SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.joehoeezzzzz
Wat boeit jou het wat ik in mijn tiener jaren deed? Dat ik me vroeger schaars as fuck kleedde is geen geheim hoor. Ga ergens anders je case resten..quote:Op zondag 28 september 2014 01:03 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
eh. whatever, je gaat op je 13e jezelf al helemaal lopen showen?
I rest my case.
eh. ok machalllah?quote:Op zondag 28 september 2014 01:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat boeit jou het wat ik in mijn tiener jaren deed? Dat ik me vroeger schaars as fuck kleedde is geen geheim hoor. Ga ergens anders je case resten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinker ben je al geweest?
Aha. Geef dan ff snel mijn bestelling door. Wacht al veel te lang hier.quote:Op zondag 28 september 2014 01:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Che, laat haar.maak liever een panini sucuk kaas voor me.
Stylo: ik werk hier
quote:Op zondag 28 september 2014 01:05 schreef Peunage het volgende:
ja heerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinker ben je al geweest?
Liev dat je vraagt
Ik kan geen eten maken.quote:Op zondag 28 september 2014 01:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Che, laat haar.maak liever een panini sucuk kaas voor me.
Waarom bel je me altijd en doe je alsof je voor Microsoft werkt?quote:
Excuses, dacht dat je schijten bedoeldequote:
dwaas, meisjes schijten nietquote:Op zondag 28 september 2014 01:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Excuses, dacht dat je schijten bedoelde
Deze boi weet niet hoe het vrouwelijk lichaam werktquote:Op zondag 28 september 2014 01:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Excuses, dacht dat je schijten bedoelde
jij wel? Vertel me er meer over Peunage.quote:Op zondag 28 september 2014 01:09 schreef Peunage het volgende:
[..]
Deze boi weet niet hoe het vrouwelijk lichaam werkt
Daarom. Ik probeerde alleen te voorkomen, dat je je zuurverdiende tijd niet verspilde. Je moet bijvoorbeeld voor je tentamen leren die je maandag hebtquote:Op zondag 28 september 2014 01:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dwaas, meisjes schijten niet
Ze poepen bloempjes
Ik weet alles.quote:Op zondag 28 september 2014 01:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij wel? Vertel me er meer over Peunage.
Che maakt wel voor jequote:Op zondag 28 september 2014 01:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Aha. Geef dan ff snel mijn bestelling door. Wacht al veel te lang hier.
Waar komen kindjes vandaan?quote:
ja... dat tentamen ga ik verneuken #yolo #studentlibiquote:Op zondag 28 september 2014 01:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Daarom. Ik probeerde alleen te voorkomen, dat je je zuurverdiende tijd niet verspilde. Je moet bijvoorbeeld voor je tentamen leren die je maandag hebt
Oke thanks. Hoeveel fooi moet ik je geven?quote:
quote:Op zondag 28 september 2014 01:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja... dat tentamen ga ik verneuken #yolo #studentlibi
Rare vraag. Welk kind bedoel je precies?quote:
Dat ook weer niet.quote:
Heb jij geen manieren, 20% van aankoopbedrag.quote:Op zondag 28 september 2014 01:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oke thanks. Hoeveel fooi moet ik je geven?
Maak dan niet zulke uitspraken, gekkie.quote:Op zondag 28 september 2014 01:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Rare vraag. Welk kind bedoel je precies?
Ze komen niet allemaal van dezelfde plek.
[..]
Dat ook weer niet.
quote:
Ik geef 30% en laat onopvallend mijn Audi sleutels zien.quote:Op zondag 28 september 2014 01:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heb jij geen manieren, 20% van aankoopbedrag.
Ja, maar dat is makkelijkquote:Op zondag 28 september 2014 01:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kben die 2kg chickenwings niet vergeten hoor.
Mensen die haten op Jodenquote:
Ik heb al een Audiquote:Op zondag 28 september 2014 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik geef 30% en laat onopvallend mijn Audi sleutels zien.
quote:
quote:Op zondag 28 september 2014 01:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wie jodenkoek eet verdiend billenkoek
Audi RS6 sleutels zusterquote:Op zondag 28 september 2014 01:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb al een Audiremember.
Je mag bardame Klinker wel.
wat noem jij mij bardamequote:Op zondag 28 september 2014 01:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb al een Audiremember.
Je mag bardame Klinker wel.
Klink, ik moest zo hard lachen terwijl ik het typtequote:Op zondag 28 september 2014 01:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat noem jij mij bardame
Alsof ik mijn kamer ooit uit kom
Trut
Mat wit hieroquote:Op zondag 28 september 2014 01:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
mijne is mat zwart, aub zeg.
Jodenkoeken duh.quote:Op zondag 28 september 2014 01:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb grote handen..of bedoelde jij de jodenkoeken?
quote:Op zondag 28 september 2014 01:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik huwelijk mezelf uit aan peunage.
altijd maak je zulke opmerkingenquote:Op zondag 28 september 2014 01:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Klink, ik moest zo hard lachen terwijl ik het typte. Wist dat je zo zou reageren
![]()
Jan klinkt als een ongelovige. astagfirullah zusterquote:Op zondag 28 september 2014 01:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
altijd maak je zulke opmerkingen
Alsof ik met jan en allemaal dingen doe. Wtf is dat toch.
Ze is op zijn tijd echt een gyanlabar.quote:
fouten worden gemaakt en brengen je dichter bij god.quote:Op zondag 28 september 2014 01:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jan klinkt als een ongelovige. astagfirullah zuster
Ik weet niet wat dat betekentquote:Op zondag 28 september 2014 01:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze is op zijn tijd echt een gyanlabar.
quote:Op zondag 28 september 2014 01:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
fouten worden gemaakt en brengen je dichter bij god.
Haaaahah moest lachen, jan rn alleman allemaal dingen doe mowst het zijnquote:Op zondag 28 september 2014 01:29 schreef Che_ het volgende:
Trouwens: "jan en allemaal" allemaal![]()
jan en alleman (verwijzing naar duitsers?)
Echte mannen schamen zich nietquote:Op zondag 28 september 2014 01:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
En waarom heeft hij een kort rokje aan
Borsten vooruit en benen gespreidquote:Op zondag 28 september 2014 01:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja nee die lopen in kortje rokjes rond en nemen selfies met getuite lippen.
Een hele lieve meisje zou dan zeggen 'leer typen dann'. Ik zeg niet wiequote:Op zondag 28 september 2014 01:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haaaahah moest lachen, jan rn alleman allemaal dingen doe mowst het zijn
Tis fucking laat en ben overgestapt op mobiel. Fouten worden gemaakt
quote:Op zondag 28 september 2014 01:32 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja nee die lopen in kortje rokjes rond en nemen selfies met getuite lippen.
Dat er zulke mensen bestaan :Squote:
doe maar alsof ik breezers op heb en nu dronken ben enzo als we njet gelovig warwn was ik waarschijnlijk wel in zo'n staat atm maok weenie hoor alhamdullolahquote:Op zondag 28 september 2014 01:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Een hele lieve meisje zou dan zeggen 'leer typen dann'. Ik zeg niet wie
Oh god...quote:Op zondag 28 september 2014 01:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sexy as fuxk, ik wil ook zo'n foto van jou bby
Okquote:Op zondag 28 september 2014 01:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doe maar alsof ik breezers op heb en nu dronken ben enzo als we njet gelovig warwn was ik waarschijnlijk wel in zo'n staat atm maok weenie hoor alhamdullolah
hallo als aanstaande verloofden mogen we zulke foto's uitwisselenquote:
wat doet die trut nu dannnquote:Op zondag 28 september 2014 01:36 schreef Che_ het volgende:
#TeamKB
Vind dit echt belachelijk van jfm..
Plak die pleister op je hartquote:Op zondag 28 september 2014 01:36 schreef Che_ het volgende:
#TeamKB
Vind dit echt belachelijk van jfm..
Ja!quote:Op zondag 28 september 2014 01:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
peu was die hashtag teamKB sarcastisch bedoeld ?
Ik heb geen hart.quote:Op zondag 28 september 2014 01:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Plak die pleister op je hart
Waar jij staat.quote:Op zondag 28 september 2014 01:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en jij waar sta jij in deze
quote:Op zondag 28 september 2014 01:40 schreef mrstylo het volgende:
Topic gaat echt de verkeerde kant op.
I'mma let you finish but..quote:Op zondag 28 september 2014 01:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Doe niet zo Taylor Swift.
ik lig ook in bed wat een toevallllquote:Op zondag 28 september 2014 01:43 schreef Peunage het volgende:
Eigenlijk lig ik in bed. Maar ik dacht ik probeer deze ding en zo jeweetzelluf #smoooooth
oh snap. Oke deze gun ik je. Mooi gezegd Che. Mooi gezegd. I'll be back though.quote:
Rare mensenquote:Op zondag 28 september 2014 01:44 schreef Che_ het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)IS-bombardeert.dhtml
...
Ach, je weet wel... :$quote:Op zondag 28 september 2014 01:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik lig ook in bed wat een toevallll
Je bent supersmooth bezig deze avond, mashallah alek.
Bron is daily mail, maar ik kijk er niet raar van op.quote:Op zondag 28 september 2014 01:44 schreef Che_ het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)IS-bombardeert.dhtml
...
Waarom gaat die dan niet in het 'kalifaat' wonen vraag ik me af.quote:Op zondag 28 september 2014 01:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Rare mensen
Iemand wilde zelfs niet vliegen, omdat hij niet het kalifaat wilde bombarderen
Daar krijgen ze geen uitkeringquote:Op zondag 28 september 2014 01:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom gaat die dan niet in het 'kalifaat' wonen vraag ik me af.
Biryaniquote:Op zondag 28 september 2014 02:04 schreef Peunage het volgende:
Hippe bijnamen. Abu Dujaja (kip) Al-biryani
Wel een kekke jihadinaam voor Amar btw.quote:Op zondag 28 september 2014 02:04 schreef Peunage het volgende:
Hippe bijnamen. Abu Dujaja (kip) Al-biryani
pfff jij altijd zo voorspelbaarquote:Op zondag 28 september 2014 02:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ja ik twijfel al over bezoek aan de keuken..
Wat is er zo speciaal aan om 00:07 te slapen? Ben je James Bond?quote:Op zondag 28 september 2014 02:07 schreef Peunage het volgende:
Eigenlijk had ik 2 uur geleden al moeten slapen.
quote:Op zondag 28 september 2014 02:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan om 00:07 te slapen? Ben je James Bond?
altijd bezig/over eten?quote:Op zondag 28 september 2014 02:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
pfff jij altijd zo voorspelbaar
Scherpquote:Op zondag 28 september 2014 02:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben hem niet. Maar dat zou James Bond ook ze... laat maar.quote:Op zondag 28 september 2014 02:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
James Bond zegt juist altijd wie hij isquote:Op zondag 28 september 2014 02:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ben hem niet. Maar dat zou James Bond ook ze... laat maar.
Shots(Shaken, not stirred) firedquote:Op zondag 28 september 2014 02:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
James Bond zegt juist altijd wie hij is
Wel zo netjes.quote:Op zondag 28 september 2014 02:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
James Bond zegt juist altijd wie hij is
Drakequote:
Ja keek het serieusquote:Op zondag 28 september 2014 02:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
keek je degrassi daar speelde hij ook innnn vroegahhhh
nee gewoon op mtvquote:Op zondag 28 september 2014 02:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja keek het serieus![]()
Was toen op The Box te zien volgens mij
In zijn rolstoel jaquote:Op zondag 28 september 2014 02:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
keek je degrassi daar speelde hij ook innnn vroegahhhh
Pas toen jij neergeschoten wasquote:
quote:Op zondag 28 september 2014 02:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U can get killed for shit like that
wowwwwwwwwwwwwwwquote:Op zondag 28 september 2014 02:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja vind ik ook vmcrip maar wie ben ik
Ik joowduhkoek. Welke smaak sjips?quote:
Drake heeft wel een paar goede tracks, maar die man is zo fakequote:Op zondag 28 september 2014 02:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Motherfucker never loved us, remember?
fucker ik dans niet op NLse muziek, dat beluister ik in bed of als ik in een hoekje zit te huilen.quote:Op zondag 28 september 2014 02:25 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
KB dansend op NL'se muziek
Al zijn albums waren topquote:Op zondag 28 september 2014 02:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Drake heeft wel een paar goede tracks, maar die man is zo fake
In een specifieke hoek van je kamer of maakt dat niet uit?quote:Op zondag 28 september 2014 02:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
fucker ik dans niet op NLse muziek, dat beluister ik in bed of als ik in een hoekje zit te huilen.
onder mn bureau, met mn fleecedekentje en panda bij de handquote:Op zondag 28 september 2014 02:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In een specifieke hoek van je kamer of maakt dat niet uit?
Je bent wel foul-mouthed laatste tijdquote:Op zondag 28 september 2014 02:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
fucker ik dans niet op NLse muziek, dat beluister ik in bed of als ik in een hoekje zit te huilen.
Rot op manquote:
ja de grenzen vervagen na 23:00quote:Op zondag 28 september 2014 02:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je bent wel foul-mouthed laatste tijd
Aahhhquote:Op zondag 28 september 2014 02:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
onder mn bureau, met mn fleecedekentje en panda bij de hand
Worst Behavior is niet hersenloos. Is ons anthem braquote:Op zondag 28 september 2014 02:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat past precies in die hersenloze banger van Drake die je postte
[..]
Ik weet niet
Hmmquote:Op zondag 28 september 2014 02:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
zei dat ik back zou komen jwz
Ja denk ikquote:Op zondag 28 september 2014 02:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mooi
[ afbeelding ]
Halen? Ja of nee
Kan ja.quote:Op zondag 28 september 2014 02:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mooi
[ afbeelding ]
Halen? Ja of nee
Jij leent shirts?quote:Op zondag 28 september 2014 02:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom zou je zo'n shirt kopen gastalles voor het merkje.
Moest hier hard om lachenquote:Op zondag 28 september 2014 02:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom zou je zo'n shirt kopen gastalles voor het merkje.
Prima ga maar doei ik vermaak me wel met Fylax en co.quote:Op zondag 28 september 2014 02:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nu jij er bent is het tijd om te slapen
Door het te typen?quote:Op zondag 28 september 2014 02:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoe heb je die conclusie kunnen trekken?!
quote:Op zondag 28 september 2014 02:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Prima ga maar doei ik vermaak me wel met Fylax en co.
srs peu waarom wat is er zo speciaal aan dat stomme shirt dat eruit ziet als een NLse vlag, ze houden niet eens van NLse muziek maar wel zo'n kleurenshirt willen kopen omdat niketeken en een of andere sportclubquote:
Its ugly tho..quote:Op zondag 28 september 2014 02:50 schreef mrstylo het volgende:
Maar is cheap. Maar 40 euro. Even duur als een normale sport shirt
Ik begrijp je volledig. Nike is de grootste merk voor sportkleding. Dat je zo'n bedrijf een 'merkje' kan noemenquote:Op zondag 28 september 2014 02:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
"alles voor het merkje"
Misschien komt het door het tijdstip
Wat 'ze' nerdquote:Op zondag 28 september 2014 02:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
srs peu waarom wat is er zo speciaal aan dat stomme shirt dat eruit ziet als een NLse vlag, ze houden niet eens van NLse muziek maar wel zo'n kleurenshirt willen kopen omdat niketeken en een of andere sportclub
Oh okequote:
Geen idee, ik vind er niks aan. Maar je hebt ook mannen die Uggs dragenquote:Op zondag 28 september 2014 02:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
srs peu waarom wat is er zo speciaal aan dat stomme shirt dat eruit ziet als een NLse vlag, ze houden niet eens van NLse muziek maar wel zo'n kleurenshirt willen kopen omdat niketeken en een of andere sportclub
Okquote:Op zondag 28 september 2014 02:52 schreef Fylax het volgende:
Ik zou me trouwens ff voorstellen. Ik ben Nick. Ik ben geen volle turk maar mijn halve familie wel en eigenlijk ben ik een kwart turk is weinig ja maar toch turks bloed in me enzo lijk ook wel een beetje op mijn turkse neven.
Ik ben 15 en daar zullen vast wel opmerkingen over gemaakt worden maarja /care.
o ik dacht jr maakt mij belachelijk ofzoquote:Op zondag 28 september 2014 02:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat 'ze' nerd
Ik zou zo'n shirt niet dragen
Hoi Kbquote:Op zondag 28 september 2014 02:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi nick ik ben kb
[..]
o ik dacht jr maakt mij belachelijk ofzo
De meesten hier at the moment zijn Koerd of Iraqi. They dont give a fck.quote:Op zondag 28 september 2014 02:52 schreef Fylax het volgende:
Ik zou me trouwens ff voorstellen. Ik ben Nick. Ik ben geen volle turk maar mijn halve familie wel en eigenlijk ben ik een kwart turk is weinig ja maar toch turks bloed in me enzo lijk ook wel een beetje op mijn turkse neven.
Ik ben 15 en daar zullen vast wel opmerkingen over gemaakt worden maarja /care.
ah okeequote:Op zondag 28 september 2014 02:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De meesten hier at the moment zijn Koerd of Iraqi. They dont give a fck.
Ik maak niemand belachelijk. Alleen 7MAR soms.quote:Op zondag 28 september 2014 02:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi nick ik ben kb
[..]
o ik dacht jr maakt mij belachelijk ofzo
quote:Op zondag 28 september 2014 02:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De meesten hier at the moment zijn Koerd of Iraqi. They dont give a fck.
Heb al tot 5 uur in de middag geslapen.quote:Op zondag 28 september 2014 02:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga maar slapen. Op je 15de moet je nog zo hard groeien. Koechie koechie.
echt en wat vinden je ouders daarvanquote:Op zondag 28 september 2014 02:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb al tot 5 uur in de middag geslapen.
doe die andere danquote:
Ik gebruik het weekend om lekker uit te rusten.quote:Op zondag 28 september 2014 02:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt en wat vinden je ouders daarvanzo bijzonder dat ze dit gedrag tolereren
Ik sliep zo lekker en ging ook vroeg slapen, maar werd wakker omdat ik moest plassen, heb blaasontsteking en dat is zo irritant en ook best pijnlijk.quote:Op zondag 28 september 2014 02:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik gebruik het weekend om lekker uit te rusten.
Bruine haren en donker bruine ogen. Ben heel licht bruinquote:Op zondag 28 september 2014 02:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat voor haar oogkleur en huidskleur heb je?
Pff.. klote. Hoop dat de onsteking snel over is voor je.quote:Op zondag 28 september 2014 03:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik sliep zo lekker en ging ook vroeg slapen, maar werd wakker omdat ik moest plassen, heb blaasontsteking en dat is zo irritant en ook best pijnlijk.
Erg he?
Dan zou ik t niet doen.. deze kleur ia erg 'zwaar'.quote:Op zondag 28 september 2014 03:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bruine haren en donker bruine ogen. Ben heel licht bruin
quote:Op zondag 28 september 2014 01:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wie jodenkoek eet verdiend billenkoek
Op die leeftijd hoor jij in het weekend chickies te hosselen.quote:Op zondag 28 september 2014 02:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik gebruik het weekend om lekker uit te rusten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 september 2014 11:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op die leeftijd hoor jij in het weekend chickies te hosselen.Dat doe ik wel via TinderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
quote:Op zondag 28 september 2014 11:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Slim. Zo koop je alleen een Breezer wanneer je raak schiet.
Oh ik herken het.. Gewoon alles nog een keer checken of je iets vergeten bent als je op je werk bent en als dat niet zo is dat onthouden zodat je er later niet over gaat piekeren of je iets vergeten bent.quote:Op zondag 28 september 2014 12:09 schreef Stimorol- het volgende:
Vraag: ik ben net begonnen bij nieuwe baan. Het werkt daar anders, alles moet daar geregeld zijn voor je vertrekt anders gaat het mis. Wat je vergeet heeft altijd gevolgen voor de dienst er na. En dat kost geld en levert ontevreden klanten op.
Nu merk ik dat ik in het weekend en id avonden pieker of ik iets vergeten ben.
Heeft iemand tips hoe dit te elimineren? De hele zondagochtend zo verneukt.
Ja dit werkt dus niet..quote:Op zondag 28 september 2014 12:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh ik herken het.. Gewoon alles nog een keer checken of je iets vergeten bent als je op je werk bent en als dat niet zo is dat onthouden zodat je er later niet over gaat piekeren of je iets vergeten bent.
Afvinklijstje maken en die lijst doornemen voor het einde van je dienst.quote:Op zondag 28 september 2014 12:09 schreef Stimorol- het volgende:
Vraag: ik ben net begonnen bij nieuwe baan. Het werkt daar anders, alles moet daar geregeld zijn voor je vertrekt anders gaat het mis. Wat je vergeet heeft altijd gevolgen voor de dienst er na. En dat kost geld en levert ontevreden klanten op.
Betaalt je nieuwe werkgever je om in je vrije tijd te piekeren over het werk? Vast niet.quote:Op zondag 28 september 2014 12:09 schreef Stimorol- het volgende:
Yup!quote:Op zondag 28 september 2014 12:41 schreef Crip het volgende:
Stim jij zocht toch een nieuwe shampoo die natuurlijk is en niet duur?
Mijn zus vertelde me over iets helemaal natuurlijks. Ze had dat van haar vriendinnen en dit is was Indian girls gebruiken. Amla poeder en nog een andere poeder maar dat vraag ik straks even wat ze precies gebruikt als mengeling. Alleen zou je het echt bij een pakistaans/indiaans winkeltje moeten halen want daar is het cheap en legit. Op internet is het alsnog duur.quote:
scam alertquote:Op zondag 28 september 2014 13:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn zus vertelde me over iets helemaal natuurlijks. Ze had dat van haar vriendinnen en dit is was Indian girls gebruiken. Amla poeder en nog een andere poeder maar dat vraag ik straks even wat ze precies gebruikt als mengeling. Alleen zou je het echt bij een pakistaans/indiaans winkeltje moeten halen want daar is het cheap en legit. Op internet is het alsnog duur.
Je mixt die poeders dan met water en dat zou dan super gezond zijn voor je haar en laat je haar ook kei snel groeien.
http://ceramicdogyoupaint(...)0658972/hideiwa-2010quote:
Ja let me knowquote:Op zondag 28 september 2014 13:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn zus vertelde me over iets helemaal natuurlijks. Ze had dat van haar vriendinnen en dit is was Indian girls gebruiken. Amla poeder en nog een andere poeder maar dat vraag ik straks even wat ze precies gebruikt als mengeling. Alleen zou je het echt bij een pakistaans/indiaans winkeltje moeten halen want daar is het cheap en legit. Op internet is het alsnog duur.
Je mixt die poeders dan met water en dat zou dan super gezond zijn voor je haar en laat je haar ook kei snel groeien.
Ik heb ook gehoord dat baard sneller groeit van kippenpoep.quote:Op zondag 28 september 2014 13:39 schreef Crip het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haar heeft een vaste groeisnelheid, als je voeding (wat je eet) gewoon goed is.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
quote:Op zondag 28 september 2014 14:53 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb ook gehoord dat baard sneller groeit van kippenpoep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haar heeft een vaste groeisnelheid, als je voeding (wat je weet) gewoon goed is.
Er zijn producten die het stimuleren/versnellen hoor.
Ja, als ze bij je haarzakken komen, want dat is waar ze groeien. Bijna elke dokter kan je verzekeren dat alle haarverzorgingsmiddelen (die je haren voeden) scams zijn, omdat spul niet via je hoofdhuid je haarzakken kan bereiken.quote:Op zondag 28 september 2014 14:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Er zijn producten die het stimuleren hoor.
quote:Op zondag 28 september 2014 15:23 schreef AMAR420 het volgende:
Doe mij maar Franse meiden, hihi
[ afbeelding ]
Is zij 14?quote:Op zondag 28 september 2014 15:23 schreef AMAR420 het volgende:
Doe mij maar Franse meiden, hihi
[ afbeelding ]
Jep.quote:Op zondag 28 september 2014 16:01 schreef zarGon het volgende:
Valt Offerfeest dit jaar nou op dezelfde dag als dierendag?
De ironie van het leven zG. Ik heb al twee lammetjes op mijn balkon vastgeketend.quote:Op zondag 28 september 2014 16:01 schreef zarGon het volgende:
Valt Offerfeest dit jaar nou op dezelfde dag als dierendag?
quote:Op zondag 28 september 2014 16:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
De ironie van het leven zG. Ik heb al twee lammetjes op mijn balkon vastgeketend.
Ik las en zag het ja...quote:
Over de EU en Turkije gesproken.. Ik kwam net dit filmpje tegen op FB: https://www.facebook.com/video.php?v=159800844077429quote:Op zondag 28 september 2014 17:37 schreef mrstylo het volgende:
Grappig dat Turkije nog steeds in het EU wil.
cultuurbarbaar.quote:Op zondag 28 september 2014 19:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Lijkt op een carnavals tent
Nee nee wacht. Dit lijkt op een Marokkaanse woonkamer.
quote:Op zondag 28 september 2014 19:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Lijkt op een carnavals tent
Nee nee wacht. Dit lijkt op een Marokkaanse woonkamer.
Het is omwille van Allah swt, dus ze houdt van alle broeders en zusters in de wereld. Don 't feel special.quote:
Dit.quote:Op zondag 28 september 2014 19:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het is omwille van Allah swt, dus ze houdt van alle broeders en zusters in de wereld. Don 't feel special.
Vol. 2 was beterquote:Op zondag 28 september 2014 19:25 schreef Crip het volgende:
Sommige Marokkanen flikken die shit ook. Ze denken dat ze gaan parachute springen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 september 2014 19:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het is omwille van Allah swt, dus ze houdt van alle broeders en zusters in de wereld. Don 't feel special.
Ik zag laatst een supermooi Marokkaanse bruiloft, echt prachtig. Toen kwam ze opeens in deze piramide outfit aan.quote:Op zondag 28 september 2014 19:25 schreef Crip het volgende:
Sommige Marokkanen flikken die shit ook. Ze denken dat ze gaan parachute springen.![]()
[ afbeelding ]
Illuminati praktijken.quote:Op zondag 28 september 2014 19:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zag laatst een supermooi Marokkaanse bruiloft, echt prachtig. Toen kwam ze opeens in deze piramide outfit aan.
Geen idee, hou me daar niet mee bezig. Keek alleen naar der jurk.quote:Op zondag 28 september 2014 19:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Illuminati praktijken.
Ze is zeker soussia.
ik zag hem ook tijdje geledenquote:Op zondag 28 september 2014 19:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahaha, zo flauw, maar grappigquote:Op zondag 28 september 2014 19:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zeg jij peunage kb, ik ga trouwen met Mathemaat.quote:Op zondag 28 september 2014 19:37 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ] crip malik en peunage kb
Wat lieg je?!quote:Op zondag 28 september 2014 19:37 schreef mrstylo het volgende:
Je hebt gelijk. Zijn maar twee personen op de foto en als je mijn reactie leest geef ik de schijn dat je vier mensen ziet. Excuses.quote:
Ahhh.quote:Op zondag 28 september 2014 19:42 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja zo ben ik net de trap afgedonderd, toen je m'n hart brak. En daarna mijn been.
quote:Op zondag 28 september 2014 19:37 schreef mrstylo het volgende:
quote:Op zondag 28 september 2014 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jemig. Een paar keer een plaatje posten is leuk hoor Amar, maar je spamt nu het hele topic vol. Maak een tumblr pagina aan en plemp al je shit daar.
Doet dat je aan iemand denken ofzo?quote:Op zondag 28 september 2014 21:08 schreef mrstylo het volgende:
Laat ik ook mee doen:
https://m.facebook.com/st(...)9&id=100003406732166
Ja aan rapper Steenquote:Op zondag 28 september 2014 21:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Doet dat je aan iemand denken ofzo?
zeg wolahquote:Op zondag 28 september 2014 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jemig. Een paar keer een plaatje posten is leuk hoor Amar, maar je spamt nu het hele topic vol. Maak een tumblr pagina aan en plemp al je shit daar.
Dayumn son. Dayumn.quote:Op zondag 28 september 2014 21:08 schreef mrstylo het volgende:
Laat ik ook mee doen:
https://m.facebook.com/st(...)9&id=100003406732166
Ze is echt een freak he :Squote:
Ze lijkt op een user hier. Maar ik zeg niksquote:
Als je op freaks valt welquote:Op zondag 28 september 2014 21:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ze is wel mooi. Of niet stylo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |