijn dan ook een hoop mensen die slim willen doen met voorkennis die niet bestaat.
Conscience do cost.
  maandag 22 december 2014 @ 11:07:55 #244
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_147836018
Het potentieel binnenvallen van Polen. Dus.
  maandag 22 december 2014 @ 16:40:09 #245
52357 Lambiekje
pi_147846718
quote:
FBI: malware-code wijst op Noord-Korea

De Amerikaanse geheime dienst FBI stelde vrijdag in een verklaring dat Noord-Korea wel degelijk achter de Sony-hack zit. Uit een analyse van de gebruikte malware blijkt dat de code overeenkomst met andere Noord-Koreaanse code en dat de malware onder meer dezelfde ip-adressen gebruikt. Ook zouden dezelfde tools zijn gebruikt als bij een hack tegen Zuid-Koreaanse banken en tv-zenders vorig jaar.

Na het FBI-onderzoek sprak president Barack Obama vrijdagavond dreigende taal richting Noord-Korea. "We zullen een proportioneel antwoord geven, op een tijdstip, plaats en manier die we zelf kiezen." Obama begrijpt Sony's zorgen over bedreiging van medewerkers, maar baalt van het besluit de film te schrappen. "Wij willen geen maatschappij waarin een buitenlandse dictator ons censuur oplegt. In dit geval ging het om een satirische film, straks gaat het om een documentaire of nieuwsverslag." Ook dreigt nu volgens hem zelfcensuur. "Dat is niet waar Amerika over gaat."

bron
:D
  dinsdag 23 december 2014 @ 12:44:01 #246
52357 Lambiekje
pi_147876837
quote:
If you explain to the Western public all the details of the looming economic disaster, the public will ask the supporters of a petrodollar world the most horrific questions, which will sound like this:

– How long will the West be able to buy oil and gas from Russia in exchange for physical gold?
– And what will happen to the US petrodollar after the West runs out of physical gold to pay for Russian oil, gas and uranium, as well as to pay for Chinese goods?

No one in the west today can answer these seemingly simple questions.

And this is called “Checkmate”, ladies and gentlemen. The game is over.

bron
We gaan het nog leuk krijgen in het neofascistische Europa.
pi_147879172
Ondertussen in de werkelijkheid: Rusland bezig met het verkopen van goud :')
  dinsdag 23 december 2014 @ 14:17:33 #248
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_147879920
Ah dus daarom is de koers zo laag nu.
pi_147885015
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 13:58 schreef LelijKnap het volgende:
Ze hebben ook hun bank gered.
http://www.nu.nl/economie/3959602/rusland-helpt-bank-brand.html
pi_147886418
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 13:58 schreef LelijKnap het volgende:
in dollars?
Wie dit leest is een lezer van dit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')