Sinaproc is olv. gidsen gaan zoeken, en igg. niet in of rond het gebied waar de botten naderhand zijn teruggevonden, volgens dat kaartje van hun zoektochtenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:55 schreef theavenger_ep het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij is gaan zoeken. Maar hij kan net zo goed de sporen zijn gaan wissen en tegelijkertijd de eventuele getuigen aanspreken en beïnvloeden. Het zoeken is dan een goed alibi en zorgt bovendien voor een subjectief zoekpatroon de dagen erna.
Benieuwd of we nog iets nieuws te horen krijgen en niet weer het inmiddels bekende geweeklaag.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:02 schreef SAJ het volgende:
Kremers zitten vanavond bij Umberto Tan in uitzending
Over vondsten van kalk had ik nog niets gehoord. Wel dat er sporen van fosfor op de rib van K. was aangetroffen. In welke hoeveelheden was niet duidelijk, maar veel zal het niet geweest zijn. Fosfor ziet ook in urine, dus of die vondst nu van grote betekenis is, vraag ik me af.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:20 schreef Poekje01 het volgende:
Ik zit nog eens te kijken nr de foto's in de OP (spoiler: Vondsten L en K) die foto Vindplaats schoen Lisanne (achter een boom in het gras). Daarop zie je toch ook allerlei witte sporen? de schoen ligt op de rechterkant daar vlgns mij. Camera flitslicht is het volgens mij niet, want, wat is het ernaast, een boom en soort grasspiet zouden vlgns mij dat niet weerkaatsen? plus, waarom zou je uberhaupt flitsen hier?
Is dat wat bedoeld wordt als men het heeft over mogelijke kalk /fosfor sporen? Ik vraag het, want op een foto waarop je dezelfde schoen ziet (enkele foto 's erboven, foto van schoen, boven die van dat hielbot) maar dan gezien vanaf de rechterkant, dus waar die zo te zien op gelegen heeft, zie je geen wit sporen.
Zou dat kunnen duiden, op een mogelijke dader, die de resten daar heeft 'gedropped' er toen de kalk/fosfor overheen strooide en de regen het voor een deel afspoelde, waardoor dat mogelijke bestrooien zijn uiteindelijke doel miste??
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:40 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Over vondsten van kalk had ik nog niets gehoord. Wel dat er sporen van fosfor op de rib van K. was aangetroffen. In welke hoeveelheden was niet duidelijk, maar veel zal het niet geweest zijn. Fosfor ziet ook in urine, dus of die vondst nu van grote betekenis is, vraag ik me af.
Als het hoge concentraties zijn geweest zoals hier gesteld, dan kunnen we het niet afdoen met 'er heeft een dier overheen geplast'..quote:Op woensdag 24 september 2014 10:13 schreef Domnivoor het volgende:
Hoofdpunten uit het nieuws van vandaag:
- Lisanne zou vandaag (24-9) jarig zijn.
- De botten van Lisanne worden vandaag overgedragen aan de ouders.
- Arrocha is daar kritisch over omdat het onderzoek niet is afgerond.
- Geen sporen van bloed of ontbinding op het broekje van Kris.
- Een hoge concentratie fosfaten op de botten.
- Geen sleepsporen van de rivier op de botten.
http://laestrella.com.pa/(...)desa-padres/23807305
http://www.prensa.com/uho(...)andesa-padres/397183
http://www.nexpanama.com/(...)e-lissane-froon-7650
http://www.abc.es/agencias/noticia.asp?noticia=1675747
http://images.telemetro.c(...)46.html#.VCHqDd3iUc9
http://www.critica.com.pa/notas/1771174-retiran-restos-holandesa-
zie FOK forumquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:40 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Over vondsten van kalk had ik nog niets gehoord. Wel dat er sporen van fosfor op de rib van K. was aangetroffen. In welke hoeveelheden was niet duidelijk, maar veel zal het niet geweest zijn. Fosfor ziet ook in urine, dus of die vondst nu van grote betekenis is, vraag ik me af.
Toch is dat wel heel goed mogelijk. Territoriumgedrag, als er iets vreemds met een vreemde geur in het territorium is plassen bv katachtigen maar ook andere dieren er over heen. Om hun eigen geur er aan te geven.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:46 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
[..]
Als het hoge concentraties zijn geweest zoals hier gesteld, dan kunnen we het niet afdoen met 'er heeft een dier overheen geplast'..
Waarom niet even de vertaling meegeven? Nu moet iedereen dat voor zich doen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:48 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
zie FOK forum
fok.forum.nl/topic/21531191/1/50
http://laestrella.com.pa/(...)ros-fosforo/23807431
Para esto puede existir una hipótesis. La cal. Este polvo blanco acelera la descomposición del cuerpo, especialmente de las partes blandas, como tejidos, tendones y músculos, sin dejar huell
La cal?
quote:Hiervoor kan er een hypothese. De cal. Dit witte poeder versnelt de afbraak van het lichaam, met name de zachte weefsels, zoals weefsels, pezen en spieren, terwijl Huell
Kalk?
Alleen krijg je daarmee dan geen hoge concentraties maar sporen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:51 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Toch is dat wel heel goed mogelijk. Territoriumgedrag, als er iets vreemds met een vreemde geur in het territorium is plassen bv katachtigen maar ook andere dieren er over heen. Om hun eigen geur er aan te geven.
Uiteraard hoop ik op nieuwe gegevens maar weeklagen mag van mij ook, ik leef ten diepste met hen mee. Het zal je maar overkomen...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:31 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Benieuwd of we nog iets nieuws te horen krijgen en niet weer het inmiddels bekende geweeklaag.
Kalk wordt als hypothese geopperd. Er wordt niet gezegd dat er sporen van kalk aangetroffen zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:48 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
zie FOK forum
fok.forum.nl/topic/21531191/1/50
http://laestrella.com.pa/(...)ros-fosforo/23807431
Para esto puede existir una hipótesis. La cal. Este polvo blanco acelera la descomposición del cuerpo, especialmente de las partes blandas, como tejidos, tendones y músculos, sin dejar huell
La cal?
O? Leg eens uit en hoe weet jij dat? Als de botten weken of maanden in de urine liggen krijg je geen hoge concentraties van fosfaten?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:52 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Alleen krijg je daarmee dan geen hoge concentraties maar sporen.
Ik leef ook met ze mee maar hoop niet dat het alleen gaat om er een liedje te laten horen om geld binnen te krijgen om hun verdere zoektocht te kunnen financieren.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:52 schreef gynaika het volgende:
[..]
Uiteraard hoop ik op nieuwe gegevens maar weeklagen mag van mij ook, ik leef ten diepste met hen mee. Het zal je maar overkomen...
Weken of maanden in de urine liggen? Elke dag komen er driehonderd katachtigen langs om er even overheen te pissen?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:57 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
O? Leg eens uit en hoe weet jij dat? Als de botten weken of maanden in de urine liggen krijg je geen hoge concentraties van fosfaten?
mm.... ik had het in mijn post hiervoor over waargenomen witte vlekken op de schoen van Lisanne, lees anders even terug, en ook op het groene blad van die plant, en een stuk van, wat een bot lijkt, of een boomstronk...en niet over fosfor sporen op een bot van Kris...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:55 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Kalk wordt als hypothese geopperd. Er wordt niet gezegd dat er sporen van kalk aangetroffen zijn.
Er wordt uitgelegd dat de staat van de botten verklaard zou kunnen worden door het gebruik van kalk.
Nee 1 dier van wie het territorium is. Dat is genoeg, hij zal nl. elke keer als hij er langs komt opnieuw zijn geur afzetten door er over heen te urinerenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:04 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Weken of maanden in de urine liggen? Elke dag komen er driehonderd katachtigen langs om er even overheen te pissen?
De sporen van fosfaten waren op het rib aangetroffen, voor zover ik weet niet op de schoenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:05 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
mm.... ik had het in mijn post hiervoor over waargenomen witte vlekken op de schoen van Lisanne, lees anders even terug, en ook op het groene blad van die plant, en een stuk van, wat een bot lijkt, of een boomstronk...en niet over fosfor sporen op een bot van Kris...
dus hoe komt dat wit op die schoen van L?, lag toch onder een boom, pist een katachtige dan door een boom heen?
ja, en welke bewijzen hij daarvoor heeft gezien (die wij nog niet kennen)quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:03 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik leef ook met ze mee maar ......
Hoop dat Hans Kremers begrijpt dat als hij nu eens wat duidelijker uitlegt waarom hij niet gelooft in verdwalen hij meer begrip krijgt.....
ok, maar kijk dan ff zelf naar die foto in de OP...!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:08 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
De sporen van fosfaten waren op het rib aangetroffen, voor zover ik weet niet op de schoen
Oke maar ik daht dat jij het had over sporen van kalk die aangetroffen waren? Ik vertaal wat er in het artikel staat en daar staat niet dat die sporen aangetroffen zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:05 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
mm.... ik had het in mijn post hiervoor over waargenomen witte vlekken op de schoen van Lisanne, lees anders even terug, en ook op het groene blad van die plant, en een stuk van, wat een bot lijkt, of een boomstronk...en niet over fosfor sporen op een bot van Kris...
dus hoe komt dat wit op die schoen van L?, lag toch onder een boom, pist een katachtige dan door een boom heen?
Dat zou inderdaad heel verrijkend zijn als Hans Kremers gaat uitleggen waarom hij absoluut niet in verdwalen gelooft. Het lijkt mij dat hij dan zeker wel meer steun zal krijgen van ons Nederland. Ben zeer benieuwd naar de uitzending.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:03 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik leef ook met ze mee maar hoop niet dat het alleen gaat om er een liedje te laten horen om geld binnen te krijgen om hun verdere zoektocht te kunnen financieren.
Hoop dat Hans Kremers begrijpt dat als hij nu eens wat duidelijker uitlegt waarom hij niet gelooft in verdwalen hij meer begrip krijgt voor zijn gedachte en daardoor denk ik ook op meer financieele steun kan rekenen van het Nederlandse volk
Die foto heb natuurlijk net als iedereen hier al tig keer bekeken. Ik dacht altijd dat dat witte reflectie van licht (flits?) was. Maar weet dat niet zeker natuurlijk. Het lijkt mij alleen dat als er echt zulke grote witte vlekken op zaten, dit wel in de media gemeld was?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:11 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
ok, maar kijk dan ff zelf naar die foto in de OP...!
En het regenseizoen spoelt dat er nauwelijks vanaf?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:06 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Nee 1 dier van wie het territorium is. Dat is genoeg, hij zal nl. elke keer als hij er langs komt opnieuw zijn geur afzetten door er over heen te urineren
Ik zit nog eens te kijken nr de foto's in de OP (spoiler: Vondsten L en K) die foto Vindplaats schoen Lisanne (achter een boom in het gras). Ik zie er geen flits in iig., waarom zou je flitsen in de brandende zon?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:12 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Oke maar ik daht dat jij het had over sporen van kalk die aangetroffen waren? Ik vertaal wat er in het artikel staat en daar niet dat die sporen aangetroffen zijn.
Jij bent degene die alles wat anderen opperen in het belachelijke trekt. Katachtigen, maar ook honden, die de indianen altijd hebben en overal los rondlopen, markeren ook in het regenseizoen hun territorium.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:15 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
En het regenseizoen spoelt dat er nauwelijks vanaf?
Volgens mij overdrijf je de invloed van wat gesproei door een denkbeeldige katachtige schromelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |