abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146072355
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:43 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja ik snap dat er een uitleg staat. Snap jij niet dat ze daar mogelijk gewoon liegen?
En je weet best waar ik op doelde. De mensen daar roepen lekker hard TIS ALLEMAAL NEP! om dingen als een ISS zonnepaneel wat er op twee foto's verschillend uit ziet, terwijl ze niet door hebben dat de ene de voorkant en de andere de achterkant van het paneel laat zien. Dat samen met zeggen dat actie=-reactie niet klopt en raketten dus niet kunnen werken doet mijn dunk van hun kennis niveau flink dalen ja. Daar zou iedereen zich eens goed achter de oren om moeten krabben.
I don't fucking care what you think about clues forum.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 29 oktober 2014 @ 13:48:54 #102
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_146072424
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:47 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarom maak jij je geen zorgen om het niveau daar? Het zit vol met dergelijke basale fouten.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_146072486
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom maak jij je geen zorgen om het niveau daar? Het zit vol met dergelijke basale fouten.
Like I said:
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 29 oktober 2014 @ 13:51:59 #104
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_146072534
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Like I said:
So what... Ik vraag me af waarom je die mening niet deelt. Komt op mij als zeer niet-kritisch over.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 29 oktober 2014 @ 13:54:54 #105
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146072631
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

Aan wie heb je drie keren 'n introductory handshake e-mail verstuurd en wat heb je geschreven?
Wat waren je drie usernames op clues forum?
Feel free to answer in correct English.
If your command of the English language is good enough for clues forum then it is good enough for me.
Don't get me started about that forum please.
And another thing this is an complete different forum, if you are so interested in that stupid forum, Don't let me be the one to get in the way if you want to sign up for it.
Again this happened a long time ago i already explained that like 3 or 4 times use FOK! search engine!
And don't blatter about my English grammar, Ik heb het immers ook nooit over jou perfecte Nederlands!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 29 oktober 2014 @ 13:56:36 #106
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_146072694
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:54 schreef theguyver het volgende:

[..]

And another thing this is an complete different forum, if you are so interested in that stupid forum, Don't let me be the one to get in the way if you want to sign up for it.
Again this happened a long time ago i already explained that like 3 or 4 times use FOK! search engine!
And don't blatter about my English grammar, Ik heb het immers ook nooit over jou perfecte Nederlands!
Ja ik spot een foutje! Hup, bannen die hap!
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 29 oktober 2014 @ 14:03:18 #107
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146072947
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja ik spot een foutje! Hup, bannen die hap!
:P Ah shit!
  woensdag 29 oktober 2014 @ 14:28:18 #108
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_146073931
We don't care
What you say
Imma do my thing
From day to day
Get it?

We don't care
What you think
Cause in this world
It's Swim-or-Sink

moest er opeens aan denken *O*
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 14:29:44 #109
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_146073992
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Like I said:
Yes, repetitive profanity really does put paid to intelligent criticism.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_146079297
quote:
Op woensdag 29 oktober 2014 13:46 schreef Tingo het volgende:
Aan wie heb je drie keren 'n introductory handshake e-mail verstuurd en wat heb je geschreven?
Wat waren je drie usernames op clues forum?
Feel free to answer in correct English.
If your command of the English language is good enough for clues forum then it is good enough for me.

Dit is een Nederlands forum, dus je kunt gewoon Nederlands (proberen te) praten.
Het is voor jou maar goed dat hier niet dezelfde eisen aan taalvaardigheid worden gesteld als op Cluesforum.
pi_146079503
Oh gut.... weer zover het is?
Ja doei.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 18:25:37 #112
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_146081863
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:46 schreef Harveo het volgende:
Hoe meer je van deze filmpjes gaat hoe sneller je gebrainwashed wordt.

Afgelopen week in NY geweest en ook met 9/11 memerial center. Het echte vreemde wat ik vond is dat een airliner zo van koers raakt en er niemand iets merkt. Alles staat toch in de planning?
[Edit]
Al zie ik nu op een nat geo docu dat er wel degelijk actie was maar dat het te laat was.

Al geloof ik nog niet dat het een inside job was.
Ik persoonlijk geloof niet dat ze te laat waren, daar zijn de NSA, Binnenlandse veiligheidsdienst, en Defensie in Amerika te secuur voor.

Ik denk dat ze eerder voor de keuze hebben gestaan halen we de vijf vliegtuigen met geweld de lucht uit, of laten we ze hun doel bereiken. Als de kop op 9/11 had geworden Amerikaanse Defensie haalt 5 lijnvliegtuigen uit de lucht, had de wereld en de loopbaan van George W Bush er heel anders uitgezien.

Ik denk dat men bewust overwogen heeft om de vijf lijn vluchten hun doel te laten bereiken, er werd hier veel meer voordeel behaalt voor Amerika. Verhoogt Defensie Budget (door de war on terrorisme), de olie in Irak, papaver handel in Afghanistan, Verhoging in het veiligheidsbudget en daarbij de bevolking op de hand om een aantal privacy wetten te doorbreken.

Misschien was het geen complot maar iets wat de administratie van George W Bush veel beter uitkwam. Dan om deze vliegtuigen voortijdig neer te halen en in de geschiedenisboeken bekend te staan als de Bad Guys van 9/11.
Hoe stout is Konijntjuh!
  woensdag 29 oktober 2014 @ 18:27:30 #113
433749 Konijntjuh
pi_146081929
....
Hoe stout is Konijntjuh!
  woensdag 29 oktober 2014 @ 18:29:25 #114
433749 Konijntjuh
pi_146081995
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 18:25 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Ik persoonlijk geloof niet dat ze te laat waren, daar zijn de NSA, Binnenlandse veiligheidsdienst, en Defensie in Amerika te secuur voor.

Ik denk dat ze eerder voor de keuze hebben gestaan halen we de vijf vliegtuigen met geweld de lucht uit, of laten we ze hun doel bereiken. Als de kop op 9/11 had geworden Amerikaanse Defensie haalt 5 lijnvliegtuigen uit de lucht, had de wereld en de loopbaan van George W Bush er heel anders uitgezien.

Ik denk dat men bewust overwogen heeft om de vijf lijn vluchten hun doel te laten bereiken, er werd hier veel meer voordeel behaalt voor Amerika. Verhoogt Defensie Budget (door de war on terrorisme), de olie in Irak, papaver handel in Afghanistan, Verhoging in het binnenlands veiligheidsbudget en daarbij de bevolking op de hand om een aantal privacy wetten te doorbreken.

Misschien was het geen complot maar iets wat de administratie van George W Bush veel beter uitkwam. Dan om deze vliegtuigen voortijdig neer te halen en in de geschiedenisboeken bekend te staan als de Bad Guys van 9/11.
Hoe stout is Konijntjuh!
  woensdag 29 oktober 2014 @ 18:39:49 #115
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146082342
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 18:27 schreef Konijntjuh het volgende:
....
Dat lijkt me ook maar er gaat iets mis met het posten geloof ik. ;)
pi_146082411
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 14:29 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Yes, repetitive profanity really does put paid to intelligent criticism.
Its not as bad as repetitive lies to try and big yourself up though,is it?
  woensdag 29 oktober 2014 @ 18:44:08 #117
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_146082470
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 18:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Bewijs dat maar eens dan!
Onikaan ni ov dovah
pi_146082798
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 13:54 schreef theguyver het volgende:

[..]

You started it yourself with your lies about being some kind of bigshot debunker with difficult questions.You lied about signing up to clues in another feeble attempt to discredit Clues forum and make yourself seem clever in some way.

Just as I thought,your English language skills are nowhere near enough to be allowed to post on clues forum.
I think I've made my point, so I won't make it any worse for you.
Sorry for the bitchin, but I just don't like liars....your fellow clique members don't seem to mind liars.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 19:01:43 #119
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_146083149
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 18:54 schreef Tingo het volgende:

[..]

You started it yourself with your lies about being some kind of bigshot debunker with difficult questions.You lied about signing up to clues in another feeble attempt to discredit Clues forum and make yourself seem clever in some way.

Just as I thought,your English language skills are nowhere near enough to be allowed to post on clues forum.
I think I've made my point, so I won't make it any worse for you.
Sorry for the bitchin, but I just don't like liars....your fellow clique members don't seem to mind liars.
Bewijzen of optiefen.
Onikaan ni ov dovah
pi_146083252
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 19:01 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Bewijzen of optiefen.
Ik ben niet de leugenaar. Je maatje maakt de grote claims.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 19:07:02 #121
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_146083454
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 19:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik ben niet de leugenaar. Je maatje maakt de grote claims.
Again, bewijs het voor je beschuldigt.
Onikaan ni ov dovah
pi_146104388
Dat cluesforum trouwens :D

quote:
I had been to my parents' house for my birthday dinner and when I returned home and flicked on the TV the first tower was on fire. Two suspicious thoughts I had: 1. Why is the coverage on literally every cable channel?
_O- enorm vreemd dat als er een toren in de hens staat, dat alle tv kanalen daar naar over schakelen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 30 oktober 2014 @ 09:19:33 #123
235357 TitusPullo
pi_146104745
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 18:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Its? Go back to writing pidgin Dutch.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 30 oktober 2014 @ 09:25:32 #124
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_146104835
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:57 schreef kalinhos het volgende:
Dat cluesforum trouwens :D

[..]

_O- enorm vreemd dat als er een toren in de hens staat, dat alle tv kanalen daar naar over schakelen.
Heb je het topic over nukes al gevonden? Je hebt daar mensen die het bestaan van die dingen in twijfel trekken...
Onikaan ni ov dovah
pi_146105534
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 18:25 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Ik denk dat men bewust overwogen heeft om de vijf lijn vluchten hun doel te laten bereiken, er werd hier veel meer voordeel behaalt voor Amerika. Verhoogt Defensie Budget (door de war on terrorisme), de olie in Irak, papaver handel in Afghanistan, Verhoging in het veiligheidsbudget en daarbij de bevolking op de hand om een aantal privacy wetten te doorbreken.

Dit denk ik eigenlijk ook.
Het klinkt in ieder geval een stuk logischer dan jaren voorbereiding om 2 torens gecontroleerd in te laten storten en/of een CGI voorstelling maken van vliegtuigen, in 1 van de dichtsbevolkte steden ter wereld.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 30 oktober 2014 @ 11:20:24 #126
433749 Konijntjuh
pi_146107558
...... Ik wou wat aanpassen, (volgende keer maar mijn scherm maar op inzoomen zetten)
Hoe stout is Konijntjuh!
  donderdag 30 oktober 2014 @ 11:23:01 #127
433749 Konijntjuh
pi_146107652
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:56 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Het klinkt in ieder geval een stuk logischer dan jaren voorbereiding om 2 torens gecontroleerd in te laten storten en/of een CGI voorstelling maken van vliegtuigen, in 1 van de dichtsbevolkte steden ter wereld.
Als men de stunt aan het voorbereiden was om de twee torens gecontroleerd te laten vernietigen dan zou dit wel opgemerkt zijn. Mensen zijn over het algemeen zeer nieuwsgierig en komen over het algemeen wel even kijken wat men aan het doen is of kijken wat voor werk men doet zelfs in de avonduren.. Tenzij men dit kan verbergen onder asbestverwijdering, dan zou men eventueel ongezien explosieven aan kunnen brengen.

Maar ik weet niet hoe de torens bouwkundig opgebouwd zijn, is dit direct staal op staal zodat het een grote gloeidraad kan vormen bij hoge temperaturen of zijn de balken aan elkaar en op elkaar bevestigt met een legering (dus bijvoorbeeld een(stel) plaatje van rubber of aluminium asbest) er tussen op elkaar geplaatst,

En dan zit je met de bouten en moeren waarmee de balken aan elkaar bevestigd waren. Van welke kwaliteit waren deze, en hadden deze een lager smeltpunt dan de balken. Volgens mij behoor je ook nog de opgevangen trillingen mee te nemen bij een inslag, waarbij een volledig gemonteerd staal karkas ook als een geheel op reageert,

Ik heb hier de proefjes gezien van simulaties met zogenaamde (gebouwen) van gaas maar dat brengt totaal geen gelijk voorbeeld of een realiteit aan een gebouw dat aan elkaar is gemonteerd met een gehard staal wat verbonden is met elkaar door middel van bouten en moeren.

[ Bericht 11% gewijzigd door Konijntjuh op 30-10-2014 11:34:19 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
  donderdag 30 oktober 2014 @ 11:32:49 #128
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_146107967
Nog een cluesforum pareltje. De V-1 en V-2 uit WOII zouden nooit bestaan hebben...
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 30 oktober 2014 @ 11:56:17 #129
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_146108578
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:32 schreef ATuin-hek het volgende:
Nog een cluesforum pareltje. De V-1 en V-2 uit WOII zouden nooit bestaan hebben...
..er zijn wel meer zaken een verzinsel om WO2 / Hitler kwalijker te laten lijken.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 12:13:58 #130
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_146109080
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

..er zijn wel meer zaken een verzinsel om WO2 / Hitler kwalijker te laten lijken.
Ga jij nou ook serieus beweren dat die dingen nooit bestaan hebben? :')
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 30 oktober 2014 @ 12:48:55 #131
52357 Lambiekje
pi_146110027
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ga jij nou ook serieus beweren dat die dingen nooit bestaan hebben? :')
.. nee dat beweer ik niet ... wat ik wel beweer is dat zaken anders zitten dan de orthoxie dicteert.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_146110211
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 11:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zoals wat?
  donderdag 30 oktober 2014 @ 13:00:34 #133
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_146110385
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zoals wat?
Dat wil ik nu ook wel graag weten ja.
Onikaan ni ov dovah
pi_146110443
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:19 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Its? Go back to writing pidgin Dutch.
Oh dear,that's sloppy of me.Thanks for pointing that out,though I don't expect you'll be correcting your fellow countrymen or MSM bullshit believers with the same tenacity.

That simple punctuation error I made is the kind of mistake that is not tolerated on clues forum, so thanks for illustrating my point..
pi_146110475
Kap eens met dat Engels.
Ja doei.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 13:04:43 #136
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146110503
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. nee dat beweer ik niet ... wat ik wel beweer is dat zaken anders zitten dan de orthoxie dicteert.
Ik zou zeggen maak eens een topic aan erover, je komt nooit verder als een speldeprik van het topje van de ijsberg.
Het enige waar ik een beetje bang voor ben is dat als je iets gaat herschrijven uit de geschiedenis is dat je op bepaalde dingen stuit wat niet goed in elkaar over loopt, dus huidige technologie geboortes en overlijden, denk dat we dan meer moeten kijken naar compleet andere dimensie, zoals de serie Sliders!
  donderdag 30 oktober 2014 @ 13:04:53 #137
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_146110511
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh dear,that's sloppy of me.Thanks for pointing that out,though I don't expect you'll be correcting your fellow countrymen or MSM bullshit believers with the same tenacity.

That simple punctuation error I made is the kind of mistake that is not tolerated on clues forum, so thanks for illustrating my point..
En jij vind dat nog steeds geen dubieuze regel?
Onikaan ni ov dovah
pi_146110576
quote:
3s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
Kap eens met dat Engels.
onder andere
  donderdag 30 oktober 2014 @ 13:08:37 #139
52357 Lambiekje
pi_146110628
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zoals wat?
.. ja dat is taboe in ons censuurland
pi_146110674
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:04 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En jij vind dat nog steeds geen dubieuze regel?
Tis duidelijk uitgelegd waarom ze hebben zo'n unorthodox regel.
Tis niet zo'n laxe forum als deze waar sommige mensen komen voor de lol en/of te kijken wat de 'crazy conspiracy theorists' zijn bezig ermee.
Het maakt niet uit wat ik vind van de regel.
pi_146110704
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Jij doelt op de holocaust? En zo ja, dat is idd verboden.
Maar ga daar dan ook niet op lopen hinten.
pi_146110775
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ooh voorzichtig Lambiekje....daar krijgt je de baited questions, dan wordt sommige hier suitably shocked and outraged. :)
pi_146110790
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

M'n gevoel zegt dat het iets te maken heeft met de Holocaust en de hoeveelheid slachtoffers. Jij lijkt mij er wel eentje uit dat kamp.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 30 oktober 2014 @ 13:14:31 #144
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_146110844
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

Tis duidelijk uitgelegd waarom ze hebben zo'n unorthodox regel.
Tis niet zo'n laxe forum als deze waar sommige mensen komen voor de lol en/of te kijken wat de 'crazy conspiracy theorists' zijn bezig ermee.
Het maakt niet uit wat ik vind van de regel.
Nee het is veel erger dan dat. Het is een verzameling ja-knikkers bij elkaar, die door een gebrek aan in realiteit gefundeerde feedback de meest waanzinnige dingen beweren. Zie bijvoorbeeld de onzin over het niet werken van raketmotoren. Of nog erger, dat de V-1 en V2 nep zouden zijn. Natuurlijk is dat extra makkelijk om te vergeten, gezien de generatie die het daadwerkelijk mee heeft gemaakt oud is en dood gaat. Mijn opa heeft bijvoorbeeld een keer een V-1 over zien vliegen. In diverse musea over de hele wereld staan nog meerdere exemplaren, inclusief twee in Nederland zelf.

Zeg nou eens eerlijk. Vind je dat niet een beetje debiel?
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 30 oktober 2014 @ 13:14:55 #145
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_146110860
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

M'n gevoel zegt dat het iets te maken heeft met de Holocaust en de hoeveelheid slachtoffers. Jij lijkt mij er wel eentje uit dat kamp.
Oh dat is hij ook.
Onikaan ni ov dovah
pi_146110999
Je hebt toch wel een behoorlijk rijke fantasie als je beweert dat de V-1 en V-2 niet hebben bestaan.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 13:28:29 #147
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_146111279
quote:
10s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:19 schreef KoosVogels het volgende:
Je hebt toch wel een behoorlijk rijke fantasie als je beweert dat de V-1 en V-2 niet hebben bestaan.
http://www.cluesforum.info/viewtopic.php?f=28&t=1435
Onikaan ni ov dovah
pi_146111284
quote:
Op donderdag 30 oktober 2014 13:19 schreef KoosVogels het volgende:
Neehee, dan ben je een open-minded kritische denker. }:|
pi_146111489
quote:
quote:
The Nazi "enemy" being yet another swindle run, incidentally, from London by the British Crown and its bankers.
_O_
pi_146111565
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

[..]

_O_
Daar moet je niet om lachen :( , dat is bloedserieus
pi_146111795
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar moet je niet om lachen :( , dat is bloedserieus
BNW-denken kan leuk zijn, maar dat gaat toch wel heel erg ver.
pi_146111905
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Moet tandenknarsend bekennen dat ik het met je eens ben . Damn :{
  donderdag 30 oktober 2014 @ 14:01:52 #153
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146112357
Wie betaald dat allemaal, bedoel in Den haag lagen nogal wat van die dingen rond geslingerd plus al die Stellages, namaak fabrieken, omgekochte oogetuigen, namaak rakketten later, nagemaakte beelden uit ww2 ... Jaja techniek toen die tijd.
Paar duizend mensen in Antwerpen en londen omkopen, Neeeeee dat was geen raket, dat was een .... geen idee! maar iets anders, alles behalve een raket.
En dat is maar een klein aspect uit WW2.
Ow en tot op de dag van vandaag in stand houden he props in honderden musea in europa neer hangen, en ga maar eventjes door.
Al die rakketen die naderhand met duizenden misschien wel miljoenen toeschouwers de lucht in zijn geschoten door wereldwijde Ruimte vaart bedrijven kan dan ook niet natuurlijk..

Maar goed, over enige van deze punten lees je niks daar...
Want ja, dat boort de hele theorie natuurlijk de grond in!
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 00:19:07 #154
52357 Lambiekje
pi_146137553
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

.. en dat noem je al ver gaan? Mozeskriebel!
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 08:28:40 #155
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_146141016
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 00:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. en dat noem je al ver gaan? Mozeskriebel!

Jij vond dit gister schijnbaar ook nog te ver gaan :')
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:07:07 #156
433734 vigilant7
Eenvoudige man.
pi_146141711
Is Dr Judy Wood hier al voorbij gekomen? Zij is een ingenieur die zegt dat de torens gepulveriseerd zijn tot stof. Ze zijn niet neergestort of omgevallen. Ze zegt dat ze weet dat de technologie bestaat om materie tot stof te herleiden. Ze is een gegradueerde wetenschapster dus misschien de moeite waard om haar beweringen te overpeinzen.

http://drjudywood.com/
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:33:25 #157
52357 Lambiekje
pi_146142330
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 08:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jij vond dit gister schijnbaar ook nog te ver gaan :')
of het waar is of niet doet er even niet toe.

Het feit dat het misschien anders zit dan de geschiedboekjes zeggen lijkt me evident. Het idee dat eventueel de raketten iets anders waren is totaal niet far fetched. Eén klein stapje in de rabbithole, zeg maar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 31-10-2014 09:38:55 ]
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:35:23 #158
52357 Lambiekje
pi_146142371
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:07 schreef vigilant7 het volgende:
Is Dr Judy Wood hier al voorbij gekomen? Zij is een ingenieur die zegt dat de torens gepulveriseerd zijn tot stof. Ze zijn niet neergestort of omgevallen. Ze zegt dat ze weet dat de technologie bestaat om materie tot stof te herleiden. Ze is een gegradueerde wetenschapster dus misschien de moeite waard om haar beweringen te overpeinzen.

natuurlijk is Wood voorbij gekomen.

Zoek maar eens in combinatie met Hutchison Effect
pi_146142622
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:07 schreef vigilant7 het volgende:

Als ik jou was zou ik niet veel tijd aan besteden....Judy Wood is gewoon nog 'n deel van 't fake 911 truth gedoe.Tis gewoon tijdverspillend,misleidende disinformatie.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:48:00 #160
433734 vigilant7
Eenvoudige man.
pi_146142671
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik niet veel tijd aan besteden....Judy Wood is gewoon nog 'n deel van 't fake 911 truth gedoe.Tis gewoon tijdverspillend,misleidende disinformatie.
Dat het een false flag was is voor mij al lang duidelijk hoor.
pi_146142790
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:48 schreef vigilant7 het volgende:

[..]

Dat het een false flag was is voor mij al lang duidelijk hoor.
Ja ik ook. Maar ik kwam ook achter dat er zijn heel veel theorieen die zijn ook net zo stom als de officiele verhaal.
911 truth is fake.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:53:47 #162
433734 vigilant7
Eenvoudige man.
pi_146142826
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja ik ook. Maar ik kwam ook achter dat er zijn heel veel theorieen die zijn ook net zo stom als de officiele verhaal.
911 truth is fake.
Wat geloof je dan?

[ Bericht 2% gewijzigd door vigilant7 op 31-10-2014 10:00:26 ]
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:59:12 #163
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_146142962
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het feit dat het misschien anders zit dan de geschiedboekjes zeggen lijkt me evident. Het idee dat eventueel de raketten iets anders waren is totaal niet far fetched. Eén klein stapje in de rabbithole, zeg maar.
Kom op, zelfs jij moet inzien dat raketten die iets anders waren iets totaal anders is dan raketten die nooit bestaan hebben...
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:03:22 #164
235357 TitusPullo
pi_146143052
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Welke geschiedenisboekjes?
pi_146148632
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:53 schreef vigilant7 het volgende:

[..]

Wat geloof je dan?
Ik denk dat de toren leeg waren en dat alle beelden van de dag zijn fake....inclusief de 'conspiracy theorists' fotos zoals uitgebrande autos(Judy Wood) en de gesmolten steen (van de Russische gozer)
William Rodriguez is ook 'n fake 911 klokkenluider. A&E 911 truth, Alex Jones zijn gewoon gatekeepers/controlled oppostion.

Hoe is het mogelijk dat twee veel lichtere,zachter,zwakkere,dunne(maar 3mm dikte),holle,alu dingen zoals vliegtuigen kunnen door 40 top kwaliteits hardened staal balken van(omgeveer) 35cmx35cm?
IMO en veel anderen is dat onmogelijk dus de beelden zijn nep.

Ik heb geen duidelijk antwoord gehad op deze vraag van niemand nergens....alleen wat gemompel over kenetic energie.

The kenetic energy would be absorbed easily by the building itself.
The buildings were designed to withstand the impact of a jet.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:11:27 #166
433734 vigilant7
Eenvoudige man.
pi_146148685
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk dat de toren leeg waren en dat alle beelden van de dag zijn fake....inclusief de 'conspiracy theorists' fotos zoals uitgebrande autos(Judy Wood) en de gesmolten steen (van de Russische gozer)
William Rodriguez is ook 'n fake 911 klokkenluider. A&E 911 truth, Alex Jones zijn gewoon gatekeepers/controlled oppostion.

Hoe is het mogelijk dat twee veel lichtere,zachter,zwakkere,dunne(maar 3mm dikte),holle,alu dingen zoals vliegtuigen kunnen door 40 top kwaliteits hardened staal balken van(omgeveer) 35cmx35cm?

Ik heb geen duidelijk antwoord gehad op deze vraag van niemand nergens....alleen wat gemompel over kenetic energie.

Wat dan met de slachtoffers?
pi_146148814
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:11 schreef vigilant7 het volgende:

[..]

Wat dan met de slachtoffers?
Er waren geen slachtoffers.
ALS we moeten de officieel verhaal geloven dat er waren 3000 slachtoffers,waarom hebben we niet veel,veel meer gehoord van de nabestanden?
De ‘slachtoffers’waren meestal well-to-do,goed betaalde,populair, sommige hooggeleerde mensen met goed connecties. 3000 advocaten,bankiers,financiele experts,stockbrokers, PR mensen, secretaries, general office managers and workers,piloten,brandweermannen enz.enz. Hoeveel famileleden,vrienden,collegas,kennissen enz. hadden ze? 30,000? 50,000?100,000 misschien?
Ik weet het niet.
En wat voor procentage van deze tientallen duizenden hebben twijfels over de officiele verhaal? 10,20,30% ?
Dat weet ik ook niet.
MAAR – WAAROM HEBBEN WE NIKS OF HEEL WEINIG GEHOORD VAN ZE?Denk je dat ze zijn allemaal tevreden met de verklaringen ?

Ja ik weet hoe moeillijk te geloven dat is maar moellijk te geloven is niet onmogelijk :)
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:22:53 #168
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_146149060
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

ALS we moeten de officieel verhaal geloven dat er waren 3000 slachtoffers,waarom hebben we niet veel,veel meer gehoord van de nabestanden?
De ‘slachtoffers’waren meestal well-to-do,goed betaalde,populair, sommige hooggeleerde mensen met goed connecties. 3000 advocaten,bankiers,financiele experts,stockbrokers, PR mensen, secretaries, general office managers and workers,piloten,brandweermannen enz.enz. Hoeveel famileleden,vrienden,collegas,kennissen enz. hadden ze? 30,000? 50,000?100,000 misschien?
Ik weet het niet.
En wat voor procentage van deze tientallen duizenden hebben twijfels over de officiele verhaal? 10,20,30% ?
Dat weet ik ook niet.
MAAR – WAAROM HEBBEN WE NIKS OF HEEL WEINIG GEHOORD VAN ZE?Denk je dat ze zijn allemaal tevreden met de verklaringen ?

Ja ik weet hoe moeillijk te geloven dat is maar moellijk te geloven is niet onmogelijk :)
Als je niet zoekt en er totaal blind voor bent hoor je daar niets over ja :')
Onikaan ni ov dovah
pi_146149598
quote:

[..]

Als jouw familie iets overkomt ren jij meteen naar de media om erover te praten ja? Want ik zou helemaal geen zin hebben om "mijn verhaal te doen" na zoiets.

Probeer eens één keer na te denken over het feit dat andere mensen anders omgaan met ervaringen dan jij. Is dat nou echt zo moeilijk? Begrijp je nou echt zo weinig van de wereld?
Conscience do cost.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:56:12 #170
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_146150343
quote:

[..]

Ik weet het niet.
Dat weet ik ook niet.

http://bit.ly/1wQ5CiF

You were saying?
Onikaan ni ov dovah
pi_146150606
quote:

[..]

De faculteit van Delft is ook in elkaar gestort, paar jaar geleden. Zal dat ook controlled zijn gebeurd denk je?

quote:
Een verdwaald verkeersvliegtuigje, met weinig benzine onderweg naar de landingsbaan ja. Niet een volgeladen Boeing.

Overigens, maar dat is gewoon uit interesse, ben je half-engels of citeer je gewoon steeds engelse stukken?

Ik kan ergens nog wel meegeaan met de theorie dat het gestaged is, dat je naar een video hebt zitten kijken. Bij kleine evenementen in de middle of nowhere, of bv op de maan. Locaties met nauwelijks getuigen. De maanlanding bv.

Dit echter was Manhattan, New York. Een van de drukker bevolkte gebieden van de Westerse wereld waar gewoon dagelijks miljoenen mensen woonden en werkten, naar buiten gingen, en die beelden gezien (en met honderden camera's vastgelegd) hebben. Alleen dáárom al vind ik elke bewering dat het een CGI was compleet van de pot gerukt.
pi_146151705
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

http://bit.ly/1wQ5CiF

You were saying?
Toch mooi dit? O+

Ja doei.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:43:42 #173
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146152246
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:02 schreef kalinhos het volgende:

[..]

De faculteit van Delft is ook in elkaar gestort, paar jaar geleden. Zal dat ook controlled zijn gebeurd denk je?

[..]

Een verdwaald verkeersvliegtuigje, met weinig benzine onderweg naar de landingsbaan ja. Niet een volgeladen Boeing.

Overigens, maar dat is gewoon uit interesse, ben je half-engels of citeer je gewoon steeds engelse stukken?

Ik kan ergens nog wel meegeaan met de theorie dat het gestaged is, dat je naar een video hebt zitten kijken. Bij kleine evenementen in de middle of nowhere, of bv op de maan. Locaties met nauwelijks getuigen. De maanlanding bv.

Dit echter was Manhattan, New York. Een van de drukker bevolkte gebieden van de Westerse wereld waar gewoon dagelijks miljoenen mensen woonden en werkten, naar buiten gingen, en die beelden gezien (en met honderden camera's vastgelegd) hebben. Alleen dáárom al vind ik elke bewering dat het een CGI was compleet van de pot gerukt.
Het kan ook gewoon niet, als een gebouw in stort, Heb je getuigen die het hebben zien gebeuren..
Als in een stadje zoals Enschede onze hoogste toren in de brand staat, dan kijkt de halve stad er naar, als er dan een vliegtuig in het gebouw er naast knalt , wel of niet dan hoor je de mensen er echt wel over.
In dit geval hebben we het over een miljoenen stad..
Of is de hele stad crisis acteur?
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:58:12 #174
433749 Konijntjuh
pi_146152664
quote:

[..]

Je hebt te maken met een boutmoer verbinding bij een staalconstructie, daarnaast als er een turbine motor met zo'n 300 km in een staal constructie komt vliegen, mept hij de door zijn kracht echt wel wat balken van elkaar, en vooral als men (misschien) vanwege bezuinigingen bouten en moeren van ongelegeerd staal gebruikt in plaats van bouten en moeren van hoog gelegeerd staal.

Vooral als de bouten en moeren van een ongelegeerd staal waren dan is het prijs schieten voor zo'n turbine motor in verband met een mindere weerstand aan trekkrachten.

[ Bericht 17% gewijzigd door Konijntjuh op 31-10-2014 15:07:55 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 15:04:39 #175
433749 Konijntjuh
pi_146152857
......
Hoe stout is Konijntjuh!
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 15:04:49 #176
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_146152864
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:58 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Je hebt te maken met een boutmoer verbinding bij een staalconstructie, daarnaast als er een turbine motor met zo'n 300 km in een staal constructie komt vliegen, mept hij de door zijn kracht echt wel wat balken van elkaar, en vooral als men (misschien) vanwege bezuinigingen ongelegeerd staal gebruikt in plaats van hooggeleerd staal aan bouten en moeren gebruikt.

Vooral als de bouten en moeren van een ongeleerd staal waren dan is het prijs schieten voor zo'n turbine motor in verband met een mindere weerstand aan trekkrachten.
Tingo liegt de boel ook weer lekker aan elkaar, of heeft op z'n minst een zeer selectief geheugen. Meerdere mensen hebben meerdere pogingen gedaan hem uit te leggen waarom een vliegtuig niet als een cartoon karakter te pletter slaat tegen een wolkenkrabber.
Onikaan ni ov dovah
pi_146182809
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:02 schreef kalinhos het volgende:

[

[..]

Ik denk je heb 't verkeerd. De toren waren ontwerpen om 'n impact van 'n vleigtuig net zo groot als van nu. Is het niet mogelijk voor 'n vleiguig met volle tanken te crashen of zo?

Ik ben volle Engels vrees ik. En ik gebruik altijd m'n eigen woorden.Als ik wat citeeren dan doe ik 'n link erbij.Ik heb soms moeillijkheden met 't Nederlandse taal in sommige zinnen dat ik wil schrijven.Mijn excuses ervoor.
pi_146183113
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 12:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk je heb 't verkeerd. De toren waren ontwerpen om 'n impact van 'n vleigtuig net zo groot als van nu. Is het niet mogelijk voor 'n vleiguig met volle tanken te crashen of zo?

Ik ben volle Engels vrees ik. En ik gebruik altijd m'n eigen woorden.Als ik wat citeeren dan doe ik 'n link erbij.Ik heb soms moeillijkheden met 't Nederlandse taal in sommige zinnen dat ik wil schrijven.Mijn excuses ervoor.
Daar hoef je geen excuses voor te maken.
  zondag 2 november 2014 @ 00:33:09 #179
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_146203503
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:56 schreef kalinhos het volgende:

[..]

IMHO:

CGI is bullshit. Er zijn wel degelijk 2 vliegtuigen in toren 1 en 2 van het WTC gevlogen. Zijn de torens ingestort als gevolg van die impact en/of de daarop volgende brand? Waarschijnlijk niet, aangezien:

- WTC toren 1 de eerste wolkenkrabber zou zijn waarbij een brand voor de instorting ervan heeft gezorgd (en tevens de eerste wolkenkrabber die zonder controlled demolition netjes in elkaar zou zijn gestort en niet "omgevallen" zoals gebruikelijk). WTC toren 2 zou het tweede geval zijn met exact dezelfde anomalieën.

- WTC toren 7 volgens alle(?) experts op relevante gebieden wel aantoonbaar is ingestort door controlled demolition (en de voorbereidingen hiervan weken zo niet maanden in beslag zou nemen - m.a.w. nooit binnen de 6 uur die zaten tussen het instorten van toren 2 en toren 7).

De vondst van nano-thermiet, de ooggetuigenverslagen die verschillende explosies beschrijven voordat WTC 1 en 2 instorten, het gesmolten staal wat beschreven is door o.a. de brandweerlieden die als eerste ter plaatse waren en nog 2 a4-tjes aan andere aanwijzingen buiten beschouwing gelaten, lijkt het me alles behalve onredelijk om aan te nemen dat de torens wel degelijk door controlled demolition zijn ingestort. Maar we zullen er nooit achter komen of dat wel of niet het geval is als er geen fatsoenlijk onafhankelijk onderzoek wordt uitgevoerd. Me dunkt dat we het toch eens zullen zijn over het feit dat de grootste terroristische aanval in de ons bekende geschiedenis dat wel verdiend. De waarheid moet boven tafel komen - ongeacht de consequenties.

Maar goed, dat is My Humble Opinion.
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
pi_146209743
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 13:38 schreef DeMolay het volgende:
zag deze in eenblog voorbij komen

https://app.box.com/shared/hf1eev4jvv
@all, heeft iemand hier dit echt helemaal doorgelezen? Inclusief de taaie delen over de diverse elementen, de halveringstijden en de verspreidingsanalyses die wel essentieel zijn om het geheel te kunnen beoordelen?
  zondag 2 november 2014 @ 12:55:43 #181
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_146211651
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 11:28 schreef iteejer het volgende:

[..]

@all, heeft iemand hier dit echt helemaal doorgelezen? Inclusief de taaie delen over de diverse elementen, de halveringstijden en de verspreidingsanalyses die wel essentieel zijn om het geheel te kunnen beoordelen?
Ik heb in het verleden iets wat er veel op leek doorgenomen. Kwam er toen op neer dat het niet heel moeilijk was om verklaringen te vinden voor de aanwezige elementen. Een aantal daarvan werden bijvoorbeeld in CRT schermen gebruikt.
Onikaan ni ov dovah
pi_146214465
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 12:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ik heb in het verleden iets wat er veel op leek doorgenomen. Kwam er toen op neer dat het niet heel moeilijk was om verklaringen te vinden voor de aanwezige elementen. Een aantal daarvan werden bijvoorbeeld in CRT schermen gebruikt.
Daarom vroeg ik dit dus ook. Zonder me te mengen in de discussies zelf, zie ik hier in zijn algemeenheid dat de twee kampen (pro en contra) eigenlijk altijd hetzelfde zeggen.
Dwz, de pro's komen met een alternatieve theorie, en de contra's wijzen die af.
Met als onderliggend vooringenomen standpunt dat de pro's het gezag in principe niet aanvaarden of geloven, en de contra's het gezag in principe wel aanvaarden en geloven.

Maar een in-depth analyse van wat er nou eigenlijk staat plus beargumenteerde afwijzing daarvan zie ik zo vaak niet.

Het aloude verschijnsel: de pro's moeten aantonen dat hun visie klopt, daar worden harde bewijzen geeist; terwijl diezelfde hardheid in de argumenten van de contra's meestal ontbreekt.

Ik geef hiermee geen mening over de juistheid cq onjuistheid van wat dan ook, maar wel dat er wat betreft de vereiste bewijslast en nauwkeurigheid of volledigheid van argumenteren soms met twee maten gemeten wordt.
  zondag 2 november 2014 @ 15:38:35 #183
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146216497
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 14:45 schreef iteejer het volgende:

[..]

Daarom vroeg ik dit dus ook. Zonder me te mengen in de discussies zelf, zie ik hier in zijn algemeenheid dat de twee kampen (pro en contra) eigenlijk altijd hetzelfde zeggen.
Met als onderliggend vooringenomen standpunt dat de pro's het gezag in principe niet aanvaarden of geloven, en de contra's het gezag in principe wel aanvaarden en geloven.

Maar een in-depth analyse van wat er nou eigenlijk staat plus beargumenteerde afwijzing daarvan zie ik zo vaak niet.

Het aloude verschijnsel: de pro's moeten aantonen dat hun visie klopt, daar worden harde bewijzen geeist; terwijl diezelfde hardheid in de argumenten van de contra's meestal ontbreekt.

Ik geef hiermee geen mening over de juistheid cq onjuistheid van wat dan ook, maar wel dat er wat betreft de vereiste bewijslast en nauwkeurigheid of volledigheid van argumenteren soms met twee maten gemeten wordt.
Niet Helemaal, Er worden over meerdere dingen wel vraagtekens gezet, maar die komen amper aan bod.

Bijvoorbeeld, als je gaat kijken naar wie de terroristen waren, Het merendeel (15) was afkomstig uit Saoedi-Arabië, twee kwamen uit de Verenigde Arabische Emiraten, een uit Egypte en een uit Libanon.
Irak en Afghanistan worden nauwelijks gelinkt er aan, Wat zou er voor aandeel zelf uit Saoedi-Arabië kunnen zijn, helaas komt dit soort aspecten niet of nauwelijks aanbod, aangezien alles in scene is gezet.

Waarom had de VS amper gevechtsvliegtuigen in de lucht waarom greep niemand in, In mijn ogen had het een mogelijkheid kunnen zijn, zeker als het een land betreft met de grootste en meest geavanceerde luchtvloot ter wereld.

Zou het misschien kunnen zijn dat het misschien te vergelijken is met Pearl Habor, waarbij er ook een aantal aanwijzingen waren dat de Jappaners aanvielen.
De VS kreeg namelijk voor 9/11 al een paar keer berichten door dat er een aanslag voor handen was, en misschien hebben ze daarom niet ingegrepen, soort van dubbele agenda, Irak en Afghanistan.
En waarom niet Saoedi-Arabië onder de loep nemen.

Maar goed dit zijn een paar kleine theories die amper aan bod komen, omdat de meeste dingen nogal ver gezocht zijn die nu worden besproken, maar goed dat is mijn mening.
pi_146224554
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 15:38 schreef theguyver het volgende:

[..]

Niet Helemaal, Er worden over meerdere dingen wel vraagtekens gezet, maar die komen amper aan bod.

Bijvoorbeeld, als je gaat kijken naar wie de terroristen waren, Het merendeel (15) was afkomstig uit Saoedi-Arabië, twee kwamen uit de Verenigde Arabische Emiraten, een uit Egypte en een uit Libanon.
Irak en Afghanistan worden nauwelijks gelinkt er aan, Wat zou er voor aandeel zelf uit Saoedi-Arabië kunnen zijn, helaas komt dit soort aspecten niet of nauwelijks aanbod, aangezien alles in scene is gezet.

Waarom had de VS amper gevechtsvliegtuigen in de lucht waarom greep niemand in, In mijn ogen had het een mogelijkheid kunnen zijn, zeker als het een land betreft met de grootste en meest geavanceerde luchtvloot ter wereld.

Zou het misschien kunnen zijn dat het misschien te vergelijken is met Pearl Habor, waarbij er ook een aantal aanwijzingen waren dat de Jappaners aanvielen.
De VS kreeg namelijk voor 9/11 al een paar keer berichten door dat er een aanslag voor handen was, en misschien hebben ze daarom niet ingegrepen, soort van dubbele agenda, Irak en Afghanistan.
En waarom niet Saoedi-Arabië onder de loep nemen.

Maar goed dit zijn een paar kleine theories die amper aan bod komen, omdat de meeste dingen nogal ver gezocht zijn die nu worden besproken, maar goed dat is mijn mening.
'aangezien alles in scene is gezet' - zou je dat niet eerst aan moeten tonen voordat je dat als element in een argumentatie gebruikt?

het is inderdaad ook erg springerig van aard hier. iemand roept iets, er wordt teruggeroepen dat het bullshit is, een ander komt weer met nog een opvatting, dat wordt weer doorkruist door nog weer een andere kreet.

er is dus nauwelijks een streven iets uit te werken. zo blijf je inderdaad een wat schreeuwerige manier van discussieren houden waar niet snel iets wordt afgerond.
een beetje meer discipline en regie zou handig zijn, dat ligt dan vooral bij de deelnemers.
  maandag 3 november 2014 @ 00:29:29 #185
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146239969
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 19:24 schreef iteejer het volgende:

[..]

'aangezien alles in scene is gezet' - zou je dat niet eerst aan moeten tonen voordat je dat als element in een argumentatie gebruikt?

het is inderdaad ook erg springerig van aard hier. iemand roept iets, er wordt teruggeroepen dat het bullshit is, een ander komt weer met nog een opvatting, dat wordt weer doorkruist door nog weer een andere kreet.

er is dus nauwelijks een streven iets uit te werken. zo blijf je inderdaad een wat schreeuwerige manier van discussieren houden waar niet snel iets wordt afgerond.
een beetje meer discipline en regie zou handig zijn, dat ligt dan vooral bij de deelnemers.
Zie de afgelopen 30+ topics, in scene zetten van zo'n grote gebeurtenis in een grote stad met vele nieuws zenders en amateur opnames vind ik persoonlijk niet te doen!
pi_146250349
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 00:29 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zie de afgelopen 30+ topics, in scene zetten van zo'n grote gebeurtenis in een grote stad met vele nieuws zenders en amateur opnames vind ik persoonlijk niet te doen!
ja, mee eens, maar de inhoudelijke kant is niet eens zozeer mijn issue hier.
wat vind je van de rest van mijn post, welke commentaren kan je daar op hebben?
  maandag 3 november 2014 @ 13:10:44 #188
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146250775
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 12:56 schreef iteejer het volgende:

[..]

ja, mee eens, maar de inhoudelijke kant is niet eens zozeer mijn issue hier.
wat vind je van de rest van mijn post, welke commentaren kan je daar op hebben?
Zie het Moonhoax topic daar is een keer een goeie poging gedaan.
EL_matador kwam met een Suggestie dat hij het maar al te simpel kon uitleggen, dit duurde 3 topics en 2 maanden voor hij met iets naar buiten kwam.
Na de reacties er op ging hij compleet door het lint!

Vraag om iets verder uitleg over een theorie word heel erg vaak gevraagd maar compleet genegeerd, zie huidige Ebola topic. een beetje onderbouwing kan toch leiden tot een goeie theorie.

Sommige dingen kunnen gevoelig liggen, maar daar word geen rekening mee gehouden.
Dingen uitwerken gebeurt wel, maar dat komt vaak maar van 1 kant, voor de rest video's plaatjes en overgecopieerde lapjes tekst, een eigen mening in het stukje zie je amper!
Dat gebeurt pas later, door korte maar simpele reacties .. bijvoorbeeld "en toch geloof ik het niet!"
pi_146261415
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 13:10 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zie het Moonhoax topic daar is een keer een goeie poging gedaan.
EL_matador kwam met een Suggestie dat hij het maar al te simpel kon uitleggen, dit duurde 3 topics en 2 maanden voor hij met iets naar buiten kwam.
Na de reacties er op ging hij compleet door het lint!

Vraag om iets verder uitleg over een theorie word heel erg vaak gevraagd maar compleet genegeerd, zie huidige Ebola topic. een beetje onderbouwing kan toch leiden tot een goeie theorie.

Sommige dingen kunnen gevoelig liggen, maar daar word geen rekening mee gehouden.
Dingen uitwerken gebeurt wel, maar dat komt vaak maar van 1 kant, voor de rest video's plaatjes en overgecopieerde lapjes tekst, een eigen mening in het stukje zie je amper!
Dat gebeurt pas later, door korte maar simpele reacties .. bijvoorbeeld "en toch geloof ik het niet!"
Het is natuurlijk niet zo dat een post of een thread pas geslaagd is als mensen er toe bekeerd kunnen worden, of van een idee afgebracht kunnen worden.
Die missionaris-component zorgt voor veel ongenoegen en verbaal geweld.
Je presenteert je mening, anderen kunnen er een oordeel over geven, maar primair zou het bedoeld moeten zijn om mensen iets ook es van een andere kant te laten bekijken.
Beetje jammer dat het altijd om een strijd lijkt te gaan, een soort verbaal Circus Maximus.
Maar BNW is geen digitale silver platter waarop halve gare ideeën worden gepresenteerd met als doel een groep klassiek denkenden te kunnen vermaken.
  maandag 3 november 2014 @ 18:00:18 #190
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146261598
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 17:56 schreef iteejer het volgende:

[..]

Het is natuurlijk niet zo dat een post of een thread pas geslaagd is als mensen er toe bekeerd kunnen worden, of van een idee afgebracht kunnen worden.
Die missionaris-component zorgt voor veel ongenoegen en verbaal geweld.
Je presenteert je mening, anderen kunnen er een oordeel over geven, maar primair zou het bedoeld moeten zijn om mensen iets ook es van een andere kant te laten bekijken.
Beetje jammer dat het altijd om een strijd lijkt te gaan, een soort verbaal Circus Maximus.
Maar BNW is geen digitale silver platter waarop halve gare ideeën worden gepresenteerd met als doel een groep klassiek denkenden te kunnen vermaken.
lees even de laatste pagina's van het MH17 topic, dan snap je een beetje wat ik bedoel.
  woensdag 5 november 2014 @ 11:46:11 #191
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_146324487
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 12:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar hoef je geen excuses voor te maken.
Nee. Een afspraak voor een cursus is een beter idee.
  Moderator woensdag 5 november 2014 @ 12:10:24 #192
45833 crew  Fogel
pi_146325240
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 11:46 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee. Een afspraak voor een cursus is een beter idee.
Ik ken ergere gevallen. Maar in dit topic gaat het over 9/11, voor opmerkingen over (gebrek aan) taalonderwijs kan je vast bij Theater, Taal & Kunst of School & Studie terecht want hier is het totaal niet relevant.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  woensdag 5 november 2014 @ 19:38:23 #193
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_146342100
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:10 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ik ken ergere gevallen. Maar in dit topic gaat het over 9/11, voor opmerkingen over (gebrek aan) taalonderwijs kan je vast bij Theater, Taal & Kunst of School & Studie terecht want hier is het totaal niet relevant.
Een cursusje natuurkunde is echter zeer relevant voor deze heer, en ook voor dit topic.
pi_146404812
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:28 schreef Being het volgende:
Tijdens de pauze op mijn werk nog wat gegoogled over 9/11. Hebben jullie ooit deze foto gezien? Het is gewoon bizar. [ afbeelding ]
Ik heb de gesmolten staal en hitte, gemeten door helikopters met hitte apparatuur, altijd al bizar gevonden, maar dit plaatje ziet bijna uit als een nucleaire testgrond waar een atoombom ontploft is met gesmolten steen en zand.

(Helikopter bron: http://books.google.nl/bo(...)q=helicopter&f=false)
Heel New York is op een laag rots gebouwd. In Central Park kun je dat zien, daar hebben ze de bovengrondse rotsen niet weggehaald.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bedrock

pi_146419329
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 15:04 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Tingo liegt de boel ook weer lekker aan elkaar, of heeft op z'n minst een zeer selectief geheugen. Meerdere mensen hebben meerdere pogingen gedaan hem uit te leggen waarom een vliegtuig niet als een cartoon karakter te pletter slaat tegen een wolkenkrabber.
Niet waar.
Zoals ik al zei,ik heb alleen gemompel gelezen over kenetic energy.
Kenetic energy would be abosrbed by the much heavier,bigger structure.
Als de 'vliegtuig' solide,massief was,dan kan ik voorstellen dat het zou door die stalen balken en dikke reinforced betonnen vloeren,maar twas lichter,zachter,dunne en hol.Tuurlijk zou er schade op 't buiten kant van 't gebouw door de zwaarder onderdelen(motoren en landing gear bvb)en er zijn stukken naar binnen gegaan door de ramen, maar 't meeste van de vleugels en body wordt in stukjes naar beneden gevallen.
pi_146419666
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 14:45 schreef iteejer het volgende:

[..]

Daar ben ik het totaal mee oneens. Ik heb de afgelopen jaren zo vaak extreem uitgebreide posts + argumenten geschreven die daarna totaal genegeerd werden en waarbij een dag later precies om hetzelfde gevraagd werd als ik gepost had dat ik het gewoon opgegeven heb.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zaterdag 8 november 2014 @ 08:56:03 #197
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_146425780
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 22:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

Niet waar.
Als de 'vliegtuig' solide,massief was,dan kan ik voorstellen dat het zou door die stalen balken en dikke reinforced betonnen vloeren,maar twas lichter,zachter,dunne en hol.Tuurlijk zou er schade op 't buiten kant van 't gebouw door de zwaarder onderdelen(motoren en landing gear bvb)en er zijn stukken naar binnen gegaan door de ramen, maar 't meeste van de vleugels en body wordt in stukjes naar beneden gevallen.
Dat jij de uitleg niet begrepen hebt wil niet zeggen dat deze niet gegeven is....
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 8 november 2014 @ 09:43:28 #198
433749 Konijntjuh
pi_146426264
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 22:38 schreef Tingo het volgende:

[..]

Niet waar.
Euhm een gebouw is geen solide constructie zoals een berg bijvoorbeeld maar op gebouwd uit segmenten, daarbij kan ik er niet uitmaken dat er gebruikt gemaakt is van een gewapend beton constructie in de twee staalconstructie kolommen, zo wie zo als men voor de verdiepingen vloeren gebruikt heeft gemaakt van gewapende beton vloeren, is dit een behoorlijke verzwaring geweest op de draagkracht van het staal. Normaal gesproken gebruikt men over het algemeen prefab gasbeton (nu) voor verdiepingsvloeren, dit bij een gebouw waar zijn skelet bestaat uit een staalconstructie.

Misschien dat ergens een site is over opbouw en de binnenkant van de twee torens met daarbij goede en duidelijke technische tekeningen over alles wat met de Bouwkunde&Techniek in de twee torens te maken heet. (Zonder daarbij talloze hypotheses te lezen, maar gewoon alleen formules en berekeningen en legenda's ).
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_146430292
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 09:43 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Euhm een gebouw is geen solide constructie zoals een berg bijvoorbeeld maar op gebouwd uit segmenten, daarbij kan ik er niet uitmaken dat er gebruikt gemaakt is van een gewapend beton constructie in de twee staalconstructie kolommen, zo wie zo als men voor de verdiepingen vloeren gebruikt heeft gemaakt van gewapende beton vloeren, is dit een behoorlijke verzwaring geweest op de draagkracht van het staal. Normaal gesproken gebruikt men over het algemeen prefab gasbeton (nu) voor verdiepingsvloeren, dit bij een gebouw waar zijn skelet bestaat uit een staalconstructie.

Misschien dat ergens een site is over opbouw en de binnenkant van de twee torens met daarbij goede en duidelijke technische tekeningen over alles wat met de Bouwkunde&Techniek in de twee torens te maken heet. (Zonder daarbij talloze hypotheses te lezen, maar gewoon alleen formules en berekeningen en legenda's ).
Airplane wing is cut off by wooden telephone pole

Two Ryanair Planes Collide on Ground at Dublin Airport Runway

Dan even voorstellen wat zou gebeuren met 3mm dik alu vleugels als ze crashen tegen 35cm2 staal balken.
Het idee dat die 911 vliegtuigen zijn door al de stalen balken in zulke enorme gebouwen is gewoon belachelijk imo.
Als mensen willen de officiele verklaringen en beelden blijven geloven dan moeten ze 't zelf weten natuurlijk.
pi_146430399
Want elke vliegtuigcrash is exact hetzelfde natuurlijk. Maar als mensen in de officiele internetverklaringen willen blijven geloven dan moeten ze t zelf weten natuurlijk.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')