abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145089904
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:36 schreef ToniB het volgende:

[..]

Is dat een telefoon nummer? Durft iemand te bellen?
ik wel, ff 7 uur wachten
  woensdag 1 oktober 2014 @ 13:43:21 #77
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145089922
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:36 schreef ToniB het volgende:

[..]

Is dat een telefoon nummer? Durft iemand te bellen?
wat wil je vragen, of het begin oktober nog steeds nodig is?
Of waar het voor was?
Zou ik niet doen eerlijk gezegd :)
pi_145090097
sorry verbinding viel weg

[ Bericht 47% gewijzigd door Lutalo op 01-10-2014 13:59:41 ]
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_145090164
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:43 schreef Marrije het volgende:

[..]

wat wil je vragen, of het begin oktober nog steeds nodig is?
Of waar het voor was?
Zou ik niet doen eerlijk gezegd :)
Dat is minder belangrijk in eerste instantie. Het gaat om de post van 5 april waarin user lux zegt dat de meiden om 14.00 uur een afspraak zouden hebben gehad aan het begin van Pianista trail, en of iedereen hiervan op de hoogte is.?!
pi_145090294
danyoromijn
ik bedoel dat de mobieltjes niet meer
automatisch contact gemaakt hebben met het netwerk, dat hebben ze
achteraf kunnen constateren, dat is informatie die wordt opgeslagen.

Lutalo Weet jij dan ook of vanaf welke tijd ( dinsdag 1 april) er geen automatisch contact is geweest en hoe laat ( bijv. ca. 13.00 uur) weer wel?

Lutalo:
Weet je ook vanaf welk moment daaraan voorafgaande er wel automatisch contact is geweest?

Danyioromijn: Voor zover dat relevant is, is het contact voor de Mirador er ook tijdelijk niet geweest,
op de Mirador zelf wel en 45 minuten daarna dus nooit meer.

Lutalo Nou, het zou best relevant kunnen zijn; het zou tijdstip van vertrek naar de Pianista Trail kunnen aangeven ( in Boquete nog goed bereik) en op een gegeven moment zou het dan we/niet/wel/niet moeten zijn.

(Bijna) Alle getuigenverklaringen kunnen de prullebak in, (misschien de verwijzing ernaar ook uit de OP ?) ze hadden het niet goed; wat betreft de datum 1 april.
Als ik @danyioromijn goed begrijp is er dus uit de opgeslagen info (wel/niet automatisch contact) op de telefoons te concluderen (bij benadering) op welk tijdstip ze aan hun wandeltocht begonnen zijn
  woensdag 1 oktober 2014 @ 14:01:56 #81
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145090380
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 11:52 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Waarom niet even de vertaling meegeven? Nu moet iedereen dat voor zich doen.

[..]

dank je, zeker mobiel vind ik het lastig alles te vertalen
pi_145090406
Ouder1 schreef; Je kan het niet leuk vinden als ik gewoon met wetenschappelijke onderbouwingen jouw optie/idee onwaarschijnlijk maak.. maar dat is niet mij te verwijten maar jouw probleem. Of mogen we gewoon niets meer inbrengen tegen zeer onwaarschijnlijke hypothesen?

Het gaat er niet om wat ik leuk vind. Wat is onwaarschijnlijk? Er moeten verdere onderzoeken gedaan worden om uit te vinden wat waarschijnlijk is. Daar vraagt de advocaat ook om.

Nog even voor de duidelijkheid, dit is wat de advocaat zei;

In de record, zei hij, waren het protocol wordt gesproken over overblijfselen Kris's onderworpen aan een chemisch proces fosfaat, maar is nog niet vastgesteld of dit proces is het werk van de natuur of door de mens zei Arrocha.
http://laestrella.com.pa/(...)ros-fosforo/23807431

Dat laat verschillende mogelijkheden dus nog open.

[ Bericht 15% gewijzigd door Grijzemassa op 01-10-2014 14:12:26 ]
pi_145090410
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:59 schreef Lutalo het volgende:
danyoromijn

Lutalo Weet jij dan ook of vanaf welke tijd ( dinsdag 1 april) er geen automatisch contact is geweest en hoe laat ( bijv. ca. 13.00 uur) weer wel?

Lutalo:
Weet je ook vanaf welk moment daaraan voorafgaande er wel automatisch contact is geweest?

Danyioromijn: Voor zover dat relevant is, is het contact voor de Mirador er ook tijdelijk niet geweest,

Lutalo Nou, het zou best relevant kunnen zijn; het zou tijdstip van vertrek naar de Pianista Trail kunnen aangeven ( in Boquete nog goed bereik) en op een gegeven moment zou het dan we/niet/wel/niet moeten zijn.

(Bijna) Alle getuigenverklaringen kunnen de prullebak in, (misschien de verwijzing ernaar ook uit de OP ?) ze hadden het niet goed; wat betreft de datum 1 april.
Als ik @danyioromijn goed begrijp is er dus uit de opgeslagen info (wel/niet automatisch contact) op de telefoons te concluderen (bij benadering) op welk tijdstip ze aan hun wandeltocht begonnen zijn
precies, jammer daarom is daarnaast ook dat die metadata van die IPhone foto van Lisanne weg is.
Dat had 'Whatsapp berichtje netwerk timestamp' van Kris aan haar vriend, en de mirador tijd aan elkaar gelinked ...
pi_145090423
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:42 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

ik wel, ff 7 uur wachten
Super dat je dat gaat doen!
pi_145090715
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:59 schreef Lutalo het volgende:
danyoromijn

Lutalo:

Als de gsm-masten normaal hun werk gedaan hebben, is het ook te achterhalen met welke snelheid ze de berg op gegaan zijn, en via welke route. Zolang het toestel maar contact met de mast had.
Dit zijn overigens metingen die onnauwkeuriger zijn dan GPS. Maar er kan gewoon een kaart van gemaakt worden.
Make my day!
  woensdag 1 oktober 2014 @ 14:12:25 #86
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145090717
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:36 schreef Ouder1 het volgende:
Hoeveel liter urine moet er exact op die kleine rib terecht komen in een regenseizoen om een hoge concentratie fosfor op de rib te krijgen?
Er is een verschil tussen:

- een grote hoeveelheid, en
- een hoge concentratie.

Je kunt ook met een kleine hoeveelheid fosfor een hele hoge concentratie krijgen op een heel kleine oppervlakte.
pi_145090839
Deze vond ik ook op Boquete.ning, dat lokale bewoners forum.

Nou, let op, op wat E. gezegd zou hebben, waar de dames vlgns haar naar toe waren gegaan, volgens deze quote hier:

http://boquete.ning.com/f(...)1682&page=3#comments

Reply by Lee Zeltzer on April 4, 2014 at 9:13am
I spoke with Eileen at Spanish by the River in Boquete who confirmed that the girls are missing. That they told know one where they were going but they think from brochures and the internet sites they are reading they where heading toward the Quezal trail or someplace in that region of the mountains. For those not familiar with the area that is a very remote mountainous area north of the pueblo.

Huh?
pi_145090870
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:02 schreef Grijzemassa het volgende:
Ouder1 schreef; Je kan het niet leuk vinden als ik gewoon met wetenschappelijke onderbouwingen jouw optie/idee onwaarschijnlijk maak.. maar dat is niet mij te verwijten maar jouw probleem. Of mogen we gewoon niets meer inbrengen tegen zeer onwaarschijnlijke hypothesen?

Het gaat er niet om wat ik leuk vind. Wat is onwaarschijnlijk? Er moeten verdere onderzoeken gedaan worden om uit te vinden wat waarschijnlijk is. Daar vraagt de advocaat ook om.

Nog even voor de duidelijkheid, dit is wat de advocaat zei;

In de record, zei hij, waren het protocol wordt gesproken over overblijfselen Kris's onderworpen aan een chemisch proces fosfaat, maar is nog niet vastgesteld of dit proces is het werk van de natuur of door de mens zei Arrocha.
http://laestrella.com.pa/(...)ros-fosforo/23807431

Dat laat verschillende mogelijkheden dus nog open.
O.

En daarom kom jij met de optie pissende kattenen sla je mij met de grofste Ad Hominems die ik ooit gelezen heb om de oren als ik met de optie kunstmest kom? Want jij mag wel speculeren en ik niet? En ik mag al helemaal niet reageren op jouw optie?

Echt. Neem eens een paar maanden afstand van Fok!. Zal je goed doen.

Zo niet... Geef even antwoord op die eenvoudige vraag.
pi_145090871
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:02 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

precies, jammer daarom is daarnaast ook dat die metadata van die IPhone foto van Lisanne weg is.
Dat had 'Whatsapp berichtje netwerk timestamp' van Kris aan haar vriend, en de mirador tijd aan elkaar gelinked ...
@Danyioromijn heeft het over mobieltjeS, dus ook uit opgeslagen info van Kris telefoon zou dan te zien geweest zijn wanneer er wel/niet automatisch contact werd gemaakt.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 14:17:09 #90
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145090881
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:25 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik denk dat het vooral gaat om het promoten van dat liedje; dat wordt tenslotte speciaal vermeld.
Gaat het om het nummer "Without you here" van Marco Oostra & Frankie Lee?

Is dat nummer al ergens te zien of te horen? Of is vanavond bij Tan de premiere?
pi_145090890
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:12 schreef agter het volgende:

[..]

Als de gsm-masten normaal hun werk gedaan hebben, is het ook te achterhalen met welke snelheid ze de berg op gegaan zijn, en via welke route. Zolang het toestel maar contact met de mast had.
Maar dan hadden ze toch al veel eerder die route in kaart kunnen brengen? Vanaf dag 3 of 4 werd er al gezocht naar signalen van de meisjes. In ieder geval die signalen tot laatste contact dan hadden ze dat gelijk hebben geweten. Dan is die informatie waarover wij het nu hebben alleen uit de telefoons of ben ik abuis?
pi_145090895
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:15 schreef Poekje01 het volgende:
Deze vond ik ook op Boquete.ning, dat lokale bewoners forum.

Nou, let op, op wat E. gezegd zou hebben, waar de dames vlgns haar naar toe waren gegaan, volgens deze quote hier:

http://boquete.ning.com/f(...)1682&page=3#comments

Reply by Lee Zeltzer on April 4, 2014 at 9:13am
I spoke with Eileen at Spanish by the River in Boquete who confirmed that the girls are missing. That they told know one where they were going but they think from brochures and the internet sites they are reading they where heading toward the Quezal trail or someplace in that region of the mountains. For those not familiar with the area that is a very remote mountainous area north of the pueblo.

Huh?
Wij hebben geen gegevens van die PC. Mss is er veel meer opgezocht dan alleen El Pianista, en mss hebben er ook meerdere mensen achter gezeten. Het was duidelijk geen prive eigendom van de meiden.
Make my day!
pi_145090906
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:12 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

- een hoge concentratie.

Je kunt ook met een kleine hoeveelheid fosfor een hele hoge concentratie krijgen op een heel kleine oppervlakte.
Om een goed beeld te krijgen van de verhouding van fosfaten op het bot t.o.v. de omgeving moeten er bodemmonsters genomen worden op de vindplaats. Ik vermoedt dat de advocaat dat wil laten doen.
Aan de hand van dat onderzoek kunnen pas conclusies getrokken worden.
pi_145091042
@agter, vlgs @danyioromijn zou het op de telefoons opgeslagen zijn, het wel/niet automatisch contact.
Dat moet dan toch enige indicatie kunnen geven over waar ze op welk moment waren?
In Boquete zelf zal er contact zijn geweest.
pi_145091047
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:16 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

O.

En daarom kom jij met de optie pissende kattenen sla je mij met de grofste Ad Hominems die ik ooit gelezen heb om de oren als ik met de optie kunstmest kom? Want jij mag wel speculeren en ik niet? En ik mag al helemaal niet reageren op jouw optie?

Echt. Neem eens een paar maanden afstand van Fok!. Zal je goed doen.

Zo niet... Geef even antwoord op die eenvoudige vraag.
Verdraai toch eens niet alles wat anderen zeggen :( Ik heb nergens gezegd dat kunstmest geen optie is. Jij daar en tegen wel dat de natuur, of in jouw overtrokken reactie "pissende katten" onmogelijk is.
pi_145091087
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:17 schreef ToniB het volgende:

[..]

Maar dan hadden ze toch al veel eerder die route in kaart kunnen brengen? Vanaf dag 3 of 4 werd er al gezocht naar signalen van de meisjes. In ieder geval die signalen tot laatste contact dan hadden ze dat gelijk hebben geweten. Dan is die informatie waarover wij het nu hebben alleen uit de telefoons of ben ik abuis?
Correct.
Maar vanaf de Mirador was er geen contact meer, en al zeker niet met meer dan 1 mast. Dus vanaf daar is geen locatiebepaling, alleen een grof in te schatten gebied.
Ik las gisteren ook dat er toen der tijd wel degelijk op GSM-mast-signalen geacteerd is: Ze hebben een helicopter de lucht in gestuurd richting het gebied van het zwakke signaal van de iphone.

Ik denk dat die gegevens van de gsm-mast niet openbaar gemaakt zijn.

In elk geval moet het mogelijk zijn, daar waar de gsm goed contact had met de mast, te bepalen waar ze waren en met welke snelheid ze zich verplaatsten.
Make my day!
pi_145091108
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:12 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

- een hoge concentratie.

De concentratie aan fosfor in urine is aan te tonen en laag. Gemiddeld 1,2 gr per 1,5 liter.
pi_145091155
Die Quetzal trail ligt in het Volcan Barupark, daar zouden ze toch zaterdag heen?

Ik weet niet hoe het contact tussen de gidsen onderling is, maar als er 1 z'n gasten mist waarmee hij een tocht(je) zou maken, spreekt zich dat dan niet rond? En meldt de ander dan niet 'ik heb ze daar en daar mogelijk gezien?'
Dan weet je toch ( als hulpinstanties) waar je de zoektocht kunt beginnen?
  woensdag 1 oktober 2014 @ 14:25:52 #99
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145091172
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:23 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

De concentratie aan fosfor in urine is aan te tonen en laag. Gemiddeld 1,2 gr per 1,5 liter.
Dat klopt, maar die urine droogt in, en dan blijft er dus alleen fosfor over in een mogelijke hoge concentratie op een klein oppervlak.
pi_145091184
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:21 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Verdraai toch eens niet alles wat anderen zeggen :( Ik heb nergens gezegd dat kunstmest geen optie is. Jij daar en tegen wel dat de natuur, of in jouw overtrokken reactie "pissende katten" onmogelijk is.
Echt. Doei. Eerst antwoord op die eenvoudige vraag. En anders ben je geen reactie meer waard. :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')