Dan is dat wel een aardige tijd geleden, want ik had er nog niet eerder van gehoord.quote:Op maandag 3 november 2014 21:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier is al eens vaker een topic over geweest. Blijft fascinerend wat daar te zien is iig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik gok 2010 / 2011 o.i.d.quote:Op maandag 3 november 2014 22:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dan is dat wel een aardige tijd geleden, want ik had er nog niet eerder van gehoord.
Zeker als je alles even goed door leest!
Flinke reeks met YT links in je eerste link.quote:Op maandag 3 november 2014 22:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, ik gok 2010 / 2011 o.i.d.
Edit: BNW / Operation Trojan Horse
en BNW / Gebouwen van den Illuminati.
Overigens niet heel erg goed lopende topics.
Had er ook nog niet eerder van gehoord, maar had gister een filmpje gezien dat hier meer mensen in geloven dan in de moonlanding hoax, In de VS dan.quote:Op maandag 3 november 2014 22:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, ik gok 2010 / 2011 o.i.d.
Edit: BNW / Operation Trojan Horse
en BNW / Gebouwen van den Illuminati.
Overigens niet heel erg goed lopende topics.
Jij bent BNW mod. 1 voet op Amerikaanse bodem en je zult nooit de VS meer mogen verlatenquote:Op maandag 3 november 2014 22:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Flinke reeks met YT links in je eerste link.
Misschien een keer via Denver vliegen als ik ergens in de VS moet zijn, lijkt me een tof vliegveld.
Die kwam ik ook al tegen maar ipv een paar uur durende docu hier neer te posten dacht ik 2x 5minuten gaat wat sneller, en er word al redelijk wat naar voren gebracht in 10 minutenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |