abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:36:45 #151
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145093506
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:26 schreef blondetrien het volgende:

[..]

De wereld is heel groot en het is niet geheel onlogisch dat je die wil verkennen. Nee, de wereld is niet veilig, dat heb ik wel gemerkt inmiddels.... maar dat is je stulpje in Nederland óók niet. Overal kan er iets met je gebeuren en foute inschattingen zijn menselijk... daar sta zelfs jij waarschijnlijk niet boven. :)

Op een gegeven moment moet je kinderen nu eenmaal hun eigen keuzes laten maken. En dan moet je ze ook laten gaan, en niet krampachtig blijven vasthouden aan je eigen veilige belevingswereld. Soms gebeurt er iets naars, maar dat is in dit geval mijns inziens niemand te verwijten.

Daarbij is niet bekend waarom ze niet met een gids zijn gegaan, dat dat was om geld te besparen is een aanname van jou.
Dat is wel een understatement, zeg!

Voor het overige - ja ieder mens zal daar zo zijn eigen opvatting over hebben. Risico's horen bij het leven, zeker, maar onnodige risico's probeer ik te vermijden. Zo zal ik ook niet gaan parachutespringen, terwijl dat voor andere een mooie hobby is.
pi_145093551
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:36 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Dat is wel een understatement, zeg!

Voor het overige - ja ieder mens zal daar zo zijn eigen opvatting over hebben. Risico's horen bij het leven, zeker, maar onnodige risico's probeer ik te vermijden. Zo zal ik ook niet gaan parachutespringen, terwijl dat voor andere een mooie hobby is.
Inderdaad, ieder zijn eigen visie hier op... dat was overigens uiteraard niet bedoelt als understatement, 'naar' is voor mij een woord waaraan een redelijke lading kleeft. :)
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:40:21 #153
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145093636
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:38 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Inderdaad, ieder zijn eigen visie hier op... dat was overigens uiteraard niet bedoelt als understatement, 'naar' is voor mij een woord waaraan een redelijke lading kleeft. :)
Okay, voor mij is het "naar" als ik een nagel scheur of een splinter in mijn vinger heb.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:41:16 #154
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145093673
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:33 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Vol met aannames.
En dat van een wetenschapper
Wat zijn dan aannames volgens jou?
pi_145093722
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:31 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Nee, niet bij voorbaat. Maar er was wel een combinatie van onverstandige keuzes die het risico op problemen onnodig hebben vergroot:

1. In de eerste plaats het niet melden van hun wandelplannen voor die dag. Dat is eigenlijk de grootste fout geweest.

2. Tegen de adviezen in zonder gids die Pianista trail gaan lopen.

3. Geen goede kleding en uitrusting meenemen.

Verder kun je nog denken aan:

4. Niet direct zijn omgekeerd na het bereiken van de Mirador. Mogelijk waren ze misleidt door gebrekkige informatie daarover en/of hadden ze zich hier vooraf onvoldoende in verdiept.

5. Blijven doorlopen in een gebied waarin ze (al een hele tijd) geen telefonisch bereik meer hadden.

Het gaat dus om de combinatie van deze keuzes. Als ze op een van de hierboven genoemde punten een andere keuze hadden gemaakt, dan zouden ze nu misschien nog leven.

Al deze punten staan geheel los van de vraag verdwaling of misdrijf.
ad 1 Helemaal mee eens.

ad 2 Wij weten niet of ze wel of niet met een gids waren.

ad 3 Gedeeltelijk mee eens.

ad 4 Wij weten niet of zij onder begeleiding zijn geweest.

ad 5 Zie ad 4
pi_145093766
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:41 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Wat zijn dan aannames volgens jou?
Gynaika geeft t antwoord al!

Afgezien van 1 want als ze wel met een gids waren hoefde 1 niet

Wetenschap is een activiteit; zij houdt zich bezig met meten, registreren, waarnemen, en experimenteren, ordenen en interpreteren, begripsvorming en verwoording, afleiding en voorspellen, hypothesevorming en -toetsing, evaluatie en planning

Jij bent wetenschapper?
pi_145093934
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:32 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Of ik begrijp je vraag nog steeds niet.
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:32 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Of ik begrijp je vraag nog steeds niet.
F. wist waar K en L woensdag en zaterdag naar toe zouden gaan; die richting uit zoek je dan niet (als eerste).
In hoeverre hebben de gidsen onderling contact met elkaar? Met name als 1 van hen zich zorgen maakt over het niet komen opdagen op een afspraak.
Bij rondvraag zijn er diverse mensen met diverse verklaringen, waaronder 2 van collega's. Die verklaringen wijzen richting Pianista.
Waar zoek je dan? (als eerste)

Dan kun je wel zegen dat dat allemaal onbetrouwbaar is, maar welke logische gedachtengang/(betrouwbare) getuigenverklaring was er dan om alle andere (dan de Pianista) kanten op te zoeken?
Dat weet je niet, zeg je. Prima, bedankt voor je antwoord.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lutalo op 01-10-2014 16:20:10 ]
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_145093993
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:43 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Wetenschap is een activiteit; zij houdt zich bezig met meten, registreren, waarnemen, en experimenteren, ordenen en interpreteren, begripsvorming en verwoording, afleiding en voorspellen, hypothesevorming en -toetsing, evaluatie en planning

Jij bent wetenschapper?
Ook met gids is het juist om dit met anderen te delen. Dan weet "men" wat je aan het doen bent.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 15:51:21 #159
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145094017
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:43 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Tja, als er inderdaad een onzichtbare gids bij betrokken was, dan neem ik alles terug.

quote:
Jij bent wetenschapper?
Heeft dat je geraakt?
pi_145094061
Bovendien 'begon' het met deze posts over de ouders die het - al dan niet - is overkomen:

quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 09:02 schreef SAJ het volgende:
Kremers zitten vanavond bij Umberto Tan in uitzending
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 11:52 schreef gynaika het volgende:

[..]

Uiteraard hoop ik op nieuwe gegevens maar weeklagen mag van mij ook, ik leef ten diepste met hen mee. Het zal je maar overkomen...
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:39 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Het is niet alleen kwestie van overkomen - er zijn ook bewuste keuzes gemaakt die hebben bijgedragen aan deze tragedie.
En in die discussie zijn de keuzes van de K&L zelf niet eens zozeer van belang.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_145094236
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:51 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Tja, als er inderdaad een onzichtbare gids bij betrokken was, dan neem ik alles terug.

[..]

Heeft dat je geraakt?
Als jij echt wetenschapper zou zijn dan zou je weten dat wat je schreef vol met aannames zit.

Je gaat er helemaal van uit dat de meiden alleen waren en zelf de verkeerde keuzes hebben gemaakt wat hen uiteindelijk fataal is geworden.

Met het antwoord "onzichtbare gids" neem ik jou als wetenschapper in ieder geval totaal niet serieus.
pi_145094400
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:58 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Als jij echt wetenschapper zou zijn dan zou je weten dat wat je schreef vol met aannames zit.

Je gaat er helemaal van uit dat de meiden alleen waren en zelf de verkeerde keuzes hebben gemaakt wat hen uiteindelijk fataal is geworden.

Met het antwoord "onzichtbare gids" neem ik jou als wetenschapper in ieder geval totaal niet serieus.
Hou toch eens op met op de man te spelen.
Make my day!
pi_145095708
ff iets eten

[ Bericht 55% gewijzigd door Poekje01 op 01-10-2014 16:47:31 ]
  woensdag 1 oktober 2014 @ 17:06:29 #164
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145096601
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:57 schreef Lavenderr het volgende:
Heb geveegd en genote. Dm's openbaren mag niet en schelden op elkaar doen jullie maar per persoonlijk bericht, niet hier.
ik heb weer wat gemist hoor -O-
pi_145097390
quote:
14s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 16:42 schreef Poekje01 het volgende:
ff iets eten
ben ff poepen. kan ff duren.
pi_145098035
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:51 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Als K en L door gids Plinio zijn gezien op 1 april op de pianista richting de mirador.
Als K en L ook zijn gezien door gids Lorenzo G. die in de laatste finca voor de mirador woont.
En op 2 april komen K en L niet opdagen 's ochtends bij de excursie naar de aardbeienfarm met Feliciano,
Waarom is er dan al niet op 2 april gelijk met man en macht achter de mirador gezocht?

3 gidsen die elkaar kennen, alle 3 weten dat ze de pianista gingen doen waarvan 2 ze daar zelfs gezien hebben op die bewuste eerste april maar dan niet gaan zoeken op de plek waar de kans het grootste is dat ze dan zouden zijn, namelijk NA de mirador?

Ik geloof er geen hol van.
nee ik ook niet. In de eerste dagen werd n.l. alleen gesproken over pianiste trail. Door taalschool en getuigen. En als er nog een sms verstuurd is dan hadden ze die locatie toch al veel eerder kunnen lokaliseren,van laatste bericht .
pi_145098288
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 17:43 schreef ToniB het volgende:

[..]

nee ik ook niet. In de eerste dagen werd n.l. alleen gesproken over pianiste trail. Door taalschool en getuigen. En als er nog een sms verstuurd is dan hadden ze die locatie toch al veel eerder kunnen lokaliseren,van laatste bericht .
Dat is mijn punt ook. Ik denk niet dat er berichten of een foto via iphone naar huis of vriend is gestuurd is vanaf el pianista of de mirador
pi_145098320
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 15:42 schreef gynaika het volgende:

[..]

ad 1 Helemaal mee eens.
Ook 1 weten we niet. Het is best mogelijk dat K en L wel opgehaald zijn door een gids of dat iemand ze een andere begeleider aangeraden heeft en dat degene aan wie ze wel verteld hebben waar ze heen gingen die gids en/of begeleider niet in de problemen wil brengen.
pi_145098582
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:51 schreef jackie12 het volgende:

[..]

3 gidsen die elkaar kennen, alle 3 weten dat ze de pianista gingen doen waarvan 2 ze daar zelfs gezien hebben op die bewuste eerste april maar dan niet gaan zoeken op de plek waar de kans het grootste is dat ze dan zouden zijn, namelijk NA de mirador?

Ik geloof er geen hol van.
Hier gaat mijn speurneus ook van trillen.

Zouden ze inmiddels wel verteld hebben waar de nachtfoto's gemaakt zijn denk je?
pi_145099240
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 17:43 schreef ToniB het volgende:

[..]

Deze post van Poekje is echt nog niet zo oud hoor, vandaag 14:15 uur. Die geeft dus juist aan dat er allerlei tegenstrijdige berichten kwamen in de eerste dagen waar K&L heen zouden gaan:

"Deze vond ik ook op Boquete.ning, dat lokale bewoners forum.

Nou, let op, op wat E. gezegd zou hebben, waar de dames vlgns haar naar toe waren gegaan, volgens deze quote hier:

http://boquete.ning.com/f(...)1682&page=3#comments

Reply by Lee Zeltzer on April 4, 2014 at 9:13am
I spoke with Eileen at Spanish by the River in Boquete who confirmed that the girls are missing. That they told know one where they were going but they think from brochures and the internet sites they are reading they where heading toward the Quezal trail or someplace in that region of the mountains. For those not familiar with the area that is a very remote mountainous area north of the pueblo.

Huh? "

Kortom men wist het die eerste dagen gewoon niet.
pi_145099381
Of wilde het niet weten.
Of werd niet juist geïnformeerd.
Of hechtte grote waarde aan Eileens 'tip'.

the internet sites they are reading

Was - ook- Pianista trail.

[ Bericht 46% gewijzigd door Lutalo op 01-10-2014 18:35:34 (toevoeging) ]
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_145100174
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 18:26 schreef Lutalo het volgende:
Of wilde het niet weten.
Of werd niet juist geïnformeerd.
Of hechtte grote waarde aan Eileens 'tip'.

the internet sites they are reading

Was - ook- Pianista trail.

Kennelijk is er van alles opgezocht op die pc. :)
Make my day!
pi_145100193
quote:
0s.gif Op lwoensdag 1 oktober 2014 17:27 schreef Deiner het volgende:

[..]

ben ff poepen. kan ff duren.
- edit- laat maar

[ Bericht 11% gewijzigd door Poekje01 op 01-10-2014 18:55:51 ]
pi_145100291
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 17:52 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Ook 1 weten we niet. Het is best mogelijk dat K en L wel opgehaald zijn door een gids of dat iemand ze een andere begeleider aangeraden heeft en dat degene aan wie ze wel verteld hebben waar ze heen gingen die gids en/of begeleider niet in de problemen wil brengen.
Dat is weer een stapje verder. Het lijkt erop dat ze het tegen niemand verteld hebben maar dat kan natuurlijk ook wel het geval zijn. En omdat het zo'n dramatisch einde is geworden, durfde degene die op de hoogte was geen openheid daaraan te geven.
pi_145100441
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 18:53 schreef gynaika het volgende:

[..]

Dat is weer een stapje verder. Het lijkt erop dat ze het tegen niemand verteld hebben maar dat kan natuurlijk ook wel het geval zijn. En omdat het zo'n dramatisch einde is geworden, durfde degene die op de hoogte was geen openheid daaraan te geven.
Gaat dit dan over hetzelfde als E. die teruggegaan zou zijn nr Duitsland? Wat helemaal niet zo blijkt te zijn?

Overigens heeft I.L. wel aangifte gedaan op 3/4, en wel degelijk El Pianista daarbij vermeld als mogelijk doel vd meiden

http://boquete.ning.com/f(...)opic%3A501682&page=4

Reply by Susan and Pat on April 4, 2014 at 7:21pm
Lori et al...did you see this on FB

Ingrid Lommers‎Boquete Community Group

So I think I should write down what really happened and happening since in Holland in the media I read that they went up Volcán Barú what is really not true since they booked that tour with us for Saturday; they were going to go with a guide on saturday. So we gave them options, they looked on Internet (last searches all about EL PIANISTA TRAIL) and on a map (pointed out EL PIANISTA TRAIL) so we suspect they went to that trail, but they still could have go hiking somewhere else or maybe they didnt go hiking anywhere. The thing is we don't know. It is extremely worriesome. The local authorities are doing lots of searches on all trails; today also with an helicopter. Also volunteers have been going around everywhere. There are also lots of flyers everywhere. Tomorrow we are going with more people searching.
Ingrid Lommers Today Sinaproc searched again in the area of the Pianista Trial and towards the end of the day also the Hotsprings Area. Tomorrow starting at 7:00 am they will search other trails, some that they haven't been on yet. I wander how far away from the "normal" trails they look.. they wouldn't stay away on the normal trail so long, people would see them, they would easily come back but than also.. why would they go far away form the regular trails.. once you are lost you don't keep walking and walking.. I don't know.. we need to be looking and asking around a lot in the civil areas .. I need to talk to the waiter that says he served them lunch on tuesday afternoon in the Bistro Boquete. We need to know if there is anything taped on the camaras of Plaza San Francisco here at the corner and talk a lot to the Boquete community.. have people seen them tuesday afternoon anywhere????

[ Bericht 12% gewijzigd door Poekje01 op 01-10-2014 19:18:14 ]
pi_145100483
Maar goed, die tijdlijn vd ouders kan dus niet kloppen, lopen naar de mirador duurt minstens 3 uur.
Je kan niet, wat Jackie12 ook al zei, en op de taalschool zijn om 13:00u, en op dezelfde tijd op de mirador.
pi_145100758
Ga je lux bellen? Kan niet wachten! Wie vertelde haar dat? En met wie hadden ze afgesproken?
pi_145100855
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 18:58 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

Gaat dit dan over hetzelfde als E. die teruggegaan zou zijn nr Duitsland? Wat helemaal niet zo blijkt te zijn?
Ik heb het hier niet over E.
Ik weet niet wie K&L daarvoor uitgekozen zouden hebben om hun plannen aan toe te vertrouwen.
pi_145101252
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 18:59 schreef Poekje01 het volgende:
Maar goed, die tijdlijn vd ouders kan dus niet kloppen, lopen naar de mirador duurt minstens 3 uur.
Je kan niet, wat Jackie12 ook al zei, en op de taalschool zijn om 13:00u, en op dezelfde tijd op de mirador.
Of die taalschool om 13.00 uur klopt niet
  woensdag 1 oktober 2014 @ 19:24:39 #180
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_145101558
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 19:06 schreef ToniB het volgende:
Ga je lux bellen? Kan niet wachten! Wie vertelde haar dat? En met wie hadden ze afgesproken?
De Sherlocks in Boquete of David zullen de getuigenverklaringen die begin april op het internet verschenen toch wel hebben nagetrokken? Of anders zal Lux (of degene van wie zij het had gehoord) toch wel zelf naar de politie zijn gegaan? Juist de ex-pats lijken vrij actief bezig te zijn met de zaak.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_145101645
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 19:06 schreef ToniB het volgende:
ja, kijk het net na, bellen naar Boquete vanuit NL is standaard vlgns mij iets van is 00 - 507 720 ....
12 cijfers. Vraag me af hoe dat B ning nr daar in te passen is? Want dan heb ik 13 cijfers.
Misschien is het 00-506 816 enz.
- wordt vervolgd, maar pas na 21:30u vanavond
pi_145102599
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:34 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens.
OK.
quote:
[..]

Je gaat hier zelf nogal hard. Op smalende toon mijn reactie vertekenen zonder dat die rechtstreeks geciteerd wordt (er zit een reactie van Za tussen), zodat niemand ziet waar je precies op reageert, is ook niet zo fraai. Ik zeg er zelf bij dat ik noodzakelijkerwijs speculeer, maar die nuance is intussen al verloren gegaan.
Ja, ik had het in de kort-door-de-bocht-mixer gegooid. Ging ook over "het" en "hier", niet over één zwak of gezocht iets, of posters die dat doen, of op verder redeneren zonder 'ja maar ho even´ te zeggen. Het ging me erom, dat dat gebeurt, en normaal gevonden lijkt te worden. Ik ben vast niet de enige die een paar keer met de ogen knippert, bij de stappen dat plakband-bijzinnetje naar hardop denken over kapotgemaakte telefoons ja of nee, en zo ja door wie en waarom. Maar niemand zegt er iets van. Gut, denk ik dan, is dit nou de wisdom of the crowd?
Maar misschien wordt het wel zo gelaten om geen energie te verspillen, of omdat het toch blijft gebeuren. En misschien zie ik de posters te veel als een groep.
quote:
Wat dat plakband uit het krantenartikel onderscheidt van andere details is dat we er nog helemaal geen logische verklaring voor hebben. Het ligt dan voor de hand om a) te proberen te begrijpen wat er precies staat in het artikel, en b) mogelijke verklaringen te vinden en tegen elkaar af te wegen. Je maakt zelf ("in een ander werelddeel") al een keus, n.l. dat het Panamezen zijn (en dus niet de meiden) die het plakband hebben gebruikt. Gebruik van plakband door politie of onderzoekers zou natuurlijk een forensische doodzonde zijn. Misschien gaat het om klittenband (velcro), al betekent het Spaanse woord wel degelijk plak- of kleefband.
Frappant, je hebt zo te zien precies gedaan wat ik deed:
1 wat een hompels daarzo. Zou het wel waar zijn?
2 kan bijna niet, dus vertaalfoutje? journaistiek foutje?
3 tsja, er staat toch plakband. Nou ja. zal wel dan.

Met 1 letter fout in het Spaans kom je wel op andere binders uit, maar dan ga ik hoofdschuddend verder. En dat niet posten.

Sorry dat jij de volle laag kreeg, ik hoopte dat het onredelijke er dik genoeg bovenop lag.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 20:15:46 #183
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_145103644
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 19:50 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Sorry dat jij de volle laag kreeg, ik hoopte dat het onredelijke er dik genoeg bovenop lag.
Ach, het ging nog steeds over wat ik schreef en niet over mij. Zolang we dat onderscheid in acht nemen blijven de ruiten wel heel. :)
pi_145106502
RTL late night met Humberto Tan: ouders van Kris schuiven aan tafel en hebben veel vragen. Misschien al hier aan de orde gekomen. Ik dacht: meld het even. :)
pi_145106821
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:24 schreef Eyip het volgende:
RTL late night met Humberto Tan: ouders van Kris schuiven aan tafel en hebben veel vragen. Misschien al hier aan de orde gekomen. Ik dacht: meld het even. :)
Yep, iedereen zit al klaar
  woensdag 1 oktober 2014 @ 21:45:47 #186
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145107519
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:24 schreef Eyip het volgende:
Vragen, vragen, wie-de-wie-de-wagen.

Zo langzamerhand zou ik ook wel eens wat antwoorden willen horen.

Wat weten de ouders wat wij nog niet weten?
pi_145107577
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:45 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Dat NFI-rapport van 1000 pagina's. Zitten vast wel wat pagina's bij, die wie niet kennen.
Make my day!
  woensdag 1 oktober 2014 @ 21:54:45 #188
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145107987
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:47 schreef agter het volgende:

[..]

Dat NFI-rapport van 1000 pagina's. Zitten vast wel wat pagina's bij, die wie niet kennen.
Jammer dat daar nog niets van uitgelekt is.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 21:57:46 #189
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145108145
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:54 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Jammer dat daar nog niets van uitgelekt is.
Dan heb je het nieuws niet gevolgd Kloothommel ;)
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_145108241
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:57 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Doe mij ook even een PDF-je per PM. ;)
Make my day!
  woensdag 1 oktober 2014 @ 22:04:06 #191
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145108491
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:57 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Eh.. shit... wat heb ik dan gemist?
pi_145109015
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 21:45 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

"Vanavond de laatste stand van zaken."
http://www.rtl.nl/rtl-lat(...)g-in-rtl-late-night/
Make my day!
  woensdag 1 oktober 2014 @ 22:17:32 #193
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145109188
Er zijn de afgelopen weken verschillende details uit de NFI-rapporten naar buiten gekomen.
Waarom per PM? We zetten het nieuws gewoon hier neer :)
pi_145109381
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:17 schreef Domnivoor het volgende:
Er zijn de afgelopen weken verschillende details uit de NFI-rapporten naar buiten gekomen.
Waarom per PM? We zetten het nieuws gewoon hier neer :)
Ik doelde op een PDF-je van 1000 pagina's.
Grapje.
Make my day!
pi_145109504
Als Hans Kremers weer zegt:

"de resultaten geven ons zoveel stof tot nadenken en roept weer zoveel vragen op"

en het verder niet toelicht ,ren ik gillend het huis uit
  woensdag 1 oktober 2014 @ 22:25:59 #196
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145109702
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:20 schreef agter het volgende:

[..]

Ik doelde op een PDF-je van 1000 pagina's.
Grapje.
En als ik dat PDF-je naar je doorstuur ga je het dan helemaal lezen? ;)
  woensdag 1 oktober 2014 @ 22:27:07 #197
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_145109756
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:22 schreef jackie12 het volgende:

"de resultaten geven ons zoveel stof tot nadenken en roept weer zoveel vragen op"

Ik verwacht er niks van, maar ik gun RTL4 in dit geval een grote primeur.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gorraay op 01-10-2014 22:32:34 ]
pi_145109772
quote:
12s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:25 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

En als ik dat PDF-je naar je doorstuur ga je het dan helemaal lezen? ;)
Ja, zeker weten. En wel meer dan 1 keer.
Soort bijbel-studie-groepje gaat dat hier worden dan. :)
Make my day!
  woensdag 1 oktober 2014 @ 22:28:43 #199
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145109841
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:22 schreef jackie12 het volgende:

-edit, nergens voor nodig dit-

[ Bericht 8% gewijzigd door Lavenderr op 01-10-2014 22:57:40 ]
pi_145110589
Nou, ik zit op het puntje van mijn bank.
Make my day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')