Ik heb het hier niet over E.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:58 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
Gaat dit dan over hetzelfde als E. die teruggegaan zou zijn nr Duitsland? Wat helemaal niet zo blijkt te zijn?
Of die taalschool om 13.00 uur klopt nietquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:59 schreef Poekje01 het volgende:
Maar goed, die tijdlijn vd ouders kan dus niet kloppen, lopen naar de mirador duurt minstens 3 uur.
Je kan niet, wat Jackie12 ook al zei, en op de taalschool zijn om 13:00u, en op dezelfde tijd op de mirador.
De Sherlocks in Boquete of David zullen de getuigenverklaringen die begin april op het internet verschenen toch wel hebben nagetrokken? Of anders zal Lux (of degene van wie zij het had gehoord) toch wel zelf naar de politie zijn gegaan? Juist de ex-pats lijken vrij actief bezig te zijn met de zaak.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:06 schreef ToniB het volgende:
Ga je lux bellen? Kan niet wachten! Wie vertelde haar dat? En met wie hadden ze afgesproken?
ja, kijk het net na, bellen naar Boquete vanuit NL is standaard vlgns mij iets van is 00 - 507 720 ....quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:06 schreef ToniB het volgende:
Ga je lux bellen? Kan niet wachten! Wie vertelde haar dat? En met wie hadden ze afgesproken?
OK.quote:
Ja, ik had het in de kort-door-de-bocht-mixer gegooid. Ging ook over "het" en "hier", niet over één zwak of gezocht iets, of posters die dat doen, of op verder redeneren zonder 'ja maar ho even´ te zeggen. Het ging me erom, dat dat gebeurt, en normaal gevonden lijkt te worden. Ik ben vast niet de enige die een paar keer met de ogen knippert, bij de stappen dat plakband-bijzinnetje naar hardop denken over kapotgemaakte telefoons ja of nee, en zo ja door wie en waarom. Maar niemand zegt er iets van. Gut, denk ik dan, is dit nou de wisdom of the crowd?quote:[..]
Je gaat hier zelf nogal hard. Op smalende toon mijn reactie vertekenen zonder dat die rechtstreeks geciteerd wordt (er zit een reactie van Za tussen), zodat niemand ziet waar je precies op reageert, is ook niet zo fraai. Ik zeg er zelf bij dat ik noodzakelijkerwijs speculeer, maar die nuance is intussen al verloren gegaan.
Frappant, je hebt zo te zien precies gedaan wat ik deed:quote:Wat dat plakband uit het krantenartikel onderscheidt van andere details is dat we er nog helemaal geen logische verklaring voor hebben. Het ligt dan voor de hand om a) te proberen te begrijpen wat er precies staat in het artikel, en b) mogelijke verklaringen te vinden en tegen elkaar af te wegen. Je maakt zelf ("in een ander werelddeel") al een keus, n.l. dat het Panamezen zijn (en dus niet de meiden) die het plakband hebben gebruikt. Gebruik van plakband door politie of onderzoekers zou natuurlijk een forensische doodzonde zijn. Misschien gaat het om klittenband (velcro), al betekent het Spaanse woord wel degelijk plak- of kleefband.
Ach, het ging nog steeds over wat ik schreef en niet over mij. Zolang we dat onderscheid in acht nemen blijven de ruiten wel heel.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:50 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Sorry dat jij de volle laag kreeg, ik hoopte dat het onredelijke er dik genoeg bovenop lag.
Yep, iedereen zit al klaarquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:24 schreef Eyip het volgende:
RTL late night met Humberto Tan: ouders van Kris schuiven aan tafel en hebben veel vragen. Misschien al hier aan de orde gekomen. Ik dacht: meld het even.
Vragen, vragen, wie-de-wie-de-wagen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:24 schreef Eyip het volgende:
RTL late night met Humberto Tan: ouders van Kris schuiven aan tafel en hebben veel vragen. Misschien al hier aan de orde gekomen. Ik dacht: meld het even.
Dat NFI-rapport van 1000 pagina's. Zitten vast wel wat pagina's bij, die wie niet kennen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:45 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Vragen, vragen, wie-de-wie-de-wagen.
Zo langzamerhand zou ik ook wel eens wat antwoorden willen horen.
Wat weten de ouders wat wij nog niet weten?
Jammer dat daar nog niets van uitgelekt is.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:47 schreef agter het volgende:
[..]
Dat NFI-rapport van 1000 pagina's. Zitten vast wel wat pagina's bij, die wie niet kennen.
Dan heb je het nieuws niet gevolgd Kloothommelquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:54 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Jammer dat daar nog niets van uitgelekt is.
Doe mij ook even een PDF-je per PM.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan heb je het nieuws niet gevolgd Kloothommel
Eh.. shit... wat heb ik dan gemist?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan heb je het nieuws niet gevolgd Kloothommel
"Vanavond de laatste stand van zaken."quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:45 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Vragen, vragen, wie-de-wie-de-wagen.
Zo langzamerhand zou ik ook wel eens wat antwoorden willen horen.
Wat weten de ouders wat wij nog niet weten?
Ik doelde op een PDF-je van 1000 pagina's.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:17 schreef Domnivoor het volgende:
Er zijn de afgelopen weken verschillende details uit de NFI-rapporten naar buiten gekomen.
Waarom per PM? We zetten het nieuws gewoon hier neer
En als ik dat PDF-je naar je doorstuur ga je het dan helemaal lezen?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:20 schreef agter het volgende:
[..]
Ik doelde op een PDF-je van 1000 pagina's.
Grapje.
Ik verwacht er niks van, maar ik gun RTL4 in dit geval een grote primeur.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:22 schreef jackie12 het volgende:
Als Hans Kremers weer zegt:
"de resultaten geven ons zoveel stof tot nadenken en roept weer zoveel vragen op"
en het verder niet toelicht ,ren ik gillend het huis uit
Ja, zeker weten. En wel meer dan 1 keer.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En als ik dat PDF-je naar je doorstuur ga je het dan helemaal lezen?
-edit, nergens voor nodig dit-quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:22 schreef jackie12 het volgende:
Als Hans Kremers weer zegt:
"de resultaten geven ons zoveel stof tot nadenken en roept weer zoveel vragen op"
en het verder niet toelicht ,ren ik gillend het huis uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |