Die droogt in op een botje tijdens het regenseizoen in een extreem vochtig klimaat?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:25 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Dat klopt, maar die urine droogt in, en dan blijft er dus alleen fosfor over in een mogelijke hoge concentratie op een klein oppervlak.
Jouw reacties zijn sowieso waardeloosquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:26 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Echt. Doei. Eerst antwoord op die eenvoudige vraag. En anders ben je geen reactie meer waard.
Wel/geen signaal wordt door de gsm-mast beter bepaald dan door de telefoon, om het zo te zeggen. Bij zeer zwak signaal zal de telefoon aangeven geen bereik te hebben, maar kan een mast een 'te zwak' signaal nog wel ontvangen hebben.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:21 schreef Lutalo het volgende:
@agter, vlgs @danyioromijn zou het op de telefoons opgeslagen zijn, het wel/niet automatisch contact.
Dat moet dan toch enige indicatie kunnen geven over waar ze op welk moment waren?
In Boquete zelf zal er contact zijn geweest.
Doeiquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:29 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Jouw reacties zijn sowieso waardeloos
En als een hond of katachtig dier dagelijks zijn rondje loopt om het territorium af te bakenen kan dat een verhoogde concentratie van fosfaten geven lijkt mij.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:25 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Dat klopt, maar die urine droogt in, en dan blijft er dus alleen fosfor over in een mogelijke hoge concentratie op een klein oppervlak.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:31 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
En als een hond of katachtig dier dagelijks zijn rondje loopt om het territorium af te bakenen kan dat een verhoogde concentratie van fosfaten geven lijkt mij.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:32 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik reageerde op Dr. Kloothommel, niet op jou
We weten niet wat de precieze omstandigheden waren. We hebben alleen het bericht dat er een hoge concentratie aan fosfor (of een fosfaat) is aangetroffen op de rib. We weten de hoeveelheid noch de concentratie daarvan. Aangezien fosfor een natuurlijk product is, kunnen hier nog geen conclusies uit getrokken worden.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:27 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Die droogt in op een botje tijdens het regenseizoen in een extreem vochtig klimaat?
Het NFI heeft blijkbaar een rapport van 1.000 pagina's geschreven alleen al over de 2 gevonden mobiele telefoons. Dat is dus gemiddeld 500 pagina's per telefoon. Een lijstje met oproepen naar 112/911 vult een halve a-4. Als je dat leest, dan hoop ik dat de familie Kremers meer gegevens en feiten met de wereld gaat delen. Dat hoeven ze niet te doen. Ze willen echter zelf graag dat het publiek ze helpt, met het vinden van antwoorden wat er met hun dochter is gebeurd. Meer gegevens en feiten zou 'het publiek' voorzien van informatie, waarmee mogelijk gezamenlijk verder gespeurd kan worden. Dat lijkt mij een goede zet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:29 schreef agter het volgende:
[..]
Wel/geen signaal wordt door de gsm-mast beter bepaald dan door de telefoon, om het zo te zeggen. Bij zeer zwak signaal zal de telefoon aangeven geen bereik te hebben, maar kan een mast een 'te zwak' signaal nog wel ontvangen hebben.
Daar waar ze goed bereik hadden met de telefoon, is een positiebepaling adh de gsm-mast goed te doen overigens. Je hebt dan overigens wel drie punten nodig.
Met geen of heel weinig bereik, wordt dat bijna onmogelijk.
Er wordt vaak van uitgegaan dat het vanaf het begin volstrekt duidelijk was (of had kunnen zijn) dat de meiden de Pianista gingen doen. Maar het blijkt telkens opnieuw dat dat helemaal niet duidelijk was. Ze hebben tegen niemand iets gezegd als: wij gaan vandaag dit en dat doen. Daarom was de Pianista niet meer dan één van de mogelijkheden en werd het grootste deel van de zoekcapaciteit helaas verspild in gebieden waar zoeken, achteraf gezien, geen zin had.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:15 schreef Poekje01 het volgende:
Deze vond ik ook op Boquete.ning, dat lokale bewoners forum.
Nou, let op, op wat E. gezegd zou hebben, waar de dames vlgns haar naar toe waren gegaan, volgens deze quote hier:
http://boquete.ning.com/f(...)1682&page=3#comments
Reply by Lee Zeltzer on April 4, 2014 at 9:13am
I spoke with Eileen at Spanish by the River in Boquete who confirmed that the girls are missing. That they told know one where they were going but they think from brochures and the internet sites they are reading they where heading toward the Quezal trail or someplace in that region of the mountains. For those not familiar with the area that is a very remote mountainous area north of the pueblo.
Huh?
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:45 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Er wordt vaak van uitgegaan dat het vanaf het begin volstrekt duidelijk was (of had kunnen zijn) dat de meiden de Pianista gingen doen. Maar het blijkt telkens opnieuw dat dat helemaal niet duidelijk was. Ze hebben tegen niemand iets gezegd als: wij gaan vandaag dit en dat doen. Daarom was de Pianista niet meer dan één van de mogelijkheden en werd het grootste deel van de zoekcapaciteit helaas verspild in gebieden waar zoeken, achteraf gezien, geen zin had.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:25 schreef Lutalo het volgende:
Die Quetzal trail ligt in het Volcan Barupark, daar zouden ze toch zaterdag heen?
Ik weet niet hoe het contact tussen de gidsen onderling is, maar als er 1 z'n gasten mist waarmee hij een tocht(je) zou maken, spreekt zich dat dan niet rond? En meldt de ander dan niet 'ik heb ze daar en daar mogelijk gezien?'
Dan weet je toch ( als hulpinstanties) waar je de zoektocht kunt beginnen?
Twee punten is eigenlijk al voldoende, aangezien je er vanuit mag gaan dat ze zich op het aardoppervlak bevonden. Je krijgt dan twee mogelijke posities voor elke waarneming, maar als het gaat om een serie waarnemingen, dan kun je daar wel steeds een van uitsluiten.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:29 schreef agter het volgende:
Je hebt dan overigens wel drie punten nodig.
Als K en L door gids Plinio zijn gezien op 1 april op de pianista richting de mirador.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:25 schreef Lutalo het volgende:
Die Quetzal trail ligt in het Volcan Barupark, daar zouden ze toch zaterdag heen?
Ik weet niet hoe het contact tussen de gidsen onderling is, maar als er 1 z'n gasten mist waarmee hij een tocht(je) zou maken, spreekt zich dat dan niet rond? En meldt de ander dan niet 'ik heb ze daar en daar mogelijk gezien?'
Dan weet je toch ( als hulpinstanties) waar je de zoektocht kunt beginnen?
ja, daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:51 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Twee punten is eigenlijk al voldoende, aangezien je er vanuit mag gaan dat ze zich op het aardoppervlak bevonden. Je krijgt dan twee mogelijke posities voor elke waarneming, maar als het gaat om een serie waarnemingen, dan kun je daar wel steeds een van uitsluiten.
Die getuigenverklaringen zijn onbetrouwbaar. Voor de Panamezen zien alle meisjes uit Europa er hetzelfde uit.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:51 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Als K en L door gids Plinio zijn gezien op 1 april op de pianista richting de mirador.
Als K en L ook zijn gezien door gids Lorenzo G. die in de laatste finca voor de mirador woont.
En op 2 april komen K en L niet opdagen 's ochtends bij de excursie naar de aardbeienfarm met Feliciano,
Waarom is er dan al niet op 2 april gelijk met man en macht achter de mirador gezocht?
3 gidsen die elkaar kennen, alle 3 weten dat ze de pianista gingen doen waarvan 2 ze daar zelfs gezien hebben op die bewuste eerste april maar dan niet gaan zoeken op de plek waar de kans het grootste is dat ze dan zouden zijn, namelijk NA de mirador?
Ik geloof er geen hol van.
Ja, en bij alle paren is er een meisje van 1.84 lang, plus een kleine muppet die 1.75 lang is met rood haar.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:55 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Die getuigenverklaringen zijn onbetrouwbaar. Voor de Panamezen zien alle meisjes uit Europa er hetzelfde uit.
Ik scheld niet, is niet mijn stijl. Maar ik begrijp hieruit dat dat per dm wel mag? Niet dat ik het ga doen hoor.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:57 schreef Lavenderr het volgende:
Heb geveegd en genote. Dm's openbaren mag niet en schelden op elkaar doen jullie maar per persoonlijk bericht, niet hier.
Beetje vreemde man die Lux! Zag ook als je terug kijkt naar de post de hele maand april ontbreekt! Dit bericht vind ik ook apart: Eh....I think you can scan fingerprints, and then copy down the fax back in. If your hand really does not matter, you can send back the whole hand. Of course, I can help you arrange transport.This is my good! Haha!"quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:00 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
Hi, due to a recent accident, we are looking for a person who offers in-home care. Need not be a registered nurse, but must have experience caring for wounds.
6816-3866
Like Twitter
Views: 167
▶ Reply to This
http://boquete.ning.com/forum/topics/searching-for-in-home-care
Searching for In-Home Care
Posted by Lux on April 21, 2014 at 11:26am in Events
View Discussions
Nou, schelden is natuurlijk nooit leuk, maar als het per dm of pm gaat is het iig niet te zien voor users en verstoort het een topic niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:59 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik scheld niet, is niet mijn stijl. Maar ik begrijp hieruit dat dat per dm wel mag? Niet dat ik het ga doen hoor.
Wat betreft de ouders wel imho. Hadden ze hun volwassen dochter moeten verbieden te gaan? Of welke andere bewuste keuze zouden de ouders nog meer 'verkeerd' hebben gemaakt?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:39 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Het is niet alleen kwestie van overkomen - er zijn ook bewuste keuzes gemaakt die hebben bijgedragen aan deze tragedie.
Nee, het is geen onzin. Is zeer interessant zelfs.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:56 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
behalve als je in een gebied zit zonder bereik. Wat een onzin dit zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |