Mensen die haten op Jodenquote:
Ik heb al een Audiquote:Op zondag 28 september 2014 01:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik geef 30% en laat onopvallend mijn Audi sleutels zien.
quote:
quote:Op zondag 28 september 2014 01:21 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wie jodenkoek eet verdiend billenkoek
Audi RS6 sleutels zusterquote:Op zondag 28 september 2014 01:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb al een Audiremember.
Je mag bardame Klinker wel.
wat noem jij mij bardamequote:Op zondag 28 september 2014 01:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb al een Audiremember.
Je mag bardame Klinker wel.
Klink, ik moest zo hard lachen terwijl ik het typtequote:Op zondag 28 september 2014 01:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat noem jij mij bardame
Alsof ik mijn kamer ooit uit kom
Trut
Mat wit hieroquote:Op zondag 28 september 2014 01:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
mijne is mat zwart, aub zeg.
Jodenkoeken duh.quote:Op zondag 28 september 2014 01:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb grote handen..of bedoelde jij de jodenkoeken?
quote:Op zondag 28 september 2014 01:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik huwelijk mezelf uit aan peunage.
altijd maak je zulke opmerkingenquote:Op zondag 28 september 2014 01:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Klink, ik moest zo hard lachen terwijl ik het typte. Wist dat je zo zou reageren
![]()
Jan klinkt als een ongelovige. astagfirullah zusterquote:Op zondag 28 september 2014 01:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
altijd maak je zulke opmerkingen
Alsof ik met jan en allemaal dingen doe. Wtf is dat toch.
Ze is op zijn tijd echt een gyanlabar.quote:
fouten worden gemaakt en brengen je dichter bij god.quote:Op zondag 28 september 2014 01:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jan klinkt als een ongelovige. astagfirullah zuster
Ik weet niet wat dat betekentquote:Op zondag 28 september 2014 01:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze is op zijn tijd echt een gyanlabar.
quote:Op zondag 28 september 2014 01:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
fouten worden gemaakt en brengen je dichter bij god.
Haaaahah moest lachen, jan rn alleman allemaal dingen doe mowst het zijnquote:Op zondag 28 september 2014 01:29 schreef Che_ het volgende:
Trouwens: "jan en allemaal" allemaal![]()
jan en alleman (verwijzing naar duitsers?)
Echte mannen schamen zich nietquote:Op zondag 28 september 2014 01:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
En waarom heeft hij een kort rokje aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |