abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145087001
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:15 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

Ik zit nog eens te kijken nr de foto's in de OP (spoiler: Vondsten L en K) die foto Vindplaats schoen Lisanne (achter een boom in het gras). Ik zie er geen flits in iig., waarom zou je flitsen in de brandende zon?
De schoen lag achter en half onder een boomstam dus flitsen lijkt mij niet vreemd
pi_145087118
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:15 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

Ik zit nog eens te kijken nr de foto's in de OP (spoiler: Vondsten L en K) die foto Vindplaats schoen Lisanne (achter een boom in het gras). Daarop zie je toch ook allerlei witte sporen? de schoen ligt op de rechterkant daar vlgns mij. Camera flitslicht is het volgens mij niet, want, wat is het ernaast, een boom en soort grasspiet zouden vlgns mij dat niet weerkaatsen? plus, waarom zou je uberhaupt flitsen hier?

Is dat wat bedoeld wordt als men het heeft over mogelijke kalk /fosfor sporen? Ik vraag het, want op een foto waarop je dezelfde schoen ziet (enkele foto 's erboven, foto van schoen, boven die van dat hielbot) maar dan gezien vanaf de rechterkant, dus waar die zo te zien op gelegen heeft, zie je geen wit sporen.

Zou dat kunnen duiden, op een mogelijke dader, die de resten daar heeft 'gedropped' er toen de kalk/fosfor overheen strooide en de regen het voor een deel afspoelde, waardoor dat mogelijke bestrooien zijn uiteindelijke doel miste??

.... daar zie je toch ook allerlei witte sporen ...Of zie jij ze niet dan?
Maar welk doel zou een dader daarmee hebben? In een tropisch bos vergaat een lichaam snel genoeg. Als de lichamen elders liggen en er slechts wat delen van zijn rondgestrooid.. waarom dan alleen de rib en niet alles of de hele lichamen bewerken met fosfor? En dan nog... waarom lichaamsdelen bewust achterlaten op plekken waar ze gevonden kunnen worden en niet de bewezen effectieve methode volgen van "geen spoor terug gevonden" zoals bij die Alex en ik weet niet hoeveel locals intussen. Honderden?
Het dwaalspoorscenario blijf ik vreemd vinden. Als dat al zo is dan is die dader extreem dom. Elke vondst is alleen maar aanleiding om nóg fanatieker te gaan zoeken. Als de meiden spoorloos verdwenen waren dan was er nu al een mediastilte geweest.
En het verhaal dat de dader dat gedaan zou hebben door de onverwacht grote aandacht voor de vermissing slaat de plank ook mis want dat dwaalspoor zou dan al op dag 2 uitgezet moeten zijn dmv de telefoons. Toen waren ze nog niet eens opgegeven als vermist. Nul aandacht toen dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ouder1 op 01-10-2014 12:27:58 ]
pi_145087258
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:18 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Jij bent degene die alles wat anderen opperen in het belachelijke trekt. Katachtigen, maar ook honden, die de indianen altijd hebben en overal los rondlopen, markeren ook in het regenseizoen hun territorium.
Ik zeg ook niet dat het beslist zo gegaan is maar zeg dat het wel een mogelijkheid is.
Hoeveel urine van zowel honden en katachtigen zou er dan over die botten heen moeten zijn gegaan voor een onderzoeker meldt dat er hoge concentraties fosfor zijn aangetroffen?
Ik vind dit extreem ongeloofwaardig. En nee.. ik wijs niet (direct) naar een dader maar zoek de oorsprong van die fosfor eerder elders. Denk aan kunstmest; daar zitten vele malen hogere concentraties fosfor in dan in urine. Die kunstmest kan daar eerder gemorst zijn, maar ook rond die plek via regen in de rivier spoelen. Dat zou verklaren waarom de lager gelegen rib wel die fosfor toont en de hoger gelegen resten niet.
pi_145087438
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:26 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Hoeveel urine van zowel honden en katachtigen zou er dan over die botten heen moeten zijn gegaan voor een onderzoeker meldt dat er hoge concentraties fosfor zijn aangetroffen?
Ik vind dit extreem ongeloofwaardig. En nee.. ik wijs niet (direct) naar een dader maar zoek de oorsprong van die fosfor eerder elders. Denk aan kunstmest; daar zitten vele malen hogere concentraties fosfor in dan in urine. Die kunstmest kan daar eerder gemorst zijn, maar ook rond die plek via regen in de rivier spoelen. Dat zou verklaren waarom de lager gelegen rib wel die fosfor toont en de hoger gelegen resten niet.
Je trekt voorbarige conclusies. Er werd gemeld dat er sporen van fosfaten aangetroffen zijn en dat er nog onderzocht moet worden of daar een natuurlijke oorzaak voor is of dat dat uitgesloten kan worden. Daar is meer onderzoek voor nodig volgens de advocaat en hij zei dat hij deze onderzoeken wil laten uitvoeren. Je loopt nogal hoogdravend op die resultaten vooruit.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 12:34:10 #55
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_145087511
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 04:24 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Dat was om te laten zien hoe weinig dat geroep "kan ik me niet voorstellen" of "waarom zouden ze zus of zo" zegt. Het wordt geroepen als argument dat iets niet gebeurd is, of door anderen gedaan moet zijn. Dan hoef ik maar 1 reden te geven waarom het helemaal niet ondenkbaar is. Nul redenen was ook genoeg geweest. Want veel dingen worden gedaan om redenen die jij niet bedenkt, of je niet voor kunt stellen. En soms om een reden die niemand zich kan voorstellen.

Het hele type argument, daar is geen reden voor DUS het is anders gegaan, deugt niet.
Daar ben ik het mee eens.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 03:31 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Het gaat wel erg hard hier. Het is gek dat ze in een ander werelddeel iets met plakband doen, dus wordt er in een woordenboek gekeken. En even later zijn de telefoons stuk, want dat stond immers in het woordenboek.
Je gaat hier zelf nogal hard. Op smalende toon mijn reactie vertekenen zonder dat die rechtstreeks geciteerd wordt (er zit een reactie van Za tussen), zodat niemand ziet waar je precies op reageert, is ook niet zo fraai. Ik zeg er zelf bij dat ik noodzakelijkerwijs speculeer, maar die nuance is intussen al verloren gegaan.
Wat dat plakband uit het krantenartikel onderscheidt van andere details is dat we er nog helemaal geen logische verklaring voor hebben. Het ligt dan voor de hand om a) te proberen te begrijpen wat er precies staat in het artikel, en b) mogelijke verklaringen te vinden en tegen elkaar af te wegen. Je maakt zelf ("in een ander werelddeel") al een keus, n.l. dat het Panamezen zijn (en dus niet de meiden) die het plakband hebben gebruikt. Gebruik van plakband door politie of onderzoekers zou natuurlijk een forensische doodzonde zijn. Misschien gaat het om klittenband (velcro), al betekent het Spaanse woord wel degelijk plak- of kleefband.
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
  woensdag 1 oktober 2014 @ 12:39:41 #56
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145087701
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 11:52 schreef gynaika het volgende:

[..]

Uiteraard hoop ik op nieuwe gegevens maar weeklagen mag van mij ook, ik leef ten diepste met hen mee. Het zal je maar overkomen...
Het is niet alleen kwestie van overkomen - er zijn ook bewuste keuzes gemaakt die hebben bijgedragen aan deze tragedie.
pi_145087729
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:22 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Maar welk doel zou een dader daarmee hebben? In een tropisch bos ....
.....
een (onervaren, jonge) dader kan de lichamen eerst in een put of kuil bij een finca / paddock hebben gedropt, hup, fosfor/kalk erover. En naderhand teruggekomen zijn, om het resultaat te bekijken, en gedacht hebben,
"shit, dit gaat niet goed, stel ze komen weer met honden zoeken", "ik moet wat anders verzinnen, wacht, natuurlijk, de rivier" en de lichaamsdelen daar naar toe gebracht hebben, in plastic gewikkeld...
En.. misschien had ie maar 1 "gevangene" (zwaargewonde Kris) en was de ander (Lisanne) ontsnapt.

Op Boquete.ning werd eind mei om een gewonden verpleger gevraagd, .. door User Lux, las ik gisteren, op 21 april.

Lux is dezelfde user die op dat forum beweerde dat K en L volgens een vriend een afspraak hadden met een vriend om 2 uur aan het begin van het P pad.

bron: http://boquete.ning.com/forum/topics/searching-for-in-home-care

Als je daar eens zoekt, komt volgende voorbij:

Lux replied to Dennis Nutting's discussion What Happened to Pipeline Trail Hike? Posted Private No Entry
"exactly. and if they disappeared from the main road near palo alto, will everyone be required to have a guide there too? that is ridiculous. and not to stir the coals of paranoia, but if i was some kind of predator, "freelance guide" would…"

Apr 9
http://api.ning.com/files/rlHZMdl1w1bubLuRTA7sbvOCLJ08JE*VmqGocksfnCB1mb8eC2gn4cBLyXdsp*C7EORFTqpoVi3TTCCOSkOS3vVUSLW6-H0D/1028949768.jpeg?xgip=40%3A0%3A338%3A338%3B%3B&width=48&height=48&crop=1%3A1Lux replied to Dennis Nutting's discussion What Happened to Pipeline Trail Hike? Posted Private No Entry
"Once again, one bad experience ruins it for the rest of us : ("

http://api.ning.com/files/rlHZMdl1w1bubLuRTA7sbvOCLJ08JE*VmqGocksfnCB1mb8eC2gn4cBLyXdsp*C7EORFTqpoVi3TTCCOSkOS3vVUSLW6-H0D/1028949768.jpeg?xgip=40%3A0%3A338%3A338%3B%3B&width=48&height=48&crop=1%3A1Lux replied to Marcela's discussion HAVE YOU SEEN THESE GIRLS? PLEASE HELP FIND THEM
"According to a friend of the girls, they had a 2pm appointment at the Pianista trail head, but they never showed up. Is this common knowledge? Do we have any actual evidence they went hiking anywhere at all?"
Apr 5

One bad experience ruins it for the rest of us ?? Benieuwd wat daar mee bedoeld werd..

[ Bericht 3% gewijzigd door Poekje01 op 01-10-2014 15:54:35 ]
pi_145087963
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:32 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Je trekt voorbarige conclusies. Er werd gemeld dat er sporen van fosfaten aangetroffen zijn en dat er nog onderzocht moet worden of daar een natuurlijke oorzaak voor is of dat dat uitgesloten kan worden. Daar is meer onderzoek voor nodig volgens de advocaat en hij zei dat hij deze onderzoeken wil laten uitvoeren. Je loopt nogal hoogdravend op die resultaten vooruit.
LOL. Topic dicht dan maar? Wat dat vooruitlopen op resultaten van onderzoeken is het bestaansrecht van deze hele topic serie.
pi_145087964
Hoop dat Umberto goede vragen stelt

Mijn vragen zouden sowieso zijn:

1- is het water wat er in het flesje zat onderzocht?

2a-Hebben de meiden nog een keer naar huis proberen te bellen?
b-hebben ze nog een bericht achtergelaten?

3-Kunnen de handelingen die met de telefoons gedaan zijn ook door anderen zijn gedaan of is er echt een pincode ingevoerd?

4- Welke getuigen zijn er die op 1 april zeker weten K en L hebben gezien?

4 niet al te moeilijke vragen die in ieder geval voor mij een hoop duidelijkheid verschaffen.
pi_145088073
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:40 schreef Poekje01 het volgende:
Op Boquete.ning werd eind mei om een gewonde verpleger gevraagd, .. door User Lux, las ik gisteren, op 21 april.
Wat moet hij met een gewonde verpleger? Is een gezonde verpleger niet handiger?

Maar in welke context stond dat?
pi_145088170
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:50 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Wat moet hij met een gewonde verpleger? Is een gezonde verpleger niet handiger?

Maar in welke context stond dat?
haha .. wat ben je weer scherp Ouder1, zo ken ik je weer ...gewonden verpleger, met "n" en kweenie!
User Lux is blijkbaar een zij.

zie voorgaande post, heb em uitgebreid met quotes
pi_145088257
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:47 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

LOL. Topic dicht dan maar? Wat dat vooruitlopen op resultaten van onderzoeken is het bestaansrecht van deze hele topic serie.
Mijn punt is dat je mijn opties uitsluit op basis van van zg. uitspraken van onderzoekers. Maar het zijn jouw eigen uitspraken. Tuurlijk kan je hypotheses plaatsen. Alleen heb jij de vervelende gewoonte om hypotheses van andere als onwaarschijnlijk te beoordelen met scheve argumenten. Voor zover we nu weten kan zowel een dader als de natuur verantwoordelijk zijn voor de fosfaten op het bot.
Je bevestigd met ieder antwoord weer dat er met jou gewoon geen discussie te voeren is.Je wil alleen maar gelijk krijgen en maakt al het andere belachelijk. Ik denk zelf net zoveel aan een misdrijf als aan verdwalen. Maar wat heeft het voor zin om op een forum te posten als je niet kritisch naar beide wil kijken?
pi_145088274
quote:
10s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:53 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

haha .. wat ben je weer scherp Ouder1, zo ken ik je weer ...gewonden verpleger, met "n" en kweenie!
En User Lux is een zij.
Die term bestaat ook niet. Zij zal wel een verpleegkundige bedoelen met ervaring met wonden? :?

Maar als de context waarin zij dat vroeg/zei/zei dat anderen (wie?) daarom vroegen niet bekend is, dan begrijp ik de toegevoegde waarde om het hier te vermelden niet.
pi_145088331
quote:
10s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:53 schreef Poekje01 het volgende:
zie voorgaande post, heb em uitgebreid met quotes
Maar geen quote waar een verpleegkundige in ter sprake komt.
pi_145088410
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:58 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Maar geen quote waar een verpleegkundige in ter sprake komt.
Hi, due to a recent accident, we are looking for a person who offers in-home care. Need not be a registered nurse, but must have experience caring for wounds.
6816-3866
Like Twitter

Views: 167
▶ Reply to This

http://boquete.ning.com/forum/topics/searching-for-in-home-care

Searching for In-Home Care
Posted by Lux on April 21, 2014 at 11:26am in Events
View Discussions
  woensdag 1 oktober 2014 @ 13:04:27 #66
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145088537
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:47 schreef jackie12 het volgende:
Hoop dat Umberto goede vragen stelt

Mijn vragen zouden sowieso zijn:

1- is het water wat er in het flesje zat onderzocht?

2a-Hebben de meiden nog een keer naar huis proberen te bellen?
b-hebben ze nog een bericht achtergelaten?

3-Kunnen de handelingen die met de telefoons gedaan zijn ook door anderen zijn gedaan of is er echt een pincode ingevoerd?

4- Welke getuigen zijn er die op 1 april zeker weten K en L hebben gezien?

4 niet al te moeilijke vragen die in ieder geval voor mij een hoop duidelijkheid verschaffen.
Zulke vragen zouden nuttig zijn, maar ik verwacht ze niet. Die vragen zijn veel te concreet. In alle vorige interviews met de familie K. draaide het vooral om vage begrippen als "geloof", "begrijpen", en "hopen".

We geloven niet dat onze dochter is verdwaald. We geloven niet dat ze bij een verdwaling geen bericht achter gelaten zou hebben. We geloven niet dat alle informatie verklaard kan worden zonder dat er sprake is van een misdrijf. We geloven niet dat ze niet is omgekeerd op het Pianista pad.

We begrijpen de resultaten van het NFI niet. We begrijpen niet waarom het allemaal zo lang duurt. We begrijpen niet waarom de communicatie zo slecht is.

We hopen dat het onderzoek wordt voortgezet. We hopen dat er nog meer resten gevonden worden.
We hopen dat we de waarheid kunnen achterhalen.
pi_145088895
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 12:56 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Mijn punt is dat je mijn opties uitsluit op basis van van zg. uitspraken van onderzoekers. Maar het zijn jouw eigen uitspraken. Tuurlijk kan je hypotheses plaatsen. Alleen heb jij de vervelende gewoonte om hypotheses van andere als onwaarschijnlijk te beoordelen met scheve argumenten. Voor zover we nu weten kan zowel een dader als de natuur verantwoordelijk zijn voor de fosfaten op het bot.
Je bevestigd met ieder antwoord weer dat er met jou gewoon geen discussie te voeren is.Je wil alleen maar gelijk krijgen en maakt al het andere belachelijk. Ik denk zelf net zoveel aan een misdrijf als aan verdwalen. Maar wat heeft het voor zin om op een forum te posten als je niet kritisch naar beide wil kijken?
Misschien moet je ff terug lezen.
1. Het zijn niet mijn woorden maar woorden uit quotes die Domnivor hier eerder geplaatst heeft.
2. Ik zeg; Als het idd om hoge concentraties gaat....
3. Leg mij even uit waar ik uitga van één scenario? Ik kijk juist kritisch naar alle opties en geef dan ook kritiek op niet logische/waarschijnlijke redenaties aan beide kanten.
4. Ik geef een optie, net als jij. Maar ik onderbouw dat in dit specifieke geval gewoon wat beter. Jij kunt mij geen antwoord geven op de vraag hoeveel liter urine er nodig is om op een vers bot in een regenseizoen hoge concentraties fosfor achter te laten. Ik jou wel waar het gaat om een rib en kunstmest; een korreltje is al genoeg.

- Een volwassen mens plast ongeveer 1,5 liter per dag. In die urine van de hele dag is gemiddeld 1,2 gr. fosfor terug te vinden. Hoeveel liter moet er dan exact op die rib terechtkomen en daar blijven liggen om een hoge concentratie te krijgen? Een vers bot zuigt geen vocht op.
- Het overgrote deel van alle soorten kunstmest bestaat op basis van fosfor; dat is het grootste element in kunstmest.

Overigens bestaat een deel van ons lichaam uit verbindingen met fosfor zoals onze tanden, onze botten en ons DNA.

Je kan het niet leuk vinden als ik gewoon met wetenschappelijke onderbouwingen jouw optie/idee onwaarschijnlijk maak.. maar dat is niet mij te verwijten maar jouw probleem. Of mogen we gewoon niets meer inbrengen tegen zeer onwaarschijnlijke hypothesen?
pi_145088939
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:00 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

Hi, due to a recent accident, we are looking for a person who offers in-home care. Need not be a registered nurse, but must have experience caring for wounds.
6816-3866
Like Twitter

▶ Reply to This

View Discussions
En hoe denkt men op WS dat te linken aan de meiden?
pi_145089241
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:14 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

En hoe denkt men op WS dat te linken aan de meiden?
Huh? dit is niet op WS. This is real live On FOK!
pi_145089274
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:23 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

Huh? dit is niet op WS.
Where ever... Hoe denken ze dat te linken aan de meiden? Iedere inwoner van Boquete en omgeving die een wond heeft door een ongeluk is verdacht?
  woensdag 1 oktober 2014 @ 13:24:47 #71
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145089286
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:04 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Zulke vragen zouden nuttig zijn, maar ik verwacht ze niet. Die vragen zijn veel te concreet. In alle vorige interviews met de familie K. draaide het vooral om vage begrippen als "geloof", "begrijpen", en "hopen".

We geloven niet dat onze dochter is verdwaald. We geloven niet dat ze bij een verdwaling geen bericht achter gelaten zou hebben. We geloven niet dat alle informatie verklaard kan worden zonder dat er sprake is van een misdrijf. We geloven niet dat ze niet is omgekeerd op het Pianista pad.

We begrijpen de resultaten van het NFI niet. We begrijpen niet waarom het allemaal zo lang duurt. We begrijpen niet waarom de communicatie zo slecht is.

We hopen dat het onderzoek wordt voortgezet. We hopen dat er nog meer resten gevonden worden.
We hopen dat we de waarheid kunnen achterhalen.
Misschien niet die concrete vragen.
Maar ik verwacht wel wat info uit het nfi rapport. Misschien ligt mijn verwachting te hoog, dat zou kunnen. Ik lees het hier vanzelf.
pi_145089306
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:24 schreef Marrije het volgende:

[..]

Misschien niet die concrete vragen.
Maar ik verwacht wel wat info uit het nfi rapport. Misschien ligt mijn verwachting te hoog, dat zou kunnen. Ik lees het hier vanzelf.
Ik denk dat het vooral gaat om het promoten van dat liedje; dat wordt tenslotte speciaal vermeld.
pi_145089356
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:13 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Misschien moet je ff terug lezen.
1. Het zijn niet mijn woorden maar woorden uit quotes die Domnivor hier eerder geplaatst heeft.
2. Ik zeg; Als het idd om hoge concentraties gaat....
3. Leg mij even uit waar ik uitga van één scenario? Ik kijk juist kritisch naar alle opties en geef dan ook kritiek op niet logische/waarschijnlijke redenaties aan beide kanten.
4. Ik geef een optie, net als jij. Maar ik onderbouw dat in dit specifieke geval gewoon wat beter. Jij kunt mij geen antwoord geven op de vraag hoeveel liter urine er nodig is om op een vers bot in een regenseizoen hoge concentraties fosfor achter te laten. Ik jou wel waar het gaat om een rib en kunstmest; een korreltje is al genoeg.

- Een volwassen mens plast ongeveer 1,5 liter per dag. In die urine van de hele dag is gemiddeld 1,2 gr. fosfor terug te vinden. Hoeveel liter moet er dan exact op die rib terechtkomen en daar blijven liggen om een hoge concentratie te krijgen? Een vers bot zuigt geen vocht op.
- Het overgrote deel van alle soorten kunstmest bestaat op basis van fosfor; dat is het grootste element in kunstmest.

Overigens bestaat een deel van ons lichaam uit verbindingen met fosfor zoals onze tanden, onze botten en ons DNA.

Je kan het niet leuk vinden als ik gewoon met wetenschappelijke onderbouwingen jouw optie/idee onwaarschijnlijk maak.. maar dat is niet mij te verwijten maar jouw probleem. Of mogen we gewoon niets meer inbrengen tegen zeer onwaarschijnlijke hypothesen?
Ik ga al dat zgn. medische geleuter van jou allemaal niet lezen hoor. Ik schat in dat je medische kennis van het internet, een ehbo diploma en misshien een bhv certicifiaat komen. Iemand die serieus een medische achtergrond heeft zou nooit gaan schelden zoals jij doet met autisten. Daar heb je voor mij de rest van je geloofwaardigheid verloren.

Mijn punt is dat jij stelt dat de sporen van fosfaten niet door dieren gemaakt kunnen zijn dmv urineren om territorium af te bakenen. Met als argument dat onderzoekers dat al vastgesteld zouden hebben.
Totaal onwaar, jij hebt dat vastgesteld.
Het is nog niet bekend of de sporen door iets in de natuur of door derden gemaakt zijn.
pi_145089688
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:26 schreef Grijzemassa het volgende:
Ik ga al dat zg. medische geleuter van jou allemaal niet lezen hoor. Ik schat in dat je medische kennis van het internet, een ehbo diploma en misshien een bhv certicifiaat komen. Iemand die serieus een medische achtergrond heeft zou nooit gaan schelden zoals jij doet met autisten.
'Zolderkamerautist' is gewoon een term op Fok voor iedere Fok-ker. En als jij mijn 'medisch geleuter' niet wilt lezen dan moet je ook niet gaan mekkeren en met stompzinnige aannames komen want je bent te kortzichtig om enige kennis tot je hersens door te laten dringen op basis van je persoonlijke voorkeuren. :W Niet weten is lang zo erg niet als het vertikken om aangereikte kennis te accepteren.
quote:
Daar heb je voor mij de rest van je geloofwaardigheid verloren.
Whoooeeehaaa! En doei! :W
quote:
Mijn punt is dat jij stelt dat de sporen van fosfaten niet door dieren gemaakt kunnen zijn dmv urineren om territorium af te bakenen. Met als argument dat onderzoekers dat al vastgesteld zouden hebben. Totaal onwaar, jij hebt dat vastgesteld.Het is dus nog niet bekend of de sporen door iets in de natuur of door derden gemaakt zijn.
Waar stel ik dat? Quote or it didn't happen. Ik stel jou een vraag. Een eenvoudige vraag die jij in jouw optiek door je pracht karakter geweldig wetenschappelijk en medisch onderbouwd moet kunnen beantwoorden. Het ligt volgens jou tenslotte niet aan kennis maar aan persoonlijkheid of je iets weet of niet. Dus ga je gang of hou die prachtmond voortaan tegen mij.

Hoeveel liter urine moet er exact op die kleine rib terecht komen in een regenseizoen om een hoge concentratie fosfor op de rib te krijgen?

En waar zeg ik derden?
Godallemachtig zeg. Leer lezen.
pi_145089704
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 13:00 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

6816-3866
Like Twitter

▶ Reply to This

View Discussions
Is dat een telefoon nummer? Durft iemand te bellen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')