abonnement Unibet Coolblue
pi_146111795
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar moet je niet om lachen :( , dat is bloedserieus
BNW-denken kan leuk zijn, maar dat gaat toch wel heel erg ver.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_146111905
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

BNW-denken kan leuk zijn, maar dat gaat toch wel heel erg ver.
Moet tandenknarsend bekennen dat ik het met je eens ben . Damn :{
  donderdag 30 oktober 2014 @ 14:01:52 #153
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146112357
Wie betaald dat allemaal, bedoel in Den haag lagen nogal wat van die dingen rond geslingerd plus al die Stellages, namaak fabrieken, omgekochte oogetuigen, namaak rakketten later, nagemaakte beelden uit ww2 ... Jaja techniek toen die tijd.
Paar duizend mensen in Antwerpen en londen omkopen, Neeeeee dat was geen raket, dat was een .... geen idee! maar iets anders, alles behalve een raket.
En dat is maar een klein aspect uit WW2.
Ow en tot op de dag van vandaag in stand houden he props in honderden musea in europa neer hangen, en ga maar eventjes door.
Al die rakketen die naderhand met duizenden misschien wel miljoenen toeschouwers de lucht in zijn geschoten door wereldwijde Ruimte vaart bedrijven kan dan ook niet natuurlijk..

Maar goed, over enige van deze punten lees je niks daar...
Want ja, dat boort de hele theorie natuurlijk de grond in!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 00:19:07 #154
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_146137553
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

BNW-denken kan leuk zijn, maar dat gaat toch wel heel erg ver.
.. en dat noem je al ver gaan? Mozeskriebel!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 08:28:40 #155
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_146141016
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 00:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. en dat noem je al ver gaan? Mozeskriebel!

Jij vond dit gister schijnbaar ook nog te ver gaan :')
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:07:07 #156
433734 vigilant7
Eenvoudige man.
pi_146141711
Is Dr Judy Wood hier al voorbij gekomen? Zij is een ingenieur die zegt dat de torens gepulveriseerd zijn tot stof. Ze zijn niet neergestort of omgevallen. Ze zegt dat ze weet dat de technologie bestaat om materie tot stof te herleiden. Ze is een gegradueerde wetenschapster dus misschien de moeite waard om haar beweringen te overpeinzen.

http://drjudywood.com/
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:33:25 #157
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_146142330
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 08:28 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Jij vond dit gister schijnbaar ook nog te ver gaan :')
of het waar is of niet doet er even niet toe.

Het feit dat het misschien anders zit dan de geschiedboekjes zeggen lijkt me evident. Het idee dat eventueel de raketten iets anders waren is totaal niet far fetched. Eén klein stapje in de rabbithole, zeg maar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 31-10-2014 09:38:55 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:35:23 #158
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_146142371
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:07 schreef vigilant7 het volgende:
Is Dr Judy Wood hier al voorbij gekomen? Zij is een ingenieur die zegt dat de torens gepulveriseerd zijn tot stof. Ze zijn niet neergestort of omgevallen. Ze zegt dat ze weet dat de technologie bestaat om materie tot stof te herleiden. Ze is een gegradueerde wetenschapster dus misschien de moeite waard om haar beweringen te overpeinzen.

http://drjudywood.com/
natuurlijk is Wood voorbij gekomen.

Zoek maar eens in combinatie met Hutchison Effect
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_146142622
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:07 schreef vigilant7 het volgende:
Is Dr Judy Wood hier al voorbij gekomen? Zij is een ingenieur die zegt dat de torens gepulveriseerd zijn tot stof. Ze zijn niet neergestort of omgevallen. Ze zegt dat ze weet dat de technologie bestaat om materie tot stof te herleiden. Ze is een gegradueerde wetenschapster dus misschien de moeite waard om haar beweringen te overpeinzen.

http://drjudywood.com/
Als ik jou was zou ik niet veel tijd aan besteden....Judy Wood is gewoon nog 'n deel van 't fake 911 truth gedoe.Tis gewoon tijdverspillend,misleidende disinformatie.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:48:00 #160
433734 vigilant7
Eenvoudige man.
pi_146142671
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:46 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik niet veel tijd aan besteden....Judy Wood is gewoon nog 'n deel van 't fake 911 truth gedoe.Tis gewoon tijdverspillend,misleidende disinformatie.
Dat het een false flag was is voor mij al lang duidelijk hoor.
pi_146142790
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:48 schreef vigilant7 het volgende:

[..]

Dat het een false flag was is voor mij al lang duidelijk hoor.
Ja ik ook. Maar ik kwam ook achter dat er zijn heel veel theorieen die zijn ook net zo stom als de officiele verhaal.
911 truth is fake.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:53:47 #162
433734 vigilant7
Eenvoudige man.
pi_146142826
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:52 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ja ik ook. Maar ik kwam ook achter dat er zijn heel veel theorieen die zijn ook net zo stom als de officiele verhaal.
911 truth is fake.
Wat geloof je dan?

[ Bericht 2% gewijzigd door vigilant7 op 31-10-2014 10:00:26 ]
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:59:12 #163
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_146142962
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

of het waar is of niet doet er even niet toe.

Het feit dat het misschien anders zit dan de geschiedboekjes zeggen lijkt me evident. Het idee dat eventueel de raketten iets anders waren is totaal niet far fetched. Eén klein stapje in de rabbithole, zeg maar.
Kom op, zelfs jij moet inzien dat raketten die iets anders waren iets totaal anders is dan raketten die nooit bestaan hebben...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:03:22 #164
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_146143052
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

of het waar is of niet doet er even niet toe.

Het feit dat het misschien anders zit dan de geschiedboekjes zeggen lijkt me evident. Het idee dat eventueel de raketten iets anders waren is totaal niet far fetched. Eén klein stapje in de rabbithole, zeg maar.
Welke geschiedenisboekjes?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_146148632
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:53 schreef vigilant7 het volgende:

[..]

Wat geloof je dan?
Ik denk dat de toren leeg waren en dat alle beelden van de dag zijn fake....inclusief de 'conspiracy theorists' fotos zoals uitgebrande autos(Judy Wood) en de gesmolten steen (van de Russische gozer)
William Rodriguez is ook 'n fake 911 klokkenluider. A&E 911 truth, Alex Jones zijn gewoon gatekeepers/controlled oppostion.

Hoe is het mogelijk dat twee veel lichtere,zachter,zwakkere,dunne(maar 3mm dikte),holle,alu dingen zoals vliegtuigen kunnen door 40 top kwaliteits hardened staal balken van(omgeveer) 35cmx35cm?
IMO en veel anderen is dat onmogelijk dus de beelden zijn nep.

Ik heb geen duidelijk antwoord gehad op deze vraag van niemand nergens....alleen wat gemompel over kenetic energie.

The kenetic energy would be absorbed easily by the building itself.
The buildings were designed to withstand the impact of a jet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:11:27 #166
433734 vigilant7
Eenvoudige man.
pi_146148685
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk dat de toren leeg waren en dat alle beelden van de dag zijn fake....inclusief de 'conspiracy theorists' fotos zoals uitgebrande autos(Judy Wood) en de gesmolten steen (van de Russische gozer)
William Rodriguez is ook 'n fake 911 klokkenluider. A&E 911 truth, Alex Jones zijn gewoon gatekeepers/controlled oppostion.

Hoe is het mogelijk dat twee veel lichtere,zachter,zwakkere,dunne(maar 3mm dikte),holle,alu dingen zoals vliegtuigen kunnen door 40 top kwaliteits hardened staal balken van(omgeveer) 35cmx35cm?
IMO en veel anderen is dat onmogelijk dus de beelden zijn nep.

Ik heb geen duidelijk antwoord gehad op deze vraag van niemand nergens....alleen wat gemompel over kenetic energie.

The kenetic energy would be absorbed easily by the building itself.
The buildings were designed to withstand the impact of a jet.
Wat dan met de slachtoffers?
pi_146148814
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:11 schreef vigilant7 het volgende:

[..]

Wat dan met de slachtoffers?
Er waren geen slachtoffers.
ALS we moeten de officieel verhaal geloven dat er waren 3000 slachtoffers,waarom hebben we niet veel,veel meer gehoord van de nabestanden?
De ‘slachtoffers’waren meestal well-to-do,goed betaalde,populair, sommige hooggeleerde mensen met goed connecties. 3000 advocaten,bankiers,financiele experts,stockbrokers, PR mensen, secretaries, general office managers and workers,piloten,brandweermannen enz.enz. Hoeveel famileleden,vrienden,collegas,kennissen enz. hadden ze? 30,000? 50,000?100,000 misschien?
Ik weet het niet.
En wat voor procentage van deze tientallen duizenden hebben twijfels over de officiele verhaal? 10,20,30% ?
Dat weet ik ook niet.
MAAR – WAAROM HEBBEN WE NIKS OF HEEL WEINIG GEHOORD VAN ZE?Denk je dat ze zijn allemaal tevreden met de verklaringen ?

Ja ik weet hoe moeillijk te geloven dat is maar moellijk te geloven is niet onmogelijk :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:22:53 #168
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_146149060
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er waren geen slachtoffers.
ALS we moeten de officieel verhaal geloven dat er waren 3000 slachtoffers,waarom hebben we niet veel,veel meer gehoord van de nabestanden?
De ‘slachtoffers’waren meestal well-to-do,goed betaalde,populair, sommige hooggeleerde mensen met goed connecties. 3000 advocaten,bankiers,financiele experts,stockbrokers, PR mensen, secretaries, general office managers and workers,piloten,brandweermannen enz.enz. Hoeveel famileleden,vrienden,collegas,kennissen enz. hadden ze? 30,000? 50,000?100,000 misschien?
Ik weet het niet.
En wat voor procentage van deze tientallen duizenden hebben twijfels over de officiele verhaal? 10,20,30% ?
Dat weet ik ook niet.
MAAR – WAAROM HEBBEN WE NIKS OF HEEL WEINIG GEHOORD VAN ZE?Denk je dat ze zijn allemaal tevreden met de verklaringen ?

Ja ik weet hoe moeillijk te geloven dat is maar moellijk te geloven is niet onmogelijk :)
Als je niet zoekt en er totaal blind voor bent hoor je daar niets over ja :')
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_146149598
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er waren geen slachtoffers.
ALS we moeten de officieel verhaal geloven dat er waren 3000 slachtoffers,waarom hebben we niet veel,veel meer gehoord van de nabestanden?
Als jouw familie iets overkomt ren jij meteen naar de media om erover te praten ja? Want ik zou helemaal geen zin hebben om "mijn verhaal te doen" na zoiets.

Probeer eens één keer na te denken over het feit dat andere mensen anders omgaan met ervaringen dan jij. Is dat nou echt zo moeilijk? Begrijp je nou echt zo weinig van de wereld?
Conscience do cost.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:56:12 #170
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_146150343
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:15 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er waren geen slachtoffers.
ALS we moeten de officieel verhaal geloven dat er waren 3000 slachtoffers,waarom hebben we niet veel,veel meer gehoord van de nabestanden?
De ‘slachtoffers’waren meestal well-to-do,goed betaalde,populair, sommige hooggeleerde mensen met goed connecties. 3000 advocaten,bankiers,financiele experts,stockbrokers, PR mensen, secretaries, general office managers and workers,piloten,brandweermannen enz.enz. Hoeveel famileleden,vrienden,collegas,kennissen enz. hadden ze? 30,000? 50,000?100,000 misschien?
Ik weet het niet.
En wat voor procentage van deze tientallen duizenden hebben twijfels over de officiele verhaal? 10,20,30% ?
Dat weet ik ook niet.
MAAR – WAAROM HEBBEN WE NIKS OF HEEL WEINIG GEHOORD VAN ZE?Denk je dat ze zijn allemaal tevreden met de verklaringen ?

Ja ik weet hoe moeillijk te geloven dat is maar moellijk te geloven is niet onmogelijk :)
http://bit.ly/1wQ5CiF

You were saying?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_146150606
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk dat de toren leeg waren en dat alle beelden van de dag zijn fake....inclusief de 'conspiracy theorists' fotos zoals uitgebrande autos(Judy Wood) en de gesmolten steen (van de Russische gozer)
William Rodriguez is ook 'n fake 911 klokkenluider. A&E 911 truth, Alex Jones zijn gewoon gatekeepers/controlled oppostion.

Hoe is het mogelijk dat twee veel lichtere,zachter,zwakkere,dunne(maar 3mm dikte),holle,alu dingen zoals vliegtuigen kunnen door 40 top kwaliteits hardened staal balken van(omgeveer) 35cmx35cm?
IMO en veel anderen is dat onmogelijk dus de beelden zijn nep.

Ik heb geen duidelijk antwoord gehad op deze vraag van niemand nergens....alleen wat gemompel over kenetic energie.

The kenetic energy would be absorbed easily by the building itself.
The buildings were designed to withstand the impact of a jet.
De faculteit van Delft is ook in elkaar gestort, paar jaar geleden. Zal dat ook controlled zijn gebeurd denk je?

quote:
The kenetic energy would be absorbed easily by the building itself.
The buildings were designed to withstand the impact of a jet.
Een verdwaald verkeersvliegtuigje, met weinig benzine onderweg naar de landingsbaan ja. Niet een volgeladen Boeing.

Overigens, maar dat is gewoon uit interesse, ben je half-engels of citeer je gewoon steeds engelse stukken?

Ik kan ergens nog wel meegeaan met de theorie dat het gestaged is, dat je naar een video hebt zitten kijken. Bij kleine evenementen in de middle of nowhere, of bv op de maan. Locaties met nauwelijks getuigen. De maanlanding bv.

Dit echter was Manhattan, New York. Een van de drukker bevolkte gebieden van de Westerse wereld waar gewoon dagelijks miljoenen mensen woonden en werkten, naar buiten gingen, en die beelden gezien (en met honderden camera's vastgelegd) hebben. Alleen dáárom al vind ik elke bewering dat het een CGI was compleet van de pot gerukt.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_146151705
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

http://bit.ly/1wQ5CiF

You were saying?
Toch mooi dit? O+

Ja doei.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:43:42 #173
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_146152246
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 14:02 schreef kalinhos het volgende:

[..]

De faculteit van Delft is ook in elkaar gestort, paar jaar geleden. Zal dat ook controlled zijn gebeurd denk je?

[..]

Een verdwaald verkeersvliegtuigje, met weinig benzine onderweg naar de landingsbaan ja. Niet een volgeladen Boeing.

Overigens, maar dat is gewoon uit interesse, ben je half-engels of citeer je gewoon steeds engelse stukken?

Ik kan ergens nog wel meegeaan met de theorie dat het gestaged is, dat je naar een video hebt zitten kijken. Bij kleine evenementen in de middle of nowhere, of bv op de maan. Locaties met nauwelijks getuigen. De maanlanding bv.

Dit echter was Manhattan, New York. Een van de drukker bevolkte gebieden van de Westerse wereld waar gewoon dagelijks miljoenen mensen woonden en werkten, naar buiten gingen, en die beelden gezien (en met honderden camera's vastgelegd) hebben. Alleen dáárom al vind ik elke bewering dat het een CGI was compleet van de pot gerukt.
Het kan ook gewoon niet, als een gebouw in stort, Heb je getuigen die het hebben zien gebeuren..
Als in een stadje zoals Enschede onze hoogste toren in de brand staat, dan kijkt de halve stad er naar, als er dan een vliegtuig in het gebouw er naast knalt , wel of niet dan hoor je de mensen er echt wel over.
In dit geval hebben we het over een miljoenen stad..
Of is de hele stad crisis acteur?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:58:12 #174
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_146152664
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 13:09 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik denk dat de toren leeg waren en dat alle beelden van de dag zijn fake....inclusief de 'conspiracy theorists' fotos zoals uitgebrande autos(Judy Wood) en de gesmolten steen (van de Russische gozer)
William Rodriguez is ook 'n fake 911 klokkenluider. A&E 911 truth, Alex Jones zijn gewoon gatekeepers/controlled oppostion.

Hoe is het mogelijk dat twee veel lichtere,zachter,zwakkere,dunne(maar 3mm dikte),holle,alu dingen zoals vliegtuigen kunnen door 40 top kwaliteits hardened staal balken van(omgeveer) 35cmx35cm?
IMO en veel anderen is dat onmogelijk dus de beelden zijn nep.

Ik heb geen duidelijk antwoord gehad op deze vraag van niemand nergens....alleen wat gemompel over kenetic energie.

The kenetic energy would be absorbed easily by the building itself.
The buildings were designed to withstand the impact of a jet.
Je hebt te maken met een boutmoer verbinding bij een staalconstructie, daarnaast als er een turbine motor met zo'n 300 km in een staal constructie komt vliegen, mept hij de door zijn kracht echt wel wat balken van elkaar, en vooral als men (misschien) vanwege bezuinigingen bouten en moeren van ongelegeerd staal gebruikt in plaats van bouten en moeren van hoog gelegeerd staal.

Vooral als de bouten en moeren van een ongelegeerd staal waren dan is het prijs schieten voor zo'n turbine motor in verband met een mindere weerstand aan trekkrachten.

[ Bericht 17% gewijzigd door Konijntjuh op 31-10-2014 15:07:55 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 15:04:39 #175
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_146152857
......
Hoe stout is Konijntjuh!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')