abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144997287
Voor de verandering hang ik weer eens achter de tv ipv internet. En wat zie ik op Nederland 1, een of ander kookprogramma. Op Nederland 2 is reclame en op Nederland 3 een zangtalent programma met René froger en jantje Smit.

Excuse me maar gaat hier mijn belastinggeld aan op? Het lijkt wel een kloon van de commerciëlen
  zondag 28 september 2014 @ 21:12:33 #2
104871 remlof
Europees federalist
pi_144997348
Nee, dat betalen ze vooral van de Ster-reclameinkomsten en de de ledencontributie.
  zondag 28 september 2014 @ 21:22:21 #3
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_144997827
PO dient dan ook direct afgeschaft te worden. Vermaak is geen taak van de staat.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_144998006
Niks tegen Martine Bijl
  zondag 28 september 2014 @ 21:28:57 #5
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_144998209
Te bizar voor woorden.
Alsof de overheid ook de Libelle en de Panorama zou uitgeven. Een vieze baantjescarrousel voor BN' ers. Pure waanzin die PO op deze manier.
pi_144998381
quote:
18s.gif Op zondag 28 september 2014 21:11 schreef BlauweSporttas het volgende:
Voor de verandering hang ik weer eens achter de tv ipv internet. En wat zie ik op Nederland 1, een of ander kookprogramma. Op Nederland 2 is reclame en op Nederland 3 een zangtalent programma met René froger en jantje Smit.

Excuse me maar gaat hier mijn belastinggeld aan op? Het lijkt wel een kloon van de commerciëlen
Op Nederland twee is tegenlicht, honderd keer interessanter dan wat er op de commerciëlen te zien is.
Natuurlijk is er veel rommel op de publieken, maar we hebben nou eenmaal ook een systeem met omroepen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 28 september 2014 @ 21:34:08 #7
379943 Paper_Tiger
pi_144998510
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 21:31 schreef Monolith het volgende:

[..]

Op Nederland twee is tegenlicht, honderd keer interessanter dan wat er op de commerciëlen te zien is.
Natuurlijk is er veel rommel op de publieken, maar we hebben nou eenmaal ook een systeem met omroepen.
En iets wat je nou eenmaal hebt dient daarom voor altijd in stand gehouden te worden?
pi_144998773
Er is blijkbaar een markt voor. Gun die mensen hun ding. Jij hebt weer andere dingen waarover anderen zich verbazen.
pi_144998779
quote:
18s.gif Op zondag 28 september 2014 21:11 schreef BlauweSporttas het volgende:

Ja....al jouw hardverdiende centjes gaan op aan kookprogramma's en reclame.
Gelukkig voor jou hebben ze forum 5 uitgevonden, zodat jij dit verschrikkelijke onrecht met ons kan delen. ^O^
  zondag 28 september 2014 @ 21:38:24 #10
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_144998780
Dat is het idee van een PO. Dat er voor ieder wat wils is. Bovendien hebben ze ook hun eigen inkomsten.
pi_144998980
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 21:34 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

En iets wat je nou eenmaal hebt dient daarom voor altijd in stand gehouden te worden?
Dat hoor je mij niet beweren. De publieken hoeven wat mij betreft echt geen duurbetaalde sporten uit te zenden en ook allerhande entertainment kan prima geschrapt worden.

Het idee dat er op de Nederlandse publieken enkel rotzooi is die niet misstaat bij de commerciëlen, dat is gewoon onzin. Tegenlicht, buitenhof, andere tijden, allerhande documentaires, enzovoort zijn allemaal zaken die je niet vindt bij de Nederlandse commerciëlen.
  zondag 28 september 2014 @ 21:44:46 #12
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_144999147
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 21:22 schreef Paper_Tiger het volgende:
PO dient dan ook direct afgeschaft te worden. Vermaak is geen taak van de staat.
Inderdaad, liever dat de Silvio Berlusconi's en Rupert Murdochs van deze wereld absolute macht hebben over wat we op tv te zien krijgen.
pi_144999246
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 21:44 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Inderdaad, liever dat de Silvio Berlusconi's en Rupert Murdochs van deze wereld absolute macht hebben over wat we op tv te zien krijgen.
Brr. Het idee.
  zondag 28 september 2014 @ 21:48:20 #14
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_144999317
KLB
  zondag 28 september 2014 @ 21:51:50 #15
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_144999473
quote:

[..]

Dan beter de absolute macht bij uit de schatkist betaalde omroepbonzen, inderdaad.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zondag 28 september 2014 @ 21:52:27 #16
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_144999510
quote:

[..]

Moeten we nog altijd het volk verheffen middels radio en tv?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  zondag 28 september 2014 @ 21:52:50 #17
3185 Adelante
To let it go now
pi_144999528
brood en spelen, past prima binnen dit eeuwenoude concept :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 28 september 2014 @ 21:55:14 #18
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_144999658
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 21:51 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dan beter de absolute macht bij uit de schatkist betaalde omroepbonzen, inderdaad.
Nee, want die omroepbestuurders moeten verantwoording afleggen aan een vereniging. Waarbij er meerdere verenigingen van verschillende signatuur de zaak in balans houden. Op die manier zijn er voldoende checks & balances. Dat is wel wat anders bij een commerciele omroep waar de eigenaar wel bepaalt wat er gebeurt.
  zondag 28 september 2014 @ 21:56:27 #19
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_144999729
quote:
15s.gif Op zondag 28 september 2014 21:52 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Moeten we nog altijd het volk verheffen middels radio en tv?
Nee, maar we moeten ook niet een klein groepje zakenmannen zoveel macht geven over het medium van de televisie.
  zondag 28 september 2014 @ 21:56:31 #20
379943 Paper_Tiger
pi_144999734
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 21:55 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee, want die omroepbestuurders moeten verantwoording afleggen aan een vereniging. Waarbij er meerdere verenigingen van verschillende signatuur de zaak in balans houden. Op die manier zijn er voldoende checks & balances. Dat is wel wat anders bij een commerciele omroep waar de eigenaar wel bepaalt wat er gebeurt.
Jij bent zo naïef dat het aandoenlijk begint te worden.
  zondag 28 september 2014 @ 21:57:48 #21
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_144999785
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 21:56 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Jij bent zo naïef dat het aandoenlijk begint te worden.
Heb je ook nog iets inhoudelijks of zijn de argumenten op en ga je maar op de persoon spelen.
  zondag 28 september 2014 @ 21:58:38 #22
379943 Paper_Tiger
pi_144999818
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 21:56 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee, maar we moeten ook niet een klein groepje zakenmannen zoveel macht geven over het medium van de televisie.
De TV heeft inmiddels zoveel concurrentie van andere media dat de overheid daar prima mee kan ophouden. PO is een duur relikwie uit een tijd die al lang achter ons ligt.
  zondag 28 september 2014 @ 22:01:56 #23
379943 Paper_Tiger
pi_144999987
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 21:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Heb je ook nog iets inhoudelijks of zijn de argumenten op en ga je maar op de persoon spelen.
De PO is een enge incestueuze club die aan niemand verantwoordelijkheid aflegt. Graaiers die zich vet laten betalen met geld dat van het productieve deel van de natie is ontnomen.
  zondag 28 september 2014 @ 22:04:41 #24
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_145000152
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 21:58 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

De TV heeft inmiddels zoveel concurrentie van andere media dat de overheid daar prima mee kan ophouden. PO is een duur relikwie uit een tijd die al lang achter ons ligt.
Miljoenen kijkers is bepaald geen relikwie te noemen

quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 22:01 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

De PO is een enge incestueuze club die aan niemand verantwoordelijkheid aflegt. Graaiers die zich vet laten betalen met geld dat van het productieve deel van de natie is ontnomen.
Dat is gewoonweg niet waar. Ze leggen aan zowel de politiek als aan hun leden verantwoording af. Het mag voor mij wel wat minder qua salarissen. Maar dat zegt weinig over de noodzaak.
  zondag 28 september 2014 @ 22:07:07 #25
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_145000288
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 21:55 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ook bij commerciële omroepen zijn die opties er voldoende, en er is trouwens ook geen wet die jou verbiedt om je eigen tv-kanaal te starten met leden in plaats van aandeelhouders. Het nieuws dat je wordt aangeboden door Berlusconi of Murdoch is even slecht als het nieuws dat je wordt aangeboden door de gesubsidieerde vrienden van de Vara of van Powned. Gelukkig zijn er ook prima alternatieven voor handen.
Dat de Telegraaf een kutkrant is maakt toch ook niet ineens de noodzaak voor een staatskrant?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_145000646
http://www.geenstijl.nl/m(...)rige_leugenaars.html
Ik vind dit nog wel een van de ergste dingen van de publieke omroep.
pi_145000716
De publieke omroep is een nobel idee uit de jaren 20. Waarin mediamogelijkheden niet schier oneindig waren. Om een evenwicht aan verschillende geluiden te krijgen.

Tegenwoordig kan iedere gek zijn mening verkondigen voor miljoenen mensen voor nog geen 1000 euro aan budget (camera, mice, laptop). Het idee is compleet achterhaald en dient morgen nog afgeschaft te worden.

Wil de overheid nog iets met tv kunnen ze gewoon zendtijd gaan inkopen.

-Edit-
Voordat er weer mensen komen die zeggen kost allemaal niet zoveel zijn maar kleine beetjes. Het zijn juist die kleine beetjes allemaal bij elkaar die miljarden verslinden.
  zondag 28 september 2014 @ 22:16:03 #28
379943 Paper_Tiger
pi_145000795
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 22:14 schreef Kandijfijn het volgende:
De publieke omroep is een nobel idee uit de jaren 20. Waarin mediamogelijkheden niet schier oneindig waren. Om een evenwicht aan verschillende geluiden te krijgen.

Tegenwoordig kan iedere gek zijn mening verkondigen voor miljoenen mensen voor nog geen 1000 euro aan budget (camera, mice, laptop). Het idee is compleet achterhaald en dient morgen nog afgeschaft te worden.

maandag 29 september 2014 @ 00:16:33 #29
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_145006394
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 22:14 schreef Kandijfijn het volgende:

Het is nog steeds nobel. Kijk maar naar het niveau van de commerciële televisie, waar iedere gek inderdaad in beeld komt. Het is absoluut niet achterhaald, maar veel mensen kunnen of willen dat niet snappen.
quote:
Krijg je hetzelfde gezeik van trieste figuren als in dit topic 'dat dat allemaal van hun belastinggeld betaald wordt'.
En ben je compleet afhankelijk van bedrijven die totaal andere belangen hebben dan de PO of jij.
quote:
-Edit-
Voordat er weer mensen komen die zeggen kost allemaal niet zoveel zijn maar kleine beetjes. Het zijn juist die kleine beetjes allemaal bij elkaar die miljarden verslinden.
Maar tegenover de grote kostenposten maken die kleine beetjes geen drol uit. En beiden worden niet aangepakt, dus we gaan gewoon vrolijk verder.
Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 september 2014 @ 00:18:06 #30
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_145006425
Prima avondje op NL2 hoor met NTR academie, Dwars door Afrika, Tegenlicht, nieuwsuur en Brandpunt
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_145006429
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 22:01 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 21:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Heb je ook nog iets inhoudelijks of zijn de argumenten op.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2014 00:18:49 ]
pi_145006532
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 00:16 schreef Stupendous76 het volgende:

Het is nog steeds nobel. Kijk maar naar het niveau van de commerciële televisie, waar iedere gek inderdaad in beeld komt. Het is absoluut niet achterhaald, maar veel mensen kunnen of willen dat niet snappen.
Net alsof de publieke zenders zulke geweldige tv maken 90% is echt pure bagger. Als ik het nu wil snappen of niet ik kijk nimmer tv maar betaal wel mee aan die ongein.
quote:
Krijg je hetzelfde gezeik van trieste figuren als in dit topic 'dat dat allemaal van hun belastinggeld betaald wordt'.
En ben je compleet afhankelijk van bedrijven die totaal andere belangen hebben dan de PO of jij.
Bedrijven zijn afhankelijk van jou en mij niet andersom en al helemaal als het om luxegoederen gaat. HBO levert excellente producten af zonder overheidsgeld. Op Youtube zijn er prachtige documentaire's en onderzoeken te vinden zonder overheidsgeld.

En ja ik ben erop tegen dat er dingen van mijn belastinggeld gedaan worden hoe weinig het ook is. Het is ongein die niemand nodig heeft.
quote:
Maar tegenover de grote kostenposten maken die kleine beetjes geen drol uit. En beiden worden niet aangepakt, dus we gaan gewoon vrolijk verder.
Dood door duizend sneden er zijn zo enorm veel uitgaven die allemaal niks uitmaken. Laat fans van programma's en omroepen dit lekker zelf financieren.
pi_145006660
Die geweldige docus die gemaakt worden en volstrekt vergelijkbaar zijn met wat door publieke zenders van over de hele wereld wordt geproduceerd zie ik niet zo eigenlijk. De PO mag van mij ook een stuk minder hoor, maar qua documentaires komt de kwaliteit helaas toch voornamelijk van door de overheid gefinancierde media.
  maandag 29 september 2014 @ 00:39:55 #34
188877 Stupendous76
pi_145006804
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 00:22 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Net alsof de publieke zenders zulke geweldige tv maken 90% is echt pure bagger.
Tegenover de commerciële zenders dus nog steeds veel en veel en veel beter.
quote:
Als ik het nu wil snappen of niet ik kijk nimmer tv maar betaal wel mee aan die ongein.
Dat is een beetje het idee van een samenleving.
quote:
Bedrijven zijn afhankelijk van jou en mij niet andersom en al helemaal als het om luxegoederen gaat.
[..]
Met dit soort gedachtes is het wel te begrijpen dat je tegen belastingen bent.
quote:
En ja ik ben erop tegen dat er dingen van mijn belastinggeld gedaan worden hoe weinig het ook is. Het is ongein die niemand nodig heeft.
[..]
Het staat je vrij om te emigreren naar een land zonder belastingen.
Repent, Pray, Forgive
pi_145006904
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 00:39 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Tegenover de commerciële zenders dus nog steeds veel en veel en veel beter.
Alsnog een dienst waar ik niet gebruik van maak en ook niet voor wens te betalen. Toch niet een heel ingewikkeld concept lijkt me dat? Bij dingen als politie, justitie, defensie is dat allemaal wat lastiger. Dit is gewoon een dienst die je kan meten en mensen voor kan laten betalen die er gebruik van maken
quote:
Dat is een beetje het idee van een samenleving.
Nee een samenleving is dingen samen regelen die effectiever zijn om samen te regelen. Dat is altijd de historische basis geweest van een samenleving. Niet het gedwongen afnemen van allerlei diensten die je niet nodig hebt of waarvan je niet wenst gebruik te maken.
quote:
Met dit soort gedachtes is het wel te begrijpen dat je tegen belastingen bent.
Ik ben niet tegen belastingen deze zijn noodzakelijk om de staat te financieren. Het gaat mis als de staat zich op allerlei terreinen gaat begeven waar ze werkelijk niks maar dan ook niks te zoeken hebben.
quote:
Het staat je vrij om te emigreren naar een land zonder belastingen.
Het kanker maar op argument? Srsly?
  maandag 29 september 2014 @ 00:48:30 #36
188877 Stupendous76
pi_145006952
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 00:45 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Alsnog een dienst waar ik niet gebruik van maak en ook niet voor wens te betalen. Toch niet een heel ingewikkeld concept lijkt me dat? Bij dingen als politie, justitie, defensie is dat allemaal wat lastiger. Dit is gewoon een dienst die je kan meten en mensen voor kan laten betalen die er gebruik van maken
[..]
Nee een samenleving is dingen samen regelen die effectiever zijn om samen te regelen. Dat is altijd de historische basis geweest van een samenleving. Niet het gedwongen afnemen van allerlei diensten die je niet nodig hebt of waarvan je niet wenst gebruik te maken.
[..]
Ik ben niet tegen belastingen deze zijn noodzakelijk om de staat te financieren. Het gaat mis als de staat zich op allerlei terreinen gaat begeven waar ze werkelijk niks maar dan ook niks te zoeken hebben.
[..]
Nou, fijn voor jou dat jij perfect weet wat goed is voor de hele samenleving.
quote:
Het kanker maar op argument? Srsly?
Ja.
Repent, Pray, Forgive
pi_145006986
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 00:48 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Nou, fijn voor jou dat jij perfect weet wat goed is voor de hele samenleving.

[..]

Ja.
Ik weet juist NIET wat goed is voor de gehele maatschappij. Daarom ben ik voor maximale vrijheid voor het individu zodat zij zelf kan bepalen wat de juiste keuzen en investeringen zijn.

De linksmensen alhier weten wat goed is voor de gehele maatschappij,. Zij willen immers het geld van het individu om collectief het juiste tv aanbod te regelen. Nogal een enge gedachte.
  maandag 29 september 2014 @ 01:11:07 #38
188877 Stupendous76
pi_145007301
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 00:50 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik weet juist NIET wat goed is voor de gehele maatschappij. Daarom ben ik voor maximale vrijheid voor het individu zodat zij zelf kan bepalen wat de juiste keuzen en investeringen zijn.
Als samenleving moet je gezamenlijk keuzes maken. En hier bestaat die keuze uit kijken naar de PO, de commerciële of gewoon niet kijken. Sommigen verbinden daaraan dat ze dan niet willen betalen, maar dat is een vrij onzinnige stelling als je wel wil dat de samenleving leefbaar is, iedereen zal gewoon water bij de wijn moeten doen.
quote:
De linksmensen alhier weten wat goed is voor de gehele maatschappij,. Zij willen immers het geld van het individu om collectief het juiste tv aanbod te regelen. Nogal een enge gedachte.
:W
Repent, Pray, Forgive
pi_145007389
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 01:11 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Als samenleving moet je gezamenlijk keuzes maken.
Nee gewoon nee, als samenleving kan je samen keuze's maken maar het is compleet doorgeslagen. 50% van je loon gaat op aan de overheid dat heeft niks met gezamenlijke keuze's maken te maken. Maar een enorm belastend herverdelingssysteem die over dingen beslist waar ze werkelijk niks mee te doen hebben.

Het enige wat de overheid zou moeten doen is dingen regelen die collectief beter geregeld zijn. En dat zijn buitenom defensie, politie, justitie, infrastructuur heel erg weinig.
quote:
En hier bestaat die keuze uit kijken naar de PO, de commerciële of gewoon niet kijken. Sommigen verbinden daaraan dat ze dan niet willen betalen, maar dat is een vrij onzinnige stelling als je wel wil dat de samenleving leefbaar is, iedereen zal gewoon water bij de wijn moeten doen.
Een betere samenleving :')? Omdat ik kookprogramma's en Lingo financier? Alsjeblieft zeg. Het is vooral een enorme baantjesmachine en propaganda-apparaat waar ik zover mogelijk vandaan wil blijven.
pi_145008410
quote:
14s.gif Op maandag 29 september 2014 00:18 schreef borisz het volgende:
Prima avondje op NL2 hoor met NTR academie, Dwars door Afrika, Tegenlicht, nieuwsuur en Brandpunt
Het kan dus ook met 1 zender in plaats van 3. Scheelt toch weer 2/3 in de kosten. Punt bewezen
pi_145008432
quote:

[..]

In België en de uk hebben ze die omroepen niet. Laten we eens beginnen te stoppen met die omroepverenigingen te subsidiëren en te ondersteunen.
pi_145008442
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 21:38 schreef beerten het volgende:
Er is blijkbaar een markt voor. Gun die mensen hun ding. Jij hebt weer andere dingen waarover anderen zich verbazen.
Het idee achter de omroepen was juist precies andersom : geen markt voor dus subsidie. Als er zoals jij zegt wel een markt voor is dan kan de subsidie kraan dus dicht.
pi_145008449
quote:

[..]

Interessanter, maar wel politiek gekleurd.

Als je er niet blind voor bent.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_145008462
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 21:56 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik weet niet of je de op gelezen hebt, maar met programma's over koken en René froger maakt het geen biet uit of Silvio er achter zit of een omroep. Conclusie lijkt me dus duidelijk.
pi_145009082
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 06:57 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Interessanter, maar wel politiek gekleurd.

Als je er niet blind voor bent.
Hooguit ook politiek gekleurd. Want je lijkt nu te suggereren dat dit bij commerciële televisie niet het geval zou zijn. Dat is het echter wel, en wellicht nog meer dan op de PO.
pi_145009131
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 06:53 schreef BlauweSporttas het volgende:

[..]

In België en de uk hebben ze die omroepen niet. Laten we eens beginnen te stoppen met die omroepverenigingen te subsidiëren en te ondersteunen.
In de UK is de BBC niet per definitie goedkoper en daar maken ze ook kookprogramma's. Maar ik ben het deels wel eens. Twee netten moet afdoende zijn en veel programma's kunnen prima naar de commerciëlen. Die verzuiling in omroepland is wel achterhaalt inderdaad maar nu zie je al dat omroepen gedwongen worden te fuseren, het begin is er dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2014 08:33:45 ]
pi_145009150
Volgens mij zijn de Britse en Belgische publieke netten per inwoner duurder dan het Nederlandse.
pi_145009164
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 08:35 schreef 99.999 het volgende:
Volgens mij zijn de Britse en Belgische publieke netten per inwoner duurder dan het Nederlandse.
Van de BBC weet ik het wel zeker maar van België niet.
pi_145009295
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 08:36 schreef Tem het volgende:

[..]

Van de BBC weet ik het wel zeker maar van België niet.
Die hebben de pech van tweetaligheid.
pi_145009444
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 08:35 schreef 99.999 het volgende:
Omdat ze geen reclame hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')